פילדלפיה נגד דאלאס ביום שישי הגדול / דור בלוך

פילדלפיה נגד דאלאס ביום שישי הגדול / דור בלוך

03:00-פילדלפיה 76' (9-20)-דאלאס מאבריקס (8-20):

המשחק הגדול היחיד של יום שישי הגדול יפגיש את פילדלפיה שכבר אינה מושלמת בביתה, עם דאלאס עם מאזן החוץ הבלתי נתפס של 2-10 אך ללא לוקה דונצ'יץ'.

לפני העונה רבים דיברו על פילדלפיה כפוטנציאלית קבוצת ההגנה הטובה בהיסטוריה, אבל אני חושב שלא מספיק לקחו בחשבון עד כמה ההגנה הזאת תלויה באמביד, איתו היא בהחלט נראית מאיימת, הצבע הוא שטח ללא כניסה, מה שמאפשר לגארדים ולפורוורדים ארוכי הגפיים לצאת לקלעים בצורה אפקטיבית. בלעדיו זה נראה הרבה פחות טוב.

מה שעוד נראה הרבה פחות טוב מהמצופה הוא בן סימונס. לגארד יש את העונה ההתקפית החלשה ביותר שלו עד כה מבחינת כמות נקודות למשחק, הוא עדיין לא באמת זורק מחוץ לקשת ונדמה שהקבוצות האחרות הבינו את הקטע שלו. הוא גם ירד משמעותית בהיקף הריבאונדים למשחק בהשוואה לשתי העונות האחרונות, והעובדה שהוא לא מצליח לעשות את קפיצת המדרגה לכינור שני אמין בהתקפה מגבילה את פילדלפיה, שבשני ההפסדים הרצופים שלה, קלעה 104 ו-89 נקודות בלבד.

כי אם תשאלו אותי מה שיש מעבר לשניים האלה ולטוביאס האריס הוא פשוט לא טוב מספיק. ג'וש ריצ'רדסון היה בול קליעה עבור הקבוצה הזאת והוא מתאים לה מאוד, אבל סופרסטאר התקפי הוא לא, אל הורפורד מפגין נסיגה מסוימת ביכולת ההתקפית וזה פחות או יותר מה שיש. בתנאים האלה קשה לראות איך פילדלפיה נשארת בקצב של מילווקי אבל גם טורונטו ומיאמי לא בהכרח יהיו אגוז קל לפיצוח עבורה אם היא לא תעשה מהלכים בשוק, או שבן סימונס יגוון את המשחק ההתקפי שלו.

דאלאס תלך רחוק ככל ששני חדי הקרן שלה יקחו אותה ובעוד כולם דיברו על דונצ'יץ' לאורך כל העונה, ובצדק, הפציעה שלו אפשרה לפורזינגס לקבל מעט יותר אור זרקורים והוא בהחלט ראוי לכך. הוא עדיין לא נראה בשיאו גם מבחינת יציבות הקליעה (33% לשלוש) וגם מבחינת האומץ בחדירה, והנכונות לקחת מגע פיזי אחרי הפציעה שהשביתה אותו לתקופה כל כך ארוכה, אבל הכישרון ללא ספק שם ואם ההחלמה שלו תימשך בקצב הנוכחי, דאלאס תקדים בהרבה את לוח הזמנים שצפו לה.

ואם כך המצב הרי שזה לא רק בגלל הצמד הזה, אלא גם בזכות השחקנים המשלימים. תשומת הלב בדואו המוביל משחררת את שחקני החוץ להרבה מבטים טובים וכך סת' קארי ובראה מוצאים את עצמם עם מעל 40% מחוץ לקשת, וטימי הרדוואי ג'וניור נמצא בקצב צבירת נקודות נהדר של 13 נקודות ב-25 דקות. הסגל של דאלאס עדין לא בשל לריצה משמעותית, ויש לפחות 5 קבוצות במערב שטובות ממנה בהרבה, אבל אם החברה' האלה יטעמו פלייאוף השנה ויקדימו בכך את לוח הזמנים הצפוי, זה יכול לשרת אותם מאוד בבואם לגייס שחקנים בקיץ ולבנות את הקבוצה הגדולה הבאה של המערב, מארק קיובן לא יסתפק בפחות.

הלילה ההגנה של פילדלפיה, והביתיות הנהדרת שלה אמורה להיות יותר מדי בשביל דאלאס נטולת דונצ'יץ'.

הימור: פילי ב-12

03:00-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (14-13)-פניקס סאנס (16-11)

לפי הדיבור מסביב לשתי הקבוצות האלה היה ניתן לחשוב שפיניקס ממוקמת סביב המקום ה-6 ודוהרת לפלייאוף בעוד אוקלהומה קורסת לאחר עזיבת הכוכב האחרון מדור הנפילים שלה. אלא שבפועל לאחר 2 נצחונות רצופים של אוקלהומה ו-4 הפסדים רצופים של פיניקס הת'אנדר הם אלה שנמצאים בדרכים אל הפלייאוף בעוד פיניקס, שוב, נמצאת בדרכה לשום מקום. ואם זה כך הרי שאפשר להאשים את היעדרו של איטון, אבל אפשר להאשים גם את היעדר ההגנה של פיניקס שסופגת 114 נקודות לערב, לעומת ההגנה של אוקלהומה שמסיבב לעוגן אדאמס מצליחה להחזיק את היריבות על 107 בלבד. במרכזו של המשחק הזה מאבק בין שני גארדים מדוברים – בוקר שמוביל את פיניקס עם 25 נקודות למשחק וגילג'ס אלכסנדר, שעושה קולות של גארד העתיד של אוקלהומה, המאבק הזה יכריע במידה רבה את המשחק.

הימור: אוקלהומה ב-8

02:30-בוסטון סלטיקס (7-18)-דטרויט פיסטונס (17-11)

בוסטון עצרה את המומנטום השלילי של שני הפסדים רצופים עם ניצחון על דאלאס, כשהם מנסים להתגבר על פציעות של שורת שחקני מפתח בראשות סמארט והיוורד. מי שמעביר אותם את התקופה הקשה הזאת הוא קמבה ווקר, עם 23.5 נקודות למשחק. בצד השני דטרויט אחרי ניצחון גדול על יוסטון התדרדרה לשני הפסדים רצופים מול וושינגטון וטורונטו, ועם בעיות פציעות משלה היא תלויה, יותר מתמיד, או אם תרצו כרגיל באנדרה דראמונד וממוצע המעל 15 ו-15 שלו. מאזן הבית של בוסטון (1-10) והפער בין הקבוצות מרמז על מה שצפויה להיות התוצאה הסופית.

הימור: בוסטון ב-10

02:30-טורונטו ראפטורס (8-19)-וושינגטון וויזארדס (18-8)

בסופו של דבר וושינגטון היא וושינגטון, וגם אם לפרקים בראדלי ביל נראה מדהים עם ממוצע של סביב ה-30 נקודות לערב, והוויזארדס הצליחו להשיג כמה נצחונות נאים תוך הצגת יכולת התקפית משובחת, היעדר ההגנה המוחלט שלה השיג אותה בסופו של דבר ועם 8 הפסדים בעשרה האחרונים דומה שהם בדרכם הבטוחה למקום שצפו להם – קרקעית המזרח. בצד השני מדהים כמה יפה טורונטו התגברה על עזיבת הכוכב הגדול ביותר שלה. האלופה בהחלט מראה לנו לב ואחרי סלאמפ קצר היא משיגה שלושה נצחונות רצופים והמומנטום שלה אמור להימשך גם הלילה, ואם יש משהו שעבורו שווה לראות את טורונטו העונה הראי שזה תהליך הפיכתו של פסקאל סיאקאם לפרנצ'ייז פלייר בזכות עצמו, 25 נקודות, 8 ריבאונדים לערב והגנה נהדרת מרמזים שהוא אולי לא קוואי, אבל הוא בהחלט העתיד של הרפטורס.

הימור: טורונטו ב-8

02:00-קליבלנד קאבלירס (21-7)-ממפיס גריזליס (18-10)

קרב תחתית לא לוהט במיוחד בין קליבלנד שממשיכה לחפש טרייד עבור לאב, וממפיס שממשיכה לפתח את הצעירים שלה ולהיות בסה"כ שבעת רצון מהמקום שהיא נמצאת בו גם אם העונה הנוכחית שלהם לא הולכת לשום מקום. המשחק הזה הוא כן הזדמנות לחזות בשניים מהצעירים המוכשרים שיש לליגה להציע, בנוגע לג'ה מוראנט זה כמובן ברור אבל שווה לתת תשומת לב גם לסקסטון, הנבחר 8 בדראפט של 2018 עולה העונה ל-18 נקודות ואם יחזור לאחוזי הקליעה שלו מהשנה שעברה (40% מ-3) הרי שהוא יכול להפוך לשחקן משמעותי בליגה הזאת.

הימור: ממפיס ב-5

02:00-אינדיאנה פייסרס (9-19)-סקרמנטו קינגס (15-12)

אני מאלה שחושבים שסקרמנטו תהיה בסדר בסופו של דבר, אבל היא בהחלט לא קבוצה שמקלה עליך להאמין. אחרי נצחנוות נאים על יוסטון ואוקלהומה, באו הפסדים מחרידים לניו יורק ושארלוט, וחוסר היציבות ממשיך למנוע מסקרמנטו לתקוע יתד באחד מ-8 המקומות הראשונים במערב, שמשוועים לקבוצה שתכריז – אני הולכת לפלייאוף השנה! כן פציעות הן בהחלט חלק מההסבר, אבל כעת עם חזרתו של פוקס אין לסקרמנטו תירוצים והיא תצטרך להוכיח האם הבסיס הזה עם הילד ובוגדנוביץ' הוא טוב מספיק כדי להחזיר את הקינגס לפלייאוף. בצד השני הפייסרס עם 4 נצחונות רצופים כולל נצחון ענק על הלייקרס נטולי דיוויס, ירצו להמשיך את המומנטום, ואי אפשר להפריז במחמאות לעבודה שנעשית שם כאשר בלי אולדיפו אינדיאנה מוצאת את עצמה ממש בצמרת המערב, ואם אולדיפו יחזור בכושר, אל תפסלו את הפייסרס כסוס שחור במזרח.

הימור: אינדיאנה ב-5

03:00-מיאמי היט (8-20)-ניו יורק ניקס (21-7)

פעם זה היה אחד המשחקים הקשוחים בליגה, אבל הקריסה המוחלטת של הניקס כמועדון הוציאה הרבה מהעוקץ של המשחק הזה. עם 3 נצחונות בארבעת המשחקים האחרונים, בעיקר הודות ללוח המשחקים, הניקס מקווים להמשיך את המומנטום ואנחנו נעקוב אחרי עבודתו של דיוויד בלאט היקר והאהוב במכורתו. הלילה זה אמור להיות קשה במיוחד כאשר הניקס יגיעו למיאמי שהפסידה רק משחק אחד בבית העונה. הם אומנם איבדו מעט יציבות והפסידו במפתיע לממפיס אבל הנצחון על פילדלפיה בהחלט נתן תחושה של חזרה למסלול והיא אמורה להשיב את המומנטום שעבד לה, ולהחזיר את הניקס לקרקע המציאות.

הימור: מיאמי ב-12

04:00-דנבר נאגטס (8-18)-מינסוטה טימברוולבס (16-10)

גם העונה הנאגטס לא סקסיים, לא מדוברים אבל עושים את העבודה. עם יוקיץ' אחד והרבה פועלים שחורה דנבר מחברת כבר 4 נצחונות רצופים והיא מתמקמת במקום טוב להיאבק על המקומות שמתחת ללייקרס כאשר אין אף קבוצה נוספת שפורצת עד כה במערב. לעומת זאת מיניסוטה שכבר ראתה את עצמה כקבוצת פלייאוף ספגה לא פחות מ-8 הפסדים רצופים כשההגנה שלה קורסת לא רק מול הקבוצות של ל.א אלא גם מול יוטה ופיניקס. המאבק בין טאונס ויוקיץ' צפוי להיות במוקד אבל מעבר לשניים האלה, לדנבר יש פשוט הרבה יותר כלים מכדי שמיניסוטה תוכל לאתגר אותה ולעצור את הרצף.

הימור: דנבר ב-15

05:00-פורטלנד טרייל בלייזרס (16-12)-אורלנדו מג'יק (16-12)

שתי קבוצות עם מאזן זהה אבל מומנטום הפוך, בעוד פורטלנד מתאוששת מפתיחה לא טובה ועם 3 נצחונות ב-4 המשחקים האחרונים מנסים לפתח מומנטום הרי שאורלנדו שנראתה בדרכה לפלייאוף במזרח ספגה ארבעה הפסדים בחמישה. אבל כשמסתכלים על לוח המשחקים המומנטום ההפוך הזה נכנס לפרופורציות, אורלנדו הפסידה ללייקרס, יוטה, יוסטון ודנבר, בעוד פורטלנד נצחה את ג"ס, פיניקס וניו יורק. כך מקבלים מאבק צמוד בין שתי קבוצות שמקוות לתפוס את הקרון האחרון אל הפלייאוף.

הימור: פורטלנד ב-5

05:30-גולדן סטייט ווריורס (24-5)-ניו אורלינס פליקנס (22-7)

שתי קבוצות שחשבו להיות במקום אחר לחלוטין בתחילת העונה, יפגשו לקרב שאולי שתיהן יעדיפו להפסיד בו. שתיהן עם 9 הפסדים בעשרת המשחקים האחרונים, שתיהן סובלות מפציעות ובעוד הפלקינס עצרו את רצף ההפסדים שלהם עם נצחון על מיניסוטה הווריורס סופגים כבר 5 הפסדים, ושתיהן לא יכולות להתנחם בצורה משמעותית ביכולת הטובה של הגארדים המובילים שלהן – פאושל בצד אחד ואינגרם בזה השני. השתיים נפגשו כבר פעמיים העונה עם נצחון לכל קבוצה, והלילה הפלקינס עם מעט יותר כישרון במצב הנוכחי הם אלה שאמורים לשבור את השוויון.

הימור: הפלקינס ב-8

לפוסט הזה יש 132 תגובות

  1. הראפטורס יהיו בלי סיאקם גאסול ופאוול מה שדי מאזן את ההתמודדות.
    אצל הסאנס אייטון שיחק מספיק ויחזור לשבת עקב קרסול מסובב. מצבו של בוקר עדיין לא ברור.

  2. מי הקבוצה החמישית ש״טובה מדאלאס בהרבה״? יוטה?
    .
    חוץ משתי הקבוצות מלוס אנגלס לא הייתי מגדיר אף קבוצה מערבית כטובה בהרבה מדאלאס, לא יוסטון ולא דנבר ובטח שלא יוטה. וגם הלייקרס השנה בשני המפגשים מול דאלאס 1:1 כאשר בשני המשחקים הנצחון הגיע לקבוצת החוץ, רק שהלייקרס גנבו את הניצחון שלהם מכל בחינה אפשרית בעוד שדאלאס ניצחו בצורה משכנעת.

    1. ירדתי לתגובות בדיוק בשביל לשאול על זה וראיתי שהקדמת אותי.
      אני לא מוצא אף קבוצה שהיא טובה בהרבה מדאלאס גם לא שתי הקבוצות מל.א.
      דאלאס קבוצה חזקה מאוד, אומנם צעירה ועושה לפעמים שטויות כמו במשחק שציינת שהלייקרס גנבו אבל כבר הוכיחה, גם מול מיאמי כשחזרה מפיגור עמוק להארכה למרות שהפסידה בסוף, גם בניצחון מול מילווקי וגם בהפסד לבוסטון שהיה במשחק צמוד מאוד, שהיא אחת החזקות לא רק במערב אלא גם בליגה כולה. בשלושת המשחקים הנ"ל היא שיחק בלי לוקה מה שרק מוסיף להערכה שלה כקבוצה בטופ.

  3. הפייסרס נראים טוב מאוד בהתקפה כרגע, גם בהגנה הם סבבה אבל לא טובים מספיק כרגע.
    ברוגדון פשוט שחקן שכיף לצפות, יש לו כבר כמה אסיסטים מאוד יפים בפיק נ' רול והוא שחקן נהדר וחכם מאוד.

  4. רואה קצת מקונל לפני שנרדם (אחרי ערב פוקר לא קל לכוחותינו), איזה שחקן.. 10 נקודות רצופות מול הקינגס.

  5. וואו הפייסרס- איזה כדורסל תאווה לעיניים..
    טפו טפו שיפוט מצויין נותנים לשחק, בלי ריפליי סנטר ובולשיט

  6. טורונטו קולעת 40 ברבע בלי סיאקם, גאסול ופאוול. זה אמנם וושינגטון, אבל עדיין זה מרשים לראות את הד.נ.א של הקבוצה הזו

  7. גאלאס חייבת לתת לסת' קרי אור ירוק לשלשות, מכל מקום על הפארקט, כמו שהווריורס נותנים לאח הגדול. הוא קלעי ענק. הוא רק צריך יד חופשית ורשות לזרוק חופשי-חופשי

    1. לפני דקה איבד כדור בכדרור. איך שזה נראה, הבן של טים הארדוויי צריך להיות עם האור הירוק (לא שהוא מתנהג אחרת). 19 ברבע אחד מנחם

  8. באים למשחק בהארלם של 1982? זה מה שאני רואה שמחק ב TD, בדיוק כמו שאמרת מנחם, משחקים כמו בשכונה. בשביל הכיף…..
    איבודי כדור של משחק ג'ונגל. אף אחד לא רציני והכל שואו. מה יהיה?

  9. עצוב מה שנהייה מהבוכנות, בעם היתה קבוצה עם כבוד עצמי, היום שממה.
    האם הגיע לקייסי לקבל את התואר מאמן העונה בטורונטו? יש שם קבוצה טובה היום שהיא מעשה ידי יוגירי, עם בחירות נכונות. היה רק צריך לתת להם לגדול ולהתפתח ולנצל את דהפרוזן בשיאו.

  10. הקלסטרופבי עושה צחוק מהקלסטרופבי השני, טראסט כנו שאמרתי לך אין קשר לרדיק שאהבל מתחיל התקפות על קו השלוש עם הפאמפ פייק המפגר שלו או הזריקת לבנים ומנסה להיות גארד, רדיק הלך וכמות הנסיונות מ3 לא השתנה, צריך להחליף מאמן שיבעט להם בתחת

  11. כל ה-NBA הפך למשחק של שכונה.

    ה-NBA אובדת עצות. מחר (היום) במעורב על הטורניר שסילבר מציע לכל 30 הקבוצות באמצע העונה, מיליון לשחקן לקבוצה המנצחת. סגנון נוק אאןט. הליגה בהיסטריה על מה שקורה

  12. טאקו הוא קורייוז אין פעולה אחת טובה שהוא עשה.
    לא יצא שום דבר מקצועי מהשידוך הזה….
    אבל הוא שווה כל גרוש במכירת מזכרות לאוהד הממוצע!

    1. ברור הגובה שלו דוק הזריזות לא מתאימים ברמה לליגה של היום אבל מצחיק לצפות בו כמו מאנוט בול פרט לגובה אין קשר לכדורסל

    2. בסוף עשה כמה פעולות מועילות ושם 5 נקודות כולל אחת מהקו.
      אבל כלכלית הוא כנראה מחזיר את ההשקעה אז אולי העסקה הזו משתלמת לשני הצדדים למרות שלא נראה ממנו הרבה העונה. אני גם לא חושב שיהיה עם הקבוצה בפליאוף, אולי רק כסטטיסט.

  13. מה שמעניין לראות השנה שטין משחקים קלים על הנייר כל קבוצה יכולה להפסיד לכל קבוצה, חוץ מהניקס שהם פחי אשפה, יותר מכך כל המזרח מערב הוא פיקציה אין הבדלים בין הקונפרנסים בטופ של הקבוצות. עוד נקודה קטנה בשקט בשקט אינדיאנה הקטנה והצנועה עושה עונה מצויינת ויציבה בלי שמות מפוצצים בלי החתמות גרנדיוזיות ובלי הכוכב הראשי

    1. בדיוק
      השנה אין הבדל, לפחות במה שאנחנו רואים עד כה.
      שנה הבאה דוראנט חוזר, אולי נראה משהו חדש?

  14. השחקן שלי במשחק בגארדן הוא הרוקי גראנט וויליאמס עם 18 נקודות ו 3 ריבאונדם.
    לדעתי הוא מחליף את סאמי. מהקבוצה הזו של האקס רוקים שכללה את טייטום בראון סאמי והקוף המרקד אבו ישארו רק בראון וטייטום כשהמחליף של סאמי ויאבו זה וויליאמס הרוקי. הוא נותן הרבה יותר, גם בהאסל, ממה שנתנו סאמי וסוסו…

  15. צריך לתת את בן סימונס +3 -4בחירות דראפט ראשונית על דמיאן לילארד ולהתפלל שפורטלנד יאכלו את הבלוף מג’יק הבא שחקן ההגנה של העונה… הוא לא השחקן השני בקוטנטנדרית, צריך גם לבעוט את בראון האהבל כד לאוסטרליה שילקק לסימונס שם, רק אלוהים יודע איפה הוא נותן לטוביאס האריס לקבל כדורים

        1. אז אני לא מבין את כוונת המשפט "פילדלפיה עובדת עצות מול קבוצה TOP 8". אתה אומר את זה כאילו זה לרעת פילי, אבל מי זאת פילי?
          הם מקום חמישי במזפח

          1. אין מזפח השנה לפחות לא בטופ 10.
            הכוונה שלי זה שמול דאלאס – קבוצה מאומנת שמשחקת סטים והגנה נכונה, פילי אכדה כיוון לחלוטין!

            1. מתי היה לה כיוון והמזפח נשאר מזפח אתה פשוט אוכל את הלוקש הקבוע של פתיחת העונה שנה שעברה היה אותו הדבר.
              נסחפת עם הטופ 10 שארלוט? דטרויט? אורלנדו?
              ראית את הניקס? בליגה הישראלית היא היתה עושה בושות.

            2. שאדו- TOP 10 זה כל הליגה.

              מזרח יש את בוסטון, מילוויקי, פילי, היט, טורונטו שיעולים לנצח כל קבוצה
              מערב יש את קליפרס לייקרס יוסטון דאלאס ודנבר שהם דרג עליון.

              דרג שני של המערב כמו פורטלנד ויוטה לא מדגדג את הדרג מעליו לא במזרח ולא במערב.

              זה למה אני כל כך מתפלא שפילי נראית כל כך משתוקת

            3. זה לא ממש היה ברור ממה שכתבת אבל שיהיה "אין מזפח השנה לפחות לא בטופ 10"
              אבל אני לא מסכים איתך כי אותו טופ 5 של המזפח משחק מול פח פח פח פח כל העונה.
              כשאתה רואה איך נראית קבוצה מועמדת לגמר המזרח נראית כמו שהיא נראית אתה מבין שזה הכל אחיזת עיניים.
              מילווקי אולי קצת בוסטון וזהו בערך השאר אלה קבוצות מרכז טבלה ומטה אם היו במערב

            4. מה אם מיאמי ופילי? לא יכולות לנצחו את הטופ של המערב?

            5. בפשטות לא.
              לא את הלייקרס ולא את הקליפרס וגם לא את יוסטון.
              היום ראית שגם לא את דאלאס ללא דונציץ' פור פאק סייק.
              גם מול דנבר שפתחו חלש העונה ולאט לאט נכנסים לעניינים הם היו מקבלים בראש.
              פילי היא עדר ללא רועה נראים כמו מועדון חברים כל אחד עושה מה שהוא אוהב ולא מה שהוא צריך לעשות.
              אז קיבלת אבסורד בדמות סימונס את אמביד.

  16. פילי נראים כאילו הם עושים סאבוטאז' לבראון, חסרי חשק לחלוטין, אין האסל ואין איכפתיות.
    בלי להוריד שום דבר מדאלאס שממשיכים להראות מצויין עם דש לכל המעליזים פה שלא הפסיקו לרדת על פורזי ובלעו את הלשון שלהם

      1. אמרתי שאני לא מוריד שום דבר מדאלאס שאני מעריך מאוד עוד כשזלזלו בהם אבל פילי חסרי כיוון כבר שנתיים. ארגון שמאפשר לרכז הבכיר שלו להראות כמו שסימונס נראה זה לא פחות מבושה.
        כנראה שזו תרבות הפרוסס שהשתרשה במועדון הזה ואף אחד לא רוצה להודות בכישלון אז לא עושים את השינויים הנדרשים.

        1. להביא את הורפורד שאמלל את אמביד זה לא לעשות את השינוי הנדרש?
          זה היה חכם מאד להחליש את היריבה השנואה. העניין הוא שלא עושים משהו בקשר לסימונס…. ואולי גם בגזרת המאמן.

          1. תגיד ראית איך הורפורד נראה השנה? החלישו את עצמם אם כבר.
            אתה צריך להגיד תודה שלקחו לכם אותו גם חסכו לכם מלא כסף

    1. 10+ על פורזי.
      והוא רק מתחיל לחזור לעצמו….
      עזוב,זה שמשון ויובב אשר משחררים הצהרות סתמיות על ימין ושמאל ללא קשר למציאות.

  17. ולא שכחתי את שיר היום
    והפעם שיר גאוני של לובו
    כל מילה פנינה שחורה, זה מופע הדיסקו הקריבאי
    Day-O, day-O (Day, me say day-O)
    hear our songs everybody knows.
    Day me say day me say day me say day
    me say day me say day-O
    The Caribbean disco show
    Day-O, day-O (Day, me say day-O)
    hear our songs everybody knows.
    Day me say day me say day me say day
    me say day me say day-O
    The Caribbean disco show
    Day-O, day-O (Day, me say day-O)
    hear our songs everybody knows.
    Day me say day me say day me say day
    me say day me say day-O
    The Caribbean disco show

  18. אפרופו הדיון של החודש שמתקיים פה על הירידה ברייטינג אז אשתף משהו מהפן האישי. אני רואה לא מעט משחקים בליג פאס בלייב וגם קופץ בין שידורים ואני חייב להגיד שאין כמעט פעם שאני פותח שידור ואני לא נוחת על הפסקה אני לא אגזים אם אגיד שזה לפחות כמו האחוזים של ברוגדון מהעונשין. זה פשוט נורא.
    הפכתי את זה כבר למשחק הימורים ביני לבין עצמי האם כשאפתח את השידור או שאעבור לשידור אחר אזכה ליפול על זמן משחק.
    בדרך כלל גם אם נפל המזל בחלקי והתחברתי למשחק בדיוק כשמשחקים אז לא תעבור בדרך כלל יותר מדקה עד שיצאו לטיים אאוט.
    לכמה אנשים יש סבלנות לדברים האלה היום?

    1. +1

      סוג של ביצה ותרנגולת. הרייטניג יורד וההכנסה מכרטיסים יורדים: בואו נכניס עוד 10 דקות של פרסומות כל עונה ונסדר את הספרים.

      הצרכן הוא רק דאטא באלגורטים.

      1. זה לופ חזירי וגרידי שיקבור את המשחק הזה בסוף. כמה כסף אנשים צריכים?!!?!
        ביננו מי עדיין מושפע מפרסומות?!?!? מתי פעם אחרונה קנית אוטו או המבורגר או ביטוח או תרופות איזה זבל שזה לא יהיה שהאמריקאים האלה מנסים לדחוף לך ,כי ראית פירסומת?
        גם בכללי מי עוד קונה שטויות כי הוא ראה פרסומת? זה כזה שנות ה80-90.
        נשמע כמו עקיצה של רשתות הטלוויזיה ושמרנות של החברות.
        בכל מקרה בליג פס אתה בכלל לא רואה פרסומות שזה כל הקטע של לשלם על מנוי כזה. תחשוב איזה פראיירים אלה שרואים את זה בכבלים. גם משלמים על ערוצי פח (מי עוד רואה טלוויזה בכבלים? עוד שיט אבל עזוב זה כבר לפעם אחרת) וגם אוכלים פרסומות יש יותר טימטום מזה?!

        1. המשפט השלישי שלך זה המוטו שלי אבל מסתבר שגם עם אתה ואני לא מתפתים, יש אחרים שכן….
          לי הפרסומת עוברת כמו לילה שנכנסה ויצאה, בלי משמעות.

  19. זהו
    תמ"א טקס בפילי. הם עם הפסד שני בבית, אבל כאוהד סלטיקס שניגף פעמיים השנה מול פילי, אין לי רחמים.

  20. שמעו את הקהל בפילי זה הזמן של בראון לעוף כבר אחר תהיה שם קטסטרופה הוא איבד את זה לגמרי ושמישהו כבר ינער את סימונס האדיש הזה. נראה כמו קואלה, כל היער שלו נשרף והוא עדיין נשאר תלוי על העץ מחכה שמישהו יציל אותו.

  21. סלטייייייקס
    בראון בהחלט מצדיק את החוזה שקיבל ל 4 שנים, מעניין איך יסתיים המשא ומתן עם טייטום בשנה הבאה. לדעתי לא ייקח פחות מ 30 לשנה. נראה שהוא שווה את זה? אז איפה מכניסים את הייווארד בחידוש חוזה? את הברינקס הוא כבר לקח ובטח ירצה עוד אחד?…..

  22. איזה חיים קיבל הרדוואי ג'וניור מהמעבר לדאלאס. איך הוא היה נראה כמו כלום ושום דבר בבית הקברות של הניקס.
    resurrection
    גם פורזינגיס הציל לעצמו את הקריירה עם המעבר הזה. לא להאמין שהאוהדים הדפוקים שלהם שרקו לו בוז כשבחרו בו איזה אפסים. כל פעם שאני נזכר בזה אני מתעצבן. מגיע להם שימשיכו לאכול קש עוד הרבה שנים.

      1. איזה להציל, בתור יועץ? השיג איזה קומבינה בשביל כמה מיליונים, מישהו רכב שם על דולאן הטמבל. בטח שיחקו על הקטע היהודי או משהו.
        שלא תבין אני מאוד מעריך את בלאט אבל מה בדיוק הוא הולך ליעץ להם?
        כל רפה הבנה ממוצע יכול ליעץ להם בחינם. הבעיות שלהם כאלה ברורות שגם אם היית מטיל מטבע בשביל לקבל החלטות או שואל קוראת בקפה היית מקבל תוצאות יותר טובות מהמצב הקיים

  23. חייב מילים טובות על אוק ודלאס.
    אף אחד מאיתנו לא ציפה שהם יהיו חזק במאבק על הפליאוף ותראו מה קורה….
    השתים האלה עשו קפיצה יפה. אוק שכולם היו בטוחים שתתרסק ותתחיל תהליך בנייה מראה לכולנו איך צריך לשחק.
    יש מצב שיסיימו במקום השביעי או השישי במערב.

    1. דאלאס בהחלט התקדמו מהר מהציפיות. לגבי אור, יש שם כמה שחקנים טובים והם לא היו אמורים להיות שטיח (פשוט חשבו שפול וגלינארי ילכו ואז הם היו פח) אבל נראה שמה שקרה זו יותר התרסקות של האחרות פורטלנד, מינסוטה, סקרמנטו, סן אנטוניו.

    2. קשה לי לראות אותם מסיימים שישי אבל הם הולכים להילחם על 7 8 בשביל להיכנס לפליאוף, יחד עם פורטלנד ספרס פיניקיס וסקרמנטו.
      השתיים האחרונות מאבדות גובה ולדעתי בסופו של דבר לא יהיו שם השאלה מי מהשלוש הראשונות תעשה.
      לדעתי אין מצב שפורטלנד שתהיה בחוץ וזה יהיה בין אוקלהומה לספרס.
      אוקלהומה לא רעים בכלל יש להם שחקנים לגיטמים ואפילו לגיטימים פלוס כמעט בכל עמדה עם חיזוק משמעותי בדמות שרודר מהספסל.
      יש להם את פול שאני לא סובל אבל נראה לא רע, את אדאמס, את לא בושה להיות גלינארי ואת כמובן את שי אלכנסדר שנתן יופי של קפיצה בשנה השניה שלו.
      החולשה שלהם היא שאין להם ספסל כמעט חוץ מנואל ושרודר

  24. בוקר טוב רונן!!

    איזה ערב אדיר בפילי 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    היו פה אנשים שלא אנקוב בשמם שאמרו בתחילת העונה שסימונס יפרח…שסימונס ישפר קליעה….שאל הורפורד זה חיזוק על גימי באטלר….שפילי עושה פלייאוף בצמרת המערב….
    רק לפני כמה ימים מישהו פה התלהב שפילי מקום 2 במזרח……נו טוב עכשיו הם מקום 6 ואיפה? In the east.
    היו פה שרצו להתערב שפילי בגמר…..😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    היו פה שהאשימו את רדיק ומקונל….
    ומול מי? מול אלו שדונציץ הופך אותם לטובים באנרגיה קוסמית מהספסל הרי זה הדיוק מה שההוקס היו עושים בלי יאנג מנצחים את הבאקס ופילי בחוץ ועושים הארכה מול ההיט ללא ספק.
    ומנחם…ריק קרלייל אוברייטד….

      1. לבוא למה? מעדיף לישון במיוחד אחרי לילה לבן ביום חמישי. הלכתי לישון ב7 וחצי אתמול השלמתי את כל שעות השנה היה ערב פח בשביל מה לקום?
        איפה אפשר לחזור לישון עם 2 ילדים קטנים? מראה לקטן את דריימונד כדוגמא כמו מי לא לזרוק באימון

    1. עוד שניה הם דורסים אותם תמתין גולדן יחרבנו גם את זה אבל בגדול אתה צודק כל מי שרוצה לעשות טנקינג צריכה להחתים את ג'נטרי בשביל זה יש לו עדיין עבודה בליגה

    1. הרגת אותי אשך , כמו שאמרתי לך גרין זה מוביל ראשון לבחירה הראשונה בדראפט, אין מה לעשות בליגה הקליעה זה החשוב לב האסל זה לא מספיק

  25. מאז שגולדן עברו לדאונטאון סן פרנסיסקו חלקם אמצו לוק של הומלס כנראה בהשראת מה שהולך ברחוב.
    ראסל, קולי-סטיין ולי

  26. ג'קסון הייז נראה לא רע בתור רוקי גבוה יכול להפוך לשחקן לא רע בכלל.
    צריך טיפה מסה ועוד איזה שנתיים להשתפשף. הוא מאוד אתלטי

    1. ברור אשך עדיף לדעת שנפלנו מאשר ליפול בתרמית, אני נפלתי עם וויגנס אתה עם לונזו , למזלנו שנינו ידענו שסימונס זה כמו מכונת כביסה לא שווה כלום

כתיבת תגובה

סגירת תפריט