אירועי דיומא – 05.10.19

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא image-5.png

כדורגל / ניר מועלם

ליגת העל (הבורסה לניירות ערך) – מחזור 6:

18:00 מכבי תל אביב – הפועל חדרה, ספורט 4: מכבי תל אביב התברגה במקום הראשון אחרי הניצחון במחזור האחרון 0-4 על בית"ר ירושלים, כשמנגד חדרה באמצע הטבלה עם שלושה משחקים רצופים ללא הפסד. הימור – מכבי תנצח גם את המשחק הזה ותרשום ניצחון ליגה רביעי ברציפות.

19:00 סקציה נס ציונה – מכבי חיפה, ספורט 3: נס ציונה רק עלתה ליגה אבל עדיין לא מצליחה להתחבר כמו שצריך תחת עמיר תורג'מן ואוספת עד עכשיו 3 הפסדים ו-2 תוצאות תיקו בלבד, ונקודה אחת יותר מק"ש. מנגד, מכבי חיפה לא זוכרת מתי לאחרונה היא פתחה עונה בצורה כזו טובה והיא במקום ה-3, במרחק שלוש נקודות בלבד ממכבי תל אביב והיא מגיעה אחרי ניצחון נהדר של 0-3 על נתניה. הימור – מכבי חיפה תשיג ניצחון נוסף.

20:30 הפועל חיפה – הפועל ב"ש, ספורט 4: הפועל חיפה פתחה טוב את העונה, אך הבעיות במחזורים האחרונים שהיו דווקא מאחורי הקלעים עשו את שלהן והם רושמים כבר שני משחקים ללא ניצחון. מנגד, אצל ב"ש זה נראה טוב מאוד והיא עם 4 משחקים ללא הפסד, מתוכם שלושה ניצחונות ואין סיבה שהיא לא תנצח גם במשחק הזה, אך משום מה מרגיש לי שהפועל חיפה תעצור אותה והמשחק יסתיים בתיקו.

פרמייר ליג – מחזור 8:

14:30 ברייטון – טוטנהאם, ספורט 1: ברייטון פתחה את העונה עם ניצחון אך מאז הם לא מנצחים כבר 6 מחזורים ומנגד טוטנהאם חווים קצת קשיים לאחרונה כאשר בליגה הם הצליחו לנצח במחזור האחרון 2-1 את סאותהמפטון אך כמה ימים לפני זה הם עפו מול קלוצסטר בגביע הליגה והשבוע הם הובסו בלונדון 7-2 מול באיירן מינכן במסגרת ליגת האלופות ויהיה מעניין לראות איך זה ישפיע עליהם, הימור – טוטנהאם תמשיך את המסלול הרע שהיא נמצאת בו ותפסיד במפתיע לברייטון.

17:00 ליברפול – לסטר, ספורט 2: ליברפול עדיין מושלמת בליגה והיא פוגשת את הלהיט של הליגה – לסטר שנמצאת במפתיע במקום ה-3, וליברפול להזכירכם גם מגיעה אחרי ניצחון נהדר 4-3 בבית על זלצבורג במסגרת ליגת האלופות, אומנם ניצחון יפה אך ההגנה צריכה להיות הרבה יותר טובה כי לחטוף 3 מזלצבורג לא מסמן דברים טובים כל כך אבל אני חושב שליברפול באנפילד צריכה לנצח את המשחק ולהישאר מושלמת.

בונדסליגה – מחזור 7:

16:30 באיירן מינכן – הופנהיים, ספורט 1: באיירן מינכן כרגע במקום הראשון בליגה במרחק נקודה מעוד ארבע קבוצות שדולקות אחריה אבל באמצע השבוע היא נראתה פשוט נפלא מול טוטנהאם בניצחון המדהים 7-2 בלונדון ואני לא חושב שהופנהיים תוכל לעצור אותה.

16:30 לברקוזן – לייפציג: אחד המשחקים היותר מותחים של היום כאשר שתיהן צמודות בטבלה עם אותו מספר נקודות, שתיהן שיחקו באמצע השבוע בליגת האלופות ושתיהן הפסידו כאשר לברקוזן הפסידה ליובנטוס 3-0 ולייפציג הפסידה 2-0 בבית לליון. לברקוזן מגיעה אחרי 2 ניצחונות ליגה רצופים ולייפציג לעומתה מגיעה אחרי הפסד 3-1 לשאלקה במחזור האחרון. הימור – לברקוזן לא תפסיד את המשחק.

16:30 פרייבורג – דורטמונד: פרייבורג עם פתיחה נהדרת לעונה נמצאת במקום ה-3 עם נקודה פחות מבאיירן מינכן ואילו דורטמונד פתחה לא כל כך טוב את הליגה אבל היא עדיין במרחק סביר של 3 נקודות בלבד מבאיירן. פרייבורג ניצחה במחזור האחרון 2-1 את דיסלדורף ואילו דורטמונד מגיעה אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות בליגה אך באמצע השבוע היא ניצחה בליגת האלופות את סלביה פראג. הימור – תיקו ואיבוד נקודות נוסף של דורטמונד.

לה ליגה – מחזור 8:

17:00 ריאל מדריד – גראנדה, ONE: ריאל מדריד במקום הראשון בליגה מול גראנדה שנמצאת במקום ה…2, קצת קשה להאמין אבל היא מקדימה את ברצלונה ואתלטיקו ולהזכירכם היא גם ניצחה את בארסה. במחזור הליהג האחרון ריאל סיימה בתיקו 0-0 מול אתלטיקו ובאמצע השבוע היא נראתה לא טוב בליגת האלופות בבית מול קלאב ברוז וחילצה רק נקודה מהמשחק הזה, מנגד גראנדה מגיעה אחרי ניצחון 1-0 על לגאנס והיא כבר חמישה משחקים ללא הפסד. הימור – ריאל לא נראת טוב מתחילת העונה ומשהו לא מספיק זורם בקבוצה, במיוחד אדן הזאר ממינו ציפו להרבה יותר, הימור שלי המשחק יסתיים בתיקו נוסף לריאל.

סרייה א' – מחזור 7:

21:45 גנואה – מילאן, 2 ONE: שתי קבוצות בצרות נפגשות כאשר מצד אחד גנואה הביתית שנמצאת במקום ה-18 עם 5 נקודות ומגיעה אחרי תבוסה 4-0 ללאציו ועם 5 משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון ומצד שני מילאן עם הכסא הרותח מאוד של מאמנה ג'מפאולו שכבר לפני כמה מחזורים היו דיבורים על כך שזה גדול עליו אבל הוא עדיין שם והם במקום ה-16 עם 6 נקודות בלבד והם מגיעים למשחק אחרי 3 הפסדים רצופים כאשר האחרון היה לפירונטינה. הימור – מילאן תחזור לנצח בשיניים והצרות של גנואה יעמיקו.

.

כדורסל

המחזור ה-1 בליגת ווינר סל / עידן ארווץ

סוף-סוף, מתחילה לה הליגה. המירוץ לאליפות יחל היום כש-4 קבוצות יעלו על הפרקט.

19:35, 5PLUS: הפועל חולון (0-0) – הפועל תל אביב (0-0) – המשחק המרכזי של הערב. 2 קבוצות עם יריבות ביניהן, ייפגשו הערב בחולון. הפועל חולון סיימה את משחקי ההכנה עם מאזן 4:2 (33.33% הצלחה), בעוד הפועל תל אביב סיימה עם 2:3 (60% הצלחה). שתי הקבוצות הודחו בשלב רבע גמר גביע ווינר, רק שההבדל ביניהן הוא שהפועל תל אביב הודחה לקבוצת צמרת כמו מכבי תל אביב, בעוד חולון הפסידה לנהריה שנאבקה בשנה שעברה על ירידת ליגה. אחלה משחק שהכל יכול לקרות בו. אני מנבא עונה פחות טובה מהקודמת לחולון, בעוד הפועל תל אביב תצליח יותר מאשתקד.

20:25, 5STARS+5PLUS: עירוני נס ציונה (0-0) – הפועל ירושלים (0-0) – המשחק השני של הערב יתקיים בנס ציונה, כאשר המקומית תפגוש את מחזיקת גביע ווינר הטרייה – הפועל ירושלים. זהו קרב אירופאי, כאשר הפועל ירושלים משתתפת בליגת האלופות של פיב"א, בעוד נס ציונה לוקחת חלק ביורופקאפ, זו השנה השנייה. הפועל ירושלים, כאמור, זכתה בגביע ווינר לאחר ניצחון בגמר על מכבי תל אביב, ובכללי סיימה את משחקי ההכנה שלה עם מאזן 1:7 (הטוב בארץ, 87.5% הצלחה), בעוד נס ציונה שהודחה בחצי גמר גביע ווינר על ידי אותה ירושלים סיימה עם 3:4 (57.14% הצלחה). ירושלים, בצעד מפתיע, רשמה למשחק רק 4 זרים (אמנם כל אחד מהם הוא וואחד זר, אבל עדיין מפתיע). משחק מעניין שיוכל להראות קצת את יחסי הכוחות בעונה הקרובה.

NBA – קדם העונה / רועי ויינברג

03:30-גולדן סטייט ווריורס-לוס אנג'לס לייקרס. לא ברור כמה לברון ג'יימס הולך לשחק אחרי שפרנק ווגל אמר שלא ישחק אותו בקדם העונה, אבל הזדמנות טובה לראות את אנטוני דיוויס לראשונה במדי הלייקרס לצד דוויט הווארד ואייברי בראדלי שמרשימים במחנה האימונים. בגולדן סטייט יש הזדמנות לראות את הקו האחורי המרתק של סטפן קרי ודיאנג'לו ראסל.

03:30-סן אנטוניו ספרס-אורלנדו מג'יק. המשחק הזה מציג שני רכזים שצפויים לשחק אחרי עונה בחוץ: מרקל פולץ באורלנדו ודיונטה מארי בסן אנטוניו. הכושר של שניהם יהיה הדבר המעניין ביותר במשחק, כששאלת הריווח של הספרס תהיה מעניינת במיוחד נגד קבוצה עם שומרים ארוכים במיוחד שיחסמו את הכניסות של דרוזן לצבע.

04:00-יוטה ג'אז-ניו יורק ניקס. בויאן בוגדנוביץ' ומייק קונלי בבכורה לא רשמית ביוטה, לצד אר ג'יי בארט נגד שחקנים איכותיים מולו. יהיה מעניין לראות גם את מיטשל רובינסון נגד רודי גובר, השחקן אליו הכישרון הצעיר של הניקס יכול להתפתח.

לפוסט הזה יש 3 תגובות

  1. 3 משחקי כדורגל מעניינים מבחינתי היום.
    אני אלך על באיירן אופנהיים, ריאל לבאנטה ומכבי חדרה.
    סרז' סוף סוף עשה את הקפיצה באמצע השבוע וברור לגמרי מדוע הוא פותר בבאיירן. הוא מביא אנרגיות מדהימות למשחק של באיירן ובהחלט מתחיל לסגור את הפינה של רובן בבעיטות מחוץ למסגרת. אני התמוגגתי ממנו. באיירן זה לובנדובסקי ויהושוע ולהפתעתי במשחקים האחרונים גם נוייר חוזר לאט לאט לשוער שמזכיר את מה שהיה לפני ארבע עד שש שנים, אז היה הטוב בעולם.
    ריאל נופלת על עמדת השוער השנה. הרעיון להחליף את נבאס חורה לי אבל מי יודע? אולי זה ישתפר עם הזמן. היה לי קשה גם כשקסיאס עזב ונבאס בא.
    מכבי הראו במשחק האחרון שהם לאט לאט חוזרים לעצמם אז אני לא חושב שיפשלו מול חדרה.
    כדורסל, רועי מה קורה עם המשחק במומבאי? באיזו שעה, יום, לפי שעון ישראל?
    אתמול היה משחק מותח ומענג בין סאק לאינדי, רוצים שידור חוזר ורוצים מארוו הרבה יותר אפקטיבי….

    1. לגבי קורטואה – עד עכשיו לטעמי הוא לא מספק את הסחורה ואני גם מתכוון לעונה שעברה בה הוא גם היה חלש, עד עכשיו ריאל נחלשו בעמדת השוער עם לכתו של נבאס אבל בואו נזכור שגם ההגנה של ריאל הזדקנה קצת ולא נעשה שום שינוי בחולייה העייפה הזו, ובנוסף הקישור של ריאל כבר לא אותו קישור חזק כמו לפני 2-3 עונות בהם מודריץ וקרוס היו בשיאם והיום נשארו רק כמה אחוזים מהיכולת ההיא, לטעמי היו חייבים להעיף את מודריץ ולהחליפו בקשר נורמאלי, כמו אריקסן או וראטי וכו'.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט