אירוע דיומא – 05.01.20

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366.jpg

כדורגל / ניר מועלם

ליגת העל – מחזור 17 :

19:00 אשדוד – הפועל רעננה, : משחק תחתית לוהט בין אשדוד שבמקום ה-11 לבין רעננה שבמקום האחרון(14) כאשר 4 נקודות בלבד מפרידות ביניהן ורעננה יודעת שזו ההזדמנות שלה להתחיל את צעדי ההישארות שלה ומנגד אשדוד יודעת שזו הזדמנות פז לברוח מהתחתית הרותחת, במיוחד במשחק ביתי. אשדוד מגיעה אחרי הפסד 2-1 להפועל ב"ש ואילו רעננה מגיעה אחרי תיקו 1-1 מול חדרה. אני רוצה לציין את מאזן משחקי החוץ העלוב של רעננה שעומד על 0 ניצחונות חוץ, תיקו אחד ו-6 הפסדים. הימור – משחק מאוד קשה להימור כי כל תוצאה יכולה להיות בו, וזאת למרות המאזן העלוב של רעננה במשחקי חוץ, ולכן אני אלך עם ההרגשה שלי ואהמר על ניצחון חוץ של רעננה(בניגוד למאזנה במשחקי חוץ) .

20:15 הפועל תל אביב – הפועל באר שבע, ספורט 4 : אני לא יכול להתחיל את הסיקור הזה בלי להגיד מילה על מאור מליקסון שפרש השבוע סופית מכדורגל, כי הוא בעיניי היה שחקן גדול ולא פחות חשוב מכך גם בן אדם עם אופי נהדר ומנהיג של ב"ש. לפי הודעת המועדון הוא אמור להמשיך בתפקיד בצוות המקצועי ואין לי ספק שאימון הנוער יהיה נהדר גם בשבילו וגם בשביל הילדים שילמדו ממנו ויקחו ממנו דברים חיוביים. נחזור למשחק – הפועל תל אביב מגיעה עם רוח גבית אחרי ניצחון חשוב 1-0 על נס ציונה שסיפק קצת אוויר במתחם חודרוב כאשר הפעול קפצה בעקבותיו למקום ה-9 עם פער של 5 נקודות מהקו האדום ואילו הפועל באר שבע מגיעה אחרי ניצחון שני רצוף בליגה עם 2-1 על אשדוד, והיא ממוקמת במקום ה-4. הימור – בהפועל יש המון בעיות כמו תמיד ויש כבר דיבורים על שחקנים שהולכים לעזוב החודש ועל שחקנים שככל הנראה יגיעו, ובינתיים הם צריכים להמשיך לאסוף נקודות כדי להישאר בליגה, ומי יודע אולי גם להגיע לפליאוף העליון(4 נקודות סה"כ) ומנגד ב"ש מגיעה עם רוח גבית ואחרי שבוע סוער במועדון עם הפרישה של מליקסון, אך אני עדיין חושב שב"ש פייבוריטית למשחק הזה ואני אהמר על עליהם.

סרייה א' – מחזור 18 :

13:30 ברשיה – לאציו, 2 ONE : ברשיה מתחת לקו האדום במקום ה-18 תארח את לאציו שבמקום ה-3. ברשיה מגיעה אחרי תיקו 1-1 מול פארמה ואילו לאציו אחרי ניצחון בתוספת הזמן על קליארי וגם ניצחון על יובה בסופר קאפ האיטלקי. הימור – לאציו תנצח.

21:45 רומא – טורינו, 2 ONE : רומא שנמצאת בתקופה טובה ובמקום ה-4 תארח את טורינו שבמקום ה-10 בניסיון להידבק לראש הטבלה. רומא מגיעה אחרי ניצחון גדול 4-1 בחוץ על פיורנטינה ואילו טורינו אחרי הפסד ביתי מפתיע 2-1 לספאל. הימור – רומא תנצח בבית.

הגביע האנגלי – סיבוב 3 :

16:01 צלסי -נוטינגהם פורסט, ספורט 2 : צלסי במקום ה-4 בפרמייר ליג תארח את נוטינגהם פורסט מהמקום ה-4 בצמפיונשיפ. צלסי נמצאת בתקופה קצת לא מאוזנת והיא מדשדשת כאשר היא יכולה לנצח משחק קשה ולאחריו להפסיד לקבוצת תחתית והיא מגיעה אחרי 1-1 מול ברייטון, כאשר נוטינגהם מנגד מגיעה אחרי 3 ניצחונות ליגה רצופים, כאשר האחרון היה 3-2 על בלקבורן. הימור – תיקו שיקבע שיהיה משחק חוזר אצל נוטינגהם.

16:01 מידלסברו – טוטנהאם, ספורט 1 : מידלסברו פעם קבוצת פרמייר ליג טיפוסית והיום היא בחלק התחתון של הצמפיונשיפ והיא נמצאת שם רק במקום ה-16, כאשר טוטנהאם מנגד נמצאת במקום ה-6 בפרמייר ליג. מידלסברו עם 4 ניצחונות רצופים בליגה, כאשר באחרון היא ניצחה את פרסטון בחוץ 2-0 ואילו טונטהאם מגיעה אחרי הפסד מפתיע לסאותהמפטון 1-0 בליגה. הימור – אני אהמר על הפתעה ואלך עם ניצחון ביתי של מידלסברו.

18:01 ליברפול – אברטון, ספורט 1 : הדרבי של העיר ליברפול גם בגביע האנגלי כאשר ליברפול כמובן ראשונה בפרמייר ליג ואילו אברטון שהתחילה רע את העונה מתחילה להתייצב והיא כבר במקום ה-11 בטבלה תחת קרלו אנצלוטי שנכנס לתפקיד לא מזמן. ליברפול מגיעה אחרי 2-0 על שפילד יונייטד ואילו אברטון אחרי הפסד 2-1 למנצסטר סיטי בחוץ. הימור – למרות שליברפול ככל הנראה תשמור על חלק משחקניה אני חושב שבעונה כזו אף אחד לא יוכל לעצור את הקטר האדום ונראה אותם מנצחים, במיוחד באנפילד ועוד בדרבי.

לפוסט הזה יש 6 תגובות

  1. משחקים גדולים מהעבר שאני זוכר בין מכבי תל אביב למכבי חיפה .
    1. חצי גמר גביע המדינה 83 .
    נגמר 4-4 ובני טבק הכריע לטובת הצהובים בפנדלים.

    2. גמר 87 3-3 ושוב הצהובים מנצחים בפנדלים כמדומני דריקס מכריע את הסיפור .

    3. משחק הפליאוף התחתון 88 שזכור בגלל ה 0-10 ,המדהים ההוא .
    4. גמר 93 ראובן עטר מכריע אותו בדקה 79 כמדומני ברקוביץ מבשל 0-1 לירוקים .

    5. משחק העונה 1994 אולי המשחק הזכור בין הקבוצות מכבי חיפה רומסת 0-5 עם שערים של אלון מזרחי ברקוביץ עטר (השער המרשים מכולם ) גצקו כבש את החמישי וכמדומני הולצמן את הרביעי .

    6. שמינית גמר 94 שם דווקא הצהובים ניצחו את החיפאים שלא היו מנוצחים כל העונה בליגה

    7. משחק העונה 95 מכבי ת"א מנצחת 3-1 בקריית אליעזר את חיפה של ברקוביץ ורביבו עם הצגה גדולה של נמני .

    8. גמר גביע המדינה 02 מכבי תל אביב מנצחת את חיפה האלופה מהנקודה לאחר 0-0 .

    9. מחזור סיום 03 שם 2 הקבוצות מגיעות בשוויון נק למחזור הסיום הצהובים בפיגור במחצית עושים קמבק אדיר וזוכים באליפות על חשבון הירוקים שעשו לראשונה את ליגת האלופות באותה עונה .

    10 גמר גביע המדינה 2016 מכבי חיפה מפתיעה ומנצחת 0-1 במשחקו האחרון של בניון בירוק ושל זהבי בצהוב.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט