מיני מעורב לששי בערב

LeBron James

1.לברון נישבר מהביקורות. הוא מתכונן להחזיר 'רעל'

ללברון נישבר, בואו נגיד, מדויד גריפין. נישבר לו גם מכל הביקורת עליו כשהוא קפץ וניתר כאבא משוגע על הסלאם דאנק – יפהפה כשלעצמו כמו שאומרים החברים שלי מקרית חיים – של בנו ברוקי (https://larrybrownsports.com/basketball/jayson-tatum-lebron-james-celebration-criticism/506845).

אבל זה דבר מינטורי. על זה הוא יתגבר .

מה שאוכל אותו עד התא האחרון בכף רגלו המעוותת הוא מה שאמר עליו הבוס הקודם שלו בקליבלד דייויד גריפין.

לברון אמר שהכתר שלו ניפגע והושפל, והכתר ("THE THRONE" – לא הפה של לברון, רק שתבינו, אלא 'הכתר') עומד לשפוך את ה-ETHER שלו בלי להחזיק שום דבר.

ל-ETHER ישנם כמה פרושים, אבל אחד מהם הוא רעל, ורעל הוא עומד לשפוך.

הנה:

James tweeted on Thursday that the “throne” had been messed with too much and said he had some “ether coming soon! (https://twitter.com/hashtag/JamesGang?src=hash

*על הביקורת על השתוללותו עם הדאנק של בנו…

*על שגריפין אמר ל-SI שתמיד היו לו שאלות בקשר לרצונו של לברון לנצח מעל ומעבר המספרים האישיים…(https://www.si.com/nba/2019/08/01/david-griffin-pelicans-rebuild-zion-williamson-anthony-davis-trade-lebron-james-cavaliers

*גריפין אמר שדבריו מכוונים בעיקר ללברון שאחרי האליפות הראשונה. היה לו מין 'שובע'. היה לו מבט כשל שאחד שעשה את שלו. הוא שיחק והתנהג כאילו הוא בעצמו לא מאמין שניתן להשיג עוד אליפות.

“There wasn’t a lot else for him,” Griffin told SI. “I don’t think he’s the same animal anymore about winning.

גריפין אמר: משהו לא נראה לי בעובדה שלברון מקבל את כל הקרדיט על הנצחון, וכמעט לא מקבל בקורת על ההפסד בעונה הבאה. משהו לא מסתדר כאן בראש.

זה היה משפט קשה מאד ללברון לקרוא:

“Everything we did was so inorganic and unsustainable and, frankly, not fun. I was miserable,” Griffin says. “Literally the moment we won the championship I knew I was gonna leave. There was no way I was gonna stay for any amount of money.”

If James needed any extra motivation entering the season beyond simply missing the playoffs last year, Griffin questioning his hunger to win is sure to get it done. It seems James is already ticked off, and that could be bad news for the rest of the league, just as Magic Johnson has predicted.

2. לקליי נמאס מ'סוף סיפור הווריורס'. מכנה את הספקנים "IGNORANT"

3. הטניסאית לשעבר אנה קרניקובה במלוא הדרה

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 35 תגובות

  1. "לברון נישבר מהביקורות. הוא מתכונן להחזיר 'רעל'
    רעל הוא נותן בנדיבות כבר שנים,שהכיעור המהלך יסתכל בראי,
    הוא הביא את כל הגועל על עצמו,מה שהוא סיפק בנדיבות חוזר בנדיבות,
    https://www.skysports.com/nba/news/36226/11775396/david-griffin-describes-working-with-lebron-james-as-miserable
    שיחנק הנרקסיסט החולני

    1. כל מילה. שהוא היה בשיא היה שווה לאכול את החרא. היום… הוא היה פני הליגה פחדו לדבר נגדו כולם היו כמו דגים. דוראנט היה הסנונית הראשונה עונה שעברה. איזה עונה מצפה לנו בלייקרס מנחם יפגיז מעורבים חכו לקראת פברואר שיהיה דיבורים על כוכב שלישי שהוא ינסה להחתים תמורת חצי קבוצה איזה ביל או באטלר 🤣🤣🤣

  2. חחחחחחחחחח.
    "לברון לא זוכה לביקורת". המשפט הכי מטומטם אי פעם.
    אין ספורטאי בעולם שקיבל כל כך הרבה ביקורת, שנאה, תיעוב, על כל צעד שני שלו. יש גופי מדיה ופרשנים שעשו מזה קריירה שלמה, עד היום. יש צבאות של "אוהדים", שהדבר הראשון (לפעמים היחיד) שמחבר אותם ל-NBA, זה הביקורת והשינאה ללברון. "לא זוכה לביקורת". חחחחח ענק

  3. בלי לברון, דיוויד גריפין היה במקרה הטוב, מתכונן עכשיו לאכול מרק קניידלעך בבית חב"ד עם דיוויד בלאט ואנדרו וויגינס, אחרי עוד עונה של 20 נצחונות.

    1. מה העניינים נורטון?
      הייתי נועל את הפלול ואת נתניהו בחדר,וזורק את המפתח לפח,
      מאחל לקרציה השחורה ,פרישה מהירה לפח זבל ההסטורי

    2. יש הרבה מאוד ביקורת מוצדקת, כמעט שום דבר שקשור לכדורסל נטו: מגלומן, נרקיסיסט, פאסיב-אגרסיב, שתלטן, הראש כל הזמן חושב הלאה כמו יזם וזה לא תמיד נחמד, נראה בנאדם שממש לא כיף לשבת איתו לכוס בירה ובטוח לא פשוט לשחק איתו (בעצם תחתיו. אבל גם ליד מסי וקובי קשה לשחק), ומה שעשה לבלאט – צורב מאוד כמובן.
      מבחינה כדורסלנית, השחקן הכי טוב של הדור החדש, האול-אראונד הכי טוב בליגה מאז ומעולם, העמיס על הגב כמה קבוצות די אומללות אפילו עד לגמר (וכשהוא העז להפסיד, זה נזקף לרעתו! לא ייאמן), הסדרה הכי גדולה של שחקן NBA מאז ומעולם בגמר 2016, ויש עוד הרבה, אבל בעיקר – לברון הוא הסיבה מס' 1 שאנשים בכל העולם נצמדים ל-NBA כבר 10-15 שנה, love him or hate him. אני אגב עברתי מצד א' לצד ב' ושוב לצד א'…
      מבחינה ציבורית – רול מודל להרבה מאוד אנשים, פילנתרופ מעורר השראה (מילגות מלאות לקלוג' ל-3000 צעירים חסרי כל, זה עשרות מילונים), גיבור מעמד ה"פועלים" (עלק) של כדורסלני ה-NBA, פוליטי בלי לפחד וזה לא שכיח, ומהצד היותר צודק לדעתי.
      אפשר לחלוק על הכל מצדי, אבל להגיד שלברון לא ספג אף פעם את הביקורת והאשמה – זה הכי מגוחך, ואין פה מי לא יסכים.

      1. אוקי תודה על ההתייחסות
        .
        נראה לי שהאמת היא איפשהו באמצע כי בסופו של יום היחסים הבינאישיים שלו לדעתי כן משפיעים על המשחק שלו ועל המוכנות שלו לא לשחק ב"לברון סיסטם". אני חושב שהשנה הקרובה תהיה סופר קריטית למורשת שלו – אם הוא מצליח להסתדר עם דייוויס ולשפר אותו או שדיוויס ילך אחרונית.
        .
        לגבי התרומות שלו אם הוא לא ישתמש בזה ליום שאחרי הכדורסל בצורה צינית אני בהחלט יהיה מהמעריצים הגדולים שלו עם כל הבעיות הבינאישיות שלו. אי אפשר שלא להוריד את הכובע בפני התרומה שלו למי שאין לו והגשמת חלומות לאנשים חלשים יותר.

  4. לברון סתם מנסה להדליק קצת אש/מוטיבציה לקראת העונה הבאה. הוא מרגיש שקצת לא סופרים אותו.
    בלי שום קשר, הוא צריך לעוף מהמשחקים של הבן שלו, לטובת כולם.

  5. לברון בירידה. אלו שהוא דרך עליהם שנים מתחילים להעז לשחרר שרואים את הדם. דוראנט התחיל את הניגוב עונה שעברה ועכשיו יש קופצים על העגלה. זה ברור אבל לברון הוא has been הוא לא יביא אליפויות בלי עוד איזה סופרסטאר בלייקרס.הזמן שלו עבר. הוא יעמיד סטט נחמד עדיין אבל כל עונה הוא רק ירד וירד אין מי יביס את הזמן גם לא התאגיד.

  6. אני לא מבין מה גרם לגריפין לצאת בהצהרות האלה, ממש לא מקצועי ולא מכובד "להיכנס" ככה בשחקן פעיל, ועוד אחד שהעביר לו חצי מהסגל במועדון הנוכחי.
    .
    אם אני אדם סילבר אני מרים לו צלצול, נותן לו שטיפה יפה, ומסביר לו שבפעם הבאה יקנס על כך. אם כל GM בליגה יתחיל ללכלך על שחקנים לא יהיה לזה סוף.

  7. כשאני אומר "לברון אוברייטד" אני מתכוון כמובן לדירוג ההיסטורי שבמדייה מנסים כל הזמן לדחוף.
    .
    לברון במקרה הטוב הוא בחמישייה השנייה בהיסטוריה .
    במקרה הפחות טוב הוא מדגדג בלחץ את העשירייה.
    .
    המספרים שלו לא ישנו לי את הדירוג .
    הוא השחקן עם הרבה אוהדים בתקשורת אשר מגוייסת יום יום בכדי לפמפם את הנרטיב שסטט' אישי עדיף על טבעות אליפות .
    .
    שחקן שכבר 3-4 שנים אינו מחויב בצד ההגנתי (אתם מתארים שחקן שנה ראשונה דוחף את מייקל או קובי לעשות הגנה?) אבל הוא עדיין נחשב בעיני רבים כשחקן הטוב בעולם.
    .
    יש המושג החדש אשר נקרא
    " the best two way player"
    בשביל שהטייטל "השחקן הטוב בליגה" לא ילקח מלברון חס וחלילה.
    בשבילי מי שמשחק הכי טוב בהגנה ובהתקפה ברמה הגבוהה ביותר הוא גם השחקן הטוב ביותר באופן כללי.
    .
    בסופו של יום האדרת שמו של לברון היא מוגזמת בצורה מטורפת.

    1. בחיית אדיסו
      בניגוד לדאנקן הענק לדוגמא
      לברון יתאים לכל חמישיה בכל עשור.
      גודל? יש
      פיזיות? יש
      קליעה מייד ראנג' ,חדירה? יש
      שלשות ? יש
      מסירה? יש
      הגנה ? הייתה בהחלט זה עיניין כנראה של רצון
      אבל זכורות לי התקפות שהוא שומר על מאנו פארקר ודאנקן בהצלחה מטורפת
      הייתי שמח לדעת מי לפניו?
      פציעים בעלי קריירה קצרה יחסית כמו דוראנט ולארי בירד??? שלקחו אליפות בקבוצות היסטוריות?
      אדם שבא מהתחתית של התחתית עם תווית של הדבר הבא ועומד בלחץ…
      אוברייטד??? טריפל דאבל בסדרת גמר לא כמו הרדן וראסל נגד מינסוטה ושיקאגו…
      תתנצל בפני המלך

  8. תכלס, אתה צודק מיקי. מה שכן גריפין כמובן דיבר לא רק על לברון (פשוט זה מה שמביא לכולם קליקים). ראיון מעניין מומלץ לחבר אט"מ לקרוא…

  9. טורונטו-בוסטון
    פילדלפיה-מילווקי
    קליפרס-לייקרס
    גולדן סטייט-יוסטון
    דנבר-ניו אורלינס

    אלו משחקי כריסמס לעונה הקרובה

    1. יפה מאוד, כמעט פרפקט.
      הייתי מחליף את טורונטו בברוקלין. נותן לניו יורק את המשחק הגדול שלה, עם קיירי נגד הסלטיקס.
      נוכלי השיווק של ה-NBA, יודעים איך לרתק את הצופים יום שלם. המשחקים באים בסדר אחד אחרי השני, ואם אני עוד זוכר נכון, הם גם פותחים את הליג-פאס חינם, כדי שאנשים ינגסו ויתפתו להישאר.
      2 מנות ראשונות, כל הגדולות של המזרח ראש בראש. מנת ביניים מהנה, והאמת הפתעה מבחינת גודל השוק – משחק הנוער של דנבר נגד ציון והפליקנס, במהירות 200 קמ"ש. ואז ל-2 המנות העיקריות מהמערב: הדם הרע הישן של יוסטון וגולדן סטייט, והדם הרע החדש בדרבי של LA.

  10. Sources: Notable superstar return games on 2019-20 NBA schedule:

    Clippers’ Kawhi Leonard at Toronto: Dec. 11
    Lakers‘ Anthony Davis at New Orleans: Nov. 27
    Nets‘ Kyrie Irving at Boston: Nov. 27
    Rockets’ Russell Westbrook at Oklahoma City: Jan. 9.

  11. Sources: Dallas Mavericks All-Star Kristaps Porzingis makes his return to New York on Nov. 14 to play the Knicks at Madison Square Garden. Porzingis signed a new five-year, $158M maximum deal with Dallas this summer.

    1. אמל"ק: "דברי הוצאו מהקשרם".
      מופתע מגריפין. חשבתי שהוא שועל תקשורת. מה שהוא אומר מעיד על זה שהוא נפל בפח הכי שקוף, כיתה א' בתקשורת. ממה אתה כל כך מאוכזב? בוא נחשוב ביחד: מה יותר מעניין את המדיה, התחשבנות לאחור עם לברון וקבוצת האליפות – או כל מיני הצהרות אופטימיות על העתיד של הפליקנס, בלה-בלה-בלה. ממש טירון.
      יש חלקים מעניינים. במיוחד כשהוא מתאר בכנות (גם בכתבה) מבעד לעיניו, איך זה "לעבור בבת אחת מקבוצת ללוטרי, למצב של אליפות-עכשיו. לחץ עצום שגורם לסבל אישי גדול". אבל זה כבר ייבלע ברעש. גריפין טעה וכבר מתחיל לשלם…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט