מעורב הופס ליום רביעי: הנהלת הנטס מתחילה לחשוש מה-'MOOD SWINGS' של קיירי אירוינג / מנחם לס

1.היש מצב שלמלו בול הוא לא רק 'הבול' הטוב ביותר, אלא בדראפט הבא הוא יהיה אחד הפרוספקטים המלהיבים ביותר בשנים הבאות?

למלו ב דרך ל-16 נק' ועכוד נצחון באוסטרליה

יונתן צ'ארקס מה'רינגר' מאמין בכך ומנסה להסביר מדוע גם אתה יכול להאמין בזה (https://www.theringer.com/nba/2019/10/29/20937722/lamelo-ball-2020-nba-draft-prospect

לקבוצות הנבנות מחדש כמו הניקס או הקאבס, מה שקורה חצי עולם מכאן – אני מתכוון לאוסטרליה – צריך לעניינם יותר ממה שקורה כאן. כי שם , DOWN UNDER – לבלו עושה פלאים בליגה האוסטרלית, והדיווחים משם הם שהוא אחד ה-FASCINATING PLAYERS מזה שנים.

אחיו לונזו ניבחר שני בדראפט של 2017, ולמלו ייבחר אף הוא 2, ואולי אפילו 1. הוא ילד המשחק בהצלחה בלתי מצופה בליגה פיזית מאד של מבוגרים, והוא צף שם מעל המים כאחד הגארדים הטובים ביותר.

הוא משחק גארד בקבוצת הליגה המקצועית האוסטרלית Illawarra Hawks לצידו של ארון ברוקס עם 10 שנות נסיון ב-NBA, והוא עושה פיק-אנד-רולים עם סנטר ופאור פורוורד עם שנות נסיון רבות ב-NBA – דייוידנ אנדרסון וג'אש בון.

הפוסט הארוך והמצויין מסביר את משחקו של למלו, ומשכנע ביותר בנקודות שהוא מדגיש כמעלותיו של למלו שישחקו עבורו בליגה הגדולה.

מומלץ מאד לקריאה.

2. האם התעוררה בעייה (חמורה! שטויות?) בנטס עם קיירי אירוינג?

אני מצטט את הניו יורק דיילי ניוז:

An intentional and unnecessary fire was started by the Brooklyn Nets on Tuesday, creating a story line that will attract more eyeballs and attention throughout the season.

בעירה שהתחילה בכוונה – והיא כנראה מיותרת לחלוטין, אטבל באותו זמן בעירה שיכולה לפגוע בברוקלין נטס כמו שאזור אל איי נפגע עתה מהבעירה הגדולה שם – התחילה ע"י הנהלת הנטס עצמה ואיש לא יודע למה.

אולי סתם פאשלה?

אולי, אבל ברמה של נשיא, מנכ"ל וסגני מנכ"ל טעויות כאלה לא קורות סתם ככה בדרך כלל. אבל לך תדע.

אני לא מבין. כשהנטס החתימה את קיירי היא לא ידעה מי הוא? מצבי הרוח שלו המשתנים מצהלה לדכאון ידועים גם ידועים עוד מימיו בדוק. אז אולי הוא BIPOLAR? מאניק-דפרסיב?

או אולי פשוט איכפת לו יותר מלאחרים? אולי הוא פסיכי על המשחק, ולכן מתפרץ מדי פעם???

זה מה שאני מאמין.

היי, עם כל ההתפרצויות שלו – וכל ה-UPS AND DOWNS – הוא זכה עם הקאבס באליפות ה-NBA, הגיע פעם אחרת לגמר, ונחשב לאחד מ-3-4 הגארדים הטובים בליגה.

להזכירכם מי הוא? באנגלית זה יותר משכנע:

He’s an All-Star point guard who is a tremendous scorer from any spot and angle, an elite ball-handler and through the first six days of the 2019-20 season, he leads the NBA in scoring at 37.7 points per game.

אוקיי. אפילו אני יודע ומכיר את כל ה-IDIOSYNCRASIES שלו. אני יודע שכשהוא כועס על בני קבוצתו הוא מתפרץ ולא יכול להסתיר זאת. אבל להזכירכם, ולומר לכם למקרה שלא שמעתם, כל ההתפרצויות שלו קשורות לכדורסל. שום דבר אישי. לא גזענות, לא נשים, לא טראמפ, ולא סאונדרס. ONLY BASKETBALL.

איך אגיד זאת?

אוקיי, הוא אמוציונלי, כמו שאומרות החברות שלי מחבצלת השרון!

אני מעדיף זאת מאחד שהוא לא אסל ולא באסל. משחק עם פנים של גולם ואתה לא יודע אם לצחוק או לבכות. הוא גם אומר שהעולם שטוח (ויכול מאד להיות שהוא התכוון לכך בכל הרצינות!). הוא אולי השחקן היחיד ב-NBA המאמין שהעולם שטוח, אבל הוא גם השחקן היחיד ב-NBA שקולע בינתיים 37.7 נקודות.

אני שואל את שימון, פייר, מה אתה מעדיף? אחד שמאמין שהעולם עגול וקולע 8 נק' למשחק או אחד שמאמין שהעולם שטוח וקולע 3.7.7 נק' למשחק?

הוא ידוע כאחד שאם הוא כועס על חברי קבוצתו בגלל משחק מסויים, הוא יגיע למחרת לאימון הקליעות ולא ידבר מילה עם אף אחד. הוא עושה 'ברוגז' על העולם. זה הוא, מה לעשות? אבל 'הברוגז' הוא על משחק הערב הקודם, ועל שלא שמעו למה שהוא הציע. אז הוא עוזה 'ברוגז' ליום. אתם יודעים כמה פעמים החברים הטובים ביותר שלי בבת-גלים עשו עלי "חרם"???

אבל היי,הוא הגיע עם קווין דוראנט לקחת את הברוקלין נטס למרחקים שהיא היתה בהם פעם אחת (גמר אליפות ה-NBA מזמן, מזמן) ויותר מזה – אליפות. לא רק הגעה לגמר.

אז הוא עושה פרצופים. הוא לא מדבר יום אחד עם אף אחד מלבד השדים שבנפשו. אבל SHOW ME THE MONEY. כשצריך הוא קולע את ה-37.7 נק' שלו. הוא שמח יותר מכל אחד אחר עם הנצחונות, ונעשה מדופרס יותר מכל אחד אחר עם הפסדים. הוא EMOTIONAL והוא לא מחביא או מסתיר זאת. האם עדיף שיהיה 'פוני' וישחק אותה נורמלי, כאילו "ספורטאי בנפש בנצחון או הפסד"?

הסיפור עליו ידוע. הוא לא בא כהפתעה לאף אחד. עוד הרבה לפני הטרייד: אני מעתיק משפט שהופיע עליו היום בדיילי ניוז:

Irving was depicted as a moody star prone to alienating teammates, coaches and management. The section on Irving was lower in the story and not the main focus.

מה שקרה הוא שמנהלי הנטס החלו לדבר אל ג'קי מ-ESPN – משום-מה – על "מצבי הרוח" שלו, ש"לא עוזרים לאף אחד".

(כן? אולי הם עוזרים לו לקלוע 37.7 למשחק??? כבר שאלתי מה הם מעדיפים)

אני לא יודע מה דחף את המנכ"ל ועוד כמה ליצנים מההנהלה לומר לג'קי מקמולן ש- Irving had an incident when he lapsed into a funk during the team’s trip to China

(https://www.espn.com/nba/story/_/id/27947336/for-culture-kd-kyrie-comes-next-nets.)

היא מסבירה שכנראה ה-MOOD SWINGS שלו, עובדה הידועה עוד מהקאבס, ואח"כ מהסלטיקס, החלו להטריד את הבוסים שחששו שזה יביא 'לדברים לא נעימים'. היא מביאה לדוגמה את 'המקרה בצ'יינה שגרם לבני קבוצתו ולמאמנים לעמוד – לא מאמינים למה שק'רה – 'וכל מה שיכלו לעשות היה לגרד את ראשיהם'.

היי. את מי מעניין מה קרה בצ'יינה, פור גטד סייק??? הרי קרל מוריי כמעט גרם למלחמת עולם עם הערתו (הנכונה לחלוטין) על צ'יינה והונג-קונג.

עכשיו כל עולם הכדורסל עומד ומגרד את ראשו כשכולם מנסים להבין מה הביא פתאום את הבוסים בנטס – AND WHAT COMPELLED THEM – לפתוח פתאום את הפה, שבוע אל תוך העונה.

האם הם מרגישים פתאום מטומטמים על שנתנו לו חוזה של 164 מיליון ל-4 שנים???

טוב שיש שם אחד כמו המאמן קני אנדרסון. מיד אחרי ההתפוצצות עם הפוסט של ג'קי, הוא אמר לעתונאים אחרי אימון הנטס:

“That (story) is completely false in my, strictly speaking, observation, my experience with him so far. It’s absolutely not true.

"I say I’m the moody one. I really am. I’m cranky, and I have my ups and downs. If there’s just natural human behavior where guys are up and down, that’s different. From my perspective, I just give Kyrie an A-plus on his consistency and his spirit. It’s been great.”

לברון שנשאל לדעתו הגיב:

"NEXT QUESTION".

בקשר לבעיות בסלטיקס קיירי לקח אחריות מלאה עליהן. דעתי היא שבסלטיקס ישנם יותר מדי צעירים-ילדים עם חלב על שיפתותיהם שלא ידעו כיצד לאכול אותו.

ג'קי מנסה להסביר:

I’ve known Irving since the conclusion of his freshman season at Duke and found that – like all of us – he can be many things: quiet, talkative, standoffish, engaging, insightful, caring, inquisitive. And yes, Irving goes on tangents sometimes that make it easy for people to poke fun, at least on social media, at his quirks. 

קווין דוראנט, חברו הטוב ביותר של קיירי, נתן את התשובה הטובה ביותר: "לקיירי כל כך איכפת מהמשחק שלפעמים הוא מאבד את השליטה. במקרים כאלה הדבר הטוב ביותר לעשות הוא 'TO LEAVE HIM ALONE'. זה הכל בגלל שהוא CARES SO MUCH ABOUT THE GAME!"

דוראנט המשיך:

"Now, it might not be how other people want him to care about it. He has his way of doing things. I respect who he is and what he does. He has all the intangibles you want in a teammate and a great player. So, how he gets to the point to be ready for 7:30 every night, I'm supporting him 100%."

מייקל ג'ורדן אף הוא לצד אירוינג:

“I think that Kyrie’s a great guy,” Jordan told reporters. “I don’t think that there’s anything negative that I’ve seen that he’s done. And he’s a friend of mine, so if it was, I would tell him.”

3. פתאום, לפנות ערב, הנטס מגיבים ש"מצבי הרוח עושים מקיירי אירוינג בן-אנוש!

(כנראה שפתאום התברר להם איזה מטומטמים הם היו, ואיך עשו שגיאה כזאת!)

4. קיירי עונה למדיה בקשר ל-MOOD SWINGS" שלו!

(לכו ליוטיוב. אני מצאתי את התגובה של קיירי ב-.FUMBLE.COM אבל לא הצלחתי להעתיק את הסרטון, ובאותו זמן הנשיונלס מובילים מ7-2 נגד היוסטון אסטרוס בתחתית אינינג ה-9 ועומדים להשוות את המשחקים בוורלד סרייס ל-3-3!!!)

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 55 תגובות

  1. דיווח: קיירי סובל ממצבי רוח ולא מתקשר עם הצוות המקצועי בברוקלין

    ב"יאהו" מדווחים שהכוכב החדש מתנהג מוזר וגם במחנה האימון בסין לא דיבר עם חלק מחבריו: "במועדון מקווים שדוראנט יאפס אותו"

    😂😂😂

  2. מנם ה37.7 נק של קיירי באות לגמרי על חשבון הקבוצה להאדרה עצמית. לקיירי יש צוות מסייע לא רע בכלל בברוקלין זה לא שהוא בשארלוט או בגולדן סטטיט או בקאבס. הוא בא להראות להם שהם 4 עבדים ושיעבדו בשבילו בהגנה ויקחו לו ריב. זה מחריד הסבוטאז שהוא עושה שם. זה לא נגיד שיש לו שם את קוואמי בראון או סמוש פארקר שמצדיק את זה. הוא חי בסרט שהוא ברמה של הטופ בליגה אז הוא לא, לבד הוא לא יכול להוביל קבוצה לנצחונות אלא רק להעמיד סטט. הנטס במערב היו מסיימים מעל ממפיס וזהו. הוא לא שומר הוא לא מוסר הוא לא מנהיג הוא לא יודע להניע את הקבוצה ולהטריף את חבריו ונגרים הם אנשים שצריכים לרצות ללכת אחרי מישהו בלי רצון זה לא ילך ולכן הנטס חוטפים 130 נק כל משחק.
    לקיירי אכפת רק מעצמו ומהסטט שלו הוא בדיכאון כי הוא קיבל 3 מתחתית של הליגה ומול שלושתם הגיע לסלי באזר והפסיד 2. הוא יודע מה הולך לבוא מול הקבוצות הנורמליות, השפלות.
    לא סתם גם בבוסטון לא התחברו אליו. הוא לא יודע להכפיף שחקנים למרותו כמו לברון וככל שההפסדים יגדלו יהיה שם צחוקים בברוקלין.

  3. תודה רבה דוק.
    אהבתי את את האבחנה של מניאק דיפרסיב.
    לסמוך על דורנט שיהיה המכיל והמבוגר האחראי? זה לכבות שריפה עם נפט. אני יכול לתת לברוקלין כמה טלפונים של אנשי מקצוע טובים שיוכלו לעזור כי כשדורנט יחזור הם לדעתי יצטרכו שם צוות טיפולי להרגעה.

  4. חלאס שמעון. כל המשחקים נפלו על הקשקש. הנטס היו יכולים באותה. ידה להיות 3:0.
    זה משחק של כוכבים. הנטס הגיעו לשיא שלהם שנה שעברה וזה הפרינג של הפלייאוף סיבוב ראשון מקסימום. יותר מזה אין שם כשרון .
    קיירי זה שחקן שלוקח אליפויות. עכשיו ששאר הקבוצה שילמדו לחיות על השאריות. ב 6/7 מקרים הזריקה שקיירי ייקח טובה מזכירה אחרת.

    1. קיירי לבד לא לוקח כלום. רואים את זה 3 שנים אחרונות וראינו לפני לברון. לוקח אליפויות ככוכב שני ליד סטאר ענק זה כן וגם זה בשיטה מאד מסויימת. ברור שזה משחק של כוכבים. יכל להיות 3 0? כן זה מה שצריך להיות מול מיני ממפיס ניקס התחתית של התחתית אבל ללא גוליוס רנדל זה היה 0 3 חביבי המציאות מספרת סיפור אחר.
      שלא נדבר על ההתרסקות שלומ בוסטון.
      קיירי הוא סקורר על כמו כרמלו היה מעבר לזה נאדה והיה צריך סיטואציה מסויימת מאד ואת לברון שיאלף אותו.

      1. צודק.
        זה שחקן שכדי להועיל, אסור שישחק יותר מדי ושיהיה עם הכדור ביד יותר מדי.
        הוא צריך להיות כמו לו וויליאמס, עולה מהספסל להרביץ נקודות לבד כשצריך.
        אחרת לא נבנית קבוצה סביבו.

      2. מה הדאגות כוכב שני זה קיידי. NOUGH SAID ???

        עכשיו שהנטס של שנה שעברה יתחילו להבין את מקומם. קיירי את הזריקות שלו ייקח. אבל את הזריקות שלהם כדי שיתחילו להכניס. אם זה לא ברור שיכניסו קלטה של יוסטון מהשנתיים האחרונות ויראו מה מצופה מהם. אני רואה שם הרבה יותר מידי אגו. (שזו בדיוק היתה הבעיה שנה שעברה בבוסטון). שיצאו מזה. עכשיו הם חיילים בצבא קיירי, ועוד מעט יגיע גם קיידי ובכלל הם יראו כדור אחת לכמה דקות.

        לא יפה לעיין לא הכדורסל המהנה של קר ופופוביץ וגם לא של הנטס של שנה שעברה אבל 4/9 האליפויות האחרונות התבצעו בשיטה הזאת.

        1. זה בדיוק מה שהולך להיות. קיירי עכשיו עושה להם טירונות אבל…שחקנים תמיד אפשר להחליף, תשאל את לברון. אף אחד בטירונות לא מבטיח לעשות הגנה הבנת? זה למה חוטפים 130 נק. לבארט ודינווידי לא יתחילו פתאום לסגור חורים שקיירי ודוראנט לוקחים את כל התהילה..

  5. תודה דוקטור !
    מומי קרא את המעורבב בשקיקה והגיע למסקנה חד משמעית – קיירי במחזור
    אין דאגה תוך יומיים הוא כמו חדש ! מומי מציע לסמן ביומן ולהיות מוכן מעוד מועד

  6. מנחם אני לא יודע מה אתה מדבר שהוא לוקח ללב כי אחרי המשחק של ה50 נקודות שהוא הפסיד הוא היה נראה ממש שמח. אפילו אמר נדמה לי שזה היה חלום שלו מכיתה ד'.
    אני לא יודע אם זה סתם סיפור שעושים לו שריר או שזה אותנטי, למרות שלפי העבר יש מצב שזה אותנטי(ואולי גם עושים לו שריר במקביל), אבל מאניה-דיפרסיה זה מאפיין של הפרעה דו-קוטבית (בי-פולרית) ובין זה לMOODY יש הבדל משמעותי. לאבחן דברים כאלה בדרך כלל דרוש פסיכולוג קליני. בכל אופן ההתנהוגות שלו לא מתארת בשום צורה מאניה-דפרסיה אבל מה שהיא כן יכולה לתאר זה משתמש בסמים שנמצא בגמילה או בהפחתה של הסם שאותו הוא רגיל לצרוך. נניח אם הוא מעשן הרבה WEED בפגרה ועכשיו כשהתחילה הליגה הוא לא יכול לעשות את זה, אז מצב הרוח שלו יהיה יותר קיצוני וחסר סבלנות עד שזה ירגע עוד שבוע שבועיים.

  7. 1. למלו מראה בעיקר ראיית משחק משובחת. הוא מבין את המשחק ברמה מאוד גבוהה והוא גם מראה שהוא אתלט לא רע. מכניקת הזריקה… מממ… טעונת שיפור כי ב-NBA זה לא ממש יצליח (לפרטים את הבכור…).
    2. קיירי כישרון אדיר, אין ספק בכלל. אבל להוביל קבוצה הוא לא בנוי לזה. הוא מספר 2 האולטימטיבי ואף יותר מזה. הכוכב העילאי שיקח את המשחק ליד הכוכב הראשי (בדיוק כמו בקאבס עם לברון). לנטס יש את דוראנט, בתקווה שיוריד את כל עול המנהיגות והובלת הקבוצה ממנו וקיירי יתרכז בכדורסל. הבעיה שאני לא בטוח שדוראנט מסוגל לעשות את זה ברמה המנטלית (ואני לא מזכיר את האכילס שצריך לבדוק איך הוא חוזר שזה נושא שונה לחלוטין).
    ועדיין, בשביל הנטס זאת מתנה שהוא החליט לחתום שם כי הוא שדרוג על ראסל. הנטס הם קבוצה שבשנתיים הבאות רק תלמד לשחק יחד ומרקס עוד יעשה שינויים כדי לבנות סביב דוראנט וקיירי.
    התוארהיחיד שיהיה לקיירי השנה, מלבד הופעה באול-סטאר, זה אפשרות למלך הסלים

  8. כפי שכתב מר החציל מעלי (ונבדק מחקרית) גם לגברים יש מחזור הורמונאלי, גם אם הרבה יותר חלש מאשר אצל הנשים.
    קיירי ספציפית כנראה יותר מחובר לצד הנשי שלו ממה שהוא מוכן להודות
    🙂

  9. אני עם הפרופסור
    אם יש שחקן כמו קיירי בקבוצה צריך לדעת להגיע אליו.
    לצערי בסלטיקס לא הלכו בגישה הנכונה.

      1. אז מה, אתה חושב שהניקס עשו בשכל שהוציאוהכל החוצה ולא ניסו לפתור את הבעייה בשקט?
        אני חושב שהסלטיקס התנהלו בסדר שלא הוציאו הכל החוצה אבל גם לא היו לגמרי בסדר כשכנראה לא מספיק ניסו לפתור את הבעיות החברתיות.

        1. לטעמי הביות בבוסטון היו מקצועיות גרידא. קיירי רצה שהצעירים יהפכו לנגרים שלו, שהם יעשו הגנה ויקחו ריב והוא יתן 30 נק. לצעירים הייתה אספירציה לחוזים שמנים ונגרים לא מקבלים חוזים שמנים והיה גם עניין של מעמד ותהילה.
          אני לא חושב שהנטס טעו וזה בא בטוח מהמאמן שלדעתי קיירי מבטל אותו ובכלל לא מקשיב לו, עושה יעני לברון והוא חושב שהקאפקייק גם ישתף עם זה פעולה, אולי טיי לו יגיע לנטס?

  10. לאמלו צריך להיבחר מקום ראשון בדראפט. אני כל הזמן רואה היילטים שלו משפיל מקצוענים בוגרים. הוא ייכנס הכי מוכן לnba, אחרי שזאת הפעם השנייה בקריירה שלו שהוא משחק מול מקצוענים

    1. היה חמוד. בעיקר בגול הרביעי כשבוני-חמודודי בא בטענות לקוון.
      חחחחחחחחחחחחח לא הפסקתי לצחוק. הפלברה קפץ מצד לצד.

    2. הקטע של המשחק היה שהשופטת עצרה אותו בשביל צהוב לקאקא ועשתה אתו סלפי…
      חחחחחחחחחחחחחחחח פריסיילס.

        1. משה סיני שיחק עונה שעברה בצפרירים חולון החדשה שקמה בליגה ג', עם זיו כבדה האגדי שפרש בקיץ…
          והנטס היו פעמיים ברציפות בגמר הליגה, 2002 ו2003

  11. מנחם, בתור מי שגדל עם הנטס עוד מהימים של דראזן הגדול וחווה בעיקר מפחי נפש למעט עונה אחת פנטסטית עם ג'ייסון קיד( טופ 5 pg לטעמי ) אני מסכים איתך לגמרי שההתעסקות בזה היא בולשיט אחד גדול.
    קיירי שחקן ענק. נקודה.
    השאלה לגביו היא לחלוטין שאלה אחרת שצריכה להישאל והיא האם fucking good enough?
    לא המספרים והסטטיסטיקות, יש רק דבר אחד שמשנה והוא הניצחון. בבוסטון בשנה שעברה זה היה נוראי מבחינה קבוצתית, וברוך השם, דני איינג' בנה יופי של קבוצה.
    האם הוא יכול להוביל קבוצה מנצחת? לא בטוח. במיוחד שאף אחד לא יודע איך kd חוזר מהפציעה שלו. עדיין מוקדם לשפוט העונה אבל כרגע זה נראה רע, במיוחד הגנתית.
    איפה דרק קולמן שצריך אותו??

  12. תודה מנחם. קיירי אירווינג סובל ממצבי רוח, אבל ברוקלין תצטרך להתמודד. הוא השחקן הטוב ביותר שלהם ובשנה הבאה, כשיהיה מספר 2 של דוראנט ויהיה עליו פחות לחץ. הפוטנציאל של לאמלו בול מאוד גבוה, מקווה שיפול לקבוצה נורמלית ולא לאיזה שוק ענק כמו הניקס שיכול להשפיע עליו לרעה

  13. בהחלט טעות גסה של ההנהלה, בטח בשלב כל כך מוקדם של העונה. קיירי זה לא הטיפוס להתנהל מולו ככה.
    תודה על המעורב

  14. עם כול הכבוד לשחקני ברזיל, לראות את זאהי ארמלי מחליף את יניב קטן וכול הקהל עומד על רגליו ומריע היה הרגע המרגש במשחק (בייחוד אם אתה אוהד מכבי חיפה).

  15. הנטס בסוף יבינו. עברו רק שלושה משחקים. לא מספיק לשים 130 נקודות על הלוח. צריך גם להגן שהקבוצה השניה לא תעבור את ה 25-30 ברבע.
    הם נראים ממש ממש רחוק מהסינרגיה שהיתה שם שנה שעברה.

  16. קיירי הוא שחקן ענק, אבל מנהיג הוא לא.
    ואת מצבי הרוח שלו ראינו בסדרת הגמר (!) של הקאבס שם הוא לא דיבר עם אף אחד במשך זמן ארוך מאוד (נדמה לי כשבוע). זה סיפור שעלה מספר פעמים ולא הוכחש.

    1. עגל, בשנת 1974 היינו באדלפי 0-18 כשבמשחק ה=-19 הרגשתי שמשהו מארד לא בסדר קרה. הפסדנו ל-NYU 1-0 במשחק הגרוע ביותר שלנו. בסוף נימרוד דרייפוס גילה לי שדכל הקבוצה (מלבד הוא, וצבי שרף הישראלים שהיו מבוגרים יותר וחיו עם החברות שלהם) עשו מסיבה ושתו עד 4 בבוקר. החלטתי לא לדבר עם אף שחקן משך שבועיים, והשחקנים השתגעו ממש.
      סיימנו את העונה 1-1-23, ואז לקחנו את אליפות ה-NCAA

  17. טוב, כבר מזמן ידוע שקיירי הוא אדם שונה. משונה אפילו. זה לא חדש.
    אולי באמת הייתה תקלה בסין (מה הסיכוי שזה קשור למכה שחטף מרונדו? הפרטים בכתבה של מקמולאן מעוד מעורפלים). אבל בינתיים השחקנים והמאמן יוצאים להגנתו (לא שזה לא היה צפוי מהם). בכל זאת, מדובר בכתבה מאתר הקליקבייט, ESPN, שמתמחה בניסיון לתעל זעם לקליקים.
    אני מאמין שבסופו של דבר שני הצדדים ילמדו לתעל את הזעם למסחריות, כמיטב המסורת האמריקאית, ויציעו למכירה טבעות מצב רוח עם הפרצוף של קיירי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט