אירועי דיומא – 26.09.19

והיום: חצאי גמר גביע ווינר בכדורסל ישוחקו בהיכל הטוטו שבחולון.

כדורגל / ניר מועלם

סרייה א' – מחזור 5 :

22:00 טורינו – מילאן, 2 ONE : שתי הקבוצות פתחו לא טוב את העונה גם מבחינת תוצאות וגם מבחינת יכולת כאשר לשתיהן יש 2 ניצחונות ו-2 הפסדים, כאשר טורינו מגיעה אחרי שני הפסדי ליגה רצופים ואילו מילאן מגיעה אחרי הפסד בדרבי 2-0 לאינטר ועם יכולת לא טובה בדרבי. אני רק אזכיר שבתחילת העונה מילאן ויתרה על הליגה האירופית בשביל הפייר פליי ובמקומה נכנסה טורינו לליגה האירופית אך לבסוף היא עפה בשלב הפליאוך מול וולבס. הימור – המשחק יסתיים בתיקו.

כדורסל / עידן ארווץ

חצי גמר גביע ווינר

אל חצאי הגמר עלו האלופה, מחזיקת הגביע, עירוני נהריה ונס ציונה ושני המשחקים יתקיימו בהיכל הטוטו שבחולון.

18:45, 5SPORT: הפועל ירושלים – עירוני נס ציונה – שתי הקבוצות ניצחו ברבעי הגמר בצורה משכנעת לגמרי. ירושלים הביסה ב-25 הפרש את באר שבע בעוד נס ציונה אמנם ניצחה רק ב-10, אבל ראו את השליטה שלה לאורך כל המשחק. גולן גוט משחק מעולה לאחרונה בצד הכתום, כשבצד האדום כולם מתחילים להיכנס לעניינים כשבצד הישראלי זה נמרוד לוי. 14 מפגשים בין שתי הקבוצות התקיימו בעבר, כש-12 מהם ניצחו הירושלמים. גם היום, לדעתי, זה ייצבע אדום והפועל ירושלים תחזור למעמד גמר גביע ווינר לאחר פגרה מבחינתה.

21:00, 5SPORT: מכבי תל אביב – עירוני נהריה – מכבי תל אביב לא התקשתה בדרבי מול הפועל, בעוד נהריה הפתיעה את חולון כשעלתה למעמד חצי הגמר על חשבונה. על הנייר זה לא משחק מעניין כל כך ולדעתי מכבי תדרוס את נהריה ולכן אין לי מושג למה ערוץ הספורט החליטו לשים את המשחק הזה כמשחק המרכזי. מצד שני, נהריה לא הפסידה עדיין במשחקי ההכנה, ולמרות הנתון הזה היא משחקת היום מול מכבי. מכבי תעלה והגמר יהיה מעניין במיוחד כשיקיים את הקלאסיקו.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

אליפות סין – שמינית הגמר

אליפות סין היא טורניר דירוג נוסף בשרשרת טורנירי תחילת העונה במדינת הענק (לא להתבלבל עם אליפות סין הפתוחה בסיום העונה). אנו מצטרפים לטורניר בשלב שמינית הגמר. בשלבים הקודמים קיבלנו כמה הפתעות בדמות ההדחות של מארק אלן, ניל רוברטסון, קיירן ווילסון וג'ק ליסובסקי. שלב שמינית הגמר יתקיים היום במלואו. בין המשחקים המעניינים נוכל לציין את אלו שבין מארק וויליאמס ללוקה ברסל, בין ג'ו פרי לג'אד טראמפ ובין בארי הוקינס לכישרון הצעיר ז'או סינטונג. שידור ביורוספורט ב-9:30.

לפוסט הזה יש תגובה אחת

כתיבת תגובה

סגירת תפריט