אירועי דיומא – 07.08.19

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366.jpg

היום המשך משחקי סיבוב המוקדמות ה-3 של ליגת האלופות.

כדורגל / ניר מועלם

ליגת האלופות סיבוב המוקדמות ה-3 :

20:00 פורטו(פורטוגל) – קרסנודר(רוסיה) : המשחק הזה שייך כמובן למסלול הלא אלופות כאשר פורטו החזקה תפגוש את קרסנודר מרוסיה כאשר אין ספק שפורטו היא הפייבוריטית במפגש הזה, אומנם הליגה הרוסית התחילה וכבר אחרי ארבעה מחזורים קרסנודר עם 7 נקודות מתוך 12 אפשריות אך עדיין ולמרות הכושר העדיף אין ספק שהסגל של פורטו הרבה יותר איכותי משל הרוסים ואני חושב שפורטו תהיה חייבת לנצח בהפרש של 2-3 שערים לפחות בדרגאו היום כדי להבטיח לעצמה עלייה לשלב הבא. פורטו אומנם מכרו הקיץ 3 שחקנים הרכב(פליפה,מיליטאו וסילבה) אך אל תדאגו להם כי הם גם דאגו לבזבז קרוב ל-45 מיליון יורו על רכש. אגב צריך לציין את העובדה שקסיאס לא ישחק העונה במדי פורטו והוא הודיע שהוא לוקח שנה חופש מהמשחק, ככל הנראה כדי להיות ליד אישתו, שרה קרבונרו שחלתה בסרטן(המון בריאות).  הימור – פורטו.

20:45 איסטנבול בשאקשיר(טורקיה) – אולימפיאקוס(יוון) : עוד קרב מסקרן במסלול הלא אלופות יפגיש את בשאקשיר שפיספסה את האליפות בעונה שעברה רק במחזורים האחרונים, מול אולימפיאקוס שסיימה שניה בליגה אחרי פאוק בהפרש של 5 נקודות. הליגות בשתי המדינות עדיין לא החלה אך אולימפיאקוס כבר שיחקה שני משחקים רשמיים ובמסגרת הסיבוב ה-2 של ליגת האלופות כאשר היא שיחקה מול ויקטוריה פלזן הצ'כית ואחרי 0-0 בחוץ במשחק הראשון הגיע הגומלין ביוון שם אולימפיאקוס פירקה את פלזן עם 4-0 מוחץ. שחקנים מובילים ב-בשאקשיר: גאל קלישי המגן הצרפתי, ארדה טוראן הטורקי שהיה בברצלונה, אליירו אלייה הקיצוני ההולנדי, דמבה בה הסנגלי ורוביניו. כאשר בסגל של אולימפיאקוס ניתן למצוא גם כמה שמות מעניינים כמו : רובן סמדו הבן לאומי, צמד היוונים הבלתי נגמרים – פאפאדופולוס וטורוסידיס, עלבדלוואי הנורבגי הבן לאומי וכמובן בראש הרשימה ניצב לו מתיאו וולבוואנה הנהדר. הימור – המשחק הראשון נערך בטורקיה ואני חושב שזה יתרון ליוונים כי הם יעבירו את ההכרעה ליוון למגרש הביתי שלהם, אני חושב שכאן יסתיים בתיקו ואז בגומלין אולימפיאקוס ינצחו, בדיוק כמו שהם עשו בסיבוב ה-2 מול פלזן.

21:00 קלוז(רומניה) –סלטיק(סקוטלנד), ספורט 4 : במסלול האלופות נוכל לצפות במשחק שבו מכבי תל אביב יכלה להיות אילו הייתה עוברת את קלוז הרומנית אך לא זה המצב. אין ספק שסלטיק פייבוריטית למפגש הזה אך כבר כמה שנים טובות שמשהו לא מספיק עובד לסלטיק במפעלים האירופאיים, ואני לא יודע להסביר מה, אולי רק העובדה שהליגה הסקוטית ירדה ברמתה ואז זה משפיע עליהם במפעלים האלו, אך עדיין היא עדיפה כל קלוז' בכל חלק של המגרש. צריך להזכיר שתי עובדות על סלטיק: כאשר הראשונה היא שניר ביטון ואל חמיד הישראלים משחקים בקבוצה ואני מאמין שנראה את ביטון פותח ולגבי אל חמיד לא בטוח כי הוא נפצע קצת בשבת, והעובדה השניה היא שקיירן טירני הקפטן של סלטיק ככל הנראה לא ישחק וזה עקב כך שהוא קרוב לחתימה בפריימר ליג האנגלית. הליגה הרומנית התחילה ואחרי 4 מחזורים קלוז במקום השני עם 10 נקודות ואילו הליגה הסקוטית נפתחה בשבת האחרונה עם ניצחון מהדהד של סלטיק 7-0! על סט ג'ונסון. חשוב לציין שגם סלטיק וגם קלוז כבר עברו שני סיבובים במוקדמות כאשר קלוז עברה את אסטנה עם 3-2 בסיכום הכללי ואת מכבי תל אביב עם 3-2 גם כן בסיכום הכללי, ואילו סלטיק עברה את סראייבו עם 5-2 ואת נומה קאליו האסטונית 7-0. הימור – המשחק הראשון ברומניה אך עדיין אני לא מאמין שנראה כאן הפתעה ואני מהמר על ניצחון חוץ של סלטיק, כל תוצאה אחרת תהיה הפתעה של הרומנים.

21:00 באזל(שוויץ) – לאסק לינץ(אוסטריה) : עונה שעברה הייתה הפתעה לשתי הקבוצות, כאשר מצד אחד באזל הופתעה על ידי יאנג בויז שלקחה את האליפות ומצד שני לאסק לינץ הפתיעה את עצמה וסיימה במקום ה-2 בליגה והבטיחה לעצמה את המקום בליגת האלופות(באוסטריה יש גם פליאוף על אירופה וגם אותו היא צלחה כמובן). הליגות בשוויץ ואוסטריה התחילו, כאשר בשוויץ אחרי 3 מחזורים יש לבאזל 6 נקודות ואילו לאסק אחרי 2 מחזורים גם כן עם 6 נקודות. עבור באזל זה יהיה המשחק ה-3 שלה בליגת האלופות העונה אחרי שהיא הצליחה להדיח בסיבוב הקודם את איינדהובן החזקה עם 4-4 בסיכום הכללי אך עם יתרון של שערי חוץ כאשר לאסק היא יריבה הרבה יותר חלשה מפיינורד, בנוסף אזכיר את העובדה שעבור לאסק זו הפעם הראשונה שהיא תתמודד בליגת האלופות. הימור – באזל תנצח ותסיים את ההתמודדות כבר במשחק הנוכחי.

21:15 מאריבור(סלובניה) – רוזנבורג(נורבגיה) : אחד המפגשים שיותר שווי כוחות אפשר לומר במשחקים של היום כאשר מאריבור האלופה הסלובנית תנסה להפתיע את רוזנבורג. אז הליגה הסלובנית אומנם התחילה אבל אחרי 4 מחזורים יש למאריבור רק 3 נקודות מתוך 12 אפשריות ואילו המצב של רוזנבורג לא יותר טוב כאשר היא אחרי 16 מחזורים נמצאת רק במקום ה-6 במרחק של 11 נקודות מהפסגה ומשחק חסר. גם מאריבור וגם רוזנבורג התחילו את דרכן בסיבוב הראשון כאשר מאריבור עברה את ואלור האיסלנדית 5-0 ואז את עם 4-4 בסיכום הכללי כאשר משחק הגומלין בשבדיה הלך להארכה ואחרי שנראה שהיא הולכת לעוף היא הצליחה להכניס שער בדקה ה-117 שמנע פנדלים והעלה אותה בזכות שערי חוץ עדיפים. רוזנבורג לעומת זאת התחילה את דרכה עם 6-0 על לינפילד ואז 3-2 על באטה בוריסוב. הימור – אני כאמור בעד רוזנבורג שתעבור כמובן אך אני מאמין שאת המשחק הנוכחי היא לא תוכל לנצח והיא רק צריכה לקוות לצאת עם תוצאה טובה מסלובניה שתשאיר לה סיכוי למפגש הגומלין, אני אהמר כאן על ניצחון של מאריבור בגול אך עם שער חוץ יקר מפז לרוזנבורג.


סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

האליפות הבינלאומית – שמינית הגמר

סשן 9:30:
ג'ק ג'ונס-גארי ווילסון
דייויד גילברט-מארק סלבי
טום פורד-אנדרו היגינסון
ג'אד טראמפ-ג'ו פרי
סשן 14:30:
מארק אלן-אלי קארטר
דינג ז'ונווי-ליאנג וונבו
ג'ון היגינס-גרהאם דוט
שון מרפי-ניל רוברטסון

הסיבוב השלישי של האליפות היוקרתית לא טמן בחובו הפתעות מיוחדות, מלבד אולי ההפסד של הלוחם קיירן ווילסון לטום פורד. התוצאה שקיבלנו היא איפוא שמינית גמר איכותית מאד, שתשוחק כולה היום (בפורמט של הטוב מ-11). הסשן המוקדם יפגיש את הסמי פינאליסט מאליפות העולם, דייויד גילברט, עם אלוף העולם הקודם, מארק סלבי, ואת אלוף העולם, ג'אד טראמפ, עם ג'ו פרי. הסשן המאוחר מורכב כולו ממשחקים איכותיים, ובכללם שני מפגשי אלופי עולם של ג'ון היגינס מול גרהאם דוט ושל שון מרפי מול ניל רוברטסון. שידורים ביורוספורט ב-9:30 וב-14:30.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

הטור של פולין – קטע 5

הטרגדיה הנוראית בקטע הקודם, שקיפחה את חייו של הרוכב ביורג לאמברכט, הפכה את קטע 4 לרכיבת זכרון עבור הרוכב, ללא אלמנט תחרותי. הדבוקה רכבה יחדיו, כשבראשה רוכבי קבוצת לוטו סודאל, שבשורותיה רכב למברכט. בסיום הקטע, ששת רוכבי הקבוצה חצו את הקו מחובקים, ופרשו מייד לרכב הקבוצה.

קטע 5 ינסה להחזיר את המירוץ לפסים השגרתיים, גם אם בטונים נמוכים יותר. זהו קטע גבעי עם טיפוס אחד קשה יחסית לקראת סופו, ושלוש הקפות המסתיימות בעלייה קלה בסיומו. התוואי הזה מקשה להמר על מנצחים, אך נראה שיש כאן יתרון לאול אראונדרים מסוגם של בוב יונגלס, מאטיי מוהוריץ' או דייגו אוליסי. היתרון הזעיר שיש למוביל פסקל אקרמן בראשות המירוץ יביא לכך שמנצח הקטע יהיה צפוי לעלות להובלה במירוץ כולו. שידור ביורוספורט 2 ב-16:15.

 

 



לפוסט הזה יש 6 תגובות

  1. קצת על תוצאות משחקי אתמול בסיבוב המוקדמות ה-3 של ליגת האלופות:
    קרבאח הפתיעה ובגדול כאשר ניצחה בחוץ את אפואל ניקוסיה 2-1, וחבל מבחינתה שהיא ספגה את השער המצמק בדקה ה-95 כי היא יכלה להגיע לגומלין עם 2-0 שכבר די סוגר את הסיפור אך עם 2-1 המצב שונה, אך היא בעמדה נהדרת לעלות לשלב הבא.
    פאוק סלוניקי חילצה 2-2 מול אייאקס בבית, תוצאה יחסית סבירה כי מצד אחד היא לא הפסידה אבל מצד שני היא חייבת לנצח את אייאקס באמסטרדם או לעשות תיקו של 3-3 ומעלה, כך שאני די חושב שאייאקס עשתה את העבודה אתמול, בנוסף הם היו הרבה יותר טובים מפאוק.
    דינאמו זאגרב כנראה היא לא אותה קבוצה שבאר שבע פגשה בשנה שעברה אחרת אין לי איך להסביר את העובדה שבבית הם עשו רק 1-1 מול פרנצוורוש שמבחינתה השיגה תוצאה נהדרת לגומלין, אבל עדיין לדעתי הפייבוריטית היא זאגרב.
    קלאב ברוז הצליחה לנצח את דינאמו קייב 1-0, אך לא בטוח שזה יספיק לגומלין בקייב, נצטרך לחכות ולראות.
    הכוכב האדום וקופנהגן נפרדו ב1-1 בסרביה שזו תוצאה טובה לדנים לקראת הגומלין ושם אני מקווה שהם יצליחו לעבור את הסרבים.

  2. בשקשיר – אולימפיאקוס בשנות ה-50 וה-60 היה מלחמת עולם. היום הן בוודאי מלאות בשחקנים זרים וכל עניין טורקיה נגד יוון בוודאי לא מה שהיה פעם.
    חבל שאין לנו יותר אוהדי סנוקר באתר.
    תודה לכל העוסקים במלאכה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט