מחשבות כדורסל של ראשון בלילה / רועי ויינברג

חבילות הטרייד המעניינות ביותר

סופרסטארים מחליפים קבוצות, גם בטריידים. הגיע הזמן לבדוק, אחרי גל השינויים שראינו העונה, מהן חבילות הטרייד המסקרנות ביותר שיש לקבוצות להציע (חוץ מאוקלהומה).

אני מאוד אוהב את מה שיש לאורלנדו להציע. ג'ונתן אייזק כבר עכשיו שחקן הגנה טוב מאוד שיכול לשמור על כמה עמדות ואחרי פגרת האול-סטאר ההתקפה שלו השתפרה. בגיל 21, הפוטנציאל שלו בשמיים ולידו יש גם את מו במבה, שלא נראה בשל כרוקי אבל נבחר בבחירה השישית בדראפט שעבר ועדיין פרוספקט בעל פוטנציאל. מלבדם, יש גם את מרקל פולץ, סימן שאלה גדול אבל יכול להיות שחקן נהדר ועשה טריפל-דאבלים כשחקן אן.בי.איי. המג'יק הראו שהם מכוונים לעכשיו כשנתנו חוזה גדול לניקולה ווצ'ביץ' בקיץ בזמן שהוא על העמדה של במבה, מה שיכול להפוך אותם לקבוצה שתחפש טרייד על כוכב, אולי בניסיון להפוך לקבוצה השלישית הכי טובה במזרח.

מעבר למג'יק יש שם נוסף בפלורידה, מיאמי היט. ההיט הביאו את ג'ימי באטלר בקיץ והשמועות טוענות שהם מחפשים עוד סטאר. יש להם כישרון צעיר מעניין בדמות ג'סטיס ווינסלו שיכול להיות מועבר, לצד שחקנים שעדיין יכולים לתרום ובסוף החוזים שלהם: גוראן דראגיץ', ג'יימס ג'ונסון ואפילו דיון וויטרס. יכול להיות שזה יספיק למיאמי כדי להביא כוכב משנה משמעותי לצידו של ג'ימי באקטס.

יעד שלישי, גם במזרח, זה אינדיאנה. הפייסרס צפויים לתת הרבה דקות השנה לשילוב של דומטאס סאבוניס ומיילס טרנר. במידה וזה לא יצליח, אחד מהם צפוי להפוך לשחקן שיעלה כמועמד לטריידים ויש לידו כמה נכסים לא רעים: ג'רמי לאמב, למרות שהגיע העונה, ארון הולידיי ודאג מקדרמוט. אם אינדי תרצה להוסיף כישרון משמעותי בעמדות הפורוורד לצד מלקולם ברוגדון, ויקטור אולדיפו והגבוה שיישאר, היא יכולה להפוך לקונטנדרית אמיתית.

יותר מדי גבוהים בשיקגו?

בואו נדבר על הקו הקדמי של הבולס. יש להם את לורי מרקנן, אולי השחקן המוכשר ביותר בקבוצה, שהפך לשחקן של 18 נקודות ו-9 ריבאונדים למשחק לצד קליעה טובה מהשלוש. יש להם את ת'דאוס יאנג, אחד השחקנים הטובים ביותר של אינדיאנה שהוציאה מעצמה 110% בשנים האחרונות ואת וונדל קרטר בן ה-20 שהראה ניצוצות בעונת הרוקי. נוסף על שלושתם, יש את אוטו פורטר ששיחק לפרקים כפאוור פורוורד אשתקד בשיקגו ויכול להיות מעניין כסטרץ' 4.

מארבעתם, קרטר היחיד שיכול לשחק כסנטר. מרקנן היה אחד הגרועים באן.בי.איי בהגנה בטווח של עד 6 פיט מהסל ולא הצטיין בכל הקשור לבוקס-אאוט, למרות שהוא ריבאונדר לא רע. הוא לא יכול לעשות את התפקיד המסורתי של הסנטר וזה בזבוז יחסי של הכישורים שלו. יאנג שיחק כמעט תמיד ליד סנטר משמעותי, לכן לא סביר שנראה דקות משמעותיות של מרקנן לצד יאנג בהתחשב בכך שההגנה יכולה לסבול מכך, זכרו שיאנג היה במיטבו כששיחק ליד עוגן הגנתי בדמות מיילס טרנר ולא התמחה בהגנה על הטבעת.

לכן, סביר שמארבעתם נראה את קרטר מקבל את כמות הדקות הגבוהה ביותר, מתוקף היותו הסנטר הטבעי היחיד של הבולס (מלבד כריסטיאנו פליסיו). הוא נטה לבעיות עבירות בתדירות גבוהה כששיחק, למרות שהירידה היחסית של כמות העבירות לאורך העונה מעודדת. שיקגו בחרה את קרטר ומרקנן שנה אחרי שנה בדראפט, וכקבוצה שלא בהכרח שואפת לפלייאוף השנה, שווה לה לנסות את שניהם ביחד כמה שיותר.

כאן נכנסת שאלת יאנג. האם נראה את שיקגו מפרידה בין הדקות שלו לשל מרקנן, בהתחשב בכך שהם ידרכו אחד על השני, או מנסה לשחק עם השניים ביחד ולנסות להפוך את מרקנן לסטרץ' פייב או למי שיכול לשחק ככזה בעת הצורך. מאמין שנראה דקות של יאנג לצד קרטר, למרות שזה יכול ליצור בעיות בכל הקשור לקליעה מרחוק.

אפשרות אחרת היא לוק קורנט שהגיע מהניקס. קורנט הזכיר לפרקים את ברוק לופז בעונה האחרונה כגבוה שזורק מרחוק (4.2 זריקות לשלוש ו-2 ל-2 נקודות במשחק בעונה האחרונה) ומגן טוב בצבע. הוא יכול להפוך לשחקן משמעותי העונה שמקבל דקות, בין אם ליד יאנג או בקו קדמי שמרווח את המשחק ליד מרקנן. קורנט שחקן משלים טוב שיכול לעבוד ליד כל אחד מהשניים ויקבל זמן משחק ממושך העונה. עדיין יכול להיות מצב שיאנג ומרקנן מקבלים פחות דקות מהעונות הקודמות. מעניין איך זה ישפיע על העתיד של שיקגו.

שחקני המפתח של אליפות העולם

אליפות העולם בכדורסל מתקרבת אלינו בצעדי ענק וזאת הזדמנות טובה לדבר על כמה שחקנים שיכולים להיות משמעותיים במיוחד, מעבר לכוכבים הגדולים (קמבה ווקר, יאניס אנטדקומפו וניקולה יוקיץ').

השם המרכזי זה מיילס טרנר מהנבחרת האמריקאית. הוא היה הסנטר המוביל של פופוביץ' במשחקי ההכנה עם 17.3 דקות למשחק, לא רחוק מכמות הדקות של מייסון פלומלי וברוק לופז ביחד (18.3 למשחק).

טרנר קלע באחוז טוב (10 מ-14 מהשדה), אבל התפקיד המרכזי שלו לא יהיה יצור נקודות. הוא יהיה שימושי במיוחד כעוגן הגנתי לקבוצה עם חולשה חזקה בעמדות הפנים שתשחק ללא פאוור פורוורד דומיננטי. יכול להיות שנראה את פופוביץ' מנסה הגנה אזורית לפרקים ובכזאת טרנר יהיה משמעותי במיוחד. הוא יצטרך לשמש במשחקים מסוימים כרים פרוטקטור ובאחרים לשמור על הכוכב של היריבה, ניקולה יוקיץ' או רודי גובר. המשחק של טרנר בהתקפה יהיה חשוב: הוא חוסם נהדר וזאת תכונה שימושית ליד שחקנים כמו קמבה ומיטשל חובבי הפיק-נ'-רול. ריבאונד ההתקפה משלים סט כישורים לא רע שיכול להפוך אותו לשחקן הכי חשוב של האמריקאים בטורניר הזה.

מעבר לפסים והכוכבים, רוי האצ'ימורה מסקרן אותי. הוא הכוכב הבלתי מעורער של הנבחרת היפנית ושחקן הכדורסל הטוב ביותר שיצא משם, נוסף על היותו הבחירה התשיעית בדראפט אצל הוויזארדס. במשחקי ההכנה הוא נהדר כשקלע 31 נקודות נגד גרמניה, 23 נגד ארגנטינה ו-35 נגד ניו זילנד (בלי סטיבן אדאמס), כולן קבוצות בוגרות לא רעות בכלל. הוא יציג מגוון יכולות כאיש המרכזי ביפן ויכול להיות נקודת האור בוושינגטון לצד בראדלי ביל השנה.

שימו לב גם לנאנדו דה קולו בצרפת. יש להם סגל חלומות לפוינט גארד עם שוטינג גארד שיכול לקלוע (אוון פורנייה, שהיה חלש בעונה האחרונה אבל עדיין שחקן של 15 נקודות למשחק באן.בי.איי) וסנטר שיודע לשחק בלי הכדור ולסיים בצבע בדמות רודי גובר. אין להם רכז ברמה גבוהה כשפרנק ניליקינה ואלי אוקובו לא הרשימו במיוחד בעונה האחרונה, מה שהופך את דה קולו לשחקן שצפוי להוביל את הכדור. הוא היה נהדר העונה ביורוליג ויכול להוביל נבחרת צרפתית סולידית להישג גדול יותר ממה שחוזים על הנייר.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 22 תגובות

  1. אוטו פורטר שיחק במעט מאוד משחקים במדי הבולס בעונה שעברה. יצא המזל (בגלל ששיחק נגד מילווקי מיד אחרי הטרייד, ושיחק במשחק הזה לא רע בכלל, שמתי פוקוס עליו ועל הבולס באותו חלק של העונה), ויצא לי לראות כמעט חצי ממשחקיו במדי הבולס.
    באותם משחקים (למיטב הבנתי, גם בשאר המשחקים בהם לא צפיתי) היא שיחק בעמדה 3 בלבד. ההרכב כל את פורטר ב-3, מרקנן ב-4, ורובין לופז ב-5.
    בכלל, פורטר לא חזק מספיק פיזית (מודל PJ טאקר), או ארוך מספיק (דוראנט), בשביל לכסות את עמדה 4.
    .
    מה יעשו הבולס העונה?
    קודם כל, יחזיקו אצבעות. יחזיקו אצבעות שהפציעות של מרקנן ב-2 העונות הראשונות שלו בליגה הם יוצא הדופן, ולא סימן לבאות. יחזיקו אצבעות שקארטר יחזור למלוא הפוטנציאל שלו (בשמיים. הן בהגנה, והן בהתקפה). ושפורטר ימשיך עם אותה יכולת שהציג מיד אחרי שהגיע בטרייד.
    יאנג? הוא נמצא שם בשביל לכסות את האפשרות שסימני השאלה יהפכו לסימני קריאה. הוא נמצא שם בשביל לתרום מהניסיון המכובד שצבר בקריירה. הוא נמצא שם בשביל למלא את "החורים", אם וכאשר.
    .
    תודה, רועי.

    1. אחלה ניתוח. היו דקות בהם שיחקו עם פורטר ליד מרקנן, אבל כמות לא גבוהה שלא הצליחה. יכול להיות שליד עוגן כמו קרטר זה יראה יותר טוב, אבל אכן סביר שישחק בעיקר כסמול פורוורד.

      אני לא חושב שנראה את פורטר של אחרי הטרייד לאורך כל העונה. הוא לא שחקן של 48% מהשלוש (דיון סטטיסטי מעניין, אגב: מה אחוז השלשות האידיאלי של שחקן).

  2. תודה רועי.
    אינדיאנה שהוציאה שנה שעברה 150% מהסגל, איבדה חצי משמעותי מהסגל
    אוואנס, בוגדנביץ, טרנר, קורי ג'וזף, קוליסון (וגם מתיאוס)
    שחקנים משמעותיים עם 20 דק במשחק מינימום
    אם היו במערב לא הייתי חושב שהיו שורדים
    אבל במזרח לכולם יש סיכוי להגיע לרביעייה השנייה…הם הביאו תחליפים סבירים פלוס…ומניח שזה יספיק להם..
    .
    ההחתמה של ווציביץ' קצת הפתיע האמת..אבל כנראה הם ינסו עוד שנה להגיע לפלייאוף ודווקא יכולים להגיע לסיבוב שני.
    .
    *שכחתי שמרקל פולץ חי…

    1. ברוגדון, לאמב ו-וורן זה יותר מסביר פלוס. סגל לא מאוזן, אבל גארדים מרשימים מאוד. טרייד שם זה הכרחי והייתי שמח לראות את קווין לאב או דניאלו גלינארי ליד טרנר, דיפו (כשיחזור) וברוגדון בחמישייה. יכול לקדם אותם משמעותית

  3. תודה רועי, מי הפייבוריטית שלך חוץ מאשר ארה"ב?
    נראה שאוסטרליה לפחות ברמה של האירופאיות.
    .
    חבל שניאלץ לחכות עוד שנה לאולימפיאדה ולסגלים המלאים אבל האליפות תהיה הכנה ראויה לכך.

    1. יש פריוויו די גדול שיעלה סמוך לטורניר, אבל אני עם סרביה. נבחרת אדירה שלא הייתה רחוקה בכלל באולימפיאדה ועם החוזק מקדימה (יוקיץ' ובובאן). היאנקים עדיין ינצחו.

      1. מסכים, סרביה היחידה שיכולה לגרד הפתעה ביום נתון.
        בזכות יוקיץ' כמובן, המאמן, החיבור, עם קליעה טובה (בוגדנוביץ' שם?), ובזכות הפרונט. אבל לא בובאן, הוא קוריוז. יש לסרבים כמה חיות רעות בפרונט, כמו רדוליצה, שחקן NBA לכל דבר, שבגלל הראש המחופף בזבז את הקריירה. לאמריקאים אין תשובה טובה בהרכב הזה.

  4. פורטר שיחק/משחק/ישחק בעמדה 3. מסכים שיאנג על פניו קצת דורך למרקאנן על הדקות, אבל מכיוון ששניהם יכולים לזרוק מבחוץ ויאנג יכול לשמור על מספרי 3 יש מצב שנראה אותם משחקים כשני ווינגים בהרכב גבוה. אבל בהנחה שמרקאנן ישחק את ה30 דקות שלו אז יש ליאנג 18 דקות בלעדיו, וכנראה עוד 5-10 דקות איתו + 15-20 משחקים בהם מרקאנן פצוע/נח.
    הפקק האמיתי של שיקגו זה בעמדת הרכז, עם דאן סאטו קובי ווייט וריאן ארצ'ידיאקונו.
    לגבי הדילים שהצעת – אני יודע שאתה אוהב את מיאמי אבל להגיד שיש להם מספיק נכסים בשביל להביא כוכב שני זה ווישפול ת'ינקינג.

    1. יאנג כסמול פורוורד זה מעניין. הפייסרס לא עשו את זה הרבה ואני לא סגור על זה שהוא יכול לשמור טוב על גארדים שמשחקים השלוש כמו דמאר דרוזן וקריס מידלטון, אבל שווה צ'אנס.

  5. לא רואה את אורלנדו עושה טרייד בשביל עוד כוכב. ישארו באזור הפחות טוב של קבוצות הפלייאוף, ויפתחו את הכישרונות. גם לגבי שיקגו אני לא רואה בעייה. פורטר הוא סמול פורוורד בהגדרה וגם יאנג יכול לשחק 3

  6. מעניין לקרוא. פייסרס ויתרו על קוליסון (שפרש), יאנג ובוגדנוביץ' מכיון שכולם כבר עברו את גיל 30, והביאו את ברוגדון, לאמב ו-וורן שבאיזור גיל 25-27. גם אולדיפו בן 27, ונראה שהכוונה שלהם לבנות יחידה שתרוץ כמה שנים של שחקנים שנמצאים ביחד בשיא הקריירה שלהם. טרנר יכול להיות אופציה טובה לטרייד, הרבה קבוצות ירצו כזה עוגן הגנתי, אבל נראה לי שהפייסרס יסכימו לקבל רק שחקנים באותו טווח גילאים תואם. לא הייתי רואה נניח מישהו כמו קווין לאב מגיע לשם

  7. רועי תודה על הטור למרות שאני לא מסכים עם רובו בטח לחבילות שיש לקבוצות להתיע.

    .
    1. אף אחד לא יודע מה יש למרקל פולץ בנתיים הוא אםד הבלופים הגדולים בהיסטוריה, מה שאנו יודעים זה שאין לו קליעה ויש לו בעיות מוטוריות / פסיכולוגיות הוא שווה במקסימום בחירת דראפט בסוף הסיבוב הראשון , להציג אותו כשחקן שעשה טריפל דאבלים זה הרצת מנייה.
    .
    מו במבה נגר מארץ הנגרים, אני לא רואה איזה קבוצה לוקחת את הנכסים האלה בתמורה לאולסטאר בלי לפנק בכמה בחירות דראפט (הכוונה לאולסטאר זה אולסטאר שמעון ברוך)
    .
    אני עדיין לא מבין את הבנייה של אורלנדו הסתומים האלה בוא נפוצץ את הקבוצה בגבוהיים ומשם נמשיךארון גורדון חייב להיות PF הוא לא סמול פווארד.
    .
    לגבי מיאמי- מי ייגע בגסטיט וינסלו, איזה כישרון צעיר הילד נגר, מה יש לקבוצה שמאבדת את הכוכב שלה לקחת את דראגיץ, או דיון וויטרס שהחוזה שלו מסתיים בעוד שנתיים? רק אלוהים יודע מה קרה ללא ריילי בזקנתו אבל הוא בונה את הקבוצה כל כך לא חכם.
    .
    אסור לו היה לגעת בבאטלר בין ה30, יתקעו בבינוניות 7 שנים לפחות, במקום להיות חכם ולפנות חוזים ולהשיג בחירות דראפט ולחכות ל2021-2022 שהרבה כוכבים מסיימים את החוזה ולנסות למשוך כוכב על ועוד כוכב הוא נתקע בבינוניות.

    1. נכון שקצת מוגזם להציג את פולץ כשחקן שעושה טריפל-דאבלים (למרות שזה לא לא נכון), אבל הוא כן שחקן. קלע 8.2 נקודות למשחק עם 3.7 ריבאונדים ו-3.1 אסיסטים העונה כששיחק בפילדלפיה וזה כשעדיין יש הרבה עבודה. בתור הבחירה הראשונה בדראפט ובגיל 21 הוא רחוק מלהיות גמור. במבה רוקי. לא כל הרוקיז הם סימונס, מיטשל, דונצ'יץ' או יאנג שמגיעים לליגה וקולעים 20 למשחק. הוא הגיע לליגה כשחקן לא בשל והיה ברור שזה יקח זמן. הוא יכול להתברר כבאסט, אבל סרג' איבאקה למשל נתן עונת רוקי דומה לשלו והפך לשחקן אדיר. ממליץ לא לקבור אותו עדיין. מסכים איתך בקשר לגורדון – פאוור פורוורד ולא משהו אחר, מקווה שיזכה לקבל רכז טוב ולהיות מה שהוא יכול להיות.

      מבחינת מיאמי – ווינסלו קלע העונה ב-37.5% מהשלוש עם 3.9 ניסיונות למשחק. זה נגר? הוא מוסר טוב ושחקן הגנה נהדר שיכול להיות בעל ערך. דראגיץ', למרות שירד השנה, עדיין יכול להיות רכז טוב בקבוצה טובה. לא יפתיע אותי אם נראה איזה סמי-קונטנדרית או קונטנדרית מאכזבת מנסה לקחת אותו תמורת בחירות דראפט, חוזה נגמר (למשל הלייקרס). הקבוצה לא תהיה אלופה, אבל בינוניות של סיבוב ראשון או שני בפלייאוף זה לא גורל כל כך גרוע. יש יותר מאליפות ולוטרי בליגה הזאת.

  8. לגבי אינדיאנה:
    אני מסכים פה עם חלק מהמגיבים לגבי כך שמהלכי הקיץ הנוכחיים נועדו לבנות קבוצה שתרוץ לפחות שנתיים ביחד, וכנראה אפילו יותר:
    ברוגדון חתום ל-4 שנים, עם למעלה מ20 מיל' לעונה.
    אולדיפו חתום עוד שנתיים קדימה עם 21 מיליון לעונה, כנראה שיקבל הארכת חוזה קרובה למקס' שאינדיאנה תוכל לשלם לו.
    ככה שעמדות 1-2 (חמישייה) די סגורות ונעולות לפחות לשנתיים קדימה
    וורן ולאמב שניהם בחוזים ל-3 שנים כ"א (החוזה של וורן קצת יותר גבוה), כאשר החוזה של וורן נלקח מפיניקס במטרה שיהיה שחקן חמישיה בעמדה 3 (בויאן קיבל 73 ל4, וורן יושב על 32 ל3, והוא מספיק איכותי כדי לפצות על האובדן של בויאן, ומאפשר גמישות בתקרה). לאמב, בשאיפה שויקטור יחזור כמו שצריך, שדרוג עצום לעומת אוונס במשבצת השחקן ה6 (ההשעיה של אוונס לשנתיים הדבר הכי טוב שקרה לאינדיאנה הקיץ לדעתי). מאמין ששניהם ישארו גם בשנתיים הקרובות (אין אופציות לכל צד וכו')
    מבחינת עמדות הפנים- העומס פחת עם תום חוזהו ואי חידושו של החור השחור העונה לשם קייל אוקווין (כשהוא שיחק עם אוונס היו מקרים ששקלתי לשבור את הטלוויזיה). אני על הצד האופטימי של השילוב בין סאבוניס לטרנר, שניהם מביאים דברים שונים לשולחן ומשלימים זה את זה בהתקפה (טווח הקליעה של שניהם הוא מעבר לקשת ה-3, סאבוניס- כיאה לשמו- עם יד רכה מכל הטווחים בתוך הקשת, שניהם חוסמים טובים ומאפשרים ריווח בהתקפה), הגנתית הם סימן שאלה (כמה שניהם מסוגלים לרדוף אחרי גארדים מעבר לקשת, כמה סאבוניס יכול להתמודד עם פאוור פורוורדים/סנטרים פיזיים). מבחינה חוזית- לטרנר נשארו עוד 4 שנים בחוזה, 18 מיל' לעונה- סביר בהחלט, פחות סחיר בגלל אורכו, מקווה שהוא לא יתהפך פתאום כמו שחקן אחר שנבחר 10 בדראפט, הציג הגנה מעולה והשתפר בכל שנה בקבוצה טובה, ואז נטש.
    לגבי הספסל- מקדרמוט זה ג'יי ג'יי רדיק לאלו שלא יכולים להרשות את המקורי לעצמם, מקונל סולידי, גוגה יפתיע (וידחק את ליף לקצה הספסל), והציפייה הגדולה שלי היא מההולידיי'ז- ג'סטין טוב,אמין וסולידי, יכול לשמור גארדים ושחקני כנף, אבל השדרוג צריך להגיע מארון- שבמקרה הטוב, ינהיג חמישייה שנייה שתאמלל עם האורך והאינטנסיביות שלה את מחליפי היריבה (ואם תשים סל על הדרך זה יהיה נחמד)
    השאלה היא סאבוניס- בקיץ הבא הוא הופך לשחקן חופשי מוגבל. אם יקבל הצעה ואינדיאנה תשווה (והיא תשווה לדעתי), התקרה תסתם לחלוטין ב-6 חוזים כבדים של 8 ספרות (סאבוניס יקבל 8 ספרות), מהם 4 ארוכים (הקצרים ביותר והזולים ביותר הם של וורן ולאמב שמסתיימים ב21/22). בין אם יקבל הצעה ובין אם יכנס לעונה האחרונה בחוזה- עונת 20/21 של אינדיאנה תהיה מרתקת, זו אמורה להיות ההבשלה של הבנייה שהחלה בטרייד על ההוא שאני לא רוצה להזכיר. הבעיה היא שגם ברוקלין (עונת החזרה של דוראנט מהפציעה, כנראה), בוסטון, פילי (שיגיעו אחרי שנת הרצה, התבססות, תיאום ושדרוג של הצעירים שלהן), ומילווקי (מי שתיקח את המזרח בעונה הקרובה לדעתי, עם יאניס בשנת חוזה) מכוונות גם לעונה הזו. יהיה שמח.
    אני לא רואה את פני הקבוצה משתנות משמעותית בזמן הקרוב, גם בגלל מה שתיארתי וגם, בגלל- אופי של מועדון, והכרה בערכו- לא שוק שמושך שחקני מקסימום, לא יעד לסופרסטארים, לא מוקד לטריידים משנים פני ליגה (אלא כשהכוכב דורש זאת), אלא קבוצה שבונה ומפתחת, מתוך הבנה שכך יגיעו ההצלחות, עם מקום טוב בצמרת לאורך שנים. אני מקווה שהלכידות והקבוצתיות יקחו את הקבוצה צעד אחד קדימה (אל עבר הסיבוב השני בפלייאוף לפחות), עם שינוי מרכזי ומשמעותי אחד- הקואוץ'

    1. אהבתי את הכינוי. מסכים שסאבוניס שאלה גדולה (קצת פחות עם האופטימיות – מקדרמוט רחוק יחסית מג'יי ג'יי רדיק ברמת ה-NBA למשל). ג'סטין הולידיי גם יכול להיות אקס-פקטור. וורן הימור מעניין, השאלה היא האם הקליעה שהוא הראה העונה הייתה סתם עונה טובה או שימשיך לקלוע באחוזים ובכמויות האלה כל הקריירה. יכול להיות בעל השפעה גדולה על הקריירה של הפייסרס.

  9. תודה רועי. לא שמתי לב מה קורה בשיקגו עם הצפיפות שלהם בכל העמדות.
    קשה לעקוב אחרי השמות כשהם כל יומיים שחקן עובר קבוצה (ועוד חצי מהשחקנים בליגה נקראים יאנג או גרין)

  10. יפה שאתה משקיע מחשבה בקבוצות פחות סקסיות בליגה.
    האזכור של אינדיאנה ושיקגו עושה קצת דכדוך…
    רק להיזכר בבית המרכז של המזרח. הלב של המזרח, והליגה בכלל. הבית הכי אמיתי שיש, מלא צווארון כחול, רצועת חלודה, בית אמיתי ולא סתם צירוף קבוצות, לא קשורות מי יודע (כמו וושינגטון ביחד אטלנטה והפייק קבוצות בפלורידה). בית עם היריבויות ההיסטוריות הכי קשוחות. שיקגו, אינדיאנה, דטרויט, קליבלנד ומילווקי… ומה נהיה מזה היום.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט