מיאמי-יוסטון, יוטה-אינדיאנה ועוד 12 משחקים ברביעי / רותם אלרן ורועי ויינברג

ערב כדורסל כבד לפנינו הלילה כשהפייסרס והג'אז יפגשו למשחק צמוד מאוד. מיאמי ויוסטון יפגשו אחרי שההיט ניצחו את הרוקטס במשחק הקודם, אוקלהומה תפגוש את פורטלנד ואנטוני דיוויס יחזור לניו אורלינס. 28 קבוצות יעלו על הפרקט מתוך 30, לא מעט בכלל.

החלק של רותם אלרן:

02:00-פילדלפיה 76' (6-11)-סקרמנטו קינגס (9-7)

משחק מעניין מאוד בין שתי קבוצות נהדרות – מצד אחד הסיקסרס לא מרשימים מאוד ביחס לתחזיות וכרגע הם ממוקמים במקום החמישי במזרח, דבר אשר לא היה אמור לקרות להם עקב הסגל העתיר בכוכבים והכסף שהם השקיעו על מנת להשיג אותם. מהצד השני, הקינגס חזרו לעניינים אחרי פתיחת עונה רעה שכללה ארבעה הפסדים רצופים, אך מאז הם נראים נהדר אף על פי שסבלו מפציעות. כרגע הקינגס ממוקמים במקום התשיעי במערב במרחק נגיעה מ-8 הראשונות.

בפילי מרשימים: ג'ואל אמביד, שאף על פי משחק נפל של 0 נקודות מול טורונטו מעמיד 21 נקודות ו-11.8 ריבאונדים למשחק והוא מוביל את הקבוצה בשתי הקטגוריות, כמו גם בחסימות למשחק (1.3) ואל הורפורד שמעמיד 14.5 נקודות, 7.3 ריבאונדים ומוסר 4.1 אסיסטים בתצוגת אול אראונד נהדרת. בסקרמנטו מרשימים: באדי הילד עם 20.4 נקודות למשחק ו-3.9 שלשות ובוגדן בוגדנוביץ' שעולה מהספסל לתצוגות נהדרות של קליעה וניהול משחק עם 15.2 נקודות ו-4.9 אסיסטים למשחק.

שתי הקבוצות נראות נהדר, אך לפילי יתרון משמעותי על הקינגס בכל אחת מן העמדות, במיוחד בהגנה, אבל לעומת זאת יש לקינגס קליעה טובה מאוד שתוכל להתמודד עם המשחק המהיר של הסיקסרס. אך החיסרון של פוקס ובאגלי יראה את שלו וההימור שלי הוא שהסיקסרס ינצחו ב-6 הפרש.

04:30-ניו אורלינס פליקנס (11-6)-לוס אנג'לס לייקרס (2-15)

משחק המכיל שתי קבוצות מאוד שונות בתכליתן ובמטרתן – מצד אחד הלייקרס המבוגרים ומהצד השני חבורת הילדים מניו אורלינס. מצד אחד קבוצת הגנה נהדרת ומהצד השני קבוצה שאוהבת לרוץ מהר. המשחק הזה יהיה מאוד כיפי כי פשוט יש בו שתי קבוצות שמעניין לראות כיצד סגנונות המשחק השונים שלהן ייראו אחת נגד השנייה.

ניו אורלינס לא פתחה טוב את העונה וסובלת מהעדרו של זאיון, דבר שימשיך לעוד שבועיים-שלושה אך בכל זאת היא משחקת כדורסל טוב ויפה כשברנדון אינגרם מוביל את הקבוצה עם ממוצעים מרשימים בעונת חוזה קריטית עבורו. למרות היכולת של אינגרם, הפליקנס לא היו טובים מאוד, אבל אני אוהב לראות אותם מדי פעם בגלל ג'יי ג'יי רדיק הנהדר שמזדקן טוב וחבורת ילדים שכיף לצפות בהם (כן, גם לונזו).

אני רואה משחק זה כמשחק מצוין בו ללייקרס יש יתרון גדול על יריבתם, אך הפליקנס ינסו להוכיח שהם לא פראיירים. עם כל הרצון והמאמצים, הסגולים זהובים יותר טובים ומנוסים והלייקרס ינצחו ב-10 הפרש.

03:00-מילווקי באקס (3-14)-אטלנטה הוקס (13-4)

משחק בסימן מפגש קצוות מזרחי יפגיש בין מילווקי, הראשונה במזרח ואחת הקבוצות המרשימות ביותר בליגה, ואטלנטה, קבוצה שפתחה את העונה עם שני ניצחונות רצופים, אך מאז היא עם שני ניצחונות ב-15 משחקים, בין היתר בשל חוסר הגנה, דבר מובן כשפותחים אצלך בחמישייה טריי יאנג וג'בארי פארקר.

כרגע ההגנה של הבאקס נראית פחות טוב משהייתה בעונה שעברה, אך כשיש לך שחקן כיאניס שהוא איום טריפל דאבל תמידי וחיה בצבע, אין לך הרבה בעיות. אצל הבאקס יחמיץ את המשחק קריס מידלטון בשל פציעה. ההוקס מאוד נחלשו לאחר הפתיחה הטובה של העונה וכבר החלו להן אמירות על כך שטריי יאנג הוא מועמד MVP וכנוהלם של דברים ב-NBA, ג'ון קולינס הורחק בגלל סמים וההוקס חוו צניחה חדה ביכולת.

אני מאמין שהיום הבאקס יוכלו לשתק בקלות את ההתקפה של ההוקס, ובהתקפה הבאקס לא יחוו כל קושי כי מי כבר יכול להפריע להם באטלנטה? יהיה משחק חד צדדי והבאקס ינצחו ב-15.

03:00-יוסטון רוקטס (6-11)-מיאמי היט (4-12)

מומלץ הליג פאס העיקרי והמשחק הטוב ביותר לערב זה יפגיש בין שתיים מהקבוצות החמות ביותר ברחבי הליגה, ואף על פי שהרוקטס ברצף של 3 הפסדים זהו משחק מרתק, שבצידו האחד תעמוד קבוצה קבוצתית ביותר בה מגוון שחקנים לוקחים חלק בשיטה ומשאירים את הנשמה על הפרקט, לעומת הצד האחר בו תעמוד קבוצה (מצחיק לקרוא לה קבוצה) בה יש סופרסטאר מטורף שקולע 37.9 נקודות למשחק ופשוט נראה נהדר עד כה העונה, כמו גם בעונה שעברה.

שתי הקבוצות משחקות טוב עד כה, אך מיאמי בעלת מאזן של 5 ניצחונות לעומת 4 הפסדים במשחקי חוץ לעומת 6 ניצחונות אל מול 2 הפסדים של יוסטון בבית, כך שלמיאמי יהיה משחק קשה מאוד.

עם זאת, ההגנה של מיאמי ובראשותה ג'ימי באטלר תוכל לפחות להאט את הארדן ולעצור אותו על "רק" 30 נקודות, וללא הארדן לרוקטס אין כלים התקפיים רבים שיכולים לתרום ביעילות (באופן מרגש ומפתיע ראסל ווסטברוק לא יעיל, וואו!) שהמשחק יהיה משחק יחסית מאוזן, במיוחד לאור כך שאריק גורדון פצוע ולא יכול לתרום לרוקטס (גם כשהוא בריא הוא לא תורם, אבל מילא).

אני מאמין שאף שזהו משחק ביתי עבור יוסטון, להיט יש מספר כלים הגנתיים מעולים שיוכלו להאט את הרוקטס/הארדן ולכן מיאמי ינצחו משחק צמוד ב-4 הפרש.

החלק של רועי ויינברג:

02:00-אינדיאנה פייסרס (6-10)-יוטה ג'אז (6-11)

משחק כדורסל מצוין בין 2 קבוצות הגנה טובות, בין 6 הטובות ביותר באן.בי.איי לפי רוב הנתונים הסטטיסטיים. אינדיאנה קיבלה בחזרה את מיילס טרנר לא מזמן אחרי פציעה ממושכת וניצחה 3 מ-4 משחקים איתו ועם סאבוניס מאז. השניים פותחים אחד ליד השני, אבל הפייסרס מתחילים להפריד ביניהם: ב-22 דקות משותפות השניים לא מדהימים ורוב ההצלחה של אינדיאנה מגיעה כשהם משחקים בנפרד. הקו האחורי של ארון הולידיי האנדרייטד ומלקולם ברוגדון עושה עבודה טובה בשני צדדי המגרש כשהולידיי מתפתח לסקנד גארד איכותי במיוחד לצד ברוגדון, שהיה כזה לפני שהפך לפליימייקר באינדיאנה.

היום הם פוגשים קבוצת הגנה טובה מאוד. הפייסרס לא מתמחים בהשגת נקודות ולא יהיה להם קל נגד יוטה ממושמעת, אבל כזאת שספגה 120 נקודות לפחות בשני משחקיה האחרונים. הם ניצחו 7 מ-10 האחרונים כשמייק קונלי נכנס לכושר נאה עם 5.2 אסיסטים על 1.5 איבודים במשחק, בויאן בוגדנוביץ' הופך לקליי תומפסון של יוטה ורודי גובר נהדר בשני צדדי המגרש.

המצ'-אפ של אינדיאנה מעניין. בקיץ יוטה לא השאירו את דריק פייבורס כי הם לא הגיעו רחוק עם שני גבוהים בפלייאוף, והיום הם פוגשים קבוצה שמשחקת בין היתר עם שני גבוהים, למרות הפרדת הדקות היחסית מוצלחת ביניהם. האם נראה דקות של אד דיוויס לצד רודי גובר? אני בספק. יותר סביר שנראה מישהו כמו ג'ף גרין, או את החמישייה הפותחת של הג'אז. ניסוי מעניין יכול להיות הצבת רויס אוניל על מלקולם ברוגדון, למרות שזה ישאיר בעיה ליוטה בכיסוי אחד משני הגבוהים. בכל מקרה יהיה כאן קצב נמוך וניצחון קטן של יוטה.

02:00-בוסטון סלטיקס (4-12)-ברוקלין נטס (9-8)

אחלה של משחק. הנטס בלי קיירי אירווינג ניצחו 5 מ-6 המשחקים האחרונים אחרי 4 מ-11 איתו, כשהקבוצה הרבה יותר שמחה: ספנסר דינווידי, שחקן השבוע של ה-NBA במזרח, מתפקד כשחקן חמישייה ומייצר נקודות בקצב של אירווינג. הכימיה שלו עם ג'ו האריס עובדת כשהאריס עם 15 נקודות למשחק, ג'ארט אלן צעד גם הוא קדימה והתיאום בשני צדדי המגרש נראה טוב יותר.

מנגד, בוסטון דעכו אחרי ריצה של 10 ניצחונות רצופים כשקמבה ווקר בספק אחרי נקע בצוואר ביום שני. בלעדיו בוסטון פתחו עם מרקוס סמארט, ג'יילן בראון וג'ייסון טייטום לצד סמי אוג'ליי ואנס קנטר והצליחו לנצח, למרות הפציעות, את סקרמנטו. הם מסוכנים מאוד בהגנה ובהתקפה כאחד כשסמארט שימושי בעיקר כפליימייקר בהעדרו של קמבה, נוסף על ההגנה החזקה והעקביות היחסית של בראון וטייטום.

במשחק הערב השאלה תהיה עצירת דינווידי. הוא המוסר היחיד של ברוקלין-נטולת-קיירי, כשמלבדו אף שחקן לא עובר את 3 האסיסטים בערב. הכל עובר דרכו ולסלטיקס יש מי שיעצור אותו בדמות סמארט. האריס, אלן והשאר שחקנים טובים אבל לא כאלה שיכולים ליצור לעצמם. יחד עם הביתיות, המשחק הזה הולך לבוסטון, למרות שיהיה מאוד נחמד אם הנטס ימשיכו להפתיע.

03:30-סן אנטוניו ספרס (12-6)-מינסוטה טימברוולבס (9-8)

הספרס עצרו את רצף ההפסדים עם ניצחון על הניקס, אבל אל תתנו לזה להטעות אתכם: עדיין יש להם בעיות קשות מאוד בהגנה. מאז ה-7.11 הם הפסידו 9 משחקים מ-10 כשההגנה שלהם יותר גרועה ממה שהיה ניתן לצפות ממנה. לפי cleaning the glass קולעים מולם בתקופה הזאת ב-57.0% אפקטיבי כשהמצופה בהתחשב בבחירת הזריקות הוא 51.9%, אחד הטובים בליגה. עם אחוזים משוערים לא הולכים למכולת וכשקולעים מולם ב-40.9% מהשלוש המצב לא מעודד.

מינסוטה קבוצה שאוהבת שלשות, כשהם זורקים אותן בתדירות גבוהה מאוד. הוולבס ירדו לאזור ה-50% הצלחה אחרי תקופה קשה בלוח המשחקים, אבל ההתקפה שלהם יציבה ולהוציא משחק אחד ביוטה קלעה מעל 100 בכל ערב. ג'וש אוקוגי וג'ק ליימן נראים טוב, משהו שקשה להגיד על אנדרו וויגינס שעדיין לא חזר לגמרי מהפציעה. קארל אנטוני-טאונס ענק, כשההשפעה שלו על המשחק קריטית: מינסוטה ניצחו 7 מ-9 משחקים בהם מסר מעל 4 אסיסטים, לעומת 1 מ-6 בהם מסר פחות.

משחק אחד בו עבר את ארבעת האסיסטים היה נגד סן אנטוניו, כשהוולבס קלעו 129 נקודות וטאונס קלע 28 נקודות ב-15 זריקות. הספרס לא הצליחו לעצור אותו והכושר הבינוני של אולדריג' לא יהיה מה שיבלום את טאונס והספרס יבנו על יאקוב פלטל. ההגנה שלהם, למרות הכל, בכושר לא טוב ולכן אני הולך כאן עם מינסוטה במשחק בלי הגנה אבל עם הרבה עניין.

04:00-פניקס סאנס (8-8)-וושינגטון וויזארדס (10-5)

וושינגטון לא יעשו פלייאוף, אבל הם קבוצה שמשחקת התקפה נעימה לצפייה בקצב גבוה. בראדלי ביל נראה נפלא גם כשהיריבות מתמקדות בו בכל ערב נתון, דיוויס ברטנס ומו וגנר קולעים שלשות מהספסל והשאר (תומאס בראיינט ורוי האצ'ימורה הצעירים, איזייאה תומאס המתקאמבק) נותנים משחקים טובים. הם ניצחו 3 מ-6 האחרונים כשב-4 מתוכם הם קולעים מעל 120 נקודות. הבעיה שלהם היא הגנה חלשה.

היום הם פוגשים קבוצה טובה מהם שחזקה בהגנה ובהתקפה. הסאנס עברו לוח משחקים לא פשוט וסובלים מהעדרם של ריקי רוביו וארון ביינס נוסף על דיאנדרה אייטון המושעה כשרוביו צפוי לשחק הערב. הסאנס איתו מצליחים להשיג נקודות ויש להם את כוח האש, במיוחד בבית, בשביל לנצח את הוויזארדס. פניקס במשחק בקצב גבוה מאוד.

05:00-פורטלנד טרייל בלייזרס (12-6)-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (10-6)

שתי קבוצות שמתקשות יחסית העונה ומחזיקות הרבה שחקנים מעבר לשיא. פורטלנד החתימה לא מזמן את כרמלו אנטוני והולך לו די טוב עם 16 נקודות ו-5 ריבאונדים למשחק, למרות היעילות המפוקפקת. הוא שחקן שיכול ליצור לעצמו נקודות ופורטלנד צריכה את זה איתו. החמישייה שלהם לא מושלמת עם לילארד, מקולום, הוד וחסן וויטסייד – ארבעה יוצרי זריקות וחסן הוא שחקן ההגנה הבודד, כשגם הוא בעיקר רודף מספרים. הם עצרו יריבה פעם בודדת על פחות מ-110, בניצחון הנדיר על שיקגו.

אוקלהומה במצב שונה. שיי גילגיוס אלכסנדר נפלא והם עברו לוח משחקים מהגיהנום (באקס, פייסרס, סיקסרס, קליפרס, לייקרס פעמיים) לפני ניצחון על גולדן סטייט במשחק האחרון. שני ניצחונות מאותם 8 משחקים זה מובן בהתחשב בחולשה של הקבוצה, ומראה שלא באמת ראינו מה יש להם לתת עם לוח לא פשוט.

שרודר וגלינארי מחפים על הירידה ביכולת של פול ואדאמס, כשהת'אנדר מסוכנים גם בהגנה ועשו חיים קשים לכל הקבוצות – מלבד בלואו-אאוט נגד אינדיאנה הם הפסידו לכל אריות הליגה בהפרש של 2 עד 5 נקודות, כשהם מנצחים את פילדלפיה במשחק נפרד. זה מרשים יותר מהאין-הגנה של פורטלנד, ולכן סביר שנראה ניצחון של אוקלהומה, בלי קשר למצ'-אפ הנהדר של פול ושג"א על לילארד וסי.ג'יי.

05:30-גולדן סטייט ווריורס (15-3)-שיקגו בולס (12-6)

אני מחבב את החמישייה של גולדן סטייט בלי דיאנג'לו ראסל ודריימונד גרין. אין להם יותר מדי כשרון, אבל קאי באומן משחק עם לב, אריק פסקל מראה הרבה ניצוצות ועמארי ספלמן לא רע בכלל. אין להם הרבה כישרון, בטח שלא מספיק בשביל לנצח קבוצות עם שאיפות פלייאוף. אם גולדן של דוראנט היו ההארלם גלובטרוטרס, הווריורס של היום הם הוושינגטון ג'נרלס – חבורה בינונית וחביבה של שחקנים שעולים למגרש מכוח האינרציה.

למזלם הם לא פוגשים היום קבוצה עם שאיפות פלייאוף כאלה. שיקגו הצליחו לנצח לא מזמן את שרלוט ודטרויט הבינוניות כשערב היסטורי של זאק לאבין אולי סימן על שינוי מגמה אחרי פתיחת עונה מזעזעת, אבל הם לא מספיק טובים – לא מוציאים מעצמם את כל הפוטנציאל שיש בקבוצה הזאת, בין אם בגלל החיסרון ברכז פותח בצורה משמעותית או במאמן. לזכותם יאמר שוונדל קרטר נותן אחלה של עונה שנייה, אבל אני עדיין מאמין שנראה ניצחון של הביתיות והלב. גולדן סטייט.

03:00-ממפיס גריזליס (11-5)-לוס אנג'לס קליפרס (5-13)

הקליפרס עם 6 ניצחונות ברצף כשקוואי לנארד ופול ג'ורג' מפתחים כימיה והקבוצה מראה בחירת זריקות מאוד בריאה, כשמאז חזרתו של קוואי הוא עם 19 זריקות בערב, ג'ורג' עם 18.5, לו וויליאמס עם 15.5 ומונטרז הארל עם 12.8. הם משחקים חכם, למרות שהיום הם בבק-טו-בק, מה שמעלה שאלה בקשר לשיתופו של MVP הגמר האחרון.

גם בלעדיו הם צריכים לנצח בממפיס. הגריזליס הפסידו את ארבעת המשחקים האחרונים שלהם כשהם סופגים פעמיים מעל 120 נקודות ולכן סביר שיתקשו מול ההתקפה הטובה של הקליפרס. פטריק בברלי בכושר טוב וסביר שנראה אותו שומר היום על ג'ה מוראנט, מה שלמעשה יכול לעצור כמעט לחלוטין קבוצה שתלויה רק בו כמנהל משחק בהתקפה. באופן לא מפתיע אלך עם הקליפרס.

02:00-שרלוט הורנטס (12-6)-דטרויט פיסטונס (11-6)

שתי קבוצות כדורסל מעניינות. ההורנטס הפסידו את חמשת המשחקים האחרונים אחרי פתיחת עונה יחסית טובה, כשאולי עדיף להם להוריד את דבונטה גרהאם או טרי רוזייר לספסל ולהעלות שחקן הגנה טוב יותר לחמישייה כי הם לא מצליחים לשמור בכלל בתקופה הזאת ונראים כמו הקבוצה שרובנו ציפינו שיהיו בתחילת העונה.

דטרויט לא עומדת בציפיות שהיו על קבוצת סף פלייאוף. בארבעת המשחקים האחרונים הם נעים בין התפוצצויות לתבוסות ואולי יצליחו להגיע לעבר הארץ המובטחת בעזרת חולשת המזרח. ברוס בראון מתפתח כמוביל כדור בהעדרו של רג'י ג'קסון, משהו משמעותי לעתיד של הפיסטונס, לצד הוואן-טו פאנץ' של בלייק גריפין ודריק רוז שעולה מהספסל. יש להם כוח שיכול להיות יותר משמעותי ממקבילו בשרלוט, לכן נראה ניצחון חוץ של דטרויט.

02:00-קליבלנד קאבלירס (12-5)-אורלנדו מג'יק (10-6)

בדומה לשרלוט, קליבלנד ניצחה משחק אחד מ-8 האחרונים אחרי פתיחת עונה טובה. הם ספגו 143 נקודות מדאלאס, 124 ממיאמי ו-123 מניו יורק. זה הרבה. החמישייה שלהם דעכה כשקולין סקסטון בתקופה הזאת עם 4 מ-32 מצטבר מהשלוש וקווין לאב לא יעיל.

המגמה אצל אורלנדו הפוכה כשההתקפה שלהם השתפרה מאוד מאז תחילת העונה. הם הראו סימני האטה בשלושת המשחקים האחרונים, אבל זה היה מול ההגנות של אינדיאנה וטורונטו. נגד נמרי הנייר מקליבלנד קשה לראות את המג'יק מאבדים משחק. אורלנדו.

02:30-ניו יורק ניקס (13-4)-טורונטו ראפטורס (4-12)

טורונטו ממש ממש אנדרייטד, וזה נדיר לאלופה מכהנת. 10 ניצחונות מ-13 האחרונים, 8 משחקים מתוכם בלי לאורי ואיבקה, זה מאוד מרשים. מעבר לפסקל סיאקם שיכול וצריך לסיים באחת מחמישיות הליגה פרד ואן וליט משחק כדורסל נהדר ועוד יכול לסיים כאול-סטאר, או כשחקן המשתפר של העונה כשהוא עושה קפיצה משחקן רוטציה לשחקן חשוב בקבוצת פלייאוף. אני לא חושב שיש מילה בפסקה הזאת שמתאימה לניו יורק. טורונטו ינצחו ב-MSG.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 331 תגובות

  1. תודה על הפריוויו!
    יוסטון נמצאים ברצף של 3 הפסדים – השניים הראשונים עוד קבילים כי מדובר היה על משחקי חוץ אצל דנבר והקליפרס, כשאת הקליפרס יוסטון כמעט ניצחו עד שנחנקו בקלאץ.
    אבל ההפסד לדאלאס? זה היה משחק עם הגנה נרפית שאין כמותה.
    המשחק מול מיאמי הוא מבחן חשוב מאוד עבור הרוקטס – גם כי עליהם לגדוע את הרצף של ההפסדים, אבל במיוחד לאור הניגוב שמיאמי עשו עם יוסטון באמריקן איירליינס ארינה מוקדם יותר העונה, שכלל רבע ראשון מוחץ של 46-14.
    לדעתי האישית על אף הכשרון שטמון בהארדן ו-ווסטברוק, מיטמי היא קבוצה הרבה יותר טובה דווקא בזכות החלוקה והאיזון שיש בין דחקני הסגל, כולל הרוקיס הנהדרים – הירו ונאן.
    אבל מצד שני, הלילה זה בדיוק הזמן האידיאלי בו הארדן ווסטברוק יכולים ״להראות״ לחבורה של ההיט ולליגה שאסור לקחת אותם כמובן מאליו.
    הימור שלי – ניצחון של הרוקטס בהארכה.

    1. גם, אבל זה לא פחות עניין של לוח המשחקים. הם ניצחו את הקאבס, ניקס, הורנטס, בולס וקינגס ללא פוקס,באגלי או בוגדנוביץ'.

  2. במשחק בין הפליקנס לבין הלייקרס הסיפור המרכזי הערב שלא נכתב עליו זה החזרה של AD
    מענין גם מה תהיה רמת הBOO מהקהל,אני מעריך שיהיה כמות מכובדת אחרי הכל הוא זה שביקש את הטרייד

  3. תודה רבה חברים, לצערי מחר אני עובד מוקדם ככה שאצטרך לוותר על הלילה המעולה הזה (…shame on me).
    לגבי מצבת הפצועים של יוטה:
    אד דיוויס עדיין פצוע ובטוח שלא יתלבש הערב.
    גובר כרגע בסימן שאלה והחלטה תתקבל בחימום זריקות לפני המשחק (לפי nba.com).

  4. כבוד על המאמץ לכתוב על כ"כ הרבה משחקים. ערב פשוט מוגזם, אין לי מושג אם לזפזפ כמו משוגע, או פשוט לשים דבר אחד ממול, וזהו. מנסיון ה-NFL, או "ערוץ הקיבוץ" של האלופות – דווקא הזפזופים האלה בין היילייטס ורגע קלאצ', מפספסים חלק גדול מהדרמה והכיף של משחק אחד טוב שאתה נכנס לתוכו.

  5. חתיכת פריוויו לחתיכת לילה, תודה רבה לצמד.
    .
    במשפט עם הנתונים הסטטיסטיים של ההגנה של הספרס חל בלבול – אם קולעים מולם 57% בסיטואציות שאמורות להסתיים ב51% זו אינדיקציה לחולשת ההגנה. אז או שההגנה חלשה מהצפוי (הגיוני) או שהמספרים התחלפו.
    .
    יאללה מיאמי! אני תמיד בעד הקבוצתיים.

      1. כן. זה מה שהתכוונתי אליו. הם מאפשרים בחירת זריקות יותר טובה ממה שנראה. הבעיה היא אופי הזריקות – זורקים מולם יחסית הרבה זריקות פתוחות (בשליש העליון של הליגה). ההגנה לא תהיה טופ 10 כמו שהנתון מראה, אבל מוזרות סטטיסטית כן משפיעה על ההגנה שלהם עד עכשיו

          1. נראה לי הכוונה שהנתון נכלל בנתוני השמירה
            זה לא אומר שהזריקות יותר טובות אלא שהן אותם זריקות שפשוט נכנסות נגדם יותר(אם זה הנתון המדובר)

            1. עדיין קשה לי להבין – נשמע לי שאם יש זריקה שבממוצע "צריכה" להיכנס ב, נניח 50%, ומול קבוצה מסוימת נכנסת ב-60%, ומול קבוצה אחרת ב-40%, הגיוני להניח שזה בזכות ההגנה, לא?
              .
              נעשה לזה רגע רדוקציה לאחד על אחד, פשוט כדי להבהיר את הנקודה: נניח שהממוצע לשחקן שעולה לשלשה כשהמגן נמצא מטר ממנו הוא 40%, או.קיי?
              .
              עכשיו בודקים איך שחקנים שונים קולעים, בנתונים אלו, מול שני שומרים – לאחד קוראים קוואי והשני הוא עבדך הנאמן.
              .
              אני חושב שאפשר להניח שהאחוזים של שחקנים שנשמרים על ידי קוואי יהיו נמוכים יותר מאשר השחקנים שנשמרים על ידי.
              .
              ואני חושב שברור למדי שזה ינבע מכך שקוואי שומר טוב ממני ולא מכך שאני "חסר מזל".
              .
              פיספסתי משהו?

            2. זה לא בהכרח שאתה שומר גרוע יותר(למרות שממש כן) אלא שכדורסל זה המון עניין של ביטחון, בסוף כל השחקנים ברמות הגבוהות מתאמנים מלא ובאימונים קוברים אותם, השאלה בכמה ביטחון אתה זורק גם תוך כדי המשחק וכו, ובנוסך כמה אתה באמת טוב.

              עכשיו לנקודה שבאתי להגיד, הרבה פעמים יש אפקט פסיכולוגי על הזורק, שמישהו שנחשב שומר מעולה ישמור עליו, זה ירתיע אותו, ונניח שמאנו ישמור עליו הוא ירגיש ממש בנוח ויקלע יותר בקלות.

  6. רועי ורותם, נתתם עבודה על לילה קשוח ביותר אז אפשר להקדים את thanksgivings שייחגג מחר וכבר למסור לכם רב תודות.
    אנסה להצטרף לעניינים בסביבות 5:00 בשביל לתפוס קצת אקשן.

    יוסטון – מיאמי מעניין מאוד, בעיקר לחיזוק תאוריית הארדן ומועדוני החשפנות. במשחק הראשון בפלורידה ההיא הפשיטו את הרוקטס עם רבע ראשון מטורף ןמשחק שנגמר בתגובה מהדהדת. מאמין שהמשחק ההוא יושב למזוקנים בראש והיום יהיה סיפור אחר לגמרי.

    אינדי – ג'אז גם דו קרב מעניין, הפייסרס בעונה מצוינת ורק נקווה שאולדיפו יחזור כמו פול ג'ורג' ולא כמו גורדון היוורד כדי לקבל עוד קבוצה שתאיים על גמר המזרח.

  7. תודה על המאמץ להעלות פריווי ללילה עמוס שכזה.
    משחקים ככה ככה אבל כנראה נתפוס כמה דרמות עם כמות המשחקים הלילה.
    מיאמי-יוסטון הוא המשחק המסקרן,יוסטון חייבים לקחת את זה והלילה דווקא ראס יהיה זה שיתן משחק מצוין ויעזור לטקסנים לעצור את רצף ההפסדים.
    הארדן יהיה במחשבות "לאיזה מועדון אלך הלילה".
    .
    הגרופי יחזור ללואיזיאנה לקול תשואות הבוז מהקהל והעודף מוטיבציה של שארית הפליטה אינגראם-הארט-לונזו להוכיח ללייקרס יביא להם ניצחון מפתיע.
    .
    בוסטון-ברוקלין תמיד משחק מעניין (כל משחק שברוקלין תשחק יהיה מעניין גם אם הם ישחקו מול הפועל חדרה).
    סופסוף נראה מה הם שווים ללא קיירי מול קבוצה רצינית יותר.

  8. תודה רבה.
    ממש מחכה כבר שהפליקנס יסירו את הקללה ויעמידו סגל מלא.
    להערכתי יוסטון ימשיכו להפסיד וירשמו עוד L למיאמי.
    לא התלהבתי מהפתיחה שלהם וידעתי שהמשברים הגדולים יגיעו. הם פשוט נוראיים.

  9. וואו איזה לילה! כפי שכתבתי במעורב, עהדיין לא ידוע אם לונזו ישחק. מאשימים אותו שרעילת הכיסה היא פסיכוסומטית ובאה עליו מתוך פחד לשחק נגד הלייקרס. שטויות.

  10. לקראת המשחק הגדול, החזרה של דייוויס לקבוצה אותה דרש לעזוב, ESPN החליטו להתסיס קצת את העיניינים והמשיכו במלחמה שלהם כנגד הקבוצות "הקטנות". אחרי שכבר דרשו מזאיון לא להסכים להיבחר על ידי ניו אורלינס כדי שקבוצה משוק מכניס יותר תבחר בו (כי כל כך עדיף לקריירה שלו אם הניקס תבחר בו. או שיקגו של בוילן) הפעם רמונה שלבורן (לשעבר אשת הסוד של מג'יק וג'יני והיום יושבת מחוץ לבית הצהוב-כחול ומקווה שיום אחד הדלת תפתח שוב) ביציאה מקסימה:
    https://twitter.com/MasonGinsberg/status/1199522073867169792
    לטענתה (אולי לרמיזתה) אנשי ניו אורלינס לא רצו להעביר את דייוויס ללייקרס במשך כל כך הרבה זמן בגלל שהם גזענים. בגלל שאיש שחור עם סוכן שחור דרש מעבר. והם, מהדרום כזה, לא רוצה להאשים, אבל אתם יודעים. הדרום. כי בצפון ובלוס אנג'לס אין גזענות. אין שום קשר לצורה שבה הכל נעשה. אין שום קשר לכך שהצמד ניסה מאוד לא השאיר לקבוצה אלא להעביר אותו ללייקרס. זה רק קשור לכך שדל דמפס ה-GM ואלווין ג'נטרי המאמן שניהם [מחפש תמונות בגוגל] בעצמם שחורים? אה לא, היא אמרה פאנבייס, אז האשימה את האוהדים שהשפיעו על דמפס לא לרצות לתת לדייוויס להגשים את חלומו לעבור לעיר הגדולה. שמעתם שחקנים? אל תלכו לשחק בניו אורלינס. האוהדים שם הם מהסוג הגזען שאם תדרשו לעזוב בתנאים חד צדדיים, הם יסרבו. כאילו ג'ים קרואו מנהל את הקבוצה הזו. בושה מצידם.
    עוד ניסיון מהלומה מתחת לחגורה כנגד קבוצות שלא מכניסות מספיק כסף ל-ESPN.

    1. הדבר הזה כזה מגוחך כי ניו אורלינס היא אחת הערים הגדולות הבודדות בארה"ב שבה יש יותר שחורים (60%) מלבנים

      1. בלי קשר לסיפור הספציפי, זה כשלעצמו לא תמיד מחזיק. דוגמה מובהקת היא וושינגטון dc, עיר מאוד מקוטבת, רבע אחד זה הקפיטול וכל העושר והכוח שבעולם, לבן לגמרי כמובן, שבשש בערב נעלם מהסביבה. שלושת רבעי היתר זה עולם שלישי, עיר אלימה, קשה, כמובן בצבעים אחרים, שאנשים מבחוץ כמעט לא נחשפים אליה. עכשיו, איזה כוח במספרים יותר גדול? ניחוש אחד.

  11. נו מה יהיה עם כל הפלוחצה והביכס? כל הלינקים נותנים את אותו המשחק במכללות במקום סלטיקס ברוקלין..

    1. סוויצ'ינג על דורותי מנצחת בקנזס ועכשיו רואים סלטיקס-ברוק.
      סטיבנס כמעט תמיד פותח עם דפיציט אותו הוא צריך לסגור, איזה כיף? למה לא לתת לכל קבוצה 20 פור שיהיה יותר מעניין?

  12. אני נהנה הרבה יותר מאיך שברוקלין משחקים מאשר מאיך שהסלטיקס. בתצוגת האימון בראד לא מתקרב לקרסוליים של אטקינסון.
    בכל אספקט אטקינסון לוקח את סטיבנס לבית ספר… בכלל אין מה להשוות ביניהם, אהה רגע, לסטיבנס יש רשימות בידיים פששש, גאון של אמא. שיעשה רשימות לסופר….

  13. שעות קשוחות לאוהדי המערב…
    הקינגס נראים טוב מול פילי
    זה הולך לכיוון של משחק צמוד הקווה שהפעם ידינו תיהיה על העליונה

      1. אני לא מאמין לזה
        הוא וסטויקוביץ פגשו את לוקה במדריד שבועיים לפני הדראפט
        דיואץ מאד אוהב ומאמין בבאגלי
        בתכלס גם אני

        1. חוץ מזה, זו מסורת בסקרמנטו. ממה שהם לא לקחו בגראפט אפשר להרכיב שושלת משוגעת. ואחרי שלא לקחו את סטף קארי – טייריק! – חייבים גם לא להתקרב ללוקה…

      2. הוא היה צריך שחקן גבוה בדראפט כי היה לו את פוקס והילד (ועם בוגדנוביץ' הקו האחורי שלהם היה סגור). ככה שהגיוני שהוא חיפש גבוה.
        אולי גם הוא לא חשב שדונצ'יץ' יהפוך כל כך מהר לכזה שחקן.

    1. ושוב פעם טומטום, לא יודע איך לעצור את טוריאן על קו ה 3…
      כל כך יפה הכניס אותו לזון…
      תבוא כל יום בגישה הזו ונסגור 4:0 לברוקלין העונה.

  14. קמבה פשוט נהדר ומציל את סטיבנס, כל השאר לא נותנים הרבה, רגע, גם סמארט נותן הכל, והשאר כלום…

  15. עוד לא נגמר השלישי וברוקלין עם 16 מ 35 מהשלוש….
    מה זה אומר על סטיבנס והגנת הפרימטר? אההה סמיילי, יש לך משהו מחוכם להגיד?

    1. ברוקלין משחקים נכון, וזה בלי קיירי, דוראנט וגורדון, מה יהיה שנה הבאה?
      ברוקלין תסגור את המזרח, אין יוצא ואין בא….

      1. דוראנט זה לא לברון. קודם נראה עם דוראנט וקיירי מסתדרים ביחד. החוזק המנטלי שלהם די שם את זה אצלי בספק, למרות הכישרון היוצא דופן

        1. אני חושב שכשכולם ימצאו שם הכימיה, וזה יגיע, אפשר יהיה לסגור את המזרח. בברוקלין יש קבוצה מצויינת!
          מהנה מאד ומוכשרת ועם התוספת של שני סופרסטארים היא תהיה פנטסטית.

          1. יכול להיות שכן, יכול להיות שלא. לדעתי הם לא יראו שם אליפות, כי זה שני שחקנים עם מנטליות פריחה משהו.
            דורנאט צריך את הנפח זריקות שלו וגם קיירי, ושניהם חייבים את זה – זה הולך להיראות כמו "פעם אני ופעם אתה". וכמה שהסגל טוב לידם, אם זה יהיה ככה הוא גם יהיה מתוסכל לידם.
            השאלה אם קיירי מוכן להיות מספר 2 של דוראנט, שעוד בכלל לא יודעים איך האכילס שלו יחלים…

  16. סוף סוף הסלטיקס משחקים עם ההרכב הנכון גם בהגנה וגם בהתקפה.
    אז אולי אנס הטורקי רק עם 4 נקודות, אבל הוא השחקן הכי טוב והכי משמעותי של הסלטיקס במשחק הזה מבחינתי.

    1. טורונטו מילווקי פילי מיאמי בוסטון אינדי נותן לי 6. מי עוד חזק שם? ברוקלין? עוד לא. 6.
      קליפרס לייקרס יוטה דנבר יוסטון זה 5. וכל היתר, לפחות כרגע, על הכרטיסים שנשארו.

      1. במזרח, לטעמי ברוקלין יהיו שם. יש להם יותר מדי כישרון מול התחתית המזרחית
        במערב, איכשהו כנראה זאת שנת הזאב בכל מה שקשור לפלייאוף (הנה ניחוס…). ודאלאס עושים רושם שיהיו שם כי הם מצליחים לנצח משחקים. הספרס והבלייזרס איכשוה נראות כאילו הפער שלהן גדול מדי והן לא יצליחו להתאושש מהפתיחה הרעה במרתון הזה.

    2. לא שזה כזה משנה מי תהיה השמינית במזרח אבל ככל הנראה זו תהיה אורלנדו שתעשה פלייאוף שנה שנייה ברציפות

  17. ברט בראון הוא אוויל משריש, אידיוט מושלם

    נתתי לו את כל הזמן שבעולם והייתי מאד סבלני אבל אחרי 7 שנים הוא עדיין עושה טעויות של מאמן קט סל

    הדבר העצוב זה שהוא בחיים לא יפוטר השנה כי לקבוצה יש יותר מדי כשרון.
    צריך לחכות בסבלנות אחרי שהם יעופו בסיבוב השני של הפלייאוף

    1. יכול להיות גם שאין להם כזה כישרון כמו שנראה לך.. רכז שלא זורק מהשלוש ועוד סנטר שמתעקש לזרוק מהשלוש??
      ריצ'רדסון עם 12 נקודות למשחק קריירה? סתם ניפחו את הקבוצה הזאת העזיבה של באטלר חיסלה אותם

      1. מי בכלל מדבר על שחקנים (למרות כמובן שאתה טועה)
        אני מדבר על ניהול משחק, מתי לעשות חילופים,מתי לקח טיימאאוטס , מתי לשחק מהר ומתי לאט.
        לשחק על היתרונות של השחקנים שלך ולא לנסות בכל שהשחקנים יתאימו לשיטה המטומטמת שלך

          1. זכור לי רק פעם אחת שמאמן ביקש לעבור קבוצה וזה היה ריברס בדרל לקליפרס. לא זכור לי מקרה דומה שמאמן רצה לסיים חוזה כי קיבל הצעה מקבוצה אחרת, אולי בעצם גם ג'ייסון קיד והבאקס, אבל אני לא זוכר ממש את הפרטים.
            זה פשוט לא קורה

  18. AD ממש טיפש. ממש. מנסה בכוח להראות משהו, מהשניה הראשונה, בסדרה של זריקות ממש קשות. מה שמוביל להחטאות, עוד יותר רעש בקבהל, וכו'…

  19. ג'אבל מגי שוב פותח משחק, וקוראי הלא נאמנים יודעים את ההמשך…
    השאלה מתי ה-TO והחילוף של העצבני הזה. די לא ייאמן. כמו לתת בוסט קטן ליריבה.

    1. יפה. כמו שעון. מגיע ה-TO…
      לפעמים אתה תוהה מי מחזיקים שם במשרת האימון, ומה בכלל הם רואים. כי אם יש דבר אחד עקבי בלייקרס השנה, אחד, הראשון – הוא החולשה הנוראית של ג'אבל מגי בפתיחת משחקים. עצבני, רגשני, מתוסכל – פשוט לא יודע להיזק את סוג הלחץ הזה. מה שמוביל לכל הריטואל הקבוע, ובדרך, הקבוצה עברה פאזה של עצבים ובלגן.
      והערב זה גם ההשתוללת של AD, כבר עם 7 זריקות לסל ב-5 דקות… מתוך 11 של הקבוצה כולה.
      כאילו – מה בכלל אמרת להם לפני המשחק? איך הכנת את AD לקראת כל המהומה? "על ההתחלה, תזרוק בכל מחיר מכל מצב, והרבה"??

  20. קוואי צריך את שנת היופי שלו….
    מתי הליגה תתחיל לטפל בעניינים האלה?
    זו לא חכמה שהוא לוקח מנוחה יזומה כל כמה משחקים… זה צורם לעין
    בשתי מילים? גועל נפש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1. בואו נוריד את כל הכוכבים למנוחה ונעביר את הזמן עד הפליאוף…
      אתם יודעים מה? ואני לא מאמין שאני אומר את זה אבל הלוואי שקוואי יראה את הפליאוף מחוץ למגרשים…

    2. שפופ עשה את זה שנים זה היה "גאונות" וארגון שיודע לשמור על הכוכבים שלו טריים לפלייאוף.
      שנה שעברה הראפטורס עשו את זה והם זכו באליפות. הקליפרס צריכים לתת דין רק לעצמם ומה שיביא אותם כמו שצריך לשם. הם מכוונים לאליפות ולא ממש אכפת להם לזרוק משחק בממפיס אם זה נותן מנוחה לקוואי כדי שיגיע בריא לפלייאוף.

  21. רבע ראשון שהלייקרס נחשפת במלוא ערוותה. זה גם בגלל שהפליקנס הגיעו כמו לגיים 7, עם קליעה משוגעת מהשלוש. זה גם העצבים, חוסר הכנה מנטאלית, אלתורים רעים (AD כבר עם 3 מ-9 מהשדה, הרוב זריקות איומות)… חוץ מלברון שמנסה להיות הגננת, פשוט קבוצה שיכולה לקרוס בקלילות.

  22. אני חושב שאיגואדלה היה צריך לקחת דוגמא מג'ה קראודר. הרי ברור שלשניהם אין ממש מה לחפש בממפיס וזה עניין של זמן עד שיעברו לקונטנדרית. ההבדל שקראודר משחק, נשאר בכושר, ומתייחס לזה כאל "כרטיס הביקור" שלו כדי להראות את ערכו.
    איגודאדלה, מתי שיחזור, אם בכלל כי ממפיס לא רוצים BUY-OUT אלא טרייד, יהיה סימן שאלה לגבי כושרו.

      1. עזוב, זו קבוצה פגיעה. לאללה. הם צריכים את חוסר הנסיון של מוראנט, ומיליון אופנסיב ריבאונד בדקה אחרונה, לצאת מזה, שוב, על הקשקש האחרון…
        אין השנה אף fav ברורה. זה מה שאני אומר. אף אחת.

  23. יואו, ג'אה מוראנט…
    זו המשמעות של רוקי, נו. 20 נקודות בחצי שני.
    ואז 2 התקפות אחרונות לעשות נצחון גדול – באחת ראש בקיר לתוך היער, בשניה לא מצליח לסדר זריקה למישהו, בכלל…
    לחץץץץ. וולקאם טו דה ריל דיל.

  24. ממפיס אולי גם בתמונת זנב הפלייאוף?
    מהמעט שראיתי, מרשימים מאוד. רק הבוסר של מוראנט, נו… מחיר שצריך לשלם.

  25. מי המאמן של ממפיס? סדרת החלטות רעה מאוד, קודם כל שלו, בכל רגעי ההכרעה. ברמה של, איך לצאת מטיימאאוט, למי מסדרים זריקה, איך מוציאים בכלל אאוט (כולל 2 אפשרויות לבאזר ביטר, שלא התקרבו אפילו לאיום), היערכות הגנתית (מלא אופנסיב ריבאונד)… חבל, אני מבין שנתנו קודם כל מה שיכלו.

    1. מה קורה? מה שהיה צפוי שיקרה חסר אייטון מה חשבתם שהוא לא מהותי בגלל כמה משחקי האסל של היתר. האסל נמשך לפרק זמן קצר אחכ צריך כשרון. וגם ביינס לא משחק כלומר אין להם הגנה בצבע.

  26. יש מושג שמשתרש כאן, "סידר לעצמו סטטיסטיקה טובה". הכוונה למי שסיים משחק עם שורה תחתונה חיבשה שנראית טוב, 20 ומשהו נקודות וכו'.
    זה כמובן מושג מופרך מהיסוד. אין משמעות לסטט', לנתונים, בלי להבין מה עולה מהם, מה התמונה שהם מציירים, מה אנחנו מסיקים מתוכם, ומה יכולים לשפר ולתקן.
    "סטטיסטיקה טובה" זה אפילו מושג שקרי, שמסתפק באיזה שהוא מספר X "טוב" – שעלול לחפות על יכולת רעה X, עבור השחקן והקבוצה כולה.
    AD בחצי הרשון למשל. הוא יסיים אותה עם (כרגע) 23 נקודות. מרשים! עד שרואים שהריל פלוס-מינוס שלו הוא הגרוע בקבוצה, מינוס 12 (ועוד שחקן הגנה מצטיין). קוראים את הנתונים בהקשר המשחק כולו, ומבינים שהוא גרם בסדרת החלטות רעה לפער כרוני שאחריו צריך לרדוף. מתבונני בשוט-סלקשן שלו. וכו'.
    "סטטיסטיקה טובה" = לא אומר כלום, תכלס.

  27. למרקוס לפי הרצון שלו לשלוח אותו לסיים את הקריירה בבלייזרס ולהוציא איזה מקולום + תופינים (אם אפשר).
    את דרוזן לשלוח למג'יק שיזרוק שם עד לא ידע ולקבל את אהרון גורדון ואיזה במבה ופורנייה.

    1. אלדרידג' בן 34. יש קצת פחות מ-0% סיכוי שהספרס מקבלים תמורתו שחקן ברמה של מקולם. חוזים בינוניים + בחירה/בחירות דראפט מקבוצה שלא צפויה להיות בלוטרי, זה המקסימום. או שחקן מאכזב אחר על חוזה דומה (מתוך שאיפה שהצרחה תעשה טוב ל-2 השחקנים שבתנועה)

      1. אז הספרס יצטרכו להוסיף גארד צעיר לבלייזרס בשביל הכדאיות. בהנחה גם שהבלייזרס מבינים שקו אחורי של לילארד-מקולום צריך לפרק.

            1. המגיק לא יביאו כלום על דרוזן פורנייה יותר טוב

    2. באיזה עולם יתנו לך את מקולום על אולדרידג ה washed up ועוד אתה רוצה בנוסף תופינים.אולדריג על החוזה הנגמר של ד’ארק סייד ויתנו לך בחירת דראפט או שחקן צעיר 1

      1. אוקי. המרכז הוא מקולום ואולדריג'.
        מקולום כי זה חוזה יקר וארוך משל אולדריג' (אם אני זוכר טוב) ותהיה הבנה שצריך לפרק את הקו האחורי הזה והחוזה של אולדריג' קצר יותר.
        יוסיפו את ברין פורבס או דריק וויט כי הספרס חייבים יוצר נקודות בקו האחורי אחרי ששולחים את דרוזן

          1. אתקן את עצמי.
            טרייד שהבסיס סובב סביב מקולום מול אולדריג׳ ו-וויט.
            פורטלנד מורידים את החוזה של מקולום ומביאים בנוסף גארד הגנתי ליד ליליארד.
            הספרס מקבלים SG שמשלים את ההגנה של מארי הקו האחורי.
            בהנחה שהם גם עורכים טרייד על דרוזן עם המגיק (שמדללים את הפקק הקו הקדמי שלהם תמורת שדרוג הקו האחורי)

  28. אפשר כבר לקבוע שסן אנטוניו לא יהיו בפלייאוף השנה והרצף ישבר?

    הימור השמיניות בסדר אקראי בשני הקונפרנסים נכון ל 28.11

    מזרח-מילווקי פילי בוסטון אינדיאנה מיאמי טורונטו ברוקלין אורלנדו

    מערב-לייקרס קליפרס דנבר יוסטון יוטה פורטלנד סקרמנטו דאלאס

    1. אתה טועה, כי אתה מסתכל רק בבוקס-סקור, והסברתי את זה מתחילת המשחק, על הסטטיסטיקה הריקה הזו.
      ל-AD אחריות גדולה לפתיחה הרעה מאוד של הלייקרס, שהם צריכים לרדוף אחריה בהמשך. בסוף, הווליום-שוטינג שלו – ועוד עם לברון שמחפש אותו כל הזמן – יביא מספר יפה בצד. אבל זו תמונה חלקית מאוד. זה לברון, הרבה, וקצת AD.

  29. מחצית ראשונה, כל הגארדים של הלייקרס, KCP, קארוסו, רונדו, דניאלס וגרין, ביחד = 4 נקודות. ועוד 2 נקודות של קוזמה. חלשים, מחרודים, אחד אחרי השני. הגיע למצב ש-KCP מקבל שלשה פנויה לגמרי, ועוד קונר-3, אין הגנה לפליקנס. עומד 3 שניות. זורק, כמובן מכסח את הטבעת. במב דומה כמה דקות אחר כך, לבד לגמרי ואין אפילו מגן בסביבה, הוא פשוט נבהל מהמעמד ומלחזור על הפדיחה, ומפתיע את קארוסו במסירה לא צפויה. "שוטינג" גארד, עלק.
    הלייקרס זה רק לברון, בכל פינה, די מעציב. ו-AD שבסוף מצליח לפגוע, אחרי כניסה רעה למשחק.
    הפליקנס באו במוד של גיים 7, עם או בלי קשר ליוו את זה בקליעה משוגעת מהשלוש, כרגע קצת נרגע ועדיין, 12 מ-21, 60 אחוז. צעירי הלייקרס לא בתמונה – הארט בשוליים, אינגרם קולע רע, ולונזו בול פשוט חטף איזה וירוס מסתורי או משהו ולא הופיע. מפתיע וספונטני, בדיוק כמו הפציעה של קוואי, בכל ערב שני של בק-2-בק.
    הכוכב הבלתי מעורער הוא ג'רו הולידיי, שחקן אנדרייטד תמיד, עם מחצית של 25 נקודות, 10 מ-15, 4 מ-4 מהשלוש, 6 אסיסטים ו-2 חטיפות… לא רואה איך מישהו יכול באמת לחשוב על להטריד אותו. ועוד לפנות את המקום ללונזו בול??

      1. בדיוק.אנחנו רק בנובמבר ו למיקומים גם כך אין חשיבות.
        אם הלייקרס יסיימו מקום 2 ודאלאס יסיימו מקום 7 זה עדיף על לסיים מקום 1 ופורטלנד 8.
        הכל תלוי בבראקטים.לפעמים עדיף לסיים מקום 2 או 3 על פני מקום 1.

        והכי הכי חשוב זה להגיע בריאים לפלייאוף.

      2. רגוע כמו יום ראשון בבוקר.
        לא קשור. יש בעיות בסיסיות, קודם כל של רוסטר, שנחשפות עכשיו, בעצם מתחילת העונה, שלא יתוקנו כשיגיעו לפלייאוף.
        ואם אתה מתקן – אתה צריך לתקן, או לנסות לתקן, הרבה קודם. כדי שיהיה די זמן להסתגל. לא עובדים ככה בשום מקום רציני, נגיע לסוף ואז כבר יהיה בסדר. לא יהיה.

  30. אתם כל הזמן עושים טריידים מסובכים על דרוזן ואלודריג', כאילו כל הליגה זה איזה דאמפסטר שרק מחכה לעשות טובה…
    למה שמישהו ייגע בחוזים האלה?? ואם בכלל – יהיה לזה מחיר כבד שהספרז תצטרך להוסיף, וגם את זה אני לא רואה מאיפה הם יחלצו.

    1. 100+
      מתי פיניקס התחילה לאבד גובה? כשביינס נפצע.
      לא סתם בחרתי בו בתור גורם השינוי הגדול ביותר מעונה שעברה, 'רוח הקודש'.
      לא סתם אמרתי שכשאייטון ישחק במקומו, הם יתחילו להפסיד.
      אז אייטון עדיין לא משחק, אבל גם אם היה זה לא היה משנה כלום – האינטנסיביות ההגנתית, הרוח, וגם השלשות שלו בהתקפה לא יהיו שם.

  31. פשוט לא מביןם את המשחק הזה. כל התקפה שניה, אפילו יותר, זה לברון מחפש את AD. בכל מצב. AD בתחפושת קובי הערב, קובי ההורס, הוא המוציא לפועל היחיד, ווליום שוטינג היסטרי, "סטטיסטיקה אישית" יפה, מיליון נקודות. וחרבאנה של כל יתר הקבוצה.
    מה העניין? "לנקום" בפליקנס? מה השטויות האלה?

  32. הווריירס גם השנה במיוחד בבית היא הקבוצה הכי מהנה לצפייה בנבא.לא משנה שבסוף הם יפסידו.כל משחק בית אווירה מחשמלת בסטנדרטים הנמוכים של הנבא ושחקנים רעבים

  33. וואו, הלייקרס כ"כ רעים שקשה לתאר. בעצם קל – ככה נראה החומר הזה, בערב שבו גם לברון נדבק בחולשה הכללית, וכולם מחכים לעוד זריקה רעה של AD מהשלוש (ווגל: "אני מעודד אותו לקחת לפחות 5 כאלה במשחק". לא ייאמן).
    הפליקנס – הפליקנס! – בשליטה מלאה, אבל זה רק 15 הפרש, ומזמן היתה צריך להיגמר.

  34. קצת רשמים.
    בוגדנוביץ' מתבזבז בסקרמנטו
    בראון פשוט לא מאמן אבל זה כבר לא חדש.
    בוז'אן הוא אחד השחקנים שאני אוהב.
    קונלי נראה כמו גופה לא היה עדיף להם את רוביו?
    וויטסייד הוא סבבה לגמרי לא יודע מה חלק פה התיישבו עליו מר נקודה לדקה. עם הפלוס מינוס הגבוה בקבוצה
    הלייקרס כנראה יפסידו היום וזה אפילו בלי לונזו למרות שעושה רושם שהם לקחו את אינגרם כפרוייקט אחרי הראיון שהוא נתן

        1. תקרא למעלה, ועוד אחרי שאתה מתלונן על היובש. השקעתי במשחק הזה.
          בקיצור, המוטרדים בכלל לא חלק מהסיפור הערב. הארט שולי מאוד, אינגרם זורק רע, ולונזו הבריז מהמשחק.

          1. קראתי, בלי להעליב לא התרשמתי. בלילה שלברון עושה לואוד מנג'מנט על המגרש נראה שזה כל מה שצריך להגיד
            11 זריקות ב30 דקות למי הוא מחכה?

            1. זו התוכנית. AD בכל מחיר. איזה לואד מנג'מנט, משחק כבר 35 דקות, יותר מכולם…

            2. תלמד לקרוא בנאדם אי אפשר להסביר הכל

      1. כי הפליקנס קבוצה כ"כ חלשה שעצוב לראות. החזיק להם ערב קליעה פסיכי מהשלוש, וג'רו הוליידי, במיטבו, אולסטאר לכל דבר.
        היה 15 קל וכל קבוצה אחרת היתה עושה מזה גם 30. משחק זוועה.

    1. ושלא במפתיע, בנקודה הזו עם הפלוס-מינוס הרע ביותר בקבוצה, בהפרש גדול (חוץ מ-KCP כמובן אבל הוא מזמן לא קשור).
      AD משחק בתפקיד לא נכון. כשהוא משחק בתפקיד הנכון – הוא פורח ובלי עציר. כשהוא לא – זה עולה לקבוצה יקר מאוד. מה לא להבין פה.

      1. ממש לא יקר ובלי להבין כל הקבוצה לא פגעה אז הלכו עליו, אני חותם כל לילה שיקלע כזאת כמות נקודות באחוזים כאלה

  35. קוזמה זה תרנגולת עיוורת שתופסת גרגר. סבבה, שיראו את השלשות האקראיו האלה שלו בשואו-ריל. הקליעה שלו לא טובה, ההגנה שלו מזעזעת. אחרי כל שלשה עכשיו, לדוגמה, מייד 3 סלים קלים בצד השני. ברצף: האחת עבירה על הארט, מיותרת, בסוף שעון. עונשין. השניה, לא סוגר את אינגרם בכניסה לסל, עבירה מאוחרת, עונשין. שלישית, מאחר לג'קסון נדמה לי. צ'אקה. זו הבעיה של מי שמתרשם רק מסל יפה בצד האחד.
    בלי קשר – אין לו שם מקום טבעי בין לברון ל-AD.
    קוזמה, בסיכום המצטבר, מזיק ללייקרס יותר משהוא מועיל. וזה כל מה שקובע.

    1. לא ראיתי העונה שום משחק של הלייקרס חוץ מתקצירים אבל ראיתי איזה 2 אוהדים של הלייקרס מתלוננים בטוויטר שמאז שקוזמה ורונדו נכנסו לרוטציה ההגנה פחות טובה.לא יודע אם זה נכון כי אני לא עוקב אבל זה מה שהם רשמו

  36. לברון והגנה של הלייקרס אדירים היום, ההתעקשות של דיוויס לשחק כPF פוגעת בנו המון התקפית , הבן זונה כל כך מוכשר אבל פוחד ממגע תיכנס לצבע תקבור אותם במקום לעמוד על ה3 הוא להשלים לבנים מחצי מרחק

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      הנה עוד אחד
      חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      ילה שחקו סעעעמממקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק

  37. אוי איזה שיפוט זוועה מסתכלים במצלמות רואים שאין פאוול וממשיכים עם השריקה לא היה מגע באינגרם, אבל לא משנה מה העיניים רואות , שנייה לפני לברון דורס ברגל גסה את הולידיי ואין שריקה (המרקם שלו מכוון החוצה )

  38. לא יכול להיות! פשוט לא יכול להיות
    שתי החלטות שקופות לגמרי בדקה אחרונה, והשופטים מסרבים להודות בטעות. שאין עליה ויכוח.

      1. הייתה עבירה ברורה של דייויס עם המרפק
        השופטים רואים את זה אבל לא יכולים לשנות אז נם משאירים כדור ניו אורלינס

  39. ביזיון רואים אינגרם מעיף כדור ומחזירים לו חחחחח הלך הספורטיביות בליגה הכל בשביל השואו, גיא אבל הם לא מכורים??

  40. שיפוט מזעזע ברמות חדשות.
    האמת – באותן רמות, אבל עכשיו זה היה ברצף, 2 החלטות של משחק, שתיהן הולכות לווידאו, כל העולם רואה – KCP לא התקרב בכלל לאינגרם, ובפעם השניה, הכדור ניתז מהרגל של אינגרם החוצה.
    בשתיהן השופטים לא מתקנים את עצמם ונותנים את הכדור לקבוצה הביתית.
    בדיחה.

    1. חחחחחחחחח הימרו על המשחק , לא יודע איך גיא וגילרי יכולים להצדיק את זה, הולכים למצלמות רואים שלא היה שום דבר וממשיכים בשריקה ההזוייה פשוט בושה .

  41. מאמן שנותן לרדיק לגעת בכדור ב 2 הדקות האחרונות לא צריך להיות מופתע שהוא מפסיד.
    רדיק תמיד מחטיא את הזריקות האלה בקראנצ' טיים

  42. דיוויס איזה שחקן הגנה ענק, השופטים הפסידו בהימור שלהם אני מוכן לשים כסף שהם הימרו לפני המשחק על הפליקאנס בושה

  43. ועכשיו מה יעזור להם עוד טיימאוט?! גנטרי חסר המושג יכין להם תרגיל ל4? יש כל כך הרבה מאמנים מיותרים בלידה הזו, חסרי מושג

    1. בשעה טובה סטיב קר קלט שיש לו אפס במגרש ומוריד לו דקות 3 נקודות 2 ריבאונדים, 5 אסיסטים 4 איבודים MVP

    1. AD ניצח את המשחק אני לא יודע מה אתה מדבר, 4 נקודות אחרונות ומהלכי הגנה ענקיים הוא קלוזר על, אפשר לנצח דרך ההגנה

      1. זרק רק פעמיים בכל הרבע הרביעי. היה טובס בהגנ, לפחות.
        צשמעף, הוא עשה הערב משחק קובי. לטוב לרע. אחראי ראשי לפער שאחריו רדפו כל הזמן.
        אבל אתה מסרב כרגיל לראות. מסרב!
        שלוש פעמים, אני מכין עבורך צילום של השוט-צ'ארט. כל שנדרש ממך הוא להקליק על הלינק ולראות.
        מה הסיפור? תעשה את זה ותגיד לי מה אתה חושב.
        קליק:
        https://imgur.com/a/R8wOKda

        1. הקלדתי בסוף הוא שלי 41 נקודות ביעילות מצויינת ועוד הגנה אדירה הלוואי ייתן כל משחק ככה , אבל עזוב מה משנה מה העיניים רואות מה הסטטיסטיקה אומרת כיוונת חץ וציירת מטרה

          1. ממש לא. אני חושב ש-AD הוא פוטנציאל להיות השחקן הכי טוב בעולם. הכי טוב. יותר מכולם.
            לכן זה מרגיז לראות כישרון חד פעמי כזה, עושה בדיוק מה שהוא לא צריך. במקום להיות מפלצת.

            1. הוא עדיין היה מפלצת גם כשהוא בוחר לזרוק מחצי מרחק אני חותם כל יום על משחק כזה שלו

  44. ולפני שתגיע ההשתפכות הקלישאתית, בנוסח "AD חזר לניו אורלינס והיה לו מה להראות" –
    זה ישפוך קצת מים קרים על ה-41 נקודות. ומראה במה AD טוב, ואיפה פשוט אסור לו להיות.
    AD, השוט-צ'ארט המלא של המשחק:
    https://imgur.com/a/R8wOKda

          1. תן לי להיות סמרטוט ולהרוויח כזאת משכורת , מי לא היה מוכן לזה אין לי בעיה שיאשימו אותי גם ברעב העולמי ולקבל 5-6 מליון דולר בשנה

    1. הקלדתי בסוף הוא שם 41 נקודות ביעילות מצויינת ועוד הגנה אדירה הלוואי ייתן כל משחק ככה , אבל עזוב מה משנה מה העיניים רואות מה הסטטיסטיקה אומרת כיוונת חץ וציירת מטרה, AD היה אדיר היום כן הוא יכול להוריד את הזריקות מחצי מרחק ומ3 אבל גם איתם הוא היה בלתי עציר

כתיבת תגובה

סגירת תפריט