אירועי דיומא – 15.09.19

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366.jpg

כדורגל / ניר מועלם

ליגת העל (הבורסה לניירת ערך) – מחזור 3:

19:00 בני יהודה – מכבי נתניה, 5 לייב: שיחזור גמר הגביע של העונה שעברה כאשר בני יהודה מגיעה אחרי ניצחון על ק"ש ואחרי תיקו מפתיע מול מכבי תל אביב ומנגד נתניה פתחה את העונה עם 0-0 משמים מול הפועל תל אביב ותיקנה במחזור האחרון עם 0-3 על נס ציונה. הימור – נתניה איכותית יותר אך בני יהודה מאומנת על ידי מאמן שהוא טקטיקן מלידה והוא תמיד יודיע להוציא מהשחקנים שלו את כל מה שרק אפשר ואני מאמין שגם הפעם הוא יוציא מהם הרבה מאוד והם יוכלו להוציא לפחות נקודה מול מכבי נתניה. אני מהמר על תיקו במשחק הזה (עם שערים).

20:15 אשדוד – הפועל באר שבע, ספורט 4: אשדוד נבנתה העונה נהדר לעומת העונה הקודמת ולראיה היא ניצחה את הפועל תל אביב (לא משימה קשה בימינו) וסיימה בתיקו מול חדרה בחוץ ואני צופה עונה שקטה לג'קי בן זקן, מצד שני באר שבע נראו טוב מאוד בקדם עונה וגם בליגה זה עד עכשיו נראה טוב יותר מאשר העונה הקודמת כך שיש סיבה לאופטימיות בדרום. הימור – יהיה משחק מאוד קשה לבאר שבע ובמגרש הצפוף של אשדוד, הי"א, יהיה לה קשה לשחק את המשחק הרגיל כי המגרש עוזר לאשדוד לצופף עוד יותר את אמצע המגרש ולכן תהיה עבודה קשה למגנים של באר שבע, ואני צופה שזה ילך קשה אך לבסוף ב"ש תנצח.

פרמייר ליג – מחזור 5 :

18:30 ווטפורד – ארסנל, ספורט 1 : ווטפורד נמצאת כרגע במחזור האחרון עם נקודה אחת מ-12 אפשריות כאשר את הנקודה היא השיגה במחזור האחרון כאשר הוציאה תיקו 1-1 מול ניוקסאל, מנגד ארסנל עם פתיחת עונה יחסית טובה כאשר היא ניצחה פעמיים קבוצות שהייתה אמורה לנצח, לליברפול היא הפסידה וסיימה בתיקו 2-2 בדרבי הלונדוני הלוהט מול טוטנהאם, כך שעד עכשיו פתיחה טובה וסבירה לתותחנים. ארסנל בנוסף לפרמייר ליג משחקת גם בליגת האירופית ובחמישי הקרוב יש לה משחק חוץ קשה מול הסגנית של העונה הקודמת – פרנקפורט. הימור – ארסנל תנצח את המשחק ותמשיך להיות בצמרת, ומנגד ווטפורד תמשיך לשכון עוד מחזור אחד במקום האחרון.

סרייה א' – מחזור 3 :

13:30 גנואה – אטאלנטה, 2 ONE : גנואה פתחה את העונה נהדר עם תיקו מפתיע 3-3 מול רומא ואז ניצחון ביתי 2-1 על פיורנטינה, מנגד אטאלנטה עם ניצחון חוץ קשה 3-2 על ספאל וגם הפסד ביתי מפתיע 3-2 לטורינו, ונראה שעד עכשיו הם קצת מתקשים לייצר את המשחק שהביא אותם עד למקום ה-4 בעונה החולפת, ובנוסף ברביעי הקרוב הם מתחילים את דרכם בליגת האלופות עם משחק חוץ קשה נגד דינאמו זאגרב. הימור – גנואה בבית יכולה לעשות את זה ולנצח את אטאלנטה ואני מאמין שזה מה שיקרה.

16:00 ספאל – לאציו, 2 ONE : ספאל היא אחת הקבוצות החלשות בסרייה א' והיא פתחה את העונה עם 2 הפסדים, הראשון 3-2 לאטאלנטה אחרי שכבר הובילו והשני לבולוניה 1-0, מנגד לאציו פתחה נהדר את העונה עם ניצחון ענק 3-0 בחוץ על סמפדוריה ועם 1-1 בדרבי מול רומא והם נראים טוב העונה, ואני אזכיר שלאציו תשחק העונה בליגה האירופית וכבר בחמישי היא פוגשת את קלוז הרומנית למחזור הראשון. הימור – ספאל תשמור עוד מחזור על מאזן של 0 נקודות ולצערה תפסיד בבית ללאציו.

19:00 רומא – סאסואולו, 2 ONE : רומא עם פתיחה לא כל כך טובה לליגה עם 2 תוצאות תיקו מול גנואה ומול לאציו ואילו סאסואולו פתחה את העונה עם הפסד 2-1 לטורינו אך מחזור לאחר מכן ניצחה 4-1 את סמפדוריה בבית, ורומא השבוע גם משחקת בליגה האירופית כאשר היא תארח את איסטנבול בשאקשיר למשחק מאוד קשה באולימפיקו. הימור – תיקו שלישי רצוף לרומא בליגה.

21:45 הלס ורונה – מילאן, 2 ONE : העולה החדשה פתחה טוב מאוד את העונה והשיגה 4 נקודות מול יריבות ישירות שלה לתחתית כאשר סיימה ב1-1 ביתי מול בולוניה וגם ניצחה את לצ'ה 1-0 בחוץ, מנגד מילאן פתחה את העונה עם הפסד מפתיע 1-0 לאודינזה שהיא אחת החלשות בליגה אך במחזור האחרון תיקנה עם 1-0 ביתי על ברשיה, כאשר היא עדיין לא נראית מספיק מחוברת ובכושר משחק. הימור – הלס ורונה תפתיע את הרוסונרי ותגנוב להם נקודה, כאשר המשחק יסתיים בתיקו.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

טורניר המאסטרס של שנחאי – הגמר

*המלצת צפייה* 9:00, 14:30: רוני אוסליבן-שון מרפי (יורוספורט וא"כ יורוספורט 2)

חצי הגמר השני בין רוני אוסליבן לניל רוברטסון התנהל בצורה דומה מאד לחצי הגמר הראשון (בין שון מרפי למארק אלן). חציו הראשון של המשחק היה שקול מאד, ושני היריבים החליפו בו מהלומות עד ל-5:4 לרוברטסון. בנקודה זו רוקט רוני פתח מבערים, והשיג שישה פריימים שבהם הרשה ליריבו אחד בודד. את הפריים האחרון הוא אף סיים בסנצ'ורי מרשים של 134 נקודות.

גמר הטורניר מפגיש את רוני אוסליבן עם שון מרפי (בפורמט הטוב מ-21). למרפי הייתה עונה בעייתית משהו בה התמודד עם פציעות, וסבל מתנודות בכושרו. עדיין הקוסם הוא שחקן התקפי נפלא, והשלבים הקודמים של הטורניר מעידים שהוא הגיע לפתיחת העונה בכושר הנכון. עדיין, מי שמכיר את הענף יודע שהתוצאה היום תלוייה יותר ביריב שממול. רוקט רוני הראה בטורניר הזה את כל המנעד שמרכיב את התכונות שלו, מהמשחק המפוזר שאפיין את החצי הראשון במשחק מול קיירן ווילסון, ועד לבליצים המרשימים מהחלק השני של אותו המשחק ובחצי הגמר אתמול. בכל המפגשים בשנה שעברה (כולל בגמר האליפות הבינלאומית), ידו של הרוקט הייתה על העליונה. אם זה יקרה גם היום, הוא יגדיל את רצף הזכיות בטורניר לשלוש. נראה שצפוי לנו כאן משחק מצויין. 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

וואלטה א אספניה – קטע 21
קטע 20 בהרים שמסביב למדריד היה קטע הטיפוס האחרון במירוץ, וזה שהיה אמור לקבוע את התוצאה הסופית של הזוכים בו. כבר בתחילת הקטע היה די ברור שיהיה קשה עד בלתי אפשרי להפיל את פרימוז רוגליץ' מהפסגה. לפיכך, עיקר התחרות הייתה על פרסי המשנה – הזכייה בקטע, ההתמודדות על הפודיום והמאבק על החולצות שנותרו פתוחות, ורוכב אחד זכה בכל הקופה – טאדיי פוגאצ'אר. הסלובני התחיל את הקטע במקום החמישי, כשהוא נמצא מאחורי מיגל אנחל לופז במאבק על החולצה הלבנה. בטיפוס הלפני האחרון, לאחר התקפות עקרות של לופז ו-ואלוורדה, באה ההתקפה הקטלנית של פוגאצ'אר, ללא מענה מיריביו לצמרת. הסלובני המשיך לבדו כ-40 ק"מ, כשהוא מחזיק בפער יציב של בין דקה וחצי לשתיים לאורך הבריחה. הפער המסתמן של הסלובני פגע בשני רוכבים בעיקר – נאירו קינטאנה, שהיה צפוי לאבד את מקומו בפודיום, ולופז, שהיה צפוי לאבד את החולצה הלבנה. אלא שהשניים לא היו במצב המתאים לרדוף אחרי פוגאצ'אר, ונסמכו בעיקר על חבריהם לדבוקה. בשלב מסויים, כאשר אלחנדרו ואלוורדה חש שגם המקום השני שלו בסכנה, הוא הגביר את הקצב, ואליו נלוו רוגליץ', מייקה ופרנשטיינר, בעוד שלופז וקינטאנה נותרו באופן סמלי מאחור. אלא שכל זה לא שינה לפוגאצ'אר, והוא המשיך בדהירה אל הקו אל עבר נצחונו השלישי במירוץ, ואל עבר הבטחת המקום השלישי במירוץ והחולצה הלבנה. המירוץ הזה, כמו כל העונה הנוכחית, מרמזים שלבן ה-20 נכון עתיד מזהיר בענף. אשר לרוגליץ', לו כל המהומה לא שינתה, והוא שייט אל הקו, כשהוא מבטיח את זכייתו הראוייה מאד בגראנד טור הראשון שלו. רוגליץ' גם הבטיח מעשית את זכייתו בחולצת הנקודות הירוקה, בעוד שחולצת מלך ההרים נותרה על גבו של ג'פרי בושאר הצרפתי. טבלת ההובלה הסופית כוללת לפיכך את פרימוז רוגליץ' בראש, כשאחריו ואלוורדה (2:33+), פוגאצ'אר (2:55+), קינטאנה (3:46+), לופז (4:48+), מייקה (7:33+), קלדרמן (10:04+) והאגן (12:54+).

קטע 21 הוא הקטע הנועל של המירוץ. בדומה לטור דה פראנס מדובר בקטע מישורי וייצוגי בעיקר, בין פואנלברדה למדריד. העניין התחרותי היחיד בקטע יהיה במיאוץ הסיום. שם סם בנט יהיה פייבוריט לזכות בקטע השלישי שלו במירוץ, כאשר יאקובסן, גביריה, תיונס ושאר המאיצים ינסו למנוע זאת ממנו. שידור ביורוספורט ב-15:30.

מירוץ גראנד פרי מונטריאול

במקביל לוואלטה אנו מקבלים בקנדה שני מירוצי וורלד טור חד יומיים, מירוצי הגראנד פרי של קוויבק ושל מונטריאול. זה של קוויבק התקיים ביום שישי, והיום יתקיים זה של מונטריאול. שני המירוצים הם בעלי תוואי דומה, וכוללים מספר רב של הקפות ברחבי העיר, כשכל הקפה כוללת כמה עליות קצרות. זה הופך מירוצים אלו לחגיגה של האול אראונדרים. ביום שישי ראינו את מייקל מתיוס האוסטרלי חוגג בסיום לפני פטר סאגאן וגרג ואן אוורמאט, שלושה חברים בעלי מקום קבוע על הפודיומים במירוצים הקנדיים. השלושה יתייצבו למירוץ גם היום בראש סגל נוצץ במיוחד של מתחרים, הנובע גם מהקרבה לאליפות העולם ביורקשייר, לה תוואי דומה. כך שנוכל לראות כאן גם את אלאפיליפ, אבנפואל, נסן, קולברלי, ניבאלי, מוהוריץ', דן מרטין, קורט נילסן, וולנס, סטויבן, ואלגרן ודה פלוס. קבוצת סייקלינג אקדמי משתתפת אף היא במירוץ, יחד עם אלוף ישראל, גיא שגיב, שאף השתתף בבריחה במירוץ בקוויבק. שידור ב-21:30 ביורוספורט.

לפוסט הזה יש 5 תגובות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט