אירועי דיומא – 30.12.19

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366.jpg

ליגת העל – מחזור 16 :

20:15 הפועל חיפה – ביתר ירושלים, ספורט 5 : המשחק המרכזי של ליגת העל יפגיש בין הפועל חיפה שבמקום ה-5 לבין ביתר שבמקום ה-3. הפועל חיפה חווה עונה מוזרה יחסית, כאשר מצד אחד היא מציגה יכולת מאוד פושרת בליגה והתוצאות גם לא עקביות, אבל עדיין למרות כל זה היא במקום ה-5 במרחק של 9 נקודות מהקו האדום, ואילו ביתר ירושלים יכולה להיות מאוד מרוצה מהכושר הנוכחי בו היא נמצאת והיא רק יכולה לקוות למעידות של מכבי תל אביב ומכבי חיפה כדי להתקרב אליהן, במיוחד כאשר שתיהן יפגשו שבוע הבא למשחק המחזור. הפועל חיפה מגיעה אחרי הפסד 3-0 בדרבי מול מכבי חיפה ואילו ביתר ירושלים מגיעה אחרי ניצחון 2-0 על רעננה. הימור – ביתר בכושרה הנוכחי ולאור היכולת הדלה של הפועל חיפה, אני מניח שנראה כאן ניצחון ירושלמי.

כדורסל

18:15, 5STARS: מכבי חיפה (6-5) – עירוני נהריה (7-5) – מפגש צפוני מסקרן. מכבי חיפה בסדר גמור השנה ויכולה לגמרי לסיים בפלייאוף, למרות היותה במקום ה-9 כרגע. לאחר שהפסידה בארנה בירושלים, מכבי חיפה ועוד איך התאוששה עם כמעט 40 הפרש על הפועל חולון בבית לפני שבוע וחזרה למסלול הניצחונות. ג'יימס יאנג מעולה השנה עם כ-20 נק' למשחק, כשגרגורי ורגאס מסדר את ההתקפות עם 9 אס'. מנגד, נהריה פחות טובה למרות העפלתה לחצי גמר גביע המדינה. היא עם 4 הפסדים ב-6 משחקיה מאז העפילה לחצי הגמר, רובם בבית. אם הנהריינים רוצים להגיע לפלייאוף, למרות שיש עוד הרבה משחקים, הם צריכים להתחיל לאסוף נקודות.

18:30, 5STARS: עירוני נס ציונה (5-6) – מכבי אשדוד (10-1) – כל משחק שמכבי אשדוד מעורבת בו הוא לא מעניין בכלל. בניגוד לנס ציונה שממוקמת במקום ה-5 בליגה והבטיחה את מקומה בחצי גמר גביע המדינה, אשדוד לא מצליחה לנצח, כאשר בשבוע שעבר גם ספגה שלשת באזר מבאר שבע בבית. לאחרונה הם החתימו את פול סטול שיחזור לעוד קדנציה בקבוצה, אבל עד שהוא יירשם, בלתי אפשרי להמר על אשדוד והסגל שלהם, שכרגע, אין להם מתחרה לירידת ליגה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט