אירועי דיומא – 01.01.20

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366.jpg

היום – פותחים את השנה הלועזית החדשה עם משחק בין ארסנל למנצסטר יונייד.

כדורגל / ניר מועלם

פרמייר ליג – מחזור 21 :

14:30 ברייטון – צלסי, ספורט 1 : ברייטון שבמקום ה-14 מארחת את צלסי שבמקום ה-4. ברייטון ניצחה במחזור האחרון 2-0 את בורנמות ואילו צלסי עשתה מהפך בדרבי הלונדוני וניצחה את ארסנל 2-1. הימור – ניצחון של צלסי.

17:00 ניוקאסל – לסטר, ספורט 4 : ניוקאסל במקום ה-11 מארחת את לסטר שבמקום ה-2 ועל מנת שהיא תוכל לסיים את המחזור באותו המקום היא תהיה חייבת לנצח את ניוקאסל שמגיעה אחרי הפסד 2-1 לאברטון, שהיה שני ברציפות שלה, ואילו לסטר מגיעה אחרי שהיא חזרה לנצח במחזור האחרון עם 2-1 בחוץ על ווסטהאם. הימור – משחק שהוא טיפה מוקש ללסטר ולכן אני אהמר על תיקו שכולל איבוד נקודות של לסטר וגם איבוד המקום ה-2 בטבלה.

17:00 סאותהמפטון – טוטנהאם, ספורט 2 : סאותהמפטון שבמקום ה-15 תארח את טוטנהאם שבמקום ה-6, אשר חולמת על ליגת האלופות בעונה הבאה וכרגע החלום לא נראה כל כך רחוק עם סה"כ 5 נקודות הפרש מהמקום ה-4. סאותהמפטון מגיעה אחרי תיקו 1-1 מול קריסטל פאלאס שהגיע אחרי 2 ניצחונות רצופים, ואילו טוטנהאם מגיעה אחרי תיקו גם כן, עם 2-2 מול נוריץ בחוץ. הימור – טוטנהאם לדעתי תנצח את המשחק .

19:30 מנצסטר סיטי – אברטון, ספורט 1 : סיטי שבמקום ה-3 רוצה להתקדם במעלה הטבלה, וכרגע נראה שהמקום ה-2 הוא הריאלי ביותר עבורה, ואילו אברטון שפתחה בצורה נוראית את העונה כבר נמצאת במקום ה-10 בטבלה ועם קרלו אנצלוטי על הקווים, אני מאמין שהדרך היא כלפיי מעלה בלבד. סיטי מגיעה אחרי ניצחון 2-0 על שפילד יונייטד ואילו אברטון מגיעה אחרי 2 ניצחונות רצופים כאשר האחרון שבהם הוא 2-1 על ניוקאסל בחוץ. הימור – סיטי בבית צריכה לנצח את המשחק הזה ואני מאמין שהיא גם תצליח.

*שווה צפייה* 22:00 ארסנל – מנצסטר יונייטד, ספורט 1 : ארסנל עדיין מגמגמת ורק במחזור האחרון היא הובילה בבית בדרבי מול צלסי 1-0 עד הדקה ה-83 אבל אין יותר מתאים מזה לארסנל מאשר מה שקרה לה, והוא לאבד את היתרון במשחק וגם להפסיד אותו בסופו של דבר, ובינתיים כמו שזה נראה מייקל ארטטה לא ממש מביא איתו את האקסטרה שציפו ואני מתאר לעצמי שיהיו חייבים לעשות בקיץ חריש עמוק בלונדון. אז ארסנל נמצאת בחלק התחתון של הטבלה במקום ה-12 ואילו יונייטד במקום ה-5 והיא כבר מאיימת על צלסי שבמקום ה-4 כאשר רק 4 נקודות מפרידות ביניהן. ארסנל כאמור מגיעה אחרי הפסד בדרבי 2-1 לצלסי והיא כבר ארבעה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון ואילו יונייטד מגיעה אחרי 2-0 על ברנלי בחוץ. הימור – יונייטד נראית טוב במחזורי חג המולד ואילו ארסנל ממשיכה בדעיכה שלה גם בחג המולד, ואני מקווה מאוד לראות את התותחנים מנצחים אבל אני חושב שהסיכוי היותר גדול הוא שנראה כמובן את יונייטד יוצאת עם 3 נקודות מהאמירויות ולכן אני אהמר על ניצחון של יונייטד.

לפוסט הזה יש 10 תגובות

    1. אני מניח שלא רצו ליצור חפיפה עם המשחק של הסיטי, אז ככה שרק 21:30 היה רלוונטי, אבל אני מאמין שתצפה במשחק 🙂
      אני מאוד אוהב את ראשפורד ואני חושב שהוא מאוד כישרוני אבל מרטיאל היום יהיה השחקן הכי חשוב על המגרש של היונייטד.

  1. אינגלס הוא מהשחקנים שכל קבוצה צריכה חוץ מהכוכבים הגדולים: שחקן חכם ומגוון שלא עושה מה שהוא לא יודע ועושה נהדר את הלא מעט דברים שיודע.

  2. ממש מדהים כיצד הפרימייר ליג הפך לחלק חשוב – ממש כמו הפוטבול והכדורסל – בכיסויי הטיווי כאן. היום משודרים 6 משחקים עיקריים לייב ב-2 ערוצים ראשיים (CNBC הפך לסופר ערוץ).

    1. זה בעיקר בגלל ש-NBC איבדו את השידורים העיקריים למתחרות. קודם הלך הפוטבול (ואיתו הניסיון הכושל להקים את ה-XFL), אז הלך ה-NBA ובהמשך הם איבדו גם את ספורט המכללות המשמעותי (נשארו רק עם נוטרדאם וארמי בפוטבול). אז כשה-NHL בירידה מתמדת (NBC היו היחידים שבכלל התמודדו על הזכויות) היו חייבים למצוא משהו אחר למשוך בין המשחקים האולימפיים…
      .
      לגבי הליגה האנגלית, לא סתם היא גדולה יותר בארה"ב מאשר ליגות אחרות (אפילו ליגת האלופות), זה בעיקר בגלל ההיסטוריה שהולכת הרבה אחורה והיכולת של האמריקאים להזדהות עם הקבוצות ברמה יותר מעמיקה.

    2. הפרמייר ליג היא לדעתי הליגה הכי טובה בעולם בכדורגל, וזה לאוו דווקא בגלל הכסף או הקבוצות הגדולות, אלה דווקא לדעתי בגלל הקבוצות הקטנות כאשר לדעתי אפילו הקטנות שם נמצאות ברמה מאוד גבוהה ועם שחקנים מאוד טובים, דבר שלא ניתן להגיד על קבוצות מתחתית הסרייה א' או הלה ליגה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט