אירועי דיומא – 25.10.19

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366.jpg

כדורגל / ניר מועלם

פרמייר ליג – מחזור 10 :

22:00 סאותהמפטון – לסטר, ספורט 1 : סאותהמפטון מתחתית הפרמייר נמצאת במקום ה-17 עם 8 נקודות בלבד ואחרי תיקו 1-1 בחוץ מול וולבס ובנוסף שלושה משחקים ללא ניצחון והיא תארח את הלהיט של הליגה מבחינתי – לסטר, אשר מגיעה מהמקום ה-3 בליגה עם 17 נקודות ואחרי ניצחון 2-1 על ברנלי. הימור – אני חושב שלסטר תמשיך לדהור והיא בחוץ את סאותהמפטון.

טניס / אלכס דוקורסקי

השבוע נערכים שני טורנירים, מסבב 500 הנקודות, במרכזה של אירופה, בוינה ובבאזל (באולמות, על משטחים קשים). היום יתקיימו בהם משחקי רבע הגמר.

טורניר באזל

16:00: רוברטו באוטיסטה אגוט (ספרד)-ריילי אופלקה (ארה"ב)
מיד אח"כ: יאן לנארד שטרוף (גרמניה)-אלכס דה מינואור (אוסטרליה)
סטפנוס ציציפאס (יוון)-פיליפ קראיינוביץ' (סרביה)

רוג'ר פדרר, שמחפש תואר עשירי בעיר הולדתו, העפיל לחצי הגמר, לאחר שיריבו המיועד, בן ארצו וחברו, סטניסלאס וואורינקה (שגבר במשחק מאוד צמוד, שארך למעלה משעתיים וחצי, על פרנסס טיאפו האמריקאי) הודיע כי לא יתייצב למשחק מול המדורג שלישי בעולם עקב פציעה בגבו התחתון, שנגרמה בסוף משחק שמינית הגמר שלו. פדרר ימתין בחצי הגמר למנצח בין ציציפאס לקראיינוביץ'.

טורניר וינה

15:00: מתאו ברטיני (איטליה)-אנדריי רובליוב (רוסיה) – שני השחקנים נאבקים על כרטיס לטורניר, שבו יקחו חלק שמונת המדורגים הבכירים של 2019 ("גמר הסבב" בלונדון). סיכוייו של האיטלקי להגיע לבירת הממלכה הבריטית באמצע נובמבר טובים משמעותית מיריבו הרוסי בגלל הדירוג הגבוה יותר של הטניסאי המשתפר מארץ המגף.
מיד אח"כ: דומיניק תים (אוסטריה)-פאבלו קרניו בוסטה (ספרד) – המדורג חמישי בעולם וראשון בטורניר, יזכה, מטבע הדברים, לאהדתו של הקהל הוינאי.
מיד אח"כ: קארן חצ'אנוב (רוסיה)-דייגו שוורצמן (ארגנטינה) – הרוסי, שגבוה כמעט בשלושים ס"מ מיריבו, מחזיק בסיכויים טובים להעפיל לגמר הסבב. תיאורטית, גם יריבו יוכל להעפיל, אך לשם כך יהיה עליו לזכות בטורניר הנ"ל ולהגיע לשלבים המאוד מאוחרים בטורניר המאסטרס בפאריז, שיחול בשבוע הבא.
מיד אח"כ: גאל מונפיס (צרפת)-אלייז בדנה (סלובניה) – גם הצרפתי המצוין בן ה-33 עדיין יכול, גם אם מתמטית בלבד, להעפיל לטורניר בלונדון והוא יהיה הפייבוריט מול יריבו הסלובני, שהעפיל להגרלה הראשית בבירת אוסטריה מן המוקדמות ומשחק מצוין עד עתה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט