דיון הופס ליום שני PM: אם שניהם בריאים ושלמים, את מי הווריורס צריכים יותר בפלייאוף הבא, את סטף או את קליי?

אתם הרי יודעים מי נשאר לווריורס לעונה הבאה.

אני מאמין שקליי ת'ומפסון יחזור לשחק בפסח ויהיה כשר לחלוטין ובמלוא יכולתו לפלייאוף 2019-20.

אם אתה המאמן סטיב קר ועליך לוותר על אחד מהשניים, מי אתה מעדיף שיישאר. או, במילים אחרות, האם הווריורס טובים יותר עם תומפסון וללא קרי, או עם קרי וללא ת'ומפסון?

בחצות אערוך ספירה סטפן קרי VS קליי ת'ומפסון!

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 34 תגובות

  1. שאלה טריקית…
    שניהם חיונים וקריטיים להצלחה של הקבוצה בפליאוף. גולדן סטייט לא תעבור סיבוב גם אם רק סטף לא ישחק וגם אם רק קליי לא ישחק.
    אם אני מאמן ולא הייתה לי ברירה אלא לבחור אחד מהם הייתי בוחר בקליי. טוב בשני צידי המגרש – הגנה ןהתקפה ובשנים האחרונות נוטה לתת הופעות בפליאוף.

  2. סטף קל, קליי כאופצייה שנייה הוא מצויין אבל כאחד שכל משחק ההתקפה מרוכז רק בו זו בעייה כי הוא לא יוצר כמעט מכדרור ואם הוא יוצר זה רק לעצמו.

  3. מבחינתי כל חידת הווריווס זה משהו שלא הצלחתי לפענח. כל מה שהם עשו מהאליפות הראשונה, דרך ההפסד לקליבלנד והגמר האחרון, קשה לי להעריך עד כמה הצורך שלהם אחד בשני הוא חיוני…
    לדוגמא דריימונד בקבוצה אחרת לא יודע איך הוא היה נראה, מה שאני כן יודע שמה שהוא עשה על המגרש עם הקבוצה הזאת הוא פשוט מדהים. כ"כ הרבה דברים, גדולים וקטנים, שפשוט תרמו לשינוי האדיר שהקבוצה הזאת עשתה לNBA…
    גם את סטף וקליי אני פשוט לא מצליח להאמיד את הערך שלהם בפני עצמם אלא רק שהם אחד עם השני…
    .
    מה שבטוח שהדבר ההיסטורי שהם עשו נגמר כרגע. מברבוסה ודיוויד לי עד איגודלה וליוינגסטון. היה תענוג

  4. לעצם העניין , בעיני קארי שחקן הרבה יותר חשוב לקבוצה מאשר קליי. ראסל יצמצם קצת את הנזק בחוסר של תומפסון .הוא יכול לשחק עם קארי בעמדות 1/2 לסירוגין… אם קארי פצוע הוא יהיה 1 ותומפסון 2 כי הוא לא יכול להוביל כדור…קיצר יותר טוב לקבוצה חסרון של קליי ולא קארי. בכל מקרה השלישיה הזאת זה צריך להיות דבר מעניין .ד"א עוד פאשלה מהדהדת של מג'יק.
    אני בוחר קארי.

  5. אני הולך עם קרי. הפאניקה שהוא זורע בהגנות, שמתכוננות במיוחד אליו, משאירות כ"כ הרבה מרווח לשאר שחקני ג"ס לפעול. אני חושב שגם המספרים הולכים עם קרי (נבדקו כל 3 העונות האחרונות ההשוואות לדוראנט- ג"ס הייתה הרבה יותר טובה עם קרי בלי דוראנט מאשר עם דוראנט בלי קרי). קליי שחקן מדהים, עם אפקטיביות נדירה בלי הכדור, שיהיה מרתק לראות אותו מתישהו אלפא דוג בקבוצה אחרת (לא יקרה לדעתי אבל הנבואה ניתנה לשוטים), אבל כרגע קרי משמעותי יותר בעיני ו"פרנצ'ייזי" יותר

  6. בלי ספק קרי עדיף מבחינת השפעה על המשחק כשהוא לא במצבי קאץ' אנד שוט אלא מנהל את כל ההתקפה. קרי עדיף מכיוון שיש לו יכולת כדרור עילאית בנוסף לעלייה לקליעה מכדרור, דבר שגורם לי להעדיף אותו על פני קליי בנוסף ליצירת מצבים לעצמו ולחבריו לקבוצה, דבר בו קרי מצטיין אך קליי מעולם לא חווה וסביר להניח שהוא לא מנוסה בזה.

  7. היתרון של קליי הוא ההגנה שהוא מספק אבל זה עדיין לא מספיק בשביל שהוא יהיה חשוב מסטף אני זורק מהראש ולא יודע אם זה נכון סטטיסטית או שרק נראה ככה קליי הוא קלעי קץ אנד שוט אדיר אבל לא יוצר לעצמו ווודאי שלא מנהל משחק כמו קרי
    שקרי מחזיק בכדור כל ההגנה נערכת לזה ונלחצת שקליי מחזיק בכדור יש פחות פחד(לפחות ככה זה נראה)
    בעצם הקבוצה צריכה לחשוב על מה לוותר על מנהל משחק ברמה גבוהה וקלעי מטורף שגם יוצר לעצמו או לוותר על שחקן הגנה מטורף שהוא גם קלעי מטורף זה דילמה אבך עדיף לוותר על שחקן שאולי תוכל להביא במקומו איזהd&3 ולא על השחקן שכל ההתקפה שלך מבוססת עליו

  8. קליי שחקן אדיר אבל השחקן החשוב ביותר שעליו מתבססת השיטה של גולדן סטייט הוא קרי.קרי גם היה יותר חשוב מדוראנט(לא שחקן יותר טוב אלא יותר חשוב לקבוצה).בלי קרי כל מה שראינו ב 5 שנים האחרונות לא היה קורה

    1. לדוגמא הווריירס עם סטף אבל בלי קליי יצליחו לעשות את הפלייאוף.עם קליי בלי סטף הם לא יצליחו להגיע לפלייאוף

  9. קרי השחקן הכי טוב בעולם והוא הולך להראית את זה השנה. על כל הכבוד לתומפסון זה פשוט עלבון להשוות אותו לקרי. הווריוס יעשו השנה גמר מערב לפחות כל עוד קליי בריא בפליאוף וגם בלעדיו הם יכולים להגיע לגמר הnba ולזכות הכל תלוי כמה הקליפרס לייקרס יוסטון יתחברו.

    1. השחקן הטוב בעולם, לא מציג פינאלס אחרי פינאלס כאלה. הוא הקלע הכי טוב אי פעם, בהפרש, ופוינט נפלא, וזה כבר המון. בטח לא הטוב בעולם. סטף לא מוביל קבוצה לבד לשום מקום. דוראנט, קוואי, לברון טובים ממנו, כנראה גם יאניס, הארדן בצריך עיון, AD אולי תיכף שם גם.

      1. בגמר 2015 הוא היה מצויין קלע 26 נקודות למשחק באחוזים נהדרים וברגע שהוא נכנס לעניינים בסוף משחק 3 כל המומנטום השתנה לטובת הלוחמים. פשוט שדדו ממנו את mvp של אותו גמר. איגי לא היה קרוב אליו. בגמר השנה קרי קלע 30.5 נקודות למשחק באחוזים מעולים והחזיק לבד קבוצה פצועה. בכל המשחקים פרט למשחק השישי הוא היה מצויין ניצח את משחק 2 וקלע 47 נקודות במשחק 3. פשוט סביב קוואי הייתה קבוצה טובה יותר מאשר הלוחמים הפצועים והחבולים. קרי טוב מדוראנט שרכב על ההצלחה של גולדן סטייט ועובדתית הם עשו 3 גמרים בלעדיו.

  10. על פניו סטף, קל. כי הוא חד פעמי, כי הוא זה הפנים של גולדן סטייט, השיטה מתארגנת סביבו, אפילו KD, שחקן טוב יותר וגיבור השושלת, נדחק מפניו…
    רק שההשוואה הזו טרם נבדרקה בפועל. במבחן התוצאה.
    בעצם ראינו קצת מה שווה גולדן בלי קליי. לא שווה אליפות. סטף לא מספיק.
    בקרוב נקבל עוד תשובות.
    מצד שני, אפשר לטעון שהקבוצה עם קליי בלי סטף יכולה להיות הישגית יותר.
    אני בפירוש מעדיף חמישיה של דאנג'לו ראסל וקליי בבק קורט, מאשר סטף ודאנג'לו… קשה להוכיח, לי נדמה שהיא הרבה יותר מאוזנת משני הצדדים ככה.

  11. קודם כל אני חייב לחזק את stam בקשר לאמירות שסטף הטוב בעולם, היו לו אינספור פעמים בשנים האחרונות להוכיח שהוא השחקן הטוב ביותר בסדרה כלשהי וכל פעם זה לא הוא פעם לברון פעם דוראנט ופעם הזקן, כל פעם מתרצים את אי היכולת שלו להשתלט על סדרות.
    קרי שחקן היסטורי אבל הוא לא טופ 5 אלא טופ 10 שזה גם מצויין.
    עכשיו לגבי האמירה שעם ראסל וקליי ג"ס יצליחו יותר.
    דבר ראשון זה נכון אבל לא כי קרי פחות טוב מקליי, אלא כי ראסל משחק על המשבצת של קרי, נגיד אם בוגדנוביץ היה מצטרףלקליי בלי קרי זה היה פחות טוב כי שניהם קלעים אבל כמעט ולא יוצרים לאחרים ופחות תופסים תשומת לב חוץ מהקליעה הטהורה שלהם מבחוץ.
    קרי יותר טוב מקליי לא בהמון אבל יש הבדל ברור.

    1. כן, ולדי קוגן, מידן בורוכוב, ניב שכטר, זעפרני ואחרים שהיו פעם ואז החליטו לעזוב. התוכן האיכותי שלהם שהיה פה עבר לשם, זה הסיבה היחידה שאני לפעמים גולש שם, חוץ מזה פחות טוב.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט