אירועי דיומא – 04.11.2019

כדורגל / ניר מועלם

ליגת העל (הבורסה לניירות ערך) – מחזור 9:

20:15 הפועל תל אביב – מכבי חיפה, ספורט 5: הפועל תל אביב עסוקה בבעיות ובלחצים של עצמה ובוודאי שאי השקט של האוהדים ושל הבעלים לא משפיע טוב על השחקנים ועל המאמן שלא מפסיק לשדר אותות מצוקה. בצד הירוק של המשחק יש הרבה יותר שקט לאור פתיחת העונה הטובה של מכבי חיפה. הפועל תל אביב מגיעה אחרי הפסד 3-0 להפועל חיפה ואילו מכבי חיפה מגיעה אחרי ניצחון 0-3 על כפר סבא. הימור – הפער בין מכבי חיפה למכבי תל אביב שבמקום הראשון עומד על 6 נקודות וחיפה יודעת שהיא חייבת לנצח כדי לצמק את הפער ל-3 וגם כדי להשוות את הנקודות עם ב"ש, במיוחד לאור העובדה שביום ראשון הקרוב היא תארח את בית"ר ירושלים למשחק מאוד קשה ואיבוד נקודות כאן וביום ראשון יכול להרחיק אותה יותר מדי ממכבי תל אביב, ובנוסף לזה כל הבלגאן בהפועל תל אביב לא יוסיף להם ואני מאמין שנראה את מכבי חיפה מנצחת ב-2 גולים ומעלה.

כדורסל / עידן ארווץ

21:05, 5PLUS: מכבי תל אביב (0-4) – עירוני נהריה (2-2) – שתי הקבוצות מגיעות אחרי ניצחון. מכבי עוד לא הפסידה בליגה כאשר במחזור האחרון ניצחה את הפועל ירושלים בקלאסיקו, וביורוליג בתקופה טובה גם כן. נהריה ניצחה במחזור אחרון את הפועל תל אביב במשחק צמוד מאוד, ונמצאת במאזן חצוי. המאזן ב-2 העונות האחרונות במשחקי הליגה בין הקבוצות הוא 0:6 למכבי, מה שלא אמור להישבר הערב.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

טורניר אלוף האלופים – סיבוב ראשון
14:00: ניל רוברטסון-מרטין גולד
ואח"כ שון מרפי-ריאן אוונס
21:00: גמר הבית

טורניר אלוף האלופים הוא טורניר הזמנה, המפגיש את 16 השחקנים שזכו בתארים בשנה החולפת. הפורמט של הטורניר כולל ארבעה בתים של ארבעה שחקנים כ"א, כשכל יום של שלב הבתים כולל צמד משחקים (בפורמט הטוב מ-7), שהמנצחים שלהם נפגשים לגמר הבית בערב אותו היום (בפורמט הטוב מ-11). הטורניר הנוכחי מביא לנו חידוש במצבת השחקנים, כשיכלול את אלופת העולם, ריאן אוונס, ואת אלוף העולם לוותיקים, ג'ימי ווייט הגדול.

משחקי היום כוללים שני אלופי עולם, שצפויים להיות פייבוריטים לעלייה לגמר הבית בערב: ניל רוברטסון אמור להיות עדיף על מרטין גולד, בעוד ששון מרפי לא אמור להתקשות מול אלופת העולם, ריאן אוונס. הטורניר משודר בערוץ ITV4, אותו אפשר לראות כאן.

לפוסט הזה יש 4 תגובות

  1. אחלה יום לכולם
    אני רק אוסיף שניקו קובאץ, מאמנה של באיירן מינכן פוטר אתמול אחרי התבוסה בשבת 5-1 לפרנקפורט וכרגע המועמד המוביל להחליפו הוא מסימיליאנו אלגרי, מאמנה לשעבר של יובנטוס.

      1. אלגרי הוא אחלה מאמן, ולדעתי הוא אפילו מתאים לבאיירן בסגנון המשחק שלו, והוא ההיפך הגמור מג'וזה מוריניו עליו גם היו דיבורים אבל לדעתי הוא פחות מתאים לבאיירן.

  2. ניר, עידן ופאקו, תודה רבה.
    מעט (באיחור) על אירועי אתמול.
    שיאני העולם בחצי המרתון, ג'ופרי קומוורור וג'וסלין ג'פקוסגיי הקנייתים, ניצחו אתמול במרתון ניו-יורק.
    קומוורור קבע 2:08:13 וג'פקוסגיי, במרתון הבכורה שלה, סיימה עם 2:22:38.

    שחר דלאל התייחס אתמול, בצדק, למידת התאוששותו של לליסה דסיסה האתיופי מאליפות העולם, שזכה בה לפני כחודש בקטאר. כפי הנראה, דסיסה טרם התאושש ופרש אתמול לאחר שעבר פחות ממחצית המרחק.

    כאן אפשר לקרוא עוד:
    https://www.iaaf.org/news/report/new-york-city-marathon-2019-kamworor-jepkosge

    נובאק דג'וקוביץ' ואשלי בארטי זכו אתמול בטורניר המאסטרס בפאריז ובטורניר סוף השנה לנשים (גמר הסבב) בשנזן, שבסין, בהתאמה. שני המדורגים ראשונים בעולם גברו באותה התוצאה, 6:3, 6:4, על דניס שאפובלוב הקנדי ואלינה סביטולינה האוקראינית.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט