פרק 110: דיוני רוטציות והנאגטס של 09'-'11 / פודקאסט דה סוויפ

פרק 110: דיוני רוטציות והנאגטס של 09'-'11 / פודקאסט דה סוויפ

בחרנו כמה קבוצות עם קרבות עמדה מעניינים כדי לדון ברוטציה שלהם לעונה הקרובה וההחלטות שיצטרכו לבצע, ודיברנו בין היתר גם על החוזה של גורדון, על קרלי לויד ועל לברון ג'יימס.

אבל מתישהו בפרק אתם תקבלו סיפורים על הנאגטסים המשוגעים של תחילת העשור הנוכחי וסיפור אחד מטורף במיוחד שאולי לא הכרתם על "בירדמן", כריס אנדרסון.

טיימקוד
0:50 סקרים
4:20 רשמים
09:00 משהו מצחיק מהשבוע
18:12 אקטואליה
30:40 רוטציות – ניקס, קינגס 
45:25 תיבת השאלות
56:00 פאטווה 
1:00:00 המשך רוטציות – ברוקלין ולייקרס
1:13:20 קאסט אוף קארקטרס: נאגטס 09-11' 
1:44:00 אמיר מוכתרי ועידו קוזיקרו 
1:47:00 מאיר טפירו

לפוסט הזה יש 17 תגובות

  1. חתיכת פרק עם 110 דקות, יפה שאתם מוצאים כל כך הרבה חומר בפגרה. אחלה שימוש בתיבת ההודעות, אבל לא בטוח שמסכים בקשר לגורדון. השוק בשנה הבאה יחסית ריק ולא בטוח שהרוקטס היו מוצאים אלטרנטיבה, אולי היו משכנעים את פרד ואן וליט.

    מבחינת הרוטציות:
    זאיון ופייבורס קצת דורכים אחד על השני כגבוהים שחיים בעיקר בצבע. לדעתי מלי ליד אחד מהם או ג'קסון הייז (הלא בשל) היו מתאימים יותר. לא סגור כמה הם ישחקו ביחד.

    בניקס אכן יש יותר מדי גבוהים. רנדל ורובינסון צריכים לפתוח כמו שאמרתם, בתקווה יפתחו, כשטאג' גיבסון ובובי פורטיס מחליפים. פורטיס יכול להיות סנטר טוב מול הרכבים נמוכים בעת הצורך. מוריס לדעתי לא יסיים שם את העונה כי הוא לא יכול למצוא דקות כשיש את נוקס, למרות שנוקס נתן עונת רוקי מזעזעת. הוא אכן צעיר מאוד וככזה יכול לקבל זמן משחק. סתו נגע בנקודה יפה בהתחשב בכך שרנדל היחיד עם חוזה מובטח לשנה הבאה ולדעתי הוא, נוקס, רובינסון ופורטיס יהיו אלה שישארו והשאר יהיו נכסי טרייד.

    מבחינת הקינגס: לא יודע אם זאת בעיה בגארדים כי פוקס והילד הם 1-2 קלאסי. בוגדנוביץ' יהיה שחקן שישי של איזה חצי שעה למשחק, גם כסמול פורוורד. השאלה היא בדקות שלהם כפורוורדים – אם האריסון בארנס או טרבור אריזה יפתחו. אריזה יותר מתאים הגנתית, אבל בארנס יכול לייצר נקודות. דדמון כן יתאים שם כי הם צריכים גבוה שמרווח את המשחק ליד באגלי, אם הוא אכן יפתח. הוא יהיה שם רול פלייר אבל אחד טוב.

  2. חייב להגיד שאני לא מתחבר לפורמט של פודקאסט אבל מכיוון שאתם נראים מגניבים וכבר הקלטתם פאקינג 110 תוכניות! הייתי חייב לבדוק.
    היה מעניין, אבל אני עדיין לא מתחבר לפורמט. מה שכן הדלקתם אותי עם הקטע המגדרי. אם קארלי לויד יכולה לשים שערים מ50+ בזמן משחק אז מי אנחנו שנגיד לה לא? אם היא מוכנה לסיכונים שבמשחק ויש קבוצה שרוצה אותה אז אנחנו צריכים להגיד לא בגלל שזה מצטלם לא טוב לראות אותה נמעכת על ידי ג'דויאון קלאוני? איך זה שונה מכל קיקר כחוש אחר בליגה. מה בגלל שיש מגע בין גבר לאישה? זה לא בדיוק מגע אינטימי (למרות שהיחסים בין חלק מהק"ב בליגה לדיפנסיב ליינס בהחלט יכול להיכנס תחת הקטגוריה).

    1. אתה ממש מנסה להכניס אותי לתסביכים פה? ואפילו בדרגות שונות.
      אני אגן על זכותו של כל אדם לא לשחק משחק אלים כמו פוטבול, אבל אני כן רוצה להגן על השיוויון המגדרי פה. "אף אחד לא צריך לשחק פוטבול… אלא אם כן את אישה ואז את יכולה לעשות כל מה שאת רוצה!" לא ממש הולך טוב על שלט.
      ואז אתה מקפיץ לי את השורה בסוף. נשמע לי כיף, כמעשה טרולי קטן, להגן על הפוטבול, הספורט שמקפיץ הכי גבוה את כל השמרנים, כענף הספורט הרשמי הגאה של אמריקה. אבל אז, שוב, אני אמור להגן על אפינג פוטבול? להציג אותו כמשהו חיובי באיזושהי צורה?
      מרושע. פשוט מרושע.

        1. לא החלטתי שהוא מרושע.
          ראיתי אותו מעניק לג'יימס בונד (בגילומו של אידריס אלבה) הקשור ארוחה מפוארת ואז צוחק צחוק מרושע (שנשמע ממש כמו "Jacked! Up!" איכשהו) תוך כדי שהוא מעיף כדור טועה של ילדים לגג ויוצא מהחדר, משאיר מאחוריו שורה של הנצ'מנים מסודרים בנוחות לפי החשיבות והכוח שלהם.

    2. 1. פודקאסט זה פורמט נהדר, מה עוד אפשר לעשות בפקק או בטיול עם הכלב? והיופי האמיתי זה שמשו משעמם פשוט מעבירים כי אנחנו מפרסמים מתי מתחיל כל נושא.
      2. "התירוץ" של היא קטנה הוא מגוחך כי למי שזוכר את מרטין גרמאטיקה (קיקר עבר) הוא היה 1.70 70 קילו שזה בקצת יותר מקארלי לויד.
      3. ה-NFL הוא ארגון נוראי ואין שום סיכוי שהוא יעשה מעשה פרוגרסיבי (תראו את ההתנהלות האיומה בנושא ריי רייס וקולין קייפרניק)

  3. אני חושב שאתם מחמיצים את הדיון האמיתי בפרק הנ"ל.
    עם כל הכבוד לדיון המגדרי, דיון הרוטציות, והשיח על ההחתמה של א. (ד?) גורדון….
    השאלה הבאמת מעניינת היא – מי יותר טוב – די ג'יי יפתח או פאפאוור פורוורד?

    האזנה מהנה לכל מי שטרם האזין (:

כתיבת תגובה

סגירת תפריט