רשמים מפתיחת העונה עד כה / שמעון טבדי

טוב, אז עברו 3 ימים מפתיחת העונה וישנם כמה דברים שמורגשים באוויר.

  1. לייקרס – אנכי ועוד אנשים אמרנו לפני פתיחת העונה וגם אחרי המשחק עם הקליפרס שאנתוני דיוויס עדיף בעמדה 5 מאשר 4 כי זה תוקע את המשחק עם עוד גבוה לצידו והוא לא קלעי מרווח שהוא משחק כ-PF. היום, אחרי המשחק מול יוטה, המאמן לברון הגיב כך על תפקודו בעמדה 5 – "זה ללא ספק מאפשר לנו ליצור יותר מצבים לגארדים ומאפשר לי לשחק ללא הכדור בנוחות". דיוויס אומר שאם זה נראה לו הגיוני לשחק בעמדה 5 אז הוא ישחק שם, אז אנתוני תן לי לומר לך, לא הגיוני שתשחק בעמדה 4 אלא רק ב-5 בסדר? ווגל סיפר שהוא דיבר איתו והוא הסכים לעבור לעמדת הסנטר (תודה באמת אנתוני, מגיעות לך מחיאות כפיים על שהקשבת למאמן). "אם זה הגיוני, אז אין לי בעיה לעשות את זה. וזה היה הגיוני הערב", אמר הגבה שבתחילת המשחק עוד פתח כ-PF.

מה עם לברון שניסוי הכלים בתור הרכז שמעביר כדור מחצי לחצי גם תם לעת עתה? הרי לברון תמיד היית רכז תכלס אז בשביל מה להעביר כדור מחצי לחצי בגילך המתקדם ולבזבז אנרגיה סתם? להעביר כדור מחצי אפילו KCP יכול, תן למישהו אחר לעשות לך את העבודה, גם ככה ימסרו לך על קשת ה-3.

בסה"כ בשני המשחקים הלייקרס הציגו יכולת די גבוהה והראו שלקבוצות יהיה קשה מולם בכל מקרה אבל יש לא מעט דברים דרושי שיפור.

2. קיירי ארווינג – הפך קבוצה חביבה כמו הנטס להצגה הפרטית שלו, הוא חלם מכיתה ד' להיות הסקורר מהארלם גלובטרוטרס וזה מה שהוא מציג. כמה הנטס גרועים איתו? הפסידו למינסוטה והיו צריכים סבוטאז מג'וליוס רנדל כדי לקלוע סל ניצחון על הניקס. כולם מחפשים סטטיסטיקה ולקלוע נקודות, זה לא בושה אבל החכמה היא לנצח גם עם הסטטיסטיקה המפלצתית וקיירי לא שם. גרסה של כרמלו אנתוני ואפילו כרמלו היה מתבייש לעתים. הבן אדם לא רואה אף אחד, כל שחקני קבוצתו עומדים כניצבים שכל תפקידם הוא לשמש תפאורה להצגה ולקחת ריב' בעת החטאה שלו. הגנה איש לא עושה שם והם נראו ויראו נורא. עונה קשה תהיה לנטס, למזלם במזרח הכי גרוע שאתה יכול להתדרדר זה מקום 6 ועם קיירי זה אפשרי בהחלט. אבל על מה ילינו שם? הכי חשוב לשמר את קיירי מאושר העיקר שהוא לא יאיים בעזיבה שלו יחד עם דוראנט ומשמגשימים חלומות מכיתה ד' הילדים מאושרים.

3. ניקס – קווין נוקס ודניס סמית, שני שחקנים שהקריירה שלהם נראית בדרך למטה בשנה השנייה והשלישית, בהתאמה. נוקס איבד מקום בחמישיית הניקס ולמרות כל החסרונות שלו לדעתי הוא יכול להיות סקורר אדיר בליגה אבל הניקס יטרידו אותו מתישהו ובסוף הוא יפרח במקום אחר. נוקס שיחק 21 ו-28 דק' בשני המשחקים ונתן 13 ו-16 נק' בהתאמה עם (79.4% אפקטיבי!! ו-69% מחוץ לקשת) אין סיבה ששחקן כמוהו לא יפתח בחמישייה וגם יעשה הגנה, אם פיזדייל לא יכול להוציא את זה ממנו זה בעיית מאמן.

דניס סמית במצב הרבה יותר גרוע עם איבוד מקום לאלפריד פייטון!!! שזה קורה אתה יודע שמדובר בצלצול השכמה חזק מאד. הוא שותף 10 ו-4 דק' בהן נתן 2 ו-1 נק' בהתאמה (1 מ-8 מהשדה בשני המשחקים יחד)! לפני שנה וקצת הוא היה אמור להיות הפרנצ'ייז פלייר של דאלאס, המעבר לסין מעולם לא נראה מהיר יותר, האם מקרה טייריק אוונס/או ג'י מאיו/מייקל ביזלי יחזור? נראה כך בהחלט.

אר ג'י בארט הרוקי נראה טוב מאד, לא מתבייש לתקוף את הסל בכל הזדמנות ומשחק אינטנסיבי עם 21 נק' ו-16 נק' וכ-36 דק' מול הספרס והנטס. אם הילד בן ה-19 ימשיך ככה ויפתח קליעה הניקס ישמחו מאד. כרגע הוא וקובי וויט נראים מעל כולם.

4. הקליפרס – הם נראים בדיוק כמו שחשבתי, קאווי קיבל את היחידה הכי מתאימה לו וזה עוד לפני הצטרפותו של פול ג'ורג'. הגנה אימתנית עם התקפה אימתנית יחד עם השחקן הטוב בעולם זה מתכון מנצח. לואיס וויליאמס ממשיך בשלו, דבר שקצת הפתיע אותי כי חשבתי שהוא ירד בתפוקה לצד קאווי וג'ורג' (אולי שג'ורג' גם יחזור זה יקרה?), והארל בעונת חוזה שאחריה כנראה יקבל 20 מיליון לעונה וצפונה יחד עם בברלי מביאים את ההאסל. הלייקרס שהחליפו את זובאץ במייק מוסקאלה!! ממשיכים להיראות ליצנים והקליפרס צוחקים כל הדרך.

אז אחרי שניצחו את הלייקרס ורמסו את הלוחמים, הלילה הם באים לאריזונה אחרי שהמקומיים מגיעים לבק טו בק מדנבר ממשחק שהפסידו בהארכה, ללא אייטון המורחק. לתיאור מה שיקרה שם אשתמש במשפט של אוהד הסאנס מס' 1 בהופס "הסאנס ישמשו כאסקופה נדרסת". קאווי אפילו יכול לנוח הלילה ולא להתלבש אם הוא רוצה.

5. יוטה – נראתה רע מאד ב-2 המשחקים שגם את OKC היא ניצחה בקושי מהתעלות של מיטשל שאוהב להתעלל ברעם באופן קבוע. מייק קונלי עם 4 מ-27 מהשדה בשני המשחקים יחד עד כה ונראה רע מאד גם בהגנה. האם הגיל עושה את שלו? קשיי התאקלמות? ישתפר בהמשך? מאמין שכן.

6. הסאנס – אחרי 2 משחקים ניתן לטעון כי השמש זורחת באריזונה אבל ההרחקה של אייטון ל-25 משחקים בהחלט תגרום לה לשקוע בהמשך. ביינס וקמינסקי לא תחליפים לאייטון באופן עקבי. כרגע הם על אנרגיות האסל אבל זה לא יימשך בהמשך העונה והסאנס יסבלו. אבל למה להתרכז בשלילי? בניגוד לציפייה שלי ממונטי וויליאמס, הוא עושה מלאכת מחשבת בהגנה. רוביו ואוברה נותנים לסאנס הגנת פרימיטר שלא הייתה להם שמאזנת את הכישרון של בוקר ואייטון. ביינס הוא מחליף מצוין מהספסל. הבעיה שם זה סאריץ' שנראה רע מאד ומאז תחילת עונה שעברה בפילי לא מוצא את עצמו. הסאנס יקוו שזה סלאמפ רגעי והוא יספק את הסחורה מחוץ לקשת בהמשך. היום הם גרמו לדנבר להזיע במשחק חוץ (משימה לא פשוטה בכלל) ובאמת נתנו הכל כאשר טעות טיפשית של המחליף ג'בון קרטר שהעניק למורי 2 זריקות מתנה מקו העונשין הפסידו לה את המשחק (לפני הארכה מאליק ביזלי עשה טעות הרבה יותר טיפשית שהעניק לרוביו 3 זריקות בעבירה על זריקה מהחצי ששלחה את המשחק להארכה).

7. הבולס – הם נראים קטסטרופה, הפסידו לשארלוט והיום בקושי ניצחו את ממפיס ממהפך ברבע האחרון. מדהים כמה כשרון יש שם וכמה אחוז המיצוי של הכישרון הוא נמוך. לדעתי הם צריכים לפטר את בוילן, לא רואים שום שינוי שם. נקודת האור היחידה הוא הרוקי קובי וויט עם 17 נק' ו-25 נק' בשני המשחקים שנראה פשוט טוב.

8. סטיבן אדמס ובילי דונובן – היו שהאשימו את ראסל ווסטברוק בצרות שלהם. היו שטענו שסטיבן אדמס הוא בכלל אולסטאר ועם כריס פול הוא כבר שם השנה, שרק ווסטברוק מונע ממנו להפוך לכזה ובילי דונובן יודע לאמן אבל ראס לא מקשיב לו. סטיבן אדמס עם 3 נק' (1 מ-8 מהשדה) מול יוטה ועם 7 נק' (3 מ-9 מהשדה) מול וושינגטון. מיותר לציין ש-OKC הפסידה בשני המשחקים שבילי דונובן הדגול הצליח להפסיד גם לסקוט ברוקס. לפחות מחר הם נגד קוון לוני אז אדמס יהיה באחד המשחקים הבודדים שהוא באמת יוכל לנפק מספרים יפים על נמוכי הקומה ושחקני הג'י ליג של הווריירס.

לפוסט הזה יש 27 תגובות

  1. תודה חבר – מסקנות זריזות ביותר.
    .
    אני תוהה האם הקליפרס מנסים לעשות את קוואי ללברון – זה נראה שהם מנסים לשחק איתו גם כסוג של רכז. אני לא יודע להעריך עדיין עד כמה זה יעיל (מול ההגנה של הווריורס גם אני יכולתי לסיים עם TD) אבל אם קוואי מצליח לסגל לעצמו גם את היכולת הזו – אז בעוד כמה שנים אפשר לספור אותו עם הגדולים ביותר כי יש לו בערך את כל שאר החבילה בצורה די מושלמת. מחכה בקוצר רוח למשחק של הקליפרס מול קבוצה מגובשת – זה יכול להיות מבחן טוב (כרגע נגיד מישהי כמו פילי/ באקס)
    .
    הלייקרס זו קבוצה מפחידה מאוד עם פוטנציאל נפיץ. אם דיוויס יפסיק עם השטות הזו של לשחק ב4 היכולות שלהם עם לברון ו3 קלעים היא פסיכית.
    .
    ראיתי רק כמה דקות את ברוקלין וזה באמת נראה קצת לא נעים לחברים של קיירי. מצד שני יכול להיות שמדובר על זמן הסתגלות נקבל תשובות טובות יותר עוד חודשיים בערך.

    1. חגי, קוואי כבר עכשיו נחשב לאחד הגדולים.
      שתי אליפויות, שני פיינלס MVP, אליפות "לבד" וכמו שאמרת סט יכולות מושלם.
      שחקן מוכח בשני צידי המגרש, ולא סתם לעונה הרגילה.
      זה גם לא משהו שהקליפרס מנסים לעשות – הוא עושה את זה עוד מעונותיו האחרונות בספרס, לפני "התרגיל המסריח".
      אני זוכר כבר אז קיץ שאמר שהוא התמקד בעשיית משחק, וחלק גדול מהשיטה של פופ התבססה עליו כמוביל כדור ועושה משחק.

      1. אני לא חסיד של דירוגים אבל המקצוענים ידרגו אותו מעל דנקן? או אפילו מעל פרקר? האקים? שאק? האם שמעון ישימו מעלה מיעקב? קשה לי להאמין..
        בלי קשר אפשר לסגור על הגלגול?

  2. אחלה מאמר, תודה.
    באופן אישי קשה לי להסיק מסקנות משני משחקים, אבל מתישהו נתחיל עם זה, אז למה לא עכשיו?
    אוסיף רק שנחמד לראות את החד קרן חוזר מפציעה ברמה גבוהה. השילוב שלו עם לאקי לוקה יכול להיות תענוג בשנים הבאות

    1. גם קוזמה ללא אחוז טוב מ3 ולכן עדיין נראה פקק בצבע… אין הבדל גדול מלשים את מגי הסנטר ודייויס 4. לברון יהיה 4

  3. כמה מסקנות לא רעות, אבל מאוד מוקדם. העונה רק התחילה. אני כן מסכים ששווה לתת לבראדלי יותר סמכויות של רכז (להעביר את הכדור את החצי, למשל) ובקטע על הקליפרס אני איתך. אדאמס יתן משחקים יותר טובים, ההתקפה של הת'אנדר עדיין לא שם כשכריס פול לא הגיע בכלל לעונה. עוד 5-10 משחקים יהיה שווה לדבר שוב.

  4. ניק סטאוסקס השחקן המשתפר של השנה!
    רגע, לא. זה אחרי שלושה ימים בעונה שעברה.
    נכון לעכשיו יאניס קולע שלשות יותר טוב מהארדן,
    אבל אם אני חייב, אז בינתיים חייבים להתחיל לשים עין על מאליק ביזלי. אמנם עשה שטות בעבירה המיותרת על רוביו שהשוותה את המשחק, אבל תיקן עם הגנה נהדרת על בוקר במהלך האחרון והוביל יפה את הגנת הקו האחורי והשלשות במשך כל המשחק הזה והקודם.
    בקיץ הוא דחה הצעה די נמוכה של דנבר, והוא בונה על חוזה של שחקן חמישייה בהמשך. אם ימשיך ככה, אין סיכוי שלא ירוויח אותו ואולי אפילו מקום בחמישייה של דנבר, בטח כשהוא ממשיך לשחק תוך כדי השטף הקבוצתי.

      1. פאק, זה עוד יכול להיות הוא. או ברטון.
        גאריס קצת נפל התקפית בעקבות הפציעות בשנה האחרונה. וביזלי הוא היחיד על ספסל הקבוצה (מלבד קרייג) שמסוגל להשתוות אליו הגנתית.
        ברטון לא יציב מספיק ואולי גם מאבד קצת מהמשחק שלו כשהוא ב-SF. אבל בעמדה הזו יש אופציות אחרות שאפשר לנסות (מגרנט, חואנצ'ו, קרייג ואפילו דקות ראשונות של פורטר, אלא אם כן מנסים לראות אם יש יותר סיכוי שיזכה שנה הבאה ברוקי העונה).

  5. אני אתעלם ממסקנות אחרי משחק וחצי ורק אגיד שיש אשם אחד עיקרי בהפסד של הסאנס קוראים לו דווין בוקר. קארטר בעיקר נדחף לתוך מרי קצת קשה להאשים אותו בזה.

  6. יופי שימון
    מסקנות ראשונות שישתנו כמובן בחלקן עם ההתקדמות של העונה.
    מסכים עם כל מה שכתבת על קיירי והדמיון לכרמלו. בשנה הבאה יהיה לו גם את דוראנט ואז זו אופרה אחרת.

  7. מסקנות אחרי 2 משחקים של העונה? באמת?
    כן!
    .
    בשביל מה אנחנו כאן, אם לא בשביל להביע דעות נחרצות מוקדם כל כך?
    (אני לא ציני. לפחות לא כרגע… ברור לכל שמסקנה שהסימוכין שלה הוא משחק אחד, 2, או 10, היא מסקנה שניתנה על כרעי תרנגולת. ועדיין, אם זה ברור לכל, אז זה לא כל כך משנה, וממש לא מפריע)
    .
    אז בבקשה, כרעי התרנגולת שלי:
    .
    1. עדיין לא יצאתי מהלם ההשעיה של אייטון. החלק הווישפולי שלי מנסה לשכנע אותי שזו תהיה השעיה של לא יותר מ-10 משחקים
    (ארגון השחקנים כבר הגישו בקשה לבוררות מזורזת, כאשר בשביל לזכות בבוררות כזו הם צריכים לשכנע ש-"לא ידעתי. באימא שלי, לא ידעתי!!!"
    היות ואייטון הוא המקרה הראשון של שחקן NBA שמושעה על חומר משתן, והיות וחומר משתן שכזה משמש גם לצורך דיאטה כמו זו שידוע שאייטון עשה במהלך הקיץ, אז יש סיכוי שהבורר יחליט על מידתיות – השעיה של 25 משחקים, זה העונש גם עבור שחקן שנתפס עם ארונית מפוצצת ב-HGH, לצד צמד אשכים שקטנו לכדי גודל של פיסטוקים).
    אבל הצד של האוהד שבי לא יכול שלא להרגיש אופטימיות בלתי זהירה –
    93.5 נקודות ב-100 פוזשנים. זה נתון ההגנה של הסאנס עד כה.
    יותר מכך, זה הנתון שהושג אחרי 2 משחקים מול ההתקפות של סקרמנטו ודנבר.
    את העונה שעברה, הסאנס סיימו עם נתון של 114.2, הנתון השני הכי גרוע בליגה.
    עכשיו, 93.5 זה לא נתון שיכול להישמר לאורך זמן. גם לא 100 (לא עבור הסאנס). אבל הכיוון, הוא כיוון חיובי.
    (אני עם הפה הגדול שלי. מחר יתברר שאוברה, מלך האנרגיה של הקבוצה, חטף את מחלת הנשיקה…)
    .
    2. קארל אנטוני טאונס. כמו הגנת הסאנס, גם הוא לא יצליח לשמר את הנתון הפסיכי שלו מתחילת העונה –
    נתון של 36.5 נק' למשחק.
    אבל הדרך בה הוא משיג את הנקודות הנ"ל, היא לא הולכת לשום מקום. מדובר על אחד משחקני ההתקפה הרב גוניים בליגה. הוא יודע לקלוע היטב מכל פינה על הפרקט, כאשר ב-2 המשחקים הראשונים הוא קולע 11 שלשות מ-18 ניסיונות!
    .
    3. פסקל סיאקם. הוא קיבל חוזה שמן, כזה שגרם ללא מעט פרשנים לפקפק,
    בסיאקם, ובטורונטו.
    עכשיו, יש שחקנים שחוזה גדול חדש גורם להם להוריד הילוך (או 2, או 3. או לכבות מנוע, ע"ע ווייטסייד). סיאקם?
    הוא נראה נחוש להוכיח שהוא עכשיו ה-"גו טו" שחקן של טורונטו, כאשר הוא לא מפחד לקחת את הנטל, לא מפחד לזרוק, ולא נותן לצד זה של המשחק לפגוע בתרומתו האדירה כשחקן האסל.
    .
    3. סקרמנטו. זה לא רק מאזן 0 – 2. זה נט רייטינג שלילי של 18.1- , זו הגנה שסופגת 114.4 נק' ב-100 פוזשנים, זה החיסרון הבולט בצבע, חיסרון שגדל פלאים עם פציעתו של באגלי שצפוי להיעדר מספר שבועות. אני באמת מקווה שזו תסמונת תחילת עונה + מדגם כל כך קטן שבעוד חודש נצחק על הרשמים שנכתבו במרשתת כל כך מוקדם.
    .
    תודה, שמעון.

  8. תודה רבה שמעון, מצוין.
    מה שקורה בקליפרס עם סוויט לו מעניין, הוא וקוואי מדליקים אחד את השני במין תחרות חיובית מי יותר רוצח והקבוצה מרוויחה.
    פיניקס – נראים כמו קבוצה סוף סוף, לדעתי חסרונו של אייטון לא יורגש והם ינצחו לא מעט, כמו שאני טוען תרומתו לנצחונות קטנה עד לא קיימת ושחקנים עם סטט' פחות נוצצת כמו קמינסקי וביינס יעילים יותר לטור הנצחונות.
    אדאמס – חכה, תן לו עוד קצת זמן. הקבוצה כולה חדשה למדי ונבנית מחדש.

    1. זו הוכחה ניצחת לכך שאתה פשוט לא צפית כמעט בסאנס.
      אייטון משפר את משחק ההתקפה של הקבוצה פלאים –
      לא רק בזכות יכולתו העדיפה (בהרבה) בהתקפה, לא רק בזכות רב' ההתקפה המצוין שלו,
      אלא גם בגלל שהוא משוך את התנועה שלו הרבה תשומת לב מצד ההגנה, מה שהופך את החיים של הקלעים שסביבו לקלים בהרבה.
      .
      כל זה לא מגיע ממקום של זלזול בקמינסקי וביינס. אני עוד לפני העונה כתבתי שאני מאמין שהצמד יתרמו השנה לקבוצה, יותר מהתרומה של הולמס בעונה שעברה, לדוגמה.

      1. היי גיא
        כמובן שצפיתי מעט, בטח ביחס לזמן הצפייה שלך.
        זה לא אומר שאני לא יכול להתרשם, ולהתרשם נכונה.
        הזמן הקרוב יגיד.
        אני חושב שהקליעה משלוש הטובה יותר של ביינס את קמינסקי תפתח את הצבע לחדירות, ושהם סנטרים סולידיים יותר ממנו בכל מה שקשור לתפיסת מקום בצבע, נוכחות בהגנה, האסל ועוד, ושהם יהפכו את פיניקס למסוכנת יותר.

  9. אה שמעון, אם היית כותב יותר כאלה… נהניתי. גם בלי להסכים על הכל, וזה חלק מהעניין.
    .
    שאלה לא קשורה: מי עוד יושב בחוץ בלי חוזה? איפה ג'ונתן סימונס? קנת פאריד? מכיר לפחות 2 קבוצות מהבית הפסיפי (=גולדן סטייט, לייקרס) שהיו צריכות אותם. אז?
    .
    ומה למשל עם כל אלה מהקאבס, 3 חמישיות מאלופת 2016? אף אחד לא שווה כלום בשום מקום אחר? מסופקני.
    .
    קא"ט. הצעות לטרייד? בוסטון? הקיץ הקרוב יהיה עני בשוק. קא"ט חייב להציל קריירה. בוסטון חייבת משהו שיעיר אותה. מתבקש.
    .
    לברון הזדקן ואיבד את הצעד הראשון. ראיתי כמה דקות מהימים הגדולים שלו, וזה עוד לפני מיאמי, בסוף הבזבוז הגדול בקאבס. זה שמיים וארץ. "ג'ורדנסק" בלתי עציר.
    לפחות יודע להתכונן לחורף, ועדיין לא כדאי להרבה צעירים לחטוף ממנו באמפ. קארל מאלון המבוגר, מאחוריך. ואפילו עשה הגנה לרגעים. עדיין זו קבוצה של בלגן גדול, בהתקפה קודם כל. פשוט הכל אקראי.
    נראה שזה אולי יהיה כבר גדול מדי על ווגל, עם אורייטנציית הגנה בלאו הכי, שמתנהג ומדבר כמו ילד שקיבל הפתעה לבר מצווה והוא רק אסיר תודה. לא באמת מי שיכופף את האגואים שם.
    .
    מדד ההנאה בבית: ברוקלין נטס! שני משחקים, 100 אחוז הנאה (וקצת סבל לאוהדי ניקס). קיירי הוא ההצגה הכי טובה, ממילא צריך לחכות עונה ל-KD. אז זה מה שזה, וכולם השלימו.
    .
    עוד מומלצת: יוסטון, אלא מה. זה ממש ניסוי בתנועה בקבוצה שעוברת השתלה של איבר חי, משתולל, בשידור חי. יוסטון היא ה-Wild Card הכי גדול של העונה, אפילו לפני הלייקרס. הכל יכול להיות שם. מרתק לראות הלאה.
    .
    אוקלהומה פרשה?
    .
    הג'אז לא קונטנדרית, לא היתה קודם, ומתחיל להתברר שלא עכשיו. גם אם קונלי יחזור לעצמו, וסבל מערב הצקות קשה של גרין ובראדלי. הג'אז כנ"ל – חייבת עוד טרייד.
    .
    טריי יאנג פור ריל התקפית, וכנראה המגן הגרוע בליגה. תחיו עם זה.
    .
    סליחה. יש KCP. השחקן הכי גרוע בליגה. ויש לו נו-טרייד… LOL.
    .
    הקליפרס הגיעו יותר מדי מוכנים, מאומנים, מתואמים, מולחמים, משויפים, יודעים מה הם רוצים. הכל בול. זה מפחיד.
    .
    טורונטו נחמדה אך נוסכת בי תנומה. גם במארק גאסול לפעמים. אפשר להבין אותו. יאללה, עשינו פה מה שצריך. הלאה.
    .
    הניקס זו חבילה של הפתעות. שווים צפיה בהחלט, הרבה התלהבות לפרקים. לפחות יהיה מהנה הרבה רגעים בגארדן וזה לא מעט.
    .
    פילדלפיה, מראש אין לי כוח לראות. המשחק עם בוסטון הוציא את כל החשק. ועוד היה נצחון משכנע. תודיעו שזה ייראה אחרת.

  10. שימו לב לקרבות האגו ביוסטון בין ווסטברוק והארדן. ניראה לי שכול אחד משחק בשביל הסטטיסטיקה האישית שלו. מזמין את כולם לעיין במספרים של הארדן מאתמול בלילה. 8 מ 29 מהשדה 2 מ 18 מה – 3. מתי שהוא כול זה יתפוצץ לד'אנטוני בפרצוף. מסתבר גם שהרחקת אייטון לא השפיעה יותר מדיי על פניקס. אני אישית מאמין שהעונש יומתק.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט