יום שלישי פעמיים כי טוב – שבעה משחקים פלוס תפנית מערבית/ הלל הורוויץ

יום שלישי פעמיים כי טוב – שבעה משחקים פלוס תפנית מערבית/ הלל הורוויץ

פיניקס סאנס (3-6) – לוס אנג'לס לייקרס (2-7) (4:00) – המשחק המרכזי (לפי החלטתי הסובייקטיבית והנכונה)

מי היה מאמין? כלומר על הלייקרס הייתם מאמינים אבל על פיניקס?! שתי קבוצות שלא יכולתם לשכנע אותי לראות אותם גם תמורת 5$ (כי אני לא מהמגזימים… תמורת יותר מזה ו-NBA בטח הייתי מסכים) והיום מעניין ומסקרן לראות אותן.

אז נכון, יש פציעות ויש היעדרויות ולא כל הסגלים מלאים אבל זה עדיין מעניין. השאלה המעניינת בפיניקס היא לא אם הם יגיעו לפלייאוף בעיניי אלא כיצד הם יתקדמו הלאה? מה עושים כשאייטון חוזר כי בינתיים בוקר הופך לשחקן מפחיד כשביינס בסביבה לחסום לו ולפנות אותו. אין ספק שהדבר הנכון יהיה להמשיך ולפתח את אייטון אבל זה חד משמעית יפגע בשטף המשחק.

בצד של LA זה להמשיך ולפתח את הרוטציה, העומק ושיתופי הפעולה. העונה הסדירה לא צריכה מדי לרגש אותם וקבוצה עם דייויס ולברון בריאים לא צריכה לדאוג מדי מיתרון הביתיות. אין ספק שזה דבר שעוזר אבל זו לא משוכה בלתי עבירה עבורם לדעתי.

אז מה יהיה במשחק? אחרי ההפסד לטורונטו הלייקרס ירצו לחזור לעצמם. לייקרס ב-7.

מיאמי היט (3-6) – דטרויט פיסטונס (7-4) (2:30)

המשחק נגמר לאחר סגירת הגיליון. מכירים? אז דטרויט משחקים ברגע זה בו אני כותב את הפריוויו מול מינסוטה. הקבוצה מדטרויט בונה על פלייאוף כי אין שם מדי פיתוח לטווח הארוך. בצד השני תארח מיאמי רעבה ושבעת דובוני גומי שתרצה להוכיח שהמעידה ההתקפית ב-LA הייתה מקרית.

אחרי בק טו בק ובמגרש לא קל ההיט יהיו גדולים מדי על דטרויט. מיאמי ב-10.

אינדיאנה פייסרס (4-6) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (6-4) (2:00)

הפייסרס התחילו בצורה נוראית את העונה עם שלושה הפסדים רצופים ומאז הם דווקא באווירה חיובית.

השאלה עדיין הכי מעניינת סביב הקבוצה הזו היא מה לעשות עם מצבת הגבוהים, כלומר טרנר Vs. סבוניס. ביחד? להעביר אחד? את מי? וכיצד זה מסתדר כשאולדיפו יחזור. עד שהוא חוזר אפשר לעשות ניסויי כלים וליהנות מהמזרח החלש יחסית. העונה הזו תימדד בעיקר בחוזים ובשחקנים שיהיו באינדיאנה בסוף העונה. האם אולדיפו יחתום על הארכה מוקדמת ומוזלת בגלל פציעות? האם שני הגבוהים יהיו שם?

גם בצד של אוקלהומה העונה הזו היא רק פתח לעתיד, פיתוח צעירים, בחירות עתידיות ומה לעשות עם מי שכן על המגרש. אוהדי OKC שאני מכיר יותר עסוקים בשמועות ובטריידים מאשר על הפרקט כי זה לא רלוונטי לטווח הארוך.

והלילה? פייסרס ב-5.

פילדלפיה 76' (3-6) – קליבלנד קאבלירס (5-4) (2:00)

משחק קצוות מזרחי בתאוריה אבל בפועל אחרי תשעה משחקים פילי במקום החמישי במערב וקליבלנד במקום השביעי שמוביל לפלייאוף. הקבוצות שמתחת לקליבלנד כרגע במזרח: ברוקלין, שרלוט, דטרויט, אטלנטה, אורלנדו, שיקגו, וושינגטון והניקס. אז מה אתם אומרים? קליבלנד בפלייאוף?

הלילה? לא חושב שזה יהיה קרוב. פילי צריכים את הניצחון הזה. פילי בדו ספרתי.

שיקגו בולס (7-3) – ניו יורק ניקס (8-2) (3:00)

הניקס זה המשחק החלומי של כל קבוצה העונה. בטח כשאתה בבית:

זה לא אומר שקבוצות לא יפסידו לניקס אבל ההופעות החלשות פלוס הבלאגן סביב פיזדייל בטח לא מוסיפים נחת רוח לאוהדי הניקס שעוד קיימים בעולם.

בצד של שיקגו השאלות שצריכים לשאול הן מה הגג של הקבוצה הזו. מה התקרה של מרקונן, מה התקרה של לאבין ולאן רוצים ללכת. בעצם זו אחת ההנהלות החלשות בליגה ולולא עידן ג'ורדן גם הייתה כנראה עם מעט מאוד אוהדים.

הלילה זה של שיקגו ב-6.

דנבר נאגטס (2-7) – אטלנטה הוקס (6-3) (4:00)

ההוקס התחילו טוב עד הפציעה של יאנג ואז קיבלו את הכאפה של ההשעיה של קולינס. זו קבוצה שבערב נתון יכולה להפתיע כל אחת אבל גם עם רצפה נמוכה למדי. לפני פתיחת העונה אפילו הימור לא מופרך למקום שמיני במזרח. אבל, עם ההיעדרות הממושכת של קולינס זה לא הולך להיות יפה.

בצד השני דנבר ממשיכה להראות שהיא כוח רציני במערב. איך היא מראה את זה כשהיא משחקת לא משהו? זו בדיוק הנקודה! עם פתיחה לא מדהימה של יוקיץ' ואחוזי קליעה לא מזהירים בכלל של רוב השחקנים, דנבר עדיין עם מאזן נהדר ומתקדמת בבטחה לעבר הפלייאוף. אולי הפעם זה יספיק לריצה עמוקה יותר בפלייאוף כאשר לסגל יש יתרון משמעותי בהמשכיות שנוצרה.

זה הלילה של הנאגטס בדו ספרתי.

יוטה ג'אז (3-7) – ברוקלין נטס (5-4) (4:00)

המשחק של יוטה הסתיים לאחר סגירת הגיליון. קבוצת ההגנה הטובה בליגה מגיעה כנראה אחרי ניצחון על קבוצת ההגנה החלשה בליגה בגולדן סטייט שלא להאמין אבל היא מנמושות הליגה. וחברי הטוב אריק שמחזיק במנוי עם חברים לרפטורס בחר את המשחק מול גולדן סטייט כבחירה הראשונה שלו בדראפט המשחקים לעונה הקרובה. איזה דיכאון.

להגיע בק טו בק זה אף פעם לא קל גם אם המשחק השני בבית. הנטס הם לא קבוצה צפויה ולכן קשה מאוד לנבא מה יקרה.

הפעם נלך עם ברוקלין בחד ספרתי.

סקרמנטו קינגס (6-3) – פורטלנד טרייל בלייזרס (6-4) (5:00)

שתי קבוצות שיכולות להיות מאוכזבות מהפתיחה שלהם. על סקרמנטו דיברו חזק כמועמדת לתת פוש קדימה. והבלייזרס הם מוקד לדיון כל שנה לגבי ההליכה שלהם קדימה או אחורה. השימוש בוויטסייד אצלם והפריחה של מיירס לנארד במיאמי אולי מעלה שאלות לגבי האימון ולגבי הוויז'ן של המועדון הזה באופן כללי. אין ספק שיש שם שחקנים טובים אבל לאן זה הולך?

בצד השני פוקס נפצע ובחוץ לתקופה ונראה שהחוזה של באדי הילד יחד עם זה של ברנס מתחיל להזכיר לנו שסקרמנטו לא תצליח לשמור על כל הנכסים שלה או לכל הפחות תשלם יותר מדי עבור קבוצה סבירה. חסרה קפיצת המדרגה של אחד השחקנים סטייל סיאקם או באטלר בזמנו שתוכל להקפיץ את הפרויקט הזה קדימה.

הלילה זה בלייזרס ב-8.

לפוסט הזה יש 346 תגובות

  1. תודה רבה הלל.
    .
    נהמר על פיניקס – ההתקפה של הלייקרס חורקת לאאלה, ואם לברון לא נותן יום עבודה מלא הם בבעיה גדולה. בכלל אם בשנים בקאבס, שיטת לברון עם השחקן ללוב (תומפסון) כשהשאר יכולים לתפור שלשות (סמית', לאב, קיירי, ג'פרסון, קורבר – הם השחקנים שהיו גם קלעים טובים וגם משמעותיים ברוטציה) הרי שהשנה בלייקרס זו בעיה כי השחקנים המרכזיים הם גרין (קלעי מעולה) בראדלי (סבבה לגמרי) קוזמה (בערך 33% קריירה) רונדו וKCP (לא צריך להרחיב נכון?) דיוויס (שאמור להיות הלוביסט אבל הוא הרי לא סנטר בכלל). על מגי והאוורד כמובן שאין צורך להזכיר וזה גם לא התפקיד שלהם.
    זה בעצם מייצר מצב שהקלעים הטובים למעט גרין ונניח גם בראדלי הם שחקני רוטציה הרבה יותר שוליים (קוק, דניאלס, קרוסו) אז אם במהלך העונה זה ללא ממש בעייתי בפלייאוף זה כבר יכול להיות משמעותי – בסוף עם כל המפלצתיות והאתלטיות – הם חייבים מי שייתן להם את הריווח. נכון שהם קבוצה חדשה, אבל החריקות הללו הם משהו יותר מהותי מזה שצריך להתרגל לחברים החדשים.

      1. תותח או לא תותח בינתיים אני עם רצף ניחושים שלא היה בהופס-
        מכבי חיפה עושה את הלא יאומן!
        טימברוולבס פתחו בסערה!!
        והגריזליס התעוררו משנת הקיץ!!
        נא לכבד..
        ובכן היום כל המשחקים בוטלו חוץ ממשחקה של נתניה בלאומית ואם זה לא ליין מינוס עשר? חבל שלא הצליחו גם להביס בגביע את הקבוצה מליגת העל ברגע האחרון

      1. מציע שתחשוב על אטלנטה. כרגע המחיר ברצפה, אני לא בטוח שבעוד שנתיים יהיו מושבים ריקים בעגלה.

        1. לא, כי למרות השנה שעברה העגלה של דנבר מפוצצת, אנחנו כבר מתחילים לסנן מועמדים לפי נחסיותם ושלוש משכורות אחרונות.
          יש לנו פה אותי, את המגיב שנקרא הג'וקר ורועי בימים שהוא צריך מנוחה מהגיבורים ומהאחיות.

            1. הוסמכת סרג'יו. אתה ממונה להיות אוהד הבולס באתר.

            2. לצערי הרב, הבולס נשארו הקבוצה שלי… יש את האקסית המיתולוגית בדמות ג'ימי באטלר שעושה חיל בדרכו. והלוואי שיחזור אלינו!

          1. אם אנחנו כבר 3 אפשר לקרוא לנו קבוצת אוהדים. ורק מבהיר שקפצתי על העגלה של דנבר בשנה שכרמלו אנתוני נבחר מקום 3 (מסתבר שיש כאלו שאהבו אותו פעם) ועברנו מאז לא מעט שנים קשות, אז חסר לכם שלא תיתנו לי מקום בקבוצת אוהדים

    1. דוקטור ההודעה שלי על המשחק כדורסל היחידי שיתקיים היום-
      תותח או לא תותח בינתיים אני עם רצף ניחושים שלא היה בהופס-
      מכבי חיפה עושה את הלא יאומן!
      טימברוולבס פתחו בסערה!!
      והגריזליס התעוררו משנת הקיץ!!
      נא לכבד..
      ובכן היום כל המשחקים בוטלו חוץ ממשחקה של נתניה בלאומית ואם זה לא ליין מינוס עשר? חבל שלא הצליחו גם לנצח בגביע את הקבוצה מליגת העל ברגע האחרון

  2. הלייקרס עדיין בבניית כימיה אז הם יפסידו פעם בכמה משחקים כמו לטורונטו. הפעם הסיכוי לצידם כי יגיעו כדי להוכיח וגם לברון לא יושתק כמו ברבע האחרון מול טורונטו (שיש לה הגנה מעולה). לייקרס ב 8-10 הפרש

    יוטה עדיפה על ברוקלין אבל הבק טו בק יצמצם פערים

  3. פיניקס לייקרס (סאנס)
    אין עדיין ליין אבל זה משחק די שווה לדעתי יהיה צמוד עד הבאזר פיניקס תיקח.

    אינדי אוק+3 (אוק)
    לדעתי ינצחו גם במשחק

    בולס ניקס+6(ניקס)

    יוטה ברוקלין+7 (יוטה)

    קינגס+2 בלייזרז (בלייזרז)

    דנבר הוקס אין ליין דנבר 7 ומעלה

    פילי קאבס אין ליין פילי 8 ומעלה

    היט דטרויט אין ליין היט 6 ומעלה

  4. תודה הלל
    הקינגס חייבים לנצח את פורטלנד בבית כדי להשאר בתמונה
    וזה גם יקרה לדעתי
    גיילס חזר
    והקו האחורי במשחקים האחרונים היה לא פחות טוב כשפוקס ישב( הקלאץ מול אטלנטה לדוגמא)
    הוא התחיל את העונה עם המון איבודי כדור

        1. השאלה למה התכוון שמעון הוא רושם את המילה צלף.
          האם הכוונה שלו הייתה שצלף 12 זה שהוא קלע 12 או שהוא התכוון לזה שהוא זרק 12 ?
          אם הוא היה רושם ניגב או ניגר הכל היה הרבה יותר מובן.

    1. מברוק לנסיך, יא שמעון!
      40 אחוז זה צעד ראשון מבורך. איך הוא בכיוון של 2.08, מוטת ידיים 2.20, וקפיצים שחורים, אבל ממש שחורים, לא "שחורים" של ישראל? עובדים על זה?

    1. אתה סתם נדחף עם דברים שלא קשורים. וכותב כל תגובה שני מילים. במקום הכל באחת, אתה רוצה שיתייחסו אליך ברצינות? תכתוב דברים לעניין ולא על כמה ההימורים שלך.

  5. אחלה פריוויו לערב קפה נמס של עלית עם כפית סוכר (כלומר בלתי ניתן לשתות אותו, והסוכר זה לייקרס-סאנס).
    תכל'ס דנבר-הוקס גם לא רע. האם הג'וקר ישחיל סל ניצחון שלישי ברציפות?
    ראיתי קצת את אטלנטה (בשידור חוזר, בשידור חוזר)- דווקא לא רעים. ה-הוארטר הזה הוא וניל על הכיפאק, חכם ותופר שלשות.

    1. אה גם יוטה משחקים היום.. טוב, אז ערב של תה בבונג עם דבש.
      אגב יוטה, מייק קונלי נכנס חזק לעניינים. איזו קבוצה נהדרת הם.

    1. ערוץ הספורט שורצים כאן קבוע. מה אתם חושבים, כל הסורוקות והענברים לא חולי הופס שקוראים כל מילה? אני מעריך שחלקם, אם לא כולם, גם מגיבים פה בשמות שונים. אפילו לא הגיוני שלא.

  6. תודה על פריביו כיף לערב מעניין.
    גם משחק מרכזי מבטח, ועוג שלושה מפגשי מזרח-מערב – שתמיד כדאי.
    מפגש מזרח-מערב תמיד כדאי, כי זה רק פעם בשנה באותו אולם. כמו שצריך, התמודדות אחת חגיגית. ולא משהו שכבר אין כוח, כל הממפיס-סםרז או דטרויט-אינדיאנה שיצאו מכל חור. ברוקלין-יוטה? מסקרן. דנבר-אטלנטה? מסקרן.
    וזהו – הגיעו פעם אחת העירה השנה, ואין יותר עד לשנה הבאה. לברון מגיע פעם בשנה לפילדלפיה. קוואי מגיע פעם בשנה לבוסטון. יאניס מגיע פעם בשנה ליוסטון. חגיגי ומחייב. כמו שצריך.
    .
    זה גם המודל שלי לליגה כולה: מפגש אחד בלבד, כפול, בית/חוץ, בין כל 2 קבוצות.
    נותן 58 משחקים סה"כ. זה במודל ה"אירופי" המזוקק.
    בגלל שאמריקה, נוסיף על זה אאת עניין ה"בתים" שמעודד יריבות אזורית, ועוד יש בו איזשהו משקל לפוסט-סיזן.
    נאמר: עוד מפגש בית/חוץ עם כ"א מיתר 5 קבוצות הבית. היינו: עוד 8 משחקים.
    סה"כ – 66 משחקים.
    .
    זהו! אין יותר עומס מוגזם, אין בק-2-בק לא הוגן, אין "חלוקת עומסים", כולם *מחויבים* לשחק כל משחק אם הם כשירים. הכל – על השולחן. הכל – בתנאים הוגנים ושווים.
    וכרגיל, יקשיבו לי רק יותר מאוחר…

    1. (נ.ב. ואם יגידו, 66 זה מעט מדי, אחרי 82? אז מוסיף עוד מפגש בית/חוץ, עם כ"א מיריבות הקונפרנס, מה לעשות. עוד 10 משחקים, כלומר 76 משחקים סה"כ. זה המקס'. פחות 6 משחקים סה"כ מהעומס שיש היום. גם זה משהו. כאמור – רק פלאן בי… כי כל הפחתה מבורכת, לכולם).

  7. שמעון, גיא – בתור GM מינסוטה, מציע לכם בשם GM טורונטו את:
    החוזה הנגמר של מארק גאסול, החוזה הנגמר של רונדה הוליס-ג'פרסון, והחוזה הנגמר של כריס בושר (או שתשמרו).
    זו מתנה של 30 מיליון דולר! לנקות ולהתחיל מחדש.
    מכיווןן שאני במצב רוח נדיב, עוד סוכריות: בחירות דראפט סיבוב 1, של 2020, 2022.
    תשחררו לי את KAT.
    יש?

    1. תודה, ראיתי, מאוד משכנע בפני עצמו… באנג באנג.
      1. עדיין צריך עוד הוכחות. אולי זה מקרה אחד? חובט אחד? מאיפה מגיע הבאנג-באנג הזה? עובדתית, אני לא מכיר. גם המסקנה שמדובר במצלמות, על מה זה נשען?
      2. ובכל זאת, לא מופתע בכלל. זה משחק על מיליונים, על תארים, על הכל. ובאתוס האמריקאי, במיוחד, "נצחון הוא הדבר היחיד". יעשו הכל כדי לנצח. בריידי, בליצ'ק, מישהו? לא לגנוב סימנים – זה יותר כלל של פייר פליי. הפייר פליי מת. במקומו יש חוקים וענישות. מחייבים וקשים. לא יהיו – לא יהיה.
      3. תמיד צריך להתכונן ולמזער נזקים. לצמצם נזק. תעשה את הסימנים יותר קשים לגניבה. חושד שגונבים לך? תבלף אותם פעמיים. תן להם להרגיש שהם גונבים ואז להכניס להם. קצת יצירתיות ואתה יכול להטעות את מי שחושב שהוא רואה אותך ומתנהג בהתאם. זה א-ב של הכפלת סוכן תמים…
      זה מסריח נורא, יוסטון מגעילה. חושב שיקרה עם זה משהו? אני בספק. כי בטח כולם כאלה.

  8. טוביאס האריס זה החוזה הכי גרוע בליגה
    איזה פח אשפה , הוא חופשי לגמרי ,זורק וזורק וזורק ולא פוגע אפילו בטבעת

  9. עוד מישהו רואה את המשחק ה מבדר של קליבלנד בפילי? יש שם כמה דברים, לא יודע מה יותר מוזר:
    1. בן סימונס משחק לרגעים בתור – תחזיקו טוב – מספר 3 אמיתי! מה שאני הקטן טוען שנים. נותן לריצ'רדסון, בעיקר, את ה-1, ונכנס לפוזיציה. לא להתרגש, זה עדיין לא אומר גם קליעה מהפרימטר…
    2. מי שכן זורק מהפרימטר זה TT. אפילו ניסה כבר פעמיים. והממוצע שלו הוא 100%…
    3. לקראת סוף החצי היה באונס מהטבעת, פשוט. אמביד, 2.13, התרומם. אבל אז הגיחה מעליו מפלצת מעמקים, קולין סקסטון, 1.88 אימתניים, בטיפ קליל פנימה…
    4. ההבעה של קווין לאב, כשמאטיס מגיע מאחוריו, ובאמצע מנוחת הצהריים פשוט, הופ, תביא לי זה קווין, לוקח ממנו בחבטה קלה את הכדור הכתום. לאב מסתכל אחורה ולא מבין. היי! איפה הכדור שהיה לי פה הרגע! אין, מאטיס הוא תופעה.
    משחק מבדר ואפילו צמוד פה ושם.

  10. באיזה עוד ספורט בעולם הקהל עף על כל עבירה * נגד * הקבוצה שלו, כי 2 החטאות במחצית שניה = פרוסטיז חינם לכולם? ליגה מטומטמת.

  11. סוף שלישי, מן הון להון הקאבס כמעט משווים בפילדלפיה. ממשיך הבידור, זה משחק בשביל צחוקים. מאטיס ממשיך בקווסט הפרטי שלו, להיות הבא שעושה 5 כפול 5, והוא יעשה די מהר, הערב בקטנה עם 3 חסימות 2 בלוק. להיות קירלינקו הבא, רק על 10 סנטים פחות, שם ולוק של צייר צרפתי ולא רוצח עם של סטאלין, חביב הקהל מהשניה הראשונה. שיחוק ענק של פילי.

  12. בוקר בוקר באאאאא
    בוקר בא לעבודה, בוקר בא לעבודה…
    מה? פילי צריכה לצמצם מול קליבלנד?
    לא קורה….

  13. אמביד בדרך לפלגרנט 1, אבל פיצוץ. מאחור לפרצוף של הגמד פורטר. ההומרים של פילי: לא היה כלום…
    תיכף יבוא הווידאו ויעשו קולות של, איך דופקים אותנו. תיכף…

    1. ומה. פלגרנט 1.
      שדרן הומר 1: לא רואה שום דבר מלישוס. לא היתה כוונה.
      הומר 2: גם אני לא רואה כלום. היה מגע, אבל לא אנ-נססרי.
      LOL. פיגור.

  14. מעניין שהורפורד בחוץ. נראה לי שהוא מתחיל להבין לאן הגיע.
    אבל עשה בשכל שהלך למקום שמשלם לו יותר.

    1. נתנו לו מנוחה. מה יש להגיד, פילי גם בלי הורופורד ואמביד צריכה לקחת קל. זה לא כוחות. זה המשחק ככה, זה כדי שיהיה עניין לקהל, ואני נהנה.
      בסוף יעשו קווצ' וייגמר.

  15. איזה כיף לקבל סיבות טובות לקום כל כך מוקדם בבוקר
    (לא שלא קמתי בשנים הקודמות. רק שאז זה היה יותר OCD מכל דבר אחר…)
    עכשיו רק שאותה תחושה גם תמשיך בעוד שעתיים ומשהו.
    !GO SUNS

  16. כמות ההרס שקולין סקסטון יכול לחולל ב-30 שניות מדהימה.
    מאבד כדור, אבל בשיא מומנטום של הקאבס, לליי אפ פילי קל. ממש מכה בביצים.
    ואח"כ הולך ראש בקיר לשני לייאפים ליער ומאבד. שניים.
    מהמם.

  17. שמעון החרא שלך נראה בכלל לא רע
    *קליבלנד נראים כמו החרא שלך
    ** החרא הזה נראה בכלל לא רע
    *** החרא של שמעון נראה בכלל לא רע

  18. מתי ברט בראון ילך הביתה? למה לחכות לכשלון בפלייאוף? הוא מאמן תאום של ברוקס וסילי בילי
    חבל שאדמס לא יהיה באולסטאר וגם פטרסון וגם דיאלו ואברינאס ופרגסון וסילי בילי חשבתי רק ראס הפריע לו כמו שראס הפריע לברוקס 🤣🤣

  19. למה שלשה כש 2 עושות את העבודה? קווין לאב היה צריך להיכנס פנימה ולתת 2 או לסחוט עבירה, אבל ניחא.

  20. יאללה. היה בידור חו"ל.
    .
    מה בינתיים בלייקרס?
    מגי כבר עלה עצבני, עשה עבירות מהירות, הכניס בלבלה, החילוף הקבוע אחרי 5 דקות, ופרצוף נעלב?
    דני גרין עשה עוד כמה מהירות בדקה?
    צפוי. ווגל מאמן יסודי.

  21. אם אתה בפיגור נקודה ויש 14 שניות, בכמה פיגור אתה צריך להיות בשביל לזרוק שלשה וכמה מיליונים צריך לשלם לך בשביל שתצליח להתגבר על הפיגור הזה?

      1. עזוב שטויות הקפיץ את השומר לך בצעד וחצי המינימום זו עבירה.
        חוץ מלכתחילה למה ללכת על תרגיל לשלוש, מה רע בחדירה?

        1. חצי מרחק זאת זריקה לא תמיד פשוטה בכדורסל המודרני. חדירה? לא בטוח שהיה מקבל שריקה מול יער הידיים בצבע, ומתי ראית את לאב חודר באגרסיביות.
          הוא קיבל זריקה מאוד נוחה ופספס

          1. חצי מרחק זו סבבה של זריקה בטח בסוף משחק כשכבר אין ממש ערך ליעילות שלה.
            לא משנה מה ראיתי את לאב עושה משנה לאיזה תרגיל אתה מכוון הצבע היה פרוץ לגמרי אחרי שהוא ביטל שני שחקנים.
            היה יכול לחדור ולמסור. הוא אומנם החטיא את השלשה אבל גם אם היה קולע זה היה פשוט מהלך גרוע, כשאתה חוזר מפסק זמן אפשר לבוא עם משהו קצת יותר טוב.
            לאב דרך אגב היה 2 מ6 מהשלוש לפני הזריקה, וואלה לא שיקרו האחוזים

            1. אני מניח שבסוף שעון כמו במקרה הזה אתה הולך עם הזריקה שנוחה לסופרסטאר שלך (שלוקח את אותה זריקה). במבחן התוצאה הם נכשלו.
              הרבה פעמים רואים שחקנים מעדיפים את השלשה בסוף שעון שממבט מהצד נראה שעדיף היה להם לחדור ולנסות לקבל עבירה או סל בלייאפ.

  22. האיש שבנה את אליאסובה ובלינלי הוא כוכב זוהר בשמי הליגה.
    הוא עושה המון דברים שלא רואים בסטטיסטיקה.
    הבעיה, שלא רואים אותם גם בשום מקום אחר.
    הפרויקט הבא שלו זה לסדר חוזה ענק לקורקבן.

  23. ברט בראון עושה פחות או יותר את הדבר היחיד שהוא טוב בו , תרגיל אחרי טיים אאוט לדאנק נצחון של אמביד
    פילי לא יכולים להמשיך עם איבודי הכדור האלה , זה הורג להם את המשחק וזה על ברט בראון , כל שנה הם ב-בוטום 5 באיבודי כדור

  24. קומו והריעו לטוביאס האריס, עם אפס מ-11 לשלוש!
    בכך הוא כובש את המקום השני בכל הזמנים, ביחד עם סטף, אנטואן ווקר וטריי ברק. מתחת לברוק לופז, אפס מ-12.
    יש לאן להתקדם!

  25. למה דייויס הוא סופרסטאר בינוני:
    אין לו שום מהלך דומיננטי שהוא יכול לקבור את יריביו באופן קבוע ולהביא ניצחון.
    יודע לשחק בצבע – אבל בסדר כזה.
    יודע לקלוע מחצי מרחק – אבל סביר כזה.
    יכול לקלוע משלוש – אבל שלשה פעם ב לא משנה כלום.
    יופי של שחקן לסטט' אישי בקבוצה חלשה, פחות להוביל קבוצה לנצחונות והישגים.

  26. קוזמה זה מקבילת ה-NBA לליאור אליהו. לא רק המבנה גוף והתנועה הגמלונית האפקטיבית.
    יכול לייצר מספר אדיר של נקודות בזמן קצר. הגנה? המלצה לא מחייבת.
    שרק יממש קצת יותר מהכישרון, והלייקרס מסודרים.

    1. ליאור אליהו? מתי ראית את אליהו זורק שלשה, לא מדבר על לקלוע.
      גמלוני? קוזמה בכאפה מסכנה מפרק את אליהו לחתיכות.
      לאליהו אין בכלל זריקה הבנאדם יודע רק גויאבות

  27. גועל נפש, האמריקאים האלו. ככה לתת לפרסומת מהלכת לקלוריות ריקות לחגוג…
    .
    (בוקר ממשיך בכושר הנפלא שלו. הכי מרשים אצלו זה השינוי בקבלת ההחלטות. לדעתי, הוא כיום אחד מהשוטינג גארדס הטובים בליגה)

  28. כמו תקליט שבור:
    "ווגל צריך להתאים את ההגנה האגרסיבית שלו לכללים ולשופטים החדשים".
    כבר 3-10 לפיניקס. הווארד 3, מגי 2, גרין 2 מחוץ למשחק מדקה ראשונה.

  29. למה הולמס כבר לא בסאנס? (ואחלה שחקן ככל שיהיה, הם לא מתגעגעים עליו)
    סארץ' + ביינס + קמינסקי = 5 שלשות מ-6 ניסיונות.
    .
    העומק של הקליעה מעמדות הפנים מאפשר לרוביו, לבוקר, ולאוברה להיכנס לצבע הרבה יותר בקלות. חלק מהותי מהצלחת הסאנס העונה.

      1. הולמס בינוני. אבל נוכח-נפקד, זה קצת מחמיר…
        .
        (בחלומות שלו, הולמס יודע לשחק כדורסל כמו אייטון. לשמחתו הוא כבר לא מחליף של סנטר אמיתי, אז יש לו הזדמנות לדגדג את ה-10 נק' למשחק לצדו של דדמון בקינגס)

  30. אתה מוציא שחקן רותח עם כבר 2-5-8-23, ידית, חלק מהשלוש, כשאתה עולה ליתרון – כי זו חלק מהמנוחה הקבועה?
    תעיף כבר את בארט בחזרה פנימה! זה רביעי ותיכף הם בורחים!

  31. אחרי האימון של הלייקרס-
    דוויט-היי חבר'ה,באים למקלחת?
    .
    לברון-לא אחי לך ,אנחנו רוצים לזרוק עוד כמה כדורים…
    .
    דוויט-אהה סבבה ,יאללה אחכה לכם בספסל
    .
    רונדו-לא גבר,לך תתקלח אנחנו כבר מסיימים כאן…
    .
    דיוויס-כן כן לך איש,גם כך הזרם חלש כשיש יותר מידי מתקלחים.
    .
    דוויט-לא ,אני אחכה לכם,הכי כיף להתקלח עם כולם..
    .
    לברון-דוויט,מה יש לך ,יש מצב שזה יקח זמן כי אנחנו עובדים על עוד תרגילים ומהלכים לשחקני החמישייה אז עדיף שתלך ,אין לך מה להשאר כאן וכמו שאמר דיוויס ,זרם המים גם כך חלש כשיש יותר מידי מתקלחים.
    .
    דוויט-שטויות,מקסימום אני אתקלח עם דיוויס או עם מישהו אחר ככה שלא יהיה בעיית זרם.
    חוץ מזה אפשר לסבן האחד לשני את הגב וגם לעשות השוואת זרגים …נו מה אתם אומרים?
    .
    דיוויס,לברון,רונדו- "תודה דוויט,אבל אנחנו כנראה נתקלח בבית".
    .

  32. עדכון חצי KCP:
    6 דקות, וכל המדדים, כולם, בדיוק אותו דבר – אפס עגול.
    שזה גם מדהים בפני עצמו. איך עושים דבר כזה? 6 דקות בורחים מהצל של עצמך?
    בפלוס-מינוס הוא מינוס 4, אבל תכלס, זה חיובי מאוד מאוד.

  33. "הפריזר", השיטה של פיזדייל, עובדת ביג טיים.
    שיקגו ב-4-23 לפתיחת הרביעי, 6 דקות, וזהו זה.
    אין – דבר – גרוע – כמו – הניקס.
    אין. לא קיים. זה האפס המוחלט, -273, נקודה גילרי יודע.
    "הפריזר".

  34. אני מתבונן בתוצאות,
    של הלילה, ובכלל.
    טמיר –
    אתה מתבקש לקום ולצאת. מהעגלה של הספרס. מהעגלה של יוטה. מהמריצה של הסאנס (שודרגנו השנה מ-"בימבה" ל-"מריצה").
    זה לא משהו אישי, זה פשוט הפחד מקללת האשך.
    תודה.

  35. הלייקרס משחקת כדורסל ישן, של כוח, פיזיות, צבע. לא מותאמת בשיט לדבר החדש המוזר הזה, זריקה מהשלוש.
    אין יותר דבר כזה, רק 11 נסיונות משלוש מתוך למעלה מ-50 מהשדה. אין – כי זה לא משתלם! לא משתלם בענק.
    זה חומר שחקנים ששווה הרבה יותר ממשחק צמוד עם פיניקס, בלי לפגוע.
    אנדר-אצ'יברז. השאלה עד מתי. אולי עד העונה הבאה.

  36. מגי חייב להיכנס רק כמחליף. הוא נותן עכשיו דקות מצוינות.
    רק כשהמשחק שוטף והעצבים של כולם מתיישרים ונכנסים לרית'ם. הוא עצבני במיוחד. אסור לו לפתוח.

  37. וחוזר:
    "הלייקרס לא מותאמת לדבר החדש המוזר הזה, זריקה מהשלוש".
    פיניקס: 24 נסיונות מסך 60 מהשדה. ב-52% אחוז הצלחה. שזה, 40 אחוז מסך הקליעות – הסטנדרט החדש בליגה (יוסטון ומילווקי כבר ב-50)
    לייקרס: 11 נסיונות מתוך 61 מהשדה. ב-45% אחוז מהשדה. דיוק זהה!
    הם פשוט לא מנסים. שזה 18% מסך הקליעות – נתון שלא נודע כמותו לרעה כבר שנים בליגה. מאז תחילת מהפכת השלשות. אין דבר כזה, רק 18 אחוז מסך הזריקות שלך… הסטנדרט הוא כפול 2 ומעלה.
    רוצים הסבר לשוויון? זה. בדיוק זה.

  38. 13 שלשות לסאנס. 9 מהן של שחקני פנים. 0 ניסיונות של בוקר (שקולע העונה באחוזים מטורפים מהשלוש).
    הסאנס פשוט משחקים חכם, כאשר הם מנצלים פעם אחר פעם את ההחלטה של הגנת הלייקרס לסתום את הצבע, בכך שהם מוציאים את הגבוהים לקו השלוש, ומשחקים תרגילים שמטרתם לאפשר שלשות קלות.
    .
    משחק תענוג.

    1. מנחם "יש לך גוף לא רע אני אוהב לקבל משפט כזה מנשים בלבד "😂😂
      תודה טריי יאנג אתה רואה או לא? מתעלל בנאגטס אבל יפסידו בסוף כזה צפוי אין כלום חוץ ממנו שם למרות שמאד מתאמצים הילדים

  39. קוזמה, עם אחוזים מחרידים לשלוש, אולי הגרועים בליגה בינתיים – הוא לא האיש!
    בשביל מה יש גרין, בראדלי, קוק, דניאלס? בשביל מה כל מחסן הגארדים?

  40. ווגל צריך כבר לשריין את הקלטת של המשחק. לראות קבוצה שמוציאה מעצמה את כל מה שטוב, כמעט הכל –
    ואז להבין איך הקבוצה שלו, לא מתקרבת בגרוש להוציא מעצמה מה שיש בה.
    אולי זה חלק מהניסויים. אולי הערב זה להכניס את רונדו, לשפשף את קוזמה, ולעבור על הרבה צבע משולש, לברון-AD-מגי, או הווארד. לא יודע.
    כי הבעיות של הלייקרס זועקות מרחוק, שקופות מאוד.

  41. ביינס, 4 מ-5 מהשלוש
    סאריץ', 4 מ-5
    קמינסקי, 2 מ-3
    רוביו, 3 מ-5
    מה קורה פה?….
    מה וויליאמס מחלץ מהם?? מאיפה הגיעה המפלצת הזו מהפרימטר, של מי שלא פגעו עד אתמול?

  42. המשחק הזה הוא הפעם האחרונה שפיניקס והלייקרס יגיעו כ"כ קרוב. העונה! דגש על העונה.
    אולי בסדרה, אם תהיה – ואז זה ג'נטלמני.
    מבחינת חומר שחקנים, האחד די בשיאה המיטבי, השניה רחוקה שנות אור מלהירואת כמו קבוצה מחוברת. אולי חצי קבוצה.

  43. החדשות על הזריקה לשלוש הגיעו ללייקרס!
    לא סתם: שני נסיונות – והופסי, שניהם בפנים!
    זו הפעם האחרוה שהלייקרס ופיניקס יגיעו כ"כ קרוב.
    או: בפעם הבאה שפיניקס תקלע ב-50% מהשלוש, כל מטאטא גבוה פוגע. וכשהלייקרס ישחקו כדורסל מיושן של צבע ופוסט ובולי-בול.

  44. שר ההגנה AD בשתי פעולות אדירות, האחת על לייאפ של בוקר, ובהתקפה המכרעת הבאה, גונב כדור לסאריץ'…
    פנומן. ועוד לא ראינו חצי.

  45. יאללה, 6 לליקרס, חצי דקה לסוף, כדור לפיניקס.
    הלך כל הערב מהג'קפוט של השלוש – אין ברירה. עוד סיבוב על הבנדיט בעל הזרוע האחת.
    בוקר?

  46. ההוקס שורדים את זה יששש

    טריי יאנג חברים וחברות זה אגדה בהתהוות. 42נק 11 אס והסטט עוד לא מראה מה הוא עשה לדנבר היום. רצח אותם. עשה מגארי האריס סמרטוט. שלשות מהלוגו. זה שחקן התקפה מפחיד. קבוצה טובה לידו והוא יכול להביא תארים כבר היום.
    הקוריוז בייבי

        1. אתה יודע שאצל הgm השמות האלו זה לא קלפי nba (עדיין יש לי כמה של דאנקן גארנט מעונת הרוקי ועוד כמה שווים)

  47. איך מכלום כמעט, יצא ערב דליקטס, עם לפחות 4 משחקי פגזזזזז, down to the last wire….
    לא במקרה, יושבים איזה 30 מטובי הכותבים בחוף המערבי, על התסריט של אדם סילבר.

  48. אנטי קליימקס, הדקות האחרונות של הסאנס הלילה.
    לא נורא, לוקח זמן ללמוד להמשיך לשחק את אותו כדורסל גם במאני טיים.
    .
    מה שממש חסר לסאנס הלילה, זה אייטון. הוא מוסיף איזון להתקפה, עם האיום שלו במשחק הפנים (מה שחסר מאוד לביינס הנהדר), והלחץ שלו על ריבאונד ההתקפה.
    עוד 16 למנייאק…

    1. מוקדם מדי. אתה צריך לראות אותם בפלייאוף בשביל תשובה מושכלת. השאלות שלי כרגע הן ההגנה של יאנג, והאם לוקה יקבל כל כך הרבה זריקות מהקו גם בפלייאוף

      1. תקשיב לוקה זה הארדן אבל כבר מגיל 20. Pg/sg עם סטפבק ופלוטר וסחיטת עבירות ובלי הגנה. אותו סגנון אותו ניהול משחק ברמה הכי גבוהה.

        יאנג זה סטף אבל מגיל 20 אותו ניהול משחק אותם מסירות ולדעתי הוא עולה על סטף ביכולת המסירה אותם שלשות מהלוגו אותו דריבל קטלני ו0 הגנה.

        אין פה מה לחכות לפלייאוף. השאלה שלי ברגע זה ולא בדיעבד איפה אתם לוקחים אותם. לפני הפלייאוף. החלטה מאד פשוטה וברורה.

          1. לוקה לא לברון. הוא לא דומה לכלום ללברון. לברון היה מפלצת אתלטית שהיה בעיקר חודר מבוסס כוח ומפלצת בהגנה בשיאו וSF.
            אין שום דימיון בין ללוקה ללברון.

            לוקה העתק של הארדן. שניהם צ'אבים, בלי הגנה, הנק שלהם זה סטפבקים ופלוטרים, מנהלים משחק בדיוק אותו דבר, סוחטים עבירות אותו דבר ושניהם SG/PG.
            שניהם שוקלים 99 ק"ג. הארדן 1.96, לוקה 2.00

            1. אתה טועה כי אתה נעול. בהזדמנות אראה לך אחד לאחד כמה הדמיון עצום.
              file under later
              לצערי היום עסוק ממש

  49. אני מוכן לתת את סימונס ואמביד על יאנג או לוקה עכשיו.

    יאנג/לוקה ריצרדסון האריס גלינארי הורפורד ולויד פירס מאמן יכול להביא אליפות כבר השנה
    לבחור בין יאנג ללוקה זה כמו בין הארדן וסטף רק שלא צריך לחכות כמה דנים לפריחה שלהם הם כבר בגיל 20 מתחילים אותה.

            1. טריי יאנג מזכיר לי את הזמרת של BONEY M , רק שהשפם שלה היה קצת יותר עבה ולא החתול פרסי של טריי יאנג

  50. בוגדנוביץ'! מה המספרים האלה?
    עולה מהספסל, ורומס את פורטלנד, עם 25 נקודות, 10 איסט, ועוד 4 (!) חטיפות…
    זה מחליף זה?
    לא היה מובן מלכתחילה איך בודגנוביץ' (השני. בעצם הראשון), בכלל מחליף. ועוד איפה! סקרמנטו!
    זה נהיה עוד יותר לא מובן אחרי אליפות העולם האחרונה.
    עכשיו זה לא לעניין. רוצים ללכת עם באדי הילד? לא יכולים לשחק עם שני גארדים? אז זה מותרות לקינגס להחזיק אותו בספסל.
    לארוז, ולעשות עליו טרייד – תקבלו, מה שתרצו.
    קבוצה כמו הלייקרס, דוגמא מיידית, תיתן לכם את כל מה שיש ואין לה, עבור ה-2 האולטימייט עבורה.
    ומי לא? כוכב NBA, בעמדה הדלילה יחסית, 2 מצוין. זה מצרך מבוקש ביותר.
    למכור הכי גבוה שאפשר. ממילא סקרמנטו לא הולכת השנה לשום מקום. וגם באדי הילד לא.

    1. דיבאץ צריך לתבוע אותך דיבה על האמירות האלה…
      בוגדן נתן עונת רוקי טובה ועונה חלשה שנה שעברה שהתחילה בפציעה המשיכה לא רע והסתיימה חלש.
      השנה עבד בעיקר על ההגנה ובתחום הזה הוא השתפר פלאים.
      היה לו קיץ נהדר כולל משחקי האימון
      בחמשת המשחקים הראשונים של השנה אחרי הארכה לבאדי ובכלל הוא לא פגע ממטר שיחק הגנה לא רעה.
      מהמשחק מול יוטה הוא נראה כמו בוגדן של הקיץ.
      לקינגס אין בעיה אם בוגדן יהיה כוכב
      באדי יוטרד החוזה שלו הוא טוב ויכול להיות שיצליחו להעביר את בוגדן לעמדשת הרכז
      הוא יותר טוב כשהכדור בידיים שלו.

  51. אחלה משחק,
    בדיוק כמו שחשבתי בוגדנוביץ והילד העלו את המשחק שלהם כשפוקס לא נמצא
    ויוגי פרל קבל דקות ראשונות והיה טוב.
    באיזשהו מקום הקינגס הרבה יותר צריכים שבאגלי יחזור מהר וטוב מאשר שפוקס
    לקינגס עומס בגארדים ודלילות בפרונט כאשר דדמון חלש וגיילס עוד לא ממש חזר מהפציעה
    שלושת המשחקים הבאים מול הלייקרס , בלטיקס וסאנס מאד חשובים לקינגס
    נצחון או שניים זה בסדר
    שלושה הפסדים זה בעיה
    היה כייף לראות את המשחק הלילה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט