פריוויו סן אנטוניו ספרס 2019/20 – הכל הפוך / דור בלוך

אולם: AT&T center.
ביתם של הספרס, כמו גם של הסן אנטוניו רמפייג' מליגת ההוקי, מאכלס 18,418 אוהדים נלהבים, אורחים מאוהיו התלוננו בעבר על בעיות מיזוג.

מאמן: גרג פופוביץ', מאז 1996 בעל פחות או יותר כל השיאים למאמנים שקיימים כולל הכי הרבה ניצחונות, הכי הרבה עונות מנצחות ברצף, הכי הרבה שנים באותה הקבוצה מכל המאמנים בכל ענפי הספורט בארה"ב וכיו"ב.

ג'נרל מנג'ר: בריאן רייט, לראשונה זה 15 שנה תפקיד זה לא יוחזק על ידי אר סי ביופורד שקודם לתפקיד ניהולי בתאגיד ספרס ספורס אנד אינטרטיימנט. רייט החל את קריירת ה-NBA שלו כעוזר ג'נרל מנג'ר בפיסטונס, שם ניהל את תהליך הדראפט של הקבוצה, לאחר שנתיים עבר לספרס כעוזר ג'נרל מנג'ר וכעת הוא מקודם לתפקיד הבכיר.

העונה שעברה: מאזן 34-48, מקום שביעי במערב, הפסד לנאגטס 4-3 בסיבוב הראשון של הפלייאוף.

זאת הייתה באמת אחת מעונות ה-NBA המוזרות שאני זוכר מאיזשהי קבוצה ב-NBA, שלא נדבר על סן אנטוניו עצמה.

העונה נפתחה לאחר פרישתו של מאנו ג'ינובילי ועזיבתו של טוני פרקר, תום עידן מפואר בתולדות הספרס, אבל בעוד קבוצות אחרות בוודאי היו הולכות לפירוק והרכבה, בספרס כבר הייתה תכנית מגירה מוכנה לבנייתה של עוד קבוצה מנצחת.

הם שלחו את קוואי לאונרד ודני גרין בתמורה לדרוזן ופולטל מטורונטו ויחד עם למרקוס וקבוצה של צעירים מוכשרים, התכוננו להסתער על המערב שנחלש בצורה משמעותית. אלא שפציעות פגעו קשות בקבוצה כשמארי החמיץ את העונה כולה, דריק וייט החמיץ את פתיחת העונה והתכניות של הספרס נראו בסכנה.

אלא שהספרס דווקא פתחו את העונה היטב, הגיעו אל המקום הרביעי, רק כדי לצלול משם עם שורת הפסדים כולל 3 תבוסות במעל 30 הפרש בטווח קצר, אבל לאחר פגרת הפלייאוף הקבוצה התאוששה עם 9 ניצחונות רצופים ומאזן 8-15 שאפשר להם להגיע לפלייאוף.

לא רק שינויי המומנטום לאורך העונה היו מוזרים אלא הדרך שבה הם הושגו. הספרס זרקו הכי מעט שלשות מכל קבוצה אחרת בליגה, הקצב שלהם היה 22 בליגה, הם היו במקום ה-24 בזריקות עונשין והובילו את הליגה בזריקות מחצי מרחק. נתעמק בנקודה הזאת בהמשך כי נראה שהיא לא הולכת לשום מקום.

למה להסתבך ולנסות לקלוע 2 שלשות, כשאפשר לקלוע 3 פעמים מחצי מרחק?

למרקוס סיים עוד עונה טובה עם 21 נקודות ו-9 ריבאונדים למשחק, דרוזן הוסיף 21 משלו, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, אך התדרדר מ-1.1 שלשות למשחק עונה קודם לכן ל-0.1 בלבד, ואף לא שלשה אחת ב-2019. רודי גיי היה משמעותי מאוד כשהיה בריא (שיחק 69 משחקים) עם 14 נקודות ו-7 ריבאונדים, כאשר גם בלינלי, פורבס, ברטנס ודריק וייט תורמים. פולטל היה אכזבה מסויימת, לפחות מבחינתי, ויהיה מעניין לראות איזה תפקיד הוא יקבל בעונה הקרובה.

שחקנים משמעותיים שעזבו:

דיוויס ברטאנס, דנטה קאנינגהם, פאו גאסול.

שחקנים משמעותיים שהגיעו:

לוקה סמניץ' וקלדון ג'ונסון (דראפט), דמארה קרול, טריי ליילס.

חמישייה צפוייה:

דיונטה מארי, דריק וייט, דמאר דרוזן, למרקוס אולדריג', יאקוב פולטל.

על אף קריסת עסקת מוריס שהבריז לאחר שכבר סיכם לשנתיים (מי מעדיף את הניקס, מי?), נראה שהספרס התחזקו העונה.
לא אדבר הרבה על הרוקיז כי לא ראינו מהם הרבה עדיין, אבל התוספת של קארול יכולה להיות משמעותית מאוד כשהוא מוסיף קליעה והגנה לקבוצה שזקוקה מאוד לשתיהן. הפרידה מברטאנס, מהבודדים שסיפקו קליעה בקבוצה, הטרידה רבים, אבל אני חושב שהספרס, עם התוספות של העונה והחזרה של מארי, היא קבוצה חזקה יותר מבעונה שעברה גם כך.

מחליפים:

מילס, פורבס, דמארה קארול, רודי גיי, טריי ליילס, בלינלי, לוני ווקר השלישי והרוקיז.

מה צפוי לנו העונה:

היו כמה דברים מוזרים בספרס של העונה שעברה שרלוונטיים גם לעונה הנוכחית – קודם כל, הספרס הלכו הפוך מהליגה בבחירת זריקות – מעט שלשות (אבל באחוזים טובים), המון זריקות מחצי מרחק (באחוזים מצוינים) וכאמור גם קצב נמוך יחסית. הדבר המוזר הנוסף היה שהחמישייה השנייה הייתה יעילה יותר מהראשונה בחלקים ניכרים מהעונה.

למה זה קרה? אם אני צריך להיכנס לראש של פופוביץ' וביופורד, אני משער שהם הסתכלו על הסגל שבו נמצא למרקוס אולדריג', ואז הסתכלו על האפשרויות לטרייד של קוואי לנארד, ובפניהם לא עמדה שום אפשרות שהייתה בונה אותם להיות קבוצת קליעה משמעותית או קבוצת ריצה משמעותית. יחד עם הירידה החדה בכושר הקליעה של גרין, וההזדמנות להביא כוכב כמו דרוזן, הספרס פשוט החליטו ללכת לכיוון ההפוך מהליגה – לבנות קבוצה שמנצלת את העובדה שכולם רצים באטרף על קשת השלוש, ומתכווצים בטירוף לצבע, בעוד אזור חצי המרחק הוא אזור פנוי יותר לקליעה, אומנם קליעה פחות יעילה בממוצע, אבל האם היא פחות יעילה גם כשהשחקנים שלך הם קלעי חצי מרחק נהדרים?

כשמסתכלים על העונה שעברה של הספרס מבינים שלא בהכרח, גם בתקופות הפחות טובות ההתקפה של הספרס הייתה נהדרת וניפקה מספרים מספקים, הבעיה הייתה בהגנה, בעיקר כתוצאה מכך שהיא איבדה את מרבית הגארדים השומרים שלה. העונה עם מארי, בתקווה, ועם דריק וייט כשיר ההגנה בקו האחורי אמורה להשתפר מאוד.

ההערכה מדברת על כך שהספרס יפתחו עם שני גבוהים אבל יתכן מאוד שבדומה לעונה שעברה, החמישייה הזאת תשחק את 6 הדקות הראשונות בכל מחצית כאשר ביתר הזמן ישחקו חמישיות גמישות יותר.

יהיה מעניין לראות, אם כן, באיזו תדירות תשתמש הקבוצה בהרכב של שני גבוהים, האם היא תעודד את דרוזן לזרוק יותר שלשות והאם מארי יפתח סוג של קליעה סבירה מחוץ לקשת, או שהספרס ימשיכו להיות הקבוצה ששונה מכל יתר הליגה בבחירת הזריקות שלה.

שימו לב ללוני ווקר שקלע 30 נקודות למשחק בליגת הקיץ, ונראה שהוא מביא סוג של אתלטיות שלספרס אין ממש כך שהוא בהחלט עשוי לזכות ליותר דקות העונה.

תחזית אופטימית:

מה צריך לקרות?

  1. העיקר הבריאות – אולדריג', דרוזן ולפחות מרבית הגארדים שומרים על בריאות לאורך העונה.
  2. חזרה להגנה – מארי הופך את הספרס לאחת מקבוצות ההגנה הטובות בליגה ומזכה את עצמו במקום בחמישיית ההגנה של השנה, והוא ודריק וייט הופכים לצמד רוטווילרים אימתני.
  3. שתי חמישיות מנצחות – הספרס מעמידה למעשה שתי קבוצות שונות לחלוטין, האחת הגנתית איטית שמתבססת בעיקר על קליעה מחצי מרחק, והשנייה מהירה, קולעת ואתלטית ויכולה להוביל ריצות מהספסל.

54 ניצחונות נותנים להם את המקום הרביעי המפתיע, כשהם מקדימים את הרוקטס והג'אז, בסיבוב הראשון הרוקטס עם הכימיה המתפוררת בין הארדן לראס מובסים והספרס מוצאים את עצמם בחצי גמר המערב, שם הם חולפים על פני הנאגטס בנקמה על העונה שעברה, ונעצרים בגמר המערב מול האקס מלוס אנג'לס.

תחזית פסימית:

האחוזים מחצי מרחק יורדים, קליעה משלוש אין, ההגנה אומנם משתפרת אך לא מספיק ומסתבר שמארי לא ממש חזר מהפציעה כמו שכולם קיוו. הפליקנס נותנים עונה טובה מהצפוי עם זיון והקבוצה הצעירה שלהם שעוברת את הספרס ברגע האחרון כדי לסיים במקום ה-8 ולקטוע את רצף הפלייאוף של הספרס.

תחזית ריאלית:

סביב 50 הניצחונות, מקום 7 במערב והדחה בסיבוב הראשון.

לפוסט הזה יש 49 תגובות

  1. הספרס קבוצה אפורה שלא תגיע לכלום.
    אבל הי, אמרו את זה עליהם גם בעונות האליפות שלהם
    ונדמה לי שיש להם גם עוזר מאמן חדש, אלוף החצי מרחק וקרש סל של הליגה לדורותיה
    🙂

  2. פריוויו מושלם.
    אני באופטימית עם מקום 4 ובפלייאוף חצי גמר.
    אבל בינתיים בקדם הם נראים נורא בשני הצדדים.
    גם בעונה שעברה, כשנראו רע (בערך חצי מהזמן) – נראו רע מאוד.
    כשנראו טוב (וכשההגנה עבדה) – נולדה 'המגרסה', שהייתה מרשימה ביותר כשהחליטה להופיע.
    לא חושב שנראה את דרוזן זורק שלשות, הפילוסופיה היא להתאים את סגנון המשחק ליכולות השחקנים כדי למקסם אותם.
    מקווה שנראה הרבה מהצעירים השנה – שווקר יקבל קרדיט, שוייט ימשיך להתבסס ככוכב עליון, שפורבס ימשיך לקלוע ושמארי יחזור טוב לעונת פריצה.
    אם נראה התקדמות בגזרת הצעירים זה מספיק לי.

  3. אני הולך על התחזית הפסימית.
    לא נראה לי שפופ יכול לסחוט יותר מהקבוצה הזו ובטח שלא במערב החזק.
    הם לא יגיעו לפליאוף.

  4. מדויק, תודה רבה דור.
    .
    שתי תפניות אפשריות בעלילה שיכולות לשנות את המסלול הזה:
    .
    א. טרייד על דרוזן – זה לא יקרה, נכון, אבל אם כן, הייתי שמח לקבל תמורתו צעירים (קליעה מבחוץ – יתרון משמעותי) ובחירות. לוני ווקר יחליף אותו עם חדירות לצבע ויכול גם להיות שומר יותר טוב ממנו. הגארדים ינהלו את משחק ההתקפה, כמו ברוב הקבוצות, וחסרונו לא יורגש יותר מדי. לא בטוח שזה יעזור לעונה הנוכחית אבל יתרום בהמשך.
    .
    ב. פריצת הצעירים – אין סיבה שוייט לא ימשיך מהיכן שהפסיק בסדרה מול דנבר, אם מורי חוזר כמו שצריך, ואם, וזה אם גדול, גם הרוקיז יוכלו לתרום בשנה הקרובה, אנחנו מדברים על קבוצה מאד עמוקה שיכולה לנצח, גם אם על הקשקש, קבוצות חזקות ממנה על הנייר.
    .
    יש לנו גם המשכיות, שחסרה לרוב מי שאינו פורטלנד או דנבר, וגם היא יכולה לעשות את ההבדל. התחזית האופטימית בהחלט ריאלית, ועם וייט על קוואי ומורי על ג'ורג', וקצת מזל כשהכדור קופץ על הטבעת השמיים הם הגבול.
    .
    GSG!

    1. הייתי שמח לראות את דרוזן עובר בשביל אדאמס, ואפילו בשביל לאב.
      אבל אני לא רואה שום סיבה למה הקבוצות הנ"ל יקחו סקורר מבוגר שלא מתאים לטיימליין שלהם.
      דטרויט הייתה שמחה לקבל את דרוזן, אבל לא הצלחתי לארגן טרייד משולש שיהיה הגיוני לכל הצדדים (מלבד דראמונד לאוק', שלא יצא לה מזה כלום – http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y4p5gccr).

  5. נצל"ש
    מי שלא ראה את ההצגה של אדוארדס לפנות בוקר הפסיד סנסציה.
    הילד הזה עושה יופי של סטפבאקים בלי לפול על השחקן ששומר עליו והכמיס היום 9 שלשות מ 15 נסיונות. חלק מהם ממרחקי קרי.
    הוא סגור בסלטיקס ל 4 שנים במחיר מצחיק….
    אם יהיה בריא ויתן כמה הצגות כאלה יהיה בדיון על ROY לדעתי.
    למי שמדגדג לראות מה הוא עשה ב כ שש דקות ברבע השלישי מוזמן לראות.
    https://www.cbssports.com/nba/news/celtics-carsen-edwards-makes-nine-3-pointers-scores-26-points-in-third-quarter-alone-vs-cavaliers/

    1. רזי, אני מודה שהייתי מאוד פסימי לגביו ואין מאושר ממני לאכול את הכובע. זה נראה טוב. אני מקווה שגם אתה תאכל את הכובע היפה שלך בכל הקשור לטיים-לורד שלדעתי עוד יעשה סוג של פריצה השנה (ז׳א יהפוך לשחקן רוטציה לגיטימי). יודע מה? גם גראנט וויליאמס לדעתי יראה טוב ויהיה ברוטציה. עכשיו רק נשאר לחכות לרוקי ה׳בכיר׳ שלנו ולראות מה רומיאו יודע לעשות כשהוא בריא.

      1. הכובע מוכן ומזומן בתוספת שמן זיית ותבלינים, אבל אני עדיין בדעה שהוא לא חומר לאן בי איי. כנראה שלא ראית איך הוא נפצע במשחק. זה היה מביך….. הפציעות שלו לא ייעלמו מעצמן. הוא פשוט שביר, פורצלן. הוא עדיין יותר טוב מטאקו כי הקואורדינציה שלו טובה בהרבה. גראנט וויל ייראה נהדר בחמישייה השנייה. יש לו רסמי אפקט חיובי על המשחק. מעבר לשלשות והקליעות, הוא עושה הגנה טובה. אני מאד מרוצה גם ממנו וגם מאדוארדס. לדעתי איינג' פגע בפוני עם ההחתמות של שניהם. לגבי הבחירבה הבכירה של הסלטיקס, ימים יגידו, כרגע הוא שוב פצוע….
        מסכים לגמרי לגבי מה שכתבת על הספרס ויסלח לי שי.

        1. רק תוספת קטנה
          הפגיעה בוויליאמס היתה מרפק של לאב לפנים שלו והוא סובל ככל הנראה מזעזוע מח ולא פציעה בגב כפי שנראה לי בהתחלה…

    2. גם תרנגולת עיוורת, וכו'.
      יפה מאוד שהוא תפס יום מטורף. אבל לבחור יש ממוצע (קולג', קרוב יותר מהפרימטר) של 41% מהשדה, 37% מהשלוש. נחמד, ותו לא. על פי 763 זריקות לסל, שזה כבר משהו לעבוד איתו. בקיצור, כדאי להתאים ציפיות…

      1. ובן כמה הוא?
        35?
        הוא ילד
        כולה 21
        אופטימיות היא תכונה טובה וסוף סוף יש בבוסטון רוקי שתוקע 30 נקודות במשחק הכנה.
        הוא תרנגולת ולא עיוורת. גם סטף לא היה תותח ישר בהתחלה. אבל אדוארדס עושה עבודה טובה ומקבל כבר הרבה מאד זמן תשבחות מסטיבנס אז אני מאד אופטימי.

        1. אופטימיות זו התכונה הכי חשובה בחיים. אני לגמרי איתך, מעיניים של אוהד. ומעיניים של לא אוהד – רק תיזהר קצת עם זה…
          סתם דוגמה – אתה יודע, mcw סיים משחק ראשון בליגה עם כמעט קוודרופל-דאבל. איך זה נגמר כולם יודעים. אז פה אתה מסתמך על רבע אחד של קליעה ב-60% מהשלוש, במשחק אחד, בטרום-עונה? סטף קארי?? תבדוק איזה נתונים הביא איתו סטף לליגה. אין בכלל מה להשוות.

      1. תיכנס לדיומא של אתמול ותקבל מושג איך הזעתי בפחות משש דקות בתחילת החצי השני. הילד יצא כמו מלוע של תותח…

  6. תודה על הפוסט
    הספרס תמיד מפתיעים
    אותי הם ממש לא יפתיעו. אסור לשכוח את מילס שהגיע מאליפות העולם בשיאו
    החמישייה הנכונה מבחינתי היא עם לוני ווקר וללא דרוזן שיעלה מהספסל.
    לא רק שיגיעו לפלייאוף גם צופה להם לעבור סיבוב ראשון

  7. תודה דור על הפריוויו. נראה לי שהספרס הוכיחו כבר מספיק פעמים שלא רצוי להספיד אותם.. אני אוהב את השילוב בין וותיקים לצעירים שם. לדעתי מקומות 3-5 ומעבר סיבוב ריאלי לגמרי. וויט יהיה חזק על תואר המשתפר העונה .

  8. באמת שהכל הפוך:
    א. שהמאמן הכי טוב ביקום ובהסטוריה דופק אותם כבר שנה שנייה לפחות.
    ב. שהארגון הכי טוב בהסטוריה של הספורט נפרד מהמנהל שלו (עזבו אותי תארים מיותרים ורקים מתוכן).
    ג. ארגון שבכוונה תחילה מזניח את הצעירים הכל כך מצויינים שלו עבור שחקנים בינוניים או כאלו שלא יתרמו לעתיד המועדון.
    ד. קבוצה שתמיד רצתה להיות אלופה שהחליטה לא להיות קונטנדרית בעשור הקרוב ותסתפק בלהיות דטרויט של המערב.
    ה. קבוצה שמשחקת אנטי כדורסל מודרני. בלי שלשות, בלי אתלטיות ובלי אפילו צעדים. אולי ניתן רק עבורה לבטל את שעו

    1. שעון ה24 שניות ולחזור לשחק בהתקפת המעגל.
      בקיצור, אני רוצה לאחל לקבוצה שאני אוהב רק הפוך:
      שהמאמן שלכם יתפטר, שהכוכבים שלכם יעזבו, ששיטת המשחק שלכם תיכשל ושלא תגיעו לפליאוף.

    2. יש בזה משהו, הם בהחלט החליקו לבינוניות אפרורית ולא נראה שזה ישתנה בשנים הקרובות. למרות שאני לא חושב שמישהו שם ׳החליט׳ לא להיות קונטנדרית, הם בעיקר עשו את המיטב עם הקלפים שהיו להם (וכן, הם בהחלט פישלו עם האס/בנדוד).

      1. רוב אוהדי קבוצות הליגה האחרות קונים את האפשרויות/בינוניות הזו. (לפרטים ניתן לפנות לנציגות הסאנס באתר)

        1. 🙂
          אגב, אני לא בטוח שבתור אוהד אני לא מעדיף קבוצה כמו פיניקס על הספרס. לאוהדי פיניקס יש לפחות על מה לפנטז.

  9. אחלה פריוויו. אני לא מאמין שהשנה נראה אותם מתחילים לשחק את הכדורסל היותר יעיל של השלשות והסיום בטבעת, אבל זה יכול להספיק לעוד שנה של סיבוב ראשון בפלייאוף ו-50 ניצחונות. השאלה היא אם הם באמת רוצים את זה, הם כמו דאלאס של אחרי האליפות עם רצף העליות לפלייאוף. עוד שאלה גדולה מאוד היא מתי תתחיל הירידה של אולדריג'. אם השנה הוא לא יתן עוד עונה של 21-9 הם בבעיה לא קטנה. אשמח מאוד לראות אותם עוברים סיבוב והם לא היו רחוקים מזה שנה שעברה, אבל התחזית האופטימית קצת רחוקה מדי לדעתי.

  10. תודה.
    "יחד עם הירידה החדה בכושר הקליעה של גרין" – רוצה להתעכב רגע על העניין הזה.
    דבר מוזר קרה לדני גרין בסן אנטוניו.ממניה בטוחה במספרים יפים ויציבים, הוא אכן חווה ירידה חדה, מעונת 2015 עד לטרייד.
    ממספרים של 44% מהשדה, 42% מהשלוש – ל-38% בשניהם, ואפילו נמוך יותר.
    אלא מה? בעונה שלו בטורונטו הוא חזר לשיא. עונה מדהימה עם 46.5% מהשדה, ו-45.5% סטף קארי מהשלוש.
    יותר מזה – הווליום של הקליעה שלו רק גדל! מה שנתן לו בעונת האליפות נתונים מדהימים, הטובים בכל הקריירה שלו – אפקטיב של 0.62 ו- True Shooting של 0.63. ערימות של מלח אטלנטי, על הפצעים של האין-קליעה-של-גארדים של הספרז…
    ביחד עם ההגנה העילאית כתמיד, דני גרין היה בעונה שעברה, הגארד השני בטיבו בליגה… עד כמה שזה יישמע לא ייאמן.
    את מקרה קוואי עוד אפשר לפטור כ"לא ברור מי פישל שם". אבל ביחד עם הסיפור של דני גרין – מי שלרגע לא נחשד בפירור של אישיות פרובלמטית – עושה רושם שמשהו מאוד חורק שם, באימפריה של פופ.

    1. הכל טוב ונחמד לעונה הרגילה מדובר בצלף סטרייקי מאוד שאתה לא יודע אם תקבל ממנו יום אסל או יום בסל, אין לו יציבות חבל שאתה לא מציין את הפלייאוף בטענה שלך עונה שעברה הוא סיים ב34.2% ו32.8% מ3 לאפקטיבי עלוב של 46.8%ומדובר בגארד ושחקן שמוגדר D3, דני גרין לעולם לא היה הגארד השני הטוב בליגה אפילו לא קרוב, בטח לא עונה שעברה

  11. תודה דור. מעניין מאוד לקרוא. אני אוהד את סן אנטוניו מסוף שנות ה-90 (האליפות הראשונה עם טימי ורובינסון) ושמח תמיד בהצלחתם.
    פופוביץ' וביופורד הם סמל להתמדה, לעקביות ולהצטיינות ספורטיבית.

  12. תודה דור.
    הרוב כבר נאמר, אני מאמין שהתחזית האופטימיות היא ריאלית והריאלית היא הפסימית. לדעתי אנחנו הולכים לצפות בעונה גדולה של דרוזן. בסדרה מול דנבר הוא הוריד את גוף הפלייאוף מהגב (היה הכי יציב בספרס) ועכשיו שהיה לו קיץ שלם להתעסק בכדורסל, הוא מכיר את המערכת, הקבוצה בנויה עליו, הוא בגיל הנכון. עכשיו זה אמור לקרות. אני אגזים ואגיד (אולי קצת בתפילה) שהוא יתן עונת טופ 10 בליגה. יחד עם השיפור של פורבס, וייט וווקר, הניסיון של אולרידג' ופאטי, ואקס פקטור עצום בדמותו של דזונטה מארי. אפשר להיות אופטימיים. מקום 4 וגמר מערב

  13. עוד נצל"ש
    גיילן בראון דחה חוזה של 80 מליון ל 4 שנים.
    יש לי הרגשה שהוא לא יסיים את העונה בסלטיקס אבל נחייה ונראה.
    הכל תלוי באיזה סוג של עונה הוא ייתן. לדעתי התקרה שלו מוכרת ולא תשתנה. האחוזים שלו מהקו ידועים וגם בעיית הראיה.

  14. אני פאסימי.
    שחקן הכי טוב זה מילס והוא על הספסל. מארי והכיעור השני לא מזיזים למשהו. גשר ישן הוא … ישן וכל הקבוצה הזאת מריחה מכפילטפיש.היחידי שקונה את הבלוף שלהם זה האשך.

    אני רושם מקום 10-12

  15. עזבו שטויות.
    אולדריג' בפנטזי, בחירה 44.
    שיחוק, או שיתן עונה מאכזבת יחד עם כל הקבוצה?

    אני מעודד מכך שברטאנס עזב במובן הזה 🙂

כתיבת תגובה

סגירת תפריט