טריידים הגיוניים לשני הצדדים שהיו יכולים (וצריכים!) לקרות / עידן עופר

 

טרייד עלהכיפאק

ההעברות שהיו צריכות לקרות

(וחבל שלא קרו, אבל יש עוד זמן)

מאת חבר הצוות החדש רועי עופר

הקיץ האחרון היה מלא בטריידים ובהחתמות של שחקנים חופשיים. אך עדיין יש מספר שחקנים שנשארו בקבוצות שלהם אף על פי שההגיון (לפחות שלי) היה רוצה לראות אותם בקבוצה אחרת, לטובת שני הצדדים בטרייד:

1. טורונטו

הרפטורס מקבלים את ספנסר האוס וג'ייסון ריצ'רדסון, פילדלפיה מקבלת את רודי גיי וארון גריי – לא לקח זמן רב עד שטורונטו הבינו שגיי לא זה שיושיע אותם ויוביל אותם למקומות חדשים ולכן שמו הועלה לא פעם הקיץ כמי שיועבר בטרייד. פילדלפיה חסרה סמול פורוורד וגיי יוכל למלא את התפקיד הזה בצורה לא רעה בקבוצה הצעירה והמעניינת הזו. מצד שני טורונטו מקבלת את האוס שהוא בשנת חוזה ואת ריצ'רדסון שיוכל לבוא מהספסל ולתרום קליעה משלוש ואתלטיות. אבל הכי חשוב בטרייד הזה זה שטרנס רוס יוכל לקבל את הצ'אנס שלו בחמישייה לצד דמאר דרוזן ולממש את הפוטנציאל שלו אחרי עונת רוקי בינונית.

2. אורלנדו

אורלנדו מקבלת את טרבור אריזה ואמקה אוקפור, וושינגטון מקבלת את ארון אפללו והידו טורקוגלו  – אורלנדו מוותרת על אפללו בעיקר בשביל לפנות מקום לבחירה-2 בדראפט האחרון, ויקטור אולדיפו ועל הדרך זורקת את החוזה הגמור של טורקוגלו כשהיא מקבל את אריזה שבעיקר יחזק את ההגנה ואת היכולת קליעה מ-3 של המג'יק. וושינגטון מקבלת את אפללו שבעיקר ישמש כשחקן שישי מאחורי ברדלי ביל, אבל הטרייד הזה נועד בעיקר בשביל לפנות מקום לבחירה ה-3 בדראפט האחרון, אוטו פורטר.

3. מינסוטה

הטימברוולבס מקבלת את אמיר ג'ונסון וקווינסי אייסי, טורונטו מקבלת את דרק ויליאמס- מינסוטה מנסה להעביר את ויליאמס כבר הרבה זמן וזאת ההזדמנות שלה לקבל תמורה הולמת בדמות אמיר ג'ונסון האנרגטי והמשתפר, וקווינסי אייסי שבעיקר דומה לרג'י אוונס. מהצד השני טורונטו מקבלת את ויליאמס המלא פוטנציאל שישר יכנס לעמדת הפאוור פורוורד הפותח ליד ולנצ'ונס הנהדר.

4. פיניקס

מקבלת את סטיב בלייק וג'ורדן היל, והלייקרס מקבלים את קנדל מארשל, מרכוס מוריס( האח הפחות טוב) ושנון בראון – לפיניקס בעיקר נפתרת משחקנים שיושבים על העמדות של בלדסו ודראגיץ' וממוריס שלא הירבה לשחק בעונה שעברה, כאשר היא מקבל את בלייק היעיל והמנוסה ואת היל האנרגטי. הלייקרס מעבים את הספסל ע"י הוספה של מארשל המבטיח ושל שנון בראון האתלטי שחוזר לקדנצייה שנייה בלייקרס שם הוא פרח. מוריס יוסיף קצת יותר גיוון לעמדות ה-4 וה-3 ויוסיף מימד של קליעה מבחוץ שג'ורדן היל לא סיפק.

5. שארלוט

הבובקאטס מקבלים את הריסון בארנס ופטסיס אוזיל, וגולדן סטייט מקבלת את מייקל קיד גילכריסט – אתם בטח לא מבינים למה בחרתי להעביר את בארנס, לסיבה קוראים אנדרה איגואדלה. עכשיו שאיגואדלה חתם בגולדן סטייט ההתפתחות של בארנס תיקטע וקשה לי להאמין שהוא יגשים את הפוטנציאל שלו. בתמורה גולדן סטייט מקבלת את גילכריסט שחייב להשתפר ואני מאמין שכשחקן שישי מאחורי איגואדלה הוא יתפתח בצורה יותר טובה. שארלוט מקבלת את בארנס שישלים חמישייה צעירה ומלאת פוטנציאל ברשות קמבה ווקר ואל ג'פרסון.

הפנטזיות של כולנו:

1.מיאמי מקבלת את למרקוס אולדריג', פורטלנד מקבלת את כריס בוש.

2. שיקאגו מקבלת את אמרה סטודמאייר ואימן שומפרט, הניקס מקבלת את קרלוס בוזר וקירק היינריך.

3. בוסטון מקבלת את ראסל ווסטברוק, אוקלהומה מקבלת את רז'ון רונדו.

4. הלייקרס מקבלים את קווין לאב, מינסוטה מקבלת את פאו גאסול.

5. פורטלנד מקבלת את לואל דנג, שיקגו מקבלת את ניקולה באטום וג'ואל פרילנד.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 30 תגובות

  1. הפנטזיות של מי? אני לא רוצה את כריס בוש אצלנו,ונראה לי שמעט מאוד(אם בכלל) אוהדי מינסוטה יסכימו לטרייד עם הלייקרס.

  2. אני הייתי מציע לעשות טרייד בין גאסול לסטודמאייר (החוזים הם פחות או יותר אותם מספרים). לפאו אין מה לחפש בלייקרס, יותר רחוק מסיבוב ראשון בפליאוף הוא כבר לא יגיע וגם ההישג הזה מוטל בספק. חיים בניקס כשחקן חמישיה לצד צ'נדלר, מלו ופלטון יכולים להיות הרבה יותר מועילים במונחים של התמודדות על הכתר ומשמעות. סטודמאיייר שאוהב לזרוק והרבה כבר אבוד בניקס, הוא לא יותר משחקן ספסל שנותן כמה דקות פה ושם (ואפילו את מעמד השחקן השישי הוא הפסיד לג'י-אר). בלייקרס הוא יוכל להתאחד עם ד'אנטוני ונאש, ידידיו משכבר הימים בסגנון כדורסל שיותר מתאים לו ובכלל הוליווד מתאימה לו ככפפה ליד. אבל אל תדאגו, אין סיכוי שטרייד כזה ייקרה.

  3. לא ברור לי למה מישהוא ייקח את כריס בוש, אמארה או גאסול בחוזים הנוכחיים שלהם ועוד ייתן במקומם שחקנים טובים עד מצויינים. גם הטרייד של אוקלהומה עם בוסטון עם כל הכבוד לרונדו, שאני מת עליו אני לא רואה אותו קורה.

  4. רשמתי שזה טריידים שסביר להניח שלא יקרו אבל אם הם כן היו קורים זה כי השחקנים האחרים שדיברתי עליהם, בעיקר לאב ואולדריג' מעלים לא פעם טענות כלפי הקבוצות שלהם ובגלל זה השם שלהם עלה לא פעם בשמועות של טריידים.

      1. עידן, בתור איש צוות חדש המשקיע ותורם כמיטב יכולתו, אל תשים לב בכלל לדדי. כל מה שיש לו בראש זה להרוס ולקטרג. כל מה שכתבת הוא עניין של דיעה, ואולי צדקת בכל ב-100%, ואולי לא צדקת ב-100%. זה הכל עניין של דיעה. אז כשאתה רואה את שמו כמגיב, פשוט תעבור הלאה.

    1. אולי לך "אף טרייד לא נשמע הגיוני". לעידן כולם נשמעים הגיוניים. זה הכל עניין של דיעה, וייתכן מאד שאם הטריידים אכן היו קורים, כולם היו זוכים.

      1. אז אומר שאתה מעדיף שהייתי מפרק את ההצעות של הכתב החדש שלך לחתיכות ומסביר בדיוק למה הן על הפנים ?

        לדעתך זו היתה הדרך שהייתי צריך לבחור ???

        רק תגיד ואני מארגן לך פה תגובה שבעקבותיה תרצה למחוק את כל הטור הזה.

        אבל לא ראיתי טעם, רציתי להיות נחמד לכתב מתנדב חדש ולתת לבן אדם להביע את דעתו, אפילו לא שללתי בעצמי אלא רק הבעתי הסכמה עם מישהו אחר ששלל ועשיתי זאת בצורה הכי עדינה האפשרית, ואני שוב מקבל ממך את הקקה הרגיל ?

        אז קדימה, רק תגיד ואני משנה את הגישה שלי והנימוס מהיסוד – לא מתוך רוע, אלא מתוך הבנה בקבוצות, בכיוון שהם רוצות ללכת בו, בשחקנים, בחוקים, ובמשכורות.

        החלטה שלך.

        אישית, אני מקווה שתחליט להיות נחמד לכתב שלך כמו שאני הייתי, ולא תתגרה בי, אבל הסבלנות שלי קצרה היום, אז אין לי שום בעיה להיכנס בהצעות האלה ולהבהיר כמה הן גרועות אם תכריח אותי.

        אני כבר לא מרוצה מזה שאילצת אותי פה להגיד מילים לא יפות על ההצעות האלה, אבל המצפון שלי נקי לגמרי.

        איך שלך ?

  5. אני חשבתי על טרייד של סטודמאייר תמורת אסיק. סטאט יהיה מתאים יותר לשחק כפאאור עם מסירה טובה וריצה ולהחליף בסנטר כשצריך (בהרכב סמול בול). יוסטון יוכלו לספוג את החוזה שלו ויהיו עוד צעד לאליפות ולניקס יהיה סנטר צעיר ומתפתח שיקבל הרבה יותר דקות וביטוח במקרה שברניאני יהיה באסט רציני.

  6. שחריק, אם לא שמת לב אולדריג' לא כ"כ מרוצה מהקבוצה של פורטלנד ומהאפשרות שלו לקחת אליפות בזמן הקרוב אז נתתי טרייד שמאפשר את האופציה, ביחד עם התמורה הכי טובה שפורטלנד יכולה לקבל מאיזושהי קונטנדרית שלא תאבד את כל הנכסים שלה.

  7. הייתי לוקח תטרייד של רונדו ווסברוק ומוסיף את פרקינס סולינגר וגרין בוסטון יקחו גם ככה הם בבניה ומספיק שהם הרויחו את ווסטברוק אז שווה להם אוקלהומה מרויחה תשחקן שהכי מתאים ליד דוראנט וגם מרויחה ספסל

    1. kd35 הרעיון נחמד הבעיה עם הטרייד זה שהוא לא משתלם לבוסטון, מילא רונדו תמורת ווסטברוק, אבל סלינג'ר וגרין על פרקינס, שווה את זה, במיוחד בהתחשב בזה ששניהם צעירים והערך שלהם הרבה יותר גבוהה משל פרקינס

  8. ליאיר.
    הטרייד עם הלייקרס גאסול וסטודמאיר לא טוב ללייקרס.
    גאסול הוא חוזה מסתיים לעומת סטודמייר, ולכן טרייד כזה יהרוס את תוכנית תקרת השכר של 2014.
    בנוסף, גאסול הוא סנטר, הוא שיחק כ4 עקב אילוצים(האוורד וביינום)
    אך שנות השיא שלו, היו כסנטר.
    טרייד שכן הייתי עושה, זה מציא לוושינגטון את סטיב בלייק וג'ודי מיקס בתמורה לאריזה.
    אני לא יודע אם המשכורות מתאימות, או אותו טרייד בתמורה לווילסון צ'נדלר מדנבר, שם הייתי מוסיף גם את ג'ורדן היל.

  9. מנחם ביקשת הגיוניים (לא העמקתי בנושא איך זה עובד מבחינת שכר אבל זה באזור ההגיוני):
    1. שון מריון ווינס קרטר עם החוזים הנגמרים שלהם לבוסטון, ג'ראלד וואלאס ומרשון ברוקס לדאלאס. בוסטון נפטרים מהחוזה של וואלאס תמורת חוזים נגמרים, דאלאס מתחזקים עכשיו (וואלאס לעומת מריון המזדקן) ומקבלים שוטינג גארד צעיר עם פוטנציאל לקפיצת מדרגה (אבל לא כזה שבוסטון לא יכולים לוותר עליו) בעמדה שאין להם בה אף שחקו טבעי (מונטה אליס?).
    2. האריסון בארנס ודיוויד לי עבור קווין לאב ואלכסיי שבד/דריק וויליאמס – בארנס ולי זה ויתור גדול, אבל הכוכב הכי גדול בטרייד הולך לגולדן סטייט, בארנס תקוע אחרי איגי וחמישיה של בוגוט-לאב-איגואדלה-תומפסון-קארי היא אולי הטובה בליגה + שבד יכול לתת קצת עומק בשתי עמדות הגארד. מבחנת מינסוטה, לאב הצהיר שרוצה ללכת ולא יקבלו עליו יותר טוב מזה, צעיר עם פטנציאל לכוכב והעתק קצת פחות מוצלח של לאב.

    1. 1. לא טוב לשתי הקבוצות. אני לא חושב שוואלאס היה טוב יותר אשתקד ממריון, ובוסטון לדעתי הולכת להפתיע לטובה עם הסגל הנוכחי. אגב, ככל הזכור לי, בוסטון לא השתמשה עדיין באמנסטי. האם לפי החוקים החדשים היא יכולה להשתמש בס' על וואלאס (את האפריס היא דווקא צריכה) או שזה תקף רק לגבי שחקנים שהיו חתומים כשהסעיף התקבל בהסכם?

      2. הצעה מאוד מעניינת. לווריורס תהיה קבוצה אדירה ומינסוטה גם תשתפר אם רוביו יתרגל לחבר'ה החדשים.

  10. ווסברוק הארדן גם הולך, ווסברוק כשרון מטורף בין ה 10 שחקנים הכי טובים בליגה אבל פשוט הוא לא מתאים ליד דוראנט

  11. א.ב- אם איך שוואלאס נראה בעונה האחרונה לדאלאס לא שווה לקבל אותו וגם ברוקס על קרטר לא נשמע כזה טוב..לדאלאס לא חסר גארדים ואחרי העונה האחרונה של קרטר לא בטוח שהיתי רוצה החליף אותו בברוקס, אפילו שהוא יותר צעיר.

  12. טרייד מס 1 – פילי בונה מחדש, למה שתקח את גיי?לטורונטו יש את ולנסויאס למה היא צריכה את האוס תמורת גיי?
    גיי עוד לא שיחק עונה שלמה בטורונטו, הוא יביא להם תועלת ועוד איך!
    2. אורלנדו כמו פילי לא מחפשת סתם שחקנים בינוניים. הם צריכים את אפללו, אולדיפו אולי ישחק מס 1.אפללו רק יפריע לביל. מה אורלנדו יעשו עם אוקפור? סתם שחקן יקר וותיק.
    3. מה אתה רוצה מטורונטו למה לשלוח את גונסון בשביל באסט?
    4. הלייקרס הולכים בגדול, הם לא מחליפים גרב משומשת בגרב משומשת אחרת. פניקס קבוצה בבניה מה הם צריכים את בלייק, חסר להם רכזים?
    5. מה אתה מציע לתקוע את גילכריסט במקום בארנס? מי אמר שבארנס תקוע? איגי יכול לשחק 2 או 3 , הוא יהיה למעשה שחקן שישי,גם הארדן העולה עליו בהרבה שיחק כשחקן שישי.
    המאמר מעורר ענין , כתוב יפה. ואין ספק שנהנה מכותב ואיש צוות מאוד מוכשר.
    אצלי מאמר זה מקבל ציון לא עובר, רק מהבחינה המקצועית.

  13. טוני, 1. גיי פשוט לא הוכיח שהוא מספיק טוב לטורונטו, אולי הוא יוכיח אחרת אבל אם לא לדעתי הוא יתאים לפילי, גם אם היא בונה מחדש. האוס יכול לשחק מאחורי ולנצ'ונס וגם איתו. 2.אפללו יהווה תוספת חזקה לספסל של וושינגטון בתור שחקן שישי שבהרכבים מסויימים יכול לשחק עם ביל בהרכבים מסויימים, אוקפור הוא חוזה גמור שרק יכול לעזור לאורלנדו בסוף העונה. 3. ג'ונסון שחקן טוב אבל לא מספיק והוא יכול להיות לא רע למינסוטה, ג'ונסון אמנם לא הוכיח טת עצמו אבל הכישרון שם ואולי בטורונטו הוא יממש את הפוטנציאל שבו. 4. בדיוק בגלל שלסאנס לא חסר גארדים העברתי 2 והחזרתי 1. 5. לדעתי כל אחד מהשחקנים האלה צריך תפקיד אחר, בארנס שחקן חמישייה וגילכריסט לא מספיק טוב לחמישייה ושניהם יוכלו להתפתח יותר בקבוצות שהצעתי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט