אירועי דיומא – 15.10.2019: ישראל נגד לטביה

והיום: מוקדמות יורו 2020 ממשיכות כשהנבחרת הישראלית תעלה למשחקה השני בפגרה בינ"ל זאת, מול לטביה החלשה. נוסף על כך יש משחק לא רע בכלל בין ספרד לשבדיה. בכדורסל מתחילים משחקיה של הפועל חולון בליגת האלופות.

כדורגל / רועי ויינברג

מוקדמות יורו 2020 – מחזור 8 בית ז'

21:45-ישראל-לטביה (כאן). ישראל איבדה סיכוי מעשי לעלות דרך מוקדמות הבתים, בניגוד למוקדמות ליגת האומות, אבל לא אמורה להתקשות נגד הנבחרת החלשה בבית. כשלטביה הבקיעה שער בודד בקמפיין, אולי נראה שער נקי נדיר.

בית ד'

21:45-שוויץ-אירלנד (ספורט 2). שוויץ עם משחק חסר ו-4 נקודות מאחורי אירלנד ודנמרק, כשניצחון שלה יכול להפוך את הבית למעניין בהרבה. השוויצרים הבטיחו פלייאוף הודות לליגת האומות בה הצטיינו והביסו את גיברלטר במשחק האחרון, אבל נגד אירלנד, ממנה הוציאו נקודה בחוץ בספטמבר, הסיפור יכול להיות אחר. שאקירי, זובר ושאקה יצטרכו להיות במיטבם הערב, כמו שיין דאפי בצד השני.

21:45-גיברלטר-גיאורגיה.

בית ו'

21:45-שבדיה-ספרד (ספורט 1). משחק הכדורגל הטוב של היום. ספרד איבדה נקודות לראשונה בקמפיין במשחקה האחרון מול נורבגיה ושבדיה תנסה להוציא 3 נקודות בניסיון להשיג את המקום הראשון בבית ולהבטיח את עלייתה הישירה ליורו שמוטלת בספק כשרומניה עם 13 נקודות, לעומת 14 שבדיות, ונורבגיה עם 10 ולוח משחקים קל מאוד. הצעירים השבדים משתפרים ממשחק למשחק בדרך להיות אחת הנבחרות הטובות בעולם בעשור הבא ונקודות נגד ספרד זאת הצהרת כוונות רצינית במיוחד.

21:45-רומניה-נורבגיה (5 סטארס). רומניה עם 13 נקודות ונורבגיה עם 10 כאמור, אבל מלבד המשחק הזה נשארו לנורבגיה משחקים נגד איי פארו ומלטה, בזמן שרומניה פוגשת את שבדיה וספרד. זה הופך את המשחק הזה לאחד שהוא חובת ניצחון עבור רומניה, כשקלאודיו סזארו מלודוגורץ וג'ורג' פושקש מרידינג יצטרכו להמשיך לחורר רשתות. בצד השני ג'ושוע קינג מבורנמות' יצטרך להכריע את המשחק אחרי 4 תוצאות תיקו מ-7 משחקים בשביל לשמור על סיכוי לעלות.

21:45-איי פארו-מלטה.

בית י'

19:00-פינלנד-ארמניה. כשפינלנד עם 12 נקודות וארמניה עם 10, במקומות השני והשלישי בהתאמה, זה משחק חשוב מאוד עבור שתיהן. טימו פוקי נחלש אחרי פתיחת עונה נפלאה בפרמייר ליג, כצפוי, ופינלנד הובסה בבוסניה. הם צריכים 3 נקודות בבית, מקום בו הפסידו רק לאיטליה עד עכשיו, בשביל להמשיך לשמור על המקום השני. אחרי ה-2-0 במשחק הקודם בין הנבחרות הם צפויים לעשות כן.

21:45-יוון-בוסניה והרצגובינה (ספורט 3). בוסניה עם 10 נקודות, יוון עם 5. הבוסנים יכולים לבנות על המומנטום מה-4-1 המרשים נגד פינלנד ולהתחשב באובדן הנקודות של פינלנד, ארמניה או שתיהן בשביל לנצח בחוץ ולעלות למקום השלישי או השני בבית. הזדמנות שהם לא יפספסו.

21:45-ליכנטשטיין-איטליה. איטליה הבטיחה עלייה עם 7 ניצחונות מ-7 המשחקים הראשונים. ליכטנשטיין עם 2 נקודות, כולל אחת מפתיעה נגד ארמניה, אבל לא הולכים לצאת מהמשחק נגד הסקוודרה אזורה, בקמפיין המוקדמות הטוב ביותר שלהם מאז ימי מריו באלוטלי, עם נקודה כלשהי כשגם שער זכות יחשב כהפתעה לא קטנה.

כדורסל / עידן ארווץ

המחזור ה-1 בבית A של ליגת האלופות (הבית של הפועל חולון)

קבוצהמשחקיםניצחונותהפסדיםהפרש סליםאחוזי הצלחה
1אא"ק אתונה (יוון)33032100%
2טומסקי מינסק (בלארוס)3219-66.7%
3הפועל חולון (ישראל)3124-33.3%
4שולה (צרפת)30319-0%

19:45, 5SPORT: הפועל חולון (0-0) – טלקום אנקרה (0-0) – לאחר עונה לא טובה אשתקד שנגמרה בהדחה מוקדמת בשלב הבתים, הפועל חולון חוזרת לאירופה, והפעם עם מאמן חדש. חולון מתחילה להתחבר וכבר עם 2 ניצחונות מתוך 2 משחקים בליגת העל, על הפועל תל אביב ומכבי אשדוד, שניהם משחקי בית. אבל בתכלס, זו לא חוכמה לנצח את הפועל תל אביב ואשדוד, שנכון להיום הן בין הקבוצות החלשות בליגה. לכן, תצא הערב חולון למבחן בו תגלה האם היא יכולה להתמודד גם עם יריבות מאירופה. חולון הוגרלה לבית די קשה, ולא בטוח בכלל שהיא תצליח להעפיל ממנו אל שלב שמינית הגמר. אם היא רוצה שזה יקרה, היא צריכה להתחיל לאסוף ניצחונות ולקוות שזה יעבוד לטובתה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 20 תגובות

  1. מזל שיש בעולם לטביה. קלי קלות.
    משחק היסטורי: נבחרת ישראל עולה לראשונה בתולדותיה, עם רוב ערבי. 6 שחקנים בהרכב הפותח.
    ימות המשיח.

  2. סלטיקס פתחו עם החמישייה השנייה שלישית ועדיין מובילים על הקבס בסוף הרבע הראשון ב 7 נקודות.
    הקבס ממש פתטיים. וזה בלי טייטום בראון קנטר קמבה הייווארד או סמארט….
    לסלטיקס 2 פצועים ב 3 הדקות הראשונות. אדוארדס קיבל מרפק באף ו-וויליאמס III נדחף על ידי לאב כמדומני (לא ברור אם היתה עבירה) ונפל. נראה שיש פציעת גב חדשה לגפרור של הסלטיקס.
    הסלטיקס משפשפת את חצי החמישייה השנייה עם השלישית והרביעית במשחק שכתוב עליו הפסד ובכל זאת נותנת פייט. לדעתי לאב יקח את המשחק הזה וינצח. זה פשוט לא כוחות.

    1. בינתיים אני מתבדה והסלטס יורדים לחצי כשהם מובילים ב 11.
      איך בראד סטיבנס מציח לעשות את זה? ממש לא ברור לי.

    1. אם בכל זאת לא ימצאו לו טרייד הוא על אופציה של הקבוצה והם יודיעו לו שלא ממשיכים אתו לשנה הבאה.
      בפורומים של הסלטיקס דיברו על זה שהשנה יש סמי חדש שעלה באופן מרשים במסת השריר. אבל לפי 4 משחקי טרום עונה הוא לא שווה את החוזה הקטן שלו. פשוט לא שווה. מה שווים עוד שרירים ומסה אם קשה לו לקפוץ ולא מכניס מספיק נקודות מהספסל?

      1. עם 25 נקודות ב 17 דקות
        7 שלשות ברבע הזה בפחות משש דקות….
        אני חושב שזה שיא אן בי איי במשחק טרום עונה…
        וואו ואני עד לזה. היחידי כנראה בישראל.

  3. הגדולה של סטיבנס היא שהוא מאמן של השחקנים, לא יודע אם זה מספיק לאליפות אבל הוא פשוט נותן להם ביטחון גם כשהם לא טובים.
    לדוגמא סטרוס נלחץ חזק מאד בספק עבירה והשופט פוסק צעדים שלו. אור מסתכל על סטיבנס ואומר דחפו אותי. ככבד שמיעה שקורא שפתיים אני רואה את סטיבנס מרגיע אותו בחיוך ואומר לו DON'T WARY ABOUT IT
    מספיק טוב בשביל תואר 18?

  4. זהו, ניגמר
    מה אפשר ללמוד מ 4 משחקי טרום עונה של הסלטיקס?
    כמעט שום דבר. הסלטיקס שיחקו מול קבוצות חלשות ועדיף היה שישחקו שני משחקים מול מילווקי ושניים מול פילי או אינדי ויהיו 2:2 במשחקים האלה.
    בכל זאת ראינו מה אדוארדס יכול לתת ואיזה היכויות סטפ-קאריות יש בו. ראיו גם שטאקו עדיין לא מוכן לליגה למרות שהוא מוכר מרצינס מצטיין. הוא גימיק טוב ותו לא. הוא צריך רונדו שידע בדיוק מתי למסור לו. בסלטיקס של היום אין פויינט גארד כזה וכנראה שגם לא יהיה בשנים הקרובות….
    וויליאמס ה III בחור טוב אבל פציע ביותר. אחרי שירד עם הפציעה, לא חזר. לדעתי נפצע בגב ולא פותח את העונה. עם הוא לא יוטרד העונה, הסלטיקס יצאו מהחוזה שלו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט