פורטלנד-דנבר, בוסטון-פילדלפיה ויוטה-אוקלהומה ברביעי / רועי ויינברג

הליגה חוזרת בגדול אחרי ערב הפתיחה של אתמול עם 11 משחקים ברביעי הראשון של העונה. ניקולה יוקיץ' ודנבר יגיעו לפורטלנד לשחזור סדרת הסיבוב השני הנפלאה מהעונה הקודמת. קמבה ווקר יערוך בכורה אצל הסלטיקס מול אל הורפורד שישחק לראשונה בבוסטון כיריב בבכורה בפילדלפיה, מייק קונלי ויוטה יפגשו את כריס פול ויש עוד הרבה משחקים נוספים בלילה נהדר של כדורסל.

05:00-פורטלנד טרייל בלייזרס (0-0)-דנבר נאגטס (0-0)

שחזור של סדרת הסיבוב השני הטובה ביותר שראינו בפלייאוף הקודם. מה לא היה לנו? משחק בן 4 הארכות, גיבורים לא צפויים, תצוגת יחיד אדירה ומשחק שביעי עם ניצחון חוץ צמוד במיוחד. מה צפוי במשחק היום?

יהיה מעניין לראות את החמישייה של פורטלנד. חסן וויטסייד יפתח במקום יוסוף נורקיץ' (ואנס קנטר שפתח בפלייאוף) כסנטר ויכול להיות שימושי, במיוחד כחוסם עבור לילארד וסי.ג'יי מקולום. שאלה גדולה אחרת היא מי ישחקו כפורוורדים במקום אל-פארוק אמינו ומו הרקלס, כשסביר שאלו יהיו קנת' בייזמור וזאק קולינס.

בדנבר הקבוצה לא השתנתה יותר מדי, מעבר לתוספת של ג'רמי גרנט. גרנט יכול להיות שימושי מול קבוצות שמשחקות עם ארבעה שחקני חוץ כפאוור פורוורד. הוא עלה מהספסל ברוב משחקי ההכנה של דנבר, כולל האחרון בו הם ניצחו פורטלנד נטולת לילארד, מקולום ו-וויטסייד, כשהאחרון בספק הערב עם נקע קל בקרסול. השאלה הגדולה, מבחינת דנבר, היא ההגנה על צמד הגארדים של פורטלנד ששיחקו טוב בפלייאוף. ההגנה של ג'מאל מארי היא נקודה חשובה לכל אורך העונה ונראה מבחן לזה הערב. בכל מקרה, בהתחשב בכך שהנאגטס מחוברת יותר מפורטלנד שמשחקת לראשונה עם החמישייה הנוכחית במשחק עונה סדירה, אני מאמין שנראה ניצחון של דנבר.

02:30-פילדלפיה 76' (0-0)-בוסטון סלטיקס (0-0)

משחק ראשון לפילדלפיה החדשה. ג'וש ריצ'רדסון, בן סימונס, טוביאס האריס, אל הורפורד וג'ואל אמביד יעלו בבכורת NBA ראשונה ביחד. בצד השני של המגרש אנחנו נראה את קמבה ווקר בבכורה במדי בוסטון, כשהסלטיקס יקוו ששיתוף הפעולה שלו עם גורדון היווארד, ג'יילן בראון וג'ייסון טייטום יראה יותר טוב מאליפות העולם בכדורסל.

המשחק הזה בעצם מראה לנו שתי חמישיות שונות כמעט בתכלית. לבוסטון יש גבוה אחד שיפתח, אני מאמין שנראה את דניאל ת'ייס ששיחק טוב במשחקי ההכנה, לעומת 5 שחקנים ארוכים בפילדלפיה. ההגנה של פילי יכולה להיות חשובה היום, אבל יש שאלות יותר גדולות מבחינתם – מי יהיה הגו-טו-גאי של הקבוצה? איך יחלקו את הדקות של הורפורד ואמביד? האם בן סימונס יזרוק שלשה במשחק תחרותי? התשובות לא יתגלו במלואן בחודש הקרוב, אבל נתחיל למצוא את הפתרון.

אחת השאלות של בוסטון, מעבר לבכורת ה-NBA של קרסן אדוארדס שהיה נהדר בקדם העונה, היא גורדון היווארד. עונתו הראשונה בבוסטון כללה פציעה מזעזעת במשחק הראשון של העונה שהשביתה אותו עד לסיומה. עונתו השנייה נפתחה ב-10 נקודות, 12 זריקות וניצחון מוחץ על פילדלפיה בדרך לעונה אישית וקבוצתית מאכזבת. אולי היום נראה את היווארד הישן, כשהוא יקבל את הכדור לצד קמבה בתדירות גבוהה יותר משיתוף הפעולה העגום עם אירווינג. אני מאמין שהפעם נראה הפסד של בוסטון, כשפילדלפיה תנצח וסימונס יזרוק שלשה.

04:00-יוטה ג'אז (0-0)-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (0-0)

בפעם הראשונה מאז 2008, אוקלהומה מתחילה עונה בלי ראסל ווסטברוק. כריס פול, שיי גילגיוס אלכסנדר ודנילו גלינארי יעשו בכורה בעבור הרעם, כאשר לא ברור אם הראשון והאחרון יישארו בקבוצה בסיום העונה. הערב הם משחקים ויכולים להראות קבוצה לא רעה בכלל: סטיבן אדאמס יהיה משמעותי מתחת לסל, הקו האחורי ייתן הגנה טובה ויש להם פורוורדים קולעים טובים.

קבוצה נוספת שמציגה תמהיל יחסית דומה ובכורות של שחקני מפתח היא יוטה, שהביאה את מייק קונלי ובויאן בוגדנוביץ'. לא ברור מי יפתחו ביוטה, אבל כרגע נראה שג'ו אינגלס יעלה מהספסל. רויס אוניל וג'ף גרין המועמדים להחליפו כשיש יתרון קל לאוניל האתלטי יותר. נקודה נוספת ששווה לדיון היא ההבדל בין פתיחות העונה של שני הגארדים של יוטה בשנים האחרונות:

ב-2018/19 מיטשל התחיל את העונה עם 43% מהשדה ו-31.6% מהשלוש בשמונת משחקיו הראשונים, שיפור מעונתו הראשונה בליגה (35.1% מהשדה, 31.6% מהשלוש). בשתי העונות האלו יוטה הרשימה בחצי השני של העונה אחרי חצי ראשון קשה, בניגוד לממפיס של קונלי שקרסה אחרי פתיחת עונה טובה בשתיהן, כאשר ב-2017/18 קונלי מסיים את העונה אחרי 12 משחקים ו-8 ניצחונות. במערב קשה יוטה לא תוכל להרשות לעצמה הסרת חלודה של מיטשל לאורך חודשים פעם נוספת, ולכן יכול להיות שנראה אותם מסתמכים יותר על קונלי בתחילת העונה. יש לי תחושה של הפתעה וניצחון של אוקלהומה סיטי.

02:00-אינדיאנה פייסרס (0-0)-דטרויט פיסטונס (0-0)

מלקולם ברוגדון, ג'רמי לאמב וטי ג'יי וורן צפויים לעשות בכורה באינדיאנה. ויקטור אולדיפו לא ישחק. מי יקלע נקודות בהעדרו? לאמב אפשרות לא רעה אחרי 15.3 נקודות למשחק בשנה שעברה. וורן, 18 למשחק בשנה שעברה, אפשרות לא רעה גם כן כששניהם עדיפים על מה שיש לדטרויט בעמדות הכנף.

החוזקה של הפיסטונס נמצאת בקו הקדמי עם אנדרה דראמונד ובלייק גריפין. לאינדיאנה יש קו קדמי גדול משלה עם דומאנטס סאבוניס, מועמד לטרייד, ומיילס טרנר. המצ'-אפ ביניהם יכריע את המשחק כשהפיסטונס יכולים לתת דקות משמעותיות לדריק רוז, ה-MVP לשעבר שהחתימו בקיץ. ההגנה של ברוגדון עליו יכולה להיות מה שיכריע את המשחק עבור אינדיאנה, שצפויה לנצח במשחק עם סקור נמוך.

02:00-אורלנדו מג'יק (0-0)-קליבלנד קאבלירס (0-0)

משחק בין שתי קבוצות הפוכות בסגנונן. ההתקפה של המג'יק בעונה הקודמת התבססה על קו קדמי חזק בהובלת ארון גורדון וניקולה ווצ'ביץ', והייתה אחת מהטובות באן.בי.איי לקראת השליש האחרון של העונה. הם לא עשו שינויים קיצוניים בקיץ ומתבססים על שיפור פנימי, בעיקר זה של ג'ונתן אייזק, גורדון ומרקל פולץ שצפוי לשחק הערב אחרי קדם עונה חלש, בו קלע באחוזים נמוכים. לאורלנדו יש משחקים בשבוע הקרוב נגד ניו יורק ואטלנטה, כך שהם יכולים לצבור מומנטום להמשך.

קליבלנד הייתה קבוצת ההגנה הגרועה בליגה בשנה שעברה (ואולי בכל הזמנים) וזה לא אמור להשתנות השנה. דריוס גרלנד יתחיל את קריירת האן.בי.איי שלו הערב, כשהקו האחורי שלו ושל קולין סקסטון יוביל קאבלירס שלא יצטיינו בהגנה, בלשון המעטה (וגם לא בהתקפה). אפשר לראות כאן 110 נקודות וניצחון יחסית חד-צדדי של אורלנדו.

02:00-ברוקלין נטס (0-0)-מינסוטה טימברוולבס (0-0)

קיירי אירווינג מתחיל את העונה בקבוצתו השלישית בקריירה, כשדיאנדרה ג'ורדן יערוך בכורה משלו. מי שלא יערוך בכורה, והצל שיהיה על ברוקלין כל העונה, הוא קווין דוראנט שחתם בקיץ בקבוצה ולא צפוי לשחק השנה אחרי הפציעות מהפלייאוף האחרון. ג'ורדן כנראה יפתח כסנטר על חשבון ג'ארט אלן, כשלצידו טאורן פרינס, שחקן נוסף בהופעתו הראשונה בקבוצה, שלהט בקדם העונה מחוץ לקשת.

הנטס יותר מוכשרים ממינסוטה, שתשחק עם קארל אנטוני טאונס וחבורת פורוורדים מסביבו. ג'ארט קולבר, הבחירה השישית בדראפט, נראה טוב בפרה-סיזן ובליגת הקיץ ויכול לזכות לדקות משמעותיות הערב גם אם מהספסל. הקבוצה שלהם לא חזקה בכלל וצפויה להפסיד לא מעט במערב תחרותי מאוד, אבל יכולה לכפות על ברוקלין, הודות למצ'-אפ לא רע בקו הקדמי והגנה מעניינת על אירווינג, הארכה הערב. יגמר בניצחון קטן לברוקלין.

02:30-מיאמי היט (0-0)-ממפיס גריזליס (0-0)

ג'ה מוראנט, הבחירה השנייה בדראפט האחרון, במשחקו הראשון ב-NBA. סביר שלידו ישחקו גרייסון אלן, דילון ברוקס, ג'ארן ג'קסון ג'וניור ויונאס ואלניוצ'אס. חמישייה עם הרבה פוטנציאל, אבל עם 685 משחקי NBA משותפים ברזומה, 489 משלהם של ואלניוצ'אס. מעטים מצפים שממפיס תהיה טובה העונה, למרות כל השינויים בסגל ועל הקווים.

מיאמי קבוצה שכן מצפה לנצח עכשיו. טיילר הירו יערוך בכורת NBA, אבל השם המעניין הוא ג'ימי באטלר שעוד התחיל את העונה הקודמת במינסוטה. באטלר נמצא עכשיו בקבוצה שהוא בחר, בפעם הראשונה למעשה בקריירה, וההיט מצפים לפלייאוף, אולי עם יתרון ביתיות. יש לקבוצות של אריק ספולסטרה פתיחות עונה צולעות לעתים, אבל הם לא הולכים להפסיד לאחת החלשות באן.בי.איי. מיאמי במשחק לא יפה לצפייה.

03:30-וושינגטון וויזארדס (0-0)-דאלאס מאבריקס (0-0)

הבכורה של פורלוקה, לוקה דונצ'יץ' וקריסטפס פורזינגיס, ביחד. זה הופך את המשחק הזה למעניין, כשהוויזארדס מתחילים מסע של 82 משחקים של בראדלי ביל, בלי יותר מדי מסביבו. הבכורה של רוי האשימורה הופכת את המשחק הזה למעניין קצת יותר, אבל ככל הנראה נחזה בניצחון של דאלאס.

03:30-סן אנטוניו ספרס (0-0)-ניו יורק ניקס (0-0)

הבכורה של אר ג'יי בארט על מגרש NBA, מרקוס מוריס נגד הקבוצה אליה הצטרף (והתחרט לפני החתימה הרשמית) בקיץ והחזרה של דיונטה מארי מהפציעה. בקדם העונה גרג פופוביץ' העלה את דריק וויט מהספסל והפריד את הדקות שלו ושל מארי. המגמה צפויה להמשיך הערב, במשחק שס"א לא מתכננת להפסיד נגד קבוצה חדשה וחלשה כאחד. סן אנטוניו.

05:00-פניקס סאנס (0-0)-סקרמנטו קינגס (0-0)

הסיפור הגדול ביותר כרגע בסקרמנטו הוא על הארכת החוזה של באדי הילד, שאחרי משא ומתן לא קל נשאר בקבוצה לעוד 4 עונות. מרווין באגלי צפוי לקבל מקום בחמישייה לצד דווין דדמון שהגיע בקיץ והשניים יתמודדו עם פניקס המתחדשת, שתציג את ריקי רוביו ודריו שאריץ' לראשונה. הסאנס חביבים אבל אין להם מספיק הגנה כדי לעצור את כוח האש של סקרמנטו, שתנצח במשחק התקפי.

02:00-שרלוט הורנטס (0-0)-שיקגו בולס (0-0)

טרי רוזייר בבכורה כפרנצ'ייז פלייר, קובי וויט ופי ג'יי וושינגטון בבכורות NBA. כדורסל גדול לא יהיה כאן בשני הצדדים, אבל שיקגו קצת יותר טובה ולכן סביר שזה יגמר בניצחון קטן של שיקגו. אין סיבה לפרט יותר מדי על המשחק הזה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 378 תגובות

  1. תודה רבה, רועי.
    תחזית אמש: קליפרס ב-7, טורונטו ב-12. לא רע, לא רע.
    .
    מחזור גדוש, רובו לא להיט, וממש קשה לתפוס את ההפתעה.
    שיקגו על שרלוט ב-6. אינדיאנה על דטרויט ב-11. אורלנדו על קליבלנד ב-8. פילדלפיה על בוסטון ב-4. מיאמי על ממפיס ב-14. ברוקלין על מינסוטה ב-13. דאלאס על וושינגטון ב-2. סן אנטוניו על הניקס ב-8. יוטה על אוקלהומה ב-13. דנבר על פורטלנד ב-6. סקרמנטו על פיניקס ב-7.

  2. יאללה נראה את יחסי הווינר

    שארלוט+3-בולס (בולס)
    אינדי- דטרויט+7 (דטרויט) אני חושב שהפיסטונס גם ינצחו במשחק עצמו אבל זה לא מעניין
    מג'יק- קאבס+8 (מג'יק)
    ברוקלין- מיני+4 (ברוקלין)
    היט- ממפיס+8 (היט)
    פילי- בוסטון+5 (פילי)
    מאבס- ווש+9 (ווש)
    ספרס-ניקס+10 (ספרס)
    יוטה- אוק+9 (יוטה)
    פיניקס+2- קינגס (פיניקס) חושב פיניקס ינצחו גם ככה
    פורטלנד- דנבר+2 (דנבר)

    ערב בהחלט גדוש קיבלת רועי 🙂

  3. המשחק החשוב היחיד הואא בוסטון פילי..
    אני מאמין שבוסטון ידברו חזק העונה.
    טייטום ובראון הם סופרסטארים בפוטנציה, היווארד ישחזר 90 אחוז מהיכולות שלו, קמבה הוא הגארד הכי טוב במזרח (בשקלול אופי) ויש להם מאמן גאון.
    אין לי מושג מה פילי עשו בקיץ..למה כל כך קשה להם להבין שאי אפשר לשחק כדורסל בלי רכז אמיתי?, מה לעזאזל יתרום להם הורפורד ליד אמביד?
    אבל עדיין הם קבוצה מוכשרת וזה יכול לשני הצדדים בכיף
    הימור שלי- בוסטון רוקדים

  4. תודה רבה רועי!
    תגיד השתגעת? אתה רוצה לאבד את התחתונים?
    מה אתה מהמר שסימונס יזרוק שלשה?!
    .
    דנבר
    בוסטון
    יוטה
    אינדי
    מג'יק
    נטס
    מיאמי
    דאלאס
    ספרס
    סאק
    בולס
    .
    לא נראה שנראה הרבה הפתעות הערב

  5. תודה על הפריוויו!
    הימור להפתעה – ניצחון ביתי של הניקס!
    אגב, לא הבנתי – הילד בסוף דחה את הארכת החוזה? הייתי בטוח שהסכים..

    1. במקור הילד סרב לחוזה של 90 מיליון ל-4 שנים. בהמשך הוא חתם על חוזה של 86 מיליון מובטחים ל-4 שנים + 20 מיליון בבונוסים (מתוכם 12 מיליון שהסיכוי שלו להרוויח אותם הוא סביר +)

  6. תודה, רועי.
    .
    ההמתנה הארוכה הגיעה לקיצה. עוד רגע קט אפשר יהיה לעבור מ-ווישפול ת'ינקינג אופטימי להחריד, ל-אכזבה מהולה בווישת'ול ווינקינג מזן ה-"בשנה הבאה יהיה בסדר…"

  7. למנוע טעויות: כל הרשימה עם ביתיות הפוכה. כלומר בוסטון משחקים בפילי. דטרויט במשחק חוץ באינדיאנה. ניקס בחוץ בסן אנטוניו .
    או שהתחלתם לכתוב כמו שהמשחקים מוצגים באמריקה במשך הקיץ כשלא הייתי כאן.

      1. כדי למנוע אי הבנה, אפשר לעבור לנסוח שלא מותיר מקום לספק, בנוסח:
        בוסטון סלטיקס בפילדלפיה 76 (או, "אצל פידלפיה")

  8. פיניקס וסקרמנטו משחק ממש מסקרן, בין קבוצות מסקרנות.
    מצד אחד סקרמנטו שנראה שהגיעו לשלב שיהיו תחרותיים, ופיניקס שהשד יודע מה יהיו, מצד אחד יש להם שחקן שלא מעט מעמידים לשחקן המשתפר(והוא אולסטאר!), רוקי שנה שנייה שמוכן לעשות קפיצה ענקית, ומצד שני זה פיניקס..

  9. אחלה ערב, תודה על הפרומו.
    דרך אגב, רוזייר הוא אולי פלייר, אבל אין מצב ששרלוט היא פרנצייז'. כרגע, התפקוד היחיד שלה הוא ככפרה קארמטית לג'ורדן

  10. פריוויו טוב מאוד רועי.
    הימורי הלילה:
    דנבר ב4 אחרי משחק לא פשוט בכלל לשתי הקבוצות
    פילי ב9
    יוטה ב11
    אינדיאנה ב5
    אורלנדו תחמם מנועים עם 16 הפרש
    ברוקלין ב6 במשחק רב שערים/סלים
    היט ב12
    דאלאס ב15
    ספרס ב19
    סקרמנטו ב6
    שיקגו ב8

  11. נקודה שמסקרנת אותי מהתגובות לפריוויו כאן ומאתמול:

    איך אתם מרגישים כזה ביטחון להמר ממש על ההפרש? מה קובע שמשחק יגמר ב-4, 5 או 6 נקודות? הרבה יותר נוח לי ככותב או כמגיב לכתוב איך המשחק יגמר ולנבא את קצב המשחק או המגמות שנראה (משחק מהיר/איטי, צמוד/חד צדדי וכו') ממספר ספציפי. זה קיצוני מדי

    1. אה, הפרש נקודות זה כדי לדייק שיהיה מאתגר. רק להגיד מי תנצח זה לרוב קל (והלוואי שאתבדה).
      בטחון עצמי? זה מתחיל בהורים, הבית, סביבה, חינוך, שכל, גובה, מראה, להיות 10 במתמטיקה וגם קפטן נבחרת הכדורגל, תעוזה, בחורות, מזל, כסף, חוג חברתי, נסיון, הישגים, צ'ארם, לקחת את הפניות הנכונות בחיים… אתה באמת רוצה שנפתח את זה?

  12. לפי הבוקס סקור באורלנדו, למרקל פולץ עד עכשיו 8 נקודות ב 7 דקות באחוזים של 4 מ 5 מהשדה. אומנם זה רק נגד קליבלנד אבל עדיין סימן מעודד

  13. כשגורדן הייווארד נע לחסימה ומשתחרר לקליעה זה 2 בטוחות. צריך לראות את המהלך הזה 8 פעמים כל משחק.

      1. הוא לא מפסיק להראוץ ניצוצות, פשוט לא מצליח להדליק את המנוע.
        לזכותו יאמר שהוא עדיין מאוד צעיר, אבל רבאק שיתעורר.

        1. הפרופסור אמר עליו פעם שהוא טמבל
          אני נוטה להסכים שאם היה משחרר את הכדור שבריר שנייה קודם היו לו הרבה יותר שלשות בפנוכו של הסל.

  14. מחצית איומה של פילדלפיה , האריס לא מתפקד , אמביד נראה משועמם , המאמן לא יודע איפה הוא נמצא,ההתקפה חושך וכל הספסל לא מסוגל לעשות נקודה.
    לא ראיתי פיק אנד רול אחד של האריס או ריצ'ראדסון עם אמביד וזה כשקנטר הוא מגן הפיק אנד רול הכי גרוע בליגה
    היחידים שבאו לשחק זה סימונס וריצ'רדסון , הקבוצה כולה נראית חסרת חשק, FLAT

    הסיבה היחידה שהם מובילים זה כי בוסטון קבוצה מאד חלשה , אני בכלל לא בטוח שבוסטון זה קבוצת פלייאוף
    כל קבוצה אחרת מובילה על פילדלפיה 15 הפרש

  15. קיירי נותן הצגת תכלית חצי ראשון בברוקלין, 25 נקודות…
    הבעיה שזה רק הוא וכריס לברט. וטיפה דינווידי. כל היתר כלום. שום דבר. אבל הכוונה לאפס עגול…
    מיני באה לשחק, קובינגטון דופק מהפרימטר.
    ומי שנותן פה את ההצגה הכי גדולה זה קא"ט, בדרך ל-TD, עם חצי של 3-9-16, עם 4 מ-4 מהשלוש… הוא מדהים.

  16. וואו, איך שיקאגו שוחטים את שארלוט ששלטו בחצי הראשון.
    השתחרר שם משהו ועכשיו המון חטיפות ופאסטברייקים אחד אחרי השני.
    נעים לעין ומזכיר את הלייקרס של שנות השמונים.

  17. בוקר טוב חברים יקרים

    1. גימי באטלר כבר עם הבחורות בפנסיה? ככ מוקדם גימי? למה הוא החליט להיעדר?
    2. בלייק כבר עם הבחורות בפנסיה? ככ מוקדם בלייק? למה הוא החליט להיעדר? עדיף את הבחורות של מיאמי בלייק.

    3. פיי בן סימונס יורה שלשות אה? 😂😂😂 לא נורא העיקר אמביד מפגיז שם

    4. פי גיי וושינגטון וקובי וויט מנגבים והבולס עם הגנת הברזל חחח

    סתם רשמים מהבוקס סקור אחרי שטיפת פנים

    יאללה מצטרף לחצי השני בפילי, רזי מוכן?

    1. זאק לוין הולך ל-2 קל ושוכח שאין להם טיים אאוט… LOL.
      מה תעשו עכשיו, השארתם כדור לשרלוט ו-4 שניות, בפיגור נקודה? חמור חמורותיים.

    1. היית צריך לראות גם את החצי הראשון.
      מישהו הכניס שם באג בתכנה של סטיבנס ועכשיו זה רק באקוורד….

  18. מנחם אמר פעם שסטיבנס קופא במשחקים?
    המשחק הזה הוא הדגמה מצויינת לבעייה.
    צריך לדעת מתי לקחת פסק זמן ואין לו את זה….

  19. אני רואה גם את הוורלד-סירייז ואת הנטס, מהמעט שאני רואה בפילי, איזה שיעמום… זו תהיה הצמרת של המזרח?
    תאמינו לי, הכי בידור בברוקלין. השכונה של קיירי. מצא את המקום הכי מתאים לו.

  20. טוב, הלך הטוטו לגמרי…
    דטרויט, בלי גריפין!, הולכים לנצח את הפייסרס באינדיאנה… איזה פדיחות.
    יהיה קר מאוד עד שאולדיפו יחזור.

  21. פרוסס לא אמרת שבגלל רדיק אמביד מתחיל על קו השלוש, הסיבות לגמרי אחרות הם סימונס האהבל שלא מסוגל לקלוע פרט למתחת הסל (והגנה של בוסטון זוועה) בראון המטומטם ואצביע שבורח מהצבע השמן

  22. חחח סימונס הדבר הכי צפוי רץ קופץ פנימה ומוציא החוצה ממש קנגורו או קולע מסנטימטר חחח בפלייאוף יהיה מה שהיה בשנתיים האחרונות היעלמות….
    וגיא יבוא עם הסטט והסרטונים ויגיד ששנה הבאה יהיה יותר טוב 😂😂😂

    1. ברור הילד נגר לא יהיה לו קליעה אפילו הוא הודא בזה , גיא יביא לנו את האפקטיבי , ויגיד ששווה מקס, מה שהיה הוא שהיה ואין חדש תחת השמש, המספח כזה חלש שאם לא יקחו אותו זה בושה

  23. אנדרה דראמונד, 32 נקודות, 23 ריבאונד. PHEW.
    האחרונים לחצות את הרף הזה, כריס וובר 2001, שאקיל 2000.
    לפני זה צריך ללכת אחורה לקארים, 1972, ואז לימי ווילט…
    מישהו בונה את עצמו לטרייד? הלו בוסטון?
    גם הוסיף 4 בלוקים, ו-8 מ-10 מהקו!!!

  24. בוגדנוביץ אחרי פתיחה מעולה דרך לא טוב על הקרסול ויצא עם עזרה לחדר הלבשה.
    נחזיק לו אצבעות שזה לא רציני

  25. קיירי קלאצ'. מי שלא רואה מפסיד הצגה.
    !eat your heart out, Mr Ainge
    איך, איך קבוצה מעפנה כמו ניו ג'רזי, והם תמיד יישארו בשבילנו הערסים מג'רזי אובר דה ברידג', מקבלת משמיים מתנה כזו?
    ושנה הבאה KD?
    איך, אין צדק בעולם. אפילו את ציון לא סידרו לנו.

    1. זה שחקן שפשוט צריך לשתוק ולכדרר.
      מהשחקנים האהובים עליי עד שהוא מתחיל לפתוח את הפה והשטויות מתחילות לצאת.

    2. הרבה הייפ והחתמות יוקרתיות אבל לא יצא מהתקופה של קיירי ודוראנט בנטס אליפות.במערב הנטס לא עושים פלייאוף.הם שווים למיניסוטה שלא תעשה פלייאוף במערב כמו שאתמול אמרתי שטורונטו שווים לניו אורלינס גם בלי זאיון וניו אורלינס גם לא יעשו פלייאוף במערב.חוץ ממילווקי ופילי אף אחת מהמזרח לא עושה פלייאוף במערב

          1. קבוצה פנטסטית. עם פופ כמאמן היה לנו סיכוי נגד הקליפרס בגמר. אבל יש דברים שלא רואים על הנייר… קליעה מאמן חלש סימונס וכו במערב זה עלול ליצור תגובת שרשרת כמה הפסדים

  26. ערוץ הספורט כנראה קנו חבילה יותר גדולה מהנבא השנה.הם הולכים לשדר בלילה בין שישי לשבת (לפי הפרסומת שהם שמים בפסקי הזמן) 9 משחקים בשידור ישיר.(יש להם 5 ערוצים אז זה אפשרי).

      1. בכלל אל תסתמך על ערוץ הספורט. הם נהיו קקה.
        ב-NBA, יש להם רק טלפז שהוא אחלה. וגם דניאלזילברשטיין, אבל אני כבר לא שומע אותו שם.
        כל היתר במקרה הטוב פטפטנים חנונים שמדקלמים סטטיסטיקות, או שימי ריגר. לא שווה.

        1. גם אני בדקתי בממיר ואין 9 שידורים ישירים אבל כל פסק זמן הם משדרים את הפרסומת על הלילה הלבן עם 9 שידורים ישירים בין שישי לשבת אז יכול להיות מחר יעדכנו בממיר

  27. שוויון.
    קיירי במקום באזר ביטר נותן לג'ארט אלן.
    עבירה על אלן.
    מחטיא 2 מהקו!
    פרינס לוקח אופנסיב מתחת לסל. עולה…
    בלוק של KAT !!
    ועוד כדור אחרון, 2 שניות לסוף, של מיני…
    פיייי איזה משחק.

  28. OT בברוקלין.
    הזדמנות לקיירי לעשות 50.
    מחר ימכרו את המנויים האחרונים שנשארו. זה בכלל האולם הכי מגניב בליגה, והסביבה הכי כיפית בעיר לבילויים לפני ואחרי. יאללה, חייבים לנסוע בקרוב לכריסמס, ימות העולם.

  29. אז משלישיית המיליונרים של הסלטיקס רק היווארד הגיע היום… קמבה קיבל טיפול הגנתי מפילי ובראון בכלל ראה עד כה טיפה מעל רבע שעה פרקט

            1. ביחד עם לברט, דינווידי, ג'ו האריס, ג'ארט אלן, טוריאן פרינס, יש להם עוד איזה בוסני חדש או משהו בסגנון עם ידית, ועוד איזה קורוקס –
              ועל זה תוסיף שחקן אחד פגז, לא יודע אם "סופרסטאר", אבל עוד פורוורד חיה –
              ותשמע. בטח יכולים. למה לא?
              אבל הכל – הכל!! – בהנחה ש-KD זה אותו KD.
              אוי ואבוי לכולנו אם לא. אוי ואבוי אם לא נראה יותר את ה-KD הישן…

      1. מילה במילה מה שקרה 😂😂

        מאמן בושה קיירי עם 50 נק הכדור אצלו ומאמן היריבה נותן לו לקבל כדור חופשי לכדרר כמה שבא לו לנוח להנות ולעלות לגאמפ סופר נוח מול מגן שהחליק חחח
        אבל קיירי החטיא…

      1. לדעתי ווסטברוק יוריד לו השנה את הנפח. גם מתי שהו דאנטוני צריך להבין שהוא צריך לתת להארדן מנוחה בעונה הרגילה כדי שיגיע רענן לפלייאוף ולא ישפוך שם מנוע בכל שנה מחדש

  30. מה שכן – הוא גם היה ונשאר השחקן הכי מרהיב בליגה.
    ובשנה הבאה, זה ביחד עם השחקן השני הכי מרהיב בעולם. can't wait.

  31. בנתיים בארט נותן הצגה כל חשבון הספרס במשחק הפתיחה:
    19 נק עם 9 מ12 מהשדה (1מ3 ל3).
    4ר 2א 2ח
    לא רע בכלל לרוקי

  32. עברתי למחצית השנייה ביוטה-אוקלהומה(זה המשחק השני בערוץ הספורט.את שאר משחקי הלילה אראה מחר בתקצירי 10 דקות ביוטיוב בטלוויזיה

  33. מאמין שהספרס פשוט רוצים לתת יחס גבוה יותר למהמרים עליהם בלייב 🙂

    אם הם מפסידים פה זה אולי יתחיל לבשר על אחרית הימים, שם לא חזכו לראות פלייאוף 🙂

  34. וואו לוקה. עוד לא נגמר הרבע השלישי וכבר עם מספרים מדהימים.
    ביל חוגג את הארכת החוזה עם 0/7 מרשים מעבר לקשת.
    .
    אם לקיירי זה היה נכנס אחרי ההסתבכות הקטנה בין הרגליים.. הישר לטופ טן של העונה.

  35. סיקסרס היו איומים, סימונס וקצת ריצ'רדסון וזהו , הורפורד בינוני,האריס ואמביד חושך
    אמביד היה כזה גרוע שהוא סופסל ברבע הרביעי, קייל אוקווין נכנס במקומו וקלע 5 נקודות
    פילי ניצחו ב 15 , מול כל קבוצה נורמלית הם מפסידים ב 15 , המזל שלהם זה שהם שיחקו נגד קבוצת לוטרי כמו בוסטון
    בוסטון זאת מועמדת חזקה לבחירה הראשונה בדראפט

    1. בשנה שעברה שאמביד היה על הספסל פילי היו חוטפים 20 בראש
      אמביד לא טוב ומשחק 23 דקות וההגנה עדיין חונקת וובוסטון ממש לא פראיירים כמו שאתה כותב.
      קממבה ווקר היה הסיוט של פילדלפיה ( 60 נקודות בעונה הקודמת ) והסיקסרס במיוחד ריצ'דסון חיסלו אותו.
      בכלל ריצ'דסון זה שידרוג אדיר להגנה , הדרך שהוא נע בין חסימות תענוג.
      סה"כ משחק ראשון סביר לקבוצה שצריכה להתגבש, השילוב בהתקפה זוועה (מזכיר את הניקס של שנות ה-90 -פוי…) , קליעה ל-3 קטסטרופה אבל ההגנה נותנת סיבה לטופטימיות

    1. ניק דה סטריפר! אקרא בעניין.
      ד"א, מצאתי שני וינילים של הבירת'דיי פארטי… היו ימים.
      מה שבטוח, לא הולך לשלם את המחיר המופרך שמבקשים פה, ועוד על הטריבונה או בדשא של בלומפילד?? בחלום בלילה. בטוח נמצא משהו הרבה יותר מתאים באירופה. קייב והבד-סידס במופע סטאדיום-רוק, זה שמן ומים.

      1. יש הנחה לבעלי אמריקן אקספרס אבל ימי ההופעות מאחורי.
        עם השמיעה הדפוקה שלי אני כבר לא נהנה מהופעות חיות כמו פעם. גם אני אוותר.
        ראיתי אותו לא פעם או פעמיים בארץ ובחו"ל.

  36. מתאפק שעות לא לנחס את הניקס.
    אבל לא צריך. הם עושים הכל יפה בעצמם.
    נכנסים לקלאצ' עם 6 יתרון, בסן אנטוניו.
    ומה קורה? ריצת 0-14 לבית אבות פופוביץ'. טיטולים מנצחים חיתולים.
    באסה איתכם. תביאו גם אתם הצגת תחילת עונה, שתביא סטירה לכולם!

      1. פציעה קשה לקוואי או גורג אז כן אבל אם היה אפשר הייתי נותן גם 10 בחירות דראפט וגאלינרי ושאלכסנדר ישאר בקליפרס.הוא החתיכה היחידה שחסרה להם

        1. אלכסנדר
          בברלי
          קוואי
          גורג
          זובאץ

          שמהספסל עולים
          לו וויליאמס
          לנדרי שאמט
          מו הארקלס
          גמייקל גרין
          מונרזל הארל

  37. רוייס אוניל במשחק מעולה היום, עומד בציפיות שלי ממנו.
    אד דיוויס עם הגנה מעולה, ג'ף גרין מרגיש כמו שוד לאור יום בשכר שהוא מקבל.
    רק צריך שקונלי ייכנס לגרוב ויש לנו קבוצה עם עומק רציני.

  38. אז מה, מעדכנים תחזיות מערב?
    אוקלהומה נכנסת למירוץ על הכרטיס ה-8?
    מההתחלה נראתה כמו סוס שחור, אם היא מחליטה להיות תחרותית, ולא לפרק.
    כריס פול, שי-גילגיוס, גלינארי, אדאמס – זה בסיס מצוין. שרודר ונואל בספסל, נחמד.
    עוד חיזוקית-שתיים, וזו קבוצה לגמרי ראויה. לפחות לפלייאוף.

    1. הם בהחלט נראים טוב אבל לא הייתי הולך כזה רחוק.
      לדעתי גלינארי ואדאמס לא מסיימים את העונה שם

      1. טוב, זו השאלה המרכזית. הם, וכריס פול, ובכלל.
        השאלה מה פרסטי יעשה עם עוד בחירות דראפט. יש לו כבר יותר מדי. יש לו כבר מחזורים שלמים. יש לו בחירות דראפט של סיבוב שלישי כבר. ושל היורוליג. וליגת ווינר, או איך שלא קוראים לה עכשיו. הוא ייקח את דני אבדיה ויעביר בשרשרת טריידים לנס ציונה.

    1. אייטון ירד לנוח והקינס עלו מ3 ל11 הפרש. אייטון ראוי ליותר אבל זה יותר טוב ממה שהיה שנה שעברה. סאריץ ממש נורא נהיה גופה מאז עונת הפריצה בפילי מה שחצי עונה במיניסוטה עושה 😂

  39. LOL.
    האסטרוז בדרך להפסיד שניים בבית. לא ייאמן.
    ייאלצו לעשות מעשה מטס 86', ולצאת מהקבר. אם יש קבוצה שמסוגלת, זה הם.

  40. הרשע, אפילו אתה לא ב-WS?
    השואו-דאון של סטרסרבג וורלנדר?
    כצפוי, בסוף הבולפן התמוטט. אבל דווקא של יוסטון!
    עכשיו חסכו לנאטס את כאב הראש. סטרסברג מדהים.

  41. אוקלהומה, אם תישאר ככה, תהיה מוקש נעל להרבה קבוצות.
    בכל מקרה, איך שלא ייגמר הערב, הרבה אוויר חם יצא מהמורמונים.
    עדיין לא נראה כמו ה-ק' של המילה המסובכת הזו, "קונדיטורית" בסגנון עדות ההופס.

        1. כמעט כל המערב קבוצה חדשה.
          קליפרס, לייקרס, יוסטון, פורטלנד, אוקלהומה, גולדן סטייט – כולן עברו שינויים עצומים, כולן חדשות במידה רבה.
          זה רק משחק אחד, זה רק לנער חלודה, מלא עוד ישתנה. אבל מהמבט הראשון הזה, יוטה צריכה עוד מהלך גדול אחד, להיות באמת טוענת לכתר. גם בהינתן, שכל החלקים שלה ירוצו טוב, וסומך על סניידר שזה יקרה.

  42. איזו תמונה מדהימה של סטרסברג מתחבק, עם דמעות בעיניים, עם הפיצ'רים האחרים בדאג-אאוט של הנשיונלז… רגע אגדי.

  43. מיטשל הגיע לתת עבודה העונה.
    השחקן האהוב עליי בליגה (קצת משוחד בתור אוהד יוטה, אבל עדיין…)

  44. תזכורת:
    דנבר ויתרה על דונובן מיצ'ל, בחירה מס' 13, בתמורה לעטריי ליילס, ובחירה מס' 24, אחד בשם טיילר ליידון.
    עשו בשכל. מה כבר היו עושים עם מיצ'ל. היה עושה להם פקק שם.

            1. אני עדיין מאמין בטייטום, ואני הכי רחוק מלהיות אוהד בוסטון על כל קבוצותיה.
              הוא סופרסטאר בפוטנציה. אם היתה הברקה אחת גדולה באמת של דני איינג', זה המוב על טייטום.

            2. רק תחשוב, טייטום או מיצ'ל בפילדלפיה עכשיו… יש לך דיינסטי להרבה שנים קדימה. מזלה של הליגה.

            3. לגמרי..
              פשוט בזבוז..

    1. (אבל מה אני מציק לדנבר, זה הדראפט שפילי לקחו את מרקל פולץ, פיניקס את ג'וש ג'קסון, והלייקרס בחרו את לונזו איירבול, לפני טייטום ופוקס…)

  45. יוטה יוצאת ללייקרס… אש במכתש.
    אבל זה כלום לעומת מחר – יאניס מגיע לראסל והארדן, וגולדן סטייט פותחת את האולם החדש – עם הקליפרס…
    שרק לא ייפתח שם משהו אחר.
    *(מנסה להתאים את עצמי לדימויים האהובים בבלוג החי).

    1. יוטה בסטייפלס כשהלייקרס ממש צריכים ניצחון, יהיה אש.
      יאניס מול הארדן יהיה טיל, והקליפרס ישחטו את הלוחמים כמו שהלוחמים לא נשחטו כבר 5 שנים.

      1. לעולם אל תזלזל בלב של אלופה… סליחה, זה מתקופת KD.
        לעולם אל תזלזל בסטף, לפחות לא בעונה הסדירה.
        רואה אותו נותן משחק משוגע. ראשון מבין רבים השנה. כל עוד יהיה על מה להילחם.

        1. אני בהחלט רואה אותו קולע 50, השאלה מי קולע את ה50 האחרות?
          ההגנה של הקליפרס תרצח אנשים העונה

          1. אם המשחק הראשון אומר הרבה, אז כן. זו קבוצה עם פוטנציאל אימתני.
            רק שהדרך עוד ארוכהההה… פציעות חס וחלילה, טריידים של היריבות במועד הבא, היעדר פוינט טבעי, חולשה בצבע, ואפילו "צרות של עשירים" עם החזרה של פול ג'ורג', בכלל לא בטוח שהוא מחליק לתפקיד בלי לדרוך על קוואי… זו לא גולדן סטייט של KD. הקליפרס הרבה יותר אנושית.

            1. התקפית אני איתך לגמרי ולדעתי הם עדיין לא קונטנדרית בכירה כמו שעושים אותה.
              הגנתית לעומת זאת, מדובר בקבוצה המפחידה בליגה, בעיקר מול קבוצות קטנות כמו גולדן

    1. היו גם מקרים כאלה (נדמה לי היתה התרסקות אחת מופרעת לגמרי מול ממפיס, מכל הקבוצות…). אבל העניין הוא, שיש הבדל דרמטי בין סטף של עונה רגילה, לסטף של פוסט-סיזן, במיוחד פינאלס. הבדל בין שחקן על-חלל, שבאמת יכול לנצח משחקים לבד לגמרי, לסתם שחקן טוב מאוד.
      אין, אני אומר לסטיב קר מפה, הוא קורא ותיק: תן לו גרין-לייט העונה, וסטף עושה ממוצע 40 נק'.

  46. המחליפים של הסאנס מנגבים את המחליפים של הקינגס בלי רחם. ביינס מעולה בהגנה וגבון קרטר (מי זה גיא?😂) מתנהג כמו כוכב דומה לשוג נייט בגוף של פי גיי טאקר, יש לו נעל אחת שחורה ואחת לבנה, מנסה להיות גם אייקון אופנה באריזונה.

      1. שווה את זה, לסאנס יש מי שיקלע, מה שלא היה להם זה מבוגר אחראי בעמדת הרכז.
        רוביו ממלא את המקום הזה מושלם.

  47. טווח באריזונה, והמפתיע שהסאנס מציגה הגנת ברזל , איזה שינוי משנה שעברה אוברה הפיח המון חיים בקבוצה וגם רוביו הקבוצה נראית הרבה יותר טוב בשני צידי המגרש זה משחק ראשון רק אני יודע, אבל כמה שנים לא ראיתי הגנה כזאת מהסאנס, כמו שאמרתי על אייטון הוא מפלצת רק תנו לו כדורים האתלטיות הסקילס אי אפשר להתמודד עם זה, הפך את באגלי לסחבה

  48. סאק נראים זוועה.
    אהבתי יותר את פיניקס כשבוקר היה על הספסל.
    רוביו עשה מהם קבוצה.
    אוברה גניבה (היה נקודת אור יחידה בווש), קמינסקי וביינס תוספות מצוינות. אפילו טיילר ג'ונסון הצדיק משהו מהחוזה היום.
    סאק אכזבה ענקית – לא נראו כמו כלום.

    1. אשך יקר למה כמו כלום , אשפה זבל אורגני/ כימי, סמרטוטים כל אלה מילים הזכירו את הראו אנד בלאגן של שנה שעברה, לא הצליחו לבצע עצירה בהגנה או סל בהתקפה ונגד הסאנס, ראית את הכדורים שבוקר קיבל הוא לא הלך עם הראש בקיר , רוביו ואסורה שינו את הDNA של המועדון, זה עדיין לא יספיק לפלייאוף אבל העתיד נראה ורוד יותר זה המשחק הטוב ביותר שלהם בכמה שנים האחרונות

    1. לא רוצה להיות פרטי פופר,
      אבל אחרי לילה של מנוחה, לסאנס 3 משחקים ב-4 לילות:
      דנבר (בחוץ), קליפרס, יוטה.
      שיהיה לנו בהצלחה עם לשמור על 0.500 ליותר מ-3 ימים…

      1. אני מהמר שאתם לוקחים את יוטה, פעם ראשונה שגובר ואיילון נפגשו הצרפתי מירר לאייקון את המורה פעם שנייה אייטון כבר למד, השנה שמפיעילים את אייטון אני מאמין שידכם תהיה על העליונה, כי הוא שחקן טוב יותר .

  49. גזרת הרוקים

    פי גי וושינגטון בחירה 12 הוא כוכב המחזור עם 27 נק ב-38 דק בנצחון על הבולס
    אר גי בארט עם 21 נק ו-5 ריב ב-37 דק בניקס
    קובי וויט עם 17 נק ו-7 אס ב-27 דק בבולס
    טיילר הירו 14 נק ו-8 ריב ב-34 דק במיאמי
    ג'ה מוראנט עם 14 נק ו-4 אס ב-25 דק בממפיס
    רוי האצימורה 14 נק ו-10 ריב ב-25 דק

    כוכבי הלילה

    קיירי עם 50 נק והפסד למיני ואז הוא גילה אחרי המשחק מה באמת מעניין אותו העונה
    קיירי: "רציתי את זה מכיתה ד' וזה קרה"
    הגארד שצלף 50 לא התרגש מההפסד: "זו הייתה חוויה מדהימה"

    קא"ט הפך את גארט אלן לסחבת אסלה עם 36 נק ו-14 ריב כאשר אלן מסיים עם 6 נק מהצד השני (במילון שלי זה ניגוב)
    וויגינס ניגר ככל יכולתו עם 10 מ-27 מהשדה ונראה קטסטרופה בדקות המעטות שראיתי אותו

    אם בניגובים עסקינן אנדרה דראמונד הגיע בלי בלייק גריפין ונתן 32 נק עם 23 ריב על הראש של טרנר וסאבוניס אבל הם לפחות החזירו עם 25 ו-27 נק בהתאמה. לוק קנארד חביבו של רועי עם 30 נק

    לוקה שביצע מעשים מגונים בהסכמה בוושינגטון נתן 34 נק עם 9 ריב ב-33 דק שרוב המשחק גארבג' אחד ארוך ומייגע. המגדל הלבן הלטבי עם 23 נק ב-29 דק

  50. שארלוט+3-בולס (בולס)- טעות
    אינדי- דטרויט+7 (דטרויט) אני חושב שהפיסטונס גם ינצחו במשחק עצמו אבל זה לא מעניין-מאני
    מג'יק- קאבס+8 (מג'יק)- מאני
    ברוקלין- מיני+4 (ברוקלין)- טעות
    היט- ממפיס+8 (היט)-מאני
    פילי- בוסטון+5 (פילי)-מאני
    מאבס- ווש+9 (ווש)-מאני
    ספרס-ניקס+10 (ספרס)-טעות
    יוטה- אוק+9 (יוטה)-טעות
    פיניקס+2- קינגס (פיניקס) חושב פיניקס ינצחו גם ככה-מאני
    פורטלנד- דנבר+2 (דנבר)-מאני

    7 מ11 מהשדה במשחקי הלילה-אחוזי לוקה

  51. לוקה במשחק התקפי שהוא חוויה לעיניים, אומנם מול ווש החלשים אבל הבחור קולע שלשות מהלוגו, מסיים ברכות בצבע ומפרפר את הגנת ווש האימתנית.
    .
    מהקצת שראיתי הרבה גם פורזי שיחק גבוה ומשך אליו אש מה שאיפשר ללוקה חדירה נוחה, מחכה לראות את דאלאס במבחן אמיתי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט