עשרה משחקים לפתיחת עונה מהנה / רן ריין

בואו נודה על האמת, קשה לעקוב אחרי העונה הרגילה של ליגת ה-NBA, ובעיקר קשה לשמור על שגרה במקביל לכל המשחקים בשעות לא שעות. העונה ארוכה, הרבה שחקנים נחים, ולפעמים יש פשוט משחקים שלא מצליחים לשמור אותנו ערים בשעות הקטנות של הלילה (ניקס נגד שארלוט למשל).
לכן, לקראת עונת 2019-2020, ריכזנו כאן עשרה משחקים מעניינים ומרגשים שיעזרו לכם בחודש הקרוב להיכנס לעניינים ולא לפספס את מה שמעניין. המשחקים נבחרו על בסיס מספר פרמטרים, בין היתר, שעות נוחות (יחסית), יריבות בין קבוצות או שחקנים, סקרנות בעקבות מהלכים מהקיץ ועוד.

ננצל את ההזדמנות להזכיר לכולם את אפליקציית מאניטיים ספורט – שתעזור לכם לא לפספס את רגעי המאניטיים של העונה הסדירה. האפליקציה תעיר אתכם לפי תנאי בזמן אמת, שאתם תבחרו ושאם יתממש תקבלו התראה לנייד. בין התנאים אפשר למצוא – תחילת מחצית שנייה, רבע רביעי עם יתרון קטן מ-6, לפחות 3 שינויי הובלה במחצית השנייה, ועוד!
האפליקציה חינם וזמינה גם לאנדרואיד וגם לאייפון.
אייפון – https://apple.co/2JLFYJU.
אנדרואיד – http://tiny.cc/561i4y.
הממשק פשוט ונוח – להיכנס למשחק, להגדיר את אחד התנאים, למשל כשההפרש קטן מ-10 במחצית השנייה, ולקבל התראה לסמארטפון.

עשרת המשחקים המומלצים

המשחקים מסודרים כרונולוגית

לפוסט הזה יש 19 תגובות

  1. יופי, מהנה מאוד.
    חסר לי מאוד עוד משחק, ממש בפתיחת העונה. מלחמת איראן-עיראק –
    שישי הקרוב, 05:30 בבוקר, פתיחת העונה של גולדן סטייט בבית – נגד הקליפרס…
    משחק חשוב מאוד מוראלית לווריורז, שעלולים לחטוף מכה מקליפרס, שממילא יגיעו מפומפמים אחרי הדרבי.

  2. אחלה משחקים בחרת, תודה רבה רן.
    .
    זה היתרון של החופים – למשחקים המאוחרים של המערבי אין בעיה לקום, למשחקים המוקדמים של המזרח אין בעיה להישאר ער. אבל כל מי שבאמצע (הטקסניות, שיקגו, אוקלהומה וכו') פשוט רוצח לך את הלילה. לפחות עד שהלוחות הטקטוניים יתנו איזו קפיצה משמעותית האפליקציה ממש מועילה.

  3. אני כמו כל שנה מתעורר ב5 גם ככה להתארגן לעבודה אז את רוב המשחקים אין לי בעיה לראות. משחקים שמתחילים ב 4.15 רואים חצי שני בעיקר וקצת מרבע שני תלוי כמה המשחק נמרח. ואם הם מענינים אותי ממש אז נשכים ב4.30.
    משחקים של שעה 3.15 רואים מאמצע רבע 3 ואת המאני טיים.
    משחקים של שעה 12, 1, 2 לא רואים אלא אם כן זה סופש ומדובר במשחק ממש פגז עבורי סטייל פילי יוסטון או בלבל הזה. יש בשביל זה תקצירים.
    משחקים מוקדמים של 8 9 10 מבורך בתנאי שלא כוללים דטרויט ניקס ווש שארלוט קאבס אחד נגד השני או משהו בסגנון.
    הבעיה הכי גדולה זה פילי שמשחקים לרוב בשעה 2 אז אם הם נופלים באמצע שבוע עבודה או מול קבוצה פח יש תקצירים ויש גם ליג פס.

  4. אפילו לא סאנס אחד??? . . .
    .
    סליחה, אבל פעמיים ת'אנדר? זה פחות או יותר פעמיים יותר מדי.
    .
    אני ממליץ במקום על:
    .
    דנבר מארחים את פילדלפיה. שבת, 9.11 , 04:00 לפנות בוקר. 2 קונטנדריות. 2 הסנטרים הטובים בליגה. וזה שבת לפנות בוקר, זמן לא רע להשקיע בכדורסל (אפילו אפשר לחזור לישון אחר כך).
    .
    מילווקי מארחים את יוטה. יום שני, 25.11 , 03:00 לפנות בוקר. טוב, זה הארד קור לחובבי NBA חולים בראש. 2 ההגנות הטובות בליגה בעונה שעברה, ראש בראש, בשעה שמאפשרת לראות את המשחק עד סופו, לשתות קפה (או 2, או 3…), ולפתוח יום בידיעה שאתה אחד מקבוצה קטנה ומובחרת של חולי נפש שהעבירו את השעות הקטנות בהן אוב הציבור ישן בלצפות ב-2 ההגנות החזקות בליגה…
    .
    תודה, רן.

    1. יום שני גם ככה זה היום הכי גרוע של השבוע (בארץ)*, ועל זה 3 לפנות בוקר, וכל זה עבור האפור של מילווקי נגד האפור של יוטה – אני חושב שזכית!
      .
      (*כי את ראשון אתה עושה על האדים של הוויקאנד. שלישי זה ברייק – ממליץ לכולם, אם לא לקחת יום או חצי יום חופש מהעיסוקים הפחות מהנים, אז לפחות לארגן התפננות לערב. זה שובר שבוע מצוין. את רביעי עוברים כי תיכף חמישי, שהפך להיות היום הכי סבבה של השבוע, לקראת הערב המצוין, לפחות אצלנו בעיר חמישי בערב זה ה-ערב, ותחילת הוויקאנד. נשאר רק יום שני, יום רע, שהיה ראוי שיבוטל).

  5. תודה רבה רן, אחלה בחירת משחקים.
    .
    אני אישית מאוד אוהב את המאבס, ומאחר שאני לומד באמצע השבוע ולא מתאים לי להתעורר לרוב, אז אני רואה בשבתות.
    .
    המשחק שלי לנובמבר הוא דאלאס נגד לייקרס.
    לוקה ופורזינגיס נגד הגבה ולברון, קרב מדהים.

    1. בתקווה שיהיה אתר שיחליף את reddit זצ"ל (יש כזה? מישהו מכיר? סמיילי? הבן הממזר?), אין צורך להיתלות באילנות החרוכים של ערוץ הספורט.
      צפיה בשידור המקורי עדחפה בהרבה.

    2. לא מציע לסמוך על ערוץ הספורט, שמצוי בהידרדרות ממושכת ועקבית.
      קחו להם כבר חצי מהשידורים לערוצים אחרים, והם ממשיכים לחגוג את הרעש של יציעי העיתונות. ואת מה שיש להם, כמו NBA, לא יודעים לתת כמו שצריך.
      הכל תלוי בחבילה שהם ייקחו מהליגה. אם היא תהיה זולה במיוחד, כמו זו של לפני שנה, תקבל שוב את דטרויט ומינסוטה, בערב עם 5 משחקים פי אלף יותר שווים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט