אירועי דיומא – 23.09.2019

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366.jpg

והיום: שלב רבע גמר גביע ווינר מתחיל!

כדורגל / ניר מועלם

ליגת העל (הבורסה לניירות ערך) – מחזור 4:

20:15 הפועל ב"ש – הפועל תל אביב, ספורט 1: לא כך רצו שתיהן לפתוח את העונה כאשר באר שבע רק עם 5 נקודות מתוך 9 ואילו הפועל תל אביב רואה הכל שחור וכבר מדברים על החלפת מאמן, לא בפומבי אלא כמו בהפועל – מאחורי הגב. ב"ש מגיעה אחרי תיקו 2-2 מול אשדוד אותו גם יכלה להפסיד ואילו הפועל תל אביב אחרי תיקו 1-1 מול נס ציונה. אני, ברשותכם, לא ארחיב על המשחק יותר מדי אלא אתרכז בניהול המחפיר של האחים ניסנוב שלדעתי זו שערורייה שהם בכלל מנהלים קבוצת כדורגל כי הם מתנהלים גרוע יותר מאשר בחנות מכולת, אני לא שמעתי בחיים כאלו תלונות מצד המועדון על שחקן כמו ששמעתי על אחמד עאבד שאמרו עליו שהם מפטרים אותו בגלל שהוא גר רחוק ולא הסכים להעתיק את מקום מגוריו למרכז, והדבר הזה נשמע לי הזוי, במיוחד שלא רשום לו בחוזה דבר כזה, ורק להזכירכם גם את המקרים הנוספים שהיו – דגני בתחילת העונה, דמארי בתחילת העונה, ההחתמה של אביטן מאחורי הגב של חדרה, המקרה של רפואה וכו' וכו', אז אני קודם כל אהמר על ניצחון של ב"ש כמובן ודבר שני אאחל לאוהדי הפועל להישאר ללא הבעלים האלו בקבוצה, ואם אני הייתי אוהד של הפועל תל אביב, הייתי מעדיף אפילו לרדת ליגה רק בתנאי שיעזבו את הקבוצה, כי זה פשוט עושה שם רע למועדון.

כדורסל / עידן ארווץ

רבע גמר גביע ווינר

שלב רבע גמר גביע ווינר יחל היום, וכל משחקיו יתקיימו בהיכל קבוצת שלמה בתל אביב.

18:45, 5LIVE: הפועל אילת – עירוני נס ציונה – רבע הגמר יתחיל עם שחזור שלב רבע גמר הפלייאוף מהעונה הקודמת, שם נפגשו הכתומים עם הכחולים. אין ספק שאילת נחלשה יחסית לעונה שעברה, בה הודחה רק בחצי גמר הפיינל פור. נס ציונה הביסה את מכבי חיפה בשלב שמינית הגמר בכדי להגיע למעמד הזה, בעוד הפועל אילת קיבלה מלכתחילה את הכרטיס אוטומטית לרבע הגמר. הימור: נס ציונה נראו מעולה במשחק שמינית הגמר, ולדעתי יעברו את אילת, אולי במשחק צמוד ואולי בבלואאוט. הקבוצה שתעלה לחצי הגמר תפגוש שם את המנצחת בין הפועל ירושלים והפועל באר שבע.

20:50, 5SPORT: הפועל ירושלים – הפועל באר שבע – המשחק הבא בשלב רבע הגמר יתקיים גם הוא בהיכל קבוצת שלמה, וישחזר גם הוא את סדרת רבע גמר הפלייאוף מהעונה הקודמת שם נפגשו גם כן ירושלים ובאר שבע (נגמר בסוויפ ירושלמי). כבר בעונת העלייה שלה לליגת העל, באר שבע הגיעה לפלייאוף בעונה הקודמת אבל לא הצליחה להתקדם מעבר. באר שבע הביסה את גלבוע גליל בשלב שמינית הגמר בכדי להגיע למעמד הזה, בעוד הפועל ירושלים קיבלה מלכתחילה את הכרטיס אוטומטית לרבע הגמר. הימור: קרב האדומות הראשון של העונה, בו ירושלים רוצה להוכיח שהנפילה בחצי גמר הפיינל פור בעונה הקודמת הייתה חד פעמית והיא הולכת עד הסוף בכל התארים. היום זה ירושלמי.

לפוסט הזה יש 4 תגובות

  1. מה קורה עם כרים בנזמה?
    נהיה הנכס הכי גדול של זיזו בריאל.
    5 גולים מתחילת העונה. שמפונים אחד אחד.
    ההפסד המדכא מול פסז רק מכה בכנף?

    1. אני פחות מתלהב מריאל, משהו תקוע במשחק שלהם, סה"כ יש להם מזל שלא נגמר בתיקו או הפסד.
      אם נשים לב אז שלושת הגדולות מרבות לאבד נקודות העונה, עדיין אחת מהן תיקח את האליפות אבל זה יהיה רחוק מאחוזי ההצלחה של העונות האחרונות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט