אירועי דיומא – 23.08.19

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366.jpg

כדורגל / ניר מועלם

פרמייר ליג – מחזור 3 :

22:00 אסטון וילה – אברטון, ספורט 2 : אסטון וילה התחזקה אומנם יפה בקיץ אך התחילה את העונה עם 2 הפסדים מ-2 משחקים, אז אומנם משחק אחד היה מול טוטנהאם אך השני היה בבית מול בורנמות ואותו היה אסור לה להפסיד, מנגד אברטון התחזקה גם כן יפה אך לקראת סוף מועד ההעברות והיא עם 4 נקודות מתוך 6 אפשריות כאשר היא פתחה את העונה עם 0-0 מול קריסטל פאלאס ובמחזור האחרון היא ניצחה 1-0 קטן את ווטפורד. הימור – אברטון טובה ועדיפה על אסטון וילה אבל אני לא חושב שוילה תפסיד פעם נוספת ואני מאמין שהמשחק יסתיים בתיקו.

לה ליגה – מחזור 2:

21:00 גרנאדה – סביליה, ONE : לא ממש בא לי לרשום על סביליה כי שוב מונאס דאבור לא בסגל ונראה שמראים לו את הדרך החוצה ואני מקווה בשבילו שלא יתייבש ביציע כל העונה או חצי עונה כי זה לא נעים וגם לא טוב לנבחרת שלנו. סביליה פתחה עם 2-0 חלק על אספניול בחוץ ואילו גרנאדה הייתה שותפה למשחק הכי מטורף שהיה במחזור הראשון כאשר סיימה ב4-4 מול ויאריאל. הימור – סביליה איכותית יותר ותנצח את המשחק.

בונדסליגה – מחזור 2 :

21:30 קלן – דורטמונד, ספורט 1 : קלן פתח את העונה עם הפסד 2-1 לוולפסבורג ואילו דורטמונד הביסה 5-1 את אוגסבורג. אין ספק שדורטמונד תתמודד חזק על האליפות ואילו אוגסבורג תהיה בחלק התחתון של הטבלה וההימור הדי בטוח כאן הוא ניצחון של דורטמונד, אגב כבר אחרי המחזור הראשון מדברים על כך שבאיירן חייבת חיזוק אחרת האליפות תהיה של דורטמונד(באיירן ראו זאת והחתימו את קוטיניו).

לפוסט הזה יש 5 תגובות

  1. תודה ניר
    אותי מעניין מה תעשה דורטמונד.
    מצטרף להערה של מנחם ומקווה שעם הזמן והמאמצים של ניר, יתחילו להגיע יותר אוהדי כדורגל לאתר. בהתחלה בטעות ואחרי כן באופן יותר מכוון.
    שבת שלום

  2. ענק אתה ניר.
    צדקת בקשר לסביליה. מעצבן ביותר מה שקורה שם עם דאבור.

    שגית תחבירית באמצע הפסקה על דורטמונד. המשחק הוא מול קלן ולא מול אאוגסבורג

כתיבת תגובה

סגירת תפריט