נצחון גדול לדאלאס על פילי ביום שישי הגדול! / דור בלוך

נצחון גדול לדאלאס על פילי ביום שישי הגדול! / דור בלוך

פורטלנד טרייל בלייזרס (16-13) 118 – אורלנדו מג'יק (17-12) 103:

אין תחרות של ממש, אורלנדו היא קבוצת התקפה בלתי יציבה והערב הזה היא נקלעה לכושר קליעה קטסטרופלי כשהיא קולעת לא רק 25% משלוש אלא גם 37% מ-2 בעוד הטרייל בלייזרס מתקרבים ל-50% בשתי הקטגוריות. ווץ' קלע 23 אבל גורדון סבל מערב של 4 מ-17 שחירב לקבוצתו כל סיכוי. אנתוני שיחק רק 9 דקות והיה חלש, בעוד לילארד ומקאלום עם 36 ו-31 בהתאמה הובילו את פורטלנד שהובילה לאורך כל המשחק ונצחה בקלות.

אינדיאנה פייסרס (9-20) 119 – סקרמנטו קינגס (16-13) 105:

אינדיאנה ממשיכה להיראות נהדר, הפעם דווקא בהתקפה כשהיא תופסת ערב קליעה שאפשר לה לגבור על סקרמנטו בקלות. הפער הדו ספרתי נפתח בסוף הרבע השני ותחילת הרבע השלישי ומשם סקרמנטו אפילו לא ממש ניסתה. הולמס היה מצוין עם 20 ב-24 דקות בלבד, באגלי עלה מהספסל והוסיף 17 אבל סקרמנטו לא קיבלה כלום מהגארדים בערב שבו המוציא לפועל העיקרי שלה העונה – הילד – קולע רק 3 מ-15 מהשדה. בצד השני תרומה מאוזנת כרגיל, וורן קלע 23 והוביל 8 שחקנים עם 8 נקודות או יותר.

קליבלנד קאבלירס (21-8) 114 – ממפיס גריזליס (19-10) 107:

משחק הפכפך בקליבלנד אבל לבסוף בקרב בין שתיים מהקבוצות החלשות בליגה, השליטה המוחלטת של קליבלנד בריבאונד ואחוזי קליעה טובים יותר היו משמעותיים יותר מערב מפוזר של 16 איבודים לעומת 7 בלבד של ממפיס, ושלשה של לאב לקראת הסיום אפשרו לקליבלנד ששמרה על קור רוח מהקו בסיום לשמור על הנצחון בבית. ג'קסון קלע 24 בערב פושר של מוראנט עם 8 נקודות בלבד אבל גם 11 אסיסטים. בצד השני קלארקסון עלה מהספסל ולהט עם 6 מ-8 מחוץ לקשת ל-33 נקודות גארלנד הוסיף 14 ולאב קלע 21 כולל 5 מ-11 מהשלוש.

טורונטו רפטורס (8-20) 122 – וושינגטון וויזארדס (19-8) 118:

וושינגטון על אף מאזנה ממשיכה להיות קבוצה מאתגרת לפיצוח ועל אף שטורונטו הובילה לאורך כל המשחק, הוויזארדס חזרו לקראת הסיום אבל ואן וליט עשה 4 מ-4 מהעונשין כדי להבטיח את הנצחון לרפטורס שחסרו 3 שחקני מפתח ובכל זאת לא מעדו הלילה. ביל הוביל את הוויזארדס עם 37, כאשר איש סמית' עם ערב מושלם של 26 עם 9 מ-9 מהשדה תרם מהספסל. בצד השני 26 של לאורי ו-23 של איבקה סייעו לרפטוס להבטיח את הנצחון, כאשר גם הוליס ג'פרסון נותן תרומה נאה של 14 נקודות מהספסל.

בוסטון סלטיקס (7-19) 114 – דטרויט פיסטונס (18-11) 93:

26 נקדוות של טייטום ובראשון ב-3 הרבעים הראשונים סייעו לבוסטון שששלטה בריבאונד (36-51) וממש לא התרשמה מההגנה של דטרויט (52% מהשדה), להבטיח ניצחון קל כאשר ברבע האחרון הם יכלו לאפשר לשחקניהם מנוחות משמעותיות. אפילו דראמונד נראה אובד עצות עם דאבל דאבל מינימלי של 12 ו-11 כאשר הפיסטונס מתקשים לקבל תרומה יציבה ממי משחקניהם והחדשות הרעות עוד יותר הן שהם יצטרכו לפגוש את הסלטיקס עוד 3 פעמים העונה. בצד השני כאמור 26 של טייטום ובראון שכיכבו בערב קטסטרופלי של קמבה שסיים עם 2 נקודות ב-30 נקודות ו-0 מ-6 מהשדה מה שלא שינה.

פילדלפיה 76'ס (10-20) 98 – דאלאס מאבריקס (9-19) 117:

בלי ספק התוצאה של הערב מגיעה אלינו מפילדלפיה כאשר ה-76'ס עם אמביד מובסים על ידי המאבריקס נטולי לוקה. דווקא פילי הובילה בפתיחה אבל לקראת סוף הרבע הראשון דאלאס נטלה את ההובלה וברבע השני אף פתחה פער קטן. פילי עלתה טוב גם למחצית השניה וצימצמה עד כדי שוויון אבל אז ההתקפה שלה שקלעה 41 נקודות בלבד במחצית השניה נתקעה לחלוטין ודאלאס לקחה את המשחק בקלות. 29% בלבד מחוץ לקשת בלבד היו לפילדלפיה שממשיכה לסבול מבעיות ריווח, בעיות כאלה לא היו לדאלאס שקלעה ב-42%.

אמביד עשה את שלו עם 33 ו-15 ריבאונדים ואף החזיק במאזן +- חיובי, אבל מלבדו אף אחד לא מצא את הטבעת כאשר האריס והורפורד חוברים ל-1 מ-8 משלוש ואף אחד מהספסל של המארחים לא הגיע למאזן דו ספרתי.

בצד השני זה היה הערב של הרדוואי שקלע 27 עם 7 מ-11 מחוץ לקשת. פורזינגס הוסיף 22 ו-18 ריבאונדים בערב נהדר משלו כאשר לא פחות מ-4 שחקנים נוספים תרמו בספרות כפולות למאבריקס בנצחון נהדר שגורם לך לתהות מה התקרה של הקבוצה הזאת אם היא נראת כל כך טוב בחוץ מול יריבה חזקה וללא לוקה.

מיאמי היט (8-21) 129 – ניו יורק ניקס (22-7) 114:

שום דבר במשחק הזה לא הזכיר את קרבות ההגנה הנהדרת של שנות ה-90, כאשר מיאמי ממש מהרגע הראשון מפרקת את הניקס שספגה 70 נקודות במחצית הראשונה, וניתן לומר שההפרש בהחלט מחמיא לה. מיאמי קלעה ב-56% מהשדה וזה אומר הכל. בובי פורטיס יכולה להתנחם ב-30 נקודות ב-25 דקות של זמן זבל מהספסל, כאשר בצד השני אדביו הוביל חבורה של 7 שחקנים בספרות כפולות עם 20 נקודות, כאשר ג'ימי באטלר מסתפק בערב שקט של 9 נקודות ו-8 אסיסטים.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (14-14) 126 – פיניקס סאנס (17-11) 108:

שני רבעים וחצי פיניקס הייתה במשחק לפני התפרקה לחלוטין מול תצוגה אדירה של שיי גילג'ס אלכסנדר ששלט במשחק והוביל את קבוצתו לנצחון עם שיא קריירה של 32 נקודות. רוביו הוביל את פיניקס עם 24, ובוקר הוסיף 18 אבל ההגנה של פיניקס לא נתנה לה סיכוי. מעבר לאלכסנדר, שרודר היה נהדר מהספסל עם 24, וגלינרי הוסיף 22 כאשר כריס פול מסתפק ב-15.

דנבר נאגטס (8-19) 109 – מיניסוטה טימברוולבס (17-10) 100:

דנבר הובילה לאורך כל המשחק כאשר מיניסוטה לא מצליחה להשיג יתרון גם כאשר התקרבה מעט ברבע השלישי וההפרש מעט משקר. מיניסוטה לא מצאה את עצמה מחוץ לקשת עם 24% בלבד מה שהקשה עליה לצמצם את הפער מול דנבר שנהנתה מערב יעיל של מארי ויוקיץ'. וויגינס עם 19 ודינג עם 18 הובילו את הטימברוולבס שללא טאונס נתנו משחק מכובד בהחלט. בצד השני מארי עם28 ויוקיץ' עם 22 10 ו-10 הובילו חמישיה בספרות כפולות בעוד הספסל של דנבר סבל מערב חלש.

גולדן סטייט ווריורס (24-6) 106 – ניו אורלינס פלקינס (23-7) 102:

גולדן סטייט שלטה לחלוטין במחצית הראשונה, כאשר היא מפרקת את הפלקינס ברבע הראשון 16-31, אבל הרבע השלישי היה תמונת מראה עם 22-37 של הפלקינס על המארחים, וכך התפתח ברבע האחרון משחק צמוד אבל סל ראסל 32 שניות לסיום סידר לווריורס יתרון, הולידיי החמיץ את ההזדמנות להשוות וגרין ולי שמרו על קור רוחם מהקו כדי להבטיח את הנצחון.

הולידיי ואינגרם סיימו עם 25 כל אחד, בעוד בצד השני ראסל עם 25 ולי עם 20 הובילו את הווריורס בעוד פאשאל עלה מהספסל ל-7 דקות בלבד ולא תרם בצורה משמעותית.

לפוסט הזה יש 55 תגובות

  1. יפה מאד, תודה
    וסתם קטע נחמד מהמשחק ב TD הקהל דורש אבל סטיבנס לא מוותר ורומז שאם הקהל קצת יותר יתאמץ הוא ייתן להם מה שהם רוצים.
    בסוף טאקו נכנס….
    אז אל תתעצלו ותגללו לסרטון של דאמיקו דמיקולו
    https://www.12up.com/posts/video-brad-stevens-actually-made-the-celtics-crowd-get-louder-before-subbing-in-tacko-fall-01dwk5nwzk5v

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחח
      ועוד בעניין טאקו, לפי ראיון שנערך לסטיבנס, הוא הודה שביתו הקטנה דרשה שישתך את טאקו.
      אם זה נכון אז יש לנו עוזרת מאמן אמיצה מאד….
      ולמשהו יותר רציני, הרופאים שמטפלים בדלקת העיניים של סמאחחחט טוענים שלא נתקלו בכזו דלקת חריפה בעבר.
      נראה שהבולדוג יישאר בחוץ עוד כמה משחקים!

  2. תודה על הסיקור הזריז.
    .
    כמה דברים לגבי המשחקים הלילה שחלקם כתבתי בבלוג החי.
    .
    פילי נראים נורא וחסרי חשק על גבול הסבוטאג' מה שאומר שברט בראון איבד שליטה באופן סופי על הספינה הזו לא שאי פעם היתה לו, רק שעכשיו כבר אי אפשר להתעלם מזה כדאי להם לסיים את ההתקשרות הזו בהקדם לפני שהם יתחילו לקבל סצנות מהטיטאניק.
    בן סימונס שאני דווקא הייתי מתומכיו חייב להתעורר, אני לא מצליח להבין לאן הוא מכוון. אלוהים נותן אגוזים למי שאין שיניים.
    האריס והורפורד נראים כמי שסובלים מכל המשולש המוזר הזה של אמביד סימונס בראון, וגורמים לאחד להראות כמו פלופ ולשני כמו עקיצה פשוט ביזבוז של קבוצה.
    .
    מנגד דאלאס פשוט תענוג בלי הכוכב הראשי מוכיחים אופי כולל פורזי המושמץ, שגם לוקח אחריות, גם מוביל וגם מקבל ביטחון ונכנס לצבע ועוד מול אמביד. על קרלייל כבר רשמתי בתגובה למנחם – לקחתי בחזרה את מרבית דברי הביקורת שהשמעתי עליו בתחילת העונה. עכשיו רק נשאר לראות אם החזרה של לוקה לקבוצה יותר מגובשת תיקח אותם לשלב הבא. יש סיכוי שהם יהפכו למפלץ עוד השנה.
    .
    יוקיץ "העייף" עם טריפל דאבל ממשיך להפריך את התאוריות ההזויות וחסרות האחיזה במציאות, שהכושר הרע שלו בתחילת העונה קשור בצורה כלשהי לעייפות מאליפות העולם. פשוט פתח רע כמו כל הקבוצה שלו ולוקח להם זמן להיכנס לקצב.
    .
    ג'ארן ג'קסון בלי לשים לב (כנראה כי הוא משחק בממפיס) עשה קפיצה דיי משמעותית השנה. זה בא ליידי ביטוי בנקודות אבל בעיקר בשלשות או יותר נכון באחוזים מהשלוש. הוא השתפר מ35.6% שנה שעברה ל 40% השנה אבל הנתון מרשים יותר כשמתסכלים לעמוק ורואים ששנה שעבר הוא זרק ב58 משחקים 142 פעמים וקלע 51 ואילו השנה ב 27 משחקים הוא כבר זרק 165 פעמים וקלע 66.
    כמו שטענתי בתחילת העונה אני חושב שממפיס שווה יותר מהמיקום והמאזן שלה ונראה לי שהבעיה העיקרית שלה היא המאמן. לדעתי הם אמורים להשתפר במהלך העונה אלא אם כן יש החלטה ללכת על טנקינג.
    .
    המשחק בין פורטלנד למג'יק (קבוצת פליאוף במזרח כרגע) נותן תמונה מדוייקת של מה ההבדל בין המערב למזפח. אם זה לא מספיק אז תצרפו לזה את דאלאס פילי את ניו יורק ואת דטרויט. כמו שדור רשם "החדשות הרעות עוד יותר הן שהם יצטרכו לפגוש את הסלטיקס עוד 3 פעמים העונה." חדשות רעות לדטרוייט ולליגה אבל חדשות מעולות לסלטיקס או כמאמר השיר SAD BUT TRUE.
    .
    אי אפשר לכתוב שאנתוני שיחק רק 9 דקות והיה חלש כאילו זה נורמלי. זה לא רציני. הבנאדם נפצע וביקש חילוף ומסתבר שיש לו איזו בעיה בברך.

    1. נכון מאד. האמת לא ראיתי את ממפיס כמעט בכלל אבל לא נראה לי שזה ימשיך קורה שיש סטריק חיובי כמו שקורה שיש סטריק רע לשחקן לא כל דבר יש הסברים וניתוחים.
      פילי זה כבר בעיות ידועות מלפני שנתיים.
      לגבי פורזי אני ממשיך בדעה שבפלייאוף הוא יחנק רצח ולא יתקרב לצבע

    2. לא ראיתי הלילה את דאלס פילי למעט כמה דקות. אבל הביקורת על פורזי לפחות שלי היא שהוא לא תוקף מספיק את הטבעת. אני לא יודע אם זו שאלה של רצון או יכולת, אבל זה שהוא יחסית ממעט לזרוק באזורים הללו מורידה משמעותית את האפקטיביות שלו. זה אחלה שהוא גבוה מאוד וזה תורם המון להגנה עם הנוכחות שלו – סטייל רודי גובר, אבל התקפית פשוט לא מצליח לממש את הפיזיים שלו לכדי יעילות. תגיד הוא חזר מפציעה – אבל זה גם היה לפני. אם הוא יצליח לזרוק יותר משמעותית קרוב לטבעת הוא בהחלט שחקן ששווה מקס'. עם הסגנון העכשווי שלו בהתקפה (ואני לא מדבר על היכולת אלא רק על צורת המשחק) לדעתי הוא החתמה שהיא אובר-פיי.

      1. יש צד של המשוואה שיש מצב שאנחנו מתעלמים ממנו –
        לוקה.
        יכול להיות שפורזינגיס מודל דאלאס הופך מתוקף הסגנון של לוקה למה שלאב מודל קאבס הפך מתוקף המשחק של לברון?

        1. לא.
          פורזי אמור להיות הרבה יותר מלאב עם הגובה והניידות שלו הוא צריך לאנוס בצבע ולהיות עוגן הגנתי אין לו מה לזרוק גאמפים בסיבוב על קוזמה…
          לאב שחקן הגנה הרבה יותר גרוע מפורזי גם שהיה בשיאו.

        2. לא ראיתי את זינגר הרבה בניקס אז אני כותב רק ממה שראיתי בסטט' שלו. וממה שמופיע שם גם בשנים קדם דאלס וקדם פציעה הוא מיעט לזרוק באזור הטבעת (על פי BR משהו כמו 19.5% קריירה ב0-3 פיט ואין שינוי עצום השנה למרות שהוא זורק מעט פחות משם)

          1. יש בעיה עם נתוני ה-"באזור הטבעת". לא מעט סנטרים שמשחקם הסתכם בפיק אנד רול לצד מוביל כדור דומיננטי ושחקני ריווח מרשימים, רשמו בקריירה אחוזים יפים הן באחוזי הקליעה מהטווח, והן באחוז מכלל הסלים שלהם מהטווח. שחקני פנים שצריכים ליצור לעצמם מצבי קליעה, קשה להם להגיע לאותן נקודות. אם ניזכר בהרכבים ששיחקו לצדו של פורזינגיס עד לפציעה בניקס, הנתון מקבל משמעות חדשה.
            .
            כמובן שזה לא אומר שאני טוען שהוא "חותר למגע". אני פשוט תוהה האם השיטה של דאלאס לא "מתמרצת" את פורזינגיס לשחק יותר מבחוץ.

            1. אני מסכים שהשיטה אכן לא מתמרצת אותו אבל גם כאשר הוא כן מקבל כדורים בפוסט לרוב הוא לוקח זריקות שלא מנסות לקחת את המגן לטבעת. יש לו לפחות איזה 2 זריקות כאלו כל משחק.

    3. "פשוט פתח רע כמו כל הקבוצה שלו"? הקבוצה שלו נצחה 13 מ-16 המשחקים הראשונים של העונה. בהחלט פתיחה רעה, ושאפו גדול למאמן שידע להחזיר את הקבוצה שלו ליכולת המוכרת של דנבר

      1. די נו הנרטיב הזה מת מזמן שחרר. תבדוק למי הם הפסידו מה היה הלוז בפתחית העונה ואת מי הם ניצחו תגלה תמונה קצת יותר אמיתית.
        וזה יפה שבחרת לעצור את הספירה בדיוק לפני 5 הפסדים מתוך שישה משחקים. ברוב הנצחונות הם לא הרשימו והפסידו לקבוצות כמו אטלנטה וניו אורלינס מה אתה ברצינות ממשיך עם הקשקוש הזה שהוא "עייף"?

        1. 1. כל קבוצת נ.ב.א, כולל ג"ס והבולס של ג'ורדן היו רוצות לפתוח את השנה עם 13-3, לא משנה איך הושגו הנצחונות ומול מי, לקרוא לזה "פתיחה רעה" זה בהחלט הגדרה חדשה מבחינתי לפתיחה כזו. מכיר מאמן אחד שפוטר אחרי פתיחה רעה כזו? מכיר קבוצה ששיחקה נהדר והייתה במאזן 3-13? אגב, אפשר לעצור גם אחרי 10 משחקים, היה להם מאזן 7-3.
          2. אני לא כל כך מבין מה אתה רוצה. אתה בא וטוען שכל ספורטאי "שמבריז" לנבחרת שלו בקיץ כדי להגיע מוכן לליגה משקר ואין לזה בכלל השפעה? אתה טוען שלא יכולה להיווצר עייפות עקב עומס משחקים ומסגרות? שאין משמעות להכנה לעונה?
          3. כל פוסט שלך שראיתי מתייחס לנושא העייפות שהועלה פעם אחת בבלוג חי בין מאות הערות אחרות. כשאתה מדבר על להמשיך ברצינות עם קשקושים הייתי ממליץ לך לבחון טוב טוב קודם את מה שאתה כותב.

          1. כן כשאתה מסתכל רק על התוצאה אתה צודק אבל בשביל לקבל קצת יותר עומק צריך גם להסתכל לתוך הנתונים וגם להסתכל על המשחקים. גם פה באתר וגם בכל מקום בערך שמסקר אנבייאי דיברו על הירידה ביכולת של דנבר בתחילת השנה לעמות מה שהציגו שנה שעברה. עכשיו כשהם בסטריק של חמישה רצופים פלוס השיפור ביכולת של הג'וקר "העייף" יש תחושה שהם חוזרים לעצמם.
            מכיוון שהנושא עצמו היה ההתעקשות שלך שהיכולת הירודה של יוקיץ' היא בגלל העייפות שלו (היו עוד שטענו רק לא התעקשו כמוך) זה מה שרלוונטי, הדיון לגבי היכולת של דנבר הוא נלווה ונראה שקפצת עליו כי אתה עדיין לא ממש מצליח להביא שום תמיכה לטענה שלך לגבי העיפות שלו בדיוק כמו שלא הצלחת בפעם הקודמת.
            מכיוון שזו לא באמת מעניין אז אני לא אעשה את המאמץ של להדביק את הנתונים אבל פשוט תבדוק את סדר המשחקים תבדוק כמה הם היו צמודים ואם זה ממש מעניין אותך אתה פשוט יכול לצפות במשחקים עצמם ולראות שדנבר לא נראית טוב עם דגש על יוקיץ ומארי שהם הכוכבים של הקבוצה. כלומר זה שהם פתחו טוב סטטיסטית לא אומר שלא היתה להם ירידה ביכולת ביחס לעצמם.
            .
            לגבי סעיף 2 מה שאני טוען שההסבר לירידה ביכולת של יוקיץ' לא קשורה לאליפות העולם או לעייפות, לא בחנתי את ההשפעה או אי ההשפעה על ההכנה של שחקן. העובדות מספרות שאם זו הייתה העייפות אז הוא היה אמור להתעייף ככל שהמשחק מתקדם וככל שהעונה מתקדמת מכיוון שהוא לא נח עדיין ולכן קישקוש. אתה אם אני זוכר נכון עוד טענת שהוא ישלים שעות שינה בפגרת האולסטאר או משהו כזה בשביל לחזור ליכולת שלו.
            .
            לגבי סעיף 3 הנקודה היא פשוטה לא רק אתה כתבת על זה והערה לא היתה מכוונת אלייך באופן ספציפי מכיוון שלא היית היחיד שהעלה את הנקודה הזו לגבי יוקיץ' וגם לא הראשון אבל כן היית היחיד שממש התווכח על זה ללא שום ביסוס וללא אחיזה בנתונים וגם היחידי שהיה חשוב לו להתייחס לנקודה הכי קצרה ושולית בתגובה שלי ושוב חוץ מלנסות לסובב את עליי לא באמת הבאת שום תימוכין לטענות המקוריות שלך לגבי "העייפות", אז האמת שאני לא ממש מבין מה אתה רוצה.
            .
            אם תרצה להמשיך לדון על זה, סבבה, אבל בגדול מיציתי

            1. אני לא רוצה להמשיך לדון בזה, אז אני רק אסתפק בלומר שאני לא יכול להגיד בוודאות של 100% (ראיתי את דנבר פה ושם אבל אני לא חלק מהצוות המקצועי) שיוקיץ פתח רע בגלל אליפות העולם בקיץ, אבל בטח שהעובדות לא אומרות שהוא היה אמור להתעייף ככל שהשנה ממשיכה, כמו שאתה אמרת.
              יוקיץ פתח את השנה בהילוך שני, כמו שהייתי מצפה מביג מן שעבר קיץ קשה. אם הוא היה מתחיל בפול-פאוור הייתי מסכים שזה לא יכול להימשך לעד, אבל איך שאני מנתח את זה, הוא לקח "מנוחה יזומה" ב 15 משחקים הראשונים, והשתלב לאט לאט.
              בכל מקרה, זכותך לחשוב אחרת, אבל זה שהוא משחק טוב עכשיו לא סותרת את הדיעה שלי (אם כבר, זה תומך).

  3. לא סתם כתבתי בזמנו שפילי הייתה נלחמת על מקום בפלייאוף במערב.
    פשוט קבוצה שבנויה לא נכון.
    האריס והורפורד זה כסף שהולך לפח. הליגה מלאה בשחקנים ברמה שלהם שעולים 5 מיליון והם יושבים על חוזים של 100+ מיליון דולר.
    ואני אפילו לא מדובר על סימונס.. שרק בזכות המדיה והפרשנים שעושים ממנו כוכב קיבל 170! מיליון בדרך לשום מקום.
    אם היה להם ביצים היו עושים עליו טרייד עוד בעונה הקודמת

      1. אגב פילי בנויים נפלא לאליפות צריך רק להעיף את בראון וסימונס ויש טבעת. רק מתאר לי במקום סימונס את קמבה ווקר למשל.
        שנה שעברה הם בכלל היו בנויים נהדר.
        אתה אגב מצחיק אתה מנגב שחקנים יותר ממני אז מי בנוי לאליפות? לברון? איזה אליפות הוא לקח מחוץ לסופר טים תזכיר לי? דוראנט? איזה אליפות לקח מחוץ לסופר טים? דיוויס? כמה טבעות יש לו? מי בנוי לאליפות? קרי וקאווי שלקחו אליפות בגלל פציעת כוכבי היריב?
        כל אחת מ20 השחקנים הטובים בליגה בנוי לאליפות בסיטואציה מתאימה עם מאמן מתאים ושחקנים מתאימים לצידו. כל הסיסמאות האחרות הן ריקות מתוכן. לברון ודיוויס לא עשו פלייאוף במערב לבדם לפי התיאורה הם לא שחקני אליפות לא ככה?
        טריי יאנג עם יאניס וקאווי יחד איתו יזכה באליפות דקסטר? מה אומר? שחקן אליפות או לא?

      2. סימונס ולונזו הם לא כוכבי הופס קלאסיים כיוון שפומפמו על ידי התקשורת בארה"ב מהרגע הראשון. לונזו אפילו קודם.
        ד"א, סימונס הוא עדיין פוטנציאל להיות כוכב גדול בהמשך הקריירה שלו, הוא חייב דחוף מאמן יותר טוב. בניגוד לכוכבים אחרים – יש לו נטייה טבעית לשחק הגנה.

          1. מסכים, אבל הוא טוב בהרבה מלונזו. לונזו זה ממש ברווז תקשורתי, השנה יש לו תנאים אופטימליים ותראה מה הוא עושה עם זה

            1. סימונס 10 דרגות על לונזו הכסיל

    1. תגיד אתה אמיתי?האריס שחקן פח? הורפורד ברור שהוא חתום על חוזה שהוא מעבר למה שהוא שווה אבל זה מה שהיה צריך בשביל להביא אותו והוא שחקן נהדר. סימונס לדעתי לא מתאים לשחק עם אמביד אבל פח? מצד שני כל שחקן שני הוא פח אז הם במקום סביר לפחות

      1. הורפורד זה יותר נקמה בסלטיקס שהשפילו את אמביד 3 פעמים בשנה שעברה כשאל מאמלל אותו. אז הם עשו הכל לצרף אותו ועוד שנה שנה וחצי יטרידו אותו עם לא תבוא אליפות…

    2. כן, הליגה מפוצצת בשחקנים כמו האריס ב-5 מליון דולר, וכל ה-GM המטומטמים האלו נותנים לו חוזים גבוהים יותר… אני לא מבין איך ג"ס לא מחליפה את ראסל ב-5 שחקנים כאלו, גם רצה לאליפות ועוד נשאר לה עודף.

  4. כיף לראות שהניקס בלי פיזדייל מטיילים לאליפות. אה, לא. איזו קבוצה עצובה. אדבאיו ובאטלר בהילוך ראשון הספיקו לגמור את הסיפור במחצית אחת, רובינסון ממשיך לצלוף מחוץ לקשת וכמה דראגיץ' היה חסר. מועמד חזק לשחקן השישי של העונה.

  5. סיימתי תקצירים.דאלאס הפתעת העונה שלי.הערכתי בחסר את הצוות המשלים שלהם.עדיין צריכים סטאר שלישי כדי להתמודד על אליפות אבל זה לא לכאן ועכשיו אלא לשנים הבאות.
    ממפיס עם עתיד ורוד.התוצאות שלה לפעמים משקרות.מוראנט וג׳ארן ג’קסון שנהיה גם קלעי שלשות בתוספת דילון ברוקס וברנדון קלארק שעולה מהספסל יש שם רביעייה לעשור הקרוב
    פורטלנד עם כל הפציעות עדיין יש לה סטאר פאוור שאין להרבה קבוצות בליגה וחייבים לעשות את הפלייאוף ממקומות 7-8
    האווירה באולם החדש בסן פרנסיסקו לא פחות טובה מהאורקל.כל משחק בית של הווריירס השנה מהנה לצפייה.
    לשמעון ברוך.חוץ מדייויס ויאניס שמשחק במילווקי 4(בלדסאו מתיוס ומידלטון משחקים 1-3) אני לא לוקח שום 4 בליגה בתמורה לדריימונד גרין.העמדה הזו מסודרת לעונה הבאה עם גרין ופסקל(שזו העמדה שהוא צריך לשחק-לא 3)שיעלה מהספסל

  6. פילי בלי לקחת את המזרח השנה מפרקת את הצמד אמביד-סימונס בקיץ.
    כמו שמישהו רשם בשרשור אחר(נדמה לי דקסטר) הם הולכים להיתקע עם החוזים של האריס והורפורד שלהם יהיה פחות ביקוש בקבוצות הליגה

    1. להאריס יהיה מלא מלא ביקוש בליגה אגב אני לא מוותר על האריס תמורת כמעט אף אחד הוא מושלם ככוכב 3 ליד אמביד. צריך רק להביא מישהו במקום סימונס איזה טעות היה לוותר על באטלר במקום בראון וסימונס גימי היה משחק רכז. בלי הכסילות של בראון בגיים 4 פילי הייתה אולי אלופה.
      טרייד שאני מוכן בכיף סימונס והאריס על ליליארד/קרי.
      טייבול הוא פוטנציאל פול גורג בקבוצה ללא כוכבים כאלו ותחת מאמן נורמלי

      חמישייה של ליליארד גוש טייבול הורפורד אמביד לדעתי שווה אליפות.

      פורטלנד והספרס יהיו בפלייאוף הן כולה 2 משחקים משם..
      פיניקס מאכזבים אבל האמת שהם תמיד פצועים החמישייה האמיתית שלהם שיחקה רק 2 משחקים יחד העונה.

          1. אין שחקנים טובים השנה בדראפט בטח לא כאלו שיעזרו לי לאליפות כאן ועכשיו אז נחמד אבל לא. אין מצב סימונס מגיע ללוחמים בלי שקרי או קליי בחבילה. כל היתר אצלכם לא שווים הרבה. מוכן לתת סימונס והורפורד על קליי והבחירה שלכם בדראפט

        1. בחלום. דיאנגלו לא יעזור לפילי. אמרתי לך קרי לפילי ואתה מקבל טוביאס וסימונס.
          דיאנגלו קליי האריס סימונס דריי. אתה מסודר יפה.
          ואנחנו מביאים טבעת win win

          1. לכלכת שמעון, אם דאנג'לו מספיק טוב כדי לקחת את מיניסוטה לפלייאוף בטרייד שרקמת, הוא צריך להיות מספיק טוב כדי לקחת עם פילי את המזרח

            1. המטרה שלי זה אליפות לא אליפות מזרח ודיאנגלו בפילי לא מתאים יש שם יותר מידי סטאר פאוור טובים ממנו ולא ישתלב טוב. אליפות מזרח פילי יכולה לקחת גם עכשיו בלי בראון.
              לא טרייד שהייתי עושה מה גם שהוא יחזק את גולדן. מעדיף שהוא ישחק pf אצלי מאשר אצל גולדן.
              גולדן רוצים סימונס? אין בעיה קרי או קליי לפילי.

      1. סימונס בווריירס זה יהיה ענק.גם הגנה גם סייז גם ניהול משחק גםחודר לסל ומשאיר את הספלאש בראדרס לקליעות חופשיות.

          1. ברור שכן החוזה שלו מתאים לווריירס וגם לפילי האמת. כל עוד הוא מס 4 גם בפילי הוא יכול להישאר אבל לא עם בראון ולא כרכז.
            פילי נואשת לרכז קלעי שיודע להריץ פיק אנד רול לכן תמורת רכז כזה אני מעיף אותו אבל תמורת דיאנגלו? הל נו.
            לוקה קרי יאנג דמיאן ווקר אני מוכן

            1. חחחחחחחחחחחחחחח אחי
              מי יתן לך מישהו מהרשימה הזו?
              זה לא מכולת פה!

            2. מת על שיטת המשא ומתן שלך.
              "זה? זה פח זה. אפס. לזרוק את זה לפח זה יותר ממה שמגיע לזה. לא שווה כלום. בשבילך – אמכור לך תמורת כל מה שיש לך"

            3. כל מה שיש לך? סימונס והאריס על קרי זה פח על כל מה שיש לך? באמת? זה מה יש אומשאתה רוצה שאביא את הפח שלי על פחים פחותים? כל מה שיש בלוחמים למעט הספלאש הם זבל מזוקק יותר מזוקק מסימונס

            4. סימונס פח או לא?
              אם כן, כמו שאתה חוזר ואומר כל הזמן, אז אתה מציע את קרי, אחד מהגדולים בהיסטוריה, תמורת טוביאס האריס ופח מעץ.

  7. המשחק היום הוכיח שדאלאס לא חלשה בלי לוקה ויש להם עוד שחקנים נהדרים ופורזינגיס יכול להתפתח לכוכב גדול.

  8. בסיקור ניצחון הסלטיקס ישנן שתי טעויות: במשפט הראשון כתוב "בראשון" במקום בראון.
    אצל קמבה כתוב שקלע שתי נק' בשלושים נקודות כשצ"ל בשלושים דקות.

    בכל מקרה יישר כוח על הסיקור. לדור ולשאר המסקרים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט