הסיקסרס ביוטה ויאניס מגיע ללוס אנג'לס ברביעי / רועי ויינברג

יום עם הרבה כדורסל לפנינו כשיש לא פחות מתשעה משחקים. פילדלפיה מקבלת בחזרה את ג'ואל אמביד בקרב ענקים נגד רודי גובר ויוטה המדשדשת, מילווקי תפגוש את האיש שהדיח אותם בגמר המזרח, קוואי לנארד, ונראה הערב גם את לוקה דונצ'יץ', קארל אנטוני-טאונס, פסקל סיאקם וג'יימס הארדן.

04:00-יוטה ג'אז (3-4)-פילדלפיה 76' (1-5)

המשחק המרכזי של היום מפגיש בין שתיים משלוש ההגנות הטובות בליגה, יחד עם זאת של הלייקרס. קשה לעשות על פילדלפיה סל, במיוחד כשג'ואל אמביד על המגרש כשהוא עם דירוג הגנתי מצוין של 85 במדגם קטן של דקות, כך שהמספר הזה עוד יעלה. החמישייה שלהם עם בן סימונס, ג'וש ריצ'רדסון וטוביאס האריס לצד אמביד מצוינת בצד הזה של המגרש. ההתקפה שלהם עדיין קצת חורקת כשהאריס, ריצ'רדסון והורפורד עם 30.6% משותף מהשלוש בזמן שסימונס לא זורק, אבל הם מצליחים להגיע לזריקות לא רעות ולתקוף את הטבעת.

היום הם פוגשים קבוצה עם סיפור דומה. קולעים נגד יוטה 95.6 נקודות שבאות מ-17.4 אסיסטים, הנתונים הנמוכים בליגה, אבל ההתקפה שלהם לא לגמרי מתפקדת. מייק קונלי פתח את העונה רע (גם ג'ו אינגלס) ורודי גובר לא מקבל מספיק את הכדור. רואים שהם קבוצה חדשה וזה מתבטא במאזן, למרות שהוא מושפע גם מפתיחת עונה קשה שכללה שני משחקים נגד הקליפרס ועוד משחקים נגד הסאנס הרותחים והלייקרס. פילדלפיה היא הקבוצה המזרחית הראשונה שהם פוגשים העונה.

מה המפתח הגדול במשחק בין 2 התקפות מקרטעות? הגבוהים. אמביד מצוין העונה כששיחק, למרות שעדיין לא התמודד למבחן רציני (25.3 דקות במשחק ב-3 משחקים). גובר יעשה נגדו עבודה טובה בצבע, כשיוטה לא צפויה לנסות לשחק עם שני גבוהים נגד פילדלפיה בהתחשב בכך שלא ראינו את זה יותר מדי העונה. האם ההגנה הארוכה של פילי תצליח להתמודד מול התקפה מהירה יותר? האם מייק קונלי ינצל את הזריזות היחסית שלו לנקודות קלות וייתן משחק חיובי הכרחי? אני חושב שהאפשרות השנייה יותר סבירה. ניצחון קטן ליוטה במשחק עם תוצאה נמוכה, בו אף קבוצה לא עוברת את 110 הנקודות.

05:30-לוס אנג'לס קליפרס (2-5)-מילווקי באקס (2-5)

אחרי פתיחת עונה בינונית למילווקי וליאניס, הגריק פריק מזכיר את השחקן שהיה בשנה שעברה, כשבשלושת המשחקים האחרונים הוא מצליח להגיע לטבעת עם 33 נקודות ב-69% מהשדה, לצד 15 ריבאונדים ו-7 אסיסטים מרשימים במיוחד למשחק. שניים מהמשחקים היו נגד אורלנדו ומינסוטה נטולת קא"ט, אבל נגד טורונטו המרשימה הוא התפוצץ עם 36-15-8. יכול להיות שהוא חזר. שחקנים אחרים במילווקי טובים ברצף הזה (שימו לב לדונטה דיויצ'נזו), אבל הכל זה הגריק פריק.

זה היה יכול להיות משחק מעניין בהרבה אם קוואי לנארד היה משחק, אבל לנארד זוכה למנוחה בזכות "ניהול עומסים" שני ברצף ביום רביעי (ומשנה את כל הטקסט שהיה כתוב כאן מקודם. תודה קוואי…). הקליפרס בלי קוואי ופול ג'ורג' הפסידו את המשחק היחיד שהיה להם נגד הגנת הברזל של יוטה, כשהם נעצרים על 96 נקודות.

במשחק היום רוב ההתקפה תיפול על לו-וויל ומונטרז הארל הנהדרים. הם עושים עבודה טובה מהספסל, למרות שלא הצליחו נגד הג'אז. יהיה מעניין לראות אם היום נראה את ג'מייקל גרין בחמישייה בניסיון להאט את יאניס, או את וויליאמס כמייצר נקודות ראשי. הם קבוצה חלשה יותר בצורה משמעותית ולכן סביר שנראה ניצחון של מילווקי.

02:30-טורונטו ראפטורס (2-4)-סקרמנטו קינגס (5-2)

אחרי פתיחת עונה מזעזעת שכללה חמישה הפסדים ברציפות, נראה שהקינגס מצאו את המוג'ו שלהם עם ניצחון דחוק על יוטה ובלואו-אאוט מול הניקס. רישון הולמס נהדר בחמישייה בזמן שמרווין באגלי בחוץ ודווין דדמון עדיין לא הגיע לעונה, האחוזים של די'ארון פוקס ובאדי הילד מתבהרים ואפשר להיות אופטימיים, למרות שהקבוצה עדיין לא רצה כמו בעונה הקודמת. הם משחקים עכשיו נגד טורונטו, אטלנטה, הבלייזרס, הלייקרס, הסלטיקס ופניקס – ריצה קשה אותה יכולים לסיים עם 2-3 ניצחונות. במידה וינצחו 3 ומעלה הם אכן יכולים לאיים על הפלייאוף. אם ינצחו רק את אטלנטה, העונה שלהם תהיה מעשית גמורה.

טורונטו לא יריבה קלה, במיוחד לא במגרש הביתי. האלופה עם מאזן טוב, אבל הפסידה ל-2 קבוצות טובות ממנה, בוסטון ומילווקי. סיאקם נהדר והקו האחורי תורם 14 אסיסטים משותפים למשחק (7.2 של ואן וליט, 6.8 של לאורי), אבל השאר עדיין לא עובד. או ג'י אנונבי יכול לזרוק יותר מ-9 פעמים בערב ומארק גאסול, 6.5 נקודות ב-6.8 זריקות למשחק, עדיין לא הגיע לעונה. ההגנה שלהם יחסית טובה והם מאיימים, אבל הם נראים פחות טוב ממיאמי או בוסטון, הקבוצות שמתחרות על המקום השלישי במזרח יחד איתם.

יהיה מעניין מאוד לראות איך הראפטורס ישמרו על פוקס, המנוע של סקרמנטו. הוא הפליימייקר היחיד של הקינגס עם 6.3 אסיסטים במשחק, כמעט כפול מבוגדן בוגדנוביץ' השני בקבוצה, ויש לראפס את הכלים לעצור אותו עם ואן וליט ולאורי. במשחק הבודד בשנה שעברה בו שיחק נגד טורונטו פוקס נעצר על 5 איבודים ו-4 אסיסטים ויכול להיות שזה יקרה הערב. לכן רצף הניצחונות הקצר של הקינגס יסתיים ונראה ניצחון של טורונטו.

03:30-דאלאס מאבריקס (2-4)-אורלנדו מג'יק (5-2)

אורלנדו עשו פלייאוף בשנה שעברה והיו אחת מהקבוצות הטובות בליגה בשליש האחרון של העונה. ההגנה שלהם טובה גם השנה, אבל ההתקפה שלהם היא הגרועה ביותר בכל ה-NBA כשהם קולעים ב-44.4% אפקטיבי (אחוז שמחשיב זריקה לשלוש נקודות כ-1.5 זריקות של 2) מזעזע. ניקולה ווצ'ביץ' וארון גורדון לא מצליחים להתרומם לגבהים של השנה שעברה, והקבוצה מקרטעת.

קבוצה שמצליחה עד עכשיו זאת דאלאס. לוקה דונצ'יץ' משחק כמו סופרסטאר כשהוא מרחק שני אסיסטים מממוצעים של טריפל-דאבל. פורזינגיס לידו משחק מעולה וחוזר לכושר בהדרגה ושחקני המשנה גם לא רעים. היום נגד ההגנה של אורלנדו תהיה לנו הזדמנות לראות את דונצ'יץ' נגד ג'ונתן אייזק, אחד השומרים הארוכים והטובים בליגה. הוא יכול להקשות על לוקה, אבל בשביל לנצח משחקים צריך לקלוע יותר מהיריבה ואורלנדו, שלא עברה את רף 100 הנקודות עד עכשיו העונה, מתקשה לעשות את זה. ניצחון של דאלאס במשחק לא כיפי.

02:30-יוסטון רוקטס (3-4)-גולדן סטייט ווריורס (5-2)

סטפן קרי, דיאנג'לו ראסל, קליי תומפסון ודריימונד גרין לא ישחקו. החמישייה האלטרנטיבית של גולדן סטייט (קאי באומן, ג'ורדן פול, גלן רובינסון, אריק פסקל, ווילי קאולי סטיין) ניצחה את פורטלנד בשחזור גמר המערב כשפסקל חגג את יום הולדתו עם 34 נקודות ו-13 ריבאונדים וקאי באומן נראה טוב גם כן. זה היה מפתיע ולא משהו שאמור לקרות נגד קבוצת פלייאוף, אבל ההגנה של הבלייזרס חלשה מאוד.

קבוצה אחרת עם הגנה חלשה היא יוסטון שסופגת 123 נקודות ב-48.9% מהשדה ו-40.4% מהשלוש למשחק. רוב השחקנים שלהם ממשיכים מהשנה שעברה, אבל פי ג'יי טאקר, קלינט קפלה והארדן משחקים חלש מאוד בצד הזה של המגרש. הארדן קולע באחוזים מזעזעים מהשדה כשהשילוב של הקצב המהיר של ווסטברוק והקצב האיטי שלו לא עובד והקבוצה משחקת טוב כשכל אחד מהם משחק בנפרד, כמו הניצחון של יוסטון על ממפיס בו ווסטברוק לא שיחק. ההתקפה שלהם טובה וזה יכול להספיק נגד הגנה חלשה כמו מה שיש בווריורס, לכן אני מהמר על 2 קבוצות שיקלעו מעל 250 נקודות ביחד וניצחון של יוסטון.

03:00-ממפיס גריזליס (5-1)-מינסוטה טימברוולבס (2-4)

קארל אנטוני טאונס חוזר. כשהוא שיחק מינסוטה ניצחו 3 משחקים מ-4, כשההפסד היחידי במשחק בו הושעה, כשהקבוצה הייתה בפיגור כבד, נגד פילדלפיה המצויינת. הוולבס משחקים כדורסל יוסטוני כש-39.7% מהזריקות שלהן מגיעות מחוץ לקשת. לא סביר שהם יעשו פלייאוף, אבל הם קבוצה כיפית לצפייה.

קשה להגיד את זה על ממפיס. הגריזליס ניצחו רק את ברוקלין עד עכשיו, בנקודה, והם מפסידים בהפרש ממוצע של 12 נקודות. ג'ה מוראנט מתרגל לליגה (5.5 אסיסטים על 4.5 איבודים), אבל מראה נוכחות כרכז עם 19 נקודות ב-53.4% מהשדה ו-50% מהשלוש. לצידו דילון ברוקס בריא העונה והיחיד בקבוצה עם +/- חיובי והגנה טובה, אבל הגריזליס, כמכלול, ספגו 107 נקודות לפחות בכל אחד מהמשחקים שלהם. לא סביר שהם יעצרו את ההתקפה של הוולבס כשטאונס משחק, ולכן יהיה ניצחון חוץ למינסוטה.

02:30-אטלנטה הוקס (3-3)-שיקגו בולס (6-2)

שיקגו לא מצליחה לנצל את הפוטנציאל שלה. זה נראה שהם לא יעילים כשלאורי מרקנן קולע ב-37.6% לא טיפוסיים מהשדה ואוטו פורטר קולע 11 נקודות ב-38.5% משלו, כשהם לא מצליחים להניע כדור ולא מחוברים למרות שרוב הקבוצה ממשיכה מהשנה הקודמת. הם קולעים ב-57.5% רעים בטבעת, וגם ההגנה לא חזקה, כצפוי.

אטלנטה יותר טובה מהם. טריי יאנג ניצח כל משחק מלא בו השתתף (לא כולל ההפסד למיאמי בו נפצע באמצע) ונראה טוב בניצחון המפתיע על סן אנטוניו, בו ג'ון קולינס המושעה לא שיחק. אטלנטה עלו עם ג'בארי פארקר שמשחק נפלא העונה במקומו והצליחו לנצח את אחת הטובות באן.בי.איי, כשהפוקוס על יאנג הנהדר. לשיקגו אין את הכלים לעצור אותו ולכן הערב, בבק-טו-בק, נראה ניצחון נוסף של אטלנטה. אולי יאנג יעשה שוב את זה:

02:00-אינדיאנה פייסרס (4-3)-וושינגטון וויזארדס (4-2)

העונה הקצרה של אינדיאנה מתחלקת לשלושה חלקים. בחלק הראשון מיילס טרנר ודומאנטס סאבוניס שיתפו פעולה לאורך שלושה משחקים, בשלושתם הפסידו. בחלק השני טרנר נפצע במהלך משחק אחד וסאבוניס שיחק כסנטר במשחק אחר, שני משחקים אותם ניצחו. השלישי כולל שני המשחקים האחרונים, בהם טרנר וסאבוניס היו בחוץ. הם ניצחו אחד והפסידו בשני אתמול, לשרלוט.

היום סאבוניס אמור לשחק ואיתו הפייסרס קבוצת פלייאוף טובה. יש לו כימיה טובה עם מלקולם ברוגדון שמתגלה העונה כמוסר מופלא והמניה היציבה באינדיאנה שסובלת מהמון פציעות מלבד זאת של ויקטור אולדיפו שעדיין לא שיחק. בצד השני יש וושינגטון שסובלת מהגנה חלשה אבל נהנית מניצוצות של רוי האצ'ימורה ושל איזייאה תומאס שקיבל בחזרה מקום בחמישייה. ההגנה החלשה שלהם לעומת הפיזיות של הפייסרס תיתן ניצחון לאינדיאנה.

02:00-דטרויט פיסטונס (5-3)-ניו יורק ניקס (6-1)

8 משחקים לתוך העונה קשה לחוות דעה על דטרויט. בלייק גריפין, הכוכב הבלתי מעורער של הקבוצה, עדיין לא שיחק. הרכז הפותח, רג'י ג'קסון, שיחק משחק וחצי ודריק רוז המצויין שיחק 6 משחקים מ-8. אנדרה דראמונד פתח את העונה טוב עם 21 נקודות ו-19.5 כדורים חוזרים במשחק ולוק קנארד ממשיך להתקדם (17.4 נקודות בערב ב-46% מהשלוש), אבל עד שגריפין יחזור הם לא קבוצה שתעשה פלייאוף.

קבוצה שגם לא תעשה פלייאוף, ואצלה בלייק גריפין לא אמור לחזור, היא הניקס. הם ניצחו משחק אחד מ-7, נגד שיקגו בגארדן, וההתקפה שלהם לא עובדת. זה נראה כאילו יש להם יותר מדי גבוהים והפרדה יכולה לעשות להם טוב, כשג'וליוס רנדל משחק ליד מרקוס מוריס ובובי פורטיס לצד מיטשל רובינסון בדקות נפרדות. האורך שלהם נותן להם 47 ריבאונדים במשחק, אבל הם לא מצליחים להשיג ניצחונות. זה יהיה משחק אולד-סקול עם הרבה גבוהים ומיד-ריינג', אבל דטרויט קבוצה טובה בהרבה ולכן אמורה לנצח.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 327 תגובות

  1. תודה רבה רועי, פריוויו מקצועי בהחלט.
    כמה נקודות לגבי יוטה-פילי:
    1. מדובר במבחן רציני ראשון בבית העונה ליוטה (שעדיין ללא הפסד בית), אשר בעוד יומיים תארח גם את מילווקי לשני מפגשים מעניינים שיוכלו לתת לנו תמונה יותר טובה על האיכויות של המורמונים השנה.
    2. מעבר למאצ אפים הרגילים של אמביד-גובר ומיטשל-סימונס, לדעתי המאצ בין בוגדנוביץ להאריס יהיה קריטי להצלחה של מי מהקבוצות, כאשר להרגשתי משחק חלש של אחד מהם יוביל להפסד לקבוצתו.
    3. נקודה לשים אליה לב היא על מס' הריבאונדים בהתקפה שיוטה איפשרה בהפסד לקליפרס (18) מה שהיה ללא ספק מהגורמים העיקריים להפסד.
    הערב מגיע אחת הקבוצות הגבוהות בליגה מה שמתבטא גם בכמות ר' ההתקפה שהם מורידים (מקום 6-7 משותף עם דאלאס לר' התקפה עם 11.3) ויוטה תהיה חייבת לשמור על הריבאונד אם היא רוצה סיכוי לנצח.
    4. פילי פוגשים היום את אחת הגנות הפרימטר הטובות בליגה (DFG לשלוש של 31.0, מקום 5 בליגה) כאשר הם מגיעים כקבוצה שקולעת ב33% בנתיים (מקום 21 בליגה) וכאשר גובר מחכה בצבע, הם יהיו חייבים להצליח לרווח את המשחק אם הם רוצים לנצח.
    לדעתי יוטה צריכה את זה יותר, והעובדה שהמשחק בבית ייתן לה את הייתרון בדרך לניצחון בפחות מ10 הפרש.

    1. הסיקסרס במקום הראשון בליגה בריבאונד התקפה.
      המדידה המשמעותית היא לא מספר הרב' שהקבוצה לוקחת (לקבוצה שמחטיאה הרבה, יש יותר הזדמנויות, ולכן מטבע הדברים גם יותר ריבאנודים בהתקפה. כנ"ל קבוצה שמשחקת בקצב משחק מהיר במיוחד), אלא % ריבאונד ההתקפה. הנתון של פילדלפיה הוא 31.6% , מקום ראשון בליגה. כפי שציינת, מדובר על אחת הקבוצות "הגבוהות", ולכן זה לא מפתיע לגלות שהם מובילים גם ב-% רב' ההגנה (80.3%).
      אכן מבחן מעניין ליוטה.

  2. מבאס, משהו, קאוויי. זה יכל היה להיות אחלה משחק לצפות לו. בהיעדרו, "הנטל" נופל על יוטה ופילדלפיה.
    נקווה ש-2 הקבוצות יקחו דוגמה מהמשחקים שלהן מול הסאנס, כל שנקבל עוד דרמה מותחת.
    .
    תודה, רועי.

  3. מעניין מתי החייזר יקנוס את הקליפרס?
    הסייבורג דופק נפקדות במשחקי באק-טו-באק כבר מתחיל העונה ונראה שלא מעניין אותו בכלל "MVP" עונה רגילה (אני חשבתי שהוא ילחם על הדבר היחיד שחסר לו מבחינת הישג אישי).
    ההיעדרויות בינתיים לא פוגעות במירוץ שלו אבל אם הוא יצבור יותר מידי זה יפגע בו.

    1. הוא יקח גם בלי זה. אין הרבה בק טו בק לקליפרס עוד. אז תוריד לו 5 בק טו בק ועוד 5 מנוחות מול הניקסים והשארלוטים נגיד באמצע העונה? זה 10 משחקים.
      עם 70 משחקים+ממוצע מעל 25 נק+מקום 1 במערב+הגנה הMVP שלו

  4. ערב מרתק עם הרבה דרמות לדעתי

    משחקים עם ליין שהתפרסם

    טורנטו-קינגס+8 (קינגס)

    אני חושב שההפרש+8 מוגזם, הקינגס לא יבואו להידרס ולדעתי אפילו ינצחו במשחק עצמו אבל זה פחות חשוב מתחת ל-8.

    ממפיס+4- מיני (מיני)

    טאונס חוזר וזה לא יהיה כוחות

    מאבס- מגיק+8 (מאבס)

    המגיק באים לבק טו בק, בחוץ שדי גי אוגוסטין ומרקל פולץ הולכים לשמש מגבת ניקוי רצפות ללוקה שיעמיד עוד סטט מרשים

    יוטה – פילי+2 (פילי)

    המשחק של הלילה והקשה מכולם להימור, איזה כיף הוא בשעה פשוט מושלמת 4.15 ג'אמפ בול
    . אמביד חוזר ולדעתי יחזור רעב וילמד את הבאגט הצרפתי שיעור או שניים (או אולי יקבל באגט?),צמוד אבל פילי תצא גם עם הנצחון

    משחקים שטרם פורסם הליין

    קליפרס-באקס (באקס 8 ומעלה לדעתי)

    בלי קאווי יהיה קשה לקליפרס לעמוד מול כוח האש של הבאקס ולעצור את יאניס, הבאקס לדעתי בקלות.

    יוסטון-גולדן סטייט (יוסטון 20 ומעלה)

    המשחק שכדאי לכם לשים עליו כסף. הרוקטס באים אחרי הפסד מבזה ויבואו בכל העוצמה. השאלה כמה גיימס הארדן ירצה להשפיל אותם והאם יקלע 40?50?60?70?80? קובי בריאנט בטוח יצפה בזה בדאגה שגורדן פול וקיי באומן ינסו להתמודד מול הסטפבק והטריקים. הארדן ככ אוהב שרוקים שומרים עליו ולעשות להם את כל השטיקים, יהיה מצחיק בטוח.

    הוקס בולס- (הוקס 3 ומעלה)

    הזבל של הלילה מבחינת רמה ושני הקבוצות בק טוב בק. נוכל לחזות עם זאת בקרב מעניין בין יאנג לקובי וויט הרוקי וזה הדבר היחיד שיעניין שם.

  5. מצוין רועי תודה רבה.
    מעניין הויתור על קוואי דווקא על מילווקי, ולא על פורטלנד. ממש ללכת על בטוח אחד מתוך שתיים. אם היה משחק מול מלווקי ונח מול פורטלנד יש סיכוי טוב ל2/2 או 0/2

  6. גיא, סליחה שאני משגע אותך.
    איך יכול להיות שבלי החוזים של ג'ונסון + שלושת השחקנים שציינת מתפנים 30 מיליון דולר, כאשר ג'ונסון זה 20 לבד ושלושת האחרים 23? ואם מוותרים על סאריץ נשאר רק 9? זה מה שלא הבנתי לאן נעלם כ"כ הרבה כסף

    1. זה קצת יותר טוב מזה.הסאנס יכולים לחתוך 3 חוזים לא מובטחים (קמינסקי, אוקובו, דיאלו) ואז סך המשכורות הוא בערך 84 מיליון. אם שומרים על הזכויות על ביינס וקארטר אז זה מוריד 12 מיליון. פלוס עוד 4 מיליון על מקומות חסרים ברוסטר זה יוצא בערך 100 מה שמשאיר 16 מיליון להחתמה.אם מוותרים גם על ביינס+ קארטר זה מפנה עדו 10 מיליון.

          1. אותם 23 מיליון, זה לא השכר שמתפנה (אלו הסכומים שרשמתי),
            זה הסכום של חישוב הקאפ הולדס של סאריץ' + ביינס + קארטר.
            .
            הקאפ הולד הוא המקום שתופסות הזכויות של שחקן עם חוזה נגמר מתחת לתקרת השכר. קבוצה יכולה לוותר על הזכויות, ואז הקאפ הולד מתבטל, אבל אז היא יכולה להחתים אותו רק כשחקן חופשי רגיל.

      1. החוזים הנמוכים (דיאלו, אקובו) לא חוסכים כל כך הרבה, היות ואלו חוזי מינימום שאת מקומם יתפוס קאפ הולד של מקום חסר.
        .
        החוזה של קמינסקי, לדעתי, זו כבר שאלה הרבה יותר מעניינת. אלא אם יש בשוק שחקן שמוכן להגיע לסאנס תמורת המקום מתחת לתקרה אחרי שחרור של קמינסקי (די קשה לי לראות סיטואציה כזו במצב השוק הצפוי),
        לשחרר את קמינסקי זו טעות. 5 מיליון לשחקן שיכול לעלות הן לעמדה 4, והן לעמדה 5, זה מחיר מציאה.

        1. אוקיי, תודה. את כולם חוץ מאולי סאריץ' כדאי להשאיר ועדיין הסאנס לא כאלה יכולים להתחזק כמו שחשבתי, למרות שיורד החוזה של ג'ונסון (שזה מה שלא מסתדר לי לוגית, לא מתמטית)

  7. תודה על הפריוויו אבל לצערי חייב ללוות את התודה בביקורת בונה לא רק כלפיך על כלפי קהילת הופס בכלל.
    .
    יש כאן איזה תמה חוזרת שהצוות המשלים בדאלאס חלש. אני משתדל לבסס את תגובותיי על צפייה ממשית במשחקים, ודאלאס מאז לוקה היא קבוצה שלא פיספסתי אף משחק שלה החל מתחילת העונה שעברה, כולל משחקי ההכנה של העונה הזו. עם ההקדמה הזו חשוב לציין שהצוות המשלים של דאלאס עבר שינוי פנים מוחלט באמצע העונה שעברה עם שיחרור ארבעת שחקני החמישייה האחרים פרט ללוקה בתמורה לפורזינגיס וחלקים משלימים אחרים ואני לא מתעלם מכך בכלל לפני שאומר זאת:
    .
    לדאלאס יש את האחד ההרכבים הכי עמוקים בליגה. ה״צוות המשלים״ שלה (בהנחה שזה אומר כל מי שהוא לא כוכב: לוקה ופורזינגיס) אולי לא הכי נוצץ מבחינת שמות אבל לדעתי אחד החזקים ביותר. אמרתי את זה שוב ושוב עוד לפני תחילת העונה ואמשיך לחזור על כך עד שהתמה פה תשתנה כי זה לא לעניין שחוכמת ההמונים פה בהופס פסחה על כך. עד כה העונה הספסל של דאלאס מקום 5 בליגה בנקודות והרבה יותר חשוב מקום 1 בנט רייטינג של +7.6, הספרס מקום שני עם 5.6.
    .
    תפסיקו להגיד שבדאלאס יש צוות משלים וספסל חלש, זה פשוט לא נכון.
    .
    * ההגדרה של ספסל בדאלאס היא ״פלואידית״ לפי הגדרתו של קרלייל (במובן של חמישייה), פרט ללוקה ופורזינגיס לא היה אף אחד קבוע בחמישייה העונה. אני מאמין שדוויט פאוול שהחסיר את תחילת העונה בשל פציעה יקבע את מעמדו בחמישייה, ודילון רייט ודוריאן פיני סמית גם יתקבעו לאורך העונה. מבחינת ניתוח הצוות המשלים זה לא באמת משנה, מי פותח מי מחליף.
    * בהקשר הקודם, בהינתן החמישייה שציינתי נותרים כמחליפים (משלימים): בגארדים, טימי הארדוואי גוניור (קונטנדר לשחקן השישי העונה אני צופה), גיילן ברונסון (מי שלא ראה אותו מספיק לא מבין איזה גניבה הוא בדראפט של שנה שעברה, שימון תוסיף לרשימה), סת קארי (האח הבריא) וג׳יי ג׳יי בראה (שמשתקם מאכילס בגיל מבוגר, נספור אותו כשחקן ה-13). כפורוורדים ומפלצת: גאסטין גקסון, מקסי קלבר ובובאן. כוטרן על חוזה כבד שמסתיים בסוך השנה: קורטני לי. לכמה קבוצות יש עומק כזה תגידו לי באמת ??

    1. רק לשם החידוד, הביקורת כלפי הפריוויו של דאלאס מבוססת רק על המשפט: ״ושחקני המשנה גם לא רעים״ שמבחינתי חוטא למציאות בגדול משום ששחקני המשנה של דאלאס עד כה מצויינים, אולי הכי טובים בליגה במשחקים המעטים שהיו עד כה.

    2. מוכרח להגיד שמתחילת העונה פתחתי 👀 על הספסל של דאלאס, בעיקר בגלל השמות שלא הכרתי מספיק כמו פיני-סמית לדוגמא. לא ראיתי אותם המון אבל גם אתה חייב להודות שפאוול, רייט ופיני סמית הם לא שחקני חמישיה קלאסים בליגה ועלו לרוב מהספסל. מקלאבר אני מחזיק וגם מברונסון (אכן גניבה) והארדאווי הוא סקורר טוב מהספסל (שגם לו לא משלמים לעשות הגנה), אבל כל השאר בינוניים ולא יותר מכך. קורטני לי עוד גוזר קופונים מהניקס, בראה גמור, בובאן אחלה אבל קצת גימיק ולא מתאים לרמת פלייאוף. יכול להיות שהסטט׳ בינתיים לטובתם אבל סטט׳ גם מתיישרת מתישהו ותכלס׳ לוקה בעונת MVP מחזיק אותם בחיים. לכן נראה לי שלהגיד שזה אחד הספסלים הטובים בליגה זה מוגזם ואני מנחש ש״הם״ יחזרו למקומם הטבעי כספסל בינוני

      1. פאוול רייט ופיני סמית כולם ממש צעירים, פיני סמית פתח לא מעט משחקים מאז הצטרפותו וגם פאוול, רייט נדפק בסיטואציה בטורונוטו עם ואן פליט שפרח, אבל בינתיים שמתי עליו את העיניים והוא מוכיח את עצמו כשחקן 2 way מצויין, הוא גם הוסיף לארסנל בהתקפה מובים שהוא התאמן עליהם עם לוקה ורואים את זה בחדירות וההטעיות של שניהם.
        .
        לגבי שלושתם אני עומד בדעתי שהם צוות משלים חזק, כי כולם עושים הגנה ברמה גבוהה ומבינים את מקומם בתהקפה בלי אגו.
        .
        לגבי הארדוואי גוניור, הוא שומר נהדר לדעתי. לוקה לעומתו חור בלתי נסבל בצד הזה. אמנם בתהקפה הוא מעמיד סטט של mvp אבל בהגנה הוא טופ 10 מועמד ל wdp. worst defensive player. יש לו גינונים בלתי מתקבלים על הדעת בהגנה, חוסר אכפתיות שאני לא יכול לסבול.

    3. אתה מבין שאתה מכריח אותי עכשיו להסתכל על משחקים של דאלאס, כן?
      אוי, לא. יותר שעות דונצ'יץ'…
      הגיוון שיש להם מעבר לשני האירופאים הבכירים מעניין מאוד.
      תודה, שרת.

  8. איזו באסה ליוסטון, מה ההנאה בלנצח תשעה שחקני ג"ס שבינם לבין ההרכב שסתם סופית את התקוות של הארדן לאליפות אין דבר למעט הסמל על החולצה?

  9. אחד מאנשי ניילון קלקולוס, בן טיילור, יצא בסדרת טוויטים מעניינת שמקפיצה את תפיסת האול-שמעון-ברוך ומפקפקת בה:
    I've said this many times, but I'm again thinking about how much of the basketball world values guys who can "carry" a team to 40 wins instead of players who make good teams great.

    Prioritizing hero-ball over much-needed championship-level defense is fascinating to me.
    There are psychological explanations for this: It *looks* more impressive when 1 guy does so much heavy lifting. But framing matters too. We ask:

    "Could Dray carry a team like Russ?"

    What if, instead, we asked:

    "Could Russ boost a dynasty like Dray?"
    .
    https://twitter.com/ElGee35/status/1191870907351855105
    .
    אתן גם דגש לשאלה הראשונה שהוא נשאל בשרשור:
    Are you concerned that with the way teams bottom out to get the stars, that all the early habit forming years are in environments that essentially incentivize those “40 win” skills?
    .
    Yes, for most young players I think that can be a negative.

    1. Ljos אתה רואה את גרין מוביל קבוצה עכשיו נצחון אחד במאזן שלו 4 התרסקויות , זה בדיוק המשמעות של שחקן משלים, טריי יאנג סופרסטאר לוקה דונציץ סופרסטאר, שחקנים שמובילים את הקבוצה בגלל זה הוא לעולם לא היה שווה ל3 הגדוליפ

      1. זה בדיוק מה שהוא אומר. יש יותר מדי הערכה לשחקן שמוביל את הקבוצה לניצחון ולדשדוש בינוני בטבלה, ולא מספיק לשחקן שמשדרג קבוצות טובות למעולות.

        1. זאת שאלה מאוד מעניינת. אין הרבה שיכולים לעשות גם וגם, אבל אם צריך לבחור בין דריימונד גרין לשחקנים כמו טרייסי מגריידי (של יוסטון) אני הולך עם הראשון. המעבר של קבוצה בין 7 ל-9 יותר קשה לדעתי מהמעבר בין 3 ל-5

    2. וגאס הוא דוגמה ספציפית הייתה שם את קוואי לברון יאניס , הארדן… במקום גרין והיה לך 10 אליפויות על השולחן

  10. NBA spokesman Mike Bass on Kawhi Leonard: "Kawhi Leonard is not a healthy player under the league's resting policy, and, as such, is listed as managing a knee injury in the LA Clippers injury report. The league office, in consultation with the NBA's director of sports medicine.."

  11. Decisions on sitting games are made well in advance as part of Leonard's "load management" schedule. It is possible Leonard will play in back-to-back games for Clippers this season, but that isn't in plans for the near future.

  12. פריוויו מעולה רועי, תודה רבה.
    אמנם משחקים לא רעים הערב, אבל כל עוד הם מתכוונים להמשיך לשחק בשעות כאלה מגוחכות, אני נאלץ להחרים את השידורים. חרם צרכנים

  13. למה השם אורלנדו הוא הראשון לפסול אצלי אפשרות של צפיה במשחק?
    לפני כ"א אחרת. אפילו מיני או שרלוט, סמלים של אומללות.
    אורלנדו זה האנטי צפיה המוחלט, לא בטוח שמקצועית אבל בטח מבחינת דימוי או חשק.
    למה הקבוצה המלאכותית הזו בכלל? ומי יתנגד אם היא תהיה הראשונה לפנות מקום?
    קודם כל להחזיר את החוב לסיאטל. על הדרך להזיז חזרה את ממפיס ומינסוטה לאזור הטבעי, המזרח.
    ואז להגדיל ל-32 פרנצ'ייז. לא חסרות קופצות. אולי סנט לואיס-קנזס, איזור ענק בלי ייצוג, או איזור קנטקי, או לאס וגאס. או לונדון! שתהיה לנו האירופאים קבוצה קרובה, ואחלה אפשרות לוויקאנד חלומי, כאילו חסר שם מה – ולקינוח עוד משחק NBA.
    יוצא 32 קבוצות. יותר הגיוני לחלוקה. ב-4 אזורים של 8 קבוצות כ"א. כל קבוצה משחקת בית-חוץ רגיל נגד כ"א מקבוצות 3 הבתים האחרים = 2 כפול 24 = 48 משחקים. ועוד דאבל בית-חוץ (4 משחקים) נגד 7 קבוצות הבית שלך = 28 משחקים. ככה לא יהיו יותר 3 מפגשי עונה סדירה נגד קבוצה, שזה לא מאוזן, פר הגדרה.
    48+28 = סה"כ 76 משחקים במקום 82 השנה. הכי הגיוני. פחות אקסטרה-עומס, פחות צורך ב"קוואי נח, לברון נח". אולי אפילו אפשר לבטל לגמרי את התירוץ המקומם הזה. וככה השגנו קבוצות טבעיות יותר, באזורים יותר אוהבי כדורסל, חלוקה טבעית יותר, יריבויות טבעיות יותר, עומס שפוי יותר, ואיזון מלא במשחקי בית-חוץ עבור הפייר-פליי. הכל פרפקט. ובלי אורלנדו!

  14. שאלה מהמומחים באתר הנפלא הזה.
    אני רוצה לקנות כרטיס למשחק של שיקגו מול הבאקס ב19 לחודש. המשחק יתקיים בשיקגו ביונייטד סנט. איפה ומתי עדיף לקנות כרטיס סמוך למשחק? בקופות? או כמה שיותר מוקדם באתרי המכירות?

    1. שיקגו תמיד חולת כדורסל. יש לה יריבות טבעית ארוכה מאוד עם מילווקי השכנה, בכל ענפי הספורט. צ'אי-טאון תמיד מסתכלת על הפרובינציאליים האלה בזלזול, בלי קשר להישגים. ועכשיו זה עוד עם יאניס? ===>
      תקנה עכשיו, בלי לחכות. ותוכל גם לבחור את הבסט סיטס לטעמך. באמת לא שווה לחכות.

    1. אחלה. התבטאויות מאוד גלויות של סטיב קר. מפתיע שהוא מדבר ככה ישיר.
      תכלס הוא אומר, שדוראנט, שהגיע בתור "ספונג'", לא פחות – חטף תסכול מהעובדה שלא מעריכים אותו בתור השחקן הכי טוב בעולם, בשיא ההצלחה של השושלת. מה שתרם לידיעה שהוא הולך ומתפרק מהקבוצה.
      אבל האמת, למה KD ציפה? ככה זה כשאתה מגיע לקבוצה עם סטף וקליי. בחיים לא תוכל לקבל את הכתר "נקי", כי יש לך חתיכת שותפים לתואר. ידעת שזה מה שיהיה, אתה הולך לסופר-טים, עם סטף, שרבים חושבים עדיין שהוא יותר טוב ממך, שאתה KD "גנבת" לו את ה-FMVP. בקבוצה שלך, KD, מעדיפים את סטף, והוא יישאר הפרצוף והסמל שלה.
      אז איך יקראו לך, "השחקן הכי טוב בעולם"? לא היה אפשרי, והתסכול של KD מובן מאוד.

  15. קן לציפור בין העצים
    הספסל של אינדי נראה כמו איזור קינון עם התספורות האלה.
    ברטנס ו-ןגנר תופרים משלוש.
    ווש השיגו כמה חתיכות נחמדות בקיץ.
    קבוצה בינונית מינוס רעה פלוס.
    שבמזרח זה סביר-טוב.
    אינדי חסרת שחקנים משהו.
    אבל טוב לראות שוב את מקונל אהובי.

  16. הראו את הסוף מול שארלוט. איזה בושה. בנוהל.
    שחקן קופץ לתוך מגן ובמקום תוקף או נו-קול מקבל שלוש זריקות מהקו.
    תודה סילבר.
    .
    ובינתיים, מקונל מכניס פלפל לתחת של מחליפי אינדי והם תופסים את ההובלה.

  17. וושינגטון נראית לא רע בכלל. יש 7 קבוצות שדי "סגורות" בפלייאוף – פילי, מילווקי, אינדיאנה, בוסטון, נטס,טורונטו ומיאמי, אבל המקום השמיני פתוח, ובינתיים ווש נראית מועמדת לגיטימית כמו אורלנדו ודטרויט. אגב, גם שארלוט באותה סירה.

      1. אני לא רואה הבדל גדול בתחתית במזרח. ניו יורק, שיקאגו וקליבלנד יסיימו מתחת לדעתי, אולי גם שארלוט

  18. ראס 1-6, הארדן 1-5 הווריורס בעניינים אחרי רבע אחד.
    אטלנטה בבק טו בק אבל לא מצדיק שהבולס יובילו שם 15 אחרי רבע. אוטו פורטר, ברוך הבא. \ועם להרחיב קצת על הבולס – איך מנחם היה אומר? אין להם אף אחד שהוא A אבל יש להם הרבה חבר'ה של B- לווין, מרקאנן, פורטר, וונדל קארטר. לא ברור למה הם כל כך נירפים.
    והראפטורס נהדרים – מדהים איך כל הקריירה לקאווי היה צוות מסייע בעילית של הליגה.

    1. מדהים גם שבניגוד לכוכבי על (לברון למשל), הוא לא היה מעורב בכלל בבנית הסגלים ועדיין קיבל סחורה טופ. כשחושבים על זה הוא אפילו לא היה מעורב בבחירת הקבוצה שלו עד השנה הזו

    2. נרפים, נרפים. עלית על הנקודה.
      בשיקגו יש חומר שחקנים לגמרי לא רע (קובי ווייט כבש את ליבי אתמול. הוא תופעה). אבל סף השבירה שלהם הוא אפס עגול. אפשר להתעלל בהם כמה שרוצים. כאילו, הם מתנצלים על עצם קיומם.

    3. לא רק שלקוואי היה הסגל המסייע הכי טוב בליגה (בעונות הגדולות עם הספרז הוא בכלל היה מס' 4, מתחת לדאנקן, פארקר ומאנו. הוא לא התחיל בתור הציון, הקובי או הלברון הבא, וזה הבדל גדול, שולך איתך לאורך הקריירה והאופי. אתה לא נולד בתור מס' 1 הבלתי מעורער). קוואי בעצמו התרגל לפינוק הזה, שנעשה עבורו תנאי הכרחי.
      הקיץ למשל. קוואי הודה מפורשות בראיון עם רייצ'ל ניקולס. הוא חיפש את המסגרת הכי חזקה שהוא יכול להשתלב בה, עבור טבעות. ואם לא היה נסגר העניין עם פול ג'ורג' בקליפרס – הוא היה הולך, איך הוא אמר, "זה היה כפסע", מהלייקרס של לברון ו-AD… סופר-טים של הסופר-טימס.
      קוואי זה ממש לא האיש שייצא להרפתקה סולו בתור המושיע הבודד של קבוצה במקום 20 בליגה, ו"לצמוח" איתה. קוואי הוא סייבורג. סייבורג רוצה הישגים, במזומן.

            1. חחחחחחחחחחח אתה חולה

  19. LOL… איך כתבתי קודם?
    תחילת החצי השני, שני הסייקוז התאומים מוריס, הפכו את זה לאחד-על-אחד בין שניהם, מרכוס דופק שלשה, מרקיף ישר בלי לחכות הולך ומחזיר שלשה, זה סל, השני סל… אין, תאומים זה דבר קצת דפוק, ושני אלה במיוחד. הם כמובן שומרים אחד על השני בדקות המשותפות. מצחיק.

  20. השדר במיני-ממפיס אומר שהמאמן של ממפיס רוצה שמוראנט ישחק פחות מ-30 דקות למשחק, יכול לפגוע לו בסיכויים ל- ROY

  21. הארדן עם אחוזים לא רעים בסך הכל – בולטים ה-42% לשלוש. ווסטברוק עם +16, הכי גבוה ביוסטון (אולי הוא גם ראה את הסרטון)

  22. איך ששימון אמר למנחם כשהוא התלהב ממיני – " חכה שהם יגיעו למזרח". קבלו 37 נקודות ברבע הראשון מהקבוצה הכי חלשה במערב

  23. לראות את הדרבי של שתי הקבוצות שלי, להתבאס על מה שנהיה מהן, ולהתנחם בדרבי הקטן של התאומים.
    כרגע 18-22 למרקיף, אבל מרכוס סוגר יפה.

  24. שופטם מטומטמים. שחקן מתעצבן שמהלך ברח לו, דופק את הכדור ככה למטה על הפרקט בתסכול, שום דבר מסוכן למישהו.
    בום! ישר טכנית! כאילו, מה נהיה איתכם?

    1. כרגע לא ממש.. ליוטה יש עוד הרבה נק לשיפור התקפית (לא רק קונלי ד"א) אבל מבחינת פוטנציאל אני מסכים לגמרי וזה לא מזיק שיש לך מאמן כסניידר על הקווים.

    2. לייקרס-קליפרס זה גמר המערב אלא אם כן יפגשו קודם(לדוגמא אם הלייקרס יסיימו 1 והקליפרס 4 או ששתי הקבוצות ב 2-3 אז זה יהיה חצי גמר)

  25. סל הקניות של הניקס בקיץ: רנדל, פורטיס, גיבסון, פייטון, בולוק, אלינגטון. ערימות על ערימות של סתם בפיתה.
    המצב של הניקס שחור משחור. לא, זה מחמיא מדי. זה נשמע דרמטי.
    הניקס זה חום בוץ. כזה שאתה תקוע בו ויודע שבחיים לא תצא.
    (ולא שהפיסטונז זה דבש, כן? איך, איך מכל העולם אלה הקבוצות שלי).

    1. הפיסטונז יותר מהשחקנים מבאס מה שקרה לעיר בכלל ולהתמעטות הקהל באולם החדש בפרט.אם לא היו פרנצייז עם היסטוריה אפשר היה לשקול לעבור מקום כפי שהצעת למעלה עם אורלנדו

      1. לא לא לא, אתה לא תולש את דטרויט מהמפה… זה לא יקרה, בחיים. לא רק המסורת, ההיסטוריה, הבאד-בויז, אתה תדליק את האיזור הזה, שממילא נמצא טורים גבוהים (עוני, אבטלה, פשיעה, סמים, הכי אלים באמריקה, הכי מסוכן, חלקים גדולים נראים כמו עולם שלישי מוזנח… אם ייצא לך פעם תיסע. זו בכלל לא אמריקה. זה כוכב לכת אחר…).
        אתה תדליק מדורה, אולי כמו ב-67 עם השריפות של הבתים וחיילים ברחובות, ותלך תדע איפה היא תיגמר. פה זה לא סיאטל. יהיה דם. לא צוחק.
        זה נכון שהמעבר לאולם החדש זו טעות נוראית. מאותן סיבות. נהיה פחד מוות להגיע לשם, בטח לקהל הלבן הבורגני עם הכסף.

          1. אה, סליחה, שוב לא השגחתי. בטח.
            תקשיב, דטרויט, למרות מצבה היום, היא לא סתם עוד עיר באמריקה. היא סנטר-פיס. היא אופי ומקור הזדהות וגאווה לאיזור שלם, זה מוטאון, זה טקנו, זה אמינם, זה מוטור-סיטי, העיר הכי עשירה באמריקה של אחרי המלחמה, אירופה הקטנה והאליטיסטית, שהידרדרה כמו שאי אפשר להאמין… בהזדמנות. סיפור נורא ממש.
            בשביל האווירה, תיכנס באיזה טיימאאוט לאלבום התמונות הזה:
            https://allthatsinteresting.com/abandoned-detroit-photos#43

            1. עצוב

    2. יש לי הרגשה שהפיסטונס עוד יפתיעו העונה.
      דראמונד פשוט מפלצת בנתיים, מרקיף עושה עבודה מעולה ובוא נזכור שבלייק לא שיחק בכלל ורוז בקושי.
      קבוצה לא רעה בכלל יש בדטרויט.

      1. ההיעדרות של גריפין באמת נתנה לדרה להראות מה באמת הוא שווה (מזמן הצעתי לבוסטון לחלץ אותו). אבל זו קבוצה סבירה במקרה הטוב, שלא תלך לשום מקום לפחות כל עוד רג'י יושב שם על הצוואר. הוא בנאדם שמבאס לך את הרצון לקום בבוקר. יאללה, עוד עונת מעבר ונראה מה הלאה.

  26. טוב נאטו סה לא מקונל.
    אמביד פשוט לא נושם אתם שמים לב לזה? מחצית ואין לו בכלל אוויר ראיתם את החרפה בהגנה על אינגלס? תראו איך הוא רץ מדדה מתנשף ידיים על הברכיים וזה עוד לא הפלייאוף אפילו😶😶😑😐

    1. הוא לא שיחק 2 משחקים ויקח לו איזה חצי משחק לחזור לקונדישניג בתוספת זה שהמשחק בגובה של יוטה

      עדיין בלתי ניתן לעצירה

  27. גובר עושה עבודה מצוינת על אמביד
    אמביד לא נושם
    אמביד עייף

    אמביד בתגובה: אני רק קולע 20 נקודות במחצית

    1. ובפיגור. ראית כמה שטויות היא עשה בסוף שלא היה לו אוויר? והאחוזים שלו לסנטר לא מזהירים. אתה שוב מתעלם ממה שכולם רואים.
      הוא מתנשף ונראה כאילו תכף מתעלף כל הזמן עם ידיים על הברכיים ו3 מהלכים אחרונים של יוטה הוא עשה הארדן בהגנה. אבל בסדר תמשיך להתעלם נראה בפלייאוף שהוא יעלה "חולה" פצוע"

      1. בפיגור 4 , אין סיבה לשחק חצי שני
        הוא לא בכושר הכי טוב בעולם בתוספת העדרות של 2 משחקים והגובה של יוטה שמשפיע על החמצן.
        אתה עושה את זה כזה חושך, כל הזמן אתה בוכה

        על סימונס, אמביד,בראון ומי לא
        זאת הקבוצה, זה מה שיש וזה לא הולך.להשתנות .
        אם כל כך רע לך מה אתה רואה את המשחק
        זה נראה לי מעייף לראות כל משחק ולהתלונן

        1. אולי כבר עכשיו?
          קשה להשוות בין שניהם אחד על אחד. תפקידים שונים בקבוצות שונות.
          מספרים wise, זה 8-8-16 של סימונס מול 4-4-22 של מיצ'ל, אפקטיב זהה, הגנה יותר טובה של סימונס…
          לקבוצה שלי אני לוקח אותו. אחת הסיבות העיקריות – מיצ'ל עד עכשיו מקבל את הסביבה הכי טובה עבורו. סימונס בדיוק ההיפך. התקרה של שניהם גבוהה, של סימונס יותר.

            1. בדיוק הפוך. ברט בראון אחד המאמנים הגרועים בליגה, וגם אם (לדבריך) הוא נותן לסימונס דקות, סימונס לא מתקרב למצות את התפקיד הנכון עבורו, בשיטת המשחק המתאימה, הכל שם זה פקק אחד גדול… שים אותו בידיים של פופוביץ' למשל ואתה מקבל אולסטאר קבוע בדרך לסופרסטאר, מוביל קבוצה הישגית לתארים.

            2. סימונס לא יכול להוביל את נס ציונה. הוא יוהיל כמו שדריימונד יוביל

        1. אתה לא יכול להיות בצבע כל הזמן.
          הליגה נגד זה , ישרקו לך עבירות תוקף, יעשו עלייך דאבל טים.
          זה גם מאד מעייף וצריך לשמור כח ועבירות לחצי השני .
          אתה מצפה שכל פעם ילכו לאמביד. כדורסל לא עובד ככה

      1. בחייאת. הם לא יכולים לזוז בלעדיו. עם כל הכבוד לנפל של יוטה, ראול נטו. זה פתטי.
        בכלל, אין לכם פוינט אחר? אנא עארף, קורקמז לא יכול לקחת כדור? אולי לשחק סביב הורפורד? זה נהיה, תעבירו כדור לאמביד והוא ינסה לייצר משהו בכוח.

  28. סימונס הזה פח אשפה איך טראסט השווה אותו למיטצל, אמביד עדיין על קו ה3 במקום לחיות בצבע כצפוי זה היה בגלל הקואלה האוסטרלית ולא בגלל רדיק מה שהיה הוא שהיה

  29. לא ייאמן.
    המצב 106-107, אורלנדו ודאלאס בקלאצ' של הקלאצ'.
    הן מעבירות את 2 הדקות, ב-2 איבודי כדור ילדותיים של דאלאס (פיני סמית' הטיפש, לוקה עם כל השחצנות), לטובת אורלנדו שהולכת עם גורדון, שעושה פעמיים אופנסיב… בק 2 בק.
    בסוף הכדור מגיע לסת' קארי, עבירה.
    אתה אומר, טוב, תהיה פה איזה נקודה בסוף.
    אבל סת' מחטיא את שתיהן…
    הכדור חוזר לווצ'ביץ'. לצ'אנס אחרון ממש.
    כמובן, בהתקפה על הבאזר – הכדור אפילו לא מגיע לאיזור הטבעת.
    LOL.
    אף נקודה במאה הזדמנויות אחרונות. רצוף.

  30. 4 אפשרויות היו לאמביד במהלך האחרון איך לתקוף, 4, הלך וחיפש, הסתובב, יצא, pnr, פנימה, החוצה –
    עד שבחר בסוף באפשרות הכי גרועה כמובן, סטפ בק מוזר ל-2, בקושי בטבעת…

    1. נניח שפיטרו אותו היום
      מי בדיוק יחליף אותו שיהיה יותר טוב?
      מרק ג'קסון?סטן ואן גאנדי? טיירון לו?
      מייק בראון?
      אולי אחד האידיוטים שאימן את.פיניקס בשנים האחרונות?
      תן לי שם אחד שיהיה סביר

      1. אני לא יודע אבל זה לא התפקיד שלי למצוא מאמן. איתו זה לא יכול להמשיך הכשלון בפלייאוף זועק. מי מכניס את ראול נאטו לשמור על מיצל מי? קיבלתי פלאשבקים לקורי ברואר. כמה כסיל צריך להיות לעשות מהלך כזה?

        1. בקיצור אין לך פתרון אבל אתה מתלונן ובוכה כמו ילדה קטנה.
          תראה מה עשה מיצ'ל בחצי הראשון ומה עשה בחצי השני , ברוב החצי השני נטו שמר עליו ושיתק אותו

  31. לא יודע איך זה היה משחק צמוד בסוף
    פילדלפיה היו איומים
    ניהול משחק גרוע של המאמן
    הגנה מחפירה נגד הפיק אנד רול
    כל השחקנים נראו עייפים,חסרי אנרגיה

      1. מה עשה? ניצח 5 משחקים?
        ומה מונטי וויליאמס הגדול עשה פעם אחרונה שהיה מאמן יותר מ 5 משחקים?
        פוטר מניו אורלינס זה מה שהוא עשה

  32. פילדלפיה הפסידה ב-2 נקודות ליוטה, ביוטה (קבוצת ההגנה מס' 1 בליגה), במשחק בו הרכז שלה יצא בפציעה אחרי 10 דקות.
    כן, במערב היא בקושי עושה פלייאוף…

      1. חחחחח מקומות 6 8 לא יותר. איזה ביתיות די עם הקומדיה. אמביד יכול לשחק 25 דק ברמה גבוהה אין לו אוויר ליותר. סימונס זה בדיחה יראה בפלייאוף כמו מול הסאנס.
        הבעיה שם זה המאמן פוטנציאל יש אבל בראון מתקרב לרמות של סקוט ברוקס

      1. מוסד שמעון-רובין צודק. סימונס לעולם לא יהיה אול-שמעון-רובין.
        אבל להצליח עם קבוצתו כקבוצה תחרותית?
        את זה הוא עושה מהרגע בו הגיע לליגה. זו רק עונתו השלישית בליגה, ויש באמתחתו כבר 2 הפועות בפלייאוף, באותן פעמיים הוא עבר סיבוב.
        כמה סיבובי פלייאוף עבר ווסטברוק בשנתיים האחרונות?

            1. עונת רוקי חחח מיקקל קרטר וויליאמס היה סטאר בעונת רוקי. טייריק אוונס היה נראה מייקל ,היא נגמרה מזמן חביבי. סימונס בלופ פלופ נגר בן נגר והתקרה של פילי לאליפות. איתו לא נזכה לעולם.
              טרייד עליו עכשיו שהרבה מנגרים אהבלים יאכלו את הפוטנציאל יתן לנו מלא שחקנים טובים.
              סימונס תוקע את המשחק ולא יודע לקלוע הנגר. בפלייאוף אין הרבה פאסטברייקים ודאנקים מול קבוצות נורמליות לא הנטס וכאלו ולכן הוא נחנק סידרתי.
              בן בימונס ככוכב מס 1 או 2 יכול להוביל כמו דריימונד גרין רק לבחירה 1 בדראפט.

            2. אני מכיר את דף המסרים של שמעון-רובין. לא צריך לחזור על המנטרה פעם אחר פעם.
              .
              (שכחת לציין שקארטר ויליאמס נעלם בהמשך. שטייריק אוואנס מאכזב כבר מעונתו ה-2 בליגה. סימונס להבדיל, ניבחר בעונתו ה-2 לאולסטאר. שוב עובדות. תנסה את זה פעם, זה לא קשה)

        1. גיא הוא במזרח שיחקו לידו 3 אולסטארים, רוסיים והצעירים הגיעו לגמר המזרח לא בדיוק הישג, מה אתה חושב על הקליעה שלו הבנת שהוא כבר לא יפתח?

          1. אני אוהב את הקו האחיד של מוסד שמעון-רובין. כל הכבוד.
            .
            אז אחזור בדיוק על מה שכתבתי כבר לשמעון –
            "ברור. בעונת הרוקי הייתה מסביבו קבוצה מופצצת אולסטארים.
            לכתוב משהו עם שכנוע עצמי עמוק, לא הופך אותו לנכון."

            1. גיא רוזייר וצעירי בוסטון לא הגיעו לגמר המזרח? אין שופ הישג בלעדיי לפלייאוף במזרח ולעבור סיבוב , מי לדעתך טוב יותר דיוויס או סימונס? סימונס הגיע פעמיים לחצי הגמר דיוויס עבר סיבוב רק לים אחת ב7 שנים

            2. אז להיצמד לעובדות כבר לא עובד. צריך טקטיקה חדשה –
              לשנמך את התחרות.
              .
              רק מה הבעיה בטקטיקה הזו?
              שגם היא לא עובדת יפה עם העובדות.
              תבדוק. תבדוק מה המאזן של הסיקסרס מול צמרת המערב באותה עונה. תבדוק מה המאזן של הסלטיקס.

            3. דייויס העפיל עם הפליקנס פעמיים. הוא עשה את זה בקבוצה של דמפס (מדובר על ה-GM שמישכן את הפליקנס תמורת אשיק. שנתן את המפתחות לטייריק אואנס)

            4. גיא דיוויס עבר פעם אחת סיבוב ב7 שנים , הגיע פעמיים לפלייאוף, אתה חושב שסימונס טוב ממנו? מה לגבי בוקר שלא הגיע לפלייאוף פעם אחת, מה לעשות שהתחרות במזרח שונה מהמערב, מיקום 9-11 במערב היה נכנס כמעט בכל עונה לפלייאוף במזרח

            5. שוב אתה בוחר להתעלם מעובדות, ובוחר לצטט את הנרטיב.
              תבדוק, זה לא מסובך. מה היה המאזן של הסיקסרס ושל הסלטיקס, מול צמרת המערב באותה עונה?
              למה אתה צריך לעבור לתגובות סרק פעם אחר פעם?

          2. שיחקו לידו 3 אולסטארים שמעון רובין באטלר אמביד האריס במזרח והוא פאקן לא הצליח לנצח את קייל לאורי😂😂😂😂

            השנה הם פחות טובים בפוטנציאל כי יש רק 2 אולסטארים שמעון רובין אמביג והאריס וסגל טוב מסביב אבל המזרח נחלש ועדיין הוא הולך להכשיל אותם. סימונס זה התקרה של פילי כמו גובר ביוטה. אליה וקוץ בה. יודע כמה טוב אפדר לקבל עליו בטרייד עכשיו?

            1. איך אתה בקלילות מתעלם מהעובדות שמוצגות מול פניך.
              כן, אני מבין שזו הדרך הפופולרית להתעלם מהעובדות, ולהחזיר את הדיון ("דיון") לנרטיב,
              אבל זה לא יושב טוב עם ה-OCD שלי, אז אתעקש ואשאל –
              .
              מי הם אותם שחקנים מהמשפט "מפוצץ אולסטארים סביבו וסגל מהטובים בליגה" ששיחקו לצדו בעונת הרוקי שלו?

            2. גיא שוב אתה מתעלם שלעבור סיבוב במזרח זה לא קשה בוסטון עם אפס אולסטארים הגיע לגמר המזרח ועם רוזייר שתיארת אותו כקלוריות ריקות, אבל בוא נתעלם מעובדות ונשנה את הטיעון, כרגיל יש לציין

            3. זה מדף המסרים של מוסד שמעון-רובין?
              אתם כותבים שטויות, וכאשר מציבים לכם מול הפנים נתונים, אתם עוברים לדמגוגיה.
              .
              "בוסטון עם 0 אולסטארים". אתה בטוח? אי פעם אתה בודק נתונים לפני שאתה כותב את מה שאתה כותב?
              קיירי, לו היה חלק גדול בהשגת המאזן שהיה לסלטיקס בסיומה של אותה עונה, הוא לא אולסטאר?
              אל הורפורד, הוא לא אולסטאר?
              .
              העיקר להידבק ברוזיר בשביל להמציא טיעון שמחזק את הנרטיב.
              .
              אבל תמשיכו, אני משוכנע שתמצאו עובדה חלקית שתוכלו לבנות עליה טיעון או 2.
              בהצלחה!

            1. בדיוק טרי רוזייר הוביל את בוסטון לגמר המזרח מה שבן סימונס טרם עשה וסביב רוזיר לא שיחקו 3 אולסטארים

            2. שמעון, איזה כיף לקרוא את הפליקפלקים שאתה עושה. זה התחיל ה-"מפוצץ אולסטארים", וממשיך ב-"אבל גם לרוזיר לא היו…"
              .
              הניסיון לשנמך את הסלטיקס הוא ניסיון משעשע.
              נתחיל בכך שלקיירי חלק בהשגת המאזן שהכניס את הסלטיקס לפוזיציה של ההצלחה בפלייאוף. (אולסטאר)
              זה ממשיך באל הורפורד, שהוא ללא ספק אולסטאר. וזה מסתיים בקבוצה מאוד עמוקה, ומאוד, מאוד, מאומנת.

            3. ברור כיוון שלעבור סיבוב במזפח זה לא הישג, כל פעם שסימונס פגש קבוצה רצינית הוא שבק , יש במזרח 4 קבוצות פח כל שנה

            4. גיא כמה דקות קיירי שיחק בפלייאוף לפני שני עונות? אמביד לא נבחר לאולסטאר? שוב בוא נתעלם מעובדות, ונצייר תמונה שונה לא ענית לי, אתה חושב שסימונס טוב מדיוויס מבוקר, מדונציץ… ההישגים שלו טובים יותר משלהם

            5. אז לשחק לצד אמביד זו "קבוצה מפוצצת אולסטארים"? שיהיה לכם לבריאות, אתם שם במכון שמעון-רובין…
              .
              קראת את מה שכתבתי? לקיירי היה חלק בהשגת המאזן. את זה כתבתי, וזה מה שקרה. הורפורד לא אולסטאר? או שזה קל לשכוח אותו ולהתמקד ברוזיר?
              כבר שכחת את העונה שטייטום נתן? את הפלייאוף שהוא נתן? או שגם את זה קל לשכוח ולהתמקד ברוזיר?

  33. כל צמרת הליגה הזו, אולי (אולי) חוץ מהקליפרס, זה הכל יכול להיות הכל. יוטה על פילי, ועוד התוצאה מרמה. אותה יוטה שמתרסקת מול הלייקרס עם ההתקפה הקומית. מיאמי המרשימה במהפך משכנע על מילווקי. ואז ההיט חוטפים בראש 20 קליל מדנבר. מהנאגטס, שאוכלים 15, ונסגר בחצי בערך, מנמרי הפליקנס, ועוד מכה מאריות דאלאס. מהמאבריקס, שלוקחים את המייטי לייקרס לקליעת פוקס הצלה של השניה האחרונה…
    אין, הכל דייסה אחת גדולה. אף קבוצה (אולי פרט קליפרס, גם לא סגור) לא נראית כמו צ'מפיונשיפ קליבר אמיתי. אה, סליחה: פיניקס!

      1. מוקדם מדי לכל, זה מה אני אומר. מלא קבוצות רק מתחילות ללמוד ללכת.
        ועל זה, טרייד-שניים מוצלחים במועד הקרוב, הכל ייראה אחרת.

        1. הקליפרס והלייקרס עם שני הצמדים הטובים בליגה ועומק נהדר מסביבם.
          אלופת המזרח תזכה לסדרה אחת אול אין נגד אחת מהשתיים.
          רק פציעה של קוואי גורג לברון או דייויס בפלייאוף כמו דוראנט ואחר כך קליי יכולה לשנות את זה

            1. מוקדם מדי. לפחות במה שקשור ללייקרס. ממש לא ראויה למקום כל כך גבוה, ואתם יודעים כמה אני מחזיק מלברון.
              רק תשוו את כל הליגה היום, לכל הקבוצות הגדולות של השנים האחרונות. אני לא הולך רחוק. אלה שעד הרגע היו פה.
              גולדן סטייט "היפה". גולדן סטייט של דוראנט. קליבלנד הרצחנית של לברון קיירי לאב. הספרז, שכחנו מהר את עונת ה-67 המדהימה שלה. אוקלהומה של ראס-KD… ובטוח יש עוד אחת-שתיים ששכחתי. קבוצות אחת-אחת, כל אחת אלופה בפוטנציה, ראויה, שהיתה אוכלת כ"א מקבוצות היום…

  34. הסלטיקס הרוויחו מהערב הזה מקום ראשון במסרח ובהנחה שיצליחו לקחת ניצחון חוץ בשארלוט הם יהיו שם עד לראשון לפנות בוקר אז פופ יחזיר לשי את הצבע בלחיים והסלטיקס יפסידו סוף סוף….

  35. חח גיא לעולם לא יגיד כמה בימונס גרוע אבל הוא היה לוקח עליו כמעט כל שחקן סביר בליגה😂😂 הוא מתחכם עזוב ברוך הוא לא היה מוכן לתת את הרוקי אייטון על סימונס. גם לא את בוקר גם לא את מיצל גם לא את לוקה או יאנג חחח הוא מתחכם ויגיד בסוף שסימונס שחקן לגיטימי 😂😂

    1. אז אתה טוען שאני לא הייתי מוכן לתת שחקנים שאני חושב שיהיה להם בעתיד ALL NBA (מספר כאלו) ברזומה???
      אני בשוק!
      רשימת שחקנים מצוינים שאני חושב שסימונס תמורתם מהווה שדרוג רציני –
      רוביו, קונלי, דאנג'לו ראסל, כל מה שיש לקליפרס שהוא לא ג'ורג'/קאוויי.
      .
      אתה מבין, שמעון?
      לטעמי, סימונס שחקן נהדר. אני אף פעם לא טענתי שהוא הכי טוב בליגה.
      אבל בין זה, לבין פח האשפה חסר הקשר למציאות שאתם מנסים לתאר (ללא שום היגיון פנימי מובנה, או שימוש בנתון כלשהו. כרגיל) ?
      שמיים וארץ.

      1. קיצר גיא כל הסחי. שחקנים בינוניים רגע דיאנגלה לא אולסטאר במקרה?😂😂 סימונס שדרוג עליהם גם לפי דעתי. זהו גיא נחשפת את מאמין שסימונס בינוני ותו לא תראה למי השוות אותו. כלומר הוא בכלל לא בקליבר של הקבוצה הראשונה שציינת זה מה שאני אומר בדיוק.
        האמת יצאה לאור סוף סוף.

        1. אני פה עם גיא, סימונס מביא משהו אחר, בתכלס הוא מצוין ולא סחי או שמכי רק אין לו קליעה אבל כל השאר מצוין אז אל תבכה.

      2. חסר מציאות פח אשפה? עוד פעם את מגזים? הוא פח אשפה לעומת הקבוצה הראשונה שציינת וזה מה שאנו אומרים לא שהוא בין השחקנים הגרועים בליגה או לא לגיטימי.
        הוא לא שחקן שיוביל לתארים הוא מתאים להיות מס 3 או 4 בקבוצה ממש טובה שיתן הגנה ויקלע מטר מהסל ויטביע בדיוק כמו דריימונד רק יותר אתלט ויותר טוב. קיצר הוא pf סנטר וצריך לקחת ממנו את הכדור. בפילי יש קבוצה טובנ אז הוא מתאים להם לצמרת אבל לאליפות? אולי עם מאמן אחר.
        שנינו מסכימים אבל אתה אוהב סתם להתווכח אני שמח שהודת בזה בדיוק באיזה רמת שחקנים הוא נמצא מעל רוביו קונלי הנוכחי ולונזו ומתחת לבוקר לוקה וכו, זה מה אני אומר בדיוק

        1. החלוקה הזו, של צל"ש את טר"ש, היא ממש, אבל ממש, משעשעת.
          רשימת השחקנים שהבאת, זו רשימה של הטופ של הכישרונות הצעירים בליגה.
          אני לוקח את סימונס גם לפני באטלר, וראסל ווסטברוק. גם הם לדעתך "סחי". זהו, האמת יצאה לאור, ואתה חושב שבאטלר וראסל ווסטברוק בינוניים???
          אתה מבין עד כמה זה משפט דמגוגי?

          1. גיא כי הם צריכים את הכדור ביד להיות ריכוזיים, שוב אתה מסובב, הוא לא שחקן שיוביל אותך לגדולות אף אחד לא אומר שהוא לא שחקן טוב הוא לא מהטופ של הליגה (24 הטובים בעולם וגם אתה לא הייתה בוחר אותו שם) זה שייך לסקוררים (והוא גם לא יפתח קליעה אל תשלה את עצמך)
            .
            דרך אגב ״ את זה הוא עושה מהרגע בו הגיע לליגה. זו רק עונתו השלישית בליגה, ויש באמתחתו כבר 2 הפועות בפלייאוף, באותן פעמיים הוא עבר סיבוב.
            כמה סיבובי פלייאוף עבר ווסטברוק בשנתיים האחרונות?״
            . הוכחנו לך שלעבור סיבוב במזפח זה קל אתה לוקח אותו לפני דיוויס? לצערי אתה ממשיך לסובב את הטענות הרי לא הסכמת להטריד אותו בבוקר כמה אולסטארים יש לבוקר לעומת סימונס? כמה הופעות בפלייאוף ?

            1. ברוך. אני לא זוכר "הוכחה" שלך. הוכחה דורשת נתונים.
              .
              דרך אגב,
              די עם הדמגוגיה. הניסיון לצייר תמונה כאילו אני טענתי מתי שהוא שסיומנס שחקן טוב מדייויס, או מבוקר, זה ניסיון מגוחך.
              התגובה שלי על ההצלחה בפלייאוף הגיעה כתגובה לשטויות ששמעון כתב. תבדוק, זה לא מסובך.
              .
              כאמור –
              יש כמה וכמה שחקנים שאני לוקח את סימונס לפניהם (ווסטברוק, באטלר, מקולם, ביל, לאבין, קמבה),
              ויש שורה של מי שאני בוחר לפניו (לוקה, יאנג, בוקר, ואייטון. הרשימה של שמעון).
              לא צריך משקפיים חדות במיוחד בשביל לראות שסימונס ממקום גבוה למדי ברשימה שלי.

            2. זה אני מסכים איתך

            3. רעידת אדמה.
              הושגה הסכמה בין מוסד שמעון-רובין לבין "אסאדו-מן" (א(והדי)סא(נס)ד(ר)ו(מ)מ(זרח)נ(שר))

            4. אני בחיים לא לוקח את סימונס על ביל, קמבה או מקולום.
              לאבין זה גם גבולי ביותר

              ראס ובאטלר זקנים גיא, השאלה זה האם היית לוקח את סימונס על ראס ובאטלר הצעירים?

            5. קמבה האמת טוב מסימונס שאני חושב על זה בהרבה התקפית, באטלר הוא כמעט ולא מתאים לשיטות משחק אבל צעירים הם טובים ממנו משמעותית, ביל לא הראה שהוא מסוגל לסחוב קבוצה , אותו דבר השאר , לגבי ראסל הוא טוב מסימונס

      3. גיא, אתה צריך לקבל את עיטור העוז (או ה-OCD) על זה שאתה ממשיך במאמץ, מראה דבקות במטרה ולא נשבר מול צמד האול-סטארים שמעון-ברוך

        1. אני אוהב את גיא , הוא אחד מהמגיבים הפיכחים והחכמים שיש לאתר לפעמים ה אבל הוא אחלה, ואני אוהב נורא את הוויכוחים הבלתי נפסקים שלנו , אני לוקח אותם ברוח טובה כמובן

          1. חד משמעית ברוח טובה.
            במקומות שהופכים לאישיים ובלתי נסבלים, עליהם אני ממזמן לא נכנס.
            אני יכול להסכים אתכם, או לא. (טוב, בדרך כלל לא…) ,
            אבל אתם אף פעם לא יורדים לפסים אישיים, וזה למרות לא מעט תגובות שעושות בדיוק את ההפך .
            .
            יותר מכך, אתם לא מפחדים להביע דעות נחרצות, גם אם הן לא תמיד פופולריות, ואתם עושים זאת ללא מעטה אנונימיות.
            זה בכלל מעורר הערכה.

  36. מה מפריע לך ב-NBA?
    זה.
    כל סופי המשחקים שלא נגמרים, שהופכים למצעד קליעות מהקו.
    אנטי קליימקס אחד גדול. אז מה אם התרגלנו. באמיתי, זה בלתי נסבל.

  37. מצטער גיא, עברתי על השרשור והטיעונים שלך הופכים להיות קלושים יותר ויותר במאמץ הנואש להגן על סימונס, שככל שעובר הזמן נגמרים התירוצים בשבילו אפילו לגדולים באוהדיו.
    אז ככה –
    בעונת הרוקי, שכ"כ טענת כנגדו, פילי הייתה החזקה ביותר עד היום.
    כולל עונה שעברה של "ארבעת האולסטרים".
    הם היו מסריחים חצי עונה, בהובלת אמביד וסימונס, ואז אחרי שהביאו את בלינלי ואליאסובה הפכו לקבוצה מסוכנת מאוד וקטלנית.
    קבוצה שנעצרה, בעצם, רק בגלל סימונס את בראון בפלייאוף.
    השלשות של רדיק, בלינלי, אליאסובה, קובינגטון וסאריץ'.
    ריבאונד ההתקפה של אמביד, סאריץ' ואליאסובה.
    הספסל הארוך והאיכותי שכלל גם את מקונל והולמס.
    הקבוצה החזקה ביותר של פילי עד היום, ועד תום עידן סימונס את בראון.
    הם הצליחו להפסיד לבוסטון הפצועה והצעירה, למרות טונה של כישרון בסגל וקליעה, כשסימונס נותן את הופעת הפלייאוף המביכה ביותר בהיסטוריה בערך.
    מאז הוא הוכיח שזה לא פוקס ושכל פלייאוף הוא ייחנק, כמו שצפיתי מההתחלה לגביו.
    אז אתה לוקח את העונה הזאת, והופך את זה לטיעון מנצח עבורו… כפיים.
    אתה באמת מסוגל להכל.

    1. קובינגטון, איליאסובה, ובלינלי אחלה, ממש אחלה שחקנים.
      טעות גדולה הייתה לשחרר אותה.
      .
      רק שלדעתי, אתה מתבונן מבעד למשקפי השנאה שלך, ולא מצליח להבחין במה שבאמת התרחש על הפרקט באותה עונה.
      בלינלי –
      באיזה קבוצה יצא לו לשחק ולקלוע יותר נק' למשחק מאשר בתקופתו בפילדלפיה? או באחוז אפקטיבי גבוה יותר?
      אתה ראית מה עושה איליאסובה מאז שעזב את הסיקסרס?
      תתבונן על קובינגטון לפני סימונס, ובעונה וקצת ששיחק לצדו של סימונס. 2 שחקנים שונים.
      .
      טוב, למעשה, לא. בלינלי היה ונשאר בלילנלי. כנ"ל קובינגטון. כנ"ל איליאסובה.
      ההבדל הוא שלצד סימונס הם זכו למבטים טובים יותר, מה שאפשר לכל אחד מהם להצטיין באותה קבוצה באמת מרשימה של עונת 18'.
      .
      אתה טוען שסימונס פישל מול הסלטיקס בפלייאוף? הפתעה גדולה. קבוצת ההגנה מס' 1 בליגה מול שחקן רוקי.
      .
      לא ברור לי למה (טוב, דווקא די ברור לי. הוא ברשימת השנואים) אצלך יש מי שלא מקבלים הנחות, ומי שזוכים כל הזמן להנחות. אני לא זוכר ביקורת שלך על מיצ'ל כאשר הוא פתח את העונה שעברה בצורה מזעזעת. הוא הראשון שהודה שבחירת הזריקות שלו דרשה שינוי קיצוני. לזכותו, הוא יישם, והשתפר.
      ועדיין, את סימונס אתה משפד על הופעות פלייאוף לא מרשימות, ואת ה-5 מ-10 מהשדה של מיצ'ל מול הרוקטס שוכח. או את ה-4 מ-22 במשחק 5 בהדחה מהפלייאוף בעונה שעברה (0 מ-9 מהשלוש. אסיסט בודד).
      .
      למען הסר ספק –
      כבר בשרשור הנוכחי כתבתי שאני לוקח את מיצ'ל לפני סימונס. ההופעות הלא מרשימות שלו בפלייאוף?
      רבאק, מדובר על שחקן בעונתו ה-2 בליגה! הוא ייקח את הכישלון, ילמד ממנו, וישתפר. אין לי ספק בכך.
      .
      השורה התחתונה?
      אני ממליץ על ספריי לניקוי שמשות. עם עדשות משקפי אוהד קצת פחות עכורות, רואים דברים אחרת…

      1. הכי מצחיק בכל הסיפור?
        אני בכלל לא אוהד, לא של סימונס, ולא של הסיקסרס…
        (האהדה שלי היא בראש ובראשונה לסאנס. ועל הדרך, נשארה אהדה ללברון, למרות שהוא משחק בלייקרס)
        .
        אני פשוט כותב את הדברים כפי שאני רואה אותם. אפילו אם הם מתנגשים עם הנרטיב של ה-KKK

        1. הקטע שהוא בדיוק אותו שחקן שהגיע לליגה והוא די אוברייטד יש לו תקרה קשיחה ללא קליעה ולא תהיה לנגר , אני מסכים איתך שהוא בדרג השני של השחקנים מתחת לאולסטארים האמיתיים

  38. יאללה רכזים בליגה שהייתי לוקח לפילי הנוכחית לפני סימונס

    1. קמבה
    2. ברוגדון
    3. קיירי
    4. יאנג
    5. וויט
    6. לברון
    8. לו וויל
    9. מורי
    10. ראס-אם היה על חוזה נמוך יותר
    11. ליליארד
    12. קרי
    13. פוקס
    14. דונציץ
    15. מוראנט

    כלומר סימונס רכז די בינוני גם בליגה, אם נכניס לזה גארדים שהם שוטינג אז בכלל….
    עכשיו אתה גיא היית לוקח את סימונס על ראס, קמבה, וויט, לו וויל. כלומר גם אצלך הוא עדיין לא בשלשי הראשון של הליגה בעמדת הרכז בלבד!!! וזה כי את דרק רוז ודראגיץ לא הכנסתי מפאת זיקנה אבל אותם כצעירים בטח הייתי לוקח לפני סימונס.

    אז כן הוא עדיף על רוביו, קונלי המזדקן, די ג'יי אוגוסטין, איש סמית, לונזו בול, גך טיג, קולין סקסטון, סאטורנסקי, ניקיטה , רוזייר בהחלט

    1. נשבע לך שזה אחד המקרים היחידים שהייתי לוקח את ראס על מישהו.
      עוד רכזים שהייתי לוקח מהרשימה שלך לפניו:
      רוביו
      רוז
      דראגיץ'
      איש סמית'
      בול
      טיג
      סטורנסקי
      רוזיר.
      .
      עוד:
      —-
      פול
      מקונל
      קרוסו
      בברלי
      ג'יילן ברונסון
      גבון קרטר
      קלרקסון
      קונלי
      דינווידי
      דאן
      לאורי
      מילס
      מוריי
      מאריי
      מורנט
      הגמד עם הליפה משיקגו
      אוסטין ריברס
      שרודר
      סמארט
      אייזאה תומאס
      .
      אני לא צוחק.
      כולם רכזים טובים ממנו.

          1. ראיתי הלילה את איש סמית' ועוד פעם לאחרונה. הוא מקבל לא מעט דקות בווש ולא לחינם. תמיד היה מחליף אבל הוא רכז לגיטימי לחלוטין. מהיר, יכול לקלוע (בעיקר חצי מרחק וחדירות), מוסר.
            יותר יעיל לקבוצה מסימונס.
            אני גם זוכר אותו לטובה מדטרויט, היה הרכז הפותח שלהם לתקופה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט