מיאמי בבוסטון והלייקרס נגד הג'אז ברביעי / רועי ויינברג

10 משחקים הערב כשמיאמי, אחרי ניצחון חוץ מרשים נגד הראפטורס, מגיעה לבוסטון לפגוש את החבורה של קמבה ווקר. הלייקרס מגיעים לפגוש את יוטה הלא רעה, הוולבס את הקינגס ויש עוד הרבה משחקים מעניינים הערב.

02:30-בוסטון סלטיקס (5-14)-מיאמי היט (5-15)

המשחק המרכזי של הלילה בין 2 קבוצות מזרחיות נהדרות. מיאמי שיחקה כדורסל מרשים אתמול כשניצחה את טורונטו במגרשה הביתי עם 13-2 מוחץ בהארכה, כאשר ג'ימי באטלר ובאם אדביו משחקים כדורסל מצויין. ההיט ניצחו 8 מ-10 האחרונים עם התקפה יעילה, הגנה מתואמת ו-8 שחקנים שקולעים בין 10 ל-19 נקודות בערב. משחקים כמו קונטנדרים.

גם הסלטיקס משחקים כמו קבוצה ששואפת לאליפות ואחת היחידות בלי הפסד בבית. הם עם 4 ניצחונות מ-8 האחרונים מאז הרצף כשהם פגשו יריבות לא קלות. בתקופה הזאת קמבה וטייטום לא קולעים באחוזים טובים במיוחד, אבל הם עדיין קבוצה מסוכנת, במיוחד בגארדן כשההתקפה שלהם יותר טובה בבית.

למיאמי יש מצ'-אפ נהדר, על הנייר. יש להם שומרים אישיים טובים נגד קמבה, טייטום ובראון כשהם יכולים לשחק עם קנדריק נאן, ג'סטיס ווינסלו וג'ימי באטלר במקביל. הם בכושר טוב יותר מהסלטיקס, אבל ההתקפה של בוסטון מסוכנת במיוחד בבית. מיאמי אחת קבוצות השלשות הטובות בליגה, גם בהגנה עליהן וגם בקליעה, וזה יהיה מפתח הערב. למרות זאת, העייפות של מיאמי בבק-טו-בק אחרי הארכה, כשבאטלר, אדביו, אוליניק, נאן ודראגיץ' שיחקו מעל 34 דקות, תכריע את הסיפור. בוסטון בהפרש קטן.

04:00-יוטה ג'אז (9-12)-לוס אנג'לס לייקרס (3-18)

עוד משחק טוב בין 2 קבוצות לא רעות בכלל. רצף הניצחונות של הלייקרס, מול יריבות חלשות יחסית, הסתיים נגד דאלאס המצויינת. הם התאוששו עם ניצחון מרשים נגד דנבר שפתח פער של 2.5 משחקים מהמקום השני במערב, פער לא קטן. לברון ודיוויס בכושר אדיר, קלדוול-פופ התחבר אחרי פתיחת עונה מסויטת וזה מחפה על כושר בינוני של קייל קוזמה ודני גרין.

הם פוגשים קבוצה שמפורסמת בזכות ההגנה שלה, אבל אותה הגנה נעלמה במשחקים האחרונים. הג'אז ספגו מעל 120 ב-3 מ-5 המשחקים האחרונים, כשהם הפסידו 4 מתוך אותם 5 וניצחו רק את ממפיס. קולעים נגדם שלשות בקצב גבוה כשהם מאפשרים המון שלשות מהפינה ומבטים יחסית פתוחים, משהו שיכול להיות מסוכן נגד הלייקרס עם ניהול המשחק של לברון.

זה נשמע קצת מורכב, אבל בשביל לעצור את הלייקרס צריך לעצור את לברון. לכן רויס אוניל איש המפתח של הערב, כי הוא יצטרך לעצור את האיש ו-10.8 האסיסטים למשחק. אוניל עשה עבודה לא רעה על לברון במשחק הקודם, שנגמר בניצחון לייקרסי עם תוצאה נמוכה. בכושר הנוכחי של יוטה, שלא סובלת ממכת פציעות רצינית, קשה לראות אותם עוצרים את הלייקרס בכושר הנוכחי שלהם.

05:00-פורטלנד טרייל בלייזרס (13-8)-סקרמנטו קינגס (11-8)

איך הולך לכרמלו אנטוני, שחקן השבוע? די טוב. 16.4 נקודות למשחק עם 6 ריבאונדים, כשהבלייזרס איתו מנצחים 3 משחקים מ-4 האחרונים. בחירת הזריקות של מלו נראית יותר טובה ממה שראינו ביוסטון ואוקלהומה, כשאנחנו גם רואים לא מעט קאץ'-אנד-שוט, גם מיד-ריינג' שמוסיף מימד נוסף להתקפה ויש הרגשה שהוא פחות כופה את עצמו על המשחק. הבלייזרס פגשו בסטרץ' הזה יריבות די קלות כשהם ניצחו פעמיים את שיקגו ופעם אחת את אוקלהומה, כך שהמשחק הזה, שמגיע אחרי תבוסה מול הקליפרס, מבחן עבורם.

גם הקינגס לא בכושר אידיאלי כשהם הפסידו 4 מ-6 האחרונים, אבל הצליחו להרשים עם ניצחון על דנבר בהארכה. ההגנה שלהם עצרה את הנאגטס ופילדלפיה על 97, את בוסטון על 103 ואת הוויזארדס על 106 נק'. הבעיה שלהם היא ההתקפה, כשבתקופה הזאת הם לא מגיעים לזריקות טובות. אם הם ינצחו, זה יהיה דרך ההגנה.

היום הם יצטרכו לשמור על ארבעת יוצרי הזריקות שעולים בפורטלנד. לא ברור איך הקינגס יעצרו את לילארד או מקולום, כשבאדי הילד בכושר רע בשני צדדי המגרש ובוגדנוביץ' משמעותי יותר בפליימייקינג. אפשר להמשיך לדבר על האיזון היחסי בפורטלנד של הפאב פייב או על מקולום שחזר לעצמו אחרי slump של כמה משחקים, אבל פשוט קשה לראות את סקרמנטו קולעת יותר נקודות מהבלייזרס היום. לכן נראה ניצחון של פורטלנד, לפני המשחק מרחק שני משחקים בלבד מהפלייאוף.

03:30-דאלאס מאבריקס (6-14)-מינסוטה טימברוולבס (9-10)

8 ניצחונות מ-9 האחרונים לדאלאס, מול יריבות לא רעות כשהם ניצחו את יוסטון, פניקס והלייקרס והפסידו רק לקליפרס. הניצחונות האחרונים משתיקים את הקולות שטענו שדאלאס חזקים רק בזכות לוח משחקים נוח. הם מובלים על ידי לוקה דונצ'יץ' העצום שמאתגר את דפי הסטטיסטיקה כל ערב ובתקופה הזאת לא רחוק מממוצעים של טריפל-דאבל לצד 30 נקודות בערב, כשהוא השתפר מאוד בכל הקשור לסחיטת עבירות והולך 11 פעמים בקו לעונשין, נתון כמעט הארדני. לצידו יש את קריסטפס פורזינגיס שנראה יותר אגרסיבי ממשחק למשחק. הצוות המסייע, במיוחד טים הארדוואי וסת' קרי, משחק היטב, והקבוצה יכולה להיות אופטימית.

הם פוגשים הערב קבוצה צעירה נוספת בדמות מינסוטה המפתיעה שלא רחוקה מהפלייאוף. הוולבס לא יציבים בכלל ומפסידים לקבוצות חלשות מהם, מה שיכול לעלות להם בכרטיס לפוסט-סיזן בסופו של דבר, במיוחד כשהם מתחרים ביריבות מנוסות מהם כמו הבלייזרס והספרס. האחוזים של אנדרו וויגינס הדרדרו בזמן האחרון למה שראינו רוב הקריירה וג'ארט קולבר עדיין מתרגל לליגה.

עדיין יש למינסוטה נשק משמעותי אחד, קארל-אנטוני טאונס. קא"ט משלב בין יכולות של פוינט גארד עם קליעה ומסירה לסנטר מסורתי שלוקח ריבאונדים ומשיג נקודות בפוסט והוא פוגש היום את פורזינגיס, חד קרן אחר. השניים לא נפגשו הרבה זמן והמפגש ביניהם יהיה מרתק, כשסביר שנראה את דאלאס פותחים עם מקסי קלייבה ומאפשרים לזינגר להגן על טאונס רחוק מהצבע. יחד עם הכושר של דונצ'יץ' שאין למינסוטה איך לעצור זה משחק של דאלאס.

03:00-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (11-8)-אינדיאנה פייסרס (7-13)

אינדיאנה ניצחה 6 משחקים מ-7 האחרונים מול יריבות יחסית חלשות, אבל ההתקפה שלהם זורמת כשהם משחקים עם דומאטס סאבוניס ומיילס טרנר במקביל וזה חדשות נפלאות עבורם. מלקולם ברוגדון משחק כמו אול-סטאר בהגנה ובהתקפה כשהוא מפתח משחק שני אנשים נחמד עם סאבוניס, טי ג'יי וורן מוסיף הרבה נקודות מהמיד-ריינג' וג'רמי לאמב תורם בהתקפה. מה יכול להיות יותר טוב מזה? ויקטור אולדיפו לא רחוק בכלל מחזרה. הם יכולים להצטרף למאבק על מקומות 2-4.

אוקלהומה הצליחה לנצח 3 מ-4 האחרונים, אבל מול יריבות חלשות כשהם פגשו את ניו אורלינס פעמיים ואת גולדן סטייט פעם אחת. במשחק הנוסף הם היו בפיגור לכל אורך 48 הדקות נגד פורטלנד. הם לא מצליחים לנצח קבוצות NBA טובות כשהגיל הגיע לכריס פול, למרות העונות הטובות של דניס שרודר, דניאלו גילנארי ושיי אלכסנדר. התאריך הגדול מבחינת אוקלהומה, כך זה מרגיש לפחות, הוא ה-15.12, המועד הראשון בו ניתן לבצע טריידים על שחקנים שהועברו בקיץ. בהתחשב בכך היום נראה ניצחון חוץ של אינדיאנה האנדרייטד.

02:00-אורלנדו מג'יק (11-9)-פניקס סאנס (10-9)

משחק טוב בין 2 קבוצות סף פלייאוף, כל אחת בקונפרנס שלה. פניקס הפסידו 6 מ-8 המשחקים האחרונים, כמעט כולם נגד קבוצות התקפה מצויינות, כשהם מתקשים לעצור אותם עם הפציעות של ריקי רוביו וארון ביינס. השניים צפויים לשחק הערב, כך שיהיה להם יותר קל.

אורלנדו לא קבוצת התקפה טובה במיוחד. המג'יק השתפרו בכל הקשור להשגת נקודות אבל אנחנו רואים במשחקים האחרונים רגרסיה מסויימת כשהם הפסידו 4 מ-6, נגד קבוצות ששומרות טוב. ניקולה ווצ'ביץ' נפצע בתחיל הרצף הזה ולא צפוי לשחק הערב, כך שבלעדיו קשה לראות את המג'יק מצליחים לייצר נקודות. לכן נראה ניצחון של פניקס.

02:00-דטרויט פיסטונס (13-8)-מילווקי באקס (3-18)

מילווקי בקצב של 70 ניצחונות בעונה. הם ממש טובים, גם השנה, ועם 12 ניצחונות ברציפות נוסף על 16 מה-17 האחרונים. בתקופה הזאת ברוק לופז וקריס מידלטון לא מגיעים לגבהים של העונה שעברה ומלקולם ברוגדון לא בקבוצה, אבל יאניס בכושר אדיר עם 32.5 נקודות בערב ואריק בלדסו משחק את הכדורסל אולי הטוב בחייו. הדומיננטיות של שניהם מספיקה בשביל למעוך כמעט כל יריבה.

דטרויט צפויה להתקשות מול מילווקי. כשהם טובים הם מצויינים, כמו שראינו בניצחון ב-34 הפרש על סן אנטוניו, ב-25 על אטלנטה וב-15 על אורלנדו. בפועל הם קבוצה לא יציבה עם הרבה הפסדים שיכלו להמנע כמו שניים נגד שרלוט שיכולים להיות הרסניים בהמשך, במידה ונראה שובר-שיוויון בין 2 הקבוצות האלה. בלייק גריפין לא רע מאז שחזר מפציעה, אבל שאר הקבוצה חלשה כשאנדרה דראמונד נעלם לצידו של גריפין, דריק רוז חלש מהספסל ורק קנארד בכושר טוב מלבד בלייק. הם אולי הקבוצה הבינונית ביותר באן.בי.איי כרגע, למרות הניצוצות שהם מספקים פעם בכמה משחקים. יש לי הרגשה שהם יצליחו לתת פייט, אבל לא ינצחו מילווקי עדיפה משמעותית.

02:30-אטלנטה הוקס (16-5)-ברוקלין נטס (10-10)

אטלנטה לא שומרת טוב. זה הוביל לרצף של עשרה הפסדים שנעצר רק מול גולדן סטייט נטולת ראסל ודריימונד, אותה הצליחו לעצור על 79 נקודות ב-39.8% מהשדה, נתון שמלמד יותר על חולשת הווריורס מעל ההגנה של ההוקס. בצד השני יש את ברוקלין, עדיין בלי קיירי אירווינג, אבל בהנהגת ספנסר דינווידי שהוביל אותם ל-6 מ-9 ניצחונות בלי אירווינג. ההתקפה של הנטס עמוקה יותר בלי אירווינג ואין לאטלנטה איך לעצור אותם, במיוחד עם שומרים כמו ג'בארי פארקר וטריי יאנג בחמישייה. לכן זה יגמר בניצחון קליל של ברוקלין.

02:00-שרלוט הורנטס (14-8)-גולדן סטייט ווריורס (18-4)

גולדן לא מספיק טובה בשביל לנצח קבוצת כדורסל עם שאיפות, להוציא הברקות בודדות מול נמושות הליגה (ממפיס ושיקגו). הם ניצחו רק משחק חוץ אחד העונה. קוון לוני חזר ויש הברקות של אלק בורקס וג'ורדן פול, נוסף על אריק פסקל, אבל הם לא טובים. שרלוט עדיין יכולה לעשות משהו העונה כשהם משחקים כדורסל יותר שמח מגולדן, אבל גם הם לא טובים וניצחו רק את דטרויט מאז ה-17.11. יכול להיות שהזזת דבונטה גרהאם או טרי רוזייר לספסל והוספת שחקן הגנה ארוך יותר לחמישייה תעשה להם טוב, אבל קשה לראות אותם מפסידים בבית לסגנית האלופה. שרלוט במשחק שהיא תנצח רק כי קבוצה אחת חייבת לנצח.

03:00-שיקגו בולס (14-7)-ממפיס גריזליס (14-6)

ממפיס בלי ג'ה מוראנט, קייל אנדרסון, אנדרה איגודלה, ברנדון קלארק ויונאס ואלניוצ'אס. יש מצב שזאת חמישייה יותר טובה מהחמישייה שלהם שתשחק הערב. שיקגו מוכשרת יותר ואמורה לנצח אחרי שניצחו את סקרמנטו, אבל הם מאוד לא יציבים והנטייה של לאורי מרקנן, אולי שחקנם הטוב ביותר, לפסיביות יחסית העונה לא מבשרת טובות. הם עדיין צריכים לנצח את הקבוצה החלשה ב-NBA כרגע כשמוראנט בחוץ, וינצחו. שיקגו.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 112 תגובות

  1. תודה רבה רועי
    פורטלנד נראה כאילו היא חוזרת מהקבר, והכל בזכות כרמלו שהביא לה רוח חיים פתאום וגם סדר משחקים קל יותר עכשיו, ואני מאמין שכמו שאמרת נראה אותם מנצחים את הקינגס.

  2. אחרי רבע עונה אתמול היה המשחק הראשון שהלייקרס היו לא פייברוטים(המשחק הראשון לפחות על פי יחסי הווינר)
    את זה הלייקרס צלחו עם הגנה פשוט גדולה!
    היום שוב הלייקרס לא פייברוטים על פי אתר הווינר,מובן במיוחד בשל העובדה של הבאק 2 באק.
    אני בניגוד ליחסים חושב שהלייקרס ינצחו גם הערב

    1. סיכוי טוב ללייקרס היום ביוטה, למרות שבק טו בק זה קשה, יצטרכו משחק טוב של מישהו מלבד שני הגדולים.
      הם מנצחים הרבה פעמים דרך ההגנה, כי ההתקפה מקרטעת עדיין ובשלבי ניסויים וטעיות, יש להם הרבה הרכבים וחמישיות שאף אחת מהם עוד לא ממש מתואמת וזה כשעוד לא היה משחק נראה לי שבו קוזמה רונדו ובראדלי היו שלושתם כשירים (שלא לדבר על מתואמים עם הרוטציות. זה יקח כמה חודשים

  3. תודה רועי.
    דווקא למיני יש את השומר האידאלי להאט את הגלגול – קוביקטון התמנון, אחד השחקנים הבודדים שההגנה שלו מהנה לצפייה

  4. יוטה זו קבוצה שאילו הייתי מהמר הייתי בורח ממנה פן אפסיד גם קליה וגם בית ממושכן. יש להם ניצחונות העונה על הקליפרס, פילי ומילווקי והפסדים מול ממפיס וסקרמנטו. מאוד קורץ לשים על הלייקרס אבל יוטה הטובה עלולה להופיע. מי שומר על לברון? האם רויס אוניל הטנק הקטן או אולי בוגדנוביץ' שהקשה עליו במדי אינדיאנה. אחרי הביקרת על לוח הזמנים שלהם ללייקרס יש הרבה מוטיבציה להראות ש'הראשים המדברים' סתם משועממים עם הפרשנות שלהם

  5. היום יוטה מנצחים את הלייקרס במשחק צמוד בגלל הבק טו בק.

    בוסטון ינגבו את מיאמי
    הקינגס ינצחו את םורטלנד בקרב צמוד
    טריי יאנג עושה נצחון שני רצוף בקלאץ היום
    בולס
    הורנטס
    באקס
    סאנס
    אוק
    מיני

  6. משפט אחד ברוויו המצויין הזה לא הבנתי בכלל. כתבת רוז חלש מהספסל. מאיפה זה הגיע? הוא נותן 16 נקודות ו6 אסיסטים ב23 דקות מהספסל. זה פנטסטי! איך אתה כותב חלש?

  7. והנה הפתיחה אותה צפיתי
    מיאמי פותחים טוב ובוסטון מקרטעים וירדפו אחריה כל המשחק אילה מגדילים ואילה מצמצמים ובסוף נהייה אולי קרוב אבל לא מספיק. ככה זה כשלטייטום חסרה הזריקה מחסימה, רק לקמבה יש את זה. גייסון מתברבר עם הכדור. זה משהו שהוא לא מסוגל לעשות בניגוד לרובינסון ונאן ממיאמי….

  8. מיאמי משחקת הרבה יותר קבוצתי והיתה צריכה להוביל כבר ביותר מ 10. למזלם של הסלטיקס פוספסו כמה שלשות ובכל זאת מיאמי ב 50% מה 3, הסלטיקס פחות מ 30%….

  9. הסלטיקס במינוס 8 ברבע למזלם הרב. פשוט משחקים לא טוב ולא נכון, למזלם מיאמי עייפים אחרת הסקור היה הרבה יותר גבוה. כפי שציינתי, הסלטיקס ירדפו אחרי מיאמי עד סוף המשחק. המשחק הזה גמור כמו חתול שמשחק עם עכבר.

  10. שמע… כמו תמיד אתה שופע אופטימיות… עזוב כל הזמן את המרמור, אף אחד לא אמר שבוסטון יסיימו 82:0.
    יש קבוצה טובה (אפילו מאוד), אבל לצפות שכל משחק יתנו הצגה זה לברוח מהמציאות. יש פציעות, יש שינוים ברוטציות. ה-NBA זה מרתון. אחרי אפריל בוסטון ימשיכו לשחק.

    1. אין ספק
      אבל אתה מבין מה הבעייה בסלטיקס?
      תקרא מה שכתבתי בשבועות האחרונים. יש בעיה ונראה שאתה מתעלם ממנה.
      חודש + ואין שינוי

      1. אתה לא משנה כל הזמן. יש סכמה מסויימת שהיא התבנית שבה אתה נותן שינויים קטנים, משנה רוטציות. בפלייאוף יותר קל, כי אתה מתכונן ספציפית לקבוצה. בעונה הסדירה אתה פחות משקיע בזה והולך על עקרונות מסוימים, כי פשוט אין זמן.
        בוסטון פתחה את העונה נפלא. הייורד נפצע (וגם קנטר) ושיבש תוכניות. מצד שני, עכשיו בראון וטאטום מתחילים להיכנס לעונה. יש לך רוקיס שצריך להכניס לתוכניות ולרוטציה שיקבלו ניסיון.
        יש מלא דברים. אתה מסתכל נקודתית

        1. הבעייה הגדולה היא פתיחת משחק, גם סטיבנס התייחס לזה, נדמה לי שהעליתי לינק.
          הוא מודע לבעייה אבל אני לא רואה שום ניסיון לשיפור. מה שכן אני רואה הגנה מעולה ברבע השני.
          על מיאמי זה עובד כי הם עייפים מהבאק טו באק. הסלים לא נכנסים עכשיו והסלטיקס עייפו אותם ברבע השני.
          מיאמי משחקים בחודש האחרון טוב מאד וקבוצתי מאד.
          היום גם השיפוט מאד ביתי בינינו והסלטיקס נהנים מכך.

          1. למה זה תמיד חייב להיות בגלל הקבוצה השנייה?
            אולי באמת הסלטיקס קבוצה טובה ומוכשרת? כן, חד משמעית (ועל הנייר הם טובים יותר לדעתי מההיט).
            אולי הסלטיקס גורמים להיט להיראות ככה (למרות העייפות), בגלל שהם פשוט משחקים הגנה טובה כי הם באמת טובים ולא בגלל שהקבוצה חלשה כי אין להם כוח בבק-טו-בק שזה בהחלט שיקול אבל עדיין…

  11. איזה קטע… הסלטיקס בפלוס 8 אחרי פיגור 8 ברבע הראשון. ניצחו את הרבע ב-16 נקודות.
    היתכן שיש קבוצה טובה בבוסטון? סטיבנס אולי יודע לאמן? השחקנים באמת מוכשרים?

      1. חודש זה כמעט מתחילת העונה. בנובמבר המאזן שלהם 10-4 חיובי. כנראה שהם משחקים טוב.
        כל ההפסדים בחוץ. שניים לקליפרס ולדנבר (קבוצות טובות ממנה). בסקרמנטו ובברוקלין גם אפשר להפסיד.

  12. שתי נסיבות מאד מקילות על ההפסד הזה של מיאמי. מילא בק טו בק, אבל ההיט שיחקו בלי השחקן הכי טוב שלהם שזה המאמן ספולסטרה. זה אומר הכל. מה עשו 3 הגדולים של בוסטון? קימבנו ביחד 78 נקודות וזה ביום לא טוב של טייטום מהשלוש, רק 2 מ 12…

      1. כן יש סיכוי אבל תהיה לארג מונטה אליס משופר בעצם מונטה אליס מעולם לא היה קרוב ל30 ו10 בקריירה אולי כרמלו?
        שהם ישחקו עם רדיש ודמיאן גונס נראה איזה נצחונות יהיו…
        ההוקס בלי יאנג וקולינס לא עושים פלייאוף בישראל. שם כסף עם מי שרוצה

        1. מונטה אליס שיחק בעידן אחר, שלפני השלשות והיעילות. זאת הסיבה גם שהוא כבר לא בליגה (והטעות שלו לא להמשיך במאבריקס אחרי שחווה שם רנסנס).

      2. אם לאליס היה רק את האחוזים שלו ואת האסיסטים… פשוט מביך איך חלק מהחבר'ה של אטלנטה נראים (טרנר פרקר קראב פקינג צ'נדלר פרסונס עולה שם מדי פעם לכמה דקות)

          1. אתה אמרת שיאנג טופ 5-10… שחקן טופ 5-10 לא היה במאזן כזה. שחקן טופ 5-10 לוקח את הקבוצה שלו לפלייאוף (אפילו דיוויס הצליח לעשות את זה עם הפליקנס).
            ודרך אגב, אין לי שום דבר נגד יאנג. שחקן מוכשר בהחלט. אבל מצחיק שכל פעם אתה מסתכל רק על טור הנקודות

            1. איך בדיוק הוא אמור לקחת קבוצה לפלייאוף? דיוויס לקח כל שנה את הפליקנס לפלייאוף? זכור לי שרק פעמיים וגם זה היה בלי ביתיות עם סגל הרבה יותר מוכשר.

            2. דיוויס לא היה בשנתו השנייה שחקן טופ 10 כמו ששמעון אומר

            3. מצד שני, סימונס, שאינו נמנה על ידידי המערכת לא מחמיץ פלייאוף ועבר בכל פעם סיבוב ראשון – סתם להטרלה

            4. טוב בדיוני הדירוגים אני אחד המנוגבים והרפים. ועדיין אם אנחנו מדברים על עונות 15-16-17 הפליקנס לא הגיעו לפלייאוף.. בקיצור ההשוואה למונטה אליס לא מדויקת בלשון המעטה הוא שחקן מאוד קבוצתי רק שכרגע עם איך שהחבר'ה סביבו משחקים באמת שאין לו עם מי לשחק (אם דמיאן ג'ונס הוא הקלע השלישי שלך היום והבחור בעיקר יודע לקלוע מלוב אז מה זה אומר על היכולות של החברים לקבוצה כרגע..)

  13. יררבי הלייקרס משחקת כמו אלופה בפוטנציה. הם נראים בן זונה ואף אחד לא יכול לייחס את זה לא ללו"ז ולא לשום דבר. הם קבוצה אדירה

  14. —//-:/://///—
    ;:/-/:)(());:/-:) ציטוט כמעט מדוייק מאמש
    ג׳יימס לא בשיאו אבל לייקרס בשליטה?
    חושבני שיוטה!! יובסו להיפך. ואת זה אומר אלוף הנביאים שאמר לכם על כל הקאמבקים למרות כל הרמאים!!!!!! אבל אל תקשיבו לי! לכו מפה!!!!
    באק טו באק טו hell חחחחח

  15. תגובת הלילה היא——-

    דוקטור רזי הופמן!!!!!!!
    5 דצמ 2019 03:06:37
    הסלטיקס במינוס 8 ברבע למזלם הרב. פשוט משחקים לא טוב ולא נכון, למזלם מיאמי עייפים אחרת הסקור היה הרבה יותר גבוה. כפי שציינתי, הסלטיקס ירדפו אחרי מיאמי עד סוף המשחק. המשחק הזה גמור כמו חתול שמשחק עם עכבר.

  16. רק הלטבי ממשיך לנגר מחצי מרחק קרלייל חבל תחסיר אותו לספסל רצתם ככ יפה בלעדיו. הלטבי חייב להיות מוטרד אל תשכחו איפה שמעתם לראשונה בפלייאוף הוא יהיה מצחיק. כל שחקן של 5 מיליון דולר יכול לתת את התרומה שלו

  17. מיני טמבלים במיוחד וויגינס 0 הגנה 0 מוגעות לריב. פורזי זורק קרש מה3 וויגינס חולם לא לוקח ריב אותה התקפה לוקה זורק שלשה איירבול ומי תופס את הכדור פורזי לדאנק קל 😂

    1. אבל שמעון זה רק מראה כמה המושג "קלוריות ריקות" לא אומר כמעט כלום. זה מאוד מאוד תלוי באיזו קבוצה משחקים. והליגה צריכה להתבייש שג'נטרי עדיין לא מפוטר לראות מה דייוויס עושה ולחשוב מה השילוב שלו עם הולידיי היה יכול לעשות בהגנה שם. ביזיון.

      1. הפליקנס היו סגל חלש סביב דוויס ומאמן כסיל שהפך אותם ליותר גרועים. דיוויס סה מפלצת הגנה של איש אחד. בהתקפה רק שיפסיק להעיף שלשות בחייאת.
        גי גי רדיק זה התרופה שהדוק רשם ללייקרס.

  18. הופה דריימונד ודיאנגלה חזרו אני רואה לנפח סטט ולרשום עוד נצחון בקריירה על שארלוט.
    דריימונד היה תותח עם 5 נק ב2 מ6 מהשדה 😂😂😂
    גם זה לא צלח. לא נורא ינסו מול הניקס

  19. במזל טוב, מהיום אפשר לקרוא ללייקרס קונטנדרית.
    המשחק הכי טוב שלהם השנה, by far. שליטה מלאה מהרגע הראשון, יתרון wire to wire, וביחד עם ההגנה המצוינת, זו הפעם גם ההתקפה, שמתחילה להקליק. וכל זה קורה בבק-2-בק קשה בחוץ, ביוטה, ערב אחרי המייל-היי של דנבר.

    1. כשאתה צודק אתה צודק. הלייקרס נראים בן זונה ומול יריבות קשות. עכשיו רק נותר לראות איך הם ישחקו מול הבאקס ופילי אבל הם עברו משוכות מאוד רציניות עד כה.

      1. והקליפרס… במערב, זו הקבוצה הכי עמוקה, מאוד מאוד סוליד-רוק. הכל שם ברמה טובה פלוס, גם בערב לא טוב עדיין תצטרך להזיע דם נגדה (ללייקרס סף שבירה יותר גבוה – ראינו את זה מול דאלאס), + פול ג'ורג' רק מתחיל להתחבר – והוא כבר נראה מצוין. חבל שכרגע אין עוד אף קבוצה משכנעת נוספת במערב.
        אשר למזרח – ואם מסתכלים באמת רחוק לפינאלס – כל מי שתצא משם, מה-4, תהיה יריבה חזקה מאוד. הלונג-שוט שלי? טורונטו עושה חיזוק במועד הטרייד, והולכת לעוד סיבוב על הטבעת. אבל גם הבאקס, פילי או בוסטון יציבו משוכה מאוד גבוהה בפני המערבית שתגיע.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט