אירועי דיומא – 08.12.2019

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366.jpg

היום: גמר אליפות בריטניה בסנוקר.

כדורגל / ניר מועלם

ליגת העל – מחזור 13 :

19:45 הפועל חדרה – הפועל תל אביב, ספורט 3 : הפועל חדרה מהמקום ה-8 מגיעה אחרי שני הפסדים רצופים, כאשר האחרון היה 2-0 לביתר ירושלים, ומנגד הפועל תל אביב במקום ה-12(לא תסיים את המחזור מתחת לקו האדום), מגיעה גם כן אחרי שני הפסדים רצופים, כאשר האחרון היה בדרבי 3-0 למכבי תל אביב. הפועל חדרה נראית לא טוב בתקופה האחרונה ואילו הפועל הייתה נראית יחסית בסדר בדרבי, והתוצאה קצת משקרת לדעתי. הימור – הפועל מנצחת בחוץ את הפועל חדרה ובורחת קצת מהקו האדום.

20:15 אשדוד – ביתר ירושלים, ספורט 4 : אשדוד מהמקום ה-9 מגיעה אחרי תיקו 3-3 מול מכבי חיפה בחוץ, מה שהיה התיקו השני ברציפות שלה, מנגד ביתר ירושלים דוהרת והיא כבר במקום ה-4 בליגה, ומגיעה אחרי ניצחון שני ברציפות, כאשר האחרון היה 2-0 על חדרה. הימור – ניצחון נוסף לביתר ירושלים

סרייה א' – מחזור 15 :

16:00 סאסואולו – קליארי, 2 ONE : סאסואולו במקום ה-15 בליגה עם עונה פחות טובה ממה שהורגלנו אליה, ומנגד קליארי במקום ה-5 בטבלה, ועושה עונה מופלאה עד עכשיו, וכתוצאה מכך גם נאינגולאן, שחקנה נבחר לשחקן חודש נובמבר בסרייה א'. סאסואולו מגיעה אומנם אחרי תוצאת תיקו בליגה מול יובנטוס של 2-2, אך באמצע השבוע הקבוצה הפסידה לפרוג'יה מהליגה השניה 2-1 בבית במסגרת גביע איטליה, אך חשוב לציין שהקבוצה עלתה עם הרכב משני למשחק ורוב שחקני ההרכב אף לא היו בסגל. מנגד, קליארי מגיעה אחרי ניצחון 4-3 על סמפדוריה בליגה ואז באמצע שבוע הם נפגשו שוב, הפעם במסגרת גביע איטליה, ושם ניצחה שוב קליארי, הפעם 2-1. הימור – כל הנתונים מצביעים על ניצחון של קליארי בחוץ, אך אני מרגיש שהמשחק הזה הולך להסתיים בתיקו, ולכן אהמר על תיקו.

21:45 בולוניה – מילאן, 2 ONE : בולוניה במקום ה-12 תארח את מילאן שצמודה אליה ונמצאת במקום ה-11, עם נקודה אחת יותר. בולוניה מגיעה אחרי ניצחון ליגה מפתיע 2-1 על נאפולי בחוץ, ובאמצע השבוע היא שיחקה מול אודינזה בחוץ במסגרת הגביע האיטלקי וחטפה תבוסה 4-0. מנגד, מילאן מגיעה אחרי ניצחון חוץ קשה וחשוב 1-0 על פארמה בליגה. הימור – אני אלך על סוג של הפתעה ואהמר על ניצחון ביתי של בולוניה.

פרמייר ליג – מחזור 16 :

16:00 אסטון וילה – לסטר, ספורט 1 : אסטון וילה מתחתית הפרמייר ליג, במקום ה-17 תארח בצהריים את לסטר שנמצאת במקום ה-2 בליגה, והיא אולי הקבוצה היחידה שיכולה עדיין לאיים על ליברפול כי כל השאר התרחקו משמעותית, כי גם סיטי וגם צלסי הפסידו המחזור. אסטון וילה מגיעה אחרי הפסד חוץ 2-1 לצלסי ואילו לסטר מגיעה אחרי ניצחון 2-0 על ווטפורד מה שהיה ניצחונה השביעי ברציפות בליגה. הימור – לסטר תמשיך לנצח ותחזור לאיים על ליברפול.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

אליפות בריטניה – הגמר

21:00 ,15:00: דינג ז'ונוויסטיבן מגווייר (יורוספורט 2)
אחרי שלבי הכרעה שבהם ראינו כמה וכמה מפגשים צמודים ומותחים, שני מפגשי חצי הגמר אתמול היו חד צדדיים לחלוטין. בראשון, מפגש כל סיני בין דינג ז'ונווי ליאן בינגטאו, הראה דינג ליריבו הצעיר שייקח זמן עד שהאחרון ירוויח את תואר השחקן הבכיר במדינה. היתרון של דינג לא היה מוטל בספק לאורך המשחק, מה שהביא לו ניצחון קל, בו איפשר ליריבו שני פריימים בלבד. ואם משחק זה היה חד צדדי, הוא אפילו לא היה קרוב בהיבט זה למשחק הערב בין סטיבן מגווייר למארק אלן. מגווייר פשוט עף על השולחן הירוק, כשבארבעת הפריימים הראשונים עד להפסקה, הוא מחטיא כדור אחד בודד (ולא חשוב). זה נגמר בשישה פריימים חלקים לטובת הסקוטי, שניצחונו זה על חברו הטוב היה הראשון מאז 2010.

הגמר היום בין דינג ז'ונווי לסטיבן מגווייר (בפורמט הטוב מ-19) הוא ודאי לא מהצפויים שיכולנו לקבל באליפות היוקרתית הזו. השניים צמודים בדירוג העולמי במקומות 14-15, ושניהם זכו בעבר בטורניר הזה (דינג פעמיים, מגווייר פעם אחת). אם אנו רוצים לאפיין את הגמר הזה במילה אחת, הרי שהמילה המתאימה ביותר כאן היא קאמבק. דינג היה מהשחקנים הטובים ביותר בעולם עד לפני כשנתיים-שלוש, אך סבל בתקופה האחרונה מירידה בכושרו, בה לא ראה אף תואר. בטורניר הזה הוא נראה כמחדש ימיו מקדם, כשהשיא היה הניצחון על רוני אוסליבן בשמינית הגמר. אצל מגווייר הוותיק מדובר בקאמבק יותר מרשים. אם לא נחשיב את טורנירי ששת הכדורים הזניחים משהו, הרי שהתואר האחרון שלו בטורניר דירוג היה אי שם בעונת 2012-3. הניצחון שלו אתמול על מארק אלן היה כנראה המשחק הטוב ביותר שהפגין מאז ומעולם (כך גם לפי עדותו). הסגנון המתפרץ שלו יהווה אנתיטזה לזה הסולידי של הסיני שמולו, כך שאנו צפויים בהחלט לגמר מעניין.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. תודה רבה פאקו
    יש עוד כמה דברים מקומים ועולמיים
    בארץ כדורגל מחזור 13
    19.45 הפועל חדרה מול הפועל תל אביב 2 קבוצות במשבר עם 2 הפסדים ברצף .
    שהחליפו מאמן לאחרונה וחייבות נקודות .
    20.15 אשדוד -ביתר ירושלים .
    המארחת מעודדת מ ה 3-3 עם מכבי חיפה תארח את בית"ר שבכושר נהדר הירושלמים יודעים שניצחון והם במקום השלישי לפחות זמנית .
    נציין שאתמול סיימה מכבי ת"א ב 0-0 עם נתניה ( נפסלו לה 4 שערים ) .
    ובכך השלימה סיבוב ליגה שלם ללא ספיגת שער.
    השיאים נערמים בזה אחר זה ולאחר ששברה את השיא הלאומי והעולמי לאי ספיגה מתחילת עונה וכן שברה את השיא הישראלי לרצף (לא דווקא מפתיחת עונה ) מכבי עלתה לרצף השמיני בכל הזמנים בהתחשב בכך שנס ציונה נועלת הטבלה היריבה הבאה ועוד בבלומפילד וזו שגם כבשה הכי מעט למכבי צאנס גדול להשלים עוד משחק ללא ספיגה אם אכן כך יקרה תהיה קרובה 20 וכמה דק משבירת השיא האירופאי שיעמיד אותה במקום השי בכל הזמנים ( מרחק של כ 5 משחקים מהמובילה ואסקו דה גמה מברזיל ).
    סל
    19.00 ב"ש – מכבי חיפה 2 קבוצות שיאבקו בתחתית אם כי בחיפה חלה התאוששות מסוימת לאחרונה.
    21.00 מכבי תל אביב -חולון
    מכבי רצה ל 4-8 ביורוליג אך איבדה שני רכזים בערב אחד כולל את דובירתולומהו לכל העונה
    וזה קורה בדיוק בתקופה לא פשוטה רגע לפני צסק"א בבית ואז 4/5 המשחקים הבאים בחוץ (שייסימו את הסיבוב הראשון ויחלו את השני ).
    חולון תוססת לאחר ההפסד לפני שבועיים בגביע מול נהריה מאז חתכו את ווילימאס ( שחתם בהפ תא) ופיטרו את דרוקר (למרות שהספיקו לנצח ולקלוע 109 מול אותה נהריה וכן להפסיד באירופה).

    זה יהיה מבחן למכבי להתאמות לעמדת הרכז מי יודע אולי אבדיה ?
    ואם כבר הזכרנו את הכדורסל המקומי הרי שאתמול נקבעה היסטוריה כאשר נס ציונה /נהריה יופיעו בגמר הגביע הראשון שלהם זה יקרה ב 10/2/20 במסגרת חצי גמר הגביע בחצי הגמר השני והמרכזי יתמודדו הפועל ירושלים ומכבי ראשון .
    היום בכדורגל העולמי .
    בספרד 5 משחקים במסגרת המחזור ה16 אתמול ברצלונה וריאל ניצחו ברסה נהנתה משלושער של מסי ושערים של גריזמן וסוארס (מרהיב בעקב) בכדי לנצח 2-5 את מיורקה. מסי חלף על פני בנזמה שגם כבש אתמול למקום הטבעי בראש טבלת הכובשים בספרד.
    באיטליה יתקיימו 6 משחקים במסגרת המחזור ה16 .
    במשחק המוקדם אינטר לא יכלה לרומא וסיימה ב 0-0 יובה עלתה זמנית לראשות הטבלה הוירטאולית לאחר שרונאלדו קבע 1-0 בלאציו אך לאציו הדהימה עם שלישייה וניצחה 1-3 למרות החטאת פנדל של אימבוולה שהפסיק עם רצף כיבושיו ( 9)

    ובשורה התחתונה אינטר נותרה בפסגה ועוד הגדילה ל 2 נק את הפער מיובה לאציו השלישית רחוקה רק 4 נק מיובה .

    באנגליה יתקיימו 4 משחקים במסגרת המחזור ה16
    לסטר תצא לוילה בשעה 16.00 ותנסה לשמור על פער חד ספרתי מליברפול שהמשיכה ברצף הניצחונות המטורף שלה
    היונייטד הפתיעה את הסיטי 2-1 והרחיקה את האלופה מרחק 14 נק מליברפול שמריחה ממש מקרוב אליפות ראשונה מזה 30 שנה.

    בצרפת יושלם המחזור ה 17
    עם 3 משחקים במוקד ב22.00 מארסיי מול בורדו אתמול פ.ס.ז ניצחה 3-1 לאחר פיגור כאשר אל אחד בשלישית החוד כבש (איקרדי נאיימר ואמבפה) והיא שועטת לעוד אליפות.

    בגרמניה יושלם המחזור ה 14
    אתמול מנשנגלבך המוליכה ניצחה 1-2 דרמטי את האלופה מינכן בדקה 90+2 ושמרה על הפסגה לאחר שלייפציג השנייה ניצחה 1-3 מצמד של וורנר .

    צמרת הטבלה הגרמנית נראית כך
    1 מנשנגלבך 31
    2. לייפציג 30
    3 דורטמנד 26
    4 שאלקה 25
    5 פרייבורג 25
    6 לברקוזן 25
    ומינכן אלופת 7 השנים האחרונות מדורגת רק שביעית עם 24 נק .
    האם נסתיימו להן שבע השנים הטובות ?
    עוד מוקדם להספיד .
    אגב לבנדובסקי קצת נעצר לא כבש שבוע שני ברציפות ומי שלא עוצר הוא טימו וורנר מלייפציג שהגיע אתמול עם הצמד ל 15 שערים מרחק שער בודד מלבנדובסקי

    לסיום היום ב 17.00 (כמדומני בערוץ הספורט) ישוחק גמר גביע הליגה הסקוטי בין היריביות המרות גלזגו וסלטיק .
    האחרונה שלטה לגמרי בשנים האחרונות עת גלזגאו נכנסה למשבר פינססי וירדה אף ליגה לראשונה בתולדותיה אך גלזגו חזרה לעצמה והיא נותנת פייט רב לסלטיק שלקחה טריפל אשתקד וכמדומני בשנתיים האחרונות בליגה סלטיק מובילה ב 2 נק בלבד ( 38-40 ) לאחר 15 מחזורים.
    בליגה ניצחה סלטיק 2-0 בגלזגאו במחזור הרביעי שנערך בראשון לספטמבר .

  2. תודה רבה לכותבים היקרים.
    יהיה מעניין מאוד לראות איך מכבי ת"א (כדורסל) מתמודדת הערב נגד חולון כאשר 2 הרכזים שלה מושבתים והחוק הרוסי מחייב אותה לשחק עם בני ארצנו (ג'ק כהן?..)

    מעריך שיכול להיות צמוד עד הסוף

כתיבת תגובה

סגירת תפריט