מעורב הופס ליום ששי: האם זה הזמן לטנקינג לגולדן-סטייט ווריורס? / מנחם לס

סטפן קרי נראה אדיש וללא חשק לשחק, ואז נשברה היד. מתנה מאלוהים!

1.האם זה HIGH TIME לווריורס לעשות טנקינג עד סיום העונה?

אילו אחד מגולשי האתר היה שואל את השאלה הזאת היום לפני שנה, היו שולחים אותו דחוף לאברבנאל. תארו לכם את סטפן קרי, קליי תומפסון, קווין דוראנט, דיאנדרה גרין, וג'בל מגי עולים לשחק ב-1 לנובמבר, 2018, ומישהו היה אומר שהפתרון היחיד לקבוצה הזאת (ב-1 לנובמבר, 2018) הוא טנקינג. אפילו אברבנאל לא היה עושה זאת.

היו חייבים למצוא פתרון הרבה יותר רציני.

החלק הזה של המעורב שלי מבוסס על פוסט שקראתי ב-YARDBARK, מאת שון קין.

שון קין הוא קומיקאי מסן פרנציסקו אבל הוא לא התבדח, לא עשה הצגות, ולא התכוון להצחיק אף אחד כשהוא הציע אמש לווריורס להתחיל טנקינג, אחרי שחזה ברבע הראשון שלהם נגד האורחת מפיניקס, שהגיעה ללא הסופר-סטאר שלה בפוטנציה, זאיון ויליאמסון.

מי שמכיר אותו יודע שהוא מחבר "BILLY ON THE STREET", "NBC, COMEDY SPECIAL, ועוד כמה מפוצצים מצחוק כאלה.

הוא ישב כמוך וכמוני וחזה במשחק – (אבל הוא ישב על כסא העתונאים שהם ה-VIP ויושבים בשורה הראשונה ואנחנו או מ-10,000 ק"מ או אני מ-5,000 ק"מ משם בטיווי )- וראה בדיוק מה שאנחנו ראינו: טבח של הדיינסטי שהיה גולדן סטייט ווריורס ושהושפל ע"י הקבוצה שרק לפני 4 חודשים היתה הבדיחה של הליגה.

אני לא אעשה צדק לשון קין אם אנסה לתרגם אותו. אז הנה תחילת הפוסט שלו, מילה במילה:

The Warriors moved into their fancy new arena last week, but they brought along the spirit of their decades of misery in Oakland, rather than the recent glory years. In the first game, they gave up 141 points to the Clippers, the most they’d given up in the Steve Kerr era and the most any team has surrendered in its first game at a new arena. The Warriors followed up that bomb with a 28-point loss to the Thunder in Oklahoma City, a game that wasn’t that close. Even after beating the Pelicans, it still feels like the Warriors are in deep, deep trouble.
First, they can’t guard anyone. 
Draymond Green hurt his arm in the opener after colliding with Patrick Beverley, but he easily could have hurt it while desperately waving his teammates into position. Or he could have sprained his neck watching opponents drive past D’Angelo Russell to the basket. With Willie Cauley-Stein and now Kevon Looney out with injuries, the Warriors' big-man rotation consists of Draymond, rookie Eric Paschall, draft bust Marquese Chriss and second-year man Omari Spellman, who weighed at least 315 pounds at summer league. It’s possible that Steph Curry, who suffered a broken his left hand against the Suns on Wednesday night, is their second-best defender, which is like Justin Timberlake being the second-best actor in a movie.

Injuries are worrisome as well. Looney’s out indefinitely with a “neuropathic condition” in his leg. There’s no timetable for his return because doctors aren’t sure what’s wrong. Alec Burks should be back soon, but he has been racked with ailments his entire career. There’s so little depth that when Jacob Evans, last year’s first-round pick who rarely played, went out with a hip injury, it felt like a disaster. 

כמובן שזה לא נעים כשקבוצה סובלת פציעות, במיוחד כל כך מוקדם בעונה, כמו שלוש הפציעותו לכוכבים שהקבוצה סבלה בפלייאוף של העונה שעברה.

מה הצדק (וההגיון) בהשקעת מיליארד דולארים בהיכל הסופר-מודרני שבנו, ואז להגיש לקהל האוהדים המשלם לאט-לאט את המיליארד הזה הצגה שחשבו שהיא תגיע מברודוויי, ולפתע היא מגיעה מעפולה, או מלוכסמבורג?

אחרי 5 שנים של שליטה מחלטת, הווריורס מתחילה העונה לפגוש בשחקניה לשעבר שמחפשים רבנג' עליה, והם לא יחסכו מאומה כדי להשפילה. פטריק בברלי כבר אמר לסטפן קרי שהרבנג' מתחיל עתה ויימשך 5 שנים (https://heavy.com/sports/2019/10/draymond-green-warriors-patrick-beverley-stephen-curry/ (מה סטפן קרי ענה לו? למקרה שלא קראתם קרי הגיב מיד, "אתה לא בן 31?).

יריבים בליגה לא יכולים לחכות להחזיר לסטף קרי על ה-SHIMMIES שהוא האכיל אותם בשנים האחרונות.

סטיב קאר, אחרי הכל, הוא PROTEGE (בן חסות) של מאמן אחר הנקרא גרג פובוביץ'. הוא היה שם בעונתו הראשונה של פופוביץ' כשהאדמירל דויד רובינסון נפצע, והפלח ניצח רק 20 משחקים עם הספארס (וניסה לנצח אפילו פחות!)

הפרס שפופ קיבל? טים דאנקן!

המצב בסן פרנציסקו משונה ומוזר ביותר: בעלי הווריורס כבר החזירו לעצמם את הכסף שהשקיעו ב'צ'ייס סנטר' כי הכרטיסים העונתיים במחירים מטורפים (שרק המיליונרים מסיליקון וואלי יכולים להרשות לעצמם) באולם החדש נחטפו לפני שנה בדיוק כמו לחמניות חמות מרוחות בגבינת 'פילדלפיה'. למה? כי כולם ציפו שה'דיינסטי' יימשך WELL INTO שנת 2025. מכרו למיליונרים לא רק סוויטות מהודרות ומושבים מכובדים אלא גם 'מושבי יין' במין המצאה חדשה לכוסית יין במרתפי האולם החדש בהסיום עוד נצחון. כולם קנו את החבילות היקרות מאד כי הם בנו על קליי תומפסון וקווין דוראנט ולא על גלן רובינסון III או אבאנס.

היי. 'טנקינג' עלול אפילו להתקבל בברכה ע"י המוחות האלה מעמק הסיליקון שיעשו חישובים במגה-מחשבים שלשאר העולם יהיו רק עוד 8 שנים (אלא אם כן הסינים יגנבו את ה-BLUE PRINT ב-3-4 השנים הבאות…) כיצד הטנקינג יבנה שם סופר-טים חדשה. הם עלולים להיות בעד הפרוסס! ה-TECH BUBBLES הללו שהם-הם העושים מההיכל החדש פרה חולבת קש ברמה שאף אולם אחר בליגה לא חולם אפילו עליו, אולי ישמחו להיות חלק מבנייה חדשה שתהיה רחוקה רק בחירת דראפט אחת 1-5 מלחזור למה שהיתה – דורסת כל יריבה בליגה.

שון קין מסיים את מאמרו במילים האלה:

. It’s a high price to pay for mediocrity, for the team, the players and especially the season ticket holders. But on those tough nights when Anthony Davis is repeatedly dunking on Cauley-Stein, at least they can drown their sorrows in crab fries and microbrews.
.

2. מה הוכיח, לי לפחות, הנצחון של מיאמי על אטלנטה, באטלנטה 106-97?

הוא נתן לי הרגשה טובה, אבל באותו זמן העלה כמה חששות.

קנדריק נאן הוכיח שוב שהוא הופך ל-'GO-TO-MAN- של ההיט עם ערב מצויין נוסף של 10 מ-15 (כולל 4 מ-6 מה-3) ל-28 נקודות, וטויילר הירו עולה מהספסל להיות 'האיש השני' של ההיט עם ה-17 שלו!

אז מה מחשיש אותי (שימון, זה מהמילה חשש!)? החשש שלי מה מרגישים הלילה ג'ים באטלר עם 2 מ-10 ל-5 נקודות, וגורן דראגד'יק עם ערב של 4 נקודות?

האיגו של כוכבים כמו באטלר ודראג'יק לא נותן להם לעבור על ערבים כאלה בשתיקה. כאן חייב להיכנס אריק ספואלסטורה לקדירה (לא בטוח באיות) ולהבטיח שה-STEW מתבשל על מי מנוחות, ולא מתחיל לרתוח ללא שליטה. ג'ימי ידוע ביכולתו להרוס קבוצה שלמה.

אני מקווה שכאן זה לא יקרה!

3. דוראנט: " כמובן של-ALTERCATION (מין 'ריב') שלי עם דריימונד גרין היתה השפעה על החלטתי לעזוב!"

"זאת לא היתה הסיבה היחידה, אבל העויינות בינינו היתה אחד הגורמים להחלטתי לעזוב"

. זה מה שקווין דוראנט אמר בתכנית FIRST TAKE של ESPN. "אני מאמין שהבעייה הזאת היתה ברת פתרון, ואני מצטער שהסכסוך לא בא לפתרון כי אני מאמין שהוא יכול היה".

מילה במילה?

"I wish that wouldn't have happened," Durant said Thursday. "I feel like that was a situation that definitely could have been avoided. It really came out of nowhere."

דוראנט ממשיך:

"Draymond knew that he was out of line" Durant said. "As men, we talked about it "and everybody around tried to get us to mend it fast because of the season and we wanted to win. But he had his process on how he wanted to handle it and I had my process and eventually we came together' but it was too late

"I mean, your teammate talked to you that way, you think about it a bit," he said. "But … we talked about it, but definitely [it was a factor], for sure, I'm not going to lie about it."

"שון ליבינגסטון עמד לסיים קריירה; אנדרה איגודלה הגיע אף הוא לגיל של פרישה. בסופו של דבר הרגשתי שהגיע הזמן לשינוי. הגיע הזמן להיפרד".

חובסה להוסיף שגרין עצמו דיבר על ה-ALTERCATION לפני כחודש בראיון עם אדריאן ווג'נרובסקי שההשעייה שלו אחרי המקרה הבהירה לו שהווריורס עומדת לצידו של דוראנט.

הוא אמר לעצמו,

"Oh my God, the Warriors sided with Kevin Durant."

אבל אז הוא מודה שהיה עליו להודות שהוא טעה, ו-"ברגע שהודיתי לעצמי שהיתה זו שגיאה מצידי, וברגע שהתגברתי על העקשנות שלי, הייתי מוכן לצעד הבא. השאלה היתה כיצד אני מתקן את מה שעשיתי ולמה שגרמתי, ומה עלי לעשות כדי להשאיר לנו את הסיכוי לאליפות. איבדתי את ה-TRUST של קווין דוראנט, השחקן הטוב בקבוצה, ועכשיו אני שואל את עצמי כיצד להחזיר את אמונתו ובטחונו בי. האמת היא שאני אוהב אותו. הוא כמו אח לי, והעובדה שלא ידעתי בדיוק כיצד למחוק את מה שעשיתי, הטרידה אותי מאד".

4. מסתבר שהמכות בין טאונס לבין אמביד לא התחילו סתם ככה (דוק, האם גם אתה רכלן? בוודאי. I LOVE IT!)

במעורב שלי אתמול הכנסתי תמונה של קרל אנטוני טאונס עם החברה שלו.

קראתי רכילות על מין רומן משולש שג'ימי באטלר היה מעורב בו, אבל החלטתי לא לפתוח קופסת פנדורה ללא יותר פרטים.

אבל היום כשבכמה וכמה אתרים היה כתוב על המכות בין טאונס וג'ואל אמביד, ואולי לסיבה שהבעירה את הלהבה בנוסף לליכלוכים על הפארקט, החלטתי לספר לכם במה מדובר.

סטיב דויצ'יו מ'לארי בראון' יצא עם הכותרת:

Did Joel Embiid allude to girlfriend drama between Jimmy Butler, Karl-Anthony Towns

לא היה דבר מיוחד או יוצא דופן שגרם לדחיפות בין טאונס ואמביד ואז להתחיל קרב מכות כזה.

ייתכן מאד שבין השניים שרר מתח רב שהתפרץ לבעירה בעת המשחק.

כמה אתרים 'שחורים' כמו blacksportsonline.com , UNDEFEATED, וצ'אטספורט היו הראשונים שדיווחו שלפני המכות של אתמול, אמביד זרק לעבר טאונס כמה טראש-טוקס על ג'ימי באטלר וחברתו של טאונס. כמובן שדברי אמביד – הידוע בפיו הגדול – רק העלו את האוקטן ל-200, כשהוא "הזכיר" לטאונס את הרומן הסודי בין באטלר לבין חברתו.

המגזינים וחהאתרים השחורים לא רק דיווחו על הרומן הסודי, אלא הלכו עד כדי להזכירו כגורם שגרם לבאטלר לעזוב את הקבוצה אחרי שהוא וטאונס הפסיקו לדבר אחד עם השני. פרטים? תשאלו את שימון. הוא יודע יותר ממני. אני יודע רק מה שאני קורא.

If you followed all the drama that went on with the Minnesota Timberwolves early last season, you may recall some rumors about Jimmy Butler wanting a trade out of Minnesota in part because of some drama involving him and Towns’ girlfriend. Black Sports Online had a summary of it at the time, but the gist of it was that Butler had an intimate relationship with a woman who was dating Towns.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 78 תגובות

  1. על היבריס (גאות יתר) נענשים. בחומרה. כל מי שבקיא בסיפורי המיתולוגיה של הקדמונים יודע זאת. לבעלים של ג"ס עלה השתן לראש במהלך השנים האחרונות. אוקלנד הנאמנה ננטשה, מחירי הכרטיסים הרקיעו שחקים, תכנון האולם החדש נתן דגש על בנית תאי צפיה לסופר עשירים על חשבון שאר הצופים (כולל העיתונאים) ואולי החטא החמור מכל, קידום ילדיו לעמדות מפתח ודחיקתו של גרי וסט.

    1. הנפילה של הלוחמים היא אחת הגדולות אם לא הגדולה בהיסטוריה.
      קריסה כוללת
      מצב קלאסי לשמחה לאיד, לחובבי הז'אנר
      אחלה מעורב
      🙂

  2. איזה פח דוראנט. לא יודע לסתום את הפה.
    בחיים לא היית שומע את לברון אומר דברים כאלה על ההיט שגם הם היו כבר פצועים וזקנים מידי כדי לעזור לו ובטח שלא על קליבלנד ששם הוא נשאר עם סגל ממש זוועתי.
    לא שומעים את קוואי בא ויוצא על שעזב גם בגלל ששחקני טורונטו שרובם כבר בשלהי הקריירה שלהם.
    בגלל זה דוראנט מתאים בול לחבר האדיוט שלו בברוקלין. שניהם שחקנים עם אופי פח

    1. אה, פתאום אנחנו לא רוצים לדעת מה קרה בגולדן סטייט? אז איזה מדיה על ספורט תהיה לנו? זה כמו, "אל תספרו לנו על השטחים, אל תספרו לנו על קו העוני, אל תדליפו מהמשטרה". תנו לחיות בלה-לה-לנד, ושהאוהדים יסתמו את הפה וישלמו מנוי מופקע.
      מה אנחנו, המנכ"ל והצנזור של גולדן סטייט? מדברים מהפוזיציה של המיליונרים שרוצים "שקט תעשייתי"? בדיוק להיפך.
      טוב מאוד שדוראנט פתח פה. זה גם מעניין יותר, וגם כי אין תחליף לאמת. חבל שרק עכשיו.

      1. השטחים לא קשורים לעניין. הם לא בעיה אלא הפיתרון. השטחים האלו הם לב ארצנו ומולדתנו והבסיס לקשר של עם ישראל לארץ ישראל לפני כל שטח אחר והרבה לפני שחשבו כאן על ערבים ומוסלמים, כשהיהודים הראשונים הגיעו לארץ כדי לחיו בארצם יותר מ-1900 שנים לפני המוסלמים והערבים הראשונים שהגיעו לארץ כדי להרחיב את האיפריה הערבית בשנים 640-634 במה שמכונה "הכיבוש הערבי". וישנם ממצאים יהודיים בשטח מלפני יותר מאלפיים שנים ושלושת אלפי שנים ואין ממצאים ערביים מלפני שנות הכיבוש הערבים הנ"ל.

        ובכלל גם בקוראן כתוב שהארץ הזו של היהודים ואין כל אזכור לקדושת הארץ למוסלמים ואף ירושלים לא מוזכרת בו כלל לעומת מאות רבות של פעמים בתנ"ך (ויש לציין שמסגד אל אקצא בירושלים הוא על שם מסגד כזה בערב הסעודית מזמן הקוראן, ולא להפך כי זמנו של הקוראן הוא בשליש הראשון של המאה השישית לספירת הנוצרים (מוחמד ימ"ש מת בשנת 532) והמסגד בהר הבית נבנה בסוך המאה השביעית ותחילת השמינית). וזה מוכיח שהערבים משקרים בטענותיהם על הארץ כי הן נגד הקוראן שאמור להיות מקודש להם.

        ובכל מקרה אין לערבים הפלסטינים כל זכות טענה על הארץ וראשית כי כאמור זו ארצנו ולא ארצם ואף בקוראן כתוב כך אך גם כי הם מעולם לא שלטו בארץ הזו ואף לא על חלק ממנה ולא כבשנו מהם את השטחים האלו אלא ממדינת ירדן ולא הייתה מעולם פלסטין שהם טוענים שנגזלה מהם.
        לכן אין כאן כיבוש ולא שטחים כבושים אלא שטחים יהודיים וההתנחלויות חוקיות מבחינה אמתית לפי כל חוק.
        ובנוסף לכך הוותרנות כלפי הערבים ונתינת שטחים לשליטה ביטחונית שלהם רק החמירו את הטרור שיצא מאותם שטחים ולא הביא יותר שלום ומדינה ערבית בלב הארץ שגבולותיה קילומטרים ספורים מגוש דן והשרון והשפלה תהיה מדינת טרור לא פחות מהרשות הפלסטינית ושלטון החמאס בעזה. אך בכל מקרה כאמור אין הצדקה כלל לתת לערהים מדינה מכל הסיבות לעיל וגם בגלל דסה פרב לטרור.

  3. ברור שטנקינג אבל זה לא מכוון כן? בלי סטף הם באמת ברמה של שחיטות וטנקינג אז הם גם לא יצטרכו להתאמץ. מי יקפיץ שם כדור

    לא רק שדריי הזה דביל ונגר גם סילק את דוראנט חח. להבין כמה דוראנט אהבל הוא בא משיחות עם גרין באופן רשמי ( אני חושב שזה בגלל התערבות תאגידים וכו ואין לזה קשר לדריי).

    דוראנט כזה פוסי יאללה נגר כמו דריי שבר אותו 😂😂😂 soft baby soft.
    אם הייתי שחקן ברמה של דוראנט הייתי משפיל את דריי כל יום ואז אחרי כמה השפלות באימונים הייתי מורה להנהלה להעיף אותו. אבל זה רק אני.

    1. אף אחד לא שבר אותו. מה לעשות שחבר שלך מתהפך עליך זה לא נעים בלשון המעטה. מבין את דורנט לגמרי.

  4. תודה דוק.
    לא נראה לי שיש לווריורס ברירה. מה שכן הם יוכלו לפתח את הצעירים שם בלי לחץ – לפי מה שראיתי יש להם 4 שחקנים שהם יוכלו לפתח לשחקנים לגיטימיים – פסקל פול ספלמן ולי.
    לגבי דורנט לא מבין מה רוצים ממנו. גרין התנהג אליו בצורה לא מכבדת. לגיטמי לגמרי שיעשה את הבחירה הזו. לפחות הוא לא ילד שגיבור בטוויטר.

  5. תודה דוק. התבלבלת כמובן בין זאיון לאייטון.
    אייטון לדעתי לא יהיה בשום קונסטלציה סופרסטאר בפוטנציה.
    אולי באימפוטנציה.
    לדראגיץ' אין אגו של ממש, ובאטלר ממה שראיתי זורם ומשתף מאי-פעם.
    אמביד ביץ' אמיתי ובריון בכיין ומפונק. ילד מפגר שאופיו ימנע ממנו לממש את הפוטנציאל.
    הוא הופך מאוס יותר ויותר עם כל עונה.
    הבחורה של טאונס מהממת.
    כשירות לאתר, הנה האינסטרגם שלה:
    https://www.instagram.com/kawa_xo/?hl=en

    1. מסכים לגבי אמביד. יש לו פוטנציאל להיות שחקן היסטורי במקום זה הוא מוציא אנרגיה על טוויטר ועל קשת השלוש.
      הבחורה של טאונס לשעבר? אני מקווה שהוא סיים איתה אחרי מה שהיה

      1. כי יש לך מושג מה באמת היה שם ביינה ובין באטלר? גם לי אין, אבל לפי איך שבאטלר התנהג (התשחרר לו איזה בורג רציני באותה תקופה) + לאור העובדה שבאטלר היה זה שביקש לברוח משם כמה שיותר מהר + לפי זה שטאונס עדיין איתה = לי זה נראה כמו ששניהם רדפו אחריה (ובצדק!), וטאונס זכה.

    2. תודה מנחם. ניזון אומנם רק מתקצירים מורחבים של ההיא ולא ראיתי משחק שלהם מעבר לכך העונה אבל הרושם הראשוני שבאטלר באמת משתף וזורם מאוד .

    3. מסכים לגבי אמביד, ילד קקה שנכנס לו לראש שהוא איזה מאסטר מיינד. שילוב מוצלח עם סימונס. חבל, כי אם הוא היה מתרכז בכדורסל יותר מבלבולי שכל היו מדברים עליו ברמה של לברון, יאניס וקוואי.

    4. יש לה בהחלט כישרון לעשות duck face בכל תמונה.
      (דוק, נכון שה-d וה-f צמודות במקלדת, אבל כמובן שהתכוונתי ל-d. חוזר שנית- d).

      1. זאת העבודה שלה – דוגמנית אינסטגרם. אין בזה שום פסול – כל עבודה מכבדת בעליה – ולא צריך לרדת להשמצות מהסוג הזה.

    5. לא יכול שלא להסכים. גם התגובות שלו במהלך המהומה, וגם בחילופי הדברים אחר כך. ילד קטן ומאוס. עם הזמן אני הולך ומאבד כל הערכה שאי פעם הייתה לי אליו

  6. מנחם הגולדן סטייט קבוצת טנקינג עוד לפני שהעונה התחילה בכלל.

    מעבר לזה שסטפן הוא שחקן שלא יכול להוביל קבוצה לבדו מכל הבחינות מקצועית ופיזית.
    אין בה שום דבר חוץ משחקנים מושתנים שהמאמן סטיב קר החתים כדי לצאת גאון. כמו הרכז שנבחר ע"י הלייקרס בעבר ואף פעם לא שיחק בקבוצה גדולה.
    אני לא מבין למה שיחררו את איגדלה שחקן בית וסמל שהביא להם אליפות וגם הפרישו את לבינסטון שהיה יכול לתת עכשיו גיבוי לשחקן פציע כמו סטפן שקיבל ב-4 שנים האחרונו גיבוי מ5 אולסטארים בסגל.

    הכוכב האמיתי מהריב בין אמביד לטאונס הוא בן סימונס שהשתלט על טאונס וחנק אותו על הפרקט. מעניין באמת מה עונש ההרחקה שהוא יקבל לעומת שאר השחקנים.

  7. תענוג של מעורב
    גם חשבתי שסימונס יחטוף על חניקת החתול, בתור אוהד פילי אני שמח שלא אבל אם הייתי אוהד מינסוטה הייתי רותח
    פרספקטיבה איז א ביץ'
    🙂

  8. תודה מנחם. אין מה להיות מודאג מג׳ימי באטלר. אתמול בלילה הוא אולי לא קלע, אבל הגנה, האסל, ריבאונד, שיתוף הכדור היו שם. לא סתם הוא סיים עם +- 21. גם בלי לקלוע הוא היה מצויין. מה שלדעתי אפילו יותר חשוב, זה שהוא ממש היה נראה כמו המנהיג שלהם.
    אם כבר בבאטלר עסקנו, לסיפור שלו ושל טאונס לא היה קשר למכות. בזמנו דיברו על כל העניין לסיבה שהריב ביניהם התחיל, אבל לאמביד אין קשר לסיפור. אמביד וקאט המשיכו את הרחב בסושיאלס, אז כל אחד צחק על השני – אמביד הביא את הסיפור הזה, טאונס את אמביד הבוכה בפלייאוף

  9. תודה מנחם על המעורב.
    .
    באטלר אמנם לא קלע הרבה, אבל כמו שאמרו אחרים לפני הוא זורם ומשחק קבוצתי ונותן פוש בהגנה. הוא סיים את המשחק עם 9 רב 11 אס' 6 חט' ו-3 חס'. הוא נותן לצעירים סביבו לפרוח. וגם לפני המשחק בזמן החימום והזריקות לסל, הוא התאמן עם דנקן על שמירה, ואח"כ עמד ליד אדביו בעונשין והפריע לו בצחוק.
    הוא לא חייב לקלוע כשיש אחרים שיקלעו. האגו שלו זה הצלחת הקבוצה. וזה שהוא זרק רק 10 זריקות זה גם אומר שהוא הכריח זריקות כמו אחרים שאנחנו מכירים (הארדן וקונלי)
    ואם היום לא נכנס אז מחר יכנס.

  10. אין מה לעשות, כת זו כת. ואל תעירו אותם מהחלום, גם כשהמהרישי גנב להם את הכסף ואנס את הבחורות. עיוורים, מעדיפים לחיות בלה-לה-לנד. "אנחנו אימפריה ונחזור להיות כזו".
    .
    1. המפלצת מהמפרץ, שושלת KD, קיבלה הודעת פטירה מוקדמת בתקרית דריימונד גרין. ביצ', לא צריך אותך יותר, פועל שחור, שחקן חיזוק זר, "גנב לסטף שלנו את ה-FMVP". כפיות טובה שלא נראתה כמותה מעולם. "הם נראים יותר טוב בלעדי דוראנט", שרו מדי בוקר במנזר, ולא ידעו שהקארמה בשער.
    תכלס בלי KD, סטף היה נשאר עם אליפות על היורוליג של בלאט. תודה לכתף של קווין לאב, תודה לברכיים של קיירי. ותודה גם לאיגי.
    .
    2. חבל מאוד שדוראנט לא דיבר כבר אז. חבל שראמונה שלבורן, האפס המאופס הזהו, לא ידעה לגלות אז מה שחשפה רק בסוף העונה. שעוד באותו וערב שקלו לזרוק את דונקי מהקבוצה. כי היה חשוב גם לה לשמור על "שקט תעשייתי" בדארלינג של ה-NBA. עיתונאית עלק. חושבת שאם היא תלקק את התחת ללייקוב וג'ייקוב, ייצא גם לה משהו מזה. כת, נו. ותביא מתאילנד עוד 5 גופיות מספר 30.
    .
    3. הכרזת המוות של המפלצת נקבעה בפציעת האכילס של דוראנט, ומייד אחר כך, מהצער, נפטר בטרם עת ה-ACL של קליי. זהו זה! וחופש לכל!
    ראשון הפורצים לברלין היה המרשל ז'וקוב, מחופש לקוואי לנארד. הסכם הכניעה נחתם בעוד החטאת שלשת קלאצ' של סטף. לפחות זה לא היה קיירי בשלשה משלו. יש גבול. אמנת ז'נבה וזה.
    .
    4. הגיע הטרייד על ראסל. אולי מהפאניקה על אולם המיליארד החדש, סן פרנסיסקו והמנויים המולטי-מיליונרים מהסיליקון, שרוצים SHOW. אשכרה מוכרים שם כרטיסים לאולם, לזמן המשחק – בלי לראות את המשחק! תבואו, יש פה תמונות בתערוכה, יין בורדו וגבינות מעמק דורדון (תכלס כולם בהמות של מק אנד צ'יז, אבל יש חשבון הוצאות פתוח וחובה לנצל).
    אוי, כזה כיף לדמיין את הפרצופים שלהם עכשיו… תבוסות מפריקינג פיניקס. LOL. תתקעו את הסיגאר עמוק בספלמן שלכם.
    .
    ראסל היה טרייד נפל מקצועית. הביאו שחקן על המקום היחיד הפתור בקבוצה, מס' 1. מסננת הגנתית. אבל בכת המשיכו בשירים חדשים: "קליי יחוזר כמו חדש. יעבור ל-3. סטף וראסל זו קומבינת בק-קורט קטלנית (ולא ידעו כמה צדקו, רק בכיוון השני). דריימונד, יוכיח גם לסיימון-בארוק שהוא אולסטאר טופ 10. יהיה טוב! אנחנו חוזרים!".
    אכן חזרו. עם התקפת המשולש: אריק פסקל, עומרי ספלמן וגלן רובינסון. ה-3, מיינד יו! 3-3-3, הכל מיסטי כזה, באמא שלי. תעביר את הפאף.
    .
    5. הפציעה של סטף היא עוד הזדמנות להתעורר. הילד יחזור כבר סביב גיל 32. היתכנות תיאורטית לכינון האימפריה מחדש, היא עד פג התוקף של סטף. תנאי הכרחי. וזה כמה עוד נשאר? עוד שנתיים-שלוש? אולי.
    בינתיים צריכים לקרות יותר מדי דברים. קליי צריך לחזור כמו חדש. וזה עניין מאוד לא ודאי. רחוק מכך. אפשר להביא נתונים על שרידות ויכולת של קרועי-ACL, רק מי מתעניין בעובדות? "תיכף חוזרים!".
    ועוד: צריך למצוא קונה טוב לראסל, שערכו מידרדר מדי יום. ופתאום מישהו ישים לב לאין-הגנה שלו, לאופי המפונק, לרעל בחדר ההלבשה, לכולה-עונה-אחת-פלוקסית-בברוקלין… גם השוק הקרוב מיובש לאל-אללה, לכן עמדת המיקוח של גולדן סטייט עם ראסל פגיעה. וכולם יודעים כמה לוחצים באולם המיליארד. היי, על מה שילמנו פה כל כך הרבה? ואתם יודעים מי אני?! אז תביאו סחורה חמה. עכשיו. הספלמן הזה כבר עושה לי חרארה ברקטום.
    אז יש לנו החזרה של סטף המתבגר. והחזרה של קליי הפצוע. והטרייד העתידי על ראסל – אגב, הקבוצה הארד-קאפ בינתיים, כך שהמרחב החנוק, חנוק עוד יותר. לא פתרנו את שאלת מס' 3 הקריטית. אין לנו גבוה ראוי לשמו (אה כן, בדרך היה עוד מזמור, "מרקיז כריס עוד יוכיח שכולם טעו לגביו". לא עשה פלייליסט גלגלצ. אשכנזים מנאייק). ואין לנו ספסל, בכלל.
    עדיין רוצים להמשיך להאמין? בכיף. רק תכירו: ראש – בלאטה, בלאטה – ראש.
    .
    6. ניצולי הכת הראשונים ייצאו החוצה ויספרו, שמתישהו צריך להשלים עם המוות, and to move on. רצוי כמה שיותר מוקדם. כי הצניחה בפעם השניה, טראומטית אפילו יותר מהראשונה. אחרי כמה זמן באוויר הצח, החמצן חוזר. ואז אפשר לחשוב אפילו על היום אחרי. למשל, לשחרר את הדונקי ולבנות משהו חדש וטוב. למשל, להכיר תודה לסטף, ולתת לו הזדמנות אחרונה להציל את קריירת הפלא שלו, שלא תחזור כנראה עוד הרבה שנים. מי יודע – אולי עוד יעשה FMVP יום אחד!
    אלא שזה לא יכול לקרות, בסבירות גבוהה מאוד, בקבוצה הנוכחית. די, נגמר. ובינתיים, אף יריבה לא תשב קפואה במקום, כאילו הכל על pause, ותחכה לחזרת הווריורז. כולם מתחזקים, כולם רצים קדימה, והפערים רק יגדלו בזמן הקרוב.
    גולדן סטייט צריכה לעבור מייד לשלב הבא. טנקינג זה נו-בריינר. הרבה אחרי זה, לשנות את הפרדיגמה, ולהקים דבר חדש. כמו שעושה כל גוף בריא.
    אבל מצדי? למה לא, שימשיכו עם הכת. לפעמים הליגה נורא רצינית, מה רע בקצת קומיק-ריליף. שיהיה לכולנו בכיף.

    1. עוקב אחרי התגובות שלך וכמות הידע שלך בנבא מרשימה רק עדיין לא הצלחתי להבין מאיפה כל האנטי לגולדן סטייט …

    2. סתם אתה צודק
      רק הביקורת על הבאת ראסל לא ברורה
      ברור שהוא לא מתאים.
      אבל זה בוודאות עדיף על לאבד את דוראנט לחינם
      אני עדיין חושב שלקבוצה הזאת יש ריצה אחרונה בשרוול בשתי עונות הבאות אולי 3.
      בסוף זאת. הנהלה שמצליחה להפתיע כל פעם מחדש.

      1. צודק לגמרי, גם אני מייד אמרתי, החמאתי – הצליחו בתבונה לייצר לעצמם את ראסל בתור צ'יפ החלפה. אלא שזו לא היתה הדעה השלטת. אמרו – "ראסל זה פרפקט לקבוצה. יחזק אותה. יחליף את קליי. קליי ייכנס ל-3. ההוא ייכנס ל-5, ההיא תיכנס ל-6. וביחד יהיה 10. עוד תראו". ולזה כוונתי. ל"עוד תראו" הזה. אז ראינו.

      1. אם אין לך שונאים אתה לא קיים.

        בשביל מי אנו פה אם לא סטף לברון ראס הארדן קיירי דוראנט? בטח לא בשביל מקסי קלבר
        אפילו ליאנג ולוקה הצעירים כבר יש הייטרים זה אומר שהם במקום טוב.

  11. לתשומת לבך, מנחם. אברבאנל לא היה מישהו חולה נפש אלא מנהיג יהודי דגול, רבי דון יצחק אברבאנל, שהיה שר האוצר של ספרד בתקופת גירוש ספרד ולמרות שהמלך פרדיננד והמלכה איזבלה, ימ"ש וזכרם לעד ולעולמי עולמים, הציעו לו להישאר בתפקידו הוא סירב ויצא מספרד עם בני עמו המגורשים.

      1. בשום שלב לא התאשפז שם אלא שמישהו החליט לקרוא על שמו מקום כזה.
        ובכל מקרה הוא לא ביצע כל טעות ועשה מה שהיה צריך לעשות!

        1. רב, פילוסוף ורופא באיטליה של שיא הרנסאנס. בעיקר מפורסם ספרו "שיחות על אהבה" שהציג את פילוסופיית האהבה, שטוענת (על רגל אחת) שהעולם הושרש מאהבה. הוא דחה את הטענות הניאו פלאטוניות של התקופה שקבעו שאהבה היא דבר רוחני בלבד. הוא טען שאלוהים יצר את האהבה, והיא יורדת אלינו בסוג של תהליך רייגני (רק כזה שבאמת עובד) דרך המלאכים לאדם, לחיות ולצמחים (ואפילו לחפצים דוממים, שהאהבה יוצאת אצלם כקיום התפקיד שלשמו נוצרו – מים זורמים וכו'), ולכן האהבה מושכת את כל היצורים בחזרה לאל. הספר שלו השפיע על אנשים רבים משפינוזה ועד סרוונטס.
          עדיין לא ברור לי מה הקשר הייחודי לבריאות הנפש.

  12. דקסטר שנה שעברה בזמן אמיתי עם הפציעה של קליי רשם שהלוחמים הולכים ללוטרי.
    אצךי בטופס הם מקום 14. אחרונים יהיו מיניסואטה. אבל כנראה שטעיתי והלוחמים יהיו מקום 15.
    כמה משחקים יש להם מול השוורים? יש מצב שהם שוברים את שיא ההפסדים.

  13. שוב מדהים איזה מזל יש לסטף. פורטונה עושה אצלו כלים וכביסה.
    במקום להשתרך עונה שלמה באולמות המגחכים על הווריורס האומללים בהנהגתו, וכל מיני סימני שאלה שיתחילו לצוץ סביבו, הוא קטע באיווחת ביינס אחת את כל הסיוטים האלו.
    סוויש. רק רשת. וויי טו גו!

  14. ככל שהזמן עובר דוראנט הופך להיות אחד השחקנים האהובים עליי בליגה, סופסוף מישהו שלא מפחד מהפוליטיקלי קורקט ואומר הכל בפרצוף

    גולדן סטייט לא תלך ולא צריכה ללכת לטנקינג בשום צורה

  15. מומי כאוב על הפציעה של סטף
    עכשיו הגיע הזמן לראות את יכולות האימון של סטיב קר, מילה של מומי מחזור 12 הוא משחק אותה ומוציא גימילים על כאבי גב ומשאיר את הלקדרה לבראון.
    קר צבוע פחדן וכל הזמן מוציא תירוצים מהשרוול בקצב של אסים שמומי מוציא מסילבי

      1. עידו אני מתפלא עליך..
        מה שהיה היה אין מה לשקוע בעבר, והלוואי וכל מי שעזב ימצא את האומץ לחזור.
        לריב להתעצבן ולנקום זאת אנרגיה מיותרת

      1. לפני כ- 100-150 שנה בנורבגיה, רק הבן הבכור היה יורש את החלקה המשפחתית. כתוצאה מכך הרבה נורבגים היגרו לאמריקה והשתקעו בצפון. רבים עסקו בתחום כריתת עצים.

        1. נזכרתי בסיפור. כאשר בוני גינזבורג שיחק בגלאזגו ריינג'רס, הוא נשאל איך הולך לו עם בחורות. הוא ענה שהוא הסתדר טוב מאד גם לפני שאלי מקויסט התחתן…

  16. אמביד יצא בעיניי קטן מכל הסיפור הזה, והוא הולך ומאבד קרדיט. כנראה שהוא ממש משוכנע שיש מחסור בפרימדונות בליגה. גם המכות, בחייאת, ככה נלחמים? שריטה ביד וחיבוקים? מישהו צריך לשלוח את מוטי ארואסטי להעביר להם השתלמות בהתחרעות.
    .
    וכמובן, אחלה מעורב, תודה

  17. איזה תגובות מצחיקות שמונעות משנאת אמביד והפרוסס שעבד ועובד ולכולכם יוצאות העיניים מקנאה ושנאה של סאם הינקי הגדול.
    תמשיכו לשנוא ,אני מרגיש כמו אריק קארטמן כשהוא מלקק את הדמעות של סקוט טאנרמן , איזה תענוג.

    מעבר לזה למכות בין טאונס ואמביד יש סיפור שלא ממש קשור לג'ימי באטלר , עוד לפני שנה וקצת אחרי שפילי נתנו למינסוטה בראש בחוץ אמביד שם איזה תמונה באיכות לא טובה באינסטגרם ורק אמר שהיה משחק טוב והוא נהנה לנצח שם, לא הזכיר את טאונס.
    אבל טאונס ענה לו ואמר שמה הוא שם תמונה באיכות כזאת גרועה ושיסתום את הפה , אמביד כמובן חזר ואמר לו שהאיכות של התמונה הרבה יותר טובה מההגנה הביזיונית של טאונס והשתיק אותו לשנה שלמה , הסיפור בין באטלר לטאונס היה רק אחרי.
    במשחק עצמו לא היה טראש טלקינג בכלל , היה 20 הפרש באמצע הרבע השני , גארבג' טיים.
    מה שקרה זה בדיוק ההיפך ממה שאתם אומרים , בעוד טאונס מפחד להיכנס לסל וזורק רק שלשות , בתחילת החצי השני אמביד לקח את טאונס לסל 3 פעמים רצוף ועשה ממנו צחוק ואז בהגנה אמביד וסימונס עשו דאבל טים על טאונס וגרמו לאיבוד כדור , אמביד ניסה לרוץ למתפרצת אבל טאונס לא שיחרר לו את היד בכוונה מתסכול , אמביד דחף אותו וטאונס ניסה לתת לו אגרוף שהחטיא , משם התחיל על הבלאגן.
    אמביד ובאטלר חברים טובים ויכול להיות שבאטלר אמר לו משהו , אין לי מושג.
    סימונס וטאונס חברים מאד טובים(הרבה יותר משאמביד וסימונס חברים) וסימונס רק ניסה להרגיע אותו , הייתה חקירה וטאונס אמר לליגה שסימונס רק ניסה להרגיע את המצב והם חברים טובים.

      1. זה פשוט לא נכון , זה קרה אחרי המשחק בטוויטר או אינסטגראם או מה שהם קוראים לחרא הזה , ואמביד לא הזכיר את הנערה , הוא הזכיר את ג'ימי באטלר ואמר שטאונס הוא פוסי וכולם יודעים שהוא פוסי.
        אבל רוב מה שאמרתי היה קשור לתגובות , לא אלייך מנחם.
        התגובות שפשוט מאשימים את אמביד בכל דבר בלי קשר למציאות כי שונאים אותו ואת פילדלפיה.

  18. לא ייאמן שהמשחק הכי קל במערב הוא נגד הווריוס..
    .
    הנטישה מאולם מחבק עם קהל חם ואוהב לקהל שלא ממש איכפת לו מהמשחק ורואה בהגעה למשחק כסמל סטטוס. אי אפשר לבנות מעבר לשנתיים קדימה בליגה הזאת כי זה הזמן המקסימלי לתהליכים.
    אפילו הטופ של הליגה כמו הלייקרס הקליפרס הרוקטס הבאקס והסיקסרס לא יכולות להסתכל ליותר משנתיים קדימה, גם אם יקחו אליפות- חלק מהשחקנים ימשיכו קדימה לאתגר הבא והקבוצה תצטרך להמציא את עצמה מחדש.
    .
    הווריוס נתקעו עם קהל שמהר מאוד יאבד סבלנות ועם קבוצה שלא תוכל לאיים על התואר בשנים הקרובות.
    3 החוזים הכבדים שלהם מחולקים לשחקן שיהיה בצד הפחות משפיע של הקריירה, אחד שחוזר מפציעה של כמעט שנה ואחד שמרוויח פי 2 ממה שהוא שווה.

  19. אין פה בכלל שאלה הלוחמים היו חייבים ללכת לטנקינג זה היו ידוע וכתבתי את זה עשרות פעמים שהנגר הוא אופציה שנייה שלך בהתקפה אתה בבעייה,

כתיבת תגובה

סגירת תפריט