אירועי דיומא – 21.08.19

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366.jpg

היום – המשך משחקי הפליאוף של מוקדמות ליגת האלופות

כדורגל / ניר מועלם

מוקדמות ליגת האלופות – שלב הפליאוף: לכל המעוניינים יהיה ערוץ הקיבוץ בערוץ 5 לייב שישדר את כל המשחקים במקביל.

22:00 דינאמו זאגרב(קרואטיה) – רוזנבורג(נורבגיה), 5 סטאר : קרב מסקרן בין זאגרב החזקה לבין רוזנבורג המפתיעה, ואני אומר מפתיעה רק בגלל שהיא פחות מוכרת להרבה חובבי כדורגל מאשר זאגרב אבל היא מועדון מאוד מפואר( 26 אליפויות, 12 גביעים ו-3 גביעי סופר קאפ נורבגי) ועם שחקנים נהדרים(סודרלנד החלוץ, ניקלס בנטנר החלוץ, מייק ינסן הקשר הדני ועוד). הליגה הקרואטית החלה לפני 5 מחזורים וכרגע דינאמו במקום הראשון עם 13 נקודות מ-15 אפשריות ואילו רוזנבורג כבר נמצאת באמצע העונה ואחרי 18 מחזורים היא עם 29 נקודות מתוך 54 אפשריות ובמקום ה-4 בלבד. זאגרב עברה בסיבוב השני את סאבורטלו הגיאורגית בקלות עם 5-0 בשני המשחקים אך בסיבוב השלישי היא פגשה את פרנצוורוש ואחרי 1-1 בבית במשחק הראשון, כולנו התחלנו להריח סוג של הפתעה אך אז דינאמו זאגרב הגיעה להונגריה והביסה את פרנצוורוש 4-0 ולא השאירה לה סיכוי כלל, מנגד רוזנבורג החלה את דרכה כבר מהסיבוב הראשון שם פגשה את לינפילד והדיחה אותה עם 6-0 בסיכום הכללי, לאחר מכן פגשה את באטה בוריסוב ואחרי 2-1 לבאטה במשחק הראשון בבלארוס הם חזרו לנורבגיה וניצחו 2-0, ואז בסיבוב ה-3 הם פגשו את מאריבור הסלובנית וניצחו אותם פעמיים 3-1 ועלו בסטייל עם 6-2 בסיכום הכללי. הימור – אני בעד רוזנבורג שאני מקווה שתעבור את דינאמו זאגרב אך הקבוצה הקרואטית מאוד חזקה ובטח בבית היא לא תפסיד, ואני אהמר על ניצחון של דינאמו זאגרב, שאני מקווה מאוד שישאיר סיכוי לנורבגים בגומלין.

22:00 יאנג בויז(שוויץ) – הכוכב האדום(סרביה), 5 פלוס : האלופה השיווצרית פוגשת את האלופה הסרבית לקרב שהוא יחסית שווה כוחות עם יתרון קל לשוויצרים, כאשר שתיהן התחילו את הליגה לא מזמן ושתיהן נמצאות אחרי 4 מחזורי ליגה בלבד, כך ששתיהן מגיעות באותו כושר למפגש הזה, כאשר יאנג בויז ניצחה 3 משחקי ליגה וסיימה עוד אחד בתיקו, ואילו הכוכב האדום ניצחו את כל ארבעת משחקי הליגה שלהם. המסע באירופה של יאנג בויז מתחיל רק עכשיו עקב הדירוג הנהדר של שוויץ באירופה, לכן זה יהיה מבחן נוח וטוב עבורה, ואילו הכוכב האדום הצליחה לעבור כבר שלושה קבוצות בקושי, כאשר בסיבוב הראשון היא עברה את סודובה הליטאית(מכבי מישהו?) בקושי 2-1, אחרי 0-0 במשחק הראשון ואז בסיבוב השני הם פגשו את הלסינקי הפינית והם ניצחו 2-0 במשחק הראשון אך בגומלין הפסידו 2-1 ועלו בזכות 3-2 בסיכום הכללי, ואז בסיבוב ה-3 הם פגשו את קופנהגן והצליחו לעלות רק בזכות ניצחון בדו קרב פנדלים. הימור – יאנג בויז יותר חזקה מהכוכב האדום, שהגיעה לשלב הפליאוף עם הרבה מזל לטעמי ואני חושב שזה כבר לא יספיק לה והיא לא צפויה להגיע לבתים של ליגת האלופות אך לטעמי היא עשתה את שלה בכך שהיא תהיה בוודאות בשלב הבתים של הליגה האירופית לפחות וזה כבר מבטיח להם הכנסה מאוד יפה של כסף.

22:00 אולימפיאקוס(יוון) – קרסנודר(רוסיה), 5 ספורט : הר הגעש בפיראוס הולך לפרוץ שוב כאשר שתי הקבוצות הנהדרות הללו נפגשות, ברשותכם קצת ארחיב על המשחק הזה, כאשר הליגה היוונית עדיין לא החלה ואילו הרוסית כן, ואחרי 6 מחזורים קרסנודר במקום ה-3 עם 13 נקודות מתוך 18 אפשריות. אולימפיאקוס החלה את דרכה בסיבוב השני מול לך פוזנן הפולנית ואחרי 0-0 בפולין הן הגיעו לגומלין ואז בפיראוס הצליחו היוונים לנצח 4-0 את הפולנים ולעלות לשלב ה-3 שם פגשו את איסטנבול בשאקשיר החזקה ואחרי ניצחון 1-0 בטורקיה הם השלימו את המשימה בבית עם 2-0, וסה"כ אחרי 4 משחקי נוק אאוט בליגת האלופות יש להם מאזן מרשים של 3 ניצחונות, תיקו אחד ומאזן שערים של 7-0. מנגד, קרסנודר החלה את דרכה רק בסיבוב ה-3 כאשר הוגרלה מול פורטו, וכמובן אני כמו הרבה אנשים אחרים האמנו שפורטו הולכת לדלג מעל המשוכה הרוסית ואחרי 1-0 של פורטו ברוסיה זה היה ברור שפורטו עוברת אך אז קרסנודר הגיעה לדרגאו והצליחה לעלות ל3-0 מדהים עד הדקה ה-34, אחרי זה פורטו עוד חזרה למשחק עם 3-2 אך היא עפה עקב שערי חוץ עדיפים לקרסנודר. הימור – הסגל של אולימפיאקוס הרבה יותר איכותי משל קרסנודר, במיוחד בחלק האחורי שם לאולימפיאקוס יש את רובן סמדו הפורטוגולי הבין לאומי וגם את אלבדעואלי המגן הנורבגי הנהדר שגם הוא בן לאומי כמובן(משחק בנבחרת הלאומית). לטעמי אולימפיאקוס תנצח את המשחק הזה בהפרש של לפחות 2 שערים ואני מאמין שהיא תעבור ותעלה לבתים של ליגת האלופות ושם לא כדאי לאף אחד לקבל אותה.

לפוסט הזה יש 11 תגובות

  1. נראה שריברי עובר בגיל 36 לפיורנטינה.
    הרווח כולו של האיטלקים. מקווה שיסחוב אותם בליגה למקום טוב יותר.

      1. אז סתם יזרקו עליו 4 מליון?
        היו לו עוד הצעות אבל הוא רצה להשאר בליגה מאתגרת.
        לדעתי הוא כן יכול לסחוב אותם על הגב. הוא עדיין ענק.
        מעניין מה קורה עם רובן ורפינה….

        1. שלא תבין לא נכון, אני חושב שריברי שחקן מעולה לויולה, בדיוק מה שחסר להם, ואני עוזב את העובדה שהוא אחרי השיא, אני פשוט חושב שהוא לא השחקן שיכול לשחק מעל 30 משחקים בעונה וכל משחק 90 דקות, אבל אין ספק שהוא יכול לתרום לפחות 60-70 דקות ברמה גבוהה.

  2. אגב תוצאות ליגת האלופות מאתמול:
    אפואל ניקוסיה סיימה ב0-0 מול אייאקס בבית ופספסה הזדמנות רצינית לנצח את המשחק הזה.
    קלוז הפסידה בבית לסלביה פראג 1-0 והסיכוי שתגיע לבתים של האלופות ירדו באופן משמעותי.
    קבוצה נוספת שהפסידה בבית ובהפתעה גמורה היא דווקא לאסק לינץ שציפיתי שתנצח בבית את קלאב ברוז ולמרות יכולת טובה של האוסטרים הם הפסידו 1-0 ויקוו לעשות מהפף בגומלין(אפשרי מאוד).

  3. זאק דמפסטר משיג לאקדמי ניצחון בקלאסיקה של וויננדל ועוד 125 נקודות במירוץ לוורלד טור בשנה הבאה.

      1. אני לא מכיר את הרמה של אף אחת מהתחרויות אבל עוד סיימו היום – ניילנדס חמישי בדנמרק, סבארלי רביעי בצרפת.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט