לקראת עונת 2019-20 של ה-NBA+סקר פתיחת העונה הגדול/שמעון טבדי

חיכינו בסבלנות, עברנו קיץ מסעיר והנה היא מגיעה, עונת 2019-20 של הליגה הטובה בעולם תפתח בעוד 3 שבועות ונראה כי העונה אף צפוי להיות מעניין יותר מהעונה שעברה.

בניגוד לעונות עברו בהן הייתה פייבוריטית ברורה לטבעת, העונה הכל פתוח. כן, יש את 2 הקבוצות מאל איי אבל לא מעט אחרות שיכולות לקחת את הטבעת ואיש לא ייפול מהכיסא.

הרחבה לגבי הקבוצות ניתן לקרוא בפרויקט הפריוויו הנפלא לפתיחת העונה באופן פרטני.

להלן כמה נקודות מעניינות לעונה הקרובה (בסדר אקראי):

  1. לאיפה בוסטון תגיע? האם הם יראו כמו נבחרת ארה"ב באליפות העולם? האם קמבה יצליח להתעלות על קיירי? האם טייטום ובראון יצאו מהסלאמפ אליו נפלו ויגשימו את הפוטנציאל? האם היוורד יחזור לעצמו? האם הקסם של איינג' תם?
  2. מה יקרה בפילדלפיה? האם ברט בראון יצליח סוף סוף להגשים את הפוטנציאל של הקבוצה ולקחת לפחות את המזרח? איך ישתלבו הורפורד וריצ'רדסון בקבוצה, האם אמביד יגיע סוף סוף לפלייאוף? כמה נזק יעשה בן סימונס בפלייאוף?
  3. האם הבאקס ירדו ביכולתם אחרי שאיבדו את ברוגדון ומירוטיץ'?
  4. האם צעירי הבולס יתחילו להגשים את הפוטנציאל ולהגיע לפלייאוף?
  5. האם אינדיאנה מסוגלת לאיים על כתר המזרח ומקומות 1-2 בעונה הסדירה?
  6. האם טריי יאנג יתחיל להפציץ ולהתפוצץ בעונתו השנייה? ומה יעשה חברו קולינס?
  7. מה יהיה עם באטלר ומיאמי?
  8. האם ראס יסיים עוד עונת טריפל דאבל ביוסטון? והאם הוא והארדן יביאו אליפות בהזדמנות האחרונה שלהם כנראה?
  9. האם דנבר תהיה קונטנדרית ריאלית לפלייאוף?
  10. האם הקליפרס ידרסו את הליגה ויביאו אליפות ראשונה או שיהיה שם כישלון גדול?
  11. האם לברון יצליח לכפר על הכישלון בעונה שעברה? ואיזו יכולת יציג לנו אנתוני דיוויס?
  12. האם דונובן מיצ'ל יהפוך לסופרסטאר ויוביל את הג'אז לפחות לגמר המערב?
  13. האם הסאנס יאיימו על הכניסה לפלייאוף והכישרון שם יוגשם הלכה למעשה?
  14. האם לוקה ייתן מספרים טובים יותר העונה וייקח את המאבס לפוסט סיזן?
  15. האם סטפן קרי הולך להתפוצץ לבדו ולקטוף את תואר ה-MVP ומלך הסלים?
  16. האם סקרמנטו תבצע קפיצה נוספת?
  17. האם פורטלנד תתחזק או תיחלש?
  18. האם ציון וויליאמסון הוא הדבר האמיתי? ואיך ישחקו השקנאים?
  19. מי ייתן עונת פריצה מטורפת?
  20. מתי יוטרדו הולידיי, ביל, אדאמס, באטלר, אינגרם, פול, גלינארי, מארק גאסול, לאורי וכו' אם בכלל?

אם בעקבות האליפות של טורונטו וההצלחה היחסית של הבאקס היו כאלו ששמחו שיש כוחות חזקים גם במזרח, אז הגיע הקיץ והפך את המזרח ממש לליגה שנייה בעוד שהמערב הפך לקשה מאי פעם ולנו נותר לייחל רק לשינוי שיביא עמו את ביטול הקונפרנסים וליגה אחידה אחת לפלייאוף.

עם זאת, דבר אחד בטוח – העונה יהיה עניין מוגבר הרבה יותר משום שנוצרו הרבה קבוצות חזקות ולא מעט מהן יכולות להפתיע ולקחת את כל הקופה. אין אלופה ודאית שאנו צריכים לייחל לפציעה מאזנת כוחות כמו בעונות האחרונות.

תחזית המזרח:

  1. מילווקי – אמנם היא לא הקבוצה הכי טובה במזרח על הנייר, אבל יש לה את השחקן הכי טוב במזרח וה-MVP המכהן, מאמן מהשורה הראשונה, כימיה וניסיון יחד. אני בטוח שהעזיבה של ברוגדון תחליש אותם אבל למזלה יתר המזרח נחלש גם כן אז הם יכולים לחייך. ייתכן שזה יצוף כבעיה בגמר המזרח אבל אולי הם יעשו טריידים בהמשך העונה. הסיבה ששמתי אותם ראשונים היא בעיקר בגלל מי ששמתי במקום ה-2.
  2. פילדלפיה – על הנייר, זו הקבוצה הטובה במזרח, הגנתית והתקפית. הם אמורים לקחת את כתר המזרח די בקלות לפי הסגלים הנוכחיים. למה אני לא מאמין בהם? אתם יודעים את התשובה לזה ומי שלא יודע אתן רמז, 2 אוסטרלים יצאו לדרך.. בים בם בום..
  3. אינדיאנה – הקבוצה הקשוחה של העונה שעברה הוסיפה את ברוגדון שהגיע מהבאקס. עם חמישייה של ברוגדון, אולדיפו, וורן, סבוניס וטרנר הם בהחלט אמורים להילחם על מיקום זה כשהפעם הם יקוו שהפציעות יפסחו עליהם.
  4. בוסטון – אז אחרי עזיבת קיירי, הסלטיקס הצליחו להנחית את הרכז הכי בכיר שיכלו בשוק, קמבה ווקר. בהתחשב בזה שאיתו אמורים להיות בחמישייה בראון/סמארט וטייטום, ראינו שזה לא היה קרוב לעבוד באליפות העולם האחרונה. עם זאת, ה-NBA היא לא אליפות העולם, המשחק אחר והמוטיבציה אחרת יחד עם דינמיקה אחרת לגמרי. ווקר הוא עדיין אולסטאר/סף אולסטאר וייתן עונה מצויינת לטעמי. הבעיה הגדולה היא אילו טייטום ובראון נראה? אם הם לא יראו לפחות אולסטרים – דינה של בוסטון נגזר. עושה רושם שהם לא מצליחים לשחזר את היכולות מלפני שנתיים ואולי הם פשוט לא מספיק טובים? עונת מפתח לשניהם. סימן שאלה ענק נוסף הוא היוורד, האם יחזור לעצמו או שסיים ברמות הגבוהות? חוסר יכולת נורמלית בצבע תפגע בבוסטון בעיקר הגנתית כי העריק הטורקי הוא מדריך למטייל בהגנה.
  5. ברוקלין – אם קווין דוראנט היה משחק העונה, הם היו מדורגים 1 בקלות. אבל קיירי זה לא דוראנט. מה גם שלבארט ודינווידי צריכים כדור ביד ודי משחקים בתפקיד דומה לקיירי מה שאומר שמישהו יפגע. למזלם, דינווידי ולבארט כבר הבטיחו לעצמם חוזים אז השאלה תהיה מתי יהיה טרייד על מי מהם. קיירי מגיע לעונת מבחן אחרי ההתרסקות בשנה שעברה ונראה האם זה היה מקרי או שהוא הניימאר של ה-NBA – הרבה רעש בלי קבלות ולא יכול להוביל לבד לשום מקום. לדעתי זה בדיוק מה שהוא יראה.
  6. שיקאגו – כן כן, אני יודע שהרמתם גבה אבל אני מאמין בפרוייקט שם, יש שם שחקנים מעולים והגיע הזמן שיפרצו, בטח במזרח. הם אתלטים, צעירים ואמורים להיות רעבים (לכו תדעו, הנוער של היום) אז כל מה שנשאר זה שיחליטו שהם גם עושים הגנה במשחקים לטובת המאמן והשאר יבוא.
  7. דטרויט – לא הרבה צפוי להשתנות שם, ישחקו דומה לעונה שעברה וזהו.
  8. מיאמי – באטלר קצת יתאמץ בתחילת העונה בעיקר כדי להראות שהוא לא בא לפנסיה, מה שייתן להם עם דראגיץ' (שסביר שיועבר באמצע העונה) וספולסטרה מקום בפלייאוף המזרחי.
  9. אורלנדו – אחרי שהבטיחו את הישארות כוכבם ווצ'ביץ', הם ינסו לממש את הפוטנציאל של ארון גורדון וג'ונתן אייזיק יחד עם הצליפות של פורנייה. עם זאת, יותר מהכל, הם יקוו שמרקל פולץ יראה קצת כדורסל ולא יהיה גרג אודן 2.
  10. אטלנטה – אולי העונה הם טיפה ישחקו הגנה כי שנה שעברה זה לא היה קיים בכלל והם לא הצליחו אפילו לעצור קונוס. אם אכן יהיה קצת שיפור בתחום הם יהיו מהנים לצפייה. יאנג אמור להוסיף שדרוג ואולי נראה את הגרסה ששכחנו כבר של קרי הישן ויחד איתו גם ג'ון קולינס.
  11. טורונטו – בלי קאווי עם חבורת זקנים, עייפים ושבעים שמארק גאסול גם לא נח בקיץ יחד כמה צעירים בינוניים+סיאקם שאמור לפרוץ זה לא נשמע מבטיח. לדעתי בפברואר הרבה יוטרדו לקבוצות אחרות.
  12. וושינגטון – למזלם, ג'ון וול ייעדר אבל בראדלי ביל, לצד שחקנים כמו מהינמי ומאמן כמו ברוקס לא יובילו אותם רחוק ולדעתי בפברואר הוא כבר לא שם.
  13. ניקס – חסר להם רק את כרמלו אנתוני בשביל שיא עולם באי קיו נמוך לקבוצת כדורסל, הביאו כמה שחקנים על אותן עמדות שאיש מהם כמעט לא אוהב לעשות הגנה או למסור וקיבלתם את המתכון לשאקטין של העונה. למזלם, יש 2 קבוצות נוספות שאין להן אפילו טיפה כשרון ולכן הם פה.
  14. קאבס – גם פה איש לא יעשה הגנה, סקסטון ינסה לשפר ולתרגל מספרים ועל הדרך להפריע לג'ארלנד שלא ייקח לו את התהילה. שחקנים כמו קווין לאב בשלב סוף הקריירה הדועכת והפציעה שלו, ג'ורדן קלרקסון, לארי נאנס וטריסטן תומפסון זה לא חומר למאבק כלשהו.
  15. שארלוט – מזל טוב מייקל! אחרי הרבה שנים הוא הצליח להעמיד את הקבוצה הכי גרועה בליגה על הנייר ומהחלשות שנראו אי פעם בליגה. רוזייר, ברידג'ס, קיד-גילכריס, וויליאמס וביומבו. אם מגיעים ל-20 ניצחונות יהיה הישג עצום. הם ינסו לזכות באליפות מצידו השני של המתרס, דראפט 2020, טנקינג כל הדרך עם כוונה או בלי כוונה.

תחזית המערב:

  1. קליפרס – המועמדת מס' 1 לתואר לא תאכזב, ייתכן בעונה הסדירה שילך להם פחות חלק אבל גם בזה אני לא מאמין כ"כ. השחקן הטוב בעולם עד שיוכח אחרת והגנת על עם חמישייה קטלנית תעשה את ההבדל גם בעונה הסדירה.
  2. דנבר – אחרי ההצלחה בעונה שעברה היא תמשיך את המומנטום, יוקיץ' ומורי יתבגרו בשנה ואמורים להיות יותר טובים, עם התחזקות המערב לשמור על אותו מקום כמו בעונה שעברה יהיה הישג וזה בדיוק מה שהם יעשו.
  3. יוסטון – שמצרפים לשחקן השני הכי טוב בעולם לדעתי את מלך הטריפל דאבל והשחקן הכי מהיר במשחק עם מייק דאנטוני, מקבלים 130-140 נק' בלא מעט ערבים, הרבה יתקשו לעמוד בקצב שלהם. בהגנה יהיו בעיות קשות אבל כ"כ הרבה נק' בהתקפה אמורות להספיק. המבחן שלהם, בכל אופן, יהיה בפלייאוף.
  4. יוטה – צירופם של קונלי ובוגדנוביץ' חיזק את יוטה שגם ככה היו קבוצה קשוחה מאד והם יקוו לפריצה גדולה של מיטשל. מקום 2 גם לא יפתיע איש. כמו יוסטון, המבחן שלהם יהיה בעיקר בפלייאוף אם עשו את קפיצת המדרגה.
  5. לייקרס – על הנייר, הקבוצה השנייה בטיבה בליגה, אבל לברון לא ינצח את הזמן והוא יכול רק לרדת, דני גרין ובראדלי גם לא ילדים, דיוויס יגלה שהחיים בצילו של לברון לא קלים, קוזמה יעלה מהספסל כאילוץ, מאמן ללא סמכות, הגנה כמעט לא קיימת (למעט דיוויס וגרין), בניית ציפיות על דוויט האוורד שישחזר ימים עברו בתוספת הספינים הרגילים היוצאים מחצר המלך יביאם עד הלום.
  6. ספרס – אולדריג', דרוזן ופופ הזדקנו בעוד שנה. היתר הם משלימים ביותר למרות שקברניטי הספרס בונים על וויט ומורי שיעלו רמה, אליהם יקוו שיצטרף לוני ווקר. איש לא יופתע אם הם ימצאו עצמם מחוץ לפלייאוף אבל אני מאמין בקסמיו של הזקן.
  7. פורטלנד – חלק סבורים שהיא נחלשה, חלק סבורים שהתחזקה, קשה לומר אבל אני במחנה הראשון. מה שבטוח שהם העיפו את כל "הנגרים" למיניהם וכי הקבוצה הקודמת הגיעה לתקרה המקסימלית. תהייה להם פחות הגנה, יותר התקפה אבל לא הייתי בונה על הוד ובייזמור שירימו אותם מעלה. נורקיץ' גם צפוי להיעדר לא מעט. כל אלו יחד מסמנים את הבלייזרס כמועמדת מס' 1 לצאת מחבורת הפלייאוף. עם זאת, אני מאמין שדמיאן וסי ג'י יספיקו לפלייאוף ממקומות 6-8. מעל מקום 6 יהיה הפתעה אדירה.
  8. גולדן סטייט – קרי נשאר לבד במערכה וקבוצה שהייתה גם כך רכה הפכה לעוד יותר רכה. אמנם סטפן וראסל זה קו גאנרים, אבל הגנה לא תראו שם. דריימונד ימשיך לדעוך אחרי החוזה הגדול שקיבל ומי שבונה על קולי סטיין ולוני שיעשו משהו שיהיה להם בהצלחה. הם יצטרכו לשרוד עד חזרתו של קליי בסביבות פברואר ואז יהיה להם יותר קל. אני, בכל אופן, סבור שכוכב בסדר הגודל של קרי מספיק לפלייאוף בכל קבוצה והוא הולך לתת עונה אישית מהסרטים ולקחת אותם לפלייאוף. עם קליי בפלייאוף היא תהיה יריבה מסוכנת לכל קבוצה למעט הקליפרס.
  9. סקרמנטו – הרבה צופים להם שיפור אבל לדעתי ידרכו במקום. עם זאת, לא נופתע אם יצליחו להשתחל לפלייאוף ולהצדיק את האמונה. כשרון יש שם לא מעט אבל חסרה הגנה ומאמן בסימן שאלה. השאלה האם באגלי יקבל מקום בחמישייה לצידם של פוקס, הילד, בארנס. מהספסל צפויים לעלות קורי ג'וזף, בוגדנוביץ' אחרי אליפות עולם נהדרת, אריזה, בייליצה, הולמס/דדמון. קבוצה שתרוץ המון ובהחלט מסקרנת. מקומות 6-10 זה הטווח שלהם.
  10. דאלאס  דונצ'יץ' הראה את כישוריו בעונה שעברה והעונה ינסה להצדיק את דירוג ESPN שלו שדירג אותו 16 בליגה. הוא אמור להשתדרג, קרלייל יקווה שפורזינגיס לא יהיה בלוף ויראה יכולת של אולסטאר, הארדוואי ג'וניור יהיה אחראי על אספקת הנקודות לצידם, ג'סטין ג'קסון יצטרך לתת יותר שלשות ממה שנתן בסקרמנטו והיתר יעשו את העבודה השחורה. לצערם, הם במערב ולפלייאוף זה לא יספיק.
  11. פיניקס – רוביו, בוקר, אוברה, סאריץ' ואייטון זו חמישייה כשרונית מאד ולא להרבה קבוצות יש 2 אולסטארים בפוטנציה. אולם, אין ספסל, אין מאמן וכנראה גם אין הנהלה. הגעה לפחות ל-33 ניצחונות ושיפור גדול של אייטון הם המינימום שהם צריכים להוציא מעונה זו. פחות מזה – כישלון עצום.
  12. ניו אורלינס  קבוצה עם הרבה שחקנים בינוניים וציון אחד בלי קליעה יחד עם איכות המערב זה המקום הגבוה ביותר עבורם לטעמי.
  13. אוקלהומה – פול, אלכסנדר, פרגוסון, גלינארי ואדאמס זו חמישייה לא רעה אבל בספסל זה רק שרודר עם חוטבי עצים. אני מאמין שהם יתפרקו במהלך העונה ויטרידו את אדאמס, גלינארי, שרודר ואולי גם את פול אם מישהי תרצה אותו.
  14. מינסוטה – קבוצה מאד חלשה ורכה. קא"ט ינסה לשפר סטטיסטיקה אישית, מוויגינס לא תבוא ישועה.
  15. ממפיס – עם כל הכבוד לג'ה מוראנט ולג'קסון ג'וניור החביבים, הקבוצה הכי חלשה במערב על הנייר לעונה זו.

תארים קבוצתיים:

אלופה: לוס אנג'לס קליפרס.

הפתעת העונה: שיקאגו בולס.

אכזבת העונה: טורונטו ראפטורס.

תארים אישיים:

חמישיות העונה:

ראשונה: קרי, הארדן, קאווי, יאניס, אמביד.

שנייה: לילארד, ווסטברוק, לברון, דיוויס, יוקיץ'.

שלישית: ג'מאל מורי, קמבה ווקר, פול ג'ורג', למרקוס אולדריג', רודי גובר.

חמישיות ההגנה:

ראשונה: מרקוס סמארט, פול ג'ורג', קאווי, יאניס, אמביד.

שנייה: ג'וש ריצ'רדסון, דרק וויט, ג'ימי באטלר, אנתוני דיוויס, גובר.

חמישיית הרוקיז:

ג'ה מוראנט, קובי וויט, אר ג'י בארט, רוי האצימורה, ציון וויליאמסון.

תארים:

MVP: קאווי לאונרד.

שחקן ההגנה של העונה: אמביד.

מאמן העונה: דוק ריברס.

רוקי העונה: ציון וויליאמסון.

השחקן המשתפר של העונה (שנה 3 ומעלה): זאק לאבין.

השחקן השישי: לואיס וויליאמס.

סקר פתיחת העונה:

 

לפוסט הזה יש 29 תגובות

  1. ההרגשה שלי היא שהסלטיקס יפתחו לא משהו אבל ישתפרו עם הזמן ויסיימו באחד מ 3 המקומות הראשונים במזרח.
    הם יפלו רק בחצי גמר המזרח או בגמר המזרח. את התקוות שלי אני תולה בהייווארד. אני מאמין שממנו תבוא הישועה. הסלטיקס יצטרכו להחביא את קנטר בהגנה אם זה אפשרי או שיתנו הרבה דקות לוויליאמס III.
    הקטנת הציפיות ע"י הפרשנים משמחת אותי כי הם באים להוכיח לכל המספידים ויבואו במוטיבציה מיוחדת גבוהה.

  2. תודה שמעון. אחלה ניתוח. המערב ממש לא צפוי השנה, קבוצות כמו הקינגס, המאבס, נ״א ואפילו הלוחמים הרוקטס והלייקרס מאוד לא צפויות. המזרח הרבה יותר מסודר וצפוי וכרגיל כל הנמושות עדיין שם.

  3. אני מהמר שרוקי העונה יהיה רוי האשימורה או זאיון.
    מויפי יאניס או הארדן
    שחקן הגנה דיוויס
    וושינגטון וטורנטו יהיו בפליאןף
    פליקנס בפליאוף
    אלופה לייקרס

  4. תודה שמעון.
    אני משוכנע שהקליפרס לא יסיימו ראשונים במערב אלא איפשהו באזור של מקום 4.
    במזרח זו פילי במקום הראשון עם עונה אדירה של בן סימונס המושמץ (חכה, חכה..).
    הפלייאוף זה עולם אחר. לא אתפלא אם יהיה גמר אינדיאנה-דנבר.

  5. תודה על הפוסט
    סן אנטוניו בינונית על הנייר, אבל אם היא בריאה היא עלולה להפתיע את כולנו ולהגיע לגמר המערב

    1. מסכים מאוד על טורונטו עם דעתך אשך. זלזול לא ברור בהם שמעון, בטח שאלו שמתחת לא התחזקו יותר מדי.
      אני הולך בדעת מיעוט על מורנאט רוקי העונה…יוטה תהיה טופ 3 במערב .

  6. הסתקרנתי אז קפצתי למגדת העתידות שלי עם רשימת השאלות שלך.
    להלן תשובותיה:
    .
    1. לאיפה בוסטון תגיע? האם הם יראו כמו נבחרת ארה"ב באליפות העולם? האם קמבה יצליח להתעלות על קיירי? האם טייטום ובראון יצאו מהסלאמפ אליו נפלו ויגשימו את הפוטנציאל? האם היוורד יחזור לעצמו? האם הקסם של איינג' תם?
    – שאל את רזי. רק הוא יודע.
    2. מה יקרה בפילדלפיה? האם ברט בראון יצליח סוף סוף להגשים את הפוטנציאל של הקבוצה ולקחת לפחות את המזרח? איך ישתלבו הורפורד וריצ'רדסון בקבוצה, האם אמביד יגיע סוף סוף לפלייאוף? כמה נזק יעשה בן סימונס בפלייאוף?
    – חרגיל. לא. לא משהו. כן. יותר.
    3. האם הבאקס ירדו ביכולתם אחרי שאיבדו את ברוגדון ומירוטיץ?
    – כן
    4. האם צעירי הבולס יתחילו להגשים את הפוטנציאל ולהגיע לפלייאוף?
    – לא
    5. האם אינדיאנה מסוגלת לאיים על כתר המזרח ומקומות 1-2 בעונה הסדירה?
    – לא. בגלל הפציעה של אולדיפו
    6. האם טריי יאנג יתחיל להפציץ ולהתפוצץ בעונתו השנייה? ומה יעשה חברו קולינס
    – לא. יהיה טוב ממנו
    7. מה יהיה עם באטלר ומיאמי?
    – שידוך משמיים. בטוח יותר טוב ממך והגננת.
    8. האם ראס יסיים עוד עונת טריפל דאבל ביוסטון? והאם הוא והארדן יביאו אליפות בהזדמנות האחרונה שלהם כנראה?
    – לא. לא ולא
    9. האם דנבר תהיה קונטנדרית ריאלית לפלייאוף?
    – כן
    10. האם הקליפרס ידרסו את הליגה ויביאו אליפות ראשונה או שיהיה שם כשלון גדול?
    – כן לשאלה הראשונה. תפסיק לשאול הכל פעמיים
    11. האם לברון יצליח לכפר על הכשלון בעונה שעברה? ואיזה יכולת יציג לנו אנתוני דיוויס?
    – לא. חרא. יקלע כמה שלשות, יעמיד מספרים סבירים אבל ללא אימפקט
    12. האם דונובן מיצ'ל יהפוך לסופרסטאר ויוביל את הג'אז לפחות לגמר המערב?
    – כן
    13. האם הסאנס יאיימו על הכניסה לפלייאוף והכשרון שם יוגשם הלכה למעשה?
    – חחחחחח. אה, אתה מצפה לתשובה. לא.
    14. האם לוקה יתן מספרים טובים יותר העונה ויקח את המאבס לפוסט סיזן?
    – yep. הוא גם חתיך אש. תראה – קניתי פוסטר!
    15. האם סטפן קרי הולך להתפוצץ לבדו ולקטוף את תואר ה-MVP ומלך הסלים?
    – כן ולא
    16. האם סקרמנטו תבצע קפיצה נוספת?
    – אכן כך
    17. האם פורטלנד תתחזק או תיחלש?
    – ב'
    18. האם ציון וויליאמסון הוא הדבר האמיתי ואיך ישחקו השקנאים?
    – כן, אבל לא העונה. מהר ומלהיב.
    19. מי יתן עונת פריצה מטורפת?
    – תופתע אבל תמסור לשמעון שלך – לונזו בול!
    20. מתי יוטרדו הולידיי, ביל, אדמס, באטלר, אינגראהם, פול, גלינארי, מארק גאסול, לאורי וכו' אם בכלל?
    – למי אכפת?

    1. . האם ראס יסיים עוד עונת טריפל דאבל ביוסטון? והאם הוא והארדן יביאו אליפות בהזדמנות האחרונה שלהם כנראה?
      – לא. לא ולא
      LOL LOL LOL….
      🙂

    2. אשך אני לגמרי עם הגננת בעניין לונזו, הצבעתי לו השחקן המשתפר של העונה. יצא מהסיר לחץ של הלייקרס בעונה החולפת, מתרחק מהשטויות של אבא. ראש נקי ופנוי להוכיח שיש לו כדורסל .

  7. מערב
    1-דנבר
    2-לייקרס
    3-יוסטון
    4-קליפרס
    5-יוטה
    6-גולדן סטייט
    7-פורטלנד
    8-סקרמנטו
    9-סן אנטוניו(הימור שפופ יפרוש אחרי העונה הזו והאולימפיאדה)
    10-ניו אורלינס
    11-דאלאס
    12-פיניקס
    13-מיניסוטה
    14-ממפיס
    15-אוקלהומה

    סיבוב ראשון בפלייאוף
    דנבר-סקרמנטו-דנבר
    לייקרס-פורטלנד-לייקרס
    יוסטון-גולדן סטייט-יוסטון
    קליפרס-יוטה-קליפרס

    חצי גמר המערב
    דנבר-קליפרס-קליפרס
    לייקרס-יוסטון-לייקרס

    גמר המערב
    לייקרס-קליפרס-קליפרס

    מזרח
    1-פילדלפיה
    2-מילווקי
    3-בוסטון
    4-אינדיאנה
    5-טורונטו
    6-ברוקלין
    7-מיאמי
    8-אורלנדו
    9-שיקגו
    10-דטרויט
    11-אטלאנטה
    12-ניקס
    13-קליבלנד
    14-שארלוט
    15-וושינגטון

    סיבוב ראשון בפלייאוף
    פילדלפיה-אורלנדו-פילדלפיה
    מילווקי-מיאמי-מילווקי
    בוסטון-ברוקלין-בוסטון
    אינדיאנה-טורונטו-אינדיאנה

    חצי גמר מזרח
    פילדלפיה-אינדיאנה-פילדלפיה
    מילווקי-בוסטון-מילווקי

    גמר מזרח
    פילדלפיה-מילווקי-מילווקי

    גמר נבא
    מילווקי-קליפרס-קליפרס

  8. אם וי פי-ניקולה יוקיץ
    מאמן העונה-מייק מלון
    שחקן ההגנה של העונה-לא יודע
    השחקן המשתפר-גייסון טייטום(עדיין לא ויתרתי עליו)
    השחקן השישי-כרגיל לו וויליאמס.
    הרוקי-ציון

  9. אלופה – לייקרס, לאחר סדרה לפנתאון ב 6 משחקים מול הקליפרס, וסדרה יותר קלה מול הבאקס.
    אמויפי – דייויס או קרי, נלך על דייויס
    מאמן השנה – סניידר, ודנבר נעצרת רק מול אחת הלוסאנג'לסיות
    שחקן ההגנה – אמביד
    הקבוצה המפתיעה של העונה – דאלאס

  10. תודה על הפריוויו, שימון.

    הדירוג שלי:
    פילדלפיה (אלופה)
    אינדיאנה
    מילווקי
    בוסטון
    טורונטו
    נטס
    אורלנדו
    אטלנטה
    מיאמי
    שיקגו
    דטרויט
    ניו יורק
    שרלוט
    קליבלנד
    וושינגטון

    מערב:
    קליפרס
    דנבר
    יוטה
    יוסטון
    לייקרס
    פורטלנד
    גולדן סטייט
    דאלאס
    סן אנטוניו
    סקרמנטו
    OKC
    ניו אורלינס
    פיניקס
    מיניסוטה
    ממפיס

    רוקי: RJ בארט – יתחיל את העלייה של ניו יורק – למרות ערימה מיותרת של PF
    מבחן הטפשות: לצאת נגד הפופ – ס"א מחוץ לפלייאוף.
    מאמן: ברט בראון
    MVP: אמביד

  11. תודה שמעון. מעניין.
    ולפינת האנומליה הסטטיסטית – למרות שהלייקרס זכו רק ל-18% מקולות הבוחרים לקחת את המערב, עדיין קיבלו 21% מהקולות לזכות בתואר הכללי. כל הכבוד לאותם 3% שמאמינים שהם ינצחו את המזרח… [בכל זאת – אולי זו התנייה פבלובית שכזו – שלברון לוקח את המזרח בכל מקרה…]
    ולמי שדאג – מספר ההצבעות זהה כמעט לחלוטין (267 ו-268), אז זו לא בעיה "מדומה"

  12. תודה רבה שמעון, ההימור שלי הוא דווקא על עונה חלומית של לברון ודיוויס וזכייה שלהם באליפות, וכל זה למרות שיוסטון יסיימו את הקונפרנס במקום הראשון.

  13. אחלה סיקור באופן כללי.
    .
    כמה דברים –
    *טורונטו יסיימו במקום הרביעי

    .*הקנגרו הצעיר הולך להפתיע ולאמביד ,בעזרתו האדיבה של ביג אל יהיה אוויר ברבע הרביעי של המשחקים כך שיש תחושה שהם אלו שיגיעו לגמר מהמזרח.
    .
    *דאלאס יכנסו לפלייאוף
    .
    *ניו אורלינס יפלו ממש בדקה ה90
    .
    *פורטלנד נחלשה הגנתית ולכן הם מחוץ לפלייאוף
    .
    *הלייקרס יפלו חזק ויצאו משם כל מיני סקנדלים (האורד מציץ לשחקנים במקלחת) ולברון יבקש עזרה מינואר-פברואר.
    .
    *משאלת 💓 – הרוקטס לוקחים אליפות
    אמביד מול ראס 🤗🤗
    .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט