אירועי דיומא – 30.11.19

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366.jpg

כדורגל / ניר מועלם

ליגת העל (הבורסה לניירות ערך) – מחזור 11:

15:00 הפועל רעננה – סקציה נס ציונה, 5 לייב: חוזרים מהפגרה עם מפגש בין שתי האחרונות בטבלה, מצד אחד רעננה שנמצאת בתקופה רעה עם 3 הפסדי ליגה רצופים ו-8 משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון, ואילו נס ציונה הצליחה להשיג את ניצחונה הראשונה בליגה במחזור האחרון עם תוצאה מפתיעה של 1-2 על הפועל באר שבע. הימור – סקציה תמשיך את הכושר מלפני פגרת השזרוע והנבחרות ותשיג ניצחון נוסף ו-3 נקודות יקרות.

15:00 הפועל חיפה – מכבי נתניה, ספורט 4: האם הפגרה תשפיע לטובה על העונה של מכבי נתניה? זו השאלה שכל אחד שקשור למועדון שואל את עצמו ומחכה להם משחק לא קל בסמי עופר, בעיקר לאור העובדה שמכבי נתניה עדיין לא כבשה ולו שער חוץ אחד העונה בחמשת המשחקים בהם שיחקה מחוץ לביתה. הפועל חיפה מגיעה אחרי הפסד 3-0 למכבי תל אביב ואילו נתניה מגיעה אחרי ניצחון 0-1 על הפועל רעננה. הימור – נתניה תכבוש שער חוץ ראשון העונה ותשיג תוצאת תיקו מול הפועל חיפה.

17:30 קרית שמונה – מכבי תל אביב, ספורט 4: ק"ש החליפה מאמן אחרי שדגו פוטר ובמקומו הגיע רפואה שהצליח להביא במשחקו הראשון ניצחון אך מאז שני מחזורים רצופים בהם הוא הפסיד, מהצד השני מכבי תל אביב שעדיין לא ספגה העונה ולו שער אחד, ושוערה דניאל טננבאום קרוב מאוד לשבור שיא עולמי, ואם ישמור על שער נקי ב-11 הדקות הראשונות יהיה לנו שיא עולמי חדש, ואני מאמין שהוא ישבור אותו בקלות ולא יספוג במשחק הקרוב כלל. ק"ש מגיעה כאמור אחרי שני הפסדים רצופים ואילו מכבי אחרי 0-3 על הפועל חיפה, והיא ברצף של ארבעה ניצחונות רצופים. הימור – מכבי תל אביב תנצח והשיא ישבר.

18:00 אשדוד – כ"ס, 5 לייב: שתי הקבוצות בתקופה לא טובה והשבוע התבשרנו גם על העובדה שרוני אוואט, מאמנה של אשדוד לא יכול לאמן בתקופה הקרובה עקב סיבות רפואיות, כנראה לחץ עקב התוצאות ועקב המטרות שהוגדרו לקבוצה, מהצד השני כפר סבא מנסה בסה"כ לאסוף כמה שיותר נקודות כדי להישאר בליגה. אשדוד מגיעה אחרי הפסד 2-0 לבני יהודה בחוץ ואילו כפר סבא מגיעה אחרי 0-0 מול חדרה בבית שעצר רצף של 3 הפסדים רצופים. הימור – המשחק יסתיים בתיקו.

19:50 הפועל ב"ש – בני יהודה, ספורט 4: הפועל ב"ש רחוקה 6 נקודות ממכבי תל אביב והאליפות מתחילה להתרחק בעיקר אחרי ההפסד המפתיע במחזור האחרון לנס ציונה 2-1, ומנגד בני יהודה נראית כאילו יצאה מהמשבר שלה אחרי שניצחה במחזור האחרון את אשדוד 0-2 אחרי תקופה של 5 משחקים ללא ניצחון. הפועל ב"ש יודעת שהיא חייבת ניצחון כדי להמשיך במרדף אחרי מכבי וכדי לשמור על רמת עניין במסע האליפות, ומצד שני יוסי אבוקסיס כרגיל מנסה להוציא מים מן הסלע. הימור – ב"ש תנצח את המשחק. אגב אני רק אעדכן שהשבוע מאור מליקסון חזר להתאמן עם הקבוצה וכנראה שהחזרה שלו למגרשים קרובה מתמיד.

פרמייר ליג – מחזור 14 :

14:30 ניוקאסל – מנצסטר סיטי, ספורט 1 : ניוקאסל נמצאת במקום ה-14 במרחק של 5 נקודות מהקו האדום ואילו מנצסטר סיטי במקום ה-3 בלבד, במרחק של 9 נקודות מליברפול, המוליכה. ניוקאסל מגיעה אחרי הפסד 2-0 לאסטון וילה ואילו סיטי מגיעה אחרי ניצחון ליגה קשה 2-1 על צלסי, אחרי שכבר פיגרה, ובנוסף באמצע השבוע היא שיחקה באלופות מול שחטייאר דונייצק והצליחה להוציא נקודה אחת בלבד עם תיקו 1-1, בו מנור סלומון הישראלי כבש את שער השיוויון לאוקראינים, אך כאמור, מנצסטר סיטי כבר עלתה לשמינית מהמקום הראשון. הימור – סיטי חייבת לנצח את המשחק כדי לפחות לשמור על הפער מליברפול וכך היא תעשה.

17:00 טוטנהאם – בורנמות, : ג'וגה מוריניו עובד קשה בכדי לחלץ את טוטנהאם מהתחתית וכדי להחזיר אותה לחלק העליון של הטבלה והיום יש לו משוכה לא פשוטה בדמות בורנמות. אז נכון שמוריניו התחיל טוב עם ניצחון חוץ על ווסטהאם ועם ניצחון באלופות על אולימפיאקוס( מהפך מפיגור 2-0 לניצחון ענק 4-2 ), אבל השאלה שכולם שואלים זה האם הניצחונות נובעים מאפקט החלפת המאמן או שבאמת יש שינוי בשחקנים, מה שניתן לומר הוא שמוריניו מאוד מאמין ובוטח בדלה עלי. אז מוריניו בינתיים סידר להם ניצחון בליגה וגם עלייה לשמינית גמר האלופות(עוד כסף למועדון) ועד עכשיו ניתן לומר שהם חזרו לכבוש בצרורות, אך משהו בהגנה לא מתפקד, ובדרך כלל מוריניו מתמחה בהגנה, מהצד השני בורנמות מגיעה אחרי שני הפסדים רצופים בליגה, כאשר האחרון היה 2-1 ביתי לוולבס. הימור – טוטנהאם מגיעה עם רוח גבית אחרי המהפך על אולימפיאקוס ועם מוריניו על הקווים, אני מאמין שנראה אותה מנצחת, והיא תוכל כבר המחזור לעלות חזרה לטופ 10 של הליגה.

17:00 צלסי – ווסטהאם, ספורט 1 : משחק קצוות נוסף בפרמייר ליג כאשר צלסי מהמקום ה-4 תארח את ווסטהאם שבמקום ה-17. צלסי מגיעה למשחק אחרי הפסד במשחק הצמרת למנצסטר סיטי 2-1, וגם באמצע השבוע היא סיבכה את עצמה בליגת האלופות עם 2-2 מול ולנסיה בספרד, אך היא עדיין בעמדה הכי נוחה בבית הזה לעלייה לשלב הבא, כאשר היא תארח את האחרונה בטבלה וכאשר היא יודעת שניצחון והיא עולה שלב וגם במקרה של הפסד היא עדיין יכולה לעלות לשמינית(בתנאי שולנסיה תפסיד לאייאקס בחוץ). ווסטהאם מגיעה אחרי הפסד שלישי ברציפות בליגה 3-2 לטוטנהאם, והקבוצה סופרת כבר 7 משחקים ללא ניצחון. הימור – צלסי תנצח את המשחק ותחזור למסלול הניצחונות.

17:00 ליברפול – ברייטון, ספורט 2 : האלופה שכנראה בדרך תשחק השבוע מול יריבה נוחה על הנייר כאשר היא עצמה מגיעה אחרי 2-1 על פאלאס בבית ועם 4 ניצחונות ליגה רצופים וברביעי האחרון היא קצת סיבכה את עצמה בליגת האלופות עם 1-1 ביתי מאכזב מול נאפולי והיא העבירה את ההכרעה למחזור האחרון של הבתים ובמשחק חוץ מאוד קשה מול זלצבורג האוסטרית. מהצד השני של המגרש תהיה לנו את ברייטון, קבוצתם לשעבר של חמד וכיאל(חמד עזב רישמית וכיאל מושאל, אך החוזה שלו מסתיים בסוף העונה ולא יחודש ככל הנראה, ולפי פרסומים בארץ הוא כנראה בדרכו למכבי חיפה), מגיעה אחרי הפסד 2-0 ללסטר בבית, וזה היה הפסדה השני ברציפות בליגה. הימור – ליברפול תאסוף ניצחון נוסף בליגה.

בונדסליגה – מחזור 13 :

16:30 הרטה ברלין – דורטמונד, ספורט 3 : הרטה מהמקום ה-15 תנסה לעצור את דורטמונד שנמצאת בתקופה נוראית ורק במקום ה-6 בליגה אך במרחק סביר מגלאדבך הראשונה עם רק 5 נקודות פער. הרטה מגיעה אחרי תבוסה 4-0 בחוץ לאוגסבורג, והיא עם 4 הפסדי ליגה רצופים, מנגד דורטמונד מגיעה אחרי 3-3 מול פדרבורן בליגה ובאמצע השבוע היא הפסידה לבארסה בליגת האלופות 3-1 וסיבכה את עצמה במאבק על שמינית הגמר מול אינטר והיא כבר לא תלויה בעצמה ותקווה שבארסה תיקח נקודות מול אינטר כדי לעלות לשמינית. הימור – לדעתי על המשחק הזה רשום יציאה מהמשבר של הרטה ברלין ואיסוף נקודות, אני אהמר על תיקו מפתיע שידרדר עוד טיפה את דורטמונד בטבלה. אני רק רציין שיורגן קלינסמן, לשעבר מאמן נבחרת ארצות הברית, מונה למאמנה החדש של הרטה ברלין.

16:30 פדרבורן – לייפציג, : העולה החדשה נמצאת במקום האחרון עם 5 נקודות בלבד, ואילו לייפציג במקום ה-2 בליגה עם נקודה פחות מגלאדבך הראשונה. פדרבורן מגיעה אחרי 3-3 בחוץ מול דורטמונד ואילו לייפציג מגיעה אחרי 4-1 על קלן, והיא ברצף של שלושה ניצחונות ליגה רצופים, ובנוסף באמצע השבוע היא שיחקה באלופות במשחק ביתי מול בנפיקה ועד הדקה ה-89 בנפיקה הובילה 2-0 בחוץ על לייפציג אך אז בדקות ה-90 וה-96 היא הצליחה לחזור למשחק ולצאת ממנו עם נקודה מאוד חשובה שהבטיחה להם את העלייה לשמינית הגמר(גם במקרה של הפסד בשבוע הבא לליון וניצחון של זניט, עקב מאבק פנימי מול זניט, לייפציג תעלה על חשבונם, והיא השלימה עלייה היסטורית לשמינית גמר האלופות). הימור – לייפציג תמשיך לדהור בליגה ואני לא אתפלא אם הם יסיימו את המחזור הקרוב במקום הראשון כאשר גלאדבך תאבד נקודות נוספות.

19:30 באיירן מינכן – לברקוזן, ספורט 3 : באיירן בתנופה נהדרת לאחרונה מאז החלפת המאמן עם 4 ניצחונות רצופים בכל המסגרות כאשר יחס השערים שלהם עומד על 16-0, מנגד לברקוזן מגיעה אומנם אחרי 1-1 בליגה מול פרייבורג אך בליגת האלופות היא ניצחה בשלישי את לוקומוטיב מוסקבה 2-0 בחוץ ובכך היא השאירה לעצמה עדיין סיכוי קטן לעלות לשמינית גמר האלופות(לא תלויה בעצמה), אך בכל מקרה היא הבטיחה לעצמה לפחות את שלב הנוקאאוט בליגה האירופית. הימור – באיירן שיפרה את מצבה בטבלה במחזור האחרון אחרי שניצחה את דיסלדורף 4-0 ובנוסף גלאדבך הפסידה 2-0 לאוניון ברלין, ובכך הפער מהמקום הראשון ירד לנקודה אחת בלבד, ואני מאמין שנראה אותם מנצחים גם במשחק הזה, ואולי חוזרים להוליך את הליגה.

סרייה א' – מחזור 14 :

16:00 ברשיה – אטאלנטה, 2 ONE : ברשיה שבמקום האחרון מארחת את אטאלנטה מהמקום ה-6, כאשר לשתי הקבוצות יש תקופה לא כל כך טובה בליגה, כאשר ברשיה מגיעה הפסד 3-0 לרומא שהיה הפסדה ה-5 ברציפות, ומנגד אטאלנטה מגיעה אחרי הפסד ליגה 3-1 ליובנטוס, ובאמצע השבוע היא ניצחה את זאגרב 2-0 במסגרת ליגת האלופות, מה שהיה ניצחונה הראשון במפעל, ובמשחק האחרון יש לה סיכוי ממשי לעלות לשמינית הגמר אם תצליח לנצח את שחטייאר בחוץ ולקוות שזאגרב לא תנצח את סיטי בבית. חשוב לציין בנוסף שאטאלנטה לא ניצחה בארבעת מחזורי הליגה האחרונים, וניצחונה האחרון בליגה היה ה7-1 על אודינזה ב-27/10. הימור – אטאלנטה חוזרת לנצח וברשיה אוספת הפסד שישי ברציפות.

לה ליגה – מחזור 15 :

14:00 אלאבס – ריאל מדריד, ONE : אלאבס פתחה את העונה נהדר, אך תקופה לא טובה הורידה אותה בטבלה עד לתחתית אך במחזורים האחרונים היא מנצחת שני משחקים ברציפות כאשר האחרון היה על אייבר 2-0 בחוץ, והיא כבר מתייצבת במקום ה-14, מנגד ריאל מדריד נמצאת בכושר טוב בליגה והיה נראה שזידאן מצא את הנוסחה הטובה והמתאימה לקבוצה אחרי שניצח את סוסיאדד בליגה 3-1, אך באמצע השבוע יתרון של 2-0 על פריס לא בבית לא הספיק לו ולקבוצתו והם סיימו בתיקו 2-2 מול פריס אחרי טעויות קשות מאוד בהגנה של ריאל. הימור – ריאל יודעת שהיא חייבת לנצח כל משחק אם היא רוצה לשמור על סיכוי לאליפות כי אסור לאבד נקודות, במיוחד שכרגע כל מה שמפריד בינה לבין ברצלונה הוא הפרש שערים של +19 לברצלונה מול 18+ לריאל מדריד, ולכן אני אהמר על ניצחון של ריאל מדריד, אך זה יהיה מאוד קשה.

כדורסל

המחזור ה-8 בליגת ווינר סל / עידן ארווץ

18:10, 5SPORT: עירוני נהריה (4-3) – הפועל חולון (3-3) – רק לפני שבוע נפגשו שתי הקבוצות בחולון, למשחק במסגרת רבע גמר גביע המדינה, בו נהריה הביסה את הצהובים ועלתה על חשבונה לחצי. מאז, נהריה הספיקה להפסיד למכבי חיפה בבית, במשחק בו הצטיין ג'ף אדריאן. לאחר ההפסד לנהריה בגביע, הרוחות סערו בחולון כשהקהל קרא למאמנה, שרון דרוקר, להתפטר, ולאחר מכן היו גם מכות בין שחקנים לאוהדים, שגרמו לשחרורו של לטאביוס וויליאמס מהמועדון. מצד אחד, חולון תגיע כדי להוכיח שהם עדיין אחת הקבוצות הטובות בליגה, בעוד נהריה תרצה לנצח אותם בפעם השנייה בתוך שבוע.

20:00, 5SPORT: מכבי חיפה (3-3) – מכבי תל אביב (0-6) – שתי הקבוצות מגיעות לאחר ניצחונות. מכבי חיפה נמצאת ברצף של 3 ניצחונות רצופים, לאחר התחלה של 3-0 בליגה. מכבי תל אביב הודחה בשבוע שעבר ברבע גמר גביע המדינה על ידי הפועל ירושלים בבית, הפסד שלאחריו הגיע ניצחון יורוליג על קבוצה ממש לא מרשימה בבית. הבדלי הכוחות במשחק הזה ברורים, ואני בספק אם מכבי חיפה יכולה להפתיע את האלופה שהיא היחידה שעדיין עם מאזן מושלם.

מכללות / עידו גילרי

משחקי הלילה:

19:00: (25) אקסייביר [1-6] – ליפסקומב [4-3]

23:00: (20) וירג'יניה קומונוולת' [1-6] – (17) טנסי [1-5]

4:00: (21) קולורדו [0-5] – סקמנטו סטייט [0-4]

משחקי אתמול:

(5) מרילנד [0-7] 80 – הארוורד [3-5] 73 אנת'וני קאוון קלע 20 נדות כדי לעזור לטרפינס לגבור על 30 של ברייס אייקן אצל הקרימסון העקשנים.

(6) נורת' קרוליינה [1-6] 78 – (11) אורגון [2-6] 74 ארמנדו בקוט עם 23 נקודות 12 ריבאונדים ו-6 חסימות הוביל את הטארהילס לניצחון. קול אנתו'ני הוסיף 19 נקודות ופייטון פריצ'ארד רשם 19 בצד המפסיד.

מישיגן [0-7] 82 – (8) גונזאגה [1-8] 64 ג'ואן הווארד נכנס לנעליים הגדולות של ג'ון ביילין שהלך ל-NBA ובינתיים הוולברינס שלו מאד מרשימם כשהלילה פירקו את גונזאגה החזקה בזכות 21 נקודות של אייזאה ליברס יחד עם 19 נקודות, 15 ריבאונדים ו-4 חסימות של ג'ון טסקה. קיליאן טילי רשם 20 בצד המפסיד.

ווסטרן קנטאקי [2-6] 54 – (2) לואיוויל [0-7] 71 ג'ורדן נוורה עם 25 נקודות בדרך למקומות הראשון בדירוג המכללות.

(1) דיוק [1-7] 83 – ווינת'רופ [4-4] 70 מת'יו הרט עם 20 נקודות ו-8 ריבאונדים.

(9) קנטאקי [1-6] 69 – אלבאמה בירמינגהאם [2-4] 58

פלורידה סטייט [1-6] 60 – (17) טנסי [1-5] 57 20 נקודות של למונטה טרנר לא הצליחו למנוע הפסד ראשון העונה לוולס.

איווה סטייט [3-4] 76 – (13) סיטון הול [2-6] 84 מיילס פאוול עם 24 נקודות.

(10) אוהיו סטייט [0-7] 90 – מורגן סטייט [6-3] 57 אנדרה ווסון עם 19 נקודות ו-7 ריבאונדים.

(24) פלורידה [2-6] 73 – מארשל [4-2] 67

פרדו [2-4] 59 – (20) וירג'יניה קומונוולת' [1-6] 56 19 נקודות למרכוס סנטוס סילבה לא מנעו הפסד ראשון של הראמס.

קרייטון [2-5] 83 – (12) טקסס טק [2-5] 76 מרכוס זגרוובסקי צלף 32 נקודות כדי להנחיל לרד ריידרס הפסד שני ברציפות. דוידה מורטי רשם 23 נקודות בצד המפסיד.

סיינט מארי'ס [1-7] 81 – (15) יוטה סטייט [1-7] 73 ג'ורדן פורד עם 27 נקודות ומאליק פיטס עם 21 לצד11 ריבאונדים הובילו את הגיילס לניצחון. בצד השני 24 נקודות לג'סטין בין ו-23 לסאם מריל.

(14) אריזונה [0-8] 92 – פנסילבניה [3-4] 82 ניקו מאניון הוביל את הווילדקאטס עם 24 נקודות. בצד המפסיד 27 נקודות לג'ורדן דינגל.

לפוסט הזה יש 22 תגובות

  1. היי ניר
    שבת שלום ותודה רבה
    ועכשיו רק תחשוב מה היה קורה עם מכבי היתה פותחת את העונה באירופה עם טננבאום בשער במקום היווני.
    מניח שצפית בפיאסקו ובטעויות הנוראיות שהיו למכבי בעיקר בספיגת שערים לא מחויבי מציאות.
    יכול להיות שמכבי הייתה משחקת היום בליגה האירופית עם לא הייתה טועה בשוער?
    משחקי היום שלי, אלבס ריאל, ק"ש ת"א וכמובן באיירן לברקוזן. אני חושב שצפויים 3 נצחונות לקבוצות שלי. השאלה היא רק כמה באיירן תספוג. הם צריכים לעשות משהו בפגרה כדי לסגור את ההגנה הדפוקה שגורמת להם להפסיד נקודות….

    1. בוקר טוב רזי, אני דווקא לא חושב כמוך, אין ספק שיאניוטיס היה נורא במוקדמות אבל לפי מה שאני ראיתי בטלוויזיה(וראיתי את כל משחקי המוקדמות של הישראליות) כל מכבי הייתה חלשה, וזה כולל את חוליית ההגנה שפשוט ריחפה וספגה גולים לא מחוייבים, אני זוכר את הקרן של קלוז שדור פרץ חיפש פרפרים ברחבה, ומכבי מצאה את הכדור ברשת, ובנוסף אם תזכור טוב גם איביץ לא היה חף מטעויות והרכבים הזויים, ובנוסף חלוצי מכבי הירבו להחמיץ מכל מצב טוב, כך שלא הייתי מאשים רק את השוער בלבד, ועוד דבר קטן – אני לא יכול להשוות בין הרמה בליגה לבין הרמה באירופה, אני חושב שמספר הפעמים שיאניוטיס נבחן במשחק אחד באירופה היא כמו שלושה ארבעה משחקים שטננבאום נבחן כאן.

        1. איביץ עשה הכל בשביל להביא אותו קיבל תצוגת שוער גרועה בכל מובן החליף אותו בטננבאום ובינתיים ההגנה הכי טובה בליגה, איפה? פה בארץ הקטנה עם שפם וכובע טמבל
          🙂

  2. בוקר טוב לכולם

    אני רק רוצה להוסיף – מאמן הפועל חדרה, אורין גוטמן התפטר אתמול במפתיע מתפקידו, ככל הנראה עקב חילוקי דעות עם המנהל המקצועי של המועדון, ומי שנמצא על הכוונת הוא איך לא – ניסו אביטן שעשה תרגיל "ויברח" בתחילת העונה לחדרה אחרי שחתם על חוזה חדש, והנה הוא כנראה הולך לחזור אליה, מוקדם מהצפוי.
    אם יורשה לי – הזיכרון בחדרה הוא כנראה לא הצד החזק שלהם.

    1. יופי של דני ואיזו מסירה של קרווס.
      בייל נראה מאד משוחרר וחד במשחק הזה, מקווה שיגיעו עוד גולים.

  3. המגרש בק"ש זוועה
    לחשוב שבימנו הדשא נראה כל כך רע ועל הדשא הזה נשבר שיא העולם באי ספיגה…..
    לא לכבודה של הליגה הישראלית…. אם יראו את הקטע הזה בעולם כקוריוז האנשים שיראו את זה יקבלו רושם לא טוב עלינו.

      1. שני שיאים, אחד עולמי. העולמי הוא מספר המשחקים ללא ספיגה לקבוצה מתחילת העונה. הישראלי הוא מספר הדקות ללא ספיגה לשוער (שהיה שייך לגיורא אנטמן).

  4. למרות שיטת הגרלה מעט מעוותת יצאו אחלה בתים!
    הבית של הולנד מעט חלש יותר מהשאר אבל הנבחרות מאוד התקפיות, וכמובן אחד מבתי המוות שהכי ראויים לשם בית מוות.
    פורטוגל גרמניה וצרפת. באמת קרב הדמים שם.. והמנצחת של דרג 1 שעל פניו איסלנד פייבוריטית. בקיצור.. טירוף!!!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט