אין יותר בלתי מנוצחות -סיכום מחזור 10 בNFL

מאת צוות הופס פוטבול: רביב פייג, עידו רבינוביץ ויאן מלניקוב

הפעם הפרצוף במדי סן פרנסיסקו, שרמן

טמפה ביי באקנירס (6-3) 30  – אריזונה קארדינלס (1-6-3) 27
טמפה ואריזונה ניהלו קרב אוירי  ברובו מעל שמי פלורידה. קיילר מורי נראה שמתקדם עוד שלב בהתפתחות שלו כשעבר את ה320 יארד באויר ו3 ט"ד כולם לקריסטיאן קירק שנתן משחק מהסרטים עם 138 יארד ב6 תפיסות כולל אחת ל69 יארד וט"ד.
3 איבודי כדור לכל קבוצה אבל אלו של אריזונה הוכיחו להיות יותר הרסניים .
ווינסטון לא היה חף לגמריי מטעויות עם 2 חטיפות אבל העבודה הקשה שלו (30/48 ל358 יארד וט"ד) נשאה פרי והוביל את הבאקס לט"ד שנתן להם את היתרון 1:47 לסיום.


פיטסבורג סטילרס (4-5) 17 – לוס אנג'לס ראמס (4-5) 12
אם נגיד לכם שהסטילרס של מייסון רודוולף נמצאים באותו מאזן כמו הראמס ולא רק זה שיש להם סיכוי לפלייאוף לעומת הראמס שכנראה לא יגיעו אליו, יהיה קשה להאמין.
מחצית שקטה יחסית של שתי הקבוצות (7-0 לסטילרס) הפכה ל3 מסירות לחטיפות של התקפת הראמס (2 לגוף ואחת להאקלר) וסייפטי שספגו מנעו מהם לייצר סיכוי לחזור למשחק במחצית השניה. לא עזר להם משחק חלש של קופר קאפ שכיכב שבוע שעבר.
מייסון רודולוף היה סולידי עם 242 באויר והט"ד היחידי במשחק.



גרין ביי פאקרס (2-8) 24  – קרוליינה פאנתרס (4-5) 16
בעוד קאם ניוטון מחליט ללכת בכל זאת לניתוח ברגל הפצועה, קרולינה מקבלת תזכורת שאי אפשר להסתמך רק על כריסטיאן מקקפרי הפנומנלי.
למרות משחק לא רע של קייל אלן (28/43 ל307 יארד, ט"ד וחטיפה) ומק'קפרי שממשיך לעשות עבודה טובה עם 108 יארד וט"ד, ההצגה הייתה הפעם של הרץ בצד השני, אהרון ג'ונס הנפלא, עם 93 יארד ו3 ט"ד .
הפנתרים עוד הצליחו להתקרב מרחק ניקוד אחד מלהשוות ברבע הרביעי אבל הגנת הפאקרס מנעה מהם הזדמנות נוספת.
רוג'רס אמנם לא מצא את האנדזון אבל גרין ביי הצליחה למצוא את הדרך לנצח אחרי הפאדיחה בלוס אנג'לס ועדיין חזקה במירוץ לראשות הNFC.

סינסנטי באנגלס (9-0) 13  – בולטימור רייבנס (2-7) 49
משחק קצוות של אחד מההתקפות המלהיבות בליגה מול סינסנטי הפתאטים נגמר בטבח של 49 נקודות מלמאר ג'קסון הפנומנלי שמנתץ שיאים עם 3 ט"ד ב17 מסירות בלבד ו65 יארד על הקרקע וט"ד נוסף.
כל דרייב שהוביל ג'קסון במשחק נגמר בט"ד. TOO EASY
פעם שניה השנה, מאז מיאמי, שהרייבנס מעלים את רוברט גריפין בגארבג' טיים לסגור משחק ממוקדם מאוד הפך ללא תחרותי.
בולטימור מחזקת את המיצוב שלה כקבוצה המסוכנת בAFC אחרי הניצחון על הפטריוטס.
לראיין פינלי, המחליף של אנדי דלתון, במבחן קשה, לא היה סיכוי ונעזר רבות בג'ו מיקסון ששיפר את הסטטיסטיקות שלו עם 114 יארד על הקרקע

פנומנה, ג'קסון

שיקגו ברס (5-4) – דטרויט ליונס (5-3-1) 13:20

הדובים מחזירים לעצמם קצת מומנטום לאחר ניצחון על יריבת הבית המרה מדטרויט. חסרונו של מת'יו סטאפורד, שפספס  משחק ראשון לאחר 136 התחלות רצופות במדי האריות עם פציעה והוחלף על ידי ג'ף דריסקל, הורגש. מחליפו לא מדויק כמוהו וללא יכולת "ביג פליי" כמו מספר 9 של דטרויט, מה שהקל על הברס בבניית התכנית ההגנתית שלהם, בעיקר בהתחשב בכך שיריבתם גם ללא הנשק החשוב שלה בהתקפת הקרקע, קריון ג'ונסון.

המארחים משיקגו פתחו את המשחק רע מאוד ולא הצליחו לשים נקודות על הלוח עד דקות ספורות לסיום המחצית הראשונה, ובכל זאת ירדו עם יתרון 7:6 להפסקה לאחר שטרוביסקי מסר מסירה מדויקת לבן ברונקר בקצה האנדזון. עוד 13 נקודות ברבע השלישי מידיהם של טאריק כהן וטיילור גבריאל נתנו לברס יתרון שממנו הליונס כבר לא הצליחו לחזור. 

טנסי טייטאנס (5-5) – קנזס סיטי צ'יפס (4-6) 32:35

אחד מהמשחקים המרתקים של המחזור כשפטריק מהומס, ששב לפתוח לאחר העדרות של כמה שבועות בשל פציעה, טעם את הדייסה שהוא נוטה לבשל כאשר ראין טנהיל מכל האנשים הצליח לעשות קאמבק אדיר מול האדומים ממיזורי. המשחק היה צמוד לכל אורכו, אמנם עם יתרון של האורחים מקנזס סיטי לאורך רוב שלבי המשחק. עם 3:19 על השעון, האריסון באטקר נתן לחבורה של אנדי ריד יתרון 5 לאחר שער שדה מוצלח, אבל אז לקח לראין טנהיל רק ארבעה מהלכים ו-58 שניות לשים ט"ד (מסירה מדויקת לאדם המפריז ל-23 יארד) והמרה לשתי נקודות בריצה, מה שהרג את המשחק.  

ניצחון מוראלי, טייטנס

דאלאס קאובויז (4-5) – מיניסוטה וייקינגס (3-7) 28:24

משחק פריים טיים, ב"ג'רי וורלד" שבארלינגטון, טקסס. יום ראשון בערב שכל המדינה צופה. קירק קאזינס התעלה על עצמו והוביל את הויקינגים לניצחון חוץ חשוב ביותר. קפטן קירק השלים 23 מתוך 32 ניסיונות המסירה שלו עם שני ט"ד וללא חטיפות. דלווין קוק היה עזר מעולה כנגדו כאשר רשם מספרים אדירים של 97 יארד על הקרקע (183 יארד כוללים), משחק רביעי רצוף שהרץ המוכשר מפלורידה סטייט עובר את התלת ספרתי בקטגוריה הכללית.

דאק פרסקוט כמעט הציל את המולדת, אבל ג'ייסון גארט החליט שעדיף לבעוט שער שדה שיוריד את ההפרש לארבע במקום ללכת על זה בדאון רביעי עם פחות מ-5 יארד לאנדזון.

מפרק את דאלאס, קוק

אינדיאנפוליס קולטס (4-5) – מיאמי דולפינס (7-2) 16:12 

לאחר שכבר סומנו כאחת מהקבוצות הגרועות בהיסטוריה, הדולפינס המשיכו ברצף הניצחונות הארוך ביותר בדיויזיה המזרח של ה-AFC עם תצוגה הגנתית מדהימה נגד הקולטס באינדי. המשחק הכי טוב שבריאן פלורס אימן בקריירה שלו, סייעה לדולפינים לנצח את הפרסות בפעם הראשונה מאז שבוע 2 ב-2013! לנצח משחק כאשר הקווטרבק הפותח לא מוסר לט"ד ונחטף פעם אחת והרץ המוביל מסיים עם 2.2 יארד לנשיאה ב-20 ניסיונות זה דבר מרשים ביותר. הקולטס אכזבו ביותר, אמנם חלק מהעניין הוא מכת הפציעות הקשה שנחתה עליהם בעמדות חשובות (קוורטרבק, רסיברים מובילים, סקנדרי).

נפילה, קולטס

קליבלנד בראונס (6-3) 19 – בפאלו בילס (3-6) 16

זה לא היה יום גדול של אף אחד מבני מחזור 2018. שניהם חוו את הקשיים שלהם, כפי שחוו במהלך העונה, רק שאחד מהם הורגל לשמוח בסופם והשני הורגל לתסכול. אבל הפעם, הצליחה קליבלנד לעצור את רצף ההפסדים עם ניצחון בשיניים במשחק לא מושלם של אף חלק במערכת. קריאת המהלכים של פרדי קיצ'נס במיוחד על קו השער שוב חזרה למרכז העניינים, אבל ט"ד של רשארד היגינס עם פחות משתי דקות לסיום הספיק לבסוף לניצחון שיעניק לו אוויר לנשימה, נוכח ההחטאה של סטיבן האושקה מ-53 יארד.

ניו יורק ג'טס (7-2) 34 – ניו יורק ג'איינטס (8-2) 27

התקווה מתחילה להיגמר לשתי הקבוצות של ניו יורק. מה שהיה יכול להיות מפגש בין שני רצי עילית בדמות לביון בל וסקוואן בארקלי, נגמר עם 35 נשיאות משותפות ל-35 יארד. והפוקוס עבר לשני הקווטרבקים שסיפקו משחק לא יציב או איכותי במיוחד אבל בהחלט מסקרן. ג'ונס הצליח להחזיר את קבוצתו מפיגור 2 ט"ד במחצית הראשונה, ולאחר מכן העלה אותם ליתרון באמצע הרבע השלישי למרות שאיבד כדור שהוחזר לט"ד בתחילתו. אבל ארבעת הדרייבים האחרונים של הג'איינטס נגמרו בפאנט, הג'טס הפכו את היוצרות ושלחו את ג'ון מארה להתחיל להתלבט לגבי עתידו של הצוות המקצועי שלו.

ניו אורלינס סיינטס (2-7) 9 – אטלנטה פלקונס (2-7) 26

אירועים מוזרים מתרחשים לעיתים קרובות במשחקים על טהרת הבית. וזו תהיה מילה מצויינת לתאר את הניצחון של אטלנטה השבורה בניו אורלינס. ששת ההפסדים הרצופים היו אמורים להיות צל מספיק גדול עבור אטלנטה מכדי לצאת ממנו, אבל ששת הסאקים של אטלנטה, שכמעט והכפילו את מאזנה העונתי, היו אלה שהכריעו את המשחק בסופו של דבר. בריז לא הצליח להוביל את הסיינטס לאנדזון אפילו פעם אחת, ובכך, למרות כמויות יארדים דומות למדי, ההגנה הידועה לשמצה של אטלנטה עמדה במרכזו של ניצחון גדול על יריבה שמכוונת הכי גבוה.

סן פרנסיסקו פורטי-ניינרס (1-8) 24 – סיאטל סיהוקס (2-8) 27 לאחר הארכה

אירועים מוזרים מתרחשים לעיתים קרובות במשחקים על טהרת הבית. המשחק בערב שני היה אירוע מוזר אחד גדול, וכל שלב במשחק היה ברור וחד משמעי לכיוון אחד לפני שהלך פתאום לכיוון השני. האובדן של ג'ורג' קיטל לפני המשחק ושל סנדרס במהלכו הקשה עוד יותר על יום לא טוב של ג'ימי גארופולו, וההתקפה של הניינרס לא הצליחה לברוח למרות שליטה מוחלטת של ההגנה במשחק. ואז התחילו להגיע איבודי הכדור, ופתאום סיאטל ברחה ליתרון 11. ואז הגיעו עוד איבודי כדור בצד השני. הניינרס הכריחו הארכה. בעשר הדקות הנוספות, ווילסון נחטף בצורה לא אופיינית, אבל החטאה איומה של הבועט הרוקי נתנה לו הזדמנות שנייה, ואפילו הזדמנות שלישית נדירה בהארכה, אותה לבסוף ניצל. זה היה משחק עם השלכות עצומות על שתי הקבוצות בכמה היבטים, והדרך בה התנהל ודאי הוסיפה על הצד המנטלי שלהן. בכל מקרה, הקרב על המערב פתוח לחלוטין, והסיהוקס ניגשים לשבוע הביי עם ניצחון הארכה שני ברציפות והרבה סיבות לשמוח.

לפוסט הזה יש 11 תגובות

  1. עדיין מתאושש מההצגה האדירה של MNF. לצערי מתאושש ללא חיוך מאוזן לאוזן על הפנים כמו חלק מעמיתיי פה.

    משחק שהבטיח וקיים. רכבת הרים של רגשות.

    הניינרס, למרות חסרונו של ג'ורג' קיטל פתחו חזק, אבל מרגע שסנדרס נפצע, שאר הרסיברים פשוט זה לא זה. השמטות קריטיות שעלו במשחק.
    סטיילי ומגלינצ'י התאקלים שבדרך כלל מעולים, חזרו מפציעות חלודים משהו.
    ג'דביון קלאוני נתן משחק מהסרטים ורכב על גארופולו רוב המשחק עד שברגעים הקריטים ג'ימי כבר ראה רוחות רפאים במשקל 150 קילו.
    לא מעודד במיוחד התפקוד של שאנהאן בקריאת המהלכים בלחץ של ההארכה שמזכיר תקופות אפלות של 21-3.

  2. קמתי ישר לשתי החטיפות של סיאטל שהקפיצו אותנ ל 21 -10, משחק כיפי ודרמטי. הדרייב של ס״פ אחרי החטיפה בהארכה היה שערורייתי. במקום לרוץ קצת ולהוריד את השעון ליתר ביטחון עם משחק הריצה המשובח שהחזיק אותם עד אז, קריאת מהלכים הזויה שהובילה ל 3and out תוך פחות מחצי דקה! בשביל וילסון זה כמו מים לשוקולדה, ג׳יזס פאקינג קרייסט. פיט קארול השועל יצא יחזור כל הדרך לסיאטל עם לעיסת המסטיק הזחוחה שלו. חבל. ותנו לראסל את ה MVP כבר, שיניח לנו

    1. קארול ולעיסת המסטיק שלו זה מחזה מעצבן, ושוב הוא מנצח אותנו.
      כל המשחק אני בלחץ מה ווילסון יעולל הפעם, ובסוף עוד אחד מתרגילי ההתחמקות שלו מביא לניצחון של הסיהוקס, אשר יגורתי בא לי.

      1. אפשר להתחרפן מזה. כדי להירגע, אני נזכר בשניות האחרונות של סופרבול 2015, עם החטיפה שהורידה לו את החיוך מהפנים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט