שני לטביים וסלובני הולכים למשחק… דאלאס מארחת את וושינגטון

ברוכים הבאים למשחק הפתיחה של דאלאס החצי מחודשת, שפתחה את העונה עם ניצחון לראשונה מאז שנת 2015. המאבריקס אירחו את וושינגטון וויזארדס, שנראו לא רע ברבע הראשון וגם הובילו בסיומו בנקודה, אבל ההפרש קפץ כבר ל-14 בסוף המחצית הראשונה. משיחות שלי עם שחקנים ואנשי צוות, בדאלאס רוצים השנה ללכת רחוק, ולא לחכות עוד שנה כדי להתחזק. נראה מה זה אומר מבחינה מעשית. יש בהחלט תחושה של רצינות בכל הצוות המקצועי, כמו גם בשחקנים, בהשוואה לחצי העונה השני של השנה שעברה.

שריקת הפתיחה

ההתרגשות של פתיחת העונה שאפפה את גולשי האתר, הורגשה היטב גם בהיכל, (19,816) בין אם בקרב האוהדים הרבים שמילאו את האולם וכבר שבעו הפסדים, ובין אם בקרב השחקנים שלקח להם זמן לדייק בזריקות. פורזינגיס החטיא את חמשת ניסיונות הקליעה הראשונים שלו, מה שיכול לגרום לשחקן לאבד את זה ולהמשיך להחטיא, אבל לקראת סוף הרבע ובהמשך הזריקות החלו להיכנס והוא סיים את המשחק עם 23 נק'. לעומתו, לוקה דונצ'יץ' קלע מההתחלה והיה כבר עם 20 נקודות במחצית, וסיים עם 34 סה"כ. המשחק היה מאוד אגרסיבי, בעיקר בגלל שיטת המשחק של וושינגטון, וזה תרם לכמה התרחשויות על המגרש, כשהבולטת ביניהן היא היתקלות פיזית מילולית בין ביל ולוקה, כשהתוצאה היא עבירה טכנית ללוקה ושתיים לביל (שאמר גם משהו לשופט באותה הזדמנות) וגרם להוצאתו מהמשחק עם שש עבירות.

לא נגעתי בך אל תיגע בי

הוויזרדס נראו לא רע בתחילת המשחק, ובסופו, אבל כשאתה מפסיד את הרבע השני והשלישי ב-15 וב-9 הפרש (בהתאמה) לא מספיק לנצח את האחרון ב-5. הסיבה העיקרית שהם ניצחו ברבע האחרון היא שדאלאס כבר שיחקה עם החמישייה השנייה והשלישית, כדי שפורלוקה יוכלו לנוח לקראת ניו אורלינס. ראיתי את הלטבי של וושינגטון, דוויס ברטנס, מתחבק עם פורזינגיס לפני המשחק, אבל במהלכו, כשיצא לו לשמור עליו, הוא לא ריחם, וגם בצד ההפוך היה כך.

הדבר שהכי התרשמתי ממנו, שלא קשור לפרטי המשחק הוא ללא ספק האווירה בהיכל, שנתנה המון אנרגיות לשחקנים, ולדעתי גם יוצרת סוג של מחויבות של השחקנים כלפי האוהדים. אין שום ספק: לוקה איז דה ניו דירק, ולפני שאני מקבל כאן התקפות על ההשוואה, הכוונה היא מבחינת ההערצה והתקווה שהוא נותן לאוהדים, כי ברור שהוא קודם כל צריך להביא אליפות כדי להיות יקיר העיר. אחריו יש את פורזינגיס, שאם ימשיך בקצב הזה, יקבל גם מעמד של מושיע, רק שכרגע יש עליו את חובת ההוכחה, לפני שהאוהדים מתמסרים אליו עד הסוף. בסך הכל הייתה פתיחת עונה מצוינת (לדאלאס, לא לוושינגטון), ונקווה שימשיכו להשתפר ולנצח. 57 נקודות בין שני הכוכבים נראה טוב בתור התחלה, ואם השחקנים המשלימים יעשו את העבודה כמו שצריך… יש עתיד.

דונצ'יץ' בדרך לסל
פורזינגיס וברטנס לפני המשחק. נפרדו כידידים
מקסי קלבר בבלוק על בראדלי ביל
פורזינגיס בחימום

לפוסט הזה יש 7 תגובות

  1. צילומים נהדרים יאיר, שאפו ענק, יש לך את זה! במיוחד זה של לוקה בדרך לטבעת וקיובן עומד פעור פה. וולקאם טו דה קלאב

כתיבת תגובה

סגירת תפריט