פייסרס נגד ההיט וכל הגדולות של המזרח ביום שישי הגדול!

פייסרס נגד ההיט וכל הגדולות של המזרח ביום שישי הגדול!

פייסרס נגד ההיט וכל הגדולות של המזרח ביום שישי הגדול!

בוסטון סלטיקס (7-21) – קליבלנד קאבלירס (21-9) 23:00:

הכותרת ב-ESPN למשחק הזה היא: "הקאבס הממריאים מחפשים ניצחון נדיר על הסלטיקס" מה שמאפשר לי באופן נדיר להשתמש בהיגד הבא בצורה מדוייקת: החלק הראשון לא נכון, והחלק השני לא יהיה.

הקאבס אומנם השיגו 3 נצחונות רצופים באחרונה, אבל הרשו לי לצנן את ההתלהבות, מדובר על נצחונות על 3 מהקבוצות החלשות בליגה – שארלוט, ממפיס ואטלנטה, ושלושתם הושגו במשחקים צמודים, כאשר הקאבס מנסה לעשות את התהליך שהיא מעולם לא ידעה לעשות טוב – קידום צעירים בדגש גרלנד וסקסטון לצד ניסיון להציג לראווה את יכולתם של הוותיקים ובראשם קווין לאב במטרה להשיג עליו טרייד שיקדם את התהליך שלהם קדימה.

הסלטיקס לעומת זאת, השיגו ארבעה נצחונות רצופים, אבל אילו הושגו גם נגד דאלאס וטורונטו, וכחלק ממאזן מצוין של 8 נצחונות מ-10 משחקים, כשביתם ממשיך להיות מבצרם – 12 נצחונות למול הפסד אחד בלבד. כן, הסלטיקס, קבוצת ההגנה השניה הטובה בליגה, פרמטר שהיה בהחלט בסיכון לאחר שבוסטון החליפה את אל הורפורד הנהדר באחד משחקני ההגנה המושמצים בליגה – אנס קאנטר, מוסיפה לרוץ בצמרת, ואני באופן אישי לא יכול לחכות לראות מה קמבה ווקר יכול לעשות בפלייאוף.

שתי הקבוצות נפגשו כבר פעמיים העונה כאשר הסלטיקס ניצחו בשני המפגשים, אין סיבה להאמין שהתוצאה הלילה תהיה שונה.

הימור: בוסטון ב-15

שארלוט הורנטס (20-13) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (15-15) 2:00:

המומנטום הנהדר של הת'אנדר נקטע עם הפסד מפתיע לממפיס, והם יקוו לחזור למסלול במשחק חוץ מול השארלוט, בהחלט מקום נוח לעשות זאת.

אחרי 4 נצחונות רצופים, האחרון שבהם מרשים במיוחד מול הקליפרס החזקים, הגיע הפסד לאחת הקבוצות החלשות בליגה, והחזיר את הת'אנדר לפרופורציות. לקח להם קצת זמן להתחבר, אבל כעת נראה שהת'אנדר הם בהחלט קבוצת פלייאוף במערב ואחת כזאת שאף אחד לא ירצה לפגוש בגלל הקשיחות שלה והגארדים הזריזים והסטריקיים שלה. אם תרצו גירסה מוחלשת של הקליפרס של השנה שעברה.

מה שמציף בצורה הכי חדה שיכולה להיות את דילמת כריס פול. עם המשכורת שלו הוא מביא מספרים טובים פחות מגילג'ס אלכסנדר ודניס שרודר, חשיבותו לתרבות הארגונית והדיבורים על עזרתו לחיבור הקבוצה כבודם במקומם מונח, אבל אם אוקלהומה מסוגלת להתחיל לבנות קבוצה מנצחת סביב אלכסנדר הנהדר, אז יכול להיות שללכת על מהלך מהיר על פול יהיה הדבר החכם ביותר עבור הקבוצה, בהנחה שמהלך כזה בכלל קיים.

ההורנטס מנגד מתאוששים מעזיבתו של קמבה ווקר, ובעוד הם מראים ניצוצות של כדורסל עם לא מעט כישרון צעיר, חלקו בהחלט מפתיע, זאת עונת בנייה מחדש והיא גם נראית ככה.

הימור: אוקלהומה ב-12

אורלנדו מג'יק (17-13) – פילדלפיה 76'ס (10-23) 2:00:

לא יודע מה איתכם אבל אני עוד לא ממש הצלחתי לפענח את פילדלפיה של העונה הזאת. מאזן טוב אבל לא מבריק, הפסדים דיי מביכים כמו התבוסה לדאלאס, לצד נצחונות מרשימים כמו הנצחון האחרון על מילווקי שחתם שלושה נצחונות רצופים, וגרם לחברי אורן להכריז שפילדלפיה יכולה לעבור את מילווקי בסידרה, כי אמביד יכול לעצור את יאניס וכשזה קורה, הכל אצל הבאקס נתקע.

אז מי היא פילדלפיה? האם הזהות שלה הגנתית או התקפית? האם התלות שלה באמביד לא תתנקם בה כשנגיע לפלייאוף שם המוחות החכמים ביותר והגופות האתלטיים ביותר עושים הכל כדי לנטרל את החוליה החזקה של הצד השני? והאם בכדורסל של היום אפשר להתבסס על גארד שלא קולע מבחוץ? פילדלפיה נכון להיום היא אוסף של שאלות יותר מאשר תשובות וזה כנראה לא ישתנה עד הפלייאוף.

את אותו משפט אפשר להגיד על המג'יק, רק שאורלנדו ממש לא בוודאות תהיה שם. המג'יק אומנם קטעו רצף של 3 הפסדים רצופים עם נצחון על שיקאגו החלשה, אבל הם לא קלעו מעל 104 נקודות כבר 4 משחקים רצופים ובעוד ההגנה שלהם היא באופן מדהים השלישית בטיבה בליגה אחרי דנבר ובוסטון ההתקפה שלה היא במקום הלפני האחרון בליגה בנקודות למשחק, לצידה במקומות התחתונים הניקס, ההורנטס, הקאבס, הקינגס, הווריורס והבולס.

האנומליה הזאת תצטרך להיפתר לאחד משני כיוונים – או שהמאזן של אורלנדו יתאזן ליכולת ההתקפית שלה או להיפך, מה שיקרה קודם. אם אתם שואלים אותי באורלנדו יש לא מעט כישרון, אבל הוא לא מסוגל להתחבר לכדי קבוצה מנצחת וזהו זמנה של אורלנדו לעשות מהלך על אחד מהכשרונות שלה – ווצ'ביץ' או גורדון – כי נראה שההרכב הנוכחי לא יכול להוביל אותה למקומות אליהם היא רוצה להגיע.

הימור: פילי ב-8

אטלנטה הוקס (25-6) – מילווקי באקס (5-27) 2:30:

השאלה שצריכה להישאל היא האם מילווקי צריכה להיות מוטרדת מההפסד לפילי.

זאת לא בושה להפסיד ליריבה לצמרת המזרח במשחק עונה סדירה, הבאקס עדיין מובילים את המזרח וככל שאפשר לצפות הם גם יסיימו במקום ה-1 מבלי שאף קבוצה אחרת תדגדג אותם, הנקודה כאן היא נקודה אחרת ונגעתי בה בפריוויו של פילי – לבאקס אין פלאן בי.

כשיאניס שולט במשחק, התקפת המעבר רצה והמשחק מרווח מספיק כדי לאפשר לו את הכניסה לסל הכדורסל של מילווקי נראה נהדר. אבל כשהקבוצה השניה או הוא עצמו מצליחים להצר את צעדיו, לבאקס יש מעט מאוד תשובות. 8 מ-27 ו-0 מ-7 היו לו במשחק מול פילדלפיה, ולמרות שמידלטון קלע 31 והיל הוסיף 15 מהספסל, הבאקס אפילו לא התקרבו.

לצערינו השאלה הזאת לא ממש אמורה לעלות על הפרק הלילה. 31.5 נקודות בממוצע למשחק היו ליאניס בשני המשחקים מול אטלנטה, לה אין פתרונות לשחקנים הרבה פחות מוכשרים מיאניס, בשני המפגשים ביניהן עד כה העונה, בשניהם ניצחו הבאקס. עם 9 הפסדים ב-10 המשחקים האחרונים, הבאקס לא יכולים לעשות הרבה מעבר להמשיך ולהגביר את ההייפ סביב טריי יאנג.

הימור: הבאקס: ב-20

מיאמי היט (8-22) – אינדיאנה פייסרס (10-21) 3:00:

המשחק המרכזי של הערב מגיע אלינו ממיאמי, שם שניים מהסיפורים היותר טובים של העונה יפגשו.

ההיט לא היו אמורים להיות כל כך טובים כל כך מהר. אבל ג'יימי באטלר מוביל חבורה של צעירים שלא נבחרו גבוה מדי לדראפט היישר אל המקום ה-3 במזרח, ובעוד ממש לא בטוח שהם יסיימו כל כך גבוה, ובעוד לא ברור כמה טוב זה יראה בפלייאוף, צריך להגיד שמדובר על ראייה מזכה משמעותית לג'יימי באטלר, ולטענותיו על חוסר המאמץ של חבריו בקבוצותיו הקודמות. אין ספק שזאת האשמה שלא ניתן לזרוק בפרצוף של מיאמי הזאת.

מי עוזר לבאטלר לקחת את קבוצתו כל כך גבוה? הרוקי קנדריק נאן, בם אדביו שנבחר רק במקום ה-13 בדראפט של 2017 ונותן עונת פריצה בה הוא קולע ולוקח ריבאונדים כפול מהכמות שלקח בעונת הרוקי שלו. ואת החמישיה השניה מובילים גוראן דרגיץ', כשהוא בריא, יחד עם טיילר הירו, שאומנם לא פותח אבל סוגר לא מעט משחקים כי כשהקליעה שלו נכנסת לקצב, גם באטלר זז הצידה.

ההיט התאוששו מהפסד מפתיע לממפיס כדי להשיג שלושה נצחונות רצופים כולל אחד יוקרתי על פילי, ונזכיר שהלילה הם ישחקו בבית, שם מאזנם הוא 1-13 נהדר.

אבל לא רק סיפור נהדר אחד יהיה לנו במשחק הזה אלא 2. הפייסרס, ללא אולדיפו הפצוע ממשיכים להיראות פשוט נהדר. שיא העונה שלהם היה הנצחון על הלייקרס לפני שבוע, אבל לאחר הפסד למילווקי הגיע משחק נהדר נוסף – נצחון בהארכה על טורונטו החזקה.

ללא אולדיפו וברוגדון שנפצע גם הוא אינדיאנה פונה לקו אחורי של הולידיי, טי ג'יי מקונל וג'רמי לאמב להוביל אותה, האם זה יספיק מול ההיט? קשה להאמין, אבל בנצחון על טורונטו הפייסרס קיבלו תרומה נהדרת ומגוונת כש-6 שחקנים קלעו בספרות כפולות, וכאשר הקו האחורי שלה דליל הפייסרס פונה לקו הקדמי המגוון יותר עם מיילס טרנר המצוין, טי ג'יי וורן, אולי השחקן הכי מרשים של הקבוצה עד כה העונה וסבוניס החביב עליי באופן מיוחד.

זה יהיה המפגש הראשון בסדרת ארבעת המשחקים בין השתיים, אז התרווחו על הכיסא וצפו במערכה הראשונה של הצגה שצפויה להיות מרותקת, ואל תתפלאו אם תעלה מופע נוסף בפלייאוף.

הימור: מיאמי ב-8

גולדן סטייט ווריורס (24-8) – פיניקס סאנס (19-11) 5:30:

קוראי טור שבועי זה, קראו אותי כותב פעם אחר פעם שהסאנס הם בלוף, ובדיוק כשחששתי ששוב טעיתי, הם החליטו להוכיח את צדקתי עם 7 הפסדים רצופים, שהרחיקו אותם מאוד מהפלייאוף. אבל הנה הפעם דווקא בשורות מעודדות בפי – הרצף הזה הושג במידה רבה בגלל לוח משחקים אכזרי. כן ההפסדים לממפיס וס"א לא היו מרשימים, אבל חמשת ההפסדים האחרונים היו כולם מול קבוצות פלייאוף, ולוח המשחקים הולך להפוך להיות מאוד ידידותי כלפי הסאנס כך שהעונה שלהם למעשה נכנסת לאתחול הלילה, כאשר לאחר המשחק הזה הם יפגשו ב-8 מעשרת המשחקים הקרובים קבוצות שלא יראו פלייאוף העונה.

הווריורס מנגד הראו סימני חיים מפתיעים עם 3 נצחונות רצופים, האחרון שבהם מול יוסטון החזקה, עם משחק הגנה אדיר שפיצה על 1 מ-10 של ראסל משלוש. הלילה הם ירצו להמשיך את המומנטום כך שצפוי לנו משחק מעט מעניין ואינטנסיבי יותר ממה שהמאזנים של הקבוצות מרמזים.

הימור: הווריורס ב-5

לפוסט הזה יש 98 תגובות

  1. אינדיאנה מיאמי הולך היסטורית עוד לימי לברון (המאבקים בין הדייויסים לאלונזו מורנינג בשנות ה90 פחות רלוונטיים כעת), שעם כל הכבוד לתופעת לברונטו אינדיאנה אכלה ממנו לא פחות קש, ממנו ומספולסטרה (מי שבהחלטה לעבור לשחק עם 5 שחקני חוץ ולבטל את רוי היברט שם ב2013 הפך את הסדרה ומנע מאינדיאנה את אליפות המזרח).

    אז ספולסטרה עדיין שם, והמשחק יוכרע על שניים- העומק של מיאמי, ובאטלר. בלי ברוגדון זה כבר לא כוחות מול הסוללה האנדרייטדית של מיאמי, וההבדל יגולם בג'ימי באטלר- הסופרסטאר שכרגע אין לפייסרס. מיאמי תנצח במשחק שלא יעיד דבר על ההמשך

    השחקן הכי מרשים בפייסרס העונה? לא הייתי אומר שוורן, הוא פעם ראשונה בקריירה בקבוצה מנצחת (אגב, לאן הלך לאיבוד חברו מימי פיניקס ארצ'י גודווין?), אני הייתי מסמן שניים- סאבוניס זה האובייס, הקפיצה שעשה ברמה נראית בכל מדד סטטיסטי, ואחרי שהקו הקדמי התפנה לו הוא מראה מאיכויותיו בתקווה שימשיך לפתח את הכימיה שיש לו עם ברוגדון, אך את הקפיצה הנחשונית נתן ארון הולידיי. אולי זה כי אחיו הגדול איתו בקבוצה, אבל החג השלישי ממצב עצמו כרכז מחליף נהדר, נכס בכל המובנים, ואם וכאשר יחזור הויקטור, הוא לאמב מקדרמוט ג'סטין/ג'קאר וגוגה יצרו חמישיית מחליפים אפקטיבית שתוכל להצליח מול חמישיות מחליפים אחרות, כאשר ארון ולאמב מובילים אותה התקפית והגנתית. שימו עין על הילד.

    ולא נשכח את מקונל, שמזכיר לי גרסה הרבה יותר מוצלחת של טראוויס דיינר, שהתפספס קצת בשנות אובריאן השחורות אי שם בסוף העשור הקודם ותחילת הנוכחי, עד שקודם ווגל שעשה מהפך

    מיאמי בקצת

  2. טיילור הירו משחק עם ביצים של שור. נתנו לו לשחק קצת בתור מוביל כדור והוא עשה את זה לא רע, קצת מפוזר לפרקים אבל לא לשכוח שהוא רוקי.

  3. מה הולך איפה כולם, נכנסו להייברניישן בשביל לעכל את כל הסופגניות?
    שימון איפה אתה תתעורר ותנגב את הריבה לפני שאורלנדו מנגבים את פילי.
    יש משחקים לא רעים.
    מדהים שיום אחד פילי יכולה לפרק את מילווקי לחתיכות ויומיים אחרי זה לאכול קש מאורלנדו.

  4. אינדי – מיאמי משחק אש
    כמעט כמו השיער של ג'יימס ג'ונסון. 😂😂 מה עבר עליו?
    הוא מזכיר לי דמות מצויירת, רק לא מצליח להיזכר איזו.

  5. אמביד הזה טיפשט מטומטם אוויל חושב חי הוא סטפן קרי משליח שלושות במקום לחיות בצבע, סימונס הזה כזה אפס

  6. אמביד קלע משחק קודם מ3 והיום 44% מהניסיונות קליעה שלו היו משם , זה סנטר זה? או גארד? עזבו שהוא קלע רק 2 מ8, והדבר העצוב שגם ביום כזה הוא קלע יותר שלושות מכל הקריירה של סימונס, הרס אותנו הצוות האוסטרלי, ואמביד גם סובל מפיגור שכלי קשה, מה קרה לסנטרים שהיו פעם? הסנטרים היום ילדות עם קוקיות לא רוצים לשחק בצבע מפחדים ממגע

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחח\
      ילדות עם קוקיות, הגדרת יופי אותו את פורזינג ואת הורפורד מפחים מהפציעה הבאה כי 150 מליון זה פחות מ 280?

  7. אני די מרוצה שפילדלפיה הפסידו את המשחק.
    כמו שאמרתי אחרי המשחק נגד מילווקי לא מעניין אותם המשחקים האלה נגד אורלנדו או וושינגטון.
    הם משחקים בלי אנרגיה ,חצי הילוך , לא משחקים הגנה והם חושבים שהם ידליקו סוויץ' ברבע הרביעי וינצחו.
    אני שמח שזה לא עבד למרות שאורלנדו עשו הכל כדי לתת לסיקסרס את המשחק .

    בלי קשר למשחק אורלנדו זאת קבוצה משעממת בלי הווה, בלי שום שחקנים עם עתיד , אם הייתי צריך לראות אותם משחקים 82 פעמים הייתי יורה לעצמי בראש.

      1. אני לא חושב ככה , אני כל הזמן אומר שזאת טעות ענקית ,אבל זה מה שהם עושים, זה עובדה.
        אני גם לא חושב שהמאמן אחראי לזה , השחקנים ובמיוחד סימונס ואמביד לא סופרים אותו .
        אמביד עושה מה שבא לו על המגרש ,זה בכלל לא מעניין אותו מה המאמן אומר .
        בראון הלך.לתקשורת לפני 10 משחקים ואמר שהוא רוצה שסימונס יזרוק לפחות שלשה אחת במשחק, מאז סימונס זרק 0 שלשות.
        אל הורפורד בכלל לא מתייחס אליו ,לא חושב שראיתי את הורפורד מדבר איתו פעם אחת.כל העונה .
        השחקנים שמים על המאמן זין וההנהלה לא תפטר אותו כי הם רוצים שיהיה להם את האופציה להאשים ולפטר אותו בתום העונה אם יכשלו בפלייאוף.
        הכשרון והיכולת שיש לקבוצה הזאת הוא אדיר, הם מסוגלים לנצח אפילו בלי מאמן , בעצם אין להם מאמן עכשיו.

  8. שלום לקהילת הופס. אני מתנצל מראש על החפירות. זאת הפעם הראשונה שאני מגיב בהופס. אני קורא באתר באדיקות כבר כמה וכמה שנים. ואפילו הייתה פעם שכמעט אזרתי אומץ להגיע למפגש הופס. שמי טמיר ואני פסיכולוג בן 45 ממושב באיזור רחובות. גדלתי על ברכי ד"ר מנחם לס האגדי (עוד בחייו) עוד כשאפילו שידורי מידל איסט טלויז'ן לא שידרו בשנה איחור את הסדרות הגדולות של הלייקרס והסלטיקס בשנות ה-80. אני לא מסוגל להסביר את זה לבן שלי, אדם, עכבר הופס בגיל 14. שמכיר כל טרייד וכל סטטיסטיקה אפשרית. שלא לדבר על כך שלקחתי אותו ואת אחיו הקטן בן ה9 בפסח האחרון לטיול בר מצווה, לראות סיבוב ראשון של הסלטיקס נגד הפייסרס. אגב, אנחנו ירוקים בדם בדיוק כמו ד"ר רזי. אפילו השגנו בעזרת אריק הניג זכרו לברכה (ממשיך דרכו של מנחם בהבאת הקסם הזה אלינו) ברכה לברמצווה מהג'ינג'י (גם הבן של כתום) הכי מרגש בסלטיקס, ביל וולטון. אני רק יכול לדמיין את אבא שלי לוקח אותי לראות את מג'יק, בירד, מקהייל, פאריש, וורת'י וקארים כשהייתי בן 9. בשביל "לראות" את האלים הללו היינו קוראים בשקיקה כל אות ואות של ד"ר לס בידיעות אחרונות בחרדת קודש. אפילו ליקב הביתי שהקמתי עם חבר ילדות אוהד הלייקרס קראנו סגול ירוק להבעת אהבתינו לאהובות ילדותינו. אגב, היקב הוקם ב2010, השנה המופלאה בה יצא לי לראות את גיים 7 קצת מעל הקרחת של ג'ק. היום אני קורא בהנאה גדולה את הדיווחים של הכתבים ועורכי הפרומו והסקירות ומודה לכם מקרב לב על האיכות והכמות, כולל הבייסבול והפוטבול. סיימתי לא מזמן לראות את המשחק של בוסטון קליבלנד בבית מלון בו אני חוגג היום יומולדת ואשתי יצאה עם יציאה גאונית שהייתי חייב לשתף אתכם ולשאול לדעתכם. ייתכן כי רעיון זה הוצע כבר בעבר. חיפשתי באינטרנט בעברית ובאנגלית ולא מצאתי. ובכל זאת, תוך כדי צפייה בערוץ 5 בתוכנית על סיכום העשור בה נשאלו המרואיינים על השחקן המשפיע של העשור, הקולות נעו כמובן בין לברון הדומיננטי בכדורסל ומחוצה לו, לבין קארי ששינה את המשחק עם זריקות השלוש המטורפות. וכשהסברתי לאשתי שהמשחק השתנה בעקבות כך ולאו דווקא לטובה, היא העלתה רעיון מבריק. הסברתי לה שיש רעיונות ליצור קשת של 4 או אפילו איזורי 5 נקודות, או לתת לקבוצות הבית לקבוע את יחס התגמול לקליעה מחוץ לקשת ואפילו שיטת "מאניבול" כך שכל זריקה רביעית נחשבת שלשה. אבל אלה פתרונות מסורבלים ואף עלולים להחמיר את הבעיה. גם אני הגעתי למצב שאני מתעצבן על טייטום שלוקח מיד ריינג' רחוק במקום לחדור או לצאת לשלשה למרות שהג'אמפ שלו כל כך אסתטי ויפה ומעורר השראה ונוסטלגיה לתקופות קודמות. קשה לי לראות משחק של יוסטון, שם קליעת ג'אמפ ל2 נחשבת מוקצית מחמת מיאוס. הרעיון שהיא הציעה הוא להגביל את מספר הזריקות לשלוש למשחק ואם חורגים מהכמות- הזריקה נחשבת ל2 נקודות גם אם נלקחה מחוץ לקשת. גאוני! כך גם שומרים על שיוויוניות בסיכויי הקבוצות ליצור קאמבקים או בריחות ואף מוסיפים אלמנט מעניין של אסטרטגיה מתי לזרוק את השלשלות. האם לפזר באחידות או לשמור לסוף וכולי. נסו לדמיין משחק בו מספר השלשות של כל קבוצה מוגבל נניח ל8 זריקות לרבע ונניח 4 להארכה. יוצב שעון מעל הסל שיציין את מספר השלשות שנותרו בנוסף ללוח השעון וה24. לדעתי שינוי כזה (והבנתי שאדם סילבר פתוח לשינויים. אפשר שיקראו לו אפילו חוק אדם) ישמור על היופי והאיכות של המשחק שאנו כה אוהבים לצד הוספה ופיתוח אלמנטים אסטרטגיים מעניינים. ובסופו של דבר זהו רעיון פשוט וישים. אשמח לתגובתכם. חנוכה שמח!

    1. רעיון מעניין, אולי הכי הגיוני זה לא לגעת. זריקת שלוש היום היא הנשק של החלשים, הנמוכים והשמנים זה מוסיף טיפה של עניין אל מול מפלצות הכדורסל המאסיביות. טיפה מזכיר את היופי בכדורגל כאשר כל אחד יכול לנצח בלי קשר ליכולות הפיזיות שלו.

    2. קודם כל בוקר טוב תמיר.
      כתבת כל כך יפה וכל כך השקעת אז כנראה שאתה אדם אמיתי ולא דמות פיקטיבית וסלח לי על החשדנות
      🙂
      תמיד טוב שיש עוד אוהד סלטיקס מגיב, במיוחד כזה שמחובר להיסטוריה של הקבוצה ואחד כזה שכמוני היה קורא בשקיקה את מנחם, האיש שלנו בליגה הטובה בעולם, ונהנה מכל אות. אני זוכר את עצמי בצבא קונה בהפסקת הצהרים עיתון חדשות, אחרי הארוחה בחדר האוכל בבסיס חצור, ופותח ישר בעמודי הספורט כשאני מחפש את הטורים של מנחם. אחרי שהייתי קורא הכל מסביב הייתי פותח מקופלת ומתחיל לקרוא מה יש למנחם לספר כי זה היה הדובדבן שבקצפת ומאמרים של שני עמודים בכלל היו חוויה. שידורים ראיתי בכל מדייה אפשרית, ספורט ישראל, ירדן, לבנון ומה לא כדי לראות את לארי מקהייל וצ'יף עם דני איינג שהיה דוף וצובט ונותן קטנו. היום היו מעיפים אותו על זה מהאן בי איי…
      ברוך הבא ומאחל לך שנשמע ממך הרבה.
      אחרי שיונתן S עזב אותנו משום מה, נשארתי אוהד הבוסטון העיקרי שמגיב פה (יש עוד כמה כמו אברי והווי אבל קולם כמעט ולא נשמע במשחקי הסלטיקס)
      הבעיה עם טייטום שלוקח לו בדרך כלל זמן להתחמם. לדעתי הוא צריך כמו שאמרת להתחיל עם חדירות ורק אז לצלוף מרחוק. קודם שיעשה את 4 הנקודות בצבע ואז יצבור ביטחון למטווחים.
      הסלטיקס הלילה נתנו משחק טוב למרות שבסוף הורידו רגל מהגז.
      היחידי שמאכזב אותי זה אדוארדס הרוקי. רואים משפת הגוף שלו שהוא לא ממש מחובר למרות שהוא משתדל. משהו קרה שם וזה לא אדוארדס של תחילת העונה. החוסר ביטחון בולט, אולי זה טבעי? אבל בתחילת העונה היה לו הרבה יותר!
      דווקא קנטר ותייס הרשימו אותי היום. נראה שקנטר בכל זאת יותר ממה שחשבנו למרות שבהגנה הוא לא קליבר, היום הוא נתן משחק הגנתי יחסית טוב עם תייס ולשניהם שתי חטיפות ושתי גגות.
      לגבי הרעיונות שלך, נשמע מעניין, מניח שאתה יכול לשלוח מיילים למשרד הקומיש אבל לדעתי הוא שמרן. תנסה…

      1. &IkZT*lEW$9warWX רזי היקר, תודה רבה על תגובתך. ניסיתי להכניס תמונה שלי ושל הבנים מהגארדן אבל כנראה שהטכנופוביה חזקה ממני. אני לגמרי אדם אמיתי (בעידן של היום "מה זה אמיתי" היא לגמרי שאלה אחרת). מקווה שהכדורסל ימשיך להיראות אמיתי ולא יהפוך למשחק בסוני פלייסטיישן. גם הבן שלי בן ה14 כבר יודע להעריך את ההיסטוריה של המשחק והבסיס המשמעותי עליו הוא מושתת כמו את ההתפתחויות האבולוציוניות שמטריפות את החושים. מאחל לך חג אורים שמח. Lets go celtics!!!

      2. אגב, מסכים איתך לגמרי לגבי ניתוח המשחק והשחקנים. לגבי אדוארדס הייתי ממתין. הוא מרגיש לי פיור שוטר אמיתי ונמצא במערכת הנכונה לפיתוח כישוריו…

        1. חזרתי עכשיו מהים.
          אדוארדס באמת פיור שוטר. אחד שכול לרצוח אותך עם 7 שלשות רצופות. משום מה הוא כבר פחות בטוח בעצמו (תראה את שפת הגוף שלו והמבט) מקווה שיש בסלטיקס סבלנות כי יש להם עוד 3 בחירות בלוטרי הקרוב ויהיו יותר מדיי רוקים וסופמורים ב 2020-1. זה מצב לא נוח אלא עם ישחררו את סמי והרוקי הצרפתי שלא נראים כל כך טוב התקפית.

    1. היה פאול תוקף ברור
      באטלר תפס ואחז את יד שמאל של וורן בלי לעזוב .
      ראו את זה בריפליי, רק עיוור לא רואה את זה
      זה נכון שבדרך כלל לא שורקים את זה אבל היה תוקף

  9. הקוריוז יהיה בחוץ כשבועיים נראה נקע קרסול בדיוק מה שהיה ללוקה יהיה צחוקים עם ההוקס עכשיו נראה את הצוות המסייע הנפלא בפעולה.
    אמרתי לכם אמביד עכשיו יתלהב 4 מ11 לקלסטרופוב מחוץ לקשת חחח 11 פאקן זריקות מה3 לסנטר ההוזה
    דראגיץ מנצח להיט אחרי 20 ריב באותה התקפה

  10. אגב אשך זהו אני יותר לא מאשים את פורזי. זה קרלייל ראית מה הוא אמר? אז עכשיו אני תופס פחות מקרלייל
    Rick Carlisle: “A post-up is not a good play anymore. It’s just not a good play. It’s not a good play for a 7-foot-3 guy. It’s a low-value situation.” So, no, he doesn’t agree with TNT broadcasters that Kristaps Porzingis needs to post-up more. Mavs love how KP spaces floor.

    מסתבר שזו שיטת המשחק שהוא מתווה. שיהיה בהצלחה בפלייאוף אם תגיעו אליו ריק.

    פורזי מצטער שכל השנה ניגבתי אותך על לא עוול בכפך.

    דוק ושאדו צדקו לגבי קרלייל

    ועוד פנינים

    https://mobile.twitter.com/espn/status/1210435852863754240/photo/1

  11. חברה אתמול אי אפשר היה להגיב פה אבל ארגנתי טרייד מרובע בין לייקרס באקס נ"א ואוק

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=srx8by3

    לייקרס מקבלים: רדיק, הארט, איליאסובה
    באקס מקבלים: שרודר גלינארי
    אוק מקבלים: קוזמה הולידיי+בחירת דראפט סיבוב 1 מהבאקס וערמת זבל לאיזון
    נ"א מקבלים: אדמס בלדסו רובין לופז חוזה נגמר של קאזינס הורון טאקר ובחירת סיבווב 1 של הלייקרס

    מה אומרים? יוסי/אשך מנגר נ"א
    שאדו-מנגר לייקרס
    גיא-מנג'ר באקס

    אני GM אוק ומסכים לזה

        1. אז הבאקס מותרים על בלדסו בתמורה לשרודר? עד שהוא התרגל לשיטה של הקבוצה ולגבינות של העיר בתמורה לאחד שמחטיא היום שתי זריקות עונשין רצופות ברבע הרביעי, מה שגרם בדיעבד להארכה. גלינרי מגיע עם הצוות הרפואי שלו? זה כלול בטרייד נכון? כי בתכלס הם איתו 24/7 והם לא זולים האיטלקים האלה, זה קוסטום מייד. בקיצור אתה מכין את האדמה לעזיבה של יאניס לליקרס, תודה ותעביר את הסכין של חיתוך הורידים למנגר של הבאקס…

        1. קודם כל, GM עם ראש על הכתפיים, כאשר הוא שומע הצאת טרייד שיש לה 0% סיכוי, אומר בלי למצמץ "לא". אתה באמת חושב שהבאקס יסכנו את מערכת היחסים שלהם עם יאניס בשביל להיכנס לשיחות על טרייד שלא ייצא לפועל? שהם יהמרו על מצבו הנפשי השברירי של בלדסו רק בשביל שזה יתפוצץ להם לפרצוף?
          .
          מעבר לעובדות אלו, שהן רלוונטיות מאוד כאשר דנים בהתכנות של מהלך כלשהו ב-NBA (הליגה למדה את לקח הסאנס והאחים מורים. או לפחות החלק הנבון מבין ה-GMים),
          ברמת המיקרו, זה לא טרייד רע לבאקס בגלל גאלינרי. שרודר, למרות עונה מוצלחת עד כה, הוא שחקן פחות טוב מבלדסו, בדגש על הצד ההגנתי. כך שבסך הכל, אנלי לא בטוח שמה שאני מקבל שווה יותר ממה שאני נותן, ולכן גם ברמת המיקרו התשובה היא "לא", וזה היות ולא ממהרים לזעזע סגל של הקבוצה עם המאזן הטוב בליגה.

            1. ראלית, ישנם 3 תנאים בסיסיים בשביל טרייד שהבאקס יבצעו העונה:
              א. זה חייב להיות טרייד שמחזק את הקבוצה בטווח המידי. כזה שמקרב אותם לאליפות עם מינימום הימור שזה יתפוצץ להם בפרצוף. אחרת הם מעדיפים להמשיך עם הסגל הקיים.
              ב. הם מרחק 2 מיליון מרף המס. אסור שהתוצאה של הטרייד היא חציית רף המס (אלא אם מדובר על החתמה של אס משנה תמונה. לא רואה את זה קורה, כי אין לבאקס נכסים)
              ג. זה חייב לפחות לשמר את טיב מערכת היחסים עם יאניס.
              .
              הטרייד שהצאת לא עומד בקנה אחד עם 3 הסעיפים, ולכן התשובה היא "לא", וזה אחרי שהתשובה המקורית היא לא בגלל ש-GM נורמלי לא נכנס לדיונים אקדמיים שיכולים לפגוע לו בקבוצה.

            2. לא יודע לגבי תנאי 2 אבל תנאי 1 ו3 בהחלט עומדים שרודר וגלינארי זה שדרוג על בלדסו ואיליאסובה במיוחד בפלייאוף

            3. למילווקי יש את הבחירה סיבוב 1 של אינדיאנה בשנה הבאה, זכר לעסקת הסיין אנד טרייד של ברוגדון

  12. יופי של לילה היה לנו, מתח הארכות מהלכי הייליט ועדיין הזכרונות מהמשחק של מיני קינגס לא עוזב אותי. יצוינו לטובה היום אורלנדו ומרקל פולץ. יש להם קבוצה מאוד חזקה אם וכאשר ינחת שם איזה כוכב על סטייל קליי או סתם כוכבית כמו דהרוזן. הספרס ואורלנדו ירויחו כמעט בכל טרייד שיבוצע, בהעדפה על ווץ'. ובצד אחר של היבשת מרחק של כאלף קילומטר דבונטה גרהאם משארלוט הוא המחליף של קמבה, אולסטאר בהתהות. מסכן סקרי טרי, רצה להיות כוכב ראשי וישאר כוכב מחליף במועמדת לכניסה לפליאוף במזרח. אם כבר טרייד מה תבקש גולדן בתמורה לסטף ממיקל? עד חצי המלכות מהמלכה שארלוט..

  13. אם שאדו ג׳י אם של הלייקרס אני ישר חותך ת׳וורידים
    שימון – נראה לי אתה מתבזבז במה שאתה עושה
    כמה שעות בפיקודך ויש ממשלת קואליציה בארץ עם 110 ח״כים (סתו שפיר ובל״ד בחוץ, לווד מנג׳מנט)

  14. שימון – נראה לי קוזמה חזק בספין של הטריידים: מאמן הכושר שלו מתח ביקורת ההופעה של לברון מול קוואי וטען שהוא לא בכושר טוב מספיק. קוז צייץ הסכמה ואחר ישר מחק מהטוויטר
    יאללה לעבודה לטרייד משין
    הארט ואיליסובה לוקח, רדיק גופה לטעמי

            1. הוא הגארד הרע בליגה.
              אף אחד לא ייקח גוש קקה במאה מיליון דולר.
              למרות שכבר קנו בננה ב-120,000.

    1. רדיק לא צריך לעשות כלום חוץ מלעמוד על הקשת ולדפוק צאקות ובזה הוא מהטובים בליגה קלעי קטלני. בדיוק מה שדיוויס ולברון צריכים. גם אילי והארט זה איום מה3. אבל אם לא רוצה את רדיק לא צריך הוא ישמח לעבור לקליפרס…

  15. וואלה
    הבוטום ליין מהערב הזה: המאבק של סלטיקס מול מיאמי על המקום השני במזרח נמשך…שתי הקבוצות לגמרי צמודות ואף אחת לא עוזבת…
    טוב נראה לי שאני בדרך לים והפעם זיקים, אשקלון ואשדוד, אולי גם ניצנים.
    נראה מה הים זרק לי, איזה אוצרות? איזה פלאי פלאות.
    שבת שלום ומבורך לכולם ותודה לעושים במלכת השרת החדש.

    1. ראשית הוא סבל מנקע קשה עד לפני מספר שבועות. לא שיחק בכלל במחנה האימונים. הוא בן 19 עם מעט ניסיון. שיחק בחודש האחרון ב ליגת הפיתוח וצבר ניסיון. הם ישלבו אותו לאט כדי לפתח אצלו את הביטחון. יהיו מאד זהירים בטח אחרי שהרגו את פול בכך שזרקו אותו לאש לא מוכן (עשו זאת מחוסר ברירה כי כולם היו פצועים) . היום קיבל 4 דקות , עשה מספר מהלכים יפים. מחר יקבל 4 דקות. הם בונים עליו לטווח ארוך ויהיו מאד זהירים איתו

  16. טמיר, התשובה של בוקר לפוסט המבחן שלך. ציון A קל. בעידן של מפציצים (בוקר כבר הראה בעבר שאין לו בעיה להפציץ) הוא משחק כדורסל שקול, עם המון תנועה ללא כדור, עם המון הנעת כדור, כאשר בבירור הוא מחפש לעזור לקבוצה לתקוף את נק' התורפה של גולדן סטייט (ההגנה על שחקני הפנים). פיניקס עוד רחוקה מלהיות "קבוצה טובה", אבל השינוי הוא אמיתי, ומי שמוביל את השינוי התפיסתי (המעבר למשחק קבוצתי, המאמץ הנוסף בהגנה) הוא בוקר.
    .
    (עכשיו הסאנס מתפרקים במחצית השנייה כאשר בוקר עם 2 מ-14 מהשדה, ו-0 אסיסטים…)

  17. אני כבר המון זמן מנסה להבין מה זה הדבר הזה שמחובר לראש של ראסל. ואז נפל האסימון –
    קר קשר לו לראש את הייצור מטיל הביצים מ-"הנוסע השמיני"
    (מסתבר שככה הצליחה מחלקת ה-R&D של גולדן לגרום לו להגיע…)

  18. שמעון, כדורסל הוא יותר מסך נקודות, או מסך ריבאונדים. הגנה, מודדים אחרת. וההגנה שגרין מביא למשחק, וחשוב יותר, החלק שלו במרקם ההגנה הקבוצתי, זה מרכיב שהופך קבוצות הגנה סבירות, לקבוצות עילית.
    .
    תתבונן על גולדן סטייט של השנה. הרכב טלאים, זו מחמאה. עכשיו תתבונן על מה שהם עשו ב-15 המשחקים הראשונים של העונה, ועל מה שהם עשו מאז (עוד 16 משחקים). בחינה מדוקדקת של המתרחש מגלה שמקבוצה שהייתה אחת הגרועות בהגנה, הם הפכו לקבוצה טופ 10 בהגנה.
    לדריימונד גרין, חלק נכבד בשינוי.

    1. נו באמת..
      השיפור שהם מפסידים רק ב10 במקום ב-40 נובע כי קבוצות נכנסו למוד טנקינג, יותר עייפות, פחות מתאמצות, גולדן עצמם יותר התגבשו ויותר מתורגלים. לומר שיש לגרין בזה חלק….

      1. נו באמת…
        הרי כל התירוצים שכתבת, תקפים לכלל הקבוצות בליגה. כך שמדד השוואתי עדיין מיצג שיפור אמיתי.
        יאללה, מאמץ נוסף! אני משוכנע שאתה יכול למצוא דרכים משכנעות יותר להצדיק את הנרטיב…

          1. אני מסכים ב-100%
            .
            לרגע לא טענתי שגרין הוא הסיבה לעובדה שגולדן סטייט מגלה שיפור. טענתי שיש לו חלק בכך. הוא "המבוגר האחראי", זה שמראה לילדים איך ההגנה צריכה להיראות הלכה למעשה. הלילה, הגנת הפרימטר של גולדן סטייט הייתה נהדרת –
            הם חנקו את בוקר ואת רוביו, כאשר אלו לא מצליחים להניע כדור כמו שצריך. מי שצפה במשחק בדקדוק, לא יכל היה שלא להבחין בקולניות ובאנרגיול של גרין באותה סכימה הגנתית של קר.

            1. גרין תמיד מדבר חייב איכשהו להראות שהוא עושה משהו, שיש לו איזשהו ערך. כדורסל אין לו אבל פה גדול הוא התברך

            2. נו לאשך אתה מסכים ולי לא? אמרתי אותו דבר "גולדן עצמם יותר התגבשו ויותר מתורגלים"

            3. מה שממש מרשים אצל גרין, זה שללא כדורסל הוא הצליח להיבחר לחמישייה השנייה של ה-ALL NBA, ומספר פעמים לאולסטאר (ועד מהמערב הצפוף!)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט