מעורב הופס ליום רביעי: 24 מ-24 מהקו, אבל 4 מ-20 מהטריי… / מנחם לס

1.לצחוק או לבכות? 24 מ-24 מהקו עם 4 מ-20 מהטריי…

 השם: ג'יימס הארדן.

50 נקודות. הפסד נוסף.

2. החברים שלי מאנגלווד מספרים לי שפרנק ווגל זכה באמון של שחקני הלייקרס ובראשם לברון

כשהלייקרס קראו בשמו של פרנק ווגל כמאמנם הבא חשבתי שזה ה-1 באפריל. פרנק – תסלחו לי כל אוהדי הלייקרס – הוא נסיך כל היורמ'ים. שיחק בג'וניור קולג'. אחרי זה בדיביזיה ה-III. אחרי זה היה המשרת של ריק פיטינו.

משרת מאמן אינדיאנה נפלה על ברכיו כ-DEFAULT. אבל כנראה שאלוהים אוהב אותו ומצעיד אותו צעד-צעד לתפקידים מרוממים יותר (אם כי לאמן את הלייקרס היום אחרי מה שעבר עליהם, ואחרי לוק וולטון, זוהי ירידה לעומת אימון אינדיאנס פייסרס, אבל בגלל לברון התפקיד הפך לאחד היקרתיים בכל עולם הספורט).

רוב המבינים נתנו לו חודשיים של חיים בלייקרס. היחצ"נות שלו היתה התחתית הבור. אמרו שהלייקרס לא מצאו מאמן אחר אחרי שטיירון לו ומונטי ויליאמס אמרו להם 'ARE YOU KIDDING?' ולא היתה להם ברירה. זה היה סטן ואן גנדי או ווגל.

מסתבר שכל המבינים הם, באמת, רפי הבנה כי מסתבר שווגל והלייקרס הם בוני וקלייד.

עם כל שבוע שעבר מתחילת העונה כוכבו של ווגל זרח יותר ויותר. שלשום הוא ניבחר למאמן החודש ב-NBA כשהלייקרס נותנים לו את הרקורד הטוב ביותר ב-NBA.

אבל יותר חשוב מזה היא העובדה שווגל זכה באמון, ועכשיו גם הכבוד, של שחקניו, דיביזיה III או לא דיביזיה III.

כשהבחירה נודעה ברבים לברון ג'יימס מיד שלח מסר בטוויטר שהייתי מגדיר כמכתב אהבה שהייתי כותב לנורית ואסתר בכיתה ג' שהסתיר הרבה יותר מאשר גילה, אבל לכל אורכו היה מלא אהבה, כיסופים, ותמיכה.

להנהלת הלייקרס הרי לא משנה אם הוא מאמן טוב או לא, העיקר שג'יימס יקבל אותו וייתן ברכתו.

ג'יימס הגיב ביום ששי האחרון על ווגל:

I love coach, and what the coaching staff are doing, I think he’s doing what’s best for the team, and obviously I respect that.”

סוף פסוק. סוף פרק. כל עוד מנצחים!

3. עוד דפוק בראש, פחות דפוק בראש. ב-NBA כבר הפסיקו לספור

המטוס רק נחת ביוטה. כל שחקני אוקלהומה סיטי יורדים מהמטוס, מי עם חליפה, מי עם ג'קט, מי עם סוודר. ללא ראסל ווסטברוק הכל נראה נורמלי.

עד שפתאום מופיע ענק מזוקן היורד מהמטוס עם FLIP-FLOPS של חוף הים, "אבל כשאגיע לאולם הנוסעים אוריד אותם. הרבה יותר נוח לי ללכת יחף. אני הולך יחף 90% מהזמן. עוצם עיני ומרגיש שאני על חוף הים. רק למשחק עלי ללבוש סניקרס.

WHATEVER.

מסתבר שישנו דפוק בראש נוסף בליגה שמשום מה החמצתי אותו עד עתה.

אגב, מתחת מעילו הוא לובש מכנס התעמלות. הוריד לו את מעליו והוא עם 'פליפ-פלופ', חולצת טי צבאית, ומכנס ספורט קצר, ספק SHORTS ספק בגד ים. כן, כמעט שכחתי את כובעו – כובע של משליך פצצות ממטוס רוסי ( " Russian bomber hat ")

אנס קרטר אומר עליו: "HE IS REALLY WEIRD, MAN…"

והוא ממשיך:

A lot of people wear flip-flops but they wear socks, like really, really thick socks with it. But this guy literally wears nothing in the winter but just sandals. Just sandals. I’m like, you’re not gonna get sick? I think it’s just his genes are just different, man. I don’t know what kind of genes he got but it’s different.”

אדאמס נשאל בקשר לכך תשובתו?

“You know how I love free shit,” Adams said. “So, hell yeah! I took those guys. Fuckin’ happy as hell.”

טוב. נוסיף עוד אחד לרשימה.

4. מיאמי דולפין באחד מתרגילי הפוטבול המוזרים בכל הזמנים:

(ולמטה התגובה של חותני ג'ייסון – שפוט איגלס מטורף – וכל אוהד האיגלס בא5שר הוא, למה שהוא ראה)

צוות הפוטבול המצויין שלנו כתב על כך אתמול בסקירת משחקי יום ראשון, אבל לאלה שהחמיצו הנה, שוב, עם סרטון והסבר:

מה שאתם רואים זה את מיאמי דולפין – אחת הקבוצות החלשות העונה ב-NFL (אבל עם שיפור ברור בשלושת השבועות האחרונים) נגד פילדלפיה איגלס, אלופת הסופרבול לפני שנתיים.

בפוטבול לפעמים אתה רואה תרגילים מוזרים לבלבל את האוייב, אבל מה שמיאמי עשתה לפילדלפיה בילבל לא רק את האוייב, אלא את כל האנליסטים ושדרי ה-PLAY-BY-PLAY:

מיאמי בדאון רביעי (ואחרון) עם אולי יארד אחד מקו הטאצ'דאון (GOAL-LINE) של האיגלס. במקרים כאלה אתה מנסה לעשות טאצ'דאון עם ריצה עם הכדור של אחד הרצים (RUNNING-BACKS) כי אפילו אם אתה ניכשל, פילדלפיה צריכה להתחיל את משחקה מהמקום הגרוע ביותר – ממש ליד הגול-ליין שלה עצמה. לעתים הקבוצה מטעה כאילו היא שולחת רץ עם הכדור, ובמקום הסנטר נותן כדור לקוורטרבק המוסר כדור קצר לטאצ'דאון.

מה שמיאמי עשו טימטם לכולם את המוח: הסנטר עומד עם הכדור, אבל במקום הקוורטרבק מי שעומד מאחוריו לקבל את הכדור הוא ה-PUNTER (הבועט בעיטות מרחק). לצידו ה-FIELD-GOAL KICKER (בועט הבעיטות אל בין הקורות ל-FIELD GOAL של 3 נקודות). אני יכול רק לתאר לעצמי מה הלך באותן שניות במוחו של מאמן האיגלס. אז הסנטר מוסר ל-PUNTER המוסר ל-KICKER, ל-T.D!!!

אף פעם, בכל תולדות הפוטבול, לא היה PLAY – מהלך, תרגיל – מוזר (ומוצלח) יותר!!!

5. הלל הורוביץ, היית שם וראית. אז מה? מיאמי הפכה ל'מזרחית' הטובה מכולן?

6. היום לפני 22 שנה: הליגה משעה את לטרל ספריוול מהווריורס לשנה שלמה על 'חניקת' מאמנו פי ג'יי קרליסימו

(ביני לבין שימון, אני לא מבין את הליגה. לשים שתי ידיים על צוואר של מאמן בשעת רתיחה לא אומר שהוא התכוון ללחוץ ולסתום למאמנו את קני הנשימה עד מוות)

היה זה העונשד הגדול ביותר עד אז לספורטארי מקצועני. אני לא יודע אם היה עונש גדול מזה מאז.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 44 תגובות

  1. מנחם הגדולה של הארדן זה לחץ בלתי פוסק על ההגנה. וממתי עונשין זה לא חלק מהמשחק? מה לעדות שיש טמבלים שנותנים לו מכות על היד בסטפבק?
    מה שבאמת מביך זה דאנטוני וההגנה של יוסטון בדקה האחרונה פשוט סבוטאז מה שהלך שם

    1. שם מספר 16 ברשימת 50 גדולי העשור
      טים דאנקן 7 עונות בליגה
      כולם בס.א
      שיחק גם פוורפוורד וגם סנטר ולמרות ששיחק יותר 4 שובץ אצלנו לעמדה 5 (עקב חוסר רב ב 5 איכותיים ).
      ולמרות שזה היה עשור פחות דומיננטי עבורו הוא עדיין היה פקטור גדולבליגה בשנים אלו .
      בעשור הזה הוא סיים 4 פעמים כאולסטאר
      נבחר פעם לחמישייה הראשונה ועוד פעמיים לשלישית .
      (היה גם 3 פעמים בחמישיית ההגנה השנייה).
      הכי חשוב הצעיד את ס.א גם בעשור זה פעמיים לגמר
      ולקח את הטבעת החמישית שלו בסיום עונת 13-14 לאחר המפח נפש הגדול שנה קודם לכן (סביר שהיה לוקח גם אם וי פי ללא אותן השלשות ).
      כמובן היה בכל 7 שנותיו בעשור בפליאוף ולא ירד מ 32.5 דק למשחק ( 32.7 ) כך שהיה דומיננטי עד משחקו האחרון .
      בעונת הסגנות תרם מעל 18 נק + מעל 10 ר.
      בעונת האליפות האחרונה בהיותו בן מעל גיל 38 עדיין העמיד ממוצעי פליאוף של 16.3 נק אותם עשה ב 32.7 דק . עם 52.3 שדה ו 76 אחוז מהקו + 9.1 קטיפות 1.9 אס ו 1.3 חסימות.
      בקיצור עדיין פקטור של ממש ומרשים .
      שגם בעשור הזה כמו בעשור הקודם שייך לטופ הגדולים באמת ובהתחשב בכך שקטף אליפות + אם וי פי פליאוף ( + 2 חמישיית העונה ואולסטאר וההגנה) הרי שנראה שהוא טופ 50 3 עשורים ברצף שזה כמעט חסר תקדים .
      ובכלל מעניין לדעת האם ישנם עוד כמותו עם טבעות ב 3 עשורים שונים ….אני לא בטוח ….

    2. שימון אנחנו חלוקים.
      לא הייטר של אבו זקן אבל עם כל היכולת, זה שחקן שבונה על פאולים. כשהוא יסיים יהיה גם שיא חדש של מספר זריקות מהקו. זה לא כדורסל!
      חלק מהעבירות הן שלו על אחרים, חלק נפילות בזמן הזריקה, זה לא כדורסל זה פרוד… רמאות. הוא שחקן כל כך גדול ובכל זאת תככן קטן ומוXXX.

    3. מה שמביך במשחק הזה הם אחוזי הקלעעה מהשדה מכל הטווחים של הארדן: 18-7 משתיים, 20-4 מהשלוש וסה"כ 38-11 מהשדה.

  2. לניו זילנדים אין את הגן הזה שהם מרגישים קור… הזוי, אבל נכון. הולכים פה יחפים גם בחורף כאילו הם בחוף הים (או במערת ההוביטים)

    1. חחחחחחחחחחחחחח
      יפה
      או איזו טואטרה חמודה.
      בזבזתי חצישעה בגן החיות בצסטר עד שהואילה בטובה להוציא ראש החוצה מהמחילה וזה כל מה שקיבלתי מהלטאה הזו.

  3. מנחם תודה רבה….איך שהזמן רץ 22 שנה וואו .
    בקשר לאמון של לברון זה תמיד בערבון מוגבל ובכפוף לטבעות …

  4. טים דונהי רוצה לחזור

    https://twitter.com/i/status/1202067390802124800

    הדבר הזה נפסל חברים וחברות טעות שיפוט….😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    מישהו הימר ספרד חזק

    סילבר בתגובה

    Referee James Capers admits they missed the call on James Harden’s dunk, but the Rockets couldn’t challenge because they allowed 30-second window to pass while “protesting the call, trying to get clarification of it.”

    😂😂😂😂זה עלה ליוסטון בהפסד.
    את תגובתו של גיא רוזן לא ניתן היה להשיג
    מי שעוד לא מבין ולא הספיק לו הוצאת דוראנט מהחוץ נגד יוסטון השיפוט בגיים 7 יוסטון גולדן וכו וכו…זה בדיוק מה שאתם חושבים אבל אין כמו ההכחשה

    1. זהו עכשיו כל טעות שיפוט היא שיפוט מכור? אתה לא חושב שיש דרכים יותר קלות להטות משחק.
      נורא נחמד מהזוית בבית עם הילוך איטי להבין בדיוק מה קרה לשופטים במשחק אין את הפריוויליגה. איזה קטע בדיוק בשביל זה המציאו את הצ'אלנג'. אם הרוקטס לא היו עסוקים בלהתבכיין במשך דקה היו יכולים בקלות לערער ולקבל את הסל.

  5. אי אפשר לכעוס על ג'יימס הארדן. אבל פשוט לא כיף לי לראות אותו משחק. עבורי אסתטיקה זה הכי חשוב במשחק. זה קודם כל אומנות ובידור ואחר כך תוצאות. זה ככל הנראה בגלל שאת הקבוצה שאהדתי העבירו עיר ומה שנשאר לי זה האהבה למשחק. יש לו עדיין מהלכים כיפים ויפים אבל הם נעלמים בתוך שאר הזבל.
    .
    לוני ווקר נתן תצוגה פסיכית בקמבק הנהדר של הספרס. לאחר חיבוק בא לי לתת סטירה לצוות האימון של הספרס. זה השחקן הכי כישרוני שהגיע לספרס ב-7 השנים האחרונות. מה אתם מבזבזים את זמנו ונותנים לו פירורים בגרבאז' טיים. קלדן ג'ונסון עוד נרקב על הספסל. עזבו את הסטריק המטופש שלכם ותבנו עתיד. היום השיטה של יבוש שחקנים בעונות החשובות של שנות ה-20 המוקדמות הוא פשוט טיפשי. תנו לשחק. העתיד הוא לא אולדריג' ודרוזן.

    1. וגם על הדברים האנטי ספורטיביים שהוא עושה (ראה תגובה 6.3 צריך לכעוס מאוד) שבגללם הוא לאנשווה הצלחה והישג כלשהם אלא ראוי להיכשל!!! כלב אנטי ספורטיבי!!!

    2. מסכים לגמרי. הם מזכירים לי את דאלאס של סוף ימי נוביצקי, קבוצה שכל תכליתה הייתה להגיע לפלייאוף ולא לפתח שחקנים. שנתיים אחרי שהם ויתרו על הגישה הזאת, מצד שני, הם קיבלו את דונצ'יץ'

      1. המקרה של דאלאס מובן והגיוני – הרצון לאפשר לנוביצקי לשחק עוד קצת בפלייאוף בתור כוכב.
        הספרס עדיין קבוצה שיכולה להתחבר ולייצר משהו, אולי עם איזה טרייד או 2 נכונים, וזאת תהיה קבוצה מסוכנת לרמת סיבוב שני

  6. תודה רבה מנחם.
    אני חושב שביום יום להארדן יש משחק טוב יותר מהשלוש, יש לו לעיתים נפילות כמו היום, אבל זה לא מעיד על הכלל.
    לגבי העונש שרשמת בסוף – אני חושב שהעונש אפילו היה קצת קל, לנסות לחנוק מאמן שלך גם אם לא הפעלת כוח זה דבר שלא אמור להיעשות.

  7. מנחם, הערתי בסיקור משחקי היום של דובי משהו מעניין שהתפרסם, על קריסת הצפיה העונה במשחקי העונה הסדירה.
    אולי שווה לך לקרוא ולעשות מזה את המעורב הבא. הרבה לדבר עליו, הרבה סיבות (ההבנה ש"העונה הסדירה לא חשובה",ף לואד מנג'מנט ומה שהוא משדר לצופים, קריסת גולדן סטייט ונטישת האוהדים החדשים שלה, כללי השיפוט החדשים ועוד ועוד).
    בכל מקרה, 20% ירידה ברייטינג, זה אסון אמיתי לליגה, שצריך לנענע חזק את הכיסאות של סילבר ושות'. זה מעל ומעל ומתחת לכל תחזית שחורה לעסק גדול. פה, ויש בעוד מקומות:
    https://www.chicagotribune.com/sports/bulls/ct-chicago-bulls-nba-tv-ratings-20191204-nluusfjsmja4pf3ynd2b7lcjru-story.html

    1. קוף, זה בגלל שלרובנו יש חיים.
      עכשיו זו עונת הקריקט, בינואר יהיה האופן, והסופר בול במרץ מכללות ונתפנה אליכם באזור אפריל.

  8. אחלה מעורב. כמה המשחק של הארדן חריג? היו 24 משחקים של 15 ניסיונות מהשלוש ו-15 זריקות עונשין. אחד היה של מייקל אדאמס ששיחק בדנבר של ווסטהד עם הקצב ההזוי שלה, אחד של גילברט ארינאס, אחד של קרי, אחד של ג'ורג', אחד של ווסטברוק ואחד של לילארד. 18 של הארדן. זאת הפעם השנייה שהוא עושה 20 שלשות ו-20 זריקות מהעונשין.
    .
    הוא השחקן השני בהיסטוריה, אחרי אייברסון, שמסיים משחק עם מעל 30 זריקות מהשדה שנכנסות בפחות מ-30% ו-20 הליכות לקו. גם אייברסון הפסיד את אותו משחק. לא הביאו את ווסטברוק ליוסטון בשביל שהארדן יתאמץ ככה בשלב כזה מוקדם של העונה הסדירה.

  9. הארדן וווסטברוק לקחו ביחד 68 זריקות, בלי עונשין! המשחק הזה פשוט כואב לעיניים.
    תודה רבה יל המעורב

  10. הצטרפתי לספרס יוסטון ברבע הרביעי,ראיתי בערך 4 שריקות תוקף שלו ואותו ממשיך לשחק.התפלאתי-הוא לא אמור להגיע ל6 כבר? מיד נזכרתי שהוא נמנע מפאולים בהגנה או מהגנה בכלל.ואז זה היכה בי,להארדן יש צאנס לקבוע שיא שאף אחד מעולם לא התקרב\יתקרב אליו- יותר עבירות תוקף מעבירות הגנתיות.אכן שחקן יוצא דופן

  11. בצורת משחק כזו יוסטון לא יגיעו רחוק. הארדן וווסטברוק חושבים רק על הסטטיסטיקה שלהם ויתר השחקנים על תקן של להקת ליווי.

  12. ערב יפה של משחקים
    הלייקרס חוזרים עם ניצחון מדנבר, בעיקר בזכות ההגנה, הישג יפה, למרות המשך האחוזים הנמוכים מהשלוש
    באטלר מנצח את טורונטו, שתי קבוצות צמרת במזרח, אך לא באמת קונטנדריות עדיין, אולי בשנים הבאות
    הקליפרס מנצחים בקלות והם הקבוצה שיש לנצח כדי לקחת אליפות (לתשומת לב הלייקרס)
    הארדן ממשיך לככב 110 נק' בשני משחקים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט