חם מהתנור: קייל לאורי מאריך חוזה לעוד שנה בראפטורס / עידו גילרי

על פי דיווח של אדריאן ווג'נרובסקי ב-ESPN, הטורונטו ראפטורס הגיעו לסיכום עם קייל לאורי על הארכת חוזה לעונה אחת בשווי 31 מיליון דולר. המשמעות היא שהראפטורס מבטיחים שלא כל הסגל הותיק שלהם יעזוב בקיץ הקרוב ומרחיב את מגוון האופציות שלהם לעתיד. גם מבחינת לאורי שבתום ההארכה הנוכחית ישלים 15 עונות בליגה ויוכל להחליט אם לסיים את הקריירה בטורונטו או להמשיך הלאה למקום אחר.

*

הסאגה של הציוץ של דרל מורי ממשיכה לעשות כותרות. לאחר שהג'נרל מנג'ר של היוסטון רוקטס צייץ תמיכה במפגינים בהונג קונג ובסין, הוחלט לנתק כל קשר עם הרוקטס. עכשיו מנסים ביוסטון למזער נזקים. לאחר שהבעלים טילמן פרטיטה אמר שמורי מייצג את דעתו האישית ולא את הרוקטס, עכשיו כוכב הקבוצה ג'יימס הארדן מתנצל בפומבי ואומר "אנחנו אוהבים את סין, אנחנו אוהבים לשחק שם". הוא הוסיף: "אנחנו מעריכים אותם כבסיס אוהדים, אנחנו אוהבים את הכל שם בנוגע אליהם ואנחנו מעריכים את התמיכה שהם נותנים לנו באופן אישי וכארגון."

מוקדם יותר, הבעלים של הנטס (ועליבבא) ג'וזף צאי העלה מכתב המצדיק את הסינים ומסביר את החשיבות של הונג קונג לציבור הסיני:

לפוסט הזה יש 49 תגובות

  1. דיל אדיר שלו. לא מעט כסף והוא יהיה שחקן חופשי לפני הקפיצה הצפויה בתקרת השכר בקיץ 2021. מהלך לא רע של בראפטורס: יכול להיות טוב מאוד בצוות המסייע של סיאקם לעתיד וסמל אמיתי של הקבוצה. מקווה שיפרוש, עוד כמה שנים, במדים שלהם.

      1. איך לתת לו חוזה לעוד שנה ב-31 מליון גורם לזה שיהיה אפשר להוציא ממנו יותר? הוא לא חסין לטרייד אבל זה צעד שמחזק את ההישארות שלו

  2. הו, יופי. טוב שנחתם.
    אחרי שיוג'ירי אמר לאחרונה שלאורי הוא הלב של המועדון, תהיתי אם הוא מתכוון להחתים אותו או להעביר אותו במפתיע. שמח שהראשון.

  3. טוב, הזדמנות טובה להעתיק את מה שכתבתי גם לפה:
    .
    ויאמר סילבר "מורי לא מייצג את הליגה או את הרוקטס. אנחנו תומכים באינדיבידואלים שמלמדים את עצמם על עניינים שמעניינים אותם". ויהי ערב, ויהיה בוקר, יום שלישי לפרשת חלום סגור בחדר אדום.
    ויאמר סילבר, אבל הפעם בסינית, "אנחנו מאוכזבים מהדיבור הלא הולם של דריל מורי שפגע ברגשות האוהדים הסיניים. הוא לא מייצג את הליגה או את הרוקטס". ויהי ערב, ויהיה בוקר, יום שלישי לפרשת חלום סגור בחדר אדום.
    ויאמר ג'יימס הארדן, שמי ידע שהוא יודע לדבר, "אנחנו מצטערים. אנחנו אוהבים את סין". ויהי ערב, ויהיה בוקר, יום שלישי לפרשת חלום סגור בחדר אדום.
    ויאמר דריל מורי, לחלוטין מרצונו החופשי וללא שום אילוץ חיצוני, "לא התכוונתי לפגוע באוהדי הרוקטס וחברי בסין. בסך הכל אמרתי דעה אחת, פרשנות אחת. מאז זכיתי לראות זוויות ראייה שונות (עשו לי מסתירי ראייה כאלה, כמו של סוסים, רק שעשויים מרנמינבי). הציוצים שלי הם שלי, ולא מייצגים את הליגה או את הרוקטס". ויהי ערב, ויהיה בוקר, יום שלישי לפרשת חלום סגור בחדר אדום.
    ויאמרו שאר שחקני הליגה, שמתרברבת בשחקנים שלה שמדברים על סוגיות חברתיות ופוליטיות חדשות לבקרים, "…". ויהי ערב, ויהיה בוקר, יום שלישי לפרשת חלום סגור בחדר אדום.
    ויאמרו פוליטיקאים שונים, מכל קצוות הקשת הפוליטית האמריקאית, "אהה… זה לא בסדר, חבר'ה". ויוסיף לעשות הסנאטור טד קרוז, מי שרוצח הזודיאק נחשף לעולם רק כדי שיפסיקו להשוות ביניהם, ויחזיק בעמדה מוסרית גבוהה יותר מהליגה. ויבשה ויכלמה הליגה. ויהי ערב, ויהיה בוקר, יום שלישי לפרשת חלום סגור בחדר אדום.
    ויאמר הרינגר "הנהלת הרוקטס התלבטה אם לפטר אם מורי", ויענה סאם אמיק האתלטיקאי "אממ, המקורות שלי אומרים שלא. אבל זה בהחלט בלאגן" (פרשנות קאסוטו: הם כן, והוא היה כזה קרוב. אבל המקורות שלי מנסים להסתיר את זה).
    ויאמר אלוהים "גם סינים קונים נעליים".
    .
    הפוסט הזה אינו מייצג את הליגה או את הרוקטס.

    1. בלי קשר לסוגיה הפוליטית בהונג קונג – אכן די דוחה ההשתחוות הזו בפני הכסף הסיני וביטול כל העקרונות הדמוקרטים בפניהם.

      1. האמת שבגלל זה לא התייחסתי למה שכתב הבעלים של ברוקלין, ושליט הג'ייד, יש מה להתייחס שם. זה מעבר לדיון ההונג קונגי.
        הביטול הזה של כל העקרונות בארגון אמריקאי מדאיג כל כך יותר כי זה היה כל כך צפוי.

            1. שלדעתי הוא פרק מעולה מכל בחינה שהיא.

            2. you're getting old…

            3. oh, shit.

  4. תודה עידו.
    אם מורי רצה לעזוב לי ברור לי למה הוא פשוט לא עשה את זה? פיצויים? אני מניח שאפשר היה לסגור את זה ישירות מול הבעלים לא? ציוץ כזה לא מתפלק ככה סתם בזה אני בטוח במיוחד לא מאדם שהיכולות האנליטיות שלו הן כל כך גבוהות.
    .
    לא ברור לי המהלך של הראפס. למה רק לשנה אם הם רוצים לשמר את הגרעין שלהם? האם זה מהלך עתידי בשביל להטריד אותו לקליפרס? ומה הקליפרס יכולים לתת בתמורה בכלל?

      1. למה שהוא ירצה לעשות דבר כזה? לא מצליח לדמיין אותו עומד בהפגנה במוצש למען זכויות ה.. ואני לא ממש מכיר את היסטוריית ההתבטאויות שלו, הוא מעורב פוליטית במשהו? היו לו כבר ציוצים שנמחקו פעם? אם התשובה היא לא אז אני מניח שלשם הוא כיוון

  5. מדהים הדו פרצופיות הזו. מעודדים אותם להתלונן ולצאת נגד בעלי קבוצות אמריקאים, אבל משתיקים אותם מול דיקטטורה שמכניסה להם כסף.
    מי שרוצה, שיגיד מה שהוא רוצה וזהו

    1. ההשתקה של הרוקטס כאן פשוט דוחה/מסריחה מכסף, אין הרבה מה להגיד. מצד שני, מעניין אותי מה יגידו רוב המגיבים כאן אם מחר מארי יצייץ משהו בזכות הבי-די-אס. הרי כולם פה יזכירו שצריך להפריד ספורט מפוליטיקה ומה הוא כבר מבין בפוליטיקה-שיתעסק-בחוזים-השמוק-האנטי-ציוני.

  6. אבל… אבל… אבל עידן הבטיח ביי-אאוט, ולאורי לקליפרס!
    (עידן, הכל ברוח טובה) 🙂
    טוב, יפה לו, לקייל. יפה לרפטורז. מניח שזה יחמם את הלב לאנשים כמו אהרון, שמחפשים "שחקני נשמה" שנשארים במקום אחד.
    האמת, למה לא. זו שנה לחגוג את האליפות. יישב בפנטהאוז של דרייק, ישחקו פלייסטיישן, או משחקים למבוגרים יותר, יאכלו כמה דברים, ישתו כמה דברים, ויראו את הריפליי של הפינאלס. מגיע לו. החיים מייפל.

  7. לא מצליח לחשוב על סוף אחר לסיפור חוץ מהתפטרות/פיטורים של דריל מורי, אשמח לשמוע רעיונות. מה האפשרות האחרת? שסין פשוט תחליק את זה ליוסטון ותחזור בה מכל הסנקציות? אולי…
    אגב, למי שלא מכיר את הסיפור של הונג קונג-סין והגלובליזציה של המערב, מציע להתחיל במלחמות האופיום. אחד מסיפורים מדהימים רבים על מפגש בין המערב המודרני לתרבויות אחרות

    1. ביי אאוט באמת לא היה ריאלי. אבל לדעתי עכשיו הוא הרבה יותר מתאים לטרייד (לאו דווקא לקליפרס לזכרוני הם די מרוקנים מבחירות ויצטרכו לוותר על כמה שחקני רוטציה משמעותיים בשביל טריידים) עכשיו שזה טרייד לשנה לעונה וחצי הוא יכול להיות בינגו ללא מעט קבוצות (טרייד חלומי ליוסטון על ראס נגיד, או ללוחמים על ראס השני)

      1. טורונטו, טרייד מעניין. לבנות את הקבוצה בדור הבא, על ראס וסיאקאם. קבוצה אתלטית לאללה, בניגוד לשנות הבטטה של לאורי ודרוזן. אני רק לא רואה את יוג'ירי השקול, מביא אליו דווקא את השחקן הכי פרוע בליגה.
        לוחמים, נו-גו. יש להם צורך כ"כ דחוף במס' 3, וגם במספר 5 – מה פתאום עוד 1? יש לך סטף, אתה מסודר עד סוף הקריירה שלו.
        תכלס לאורי, כמו שעידן ניסה עם הביי-אאוט, ממש התאים לקליפרס, שיצטרכו לחפש עכשיו את הפוינט המוביל שלהם במקום אחר.

        1. אני עדיין לא מבין למה אתה חושב שקליי לא יכול לשחק ב3? התקפית הרי אין לזה משמעות להיפך המצב הזה עדיף להם לכן השאלה היא הגנתית. בהנחה שהוא חוזר בריא (הנחה עליה הווריורס ביססו את העתיד שלהם) יש להם בעיה בשיטה הזו מול לברון (וזה מחייב מאמץ הגנתי כולל בכל מקרה) וkd כשיחזור. הבאים הם קוואי גורג וקצת האריס שאיתם קליי עוד יכול להסתדר (ראה ערך ברוגדון) חוץ מאלו אילו מספרי שלוש אימתניים יש בליגה? יוסטון שיחקה עם אריק גורדון ב3 וטאקר ב4 ובשלבים מסוימים זו הייתה הגנת ברזל. למה שהלוחמים לא יעשו את זה? לאורי שומר יותר טוב מסטף ובוודאי שמדילו לכן לדעתי זה יכול ללכת.

          1. ואני לא הבנתי למה להתעקש על ד'אנג'לו ראסל, שהובא מלכתחילה בתור חלק חילוף לטרייד בעתיד. למה להתעקש על עוד מספר 1, לצד סטף? יש לה תקרת שכר, תשחק עם החלקים שלך להרכיב קבוצה יותר.
            ובמיוחד – למה להזיז את קליי תומפסון מעמדה מס' 2? הוא HOF שוטינג-גארד, כנראה הטוב בליגה, הוא וסטף, הספלאש בראדרז, זה הבק-קורט הקטלני אולי אי פעם, סינרגיה מדהימה… למה את הדבר הכי טוב בקבוצה הזו – בליגה הזו – אתה מפרק?! זה הדבר האחרון שנוגעים בו. ונניח שקליי יהיה 3 טוב. נניח. אז מה? תשאיר אותו איפה שהוא.
            בכסף שמתפנה מראסל, אתה יכול להביא, נגיד, מס' 3 טוב. למשל טוביאס האריס מפילי. יקר מדי? (32 מיל'). אפילו נרד קומה אחת למטה, נביא את גלניארי מאוקלהומה (22 מיל'), ובעודף שעוד נשאר (כי ראסל יקר!), עוד נחזק לך את ה-5, במקום ווילי קולי-סטיין, העאמה. בוא נשביח, לצורך הדוגמה, עם איזה באם אדביו. סתם שולף, טרייד משולש: ראסל לאוקלהומה, שיוצאת עם אולסטאר. באם וגלינארי ללוחמים. מיאמי תקבל את קולי-סטיין ואת הסוכריה לטרייד, שי גילגוס, פוטנצאיל צעיר לימים שאחרי דראגיץ' (הוא הולך מאוקלהומה, כי היא מקבלת פה את הכוכב בעיסקה, את ראסל).
            לא עקרוני, הסיפור פה הוא הלוחמים, ומה שהם יכולים לעשות, במקום ראסל:
            גולדן סטייט, לפני: סטף, ראסל, קליי, גרין, קולי-סטיין.
            גולדן סטייט, אחרי: סטף, קליי, גלינארי, גרין, אדביו. (או בגירסה היקרה: סטף, קליי, טוביאס, גרין, קולי-סטיין).
            מה אתה בוחר, דיר מנג'ר?

            1. קודם כל גלינרי פציע, שנית הוא מסיים חוזה לדעתי, ושלישית הוא לא שומר גדול וכל הסיפור הוא הרי ההגנה. האריס כמו שעומר כתב זאת הרבה יותר מתאים ל4 וישחק 3 כי בפילי הלכו על הורפורד. (אתה רואה אני לא ממציא פה גלגלים)

      2. הטענה הזו מזכירה לי את הטענה שקליבלנד חתמה עם לאב כדי להעביר אותו בטרייד. לאורי הוא פוינט גארד שיחגוג 34 לפני הפלייאוף, מי יביא אותו למטרה אחרת מאשר כאן ועכשיו? נגיד והוא מגיע לקבוצה והם והוא סופר מרוצים, יחתמו על חוזה חדש, אפילו ארוך טווח, אבל למה לקחת את הגיבנת של ה-30 מליון דולר הזו מראש?

  8. כל הסיפור עם סין – כולם צודקים.. גם הביקורות, גם הסינים כי הם יכולים וגם הליגה כי מה הם יכולים לעשות בדיוק? להילחם בהם? עם כמויות הכסף שעל הכף – אין סיכוי
    .
    אם לנו היה את הכוח של הסינים היינו משתיקים כל ביקורת עלינו או תמיכה בפלסטינים בדיוק אותו דבר

    1. ובינתיים באור יום של יום שבת. שוטר סיני שולף רובה ויורה במפגין בגב.

      הסינים לא רק בריונים על הקולוניה המסכנה של HK. הם גם בריונים על הירדן, סילבר והאוליגרך שהם שלחו לברוקלין. Brace for impact

  9. מאמין שיוג'ירי לא מתכוון להעביר אותו בטרייד, אלא אם כן השנה תתפתח באופן נוראי. קבוצה עתידית סביב סיאקם ואנונובי (ואולי גם ואן ליט) יכולה להרוויח משחקן כזה בסגל, וזה גם יכול לעזור בגיוס.

  10. החתמה מעולה של טורונטו שמשאירה את הלב של הקבוצה, ששרד את העברת חברו הטוב תמורת אליפות. מקווה שיפרוש שם ויתן לנו קצת ערכים של נאמנות בעידן הפוסט-מודרני הכול כך חסר נאמנות

  11. אין לנו בית, אז לידיעת החובטים, יש דאבל משחקים ממש עכשיו. הקארדז בבק-טו-בק הומרז בסדרה החמה עם הברייבס שהרגע התחילה. וטמפה מוליכה ביתרון צנוע, 1-8, על יוסטון.
    מה?? כן, גירשו את גריינקי אחרי 3 אינינגז… שמח. בוא נראה את האסטרוז יוצאים גם מזה.

    1. לא יצאו מזה, יתכוננו למחר
      אפשר לעבור לדיומא מעכשיו, זה פוסט שתמיד קיים בדיפולט לדברים שאינם כדורסל ואין להם פוסט

  12. יהיה מעניין אם גם טראמפ יצטרף לחגיגה, הוא הרי לא יכול לעמוד בפיתוי. הוא יוציא ציוץ לוחמני נגד הסינים שתומך במורי. עכשיו מה יעשו כוכבי הנבא לברון וסטף, אבירי הצדק וחירותו של האדם, יהיו בצד של טראמפ? וסילבר?
    בינתיים הם מוכיחים שהם חכמים, לא צודקים – פשוט ממלאים את פיהם מים.
    חגיגת צביעות שרק באמריקה אפשרית.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט