לילות אל.איי (1) / מומי החציל

*******************************

הערה של מנחם לס שניכתבה ללא ידיעתו של מידן: דבר ראשון, כבר מהתגובה הראשונה הייתה לי הרגשה שהגולשים עלולים לקבל רושם שמידן חזר לכתוב באתר הופס. לא ולא. הוא – וכמה אחרים – החליטו שעדיף להם לפתוח אתר משלהם, פוסטאפ, שהוא לא מתחרה להופס אבל העדיפו עצמאות וגישה שונה. אז מידן נשאר כאחד ממייסדי פוסטאפ. אבל מומי השובב, למומי יש רק מקום מתאים אחד, והוא הופס, וכאן מומי יופיע כשיתחשק לו. למרות שמידן עזב, נשארנו ידידים קרובים ואנחנו בקשר הדוק.

בקשר לפרסום הפוסט, נראה שאני פרסמתי אותו. אמנם כן, אבל רק אחרי שמומי פרסם אותו, אבל כנראה ששתה יותר מדי וודקה 'ווליצ'דבסקו' ובמקום ציצים נכנסה תמונה נטוייה 90 מעלות שמאלה של איזה גביע אליפות. ידעתי שזה לא סגנון של מומי אבל לא הצלחתי להיפטר מהתמונה. אז העתקתי את כל המאמר והכנסתי אותו שוב עם הציצים בתמונת השער, וזה כל מה שעשיתי, אבל הפרסום יצא כאילו ממני, ולא כך!

***************************************

שבוע טוב לכל המאזינים ושימון (איפה נעלמה פלו ג'ו?? הייתה גברת על הכיפאק)

מומי התקשר לפרופסור דוקטור מנחם לאחל לו גמירות וחתימות טובות לפני יום כיפור לבדוק שהכל בסדר עם הדוקטור. הדוקטור סיפר למנחם שנפל ונפצע קשה, מומי חשש שאולי הדוקטור אכל סנדביץ' טונה מלחם דגנים (בלי דגנים) אבל התברר למומי שמדובר בפציעה קלה יותר כשהדוקטור נפל ונפצע בצלעות. מומי עשה שיחת ועידה עם ד"ר ליאוניד שהמליץ לד"ר מנחם לשים על עצמו נתח של 8 קילו של רצועת ספריבס לאיחוי השברים, הוא סיפר למנחם איך אחרי הפצצה בצ'רנוביל לא היו שום טיפול רפואי והדרך הכי טובה לטיפול בסדק בצלעות הייתה הנחה של נתח בשר קפוא או כריתה של רגל שמאל בניתוח ללא הרדמה.

הדוקטור מנחם לא מצא ספריבס והניח על המקום הכאוב דג קטפיש שמצא במקרר של חדר האוכל במתחם היפים והעשירים באטלנטה, ג'ורג'יה. הדג הסריח את כל הקומה במקום ערב באולינג חשבו שיש ערב פנויים פנויות. למומי היה חבר, דייג מוסקו רדיאטור היה הולך לדוג אבל תכלס היה נותן נגיסות מהצד, האישה שלו אמרה לו – וואלה מוסקו יש ריח של דגים אבל איפה הדגים?

הד"ר מנחם שאל את מומי לאן הוא נעלם? וסיפר על הרישום לאתר. רישום???? מומי היה חבר פעם בקלאב הימורים של שוקי אלמקייס בנתניה, כשבאו המניאק מסרו את הפרטים של מומי למס הכנסה. מאז מומי שומר על אלמוניות וחבר רק במועדון הפוסיקט שנסגר בטרם מת. מומי לא יירשם בשום מקום לעולם ועד.

הפוסיקט נסגר??? זעק הדוקטור!! ומה יהיה עם ניקול? שאל הדוקטור?? אל דאגה מנחם, מומי סידר לניקול עבודה והיום היא עקרת בית אצל מומי. מה??? וסילבי הייתה בסדר עם זה? מומי סיפר לסילבי שניקול זאת בחורה טובה שאיבדה את הויזה תייר שלה ואת הפספורט, דוקטור תנסה לחשוב על שם של סובייטית שלא נגמר ב-ה הידיעה – נטשה, אוקסנה, נטלייה, יבגנייה, פולינה, יוליה, ורוניקה, סבטלנה. יש רק את ניקול או ואדים האח של ליאוניד שעשה ניתוח לשינוי מין שלא נגמר ב-ה. מאז ניקול עקרת בית אצל מומי, עוזרת בעבודות הבית וחיה חיים על הכיפאק. זה סידור פיקס, ככה מומי יכול תמיד לנסוע בנתיב קארפול ולהימנע מפקקים, במקום בובת המין הוא שם את ניקול מאחור ונוסע כמו מלך ב + 3(לסירוגין מומי שם את שילשיק במושב האחורי ואז הוא הופך +4). אבל כשהגיע סוכות ומומי בנה סוכה בשביל הנכדים, ניקול במקום לעזור דפקה ריקוד כאילו אין טומורו על העמוד השמאלי של הסוכה והעיפה לסילבי את הסכך.

וואלה מומי למה שלא תכתוב לנו משהו? מאז שאם בי גיי עזב לפוסט אפ נעלמת גם אתה.

אם בי גיי עבר לכתוב באתר של הפוסטה???? בגלל זה החבילות של מומי ממוחמד-עליאקספרס לא מגיעות בזמן. מומי ייתן פוסט אחת לכמה שבועות – לילות אל איי על הלייקרס שלו מומי מאז הביקור האחרון שלו באל איי בעננים. אבל מומי לא מוכן שאם בי גיי הסמולני פרו-פשיסטי ובוגד יכתוב באתר.

מומי מבסוט אש מהעונה הבאה עלינו לטובה, הכל התחיל ביוני כשפלינקה נכנס לג'ני באס ואמר לה – יש לי טרייד שתשתמעי עליו יפיל לך את הציצי לרצפה! העיף מבט ושאל, תגידי אולי מישהו סיפר לך לפניי? לא! ספר ספר! השגנו את הגבה וגם קוואי בדרך!!!

מומי ישב חדור ציפייה ואז קוואי השיקוץ השקט שיקרא מהיום – קאו"וי – קקה אילם וירוס ויראלי. מכל הקבוצות בעולם בחר בקליפרס? זה כמו שמומי יציע לך דייט עם ג'ני מק'ארתי ואתה תבחר במליסה מק'ארתי בת הדודה הכעורה.

בחר בבת דודה הפחות שווה הקאו"וי.

מומי יודע דבר אחד – מדיבורי השיקוץ אבו פלופר הגדול ואבו זקן אבו קוואי בגלל האילמות שלו משקץ מתחת הגלאי רוורס. עשה קטע בית שימוש למשוקצי טקסס בראשם הפלח ואז השאיר את מסאיי עם היוג'ירי ביד!! ההתנהגות שלו גורמת ל-KD ולברון להראות כמו ט"ו בשבט צדיקים לעומת הקוואי.

הלילה העונה נפתחת וכתבנו wave bull המכונה – של שור יהיה שם. גל הוא בחור על הכיפאק ומומי שם בו מבטחו שיביא את ה-W הראשון העונה.

הלייקרס מועדון שעשה 31 גמרים של ה-NBA בטוטאל, הקליפרס לעומת זאת 0 גמרים של הקונפרנס בכמעט 50 שנה! 0! נאדה! כמות הפעמים שיהודה שילשיק ויתר על שיפוד! כמות הפעמים שמומי אמר לא לאוקסנה כשהביאה חברה! כמות הפעמיים שרועי ווינברג נחשב בטעות שלא בן 14! ועם זה הוא הולך למכולת בקוריאה טאון?

הלילה הלייקרס באים בלי קוזמה בעוד הקליפרס באים ללא פול ג'ורג' הנחש מאינדיאנה שכמעט הפיל את מג'יק חיים של מומי באשמת עבירה על חוק הפיתוי ולבסוף חתם בבית השימוש המיד ווסטי OKC. נשמה? מג'יק מבין דבר אחד או שניים על פיתוי, מאז 1991 הוא כבר לא נכנס קומנדו לג'קוזי ונותן לג'ונסון להשתולל הוא נכנס עטוף בציצית ושופר שמגן לו על הארווין.

בשנים האחרונות הקליפרס באים עם האף גבוה לדרבי, בשנה שעברה הקבוצות עשו 2-2 אבל הקליפרס ניצחו לא פחות מ-3-21 מאז 2013. אוי לחרפה ולבושה. מומי הסתובב באל איי וראה אוהדים של הלייקרס מחופשים לאוהדי הקליפרס. הלייקרס והקליפרס נפגשו לא פחות מ-0 פעמים בפלייאוף. מילה של מומי – גם השנה הם לא יפגשו.

למרות שמומי סולד מג'יימס וחושב שיחד עם דוויס הם יוצרים קו קדמי מאוד לא אלגנט שעלול לגרום לנשים היפות של אל איי להפוך למורמניות ולעבור ליוטה. אבל בהופס הם המאסטר אוף דיסאסטר. 17 שנה לברון לא שיחק עם שחקן פנים כמו הגבה. הלייקרס חייבים לשמור על בריאות (מומי מקווה שג'אבל מגי לא ישאל את ווגל איזה גופייה זה בריאות?!) ולהגיע לאפריל עם 57 ניצחונות ומקום 3 מינימום במערב. בלי זה גם גל אל איי יישב לקרוא פרקי תהלים בערבים החמים של יוני.

מומי שם השעון ל-5:30 בבוקר ואומר אם הלייקרס לא תנצח הוא יחזור לכתוב רק בעוד 10 משחק.

עונת NBA מוצלחת לכולם (חוץ מקאו"וי)

לפוסט הזה יש 39 תגובות

  1. חחחח
    מגי'ק מבין דבר אחד או שתיים על פיתוי, מאז 1991 הוא כבר לא נכנס קומנדו לג'קוזי ונותן לג'ונסון להשתולל הוא נכנס עטוף בציצית ושופר שמגן לו על הארווין.

    סתם משהו ששעשע אותי בטח דונלד סטרלינג לפעמים בלילה רואה את החיוך של מגיק ומתעורר מסיוט אחרי שתקע את חברתו וגרם לו לאבד את הקליפרס😂

    ברוך השב

  2. מומי, אין עליך. ולגולשים: מומי כמובן כתב את הפוסט, אבל גם פירסם אותו, למרות שנראה כאילו אני פירסמתי אותו. נאלצתי לעשות זאת כי הציצים שמומי הכניס נעלמו, ובמקומם הופיעה תמונה עם גביע אליפות או משהו כזה.

  3. שובו של הקאמבק
    אחלה מומי
    לאהוד את הלייקרס וגם להיות ללל
    זה רגשות מעורבים
    כמו לראות את הפרארי החדשה מתרסקת לתהום נהוגה בידי החותנת

  4. גם הליגה חוזרת היום, גם מנחם, ועכשיו גם מומי? יום סבבה, איזה יום יא באבא, כמו שכתב המשורר (לא בטוח כרגע מי, נראה לי ג'יימס ג'יוס ב'יוליסס')

      1. "צריך לעשות את המינימום המקסימלי, רגע לא, צריך לעשות את המקסימום המינימלי"
        זה לא שלי, זה של אלון מזרחי

  5. איזה קאמבק חצילי, ממש כמו ראסל ווסטברוק עם אחת מהתלבושות המוחצנות שלו. נבדוק הלילה מקרוב למי יש חציל גדול יותר – המלך שכרע בפני הסינים ברך או סייבורג שנכנע לקסם של הלוגו ובאלמר

כתיבת תגובה

סגירת תפריט