שימו לב שימו לב, יום שישי הענק ביותר עד כה העונה מגיע! / דור בלוך

שימו לב שימו לב, יום שישי הענק ביותר עד כה העונה מגיע! / דור בלוך

נאגטס-סלטיקס, באקס-קליפרס, הלייקרס נגד הטרייל בלייזרס וגם הספרס, ההיט, הנטס והפייסרס, וואו וואו וואו איזה לילה של כדורסל מחכה לנו, ולכבודו ולכבוד הנצחון בדרבי, ילווה את הפריוויו הפסקול של הגדול מכולם.

אז בואו ניגש לאקשן!

מומלצי הליג פאס:

בוסטון סלטיקס (5-15) – דנבר נאגטס (5-14) 3:00:

בפעם השניה העונה יפגשו שתי הקבוצות, שמי שמפנטזים על גמר מפתיע ולא שגרתי רואה אותן לנגד עיניו .

המשחק הראשון בין השתיים הסתיים עם פציעה מלחיצה של קמבה ווקר, וניצחון במשחק צמוד של דנבר עם יכולת מצויינת של מארי, אבל אותו משחק התקיים בגבהים של קולורדו בעוד המשחק הזה יתקיים בבוסטון, אולם בו הסלטיקס המקומיים עדיין לא הפסידו העונה.

אם זה לא מספיק בעוד המומנטום של דנבר נעצר עם שני הפסדים רצופים – לסקרמנטו בהארכה וללייקרס – משלושת המשחקים האחרונים (האחרון נצחון על הניקס שזה באמת לא נחשב), בשני משחקים שבהם הקבוצה לא הצליחה לעבור את ה-100 נקודות, המומנטום של הסלטיקס דווקא נמשך או יותר נכון מתחדש כשהם מנצחים 4 מ-5 המשחקים האחרונים שלהם כולל נצחון מרשים על מיאמי לפני יומיים. ואם גם זה לא מספיק, הנאגטס מגיעים למשחק הזה בבאק טו באק.

דנבר היא אחת הקבוצות עם הרוטציה היציבה והמסודרת בליגה, החמישיה הראשונה שלה פתחה בכל המשחקים (למעט שני המשחקים בהם וויל בארטון נעדר), כל החמישיה קולעת בספרות כפולות, וכל שחקן יודע בדיוק את תפקידו בהיררכיה. הסדר הזה הוא מה שהופך אותה לקבוצה מצליחה, אבל גם לאחת הקבוצות הפחות מלהיבות בליגה עבור האוהד הממוצע, עם זאת האוהד האירופאי יהנה בוודאי מהגאונות שבניהול המשחק מהפוסט של יוקיץ' שמוסר 6 אסיסטים למשחק.

בבוסטון לעומת זאת לא פחות מ-10 שחקנים פתחו בחמישיה העונה בעיקר לאור פציעות מרובות, וגם ניסיון להיערך מחדש אחרי הפרידה משני שחקני מפתח. תשומת הלב הולכת באופן טבעי לקמבה ווקר והשתלב היטב, ולג'ייסון טייטום שחזר להיראות נפלא, אבל שווה לשים לב לשני שחקני משנה שנהנו מהעזיבה של הורפורד וקיירי – בראד וונמייקר שקולע 7.5 נקודות למשחק ב-41% לשלוש, אם ימשיך לקלוע באחוזים כאלה בהחלט יכול להיות שהוא יהנה מתפקיד גדול יותר בהמשך. השני הוא דניאל ת'יס, בעיני פוטנציאל מעניין לפחות כשחקן אנרגיה, הוא משחק השנה 22 דקות למשחק, קפיצה לעומת 14 בעונה שעברה והוא מחזיר ב-6.5 נקודות ו-7 ריבאונדים.

הלילה נקווה שדנבר לא תזרוק את המשחק, והעבודה שהם נתנו דקות מנוחה רבות לשחקני החמישיה מול הניקס, תאפשר לה להעמיד משחק תחרותי בבאק טו באק, אבל גם אם זה יקרה, בבית בוסטון אמורה לקחת את זה.

הימור: בוסטון ב-5

מילווקי באקס (3-19) – לוס אנג'לס קליפרס (6-16) 3:30:

האם זהו גמר ה-NBA המצפה לנו?

אם כן זאת תהיה חתיכת סידרה מענגת, לפחות לפי המשחק הראשון בין שתי הקבוצות שאולי יותר מכל קבוצה אחרת משדרות משהו שאומר: "אין לנו מה להוכיח והוכחנו את זה הערב על המגרש". כן, הבאקס שסופרים כבר 13 נצחונות רצופים והקליפרס עם 9 מעשרת האחרונים שלהם משייטות להן בדרך לצמרת האזור שלהן, כשהן מבינות שמה שחשוב כרגע זה בניית כימיה ושמירה על כשירות לקראת הרגעים המכריעים של העונה. כך הקליפרס יכולים להפסיד לסן אנטוניו, אבל לנצח את הלייקרס במשחק של הצהרה או להחזיר את דונצ'יץ' למימדים אנושיים.

השתיים נפגשו לפני חודש בדיוק לאחר המשחקים האיכותיים ש להעונה עד כה, כששתי הקבוצות קלעו היטב והציגו כדורסל קבוצתי ומהנה, בסופו הבאקס עם 38 נקודות של יאניס גברו על הקליפרס. מי שנתן במשחק הזה הופעת שיא הוא ג'ורג' היל, הגארד הוותיק קלע 6 מ-7 לשלוש במשחק הזה ויש לו עונה מדהימה בקליעה מבחוץ – קרוב ל-60%. אם זאת בלא מעט משחקים הוא נעלם ויהיה מעניין לראות האם הוא יהיה מסוגל לשחזר את ההופעה הזאת הלילה.

אם נסתכל על הקליפרס במשחק הזה, יש פרט קטן שצריך לקחת בחשבון – לאונרד וג'ורג' לא שיחקו. ואם יש סיבה בגללה אני פשוט לא יכול לראות מי תנצח את הקליפרס העונה הרי שזאת הסיבה – ללא שני הכוכבים שלה הקליפרס נתנו פייט לקבוצה הכי טובה במזרח, כאשר הארל קולע 34 ולו וויליאמס מסיים עם אותו מספר נקודות ממשק. העומק של הקליפרס מאחורי שני מגה סופר דופר סופרסטארים הוא פשוט בלתי נתפס.

אם כן שימו את השעונים ל-3:30 (או 5:00 לדוגלים בקימה למחצית השניה) וניפגש בבלוג החי!

הימור: הקליפרס ב-10

פורטלנד טרייל בלייזרס (13-9) – לוס אנג'לס לייקרס (3-19) 5:30:

שני סיפורי הגאולה המרתקים של העונה יעמדו במרכזו של המשחק הזה בין פורטלנד המתאוששת ללייקרס הדוהרת.

הטרייל בלייזרס ניצחו 4 מ-5 המשחקים האחרונים שלהם, אבל שווה לשים לב שהניצחונות האלה הושגו מול קבוצות נטולות שאיפות פלייאוף, במשחק היחיד שלהם מול קבוצה חזקה ברצף הזה הם הובסו מול הקליפרס, כך שהטענה אודות התאוששות של הבלייזרס שתזניק אותם בחזרה לתמונת הפלייאוף עוד טעונה הוכחה.

אז כרגע לילארד עושה דברים לילארדיים ומקאלום נמצא בעוד אחת מהתקופות החמות האלה בקריירה שלו, חאסאן וויטסייד משלים את הטריו עם דאבל דאבל מדי ערב, כאשר רודני הוד וסימונס נותנים עומק בקו האחורי, ואסור להתעלם גם מנרקיץ', שהכחיש לאחרונה שמועות אודות חזרתו הקרובה, אבל יש להניח שבתחילת 2020 נראה אותו שוב מה שיתן עומק נוסף בקו הקדמי של בלייזרס.

אבל הסיפור הגדול בפורטלנד, בין אם הם ירצו ובין אם לא הוא הקמבאק של כרמלו אנתוני. אחד השחקנים המושמצים בליגה בשנים האחרונות. בשמונה משחקים בהם פתח, הפורוורד שיחק 31 דקות וקלע 17 לערב, אבל מה שמוצא חן בעיני לפחות בינתיים הוא בחירת הזריקות ובעיקר הווליום. מלו זורק עד כה 4 זריקות לשלוש לערב בלבד, חצי מלילארד ו60% ממקאלום, הכי מעט שהוא זרק מחוץ לקשת מאז עונתנו השנייה בניו יורק. בסה"כ הוא זורק הכי מעט לערב בקריירה (!!!). כל עוד הוא ימשיך לבחור את הזריקות שלו היטב ולהבין שהוא במקום ה-3 בהיררכיה ההתקפית של הקבוצה שלו פורטלנד תמשיך להינות ממנו.

בצד השני נמצא סיפור גאולה גדול לא פחות. אם מלו היה מושמץ הרי שדווייט הווארד היה משוקץ, וגם אצלו חלק גדול מהסיפור היה האגו (לצד העובדה שהמשחק פשוט התחיל לנוע הרחק משחקנים מסוגו). העונה הווארד אולי לא מככב אבל הוא מצליח להיות בורג תורם במערכת שבנה פרנק ווגל. 7 נקודות ו-7 ריבאונדים לערב הם אולי לא השורה המרשימה בקריירה שלו, אבל כל עוד הוא מקבל את מקומו בהיררכיה המצאותו בסגל מאפשרת לווגל הרבה מאוד גמישות כשהוא יכול לעלות עם דיוויס כסנטר בהרכבים מסויימים, עם מגי באחרים ועם הווארד כאשר הוא רוצה מעט יותר מאסה. תוסיפו לנתונים הללו 1.5 חסימות למשחק ו-4 עבירות ותקבלו שחקן שתורם לקבוצה שלו וזה הרבה יותר ממה שהיה אפשר להגיד על הווארד בשנים האחרונות.

הימור: הלייקרס ב-8

המשחקים הנוספים:

קליבלנד קאבלירס (15-5) – אורלנדו מג'יק (11-10) 2:00:

המג'יק התפוצצו בשני המשחקים האחרונים עם 127 ו-128 נקודות מול שתיים מההגנות החלשות בליגה, הלילה הם יגיעו למשחק חוץ אצל אחת ההתקפות החלשות שבהן, כדי להאריך את רצף הנצחונות הרצופים שלה ל-4 ולעשות צעד נוסף לעבר הופעה נוספת בפלייאוף. הקאבס לעומת זאת חזרו לסורם עם ארבעה הפסדים רצופים. שתי הקבוצות נפגשו כבר פעמיים העונה, בשני המשחקים נצחה אורלנדו ואין סיבה לחשוב שהמשחק הלילה יהיה שונה.

הימור: אורלנדו ב-10

דטרויט פיסטונס (14-8) – אינדיאנה פייסרס (7-14) 2:00:

אט אט הפייסרס הופכים להיות אחד הפרנצ'ייזים החביבים עליי בליגה. ברוגדון הוא מהשחקנים האהובים עליי בליגה ואני סאקר של שחקנים אירופאים כך שההצלחה של סבוניס מלהיבה אותי. אולי הסיפור המעניין של העונה באינדיאנה הוא דווקא טי ג'יי וורן. הפורוורד שנבחר 14 בדראפט מראה שיפור הדרגתי ביכולתו מעונתו הראשונה בפיניקס, ולאחר שעזב את גיהנום הכדורסל של פיניקס הוא פורח ממש עם 18 נקודות לערב באחוזים הטובים בקריירה. הפייסרס מגיעים למשחק הזה עם 4 נצחונות ב-5 משחקים ו-7 בעשרה והיכולות הנהדרת שלהם כמו גם זו של מיאמי הופכים את המזרח של השנה למרתק הרבה יותר מהצפוי עם לא פחות מ-6 קבוצות שיכולות לנצח כל קבוצה בערב נתון. דטרויט לעומת זאת חזרה לסורה אחרי שני נצחונות בהפרשים גדולים על הקאבס והספרס עם תבוסה למילווקי, והם כמו גם הקריירה של בלייק גריפין נראים כרגע כהולכים לשום מקום. עם זאת הפיסטונס מובילים כרגע את סדרת העונה הסדירה בין הקבוצות (1-2) מה שיכול לתת לפייסרס עוד טיפה מוטיבציה לקראת המשחק הזה.

הימור: הפייסרס ב-12

שארלוט הורנטס (14-9) – ברוקלין נטס (11-10) 2:00:

לאחר הפרידה מקמבה ווקר שארלוט מתחילה לגלות מה יש לה שיכול להיות נכס לשנים הבאות, והבדיקה הזאת מעלה בעיקר שם אחד – דוונטה גרהאם. עם 19 נקודות לערב הגארד שנבחר בסיבוב השני של הדראפט בעונה שעברה נראה כאחת הגניבות הגדולות של העונה, ההורנטס לא יעשו את הפלייאוף העונה אבל הם בהחלט יכולים להעמיד קבוצה מכובדת שתעלה את ערך הנכסים שלה ותאפשר לה לעשות מהלכים מעניינים בקיץ. הנטס לעומת זאת ממשיכים להיראות טוב יותר ללא קיירי והם עשויים לעשות את הפלייאוף, אבל העונה הזאת שלהם היא בסופו של דבר עונת המתנה להתפוצצות שאמורה להתרחש כשדוראנט יחזור בעונה שעברה.

הימור: שארלוט ב-5

מיאמי היט (6-15) – וושינגטון וויזארדס (13-7) 3:00:

זה כאילו ששחקני וושינגטון החליטו באופן קולקטיבי שמאחר והם לא הולכים לזכות בשום דבר העונה, הם לפחות יתנו לקהל את הבידור הטוב ביותר שאפשר לתת ואת זה הם בהחלט עושים. רק השבוע הוויזארד היו שותפים לעוד שני משחקים שבהם אחת הקבוצות קלעה 140 נקודות או יותר, ובכל ערב נתון הוויזארדס יכולים להעמיד בפניך משחק התקפה מפלצתי או משחק הגנה שערורייתי. ההיט לעומת זאת ממשיכים עם העונה המצוינת שלהם עם 7 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים, עונה שבמידה רבה מצדיקה את ג'ימי באטלר, לאחר שהתלונן על מוסר העבודה של חבריו במיניסוטה, הוא קיבל קבוצה שקשיחות וחריצות הם הבסיס שלה, ולפתע מיאמי נמצאת מהלך מוצלח אחד מלחזור להתמודד על צמרת המזרח כשכבר עכשיו הם קבוצה שאף אחת לא תהנה לפגוש.

הימור: מיאמי ב-20

שיקאגו בולס (14-8) – גולדן סטייט ווריורס (19-4) 3:00:

הווריורס נצחו רק 4 משחקים בעונה המסויטת העוברת עליהם, אבל אחד מהם היה נגד הקבוצה אותה יפגשו הלילה. עבור הבולס שעוברים עונה מסויטת משלהם, אבל בלי התירוץ של הפציעות, התאוששה מעט והשיגה שני נצחונות רצופים, נצחון נוסף הלילה יצור להם מומנטום מסויים שיכול להחזיר אותם לרלבנטיות. בהיררכיה המבורדקת של שיקאגו, זאק לווין הולך ומסתמן כמניה הכי בטוחה, אם מארקנן וונדל קארטר יצליחו להדביק את היכולת שלו, והם בהחלט מראים שיפור במשחקים האחרונים, שיקאגו תוכל להתחיל להגשים את הציפיות שתלו בה האוהדים בתחילת העונה.

הימור: שיקאגו ב-12

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (12-8) – מיניסוטה טימברוולבס (10-10) 3:00:

מיניסוטה עוברת עונה מוזרה למדי. אחרי הפרידה מבאטלר טאונס וויגינס מצליחים להוביל את הקבוצה למאזן 50-50 אבל הם ספגו שני הפסדים רצופים, מול ממפיס ודאלאס, לא בדיוק מאריות הליגה. הם מחזיקים במאזן חוץ נפלא של 3-7 אבל מתקשים דווקא בבית. מי שחשב שאוקלהומה תוכל להסתדר עם העזיבה של ווסטברוק התבדה, והת'אנדר נראים בדרכם הבטוחה ללוטרי על אף 3 נצחונות ב-5 המשחקים האחרונים.

הימור: מיניסוטה ב-7

סן אנטוניו ספרס (14-8) – סקרמנטו קינגס (12-8) 3:30:

שתי קבוצות שעוברות עונה מוזרה מאוד יפגשו הלילה בסן אנטוניו. סן אנטוניו קיבלה את פצועי העונה שעברה בחזרה, ורבים (כולל הח"מ) חשבו שההגנה שלהם תשתפר והם יגיעו לפלייאוף בקלות, אבל פתיחת עונה איומה שלחה אותם לירכתיי המערב, פתיחה איומה בעיקר במישור ההגנתי. ולמרות הפתיחה האיומה, הספרס הצליחו להשיג נצחונות יוקרתיים על הקליפרס ויוסטון כאשר בין לבין הם מפסידים לדטרויט החלשה. מוזר. הקינגס פתחו את העונה בצורה קטסטרופלית, השתפרו ואז שוב קרסו ל-4 הפסדים ב-5 משחקים. אומנם לוח המשחקים לא היטיב עימם, אבל ההפסדים לשיקאגו ופורטלנד מצביעים על בעיית איכות, בעיקר בחלק ההתקפי .

הימור: הספרס ב-5

לפוסט הזה יש 372 תגובות

  1. תודה רבה דור!!
    "אומנם לוח המשחקים לא היטיב עימם, אבל ההפסדים לשיקאגו ופורטלנד מצביעים על בעיית איכות, בעיקר בחלק ההתקפי ."
    הקינגס מאד חסרים, בפורטלנד שיחקו גם ללא בוגדנוביץ ואריזה רק חזר וללא פוקס ובאגלי.
    הלילה אחרי חודש וחצי באגלי אמור לחזור וכנראה בלי הגבלת דקות זה בוסט למרות שהקינגס ללא בוגדנוביץ ופוקס חסרים יותר בגארדים
    כי ביליצה והולמס טובים

  2. דור
    קודם אני יודע שאני מן טרחן כזה שתמיד לא טוב לו עם ההישגים של הקבוצה שלו ומעדיף לראות את חצי הכוס הריקה. קיבלתי את זה מהסבתא והאבא הפולניות….
    שים לב שלדנוור יש מאץ אפ מעולה מול הסלטיקס ולסלטיקס אין תשובה לשיתוף הפעולה יוקיץ-מורי. זה כל כך בולט ב 3 המשחקים של השנתיים האחרונות עד שלא ברור לי איך זה יכול להשתנות. הסלטיקס הפסידו ב 2 המשחקים של שנה שעברה וגם במשחק הראשון של השנה. מאד מקווה שלסטיבנס יש פתרונות ושיוכיח שאני לא מבין מהחיים שלי. הפעם אני לא רוצה להתנבא כי ראינו מה קורה לקבוצות בבק טו בק ובכל זאת, טיסה מJFK לבוסטון פחות משעה וחצי.
    קליפרס מול מילווקי יהיה משחק חובה לכולנו.
    מת שמלו ישים 30 נקודות על הלייקרס שיהיה שוב מעניין.

  3. תודה רבה.
    פעם אחרונה שבדקתי פצועים אז החזרה של נורקיץ הייתה משוערת לאפריל
    בגלל זה הם הביאו את וויטסייד עם החוזה הנגמר שלו

  4. הרי כרמלו פותח בעמדה 4,אז מי ישמור על דיוויס? אוקי נגיד וויטסייד אבל אז כרמלו יצטרך לשמור על מגי?? יהיה פה איזה איזה לובים מלברון למגי. לא רואה את הבלייזרס מצליחים לשמור את הלייקרס

  5. לא הבנתי את הקשר בין נצחון בדרבי (של מי בדיוק?) לבין הבחירה באריק איינשטיין ז"ל.

    יש שגיאה בפסקה הזו: "…עונת המתנה להתפוצצות שאמורה להתרחש כשדוראנט יחזור בעונה שעברה."

  6. הקליפרס היום ישלחו מסר ליאניס ולבאקס. קליפרס מנגבים

    בוסטון תנגב את דנבר

    הלייקרס ישחטו את פורטלנד דיוויס עם 40+ קל

    מגיק
    פיסטונס
    הורנטס
    היט
    בולס
    מיני
    ספרס

      1. אם אתה רוצה קבוצה אלופה, דוקטור, אם זה באמת סלטיק פרייד, דם ירוק וכל הדגלים למעלה – אז יאללה, כדאי שתאמץ מנטליות של אימפריה. ולא כל הזמן, אבל כל הזמן, להתבכיין ולהיות בחרדה לקראת איזה הפסד וטעויות ואסון. אגב, בוסטון מסתדרת בינתיים מצוין העונה. כי מי שהיה קורא רק אותך, היה מקבל רושם שהיא תיכף מתפרקת ועוברת ללאס וגאס לכל המרבה במחיר…

  7. הבאקס והקליפרס זה משחק מצוין שמפגיש 2 קבוצות מאומנות היטב .
    הפריק הכי טוב העונה ובפער גדול מזה שאחריו .
    הלילה יש לו מפגש מול הסייבורג אשר לימד אותו שיעור חשוב בפלייאוף האחרון והפריק חזר חזק יותר טוב יותר עם שיפור משמעותי בקליעה מבחוץ (בניגוד לאמביד ווסימונס אשר דורכים במקום כבר כמה עונות).
    הולך עם הבאקס.
    .
    פורטלנד-לייקרס
    מזיז לי את הביצה (זה נבלה וזה טרפה)
    ואם להמר אז הולך על הפתעה ,ניצחון של הלייקרס.
    .
    יוקיץ' חזר העונה שמן מאי פעם ולדעתי מראה על "הרצינות" שלו .
    בבוסטון השחקן המשתפר לדעתי זה ג'יילן בראון שנותן אחלה עונה (והתספורת+הזקן מראה אותו בוגר ורציני חחח).
    אם סמארט משחק אז הולך על ניצחון של בוסטון.
    .

  8. בפינת ג"ס אני רוצה להאיר נקודה. הכח האמיתי של ג"ס בחמשת המסעים לגמר היתה ההגנה. מבחינתי עונת השיא היתה 2015-2016. במהלכה קרי לא שיחק ב 20 רבעים אחרונים בעונה הרגילה. לא שיחק כי לא היתה סיבה, הקבוצה הובילה ביתרון גדול דיו. העוגן של אותה הגנה היה בוגוט והפציעה שלו במשחק החמישי בסדרת הגמר היא שהביא בסופו של דבר להפסד לקליבלנד. בשלוש השנים האחחרונות דוראנט החליף את בוגוט. התוספת שלו להתקפה קיזזה במידה מסויימת את ההפסד מחסרונו של בוגוט בהגנה אבל ככל שהזמן עבר דוראנט השקיע פחות בהגנה ולכן ההפרשים בהם ג"ס הובילה ירדו וקרי שיחק ביותר ויותר רבעים אחרונים.

    לכן, המפתח להצלחה בעונה הזו היא פיתוח של שחקן אחד או שנים שיכולו לעזור לקבוצה להגיע לרמת ההגנה שהופגנה ב 2015-2016. נכון לעכשו אני לא רואה אחד כזה. פסקל, כריס ובואמן מראים סימנים חיובים, אבל זהו זה. זה רק הרבע הראשון של העונה וצוות המאמנים מפוקס בזה, גם גרין אז עדין יש תקוה

    1. תקווה למה? הם חזק במירוץ הטנק, ועם האופציות של טריידים ושל בחירה גבוהה הם יוכלו לדבר חזק בשנה הבאה. לעונה הזו יש להם בערך את התקוות של אטלנטה.

    2. אם הפציעה של בוגוט במשחק 5 הובילה להפסד אליפות,למה הובילו הפציעות של קווין לאב, לכל הסדרה, וקיירי ארווינג, לכל הסדרה מינוס משחק אחד ברגיוליישן?
      למה הובילה הפציעה של קוואי זאזא במשחק 1?
      למה הובילה הפציעה של כריס פול במשחק 5?

  9. תודה דור אחלה פריוויו.
    .
    מקווה עבור פורטלנד שהם יינגבו בכבוד למה הלייקרס כל כך הרבה יותר עדיפים עליהם בכל עמדה כמעט. לחשוב על מה מצ'אפ של דיוויס מול מלו, רודני הוד (להלן רוד) על ג'יימס? המטרה של פורטלנד היא להפסיד בפחות מ15.
    .
    מדברים על זה שקוואי ניצח את יאניס בגמר המזרח אבל אם יאניס מדייק טיפה יותר מהעונשין והחברים שלו מדייקים טיפלה יותר מהשלוש וכנראה שהאלופה הייתה מלווקי. קוואי לא היה מדהים באותה הסדרה אלא קיבל המון שריקות שאותן הוא ניצל היטב בניגוד ליאניס. האחוז האפקטיבי שלו היה 48.4% – לונזאי משהו. להערב אני מהמר על היווני הייחודי.
    .

  10. אתה לא עוקב אחרי מה שאני כותב כבר יותר מחודש? היעדים לעונה הזו מבחינת ג"ס כולם מפוקסים על השבחת הסגל שיפתח את העונה הבאה, טאנקינג, מנוחה לכוכבים הותיקים, פיתוח הצעירים ועסקאות על שחקנים בסגל הקיים שיביאו נכסים לעתיד (שחקנים או בחירות דראפט ).

    בצעירים המתפתחים שכחתי לציין את ספלמן

    1. כנראה שלא עקבתי מספיק בריכוז. למה זה קריטי לפתח ולא פשוט להביא מישהו כזה בקיץ? (נגיד איבקה אם נשאר לו משהו במיכל, או אדאמס)

      1. יש להם יכולת מוגבלת להביא שחקנים טובים בקיץ. תהיה להם בחירת דראפט, עדין אי אפשר לדעת כמה גבוהה היא תהיה. יש להם את MTE שתהיה שווה ל 6 מיליון, יש להם 17M מעסקת איגואדלה שיכולים לשמש לעסקה על שחקן שקבוצה אחרת תרצה לשחרר אבל חלון הזמן לשימוש קצר מאד (כמה ימים) והם יכולים להביא ותיקים במחירי מינימום כמו שעשו השנה עם בורק ובעבר עם כספי ודיויד ווסט. כל השחקנים האלו מבוגרים יחסית ובחשיבה לטווח בינוני וארוך הם צריכים להתחיל לטפח את היורשים של הכוכבים וגם להכניס דם צעיר למערכת. לכן חשוב לטפח את הצעירים. נקודה נוספת תהיה היכולת לשלב אותם בעסקה עתידית כדי להביא כוכב על, אחד יאניס או דומה לו. כמובן שישנו גם ראסל. עבור עסקה הוא הנכס הכי טוב אבל הם עדין לא החליטו אם הם מנסים ברצינות לשלב אותו עם קרי ואחכ כיורש שלו או שהם הולכים על עסקה עבורו.

  11. ערב נאה, תודה על הפריוויו.
    הזדמנות לראות מאיזה חומר מילווקי עשויים, במשחק בית מול אחת הקבוצות החזקות בליגה.
    מנחם שם את הז'יטונים על המזרח, ימים יגידו.

  12. תודה רבה דור, אחלה פריוויו ללילה גדוש להפליא.
    .
    הולך על מילווקי הפעם, קוואי לא מבזבז אנרגיה וחושף תרגילים בעונה הסדירה – מורשת פופ.
    .
    הבעיה העיקרית שלי עם הספרס הלילה היא הביתיות – משחק בקליפורניה מאפשר לישון כמו בן אדם… ננסה לקום. ננסה לנצח (לא כי צריך, להיפך, צריך להפסיד, אבל בכל זאת).

    1. שמע,
      כל בוקר אחרי משחק של הספרס
      אני רץ לקרוא את התגובה שלך.
      לזכותך יאמר שאתה עיקבי,
      לא משנה מה הייתה התוצאה מבחינתך המשימה זה טאנקינג
      .
      הבעיה שזה לא סן אנטוניו
      .
      לא נרוץ לטאנקינג, וכנראה שגם לא ניתן את דרוזן,
      אז למה לא לנסות לנצח עם מה שיש?
      בבית זה עובד לפעמים, וסוף סוף
      השתחרר המעצור על לוני ווקר.
      יש תקווה, גם אם לא פלייאוף לפחות קבוצה תחרותית שמשחקת משחק כדורסל קבוצתי ויפה.
      .
      רק חבל שאין הגנה

      1. תודה רז.
        .
        ברמת המשחק הבודד אני מסכים איתך, אני לא באמת רוצה שנפסיד, לכן כתבתי ננסה לנצח.
        .
        אבל…
        במבט כולל על המועדון אני חושש שאנחנו פשוט מבזבזים זמן ומשאבים שעדיף היה שיופנו לטווח היותר ארוך, בערך כמו שגולדן סטייט עושה, וזה למרות שמצבה הכללי, מעבר לעונה הזו, משמעותית טוב יותר משלנו.

  13. באמת לילה מבטיח.
    קליפרס מילווקי משחק מסקרן, הלייקרס עוקבים בדריכות
    בוסטון דנבר גם משחק טוב, זה בערך הגמר של שאר הליגה (שאחרי הלוס אנג'לסיות והבאקס)

    אגב, אני לא חושב שלקליפרס יש שני מגהסטארים, לג'ורג' יש לא מעט משחקים של חד סיפרתי בנקודות, מה שאין ליאניס, לברון, הארדן או דונצ'יץ'. הוא לא ממש במדרגה שלהם, אני לא יודע אם קמבה במקום ג'ורג' בקליפרס לא היה מועיל להם יותר

  14. הצצה ללוח – מתוך 7 משחקים בשלבים שונים, 6 בהפרש של 2 ומטה…
    זה אומר, OT אחד לפחות היום. אולי גם איזה באזר ביטר. יאללה.

  15. אני מבין לגמרי את הבניה של דנבר, אבל יש סיכוי שהם צריכים להטריד קצת מהסגל בשביל איזה סטאר בהתהוות, אולי אפילו שיעלה מהספסל, בקיצור בוגדנוביץ.

  16. איזה משחק מפתיע בינתיים במילווקי.
    החמישיה הראשונה של הבאקס לא פוגעת, ברקו לופז הכל חושך, תקוע תקוע תקוע. למזלם גם קוואי לא בעניינים עד עכשיו.
    בניגוד למקובל, אחרי 5 דקות, בודנהולצר מוציא את כולם, את יאניס, לופז, מידלטון, ומעלה את הספסל האנרגטי שלו.
    בום-בום-בום, קונאטון, איליאסובה, די ויצ'נזו, היל, עוברים מהילוך ראשון לרביעי בבת אחת, מעירים את הקהל ופתאום זה 10 פור.
    כשמילווקי רצה והשלשות מתחילות ליפול, זה תוך שניות תופח. שניות.

  17. מייפל קארי מקבל את קמבה התקפה אחרי התקפה ולא מוציא כלום – אולי קנדים מממשים את הפוטנציאל רק אחרי השנה החמישית

  18. מחצית טובה של הסלטיקס בעיר השעועית. טיפה יותר סבלנות והיו מסיימים בפךוס 10.
    אצל הנאגטס רק יוקיץ' הגיע כשהוא מנצל את יתרון הגודל שלו על השומרים הירוקים

    1. לא מנגבים. משחק צפוף. זה רק 12 פור, זה כלום במשחקים כאלה.
      אבל המפתיע שזה בערב חלש למדי של יאניס. לבאקס יש עומק נהדר, אני מאוד מתרשם.

  19. מאנו מקווה שאתה רואה.
    פולטל נהיה אחלה שחקן.
    הקבוצה מתחילה להיראות טוב.
    דרוזן קולע שלשות!
    גם בלינלי הופשר וקלע שתיים.
    רוב המחצית המשחק היה צמוד רק כי החטאנו זריקות חופשיות.
    סקרמנטו לא נראים כמו כלום.
    דדמון גופה – אכזבה ענקית – והתשובה על וולטון היא 'בלוף' מהדהד!

      1. העניין איתו זה שהוא עובד בסגנון מוסד ביון ככה שהוא מבלבל הרבה מהאוהדים..
        אבל לפעמים גם בארגוני ביון יש הדלפות.

  20. ברוק לופז חלששש הגנתית, ועלה לו השתן התקפית. לא יכול להיות שהוא המוציא לפועל הראשי של הבאקס. פשוט לא הגיוני, עם כל הכבוד לזה שהוא למד לזרוק משלוש. הערב הוא מחטיא בסיטונות, היה אחראי עיקרי לסלאמפ של ההתחלה, וסוגר מחצית על 2 מ-10, ואפס מ-4 מהשלוש.

  21. רזי מבסוט על הסלטיקס? מורי עם בניית אסם😂
    בראון נראה טוב מאז החוזה החדש לא דוק?
    וואלה אם לא הייתם משחררים את מוריס וביינס הייתם אלופי המזרח בכיף. עם מוריס כנראה היה מעבר והיו יחסים לא טובים עם הצעירים לא? מוריס היה במחנה קיירי

    1. בראון?
      יש לי צמד חמד….
      פול גורג וקוואי לאונרד משלי. ביחד עם קמבה והייווארד העתיד וורוד והוא כבר כאן

  22. הסלטיקס טובחים
    ככה אני רוצה את הקבוצה שלי, גם אופנס גם דיפנס
    נכון שזה על קבותת באק טו באק אבל הניצחון הזה חשוב יותר מהניצחון על מיאמי גם בגלל שהסלטיקס מראים עליונות מתחילת המשחק וגם בגלל שדנוור נצחו ב 3 המשחקים הקודמים. כמובן, יכול להיות שמשהו ישתנה ברבע האחרון אבל כרגע זה לא סביר.

  23. יא אללה, יאניס.
    אחרי הדאנק המפלצתי הזה על זובאץ', אני נזכר בברד סטיבנס. שהלך בפעם הראשונה לראות את היאניס הזה שהגיע מאיפשהו. ואחרי כמה שניות אמר: "הולי שיט".

  24. מעציב לראות את ההתקפה של הווריירס בדק' האחרונה.
    בידוד לראסל שזורק אירבול מהשלוש. ריבאונד התקפה של הווריירס ושוב – בידוד של ראסל לשלשה שבקושי פוגעת בטבעת. אבל ניצחו.. מי יזכור?

  25. הקליפרס הערב חלשים סלאש נחנקים מול כל הידיים הארוכות האלה
    תיכף סוף שלישי, 35 אחוז מהשדה, רק 12 אסיסטים על 15 איבודים…

  26. איזה כיף של משחק בבוסטון. הסלטיקס סוף סוף משחקים נכון מאז הפציעה של הייווארד זה לא רק כישרון אלא גם דיוק בדברים הקטנים.
    הם עושים מה שהמאמן לימד אותם באימונים. יחידה ממושמעת. האם הם יצליחו ללכת עד הסוף השנה?

  27. 22 פור לבאקס, אבל זה 22 שבאו לאט-לאט, מוציאים לך את הנשמה, עוד סיבוב ועוד סיבוב, כמו סתת שעובד על אבן במשך שעות…
    קבוצה חזקה, עמוקה, עקבית ועקשנית. highly impressed

  28. ניצחון מאד משכנע אבל לדנוור ניגמר הכח באמצע המחצית השנייה והסלטיקס ניצלו את זה לברוח.
    בוא נראה אם זו הסיס הראשון שמבשר את האביב מבחינת פתיחת רבע ראשון טוב.

    1. שוב אתה מקטין את הסלטיקס… למה?
      בוסטון היו טובים מאוד מהתחלה. רק יוקיץ' הגיע למשחק כשהוא מנצל את הגודל שלו. הסלטיקס שמרו היום כמו שכנראה לא שמרו כל העונה עד עכשיו.

      1. לא מקטיןרק מציין עובדה שהסלטיקס פתחו טוב וזה עזר להם לנצח. זה הסיס הראשון מזה כחודש שהסלטיקס מתחילים טוב. זה צריך להיות ברוב המשחקים ובטח שמול הנמושות….

  29. כריס פול דוחף את טאונס עם היד ומנסה להוציא פלופ בזריקה למרות 200 אחוז עבירה של טאונס שמפוצץ לו את היד ואין שריקה עונשין למיני גורדן בל המגר מחטיא את שניהם מהקו למיני חחחחח אבל אין ריב אוקןגי לוקח מעל פול

  30. וואי, איזה טיפשים OKC…
    4 שניות לסוף, 2 פור למיני, ג'ורדן בל הולך לקו. ואין TO לת'אנדר..
    בל מחטיא ראשונה. יאללה, יש סיכוי.
    הולך וזורק את השניה, אבל וכולם, חוץ מכריס פול, כבר טסים למעלה… משאירים רק את הגמד לריבאונד.
    נו, ומה קורה? אופנסיב ריבאונד קל למיני. בולגיים.

      1. מביך שקבוצה שנייה לסיום ביתרון 2 שהקבוצה השנייה מוציאה אאוט מסוף מגרש עושה לחץ על כל המגרש 😂😂 זה מה שמביך ומשאירה את השחקן היריב לליאפ

  31. לא – נכון!!!!!!!!!!!
    הנה הבאזר ביטר שלי, והנה ה-OT שלי!
    שניה לסוף, הייל מארי של אדאמס לשרודר על כל המגרש, לשוויון.
    LOL

  32. הקטע הוא, ששניה לפני זה, בעונשין של טאונס, מיני חטפה דיליי אוף גיים… בקליעות עונשין!
    מה שנתן לגלינארי נקודה קלה מהקו, במהלך העונשין של טאונס. ומה שאיפשר סל ל-2 לשוויון. איזה סוף ביזאר.

  33. חחחחח תצוגת פח של השופטים האומללים. חחחחח שלושה שופטים לא מסוגלים לראות דברים פשוטים. איך הם עדיין מועסקים בתפקיד שהם נכשלים בו שוב ושוב?

  34. חחחחח הקינגס מביכים מביכים ביתרון 3 כדור של הספרס ומה הם עושים? זריקת אימון חופשית לבלינלי מה3 😂😂😂😂😂😂😂😂
    איסה מאמנים מביכים אלוהים ושחקנים מביכים תעשו עבירה כסילים.

  35. מעניין אם אפשר להוסיף ל LIVE STATISTICS באפליקציה את מד האיי קיו של השחקנים אני בטוח שהוא יורד דרסטית המצבים כאלה של סוף משחק

      1. אתה לא יודע שאני מגיע רק כשהליקרס עם סיכוי להפסיד, לא קיבלת את הממו? יש פה איזה הוזה עתידות שישבע לך שזה המצב

    1. לא מצליחים לראות שהכדור לא פגע בטבעת למרות שמכל כיוון אפשרי רואים שהוא לא נגע.
      התקשרו מבתי המרקחת וחברות הרכב וביקשו עוד זמן מסך

  36. תגידו יש טעות בתוצאה של התאנדר מול מיני באתר של הליגה כי שנייה לסוף בהובלה של מיני וויתרתי ועברתי לספרס?

  37. וווא, קורי ג'וזף בשני מהלכי הול אוף שיים
    איירבול לשלשת קלאצ' פנויה, ומייד עבירה מאוחרת לשלוש… אין, הקינגס זו קבוצה למזוכיסטים

  38. קיצר בתחילת העונה שמתי את הז'יטונים שלי על וולטון וגם על גולי הלייקרס בראשם לונזו ובינתיים אכזבה גדולה גם מזה וגם מזה

      1. חחחחחחחחחח להטריל אותך זה אחד הדברים הקלים והמהנים. קח הכל ברוח טובה אם היית מחזיק מעצמך פחות זה היה לך יותר קל. תעבוד על זה

    1. אתה עוד עתיד לחזות, אם לא השנה אז בשנה הבאה, בדבר שאתה הכי מפחד ממנו – עוד טבעת ללברון.
      אתה ולה פמיליה קובי.
      מארק מיי וורדז. חבל לך על העצבים בשנים הקרובות. באמת חבל.

        1. קייסי מאמן עונה סדירה נהדר ויודע להוציא מהכוכבים שלו.
          בפלייאוף היה לו עד עכשיו את לאורי ודרוזן ואיתם נאלץ להתמודד מול לברון. זה לא הוגן.
          הייתי נותן לו הזדמנות. בכל אופן מכל מי שיש עכשיו בליגה עם סיכוי להגיע הוא הכי טוב. הרבה יותר טוב מפייזדייל

כתיבת תגובה

סגירת תפריט