שרלוט הורנטס – פריוויו 2019/20: יש חיים אחרי קמבה? / רועי ויינברג

ההורנטס איבדו את אחד השחקנים הגדולים בתולדות המועדון וחבר חמישיית הליגה השלישית, קמבה ווקר, לטובת הסלטיקס. הם איבדו גם את ג'רמי לאמב, שחקנם השני הטוב ביותר. הם ינסו לראות מה הם יכולים לעשות בלעדיהם.

מאזן: 43-39, המקום התשיעי במזרח.

מאמן: ג'יימס בורגו, שנה שנייה במועדון ושנייה מלאה כמאמן ראשי (נוסף ל-30 משחקים על הקווים של המג'יק). שימש כעוזר מאמן בסן אנטוניו בעבר וזכה ב-2 אליפויות לצידו של גרג פופוביץ'.

מה שהיה

במשפט: קמבה ווקר היה טוב, ההורנטס פחות, כמעט הגיעו לפלייאוף.

רוב העונה שרלוט הייתה בתמונת הפלייאוף. הם הצליחו לשחק כדורסל התקפי ויחסית חכם, בהנהגת קמבה ווקר שהיה פשוט מצויין עם 25 נקודות למשחק בתקופה הזאת, לצד ג'רמי לאמב שהיה משמעותי גם הוא מהספסל ביצור נקודות. ההורנטס הציגו רוטציה רחבה, גם בגלל פציעות, אבל לוח משחקים נוח ובית חלש הפכו אותם לקבוצה שרבים ציפו ממנה להיכנס לפלייאוף עם מאזן של 28-27 באמצע פברואר.

משם הגיעה הירידה. ההורנטס הפסידו 11 מ-15 המשחקים הבאים שלהם וירדו למאזן של 39-31, כשהם מאבדים מעשית את הסיכוי להגיע לארץ המובטחת בזמן שהפיסטונס והמג'יק מתחממות אחרי האול-סטאר. שילוב של לוח משחקים חזק בתקופה הזאת, בו 10 מ-15 המשחקים היו מול קבוצות פלייאוף, לצד היות הקבוצה אובר-אצ'יברית, פגע בהם. ההתקפה שמרה על אותה יעילות פחות או יותר אבל הגנה חלשה וקבוצה לא מוכשרת השאירו אותם מחוץ לפלייאוף, על אף עונה נהדרת של ווקר.

שני השחקנים הכי טובים של שרלוט עזבו, לכן נתמקד באלה שנשארו: מאליק מונק היה קצת יותר טוב בחצי הראשון של העונה אבל לא הצליח להיות אופציית קליעה יציבה לכל אורך 2018/19 מהספסל והיה חלש גם בהגנה. מיילס ברידג'ס הרוקי סבל מעומס בעמדות הקו הקדמי ותפקד כסמול פורוורד, כשבמקרה שלו מורגש שיפור אחרי האול-סטאר. רוב החוזים הגרועים של החבר'ה הותיקים יותר עדיין שם ואף אחד מהם לא נתן התקדמות ראויה לציון.

קיץ 2019

הגיעו: טרי רוזייר (רכז מבוסטון, 57 מיליון דולר ל-3 שנים), פי ג'יי וושינגטון (פאוור פורוורד, הבחירה ה-12 בדראפט), קודי מרטין (סמול פורוורד, הבחירה ה-36 בדראפט).

עזבו: קמבה ווקר (רכז, לבוסטון), ג'רמי לאמב (שוטינג גארד, לאינדיאנה), טוני פארקר (רכז, פרש), פרנק קמינסקי (סנטר, לפניקס).

שרלוט היו בדילמה לא קטנה בקשר לקמבה ווקר. מצד אחד, הוא השחקן הגדול ביותר בתולדות המועדון וכנראה אחד מ-30 השחקנים הטובים ביותר בעולם כרגע. מצד שני, בגיל 28 הוא בשיא עכשיו ולא נראה ששרלוט יכולה לבנות קבוצה תחרותית סביבו, מה שהוביל לדיווחים על פערים גדולים במשא ומתן ביניהם ולעזיבה של קמבה לבוסטון.

שרלוט הצליחה להוציא רכז מהסלטיקס במקום קמבה, טרי רוזייר. הוא לא היה טוב השנה בבוסטון שאכזבה כרכז מחליף וההחתמה זכתה להרבה ביקורת, לא בצדק. רוזייר היה הרכז הפותח של קבוצה שעשתה את גמר המזרח וניצח 11 מ-14 משחקים כשחקן חמישייה בבוסטון השנה עם נט רייטינג של 11+, לעומת 9- כשחקן ספסל.

רוזייר יכול להיות רכז פותח לא רע. הוא קלע טוב כשחקן חמישייה השנה (40.5% ב-5.6 ניסיונות למשחק מהשלוש) והיה סביר בפלייאוף 2018 (34.7% ב-7.7 ניסיונות). יש לו יכולת מסירה טובה, ריבאונד טוב והוא יכול לשמור. ההורנטס יתנו לו להיות המוביל של הקבוצה הזאת השנה ובגיל 24, לקבוצה משוק קטן ובלי הישגים, זה הימור מעניין. לא בטוח שהוא שווה 19 מיליון דולר לשנה, אבל לשרלוט לא היו אפשרויות טובות יותר. הם כן יכלו לשלם עליו פחות, למרות זאת.

ג'רמי לאמב האנדרייטד עזב את שרלוט לאינדיאנה, אובדן משמעותי מאוד. ההורנטס לא הביאו תחליף אליו או לטוני פארקר שפרש, אבל הביאו בדראפט את פי ג'יי וושינגטון מקנטקי. וושינגטון, פורוורד ארוך עם קליעה טובה, נראה כמו שחקן שיכול להיות שחקן חמישייה לגיטימי בליגה. יכול להיות שהוא הסקורר הכי טוב של הצרעות כרגע, מה שאומר הרבה על הקבוצה שלהם בעונה הקרובה. קודי מרטין בבחירה ה-36 הוא הימור לא רע, שומר טוב ושחקן אול-אוראונד שיכול לתרום כאן ועכשיו בגיל 23.

מה שיהיה

חמישייה: טרי רוזייר, ניקולה באטום, דווין בייקון, מיילס ברידג'ס, קודי זלר.

שחקנים בולטים מהספסל: מאליק מונק, מרווין וויליאמס, פי ג'יי וושינגטון.

החמישייה של שרלוט מעניינת. היא כוללת שני שחקנים ותיקים לא רעים, אבל כאלה שלא מנסים מספיק. באטום עושה הרבה דברים טוב, אבל השנה לא זרק מספיק (7.5 זריקות למשחק ב-55% אפקטיבי) ולא מסר מספיק עם 3.3 אסיסטים על 1.6 איבודים. בקבוצה חלשה יותר יכול להיות שנראה אותו לוקח צעד קדימה. הפסיביות הזאת מורגשת במשחק שלו כבר תקופה ואם תעלם ההורנטס יהיו קבוצה אחרת לגמרי, אבל יכול להיות שנראה אותה נעלמת רק בקבוצה אחרת כשחקן שישי של קונטנדרית. קודי זלר גורם לקבוצה להראות טוב יותר, אבל גם במקרה שלו הוא שחקן משלים ולא סביר שיהיה גיים צ'יינג'ר.

השאלה הגדולה היא איך העתיד יראה עם רוזייר. הוא שחקן הגנה טוב מווקר ויכול להיות שנראה הגנה יותר טובה בשרלוט ממה שראינו בשנה שעברה, אבל עיקר השינוי יהיה בהתקפה. רוזייר לא שחקן שחי על הפיק-נ'-רול כמו קמבה, אלא שחקן שיותר אוהב בידודים וזריקות רעות מחצי המרחק. הוא סקורר פחות טוב משמעותית, אבל בחירת הזריקות שלהם הייתה יחסית דומה, למרות שווקר הגיע יותר לטבעת. ההורנטס לא קבוצה שתשחק התקפה טובה בהתחשב בסגל החלש שלהם, אבל המפתחות יהיו אצל "סקארי טרי", כשבתקווה אחד מהשחקנים הצעירים (בייקון, מונק, ברידג'ס, וושינגטון או אפילו דבונטה גרהאם) יצליח להפוך ליצרן נקודות אמין נוסף. אין שום דבר כזה בשרלוט: שני השחקנים היחידים שקלעו בדאבל פיגרס בעונה הקודמת ב-NBA, קודי זלר ומרווין וויליאמס, קלעו 10.1 נקודות למשחק.

לכן, הציפיות בתוך המועדון כנראה מכוונות על באטום. ההורנטס משלמים לו 25 מיליון דולר השנה (ו-27 בשנה הבאה בהנחה שיממש את אופציית השחקן שלו) על יותר מ-7.5 זריקות ו-3.3 אסיסטים בערב. ליד פוינט גארד פחות טוב הוא צריך לעשות יותר. הם יקוו לחזרה לכושר של באטום מ-2016/17, העונה בה קלע 15 נקודות עם 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים למשחק. זה כנראה לא יספיק בשביל להפוך אותם לקבוצה שתאבק על הפלייאוף, אבל יספיק בשביל להשיג תמורתו בחירות דראפט מקונטנדרית נואשת.

הם שני השחקנים המרכזיים. דווין בייקון היה יותר טוב בעונה האחרונה ממאליק מונק ולכן סביר שיפתח על חשבונו, למרות שהוא מבוגר יותר. בייקון סיפק להורנטס קליעה טובה מחוץ לקשת לקראת סוף העונה, נוסף על הגנה איכותית. בגיל 23 יש לו לא מעט פוטנציאל כרול פלייר ליד שני הגדולים.

העמדה הרביעית פתוחה לתחרות. יכול להיות שנראה את ברידג'ס משחק כסטרץ' 4 לפרקים אחרי ששיחק טוב יותר לקראת סוף העונה הקודמת וכבחירת לוטרי בשנתו השנייה. יכול להיות שנראה בכלל את מרווין וויליאמס הותיק משחק שם, אם יישאר בשרלוט לאורך זמן. פי ג'יי וושינגטון ינסה להלחם גם הוא על דקות כאחד משחקני ההתקפה השלמים ביותר של הקבוצה וכמוציא לפועל של רוזייר ובאטום.

בקיצור, שרלוט לא מספיק טובה. אפילו אם רוזייר ובאטום ישחקו ביכולות השיא שלהם, הם שחקנים של 14 ו-16 נקודות בהתאמה למשחק, לא ה-26 וה-16 של קמבה ולאמב. השחקנים המשלימים לא איכותיים מספיק ואף אחד במועדון לא מצפה מהם להיות תחרותיים השנה. זה יכול לאפשר להם לתת דקות למונק, וושינגטון והשחקנים הלא-בשלים, למרות שיכול להיות שזה יקרה רק אחרי תחילת העונה.

תחזית

תחזית אופטימית: רוזייר משחזר את היכולת הנהדרת מהפלייאוף ההוא של בוסטון, וושינגטון נבחר לאחת מחמישיות הרוקיז ואחד מהשחקנים הצעירים עושה קפיצת מדרגה (בייקון, מונק או ברידג'ס). הם מצליחים לנצח 24 משחקים ולהשיג בחירות טובות על חלק מהותיקים לפני בחירה גבוהה בדראפט.

תחזית פסימית: שרלוט סיימו עונה אחת עם 7 ניצחונות (מ-66 משחקים), זה לא יהיה גרוע יותר אבל לא רחוק מכך. רוזייר מחטיא, הותיקים לא נראים כמו שחקני NBA לגיטימיים והצעירים עדיין רחוקים מלהיות שחקנים משמעותיים. 13 ניצחונות בדרך לעונה נשכחת.

תחזית ריאלית: ההורנטס לא הולכת לשחק כדורסל טוב במיוחד, אבל תהיה התקדמות הדרגתית בין חודש לחודש. רוזייר כרכז יכול להיות לא רע, אבל הוא לא מספיק טוב והקבוצה מסביבו לא מספיק טובה בשביל לעשות את 38 הניצחונות של קמבה ולאמב. יסיימו עם 17 ניצחונות, המקום האחרון בליגה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 55 תגובות

  1. החמישייה על הנייר הגרועה בליגה. לא עושים אפילו פלייאוף ביורוליג. ספק אם זוכים ביורוקאפ.
    בחירה 1 תהיה הישג חלומי. מקום אחרון במזרח. טנקינג ממשחקי ההכנה אפילו ועד לסיום העונה עם או בלי כוונה.
    20 נצחונות יהיה מדהים למרות שיש להם 4 משחקים מול הקאבס הניקס והוויזארדז

  2. מעניינים מאד לדעתי…
    מיילס בריגס מונק ובעיקר הרוקי וושינגטון.
    לגעתי וושינגטו כוכב או לפחות שחקן חמישיה טוב להמון שנים בליגה.
    שחקן 6.8 עם מוטת ידיים של 7.2 , קולע מצויין מהשלוש ויש לו המון גריט הן בהגנה והן בהתקפה, הוא משחק קשוח והוא אלפא דוג.
    נתן קפיצה נהדרת בקנטקי.
    אני דווקא הראה את שארלוט השנה, לדעתי דווקא ההליכה של קמבה תפתח איזהה פקק וגיימס ברוגו נראה לי כמו מאמן לעניין.

    1. לוושינגטון וברידג'ס יש תקרה גבוהה והשנה יהיה להם את השקט בשביל לנסות להגיע אליה. בורגו מאמן התקפה טוב והם יכולים לתת כמה משחקים טובים אם יקבלו דקות במקום קיד גילטריסט, מרווין וויליאמס ושאר האנמיים.

  3. "רוזייר יכול להיות רכז פותח לא רע. הוא קלע טוב כשחקן חמישייה השנה (40.5% ב-5.6 ניסיונות למשחק מהשלוש)" – רוזייר פתח 14 פעמים השנה. החלטת שהוא יכול להיות קלע טוב על סמך 14 משחקים (מול מי הם היו בכלל) ועל סמך פחות מ-80 שלשות. לעומת זאת, כשמסתכלים על כל התמונה, מגלים שרוזייר קלע השנה שלשה וחצי ב-35% ואחוז אפקטיבי של 47%, מה שלא מפתיע כי ככה פחות או יותר הוא קולע לאורך כל הקריירה. רוזייר יכול להיות רכז פותח לא רע רק אם השאיפה שלך זה לקבל בחירת דראפט גבוהה.

    1. גם בפלייאוף שעבר קלע באחוזים לא רעים. 14 משחקים זה לא מדגם קטן, למרות שלא יקלע באחוזים האלה מול יריבות שיתמקדו בו, אבל המשחקים האלה ופלייאוף 2018 הם הסיבה שההורנטס נתנו לו את כל הכסף הזה.

      1. הוא קלע בפחות מהממוצע אז זה די סותר את הטענה שלך. אם תצליח להיגמל מהצ'רי פיקינג זה יוכל להכניס משקל יותר רציני לטיעונים שלך.

      2. שארלוט נתנה לטרי את הסכום הזה מאותה סיבה שהיא בחרה בדראפט 2016 בסיבוב הראשון שחקן שפתח את השנה בחולון – כי היא הקבוצה
        היחידה שנותנת פייט לניו יורק בניהול. ו- 14 משחקים זה מדגם סופר קטן. משהו כמו 4 שלשות הפרידו בין ה-35% שבו רוזייר קולע שלשות לאורך כל הקריירה לאחוזי ריי אלן שהצגת פה.

        1. החוזה לטרי רוזיר הוא פר 10.
          הרי חייב לשלם למישהו מי היה בא לעמדת הרכז בשארלוט בסכום הזה?
          אם תמצא מישהו טוב מרוזיר אוריד את הפר 10.
          אין לזה קשר לניהול הכשל בניהול הוא בתשלומים ליתר הנגרים שם בשנים עברו.
          לפעמים אין ברירה. רוזייר היה היחיד שמוכן לבוא לשם ואת הכסף חובה לשלם אז שילמו.

          1. אז גם באטום צריך להיות פאר 10. אתה מבין שהקליעה שלו, לא הרבה יותר טובה מלונזו הנגר? ושאצלו בניגוד ללונזו זה כבר לא סימן שאלה אלא יותר סימן סימן קריאה. ובניגוד ללונזו גם אין לו ראיית משחק. מזכיר קצת את דיימו רק שהכדורים לא נכנסים פנימה. גם אם לא יכלו להחתים רכז אחר היו יכולים לפחות לעשות טרייד על רכז. זו פשוט קבוצה אומללה והחתמה אומללה

          2. הם לא חייבים היו לשלם את מה הם נתנו לו לאף אחד. נכון שבשנתיים שאחרי זה בטח לא יישב להם יותר מדי בגרון אבל זה גם לא מביא אותם לשום מקום. בקיצור – פאר פאר אוואי.

            1. לא הבנתם שהייתי קצת ציני כן? לגבי פר 10.
              אבל הסברתי את ההיגיון. לא היה פה משהו לא הגיוני.
              הם יכלו במקומו להחתים רכז ב5 מיליון סתם איזה נגר יורוליג ולא היו צריכים לשלם לאחרים? אז הם אהבלים באמת כי היו מגיעים לבחירה 1 גם בלעדיו.
              כנר4ה מייקל לוקח חומרים שמשבשים את הדעת

            2. יכלו גם יכלו

            3. אני חושב שהם מאמינים שהוא יכול להיות רכז פותח לגיטימי. אולי לא סטפן קרי או פיור שוטר, אבל אני חושב שהם כן חושבים שהוא יכול להיות שחקן חמישייה אחלה ולעזור להתפתחות של הצעירים שם. מאמין שאם היה מקבל את החוזה הזה ב-2018 ולא 2019 התגובות פה היו הפוכות (ובצדק מסוים)

            4. אז מה הוא כן? מברדק משחק שלא מממש מסוגל לקלוע? ראסל ווסטברוק לעניים?
              במה בדיוק הוא יעזור להתפתחות הצעירם שם?

            5. ראסל ווסטברוק לעניים זאת הגדרה לא רעה (מינוס הסטט' פאדינג). איך הוא יעזור? רוב הלחץ של הובלת הקבוצה יהיה עליו. הוא יזרוק פחות מקמבה, כנראה, ויש לו ראיית משחק לא רעה בכלל. אני חושב שכרגע הוא השחקן הכי טוב שלהם

            6. אבל ראסל ווסטברוק ל(מאד)עניים לא מקדם אותם לשום מקום. זה שהוא כנראה השחקן הכי טוב שלהם זה רק לרעתם לא לטובתם.
              ראיית משחק טובה? לא יודע איפה ראית את זה. אם הייתה לו כנראה שהיינו מדברים אחרת.
              אם אני מנסה לחשוב על האחרון שנתתי לו את הכינוי הזה – אז איך החוזה של רג'י ג'קסון עבד עבור דטרויט? זה היה טוב באיזשהו אופן עבורם?

            7. אם הניהול שם לא היה כושל אז היו מחכים שנה ומציעים את זה (או קצת יותר, נגיד 60 ל-3 שנים) לונליט שמסיים חוזה, במקום לזרוק את הכסף על הראסל ווסטברוק לעניים (תודה לעידו על ההגדרה).

  4. תודה רבה רועי ותודה כפולה על הקבוצות המסריחות הללו שאתה כותב להן את הפריוויו.
    אני משתדל לא לומר דברים באופן מוחלט יען כי טעמם של כובעים אינו ערב לחך שלי, ובכל זאת. טרי רוזיר שווה תחת. יש שחקנים שהספק עוד מוטל עליהם – עליו לא. הוא כבר לא מעט שנים מסתובב בליגה ואנחנו לא נראה משהו שונה. הוא עם TS נמוך יותר משל ריקי רוביו (!) רק בלי היתרונות של רוביו. נכון הוא אתלטי ונכון שהיה לו פלייאוף טוב ב2018 יחד עם שאר הסלטיקס – ונכון ש… וזהו. שרלוט ביחד עם וושינגטון הן קבוצות די עצובות כי בעוד קבוצות פחונים כגון הניקס ופיניקס – עם הפנים למעלה ויכול להיות שאפילו הן תדבר חזק בשנים הבאות (אינששלה שהדברים בפיניקס יתחברו לכדי פלייאוף בעוד שנתיים) לשרלוט וגם לוושינגטון אין שום דבר טוב שמצפה להן בשנים הבאות ואם וושינגטון עוד הספיקה לעבור סיבוב וכמעט לגעת בגמר מזרח לפני שנתיים אצל שארלוט גם זה לא היה קרוב.
    בקיצור https://youtu.be/ysEZPH28OlE?t=313

            1. בתופים ומחולות.

            2. מה זה תופים חגגו כאילו שמו גול אליפות בדקה ה95. די דמה לשיוויון של ראמוס בגמר האלופות מול אתלטיקו

  5. קבוצה שהולכת להיות גרועה. הבעיה שבחירת דראפט גבוהה לא מבטיחה שהם ידעו לבחור במי שצריך… בכל זאת, ההיסטוריה מלמדת… אולי מקופצ'ק תבוא התקווה סוף סוף, שידע לבנות שם משהו תוך איזה עונה-שתיים…
    יש שם דווקא צעירים טובים, אבל הוותיקים יושבים להם על הדקות וסותמים כל טיפת גמישות עם החוזים שאולי בלתי סחירים.
    באטום, MKG ומרווין וויליאמס כבר לא צריכים להיות שם, כאשר אני רואה ביקוש רק למרווין וויליאמס בתור סטרץ' 4.
    לא פלייאוף, כן סטטיסטיקה מנופחת לרוזייר

    1. יללה חבר לשלוף את המראה. נראה לי שדשנו בכישלון של מייקל כבר מספיק. כמה עוד פעמים תרצה שזה ייזכר?

      1. להיפך. הוא האחראי הכמעט בלעדי לכישלון. אפילו לא פייר לכסח את השחקנים שם. זה מה שהם.
        אולי פספסתי, אבל הייתי שמח לקרוא על המהלכים של מייקל כבעל בית, מסודר. ואולי נמצא מה מסתתר מאחורי הדבר הלא יימאן הזה.
        ראיתי לאחרונה שוב איזה דוקו, עם האליל הזה. מספיק רק לשמוע משפט שניים. ולא הבנתי מי האיש הזעפן שלפעמים אתה רואה במשחקים של שרלוט, ומה לעזאזל הוא עושה. אשכרה אנשים שונים.

    1. אני חושב שהמחיר משתנה לפי האזור הגאוגרפי שלך. תחליף ל-IP של הודו, תקבל מחיר זול יותר.
      (אני התעצלתי, ושילמתי את המחיר של ישראל. אם אני זוכר נכון זה קצת פחות מ-800 ש"ח)

  6. שארלוט איזור מוכה אסון, מנוהלת ע"י ה goat של בעלי הליגה מהסוף (בעלי הניקס עושה לפחות כסף).
    שום דבר לא יצמח שם: לא רוזייר, לא באטום ועד כמה שזה חבל גם לא וושינגטון אחד הרוקים הכי מסקרנים ומבטיחים בשנתון הזה.
    נ.ב. אפילו לא בחירה טובה בדראפט הבא.

  7. מ מש אפשר לסכם את הפריוויו של שרלוט במשפט אחד:
    י היה שם טנקינג פרוע, בלי יסודות ובלי מחשבה.
    י ש חוזים מופרכים בטירוף (זלר 15, ביסמרק 17, מרווין 15, גילכריסט 13, באטום 25
    רוזייר 19…)
    ק ופצ׳אק הוא כנראה המנג׳ר הכי גרוע בביזנס, מדהים שיש מי שעוד נותן לו עבודה.
    ל מה הם לא ידעו לתרגם את מעט הנכסים שעוד היו להם לבחירות עתידיות או משהו?

    1. קופצ'אק היה אחראי בין השאר לחמש אליפויות אז כבודו במקומו מונח.
      בכל מקרה את כל החוזים האלה הוא קיבל בירושה כמו שהוא השאיר את דנג ומוזגוב. מי אתה מצפה שייתן משהו עבורם? הוא כרגע מחכה שהם יתפוגגו (בסוף העונה כולם למעט באטום).

      1. קודם כל, כמו שבטח ראית ניסיתי להתחכם אז לא צריך לקחת את זה יותר מידי ברצינות (הייתי צריך ק׳ מאיפשהו וקופצ׳אק היה האופציה הכי ריאלית).
        יחד עם זאת, קופצ׳אק הוא מנג׳ר נוראי. מאז האליפויות הוא פשוט קבר את הלייקרס פעם אחרי פעם עם רצף עונות בלי פלייאוף, חוזה מיותר לקובי, פיזור נכסים בעבור כלום והחתמות הזויות. ההחתמה של רוזייר זה על שמו, כמו גם חוסר ההצלחה בלהשיג נכסים על קמבה ולמב.

  8. תודה רועי. בלי ספק אחרונים במזרח. אחד אלוהינו וקופצ'אק מתחרים חזק על שדרת הניהול הגרועה בליגה . מקווה שיהיה להם מזל ויקבלו בחירה ראשונה…אגב לא זוכר ממש,
    איך היסטוריית הבחירות שלהם תחת ג'ורדן???

    1. אתה צוחק?
      אדם מוריסון, מייקל קיד גילכריסט, קודי זלר, להמשיך? חוץ מקמבה ווקר קשה לציין אחת נורמלית.

      1. פרנק דה טאנק קמינסקי!
        ועד שבטעות בחרו טוב, את טוביאס האריס ושי גילגוס אלכסנדר, מייד הטרידו אותם בנזיד עדשים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט