בדיחות על חשבון פיניקס / דנסקי

 

בדיחות על חשבון פניקס

 

לפניקס סאנס יש תכניות ארוכות טווח, כאשר העונה הקרובה היא 'שלב 0' בסולם המוביל לפלייאוף. הקבוצה תתמודד עם הגרועות בליגה על הבחירה מספר 1 בדראפט הבא, והזכות לבחור באנדרו וויגינס. בהתבסס על הידיעה הבאה, נדמה שהתכניות של הסאנס ארוכות טווח אפילו יותר. Domain Name Wire מדווח:
הסאנס קנו את הדומיין Beat.la עבור סכום של 5,300 דולר. הכתובות המסתיימות ב-la. מסמלות את המדינה לאוס, אבל קמפיין חדש של GoDaddy משתמש בהם כדי לסמן את לוס אנג'לס – יריבתה של פניקס משכבר.
כן, פניקס מתכננת לא רק שהיא תחזור לפלייאוף לאחר 3 שנים בהן כשלה, אלא גם שהלייקרס תחזור לקדמותה.
Beat.la

בינתיים, מזכירים לנו שלפני הסאנס עומדים 82 משחקים ארוכים. The Onion כותב:
התקופה הנמשכת מסוף אוקטובר ועד אמצע אפריל תהיה קשה מאוד לפניקס סאנס, כך אומרים פרשני כדורסל בעקבות פרסום לוח המשחקים המלא של ה-‪NBA‬ לעונת 2013-14. "לוח המשחקים אינו נוח לפניקס כלל – הם פותחים נגד פורטלנד בבית, ואז ממשיכים ל-81 משחקים נוספים שיציבו בפניהם אתגר לא פשוט", אמר פרשן ה-‪NBA‬ של ‪ESPN‬, ג'יילן רוז, שגם ציין משחקים נגד ההיט, ספארס, ת'אנדר, בולס, רוקטס, קליפרס, ווריורס, סלטיקס, קאבס, גריזליז, פליקנס, נטס, ניקס, סיקסרס, מג'יק, וויזרדס, נאגטס, וולבס, ג'אז, לייקרס, קינגז, בובקאטס, רפטורס, הוקס ומאבס כמשחקים קשים במיוחד. "לוח המשחקים נרגע מעט סביב פגרת האול-סטאר, אבל מייד ממשיך ללא הפוגה נוספת". כשמאמן הסאנס, ג'ף הורנאסק, נשאל בעניין, הוא ענה שהוא סימן את 41 משחקי החוץ של הקבוצה ו-41 משחקי הבית ככאלה שדורשים הכנה מיוחדת.

והעונה כבר התחילה ברגל שמאל.

More trouble for Suns' Michael Beasley. Scottsdale PD arrested him this morning for marijuana possession. pic.twitter.com/htnB3JhCYz

— Lauren Peikoff (@laurenpeikoff) August 6, 2013

 

להלן דיווח שהופיע באתר של סקוטסדייל, אריזונה. תחת הכותרת "מעצר בפרופיל גבוה" כתוב:
ב-8 באוגוסט בשעה 01:15 לפנות בוקר, משטרת סקוטסדייל ביצעה מעצר בעקבות עבירת תנועה. השוטר שניגש לרכב הבחין בריח מריחואנה עולה מתוכו. חיפוש באזור הנהג גילה מריחואנה שהוחרמה. הנהג, מייקל ביזלי, נעצר בשל אחזקת מריחואנה ושוחרר.

פניקס מוותרת על העונה
ביזלי בן 24. הוא נתפס מחזיק מריחואנה עוד לפני ששיחק משחק בודד בליגה, ונקנס $50,000. גם בזמן ששיחק במינסוטה הוא נתפס עם החומר האסור. והיו עוד עבירות תנועה והאשמות אחרות. הוא לעולם לא יעמוד בציפיות שמגיעות עם הבחירה מספר 2 בדראפט (2008, בידי מיאמי, הרחק מאחורי הבחירה מספר 1 באותה שנה, דריק רוז).
הוא כנראה לא ישחק יותר במדי פניקס, שצפויה לשחררו מהקבוצה לפני ה-31 באוגוסט. ביזלי השלים עונה אחת בלבד מתוך ה-3 שמופיעות בחוזה שחתם עם הסאנס (בסך 24 מליון דולר). לפי חוקי הליגה, פניקס יכולה לשלם לשחקן את 9 מליון הדולרים הנותרים שהיא חייבת לו על פני תקופה של 5 שנים (הנוסחה ב-CBA מאפשרת לשלם את הסכום שחייבים לו על פני תקופת החוזה שנותר כפול 2 ועוד 1). גם מבחינת חישוב תקרת השכר פניקס תהנה מגמישות. וכך, במחי ג'וינט בודד, פניקס נחלשה לקראת העונה הקרובה, בה כל כך חשוב לה להיות חלשה.

השמש עוד תזרח מעל פניקס
את עונת הבנייה מחדש של הסאנס יוביל המאמן החדש, שחקן העבר ג'ף הורנאסק. זה אולי לא יהיה קל, בפרט לא בהגנה, אבל פניקס עומדת לחזור על הקו האחורי הנמוך משנות ה-80 – ג'ף הורנאסק-קווין ג'ונסון, הפעם עם גוראן דראגיץ' ואריק בלדסו. דראגיץ' קלע 14.7 נקודות ומסר 7.4 אסיסטים למשחק בעונה שעברה, כולל מסירה בין הרגליים של סטיב נאש.
לצידו בקו האחורי ישחק אריק בלדסו, לאחר עונה מרשימה עם הקליפרס. לא מעט קבוצות בליגה היו סבורות ומוכנות להמר על כך שדקות משחק נוספות (בלדסו שיחק 20 דקות למשחק בעונה שעברה בתור המחליף של כריס פול) יעזרו לבלדסו לצמצם את איבודי הכדור ובחירת הזריקות הלא ממש מוצלחת. הסאנס יזכו לראות אם הדבר יקרה, במחיר סביר של ג'ארד דאדלי ובחירת דראפט בסיבוב השני.
עוד בקבוצה, אלכס לן, הבחירה מספר 5 בדראפט האחרון. הסנטר האוקראיני בן ה-20 אמנם לא הצליח להוביל את מכללת מרילנד לטורניר ה-NCAA, עבר שני ניתוחים בקרסוליים בתוך חודשיים, והועדף על פני נרלנס נואל, אבל פניקס מקווה שיתפתח לסנטר טוב לצד מרסין גורטאט.
אבל אולי חשוב מכל, בהרכב הקבוצה שלושה שחקנים בשנה האחרונה של החוזים שלהם – קרון באטלר, גורטאט, שאנון בראון – שעם עזיבתם יפנו סכום של 19 מליון דולר.
עם השחרור של לואיס סקולה – פניקס קיבלה מאינדיאנה שני שחקנים ובחירת דראפט מוגנת – הסאנס פועלים מהר ובנחישות, כמו התקפת 7 שניות או פחות, לאיסוף נכסים (בחירות דראפט ושחקנים צעירים) ולפינוי מקום תחת תקרת השכר, אבל לא מהר מספיק כדי להעביר 82 משחקים בהילוך מהיר.

באדיבות

Basketblog.co.il

 

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 13 תגובות

  1. אני לא חושב ששחרור ביזלי, שחקן שבעיקר זורק ומאבד המון יחליש את הקבוצה.
    בכל מקרה, עם בלדסו גרין ובראון, שלישיית המטביעים הטובה בליגה (אחריהם טורונטו עם גיי דרוזאן ורוס), הם יככבו ב TOP 10 לא מעט.

    1. כן, (תודה,) והם עושים את זה נכון, קצת לפי המודל של יוסטון – אוספים נכסים, שחקנים צעירים, בחירות דראפט סיבוב שני, חוזים זולים, חוזים מתפקעים, כשרון צעיר או שניים, מאמן חדש, ומקום בטוח בתחתית הליגה לקראת הדראפט 2014. כל המרכיבים ממש!

      בסך הכל פניקס זו קבוצה מוצלחת מאוד, כמעט לא פספסה את הפלייאוף בין 1975-76 עד 2009-10. (שבע פעמים בלבד). אולי דרכם חזרה לצמרת המערב קרובה.

  2. שחרור של ביזלי יחזק את פיניקס בצורה משמעותית וזה מפחיד אותי.
    עד עכשיו חשבתי שגם אם יהיה משחק שנהיה קרובים לנצח תמיד נוכל להעלות את מארשל, ביזלי ובראון שיפסידו אותו

כתיבת תגובה

סגירת תפריט