מעורב הופס ליום ראשון: איזו מדינה דפוקה היא ארה"ב. התאמינו שלא משדרים כאן את אליפות העולם בטיווי???

1.ייתכן שארה"ב היא המדינה היחידה בעולם שלא משדרת את אליפות העולם בכדורסל בטיווי!

מדינה יותר דפוקה מארה"ב – אין. לא לשדר את אליפות העולם בכדורסל? הבוקר ב-8:30 זמן גרינוויל ארה"ב משחקת נגד הרפובליקה הצ'כית. הצורה היחידה לראות את המשחק זה דרך ESPN+ שהוא STREAMING SERVICE בתשלום.

חבל לי על הצעירים שמשחקים שם. כאן האמריקאים השמנים עושים צחוק מהעבודה. משדרים משחקי דיביזיה II בפוטבול, ובאותו זמן ישנם איזה 15 ערוצי ספורט (ESPN לבד משדר באיזה 5-6 ערוצים), אבל מי בכלל רוצה לראות את ארה"ב כדורסל? עדיף באולינג ממינסוטה.

אין גבול לטמטום של האמריקאים ולחוסר המושג שלהם. וואללה שאני מצטער שאיני חי באיזו מדינה אפריקאית.

2. דונובן מיצ'ל – השחקן החשוב ביותר בנבחרת – גם בעיניו של פופ!

(ציטטות לקחתי מכתבתו של Brian Windhorst אתמול ב-ESPN)

פופ לא אסף את שחקניו ואמר להם, 'אוקיי, מהיום דונובן מ'יצ'ל הוא המנהיג שלכם'.

אבל היה ברור לכולם שזה בדיוק מה שהוא עושה. כשהוא מסתכל לעבר דונובן בפגישת קבוצה, וכשבטיים-אאוט הוא מדבר בעיקר אל דונובן, ברור לכולם את מי פופ "בחר" להיות ה-LEADER של האמריקאים.

לפני שמתנפלים עלי, אתמול כתבתי שהריסון בארנס הוא ה-X-FACTOR, המבוגר השקט שהצעירים בנבחרת קיבלו כמנוסה שהיה שם ועשה את זה ולכן כל השאלות מופנות אליו. לא כתבתי ולא רמזתי שהוא מנהיג הקבוצה.

לפני שהקבוצה הזאת החלה להתאמן וערכת משאל מי יצוף למעלה כמנהיג הקבוצה, אני חושב שהרוב היה בוחר בקמבה וולקר. הוא אחד מה'וותיקים' עם כריס מידלטון, הריסון בארנס, ברוק לופז, ומייסון פלמלי. אף אחד מהם מלבד וולקר לא 'הנהיג' קבוצה כי אף אחד מלבדו לא היה כוכב קבוצתו. לי היה ברור שהשרביט יינתן לקמבה.

אבל עניין של 'מנהיג' קבוצה הוא הרבה יותר מסובך מאשר חושבים כי 'מנהיג' זה לא תואר שניתן לשחקן זה או אחר על ידי מאמנו. כשלברון שיחק במיאמי היתה דינמיות מרתקת בינו לבין דוויין ווייד מי יהיה 'מנהיג הקבוצה'. לאט-לאט המאזניים החלו רדת לכיוון 'לברון'. דוויין ווייד הסביר זאת כתהליך שנמשך כמה חודשים עד שהדינמיקה החברתית קבעה שלברון הוא האיש. דינמיקה חברתית הוא אחד הדברים המעניינים והמרתקים ביותר בארגון חברתי, והמנהיג נקבע – בהעדר רשמיות כגון מפקד בצבא או מדריך בתנועת נוער – תוך כדי מערבולת שלמה שמעורבים בה משתנים רבים עד שהמנהיג צף מכולם. כך נעשה 'מלך הכיתה', או 'הכוכב' במגרש המשחקים.

בנבחרת ארה"ב דונובן הפך מנהיג הקבוצה גם בגלל שהוא קולני ולא מתבייש להרים קולו, גם אופיו הדומיננטי (בצורה חיובית) וגם בגלל שפופ עצמו שוכנע (או התכוון לכך?) שדונובן מיצ'ל הוא האיש שיהיה מנהיג הקבוצה. הוא גילה בו ערכי מנהיגות כמעט מהיום הראשון של האימונים כשראה כיצד בן ה-22 הזה מדבר ומציע רעיונות הופס אל שחקנים הנמצאים בליגה הרבה יותר ממנו, ולעתים אפילו מציע הוראות לשחקנים וותיקים ממנו, והם לאט-לאט אבל באופן ברור ומחלט מקשיבים לו יותר ויותר כשחקן היודע על מה הוא מדבר, והשחקן שלא מתבייש להשמיע קולו.

היכולת הזאת להנהיג באופן טבעי ולא מאלץ הוא הדבר ששחקני יוטה מדברים עליו כבר שנתיים. דונובן עצמו מרגיש שהוא גדל והתבגר בחודש האחרון. הוא אומר:

"There's a lot of learning going on here," Mitchell said. "This last month has helped me in tremendous ways."

אין כאן סודות: דונובן מיצ'ל רוצה להיות כוכב, ובנבחרת הזאת הוא מריח הזדמנות לעשות את הצעד הגדול מצעיר-ילד לשחקן אחראי ומנהיג.

הוא מוכר מאד בסין כנציג אדידאס, וכולם יודעים את מעורבותו ב-SPIDER-MAN. הוא הפך לכוכב בסין המתחיל להחליף את קובי, והפופולריות שלו בשוק הגדול בעולם הפכה לעובדה ידועה.

הוא מעורב מאד בסושיל-מדיה, לא מסרב לאף SELFIE והוא כבר בנה לעצמו את המגדל הראשון ב-INTERNATIONAL STARDOM.

כמובן שדונובן לא אהב את העובדה שכוכב אחרי כוכב החליטו לא להצטרף לנבחרת, אבל עם כל כוכב נוסף שעזב, רצונו של דונודן להצליח ולדחוף את חבריו עמו גדל. כל כוכב שעזב הגדיל את חשיבותו של דונובן בנבחרת, עד שהוא הפך – לפחות לדעתי – לשחקן החשוב ביותר בנבחרת.

הוא לא טיפש. הוא יודע: "בתחילה רציתי להיות חלק מתאים בנבחרת שתורם מה שהוא יכול כשהוא נקרא לשחק, אבל ככל שיותר ויותר עזבו, הרגשתי שה-ROLE שלי נעשה מרכזי יותר ויותר. הוא הפליא את כולם ברצינותו ומאמציו באימונים, והוא היה הקולני ביותר עם שאלות והערות בשעת סרטי וידיאו לקבוצה.

קמבה עצמו אומר:

"You wouldn't think he's the age he is, he's ahead of his years," Walker said. "He a natural-born leader. His skill set is unbelievable. He's a great player but he knows he has so much room for improvement. He wants to work."

מנהל הקבוצה ג'רי קולנג'לו אומר:

During the intrasquad scrimmages where he's been the best player, and that showed up early during training camp in Las Vegas.

"He was one of the few guys we thought could make a big jump here, managing director "And he has."

He hasn't been the leading scorer, that's been Walker, but he has been a playmaker. You can see Mitchell working in other ways, too. Defense has been a sore spot for Mitchell during his time with the Jazz. He's a gifted offensive player and he averaged 24 points a game last season. But on defense, where the Jazz like to hang their hat, he hasn't come along. But with the US squad his defense !became more than adequate; it became good

זה היה אחד הדברים שפופ ביקש ממנו: להפוך ל-DEFENSIVE LEADER. הוא לא הפך פתאום לגארי פייטון שני בהגנה, אבל הגנתו השתפרה מאד.

ומה אומר מיצ'ל:

"I feel like I lead a lot by using my voice, it's natural for me, but I also think it's been more by example," he said. "I feel the need to really get after a guy defensively and showing that. I feel like I need to find ways to disrupt the other team and apply that pressure they might not be used to. I think being able to set that tone is something I'm priding myself on. You can feel how defensive energy sets the tone, even on that position, and how we build from there."

כשציטטו לפופ מה מיצ'ל אמר הוא רק חייך.

אז אין כאן כל שאלה: הוא מבוגר מעל שנותיו. הוא לא מתבייש להשתמש בקולו. השחקנים מקבלים אותו כמנהיג.

ז"א שהוא-הוא מנהיג הקבוצה.

פופ יודע. הנה מה הוא אומר על דונובן:

"He has a propensity for leadership and that's how I spent my time with him," Popovich said. "I'm not going to teach him how to shoot better or jump better or dribble better. But he has the intelligence and the willingness to become a leader and I think that'd be great. Not just for our team but for his team."

Then you tap somebody that has leadership ability, it's better to start it sooner," Popovich explained this week. "The quicker you make them feel responsible that they can do that, the better. Then if that person grabs onto it then you know you chose the right guy."

נתקלתי בסרטון פנטסטי המראה שחקן שאף פעם לא קיבל את הכבוד הראוי לו:

3. דונצ'יק הוריד משקל "להיות מגן טוב יותר". שגיאה חמורה לדעתי!

Luka Doncic

תנו מבט בלוקה.

מה זה? איזה צימוק עומד להופיע בעונה הקרובה?

מי הטיפש שהציע לו 'להוריד משקל'???

כוכו היה בכניסות בכוח נגד גארדים שלא יכלו לו. עכשיו? עוד איטריה וונילית מאירופה?

בראיון לhttps://www.mavs.com/doncic-hoping-he-and-porzingis-can-do-a-lot-of-damage-on-the-court-together-for-many-years-to-come/ הפנומן בן ה-20 הזה של דאלאס מבריקס אומר שהוא הוריד 9 ק"ג!!!

"כן, בערך 20 פאונדס. סתם הורדתי אותם ללא כל בעייה. הוא מוסיף:

“Yeah, but I didn’t check it, “I just lost it, so I don’t have to worry about it, so that’s the key.

“I would say I’m faster now,” Doncic added. “So [my defense is] going to get better, for sure.”

אני לא יודע מי ה'יועץ' של הסלובני הזה שהגיע ל-NBA במשקל 218 פאונדס (99 ק"ג). עם ה-99 קילו הוא קלע 21.2 נק', 7.8 קרשים, ו-6.0 בונבונים למשחק.

בן קבוצתו קריסטפס פרוז'ינגיס עשה בדיוק הפוך – העלה משקל. אז כותב המאמר מזכיר את איבוד המשקל של לוקה, וכותב שעתה "הוא נמצא בכושר גופני נפלא" (https://larrybrownsports.com/basketball/kristaps-porzingis-bulked-up-this-offseason/509035).

לדעתי זאת השגיאה הגדולה ביותר שעשה מאז הגיע הנה.

4. קאזינס לא יכול להסגיר את עצמו למשטרה בגלל ה-ACL…

רק באמריקה. קאזינס נתבע ע"י אשתו לשעבר שהוא איים להרגה, אבל במסר למשטרת אלבאמה (שם נעשתה התביעה) :אסור לי לטוס בגלל ניתוח ה-ACL"

DeMarcus Cousins

רופאיו צרפו דיעה שטיסה עלולה לגרום לקרישת דם ולכן "טיסה עבורו היא בגדר איסור רפואי".

הוא מכחיש את כל האשמה ומציע למשטרת אלבאמה להגיע למקום בו הוא נמצא (https://www.tmz.com/2019/08/30/demarcus-cousins-acl-surgery-arrest-warrant/

אנחנו יכולים לצחוק אבל כל העסק אינו מצחיק כלל וכלל.

5. לברון הגיש בקשה TO TRADEMARK את ה-TACO TUESDAY שלו. אני לא מבין מה עושים מזה עסק כזה גדול בכל גופי המדיה.

6. לברון חוגג TACO TUESDAY

7. וולטר פרייזר היה רק אחד. לדעתי אחד מגדולי הפוינטים במשחק!

8. מי אלה השלושה?

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Who has the biggest impact on their new team? #bigmoves @footlocker

A post shared by karmo ruusmaa (@karmoruu) on

9. לשקיל או'ניל ישנן הצעות לדווייט האוארד…

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 47 תגובות

  1. אם רק ווסטברוק היה מצליח לאמץ קצת מהתכונות של פרייזר.
    (אני לא מדבר על כדורסל. אני מדבר על סטייל. לפרייזר יש את זה בשפע, להבדיל מווסטברוק שנראה כמו מי שעושה חיקוי בינוני לארקל…)
    .
    תודה, מנחם.

  2. מנחם, אחוז גדול מהאמריקאים מחוברים דרך הסטרימינג יוכלו לצפות במשחק. אני חושב שהשעות המוקדמות קצת פגעו בתאבון של הערוצים הגדולים לשדר את המשחק.

  3. הפצצת.
    מסכים לגבי מיצ'ל – הוא הגו-טו-גאי כשהעניינים נתקעים.
    הוא ופופ זה שילוב משמיים.
    ברון דייוויס אכן שחקן נפלא שנשכח. אפילו בפרויקט שלנו.
    סומך על לוקה ודאלאס שיעשו מה שטוב לשחקן.
    זאת אחת הקבוצות שאני הכי מצפה להן השנה – השילוב הזה בין שני ונילי-העל.
    לברון מביך, כרגיל.
    לא מצליח לראות את התמונות ב"מי השלושה".
    שאק זה שאק, דווייט זה דווייט. לדווייט אין בפנים את מה שהיה לשאק, אז אין לו שום טעם לחפור, לא ימצא כלום.

  4. espn+ זה חלק מהמגמה של פירוק שידורים בכלל, ושידורי ספורט בפרט, לסטרימינג. ומה שנקרא, direct to consumer. כמו מה שה-NBA עושה בהצלחה. אתה קונה מהם ישירות את המשחקים, ולא צריך לעבור דרך הברודקאסט או חבילות הלוויין. זו אחת הצרות הגדולות של העידן החדש, יגיע מהר מאוד גם לישראל, אנשים לא יוכלו להסתפק בערוצים קיימים ויהיו כל מיני אירועים שהם יצטרכו לשלם עבורם אקסטרה, וזה במיוחד שידורי ספורט LIVE. כי למי איכפת לראות סרט או סדרה בדיליי, זה לא קריטי. את המונדיאל והאולימפיקס וגולדן סטייט אי אפשר לראות בדיליי… זו צרה צרורה, והולכים לחלוב את הצופים בהמון כסף, כבר היום חבילות הספורט יקרות בטירוף.
    או שהפתרון, דוקטור, זה שתצטרף לפיראטים, אבל אמריקה זה לא ישראל, ממלכת הפיראטים. אוכפים את החוק נוקשה, ויאכפו עוד הרבה יותר חזק, כשהכסף הגדול יתחיל לעשות שרירים…
    עוד יתגעגעו פה לימים שהיו מקבלים מונדיאל ואולימפיאדה חופשי בערוץ 1. עוד מעט הכל יהיה בתשלום מיוחד, וגבוה מאוד.

    1. הלוואי שאלו יהיו הצרות שלנו אבל בעצם מה הבעיה בזה? לי אין טלוויזיה אבל אם הייתה אפשרות לראות כדורגל כמו בליג פאס הייתי עף על זה (עדיף מלשלם לספורט 5 על חבילה שבה הם מביאים לך משחקים סוג ז והרבה להג ודיבורים לא?)

      1. הכל שאלה של מחיר, כמובן. אם היה מוצר ראוי – ובוא נתחיל בזה, שאם היתה פה ליגה מקומית טובה – בוודאי שהיה עדיף לשלם על חבילה ישירה כזו, ולא כל הסיפור 5 דמיקולו פלוס, שאין בו כלום בתכלס. מן הסתם זה עוד יקרה. באמריקה זו הצלחה גדולה, אם אינני טועה, כל 4 ענפי המייג'ור כבר עובדים ישירות בדיירקט-טו-קונסיומר.

      2. מצד שני – מה תעשה כשיבקשו ממך עכשיו, 500 שקל למונדיאל הקרוב? 1000 שקל? ואין, לא תוכל לראות פיראטי. יהיו סנקציות, יהיו קנסות, יתחילו לצוד משתמשים, כשרוצים להילחם יכולים לסגור אותך. מה תגיד אז? או על האולימפיקס? או על הצ'מפיונס? ספורט לייב זה ביצת זהב, וברור שאנשים ייאלצו להיפרד מהרבה כסף עבור התענוג הזה, שאין לו בתכלס תחליף אחר בשום ערוץ טלוויזיה.

        1. אכן הכל שאלה של מחיר. לדעתי כיום אנחנו משלמים יותר כסף על מוצר גרוע בהרבה – כזה שלא בוחרים את רוב התכנים שלו וגם אז ההגשה היא נוראית. מעדיף לבחור על מה להוציא את הכסף שלי ולדעתי בסופו של דבר זה גם זול יותר.

  5. בחיי שאני לא מבין אותך. יש לך בזמן ניו יורק משחק מהסרטים בין אוסקה לקוקו גוף שנגמר כמו טלנובלה.
    ואז בערוץ השני את שאפו שנולד בתל אביב משחק כמו סופרמן חמש מערכות ומפסיד לגעל מונפיש שמצא את עצמו מנטלית.
    וזה שסארינה עוד בתחרות. וגם האחים בריאן והזוג החדש עם סוק. שלושת הגדולים בפנים ואתה מבזבז זמן על הדומיניקנית נגד איזה מדינה בגודל של רבע אלבמה ממרכז אירופה?
    האמריקאים מבינים יופי איפה החמאה. תחזור עליי בחצי הגמר עד אז יש דברים יותר מעניינים.

  6. תודה רבה מנחם.
    1. מפתיע מאוד שהאמריקאים לא משדרים את המשחקים של הנבחרת, נראה לי מאוד מוזר.
    2. לגבי דנוציץ – לא רואה בזה משהו רע להוריד שומן מהגוף, הוא רק היה חייב לגבות את זה עם חיזוק של שריר.
    3. לגבי קאזינס – נשמע מופרך אבל יש אישור מרופא 🙂

  7. מעורב משובח
    אתמקד דווקא בבאירון דיווס. הוא באמת היה אחד השחקנים המלהיבים והטובים שראיתי. לצערו נפל על קבוצות פח
    נעשה עליו טור פעם
    🙂

  8. הבעיה של דוייט מאז ומתמיד הייתה הקלילות בה הוא לוקח את המשחק. ברמה כזו גבוהה, פשוט אי אפשר ללכת בדרך הזו. הוא עצמו נהפך לבדיחה מהר משחשב, ולכן שאק צודק בכל מילה.

    בנוגע לדונציץ', סמוך עליו שהוא יגיע אקספלוסיבי יותר, ואולי גם זריז יותר ב 1on1 בהגנה.
    מאמין שעד שהעונה תתחיל הוא יעשה אימוני כח ויחזיר 3-4 קג של שריר. כך או כך, הילד שחקן מעולה, וקשה לי להאמין שהורדת אחוזי שומן עבור אתלט ברמה עולמית תשפיע עליו לרעה.

    1. האוסטרלים פשוט מפרקים בשקט את הקנדים. דלבדובה כאילו מתעורר לחיים כשהוא לובש את המדים הלאומיים ובוגוט נראה מאיים מתמיד מתחת לסל האוסטרלי

    1. הקנדים סגרו 12 הפרש ברבע השלישי, אפילו ירדו ביתרון נקודה ואז האוסטרלים רצו 28-6. לדעתי ינצחו גם את ליטא

  9. רועי, דוק, לזה אני מתכוון – בסוף אנשים מתפזרים, כי אין עמוד קבוע.
    רועי אמר, הבלוג של אליפות העולם הוא ענייני דיומא. לא נראה ככה. אנשים מגיבים פה. ושם. ואולי גם במקם אחר.
    חוזר על הצעתי = לפתוח עמוד אחד לאליפות. מההתחלה עד הסוף. לא צריך לפתוח חדש כל יום. כל ענייני האליפות – שם. רק לעדכן למעלה, את משחק היום. לא עדיף?
    חוזר על הצעה דומה = את כל ענייני ה-NBA השוטפים, לרכז בעמוד שוטף. כללי. פטפטת NBA שוטפת. בלי להתפצל בין המעורב, הדיון, וכתבות נושאיות. אלה – שמורות לנושאים ספציפיים. עמוד של אופן-צ'אט כזה. במוקדם או במאוחר תעשו כזה, נו. הכי נוח. כתובת אחת קבועה, גם כשלמישהו בא לקשקש על איזו ידיעה שהוא ראה ב-2 לפנות בקר, ואין לו איפה.

    1. אני כבר לא מריץ את האתר. נתתי לצעירים לעשות זאת: גיא רוזן, רון טחן, דויד סעדה, עידו גילור, והצעיר רועי. אני רק כותב. בקשתי ממך את המייל כי רציתי שתצטרף לצוות אבל אתה מתחמק

  10. מה?! ארה"ב היא המדינה הכי טובה בעולם! תרשמו ששנה הבאה הם לוקחים את המונדיאל!
    לוקה דונקיק היה שמנמן, והוא השיל כמה קילוגרמים של שומן מיותר.

  11. מעורב מעולה, תודה רבה.
    דווקא אהבתי את הצ'אביות של לוקה, גרם לו להיראות יותר אנושי. נקווה שאתה טועה וזה לא יפגע לו במשחק

    1. מל, לך לחנות אלקטרוניקה או הכל ב ץדולר. קנה כבל HDMI
      תחבר החיבור הצר ללפטופ והשמן למסך הטלויזיה.
      לך לטלויזיה חפש כפתור source בשלט. תלחץ עליו ותרד ל HDMI. בתפריט.

  12. לא מבין מה הבעייה , האליפות הזאת לא מענינת אף אחד בארה"ב
    קולג' פוטבול בהחלט יותר מעניין מהאליפות הזאת , זה סוף השבוע הראשון של קולג' פוטבול שהוא ספורט יותר פופולרי מה NBA

כתיבת תגובה

סגירת תפריט