מחשבות כדורסל של ראשון בצהריים / רועי ויינברג

איך מילווקי תחליף את מלקולם ברוגדון?

הבאקס ויתרו על מלקולם ברוגדון בקיץ, אבל עיבו את הקו האחורי עם ווסלי מת'יוס, קייל קורבר והשארת ג'ורג' היל. בואו ננסה לבדוק מי מהשלושה יכנס לנעלי הגארד הנהדר של מילווקי, שקלע ב-50% מהשדה, 90% מהעונשין ו-40% מהשלוש בעונה האחרונה בזמן שהוא משחק כדורסל נהדר בהגנה.

סביר שווסלי מת'יוס יפתח במקומו. מת'יוס שחקן ה-"3&D" הטוב ביותר שהגיע למילווקי במקום ברוגדון וקלע ב-61% אפקטיבי ממסירה במשחקיו השנה באינדיאנה, נתון לא רע בכלל. קייל קורבר כנראה קולע יותר טוב ממנו, אבל הפער ביניהם נמצא בהגנה כשמת'יוס שומר טוב בהרבה ויכול להחליף על כמה עמדות. קורבר ככל הנראה לא הגיע כדי לקבל 30 דקות בערב, אבל הוא שחקן שיזכה לכמות משמעותית של זמן משחק הודות לשחרור המהיר שלו, במיוחד בדקות בהן מילווקי תנסה לשחק מהר. אם הם ינסו לשחק עם הגריק פריק כסנטר העונה, סביר שקורבר יהיה איתו בחמישייה.

מת'יוס, בניגוד לברוגדון, לא שחקן יוצר. ברוגדון מסר העונה 3.2 אסיסטים על 1.4 איבודים והתרומה שלו להנעת הכדור של מילווקי הייתה חשובה במיוחד. מת'יוס מוסר פחות טוב בהרבה ולכן הוא לא השחקן היחיד שיקבל את הדקות של ברוגדון. יש גם את ג'ורג' היל שיעשה את זה. היל היה משמעותי במיוחד בפלייאוף, כשברוגדון לא היה כשיר לחלוטין, כשהוא קלע באחוזים מצויינים ומסר 27 אסיסטים על שלושה איבודים בסדרות נגד הסלטיקס והראפטורס. כשההתקפה של הבאקס תתקע, או כשמת'יוס יהיה פצוע, סביר שהיל יקבל את הדקות. אני לא חושב שנראה אותו פותח במקום ברוגדון כי הוא קצת יותר קטן ממנו ולא יכול לשמור על פורוורדים כמו רוקי העונה לשעבר, אבל הוא יזכה לזמן משמעותי.

לא הייתי פוסל את המועמדות של סטרלינג בראון ששיחק במקום ברוגדון (וטוני סנל) כשהאחרונים היו פצועים בעונה הקודמת. היתרון היחסי של הואקום שנוצר בגלל הוויתור על ברוגדון הוא הגמישות שנכפתה על מילווקי: היא לא יכולה להמשיך לשחק עם אותה חמישייה כל הזמן, בדומה לעונה הסדירה, ולהתבסס על שינויים בסגנון המשחק של אותם 5 אנשים. יכול להיות שעכשיו הרוטציה שלהם חזקה יותר ואולי זה הדבר המשמעותי בשחרור של ברוגדון לאינדיאנה, יותר מחיסכון של 84 מיליון דולר.

לאן ילך בראדלי ביל?

הוויזארדס יכולים להציע לבראדלי ביל הארכת חוזה של 111 מיליון דולר ל-3 שנים. לא סביר שהוא יממש אותה וירצה להמשיך בוושינגטון, אחד המועדונים חסרי העתיד של האן.בי.איי: אין להם אף כישרון צעיר מלבד רוי האצ'ימורה והם משלמים לג'ון וול, שלא שיחק מאז 2018 ולא צפוי לשחק עד אוקטובר 2020, 171 מיליון דולר ב-4 השנים הקרובות. ביל בשיא הקריירה עכשיו וקשה לראות אותו נשאר בקבוצה חלשה יחסית, במיוחד כשיש אפשרויות טובות יותר בחוץ. מה הוויזארדס יכולים להשיג עליו?

היעד המרכזי הוא אורלנדו. כשהמג'יק החתימו את ניקולה ווצ'ביץ' על הארכת חוזה גדולה בקיץ, הם סימנו לשאר הליגה שפניהם לניצחון עכשיו. הקבוצה שלהם צעירה מאוד, אבל הגיעה לפלייאוף בשנה הקודמת עם 42 ניצחונות כך שהיא יכולה לנצח אבל עדיין צריכה עוד אול-סטאר בשביל לעשות צעד אחד קדימה מעבר לסיבוב הראשון. ביל יכול להיות האול-סטאר הזה: הוא יודע לשחק בלי הכדור ויתאים ליד מוסרים ברמה של ווצ'ביץ' וגורדון, יודע למסור בעצמו ובגיל 25 מתאים לגילאים של השניים (גורדון בן 23, ווץ' בן 28). יש לאורלנדו נכסים צעירים שיכולים להתאים לוושינגטון בדמות ג'ונתן אייזק, מו במבה ואולי גם מרקל פולץ. אורלנדו יכולה להוסיף בחירת סיבוב ראשון ולהשאיר אצלה מספיק שחקנים בשביל להיות קבוצה שמתחרה כבר עכשיו על המקום השלישי במזרח, בזמן שהיא נותן לוויזארדס קו קדמי לשנים הבאות עם אייזק, האצ'ימורה ובמבה. חשוב לציין שאורלנדו תצטרך להעביר שחקן נוסף בשביל להשלים את הטרייד.

אפשרות מעניינת היא מיאמי. ההיט מחפשים כוכב נוסף לצד ג'ימי באטלר ויש להם לא מעט כישרון צעיר עם טיילר הירו, בחירת הלוטרי מהדראפט האחרון, באם אדביו וג'אסטיס ווינסלו בן ה-22. הקבוצה של פט ריילי סירבה להעביר שניים מהשלושה תמורת ראסל ווסטברוק, אבל ביל צעיר מראסל בכמעט 5 שנים ונראה שמתקרב לשיאו עכשיו, בניגוד לווסטברוק. יכול להיות שנראה את ההיט מוכנים להעביר את השניים, לצד חוזה נגמר כמו דיון וויטרס או מיירס לנארד. ההיט לא יכולים להעביר בחירות סיבוב ראשון עד 2025 וזה יכול לפגוע בסיכויים שלהם כמועמדים אפשריים. אין לוויזארדס אינטרס להחליף בחירות בשנים האלה עם מיאמי, קבוצה שצפויה להתחרות על אליפות המזרח במידה ובאטלר וביל ישחקו ביחד, כך שהאפשרות הזאת לא רלוונטית.

יעד נוסף, אבל פחות סביר, הוא טורונטו. פסקל סיאקם בן 24 ואחרי עונת קריירה, כשהפוטנציאל שלו נראה כבלתי נגמר. השילוב של ביל לידו, כשניק נרס על הקווים, הופך את הקבוצה לקונטנדרית. אין לטורונטו הרבה מה לתת בעסקה כזאת, אבל סביר שהיא תתבסס על או ג'י אנונבי, נורמן פאוול, חוזה נגמר וכמה בחירות דראפט. לא ברור אם זה מה שהוויזארדס מחפשים, אבל זה יכול להפוך את האלופה לקבוצה שיכולה להתחרות שוב על התואר.

ג'ואקים נואה – השחקן החופשי הפנוי הטוב ביותר

ג'ואקים נואה היה טוב העונה בממפיס. הוא שיחק 16 דקות למשחק ב-42 משחקים וקלע 7 נקודות עם 5 ריבאונדים, לצד כל מה שראינו מנואה של שיקגו: יכולת מסירה טובה מאוד לסנטר, בוקס-אאוט טוב מאוד ותנועה חכמה בלי הכדור, נוסף ללב גדול במיוחד. כשמשלבים את זה עם ניסיון פלייאוף עשיר מהשנים בבולס והגנת פוסט ברמה טובה, הוא יכול להיות סנטר מחליף לגיטימי בכל קבוצה, למרות החשש מהפציעות והגיל (33).

לאן הוא יכול להגיע? מאוד הייתי רוצה לראות אותו בבוסטון, שצריכה סנטר עם הגנה. נואה יכול לקחת דקות בקו קדמי עמוס אבל לא מוכשר במיוחד שכולל גם את רוברט וויליאמס ואנס קנטר, כשהוא נותן תרומה הגנתית ומסייע בתנועת הכדור. אצל בראד סטיבנס נואה יכול להיות שימושי מבלי להיות צריך לשחק 25 או 30 דקות בכל ערב והוא יכול לסגור את הפינה הזאת עבור הסלטיקס.

לא הייתי שולל את דאלאס כיעד פוטנציאלי. בובאן מארינוביץ' הסנטר הטבעי היחיד שלהם ברוסטר והם יצטרכו גבוה נוסף. נואה היה טוב העונה בכל הקשור לסיום בתוך הצבע עם 62.2% בטווח של עד 3 פיט מהסל, הנתון הגבוה בקריירה שלו, והתנועה החכמה שלו בלי הכדור הופכת אותו לשחקן שיכול לשחק לצד פורזינגיס ולצד דוויט פאוול. נואה יכול להיות מנהיג חשוב בחדר הלבשה צעיר ולסייע להתפתחות של פורזינגיס ודונצ'יץ', נוסף על יכולת המסירה הגבוהה שתבוא לידי ביטוי ליד לוקה ודילון רייט.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 51 תגובות

  1. תודה רבה רועי
    אני חושב שוושינגטון חייבת ללכת לבניה מחדש, יש לה אחלה שחקנים שהיא יכולה להעביר כמו וול ובראדלי ביל, כאשר את ביל הייתי מעביר העונה ואת וול עונה הבאה ככה שגם החוזה הכבד שלו יהיה פחות כבד וגם כדי שיראו שהוא חזר לעצמו( הייתי נותן לו עונה שלמה כדי לנפח את המספרים שלו ושם לו בקבוצה תפקיד ראשי), וככה מרוויח שחקנים צעירים ובחירות דראפט.
    לגבי מילווקי – הייתה טעות ענקית לא להשוות את ההצעה על ברוגדון, אני חושב שהוא הרבה יותר חשוב מבלדסו, אותו הם בחרו להשאיר, אבל בוא נבחן את זה בסוף העונה ונראה לאן בלדסו לקח אותם לעומת ברוגדון.
    לגבי נואה – מעולם לא תפסתי ממנו איזה שחקן גדול וגם בניקס הוא עשה המון בלגאן, הוא עדיין לא נחשב כשחקן טוב במיוחד בעיניי, אולי אפילו אוברייטד.

    1. מי יגע בוול? עם החוזה העצום שלו, פציעה באכילס ויותר מדי שנים שכבר הבינו שהוא לא באמת יממש את הפוטנציאל שלו (או שהוא באמת PG שיסחוב קבוצה רחוק).

      1. אם הוא בריא הוא יכול לסחוב פרוסס בקלות בשנתיים שלוש הבאות, והיתרון הכפול שלו זה שגם יש לו חוזה עצום שלא נותן לקבוצה להתחזק, וגם אף שחקן נורמלי לא ירצה לבוא לשחק איתו, אז אתה לא יכול לצאת מופסד

    2. מסכים, טעות איומה עם ברוגדון. שחקן מושלם לכל קבוצה. "הנשיא", לא סתם קראו לו ככה. המבוגר האחראי, בלי אגו, פילר איפה שצריך…
      חשבתי שמאז פרשת הארדן, קבוצות כבר לא מתקמצנות על כמה גרושים (הכל יחסי), כשמדובר בבסיס של הקבוצה, ועוד כזו שטוענת לאליפות. פטאלי, פטאלי, פטאלי. להשאיר את בלדסו עם ג'ורג' היל, ווס מת'יוס, סטרלינג בראון, טוני סנל…. זה רע כמו שזה נשמע.
      מחדל ברוגדון, ביחד עם העזיבה של מירוטיץ', מחלישים באובר-אול את הבאקס. הסיכויים שלהם צנחו (פילי לטעמי חזקה יותר, חכו כשתתחבר), בטח מול הנמר שייצא מהמערב.

      1. +100 הנשיא של מילווקי אדיוט. לוותר על שחקן של 90 40 50 שגם עושה הגנה בשביל קצת מס מותרות…. וכל זה, כשהוא משלם סכום דומה לבלדסו, רכז שהפסיד את המקום שלו בחמישייה לגורג' היל, ומקסימום למידלטון, שזה אוטו פורטר משודרג.

        הלוואי ואינדיאנה יעיפו את מילווקי בפלייאוף

      2. כל מילה. לדעתי ההיסטוריה תוכיח שזה שידור חוזר של הארדן ואוקלהומה. ממש טעות לקבוצה משוק קטן.

  2. בכלל לא מבין איך רלוונטי כל החלק הראשון עם מילווקי? בשביל מה הם הביאו את בנדר? הוא צעיר מברוגדון בחמש שנים, וגבוה ממנו בעשרים סנטים. גובה אי אפשר ללמד, אבל בנדר צעיר מספיק בשביל ללמוד לקלוע למסור ולעשות הגנה. ויצ'יץ' לא שלח אותו לארה"ב כדי לשבת בקצה הספסל.

    1. ברוגדון ובנדר זה בכלל לא אותו התפקיד.
      אבל בנדר זה חוזה מינימום, ככה שזה הימור שאפשר לעשות. לעומתו, ברוגדון זה חוזה שהיה מכניס אותם לתשלומי המס ואני לא בטוח שהבעלים רצה לעשות את זה.

      1. חשבתי ש"ללמוד לקלוע למסור ולעשות הגנה" היה מספיק בשביל להבהיר שמדובר בסרקזם, אבל אלמד לפעם הבאה להיות ברור יותר….

        1. אשכרה הלייקרס מתחילים את הטמפרינג השנתי שלהם שנה לפני שג'יאניס מגיע לססטוס ה יש-לי-עוד-שנה-לחוזה-תעבירו-אותי-או-שתאבדו-אותי-בשביל-כלום-הינה-אני-חותם-בקלאץ'.

  3. מעולה!
    *
    רק תיקון: כתבת שברוגדון קלע ב40% מהעונשין וב90% מהשלוש, אני די בטוח שזה ההפך

  4. הוויזארדס יצטרכו לבלוע את הדייסה שהם בישלו עם וול.
    אף קבוצה לא תרצה לקחת אותו…אלא אם ביל עובר יחד איתו (מה שגם אומר עוד 60 מיליון בפיירול של אותה קבוצה).

    לטעמי ביל עובר רק עם וול.
    למשלה של הוויזארס נשאר לביל שנתיים ולא שנה, ככה שיש להם זמן לבדוק היטב את השוק, ואפילו לא חובה בינואר השנה. יש זמן.
    בינתיים הם יסיריחו את הפרקט ויבחרו גבוה.

  5. אין כמו הטורים שלך לעורר מחשבות, תהיות ואי הסכמות (וזה מצויין).
    ג'ורג' היל כדוגמא: שחקן ליגה סדירה מעולה, אבל הבן אדם הוכיח מבחינתי שהוא לא מתאים לרמה הגבוהה ביותר של הפליאוף. זה קרה בקאבס, זה קרה בבאקס. אני לא הייתי בונה עליו.
    סטרילינג וסנל נראים לי פתרון טוב יותר.
    הזכרת את מרקל פולץ ולא היית צריך. הוא סוס מת. חוזה גמור. באסט עם קבלות.
    ולגבי סוסים מתים, הבחירה שלך לדבר על נואה מרתקת. אני מאד אהבתי את השחקן הזה בשנים בראשונות שלו (ועוד יותר את אבא שלו). אבל, לאחר שנים של תפקיד השודד בטרנינג, אני לא חושב שהוא מסוגל להשתחרר מהטייפקאסטינג הזה. כמה הוא עלה בשנה עבור ה7 נקודות הללו בקבוצת יורוליג?

  6. רועי, טור משובח אבל אני לא מסכים עם כמעט הכל כאן.
    כתבת שהיל יותר קטן מברוגדון. הוא אמנם קצת יותר נמוך אבל יש לו וינג ספאן של 2.06 לעומת 2.01 של ברוגדון. יש לברוגדון סטטיסטיקה נהדרת אבל זה גם בגלל שקבוצות מתרכזות באנטטקומפו. על בסיס הסדרה מול בוסטון, לא בטוח שהעזיבה שלו תיצור חור כזה משמעותי כמו שחושבים. לגבי מי יקבל את הדקות שלו, בפוינט בלדסו והיל סוגרים את הפינה ובשוטינג, מעבר לשמות שהזכרת יש גם את פט קנוטון שיקבל יותר דקות של מלחמה שלשות והאסל ודיויצ'נזו שלפי דעתי חוזר מהפציעה שלו.

    לגבי ביל, למיאמי וטורונטו אין פשוט כלום לתת בעדו. שחקנים כמו ווינסלו או אדאביו זה חמוד אבל לא מספיק בשביל שחקן בקליבר של ביל. וושינגטון יתנו אותו רק בשביל טנקינג ורי-בילד, זאת אומרת ערימת בחירות דראפט. אני גם ממש ראיתי העונה כלום מבמבה או אייזיק שיצדיק טרייד כזה עם אורלנדו. אם בוסטון רוצה למשכן את העתיד (לא אופייני לאיינג') היא יכולה להציע את הייוורד עם ערימת בחירות עתידיות בעדו.

    לגבי נואה, נראה חביב בממפיס אבל בגילו הוא שחקן של כמה דקות האסל, לא יותר מזה. להתעסק עם מקרי ראש זה לא משהו שמנהלים מתלהבים ממנו, בטח אם מדובר בשחקנים סוג ג', ובטח אם מדובר בקבוצות צעירות כמו בוסטון.

    1. טרייד שלא יקרה בחיים אבל על הנייר הגיוני – ביל ו-וול תמורת לאורי, איבקה, או ג׳י, ובחירת סיבוב שני (או משהו אחר בסגנון הזה). טורונטו מרוויחה את ביל (גם וול לא נורא) ויכולה להישאר קבוצה חזקה. וושינגטון יכולה ללכת לריביליד בלי החוזים הענקיים, היא מקבלת שני שחקנים עם חוזה נגמר + שחקן צעיר טוב.

          1. אפשר להיות אופטימי בטורונטו גם בלי לפנטז. יש לכם יופי של קבוצה, גם אם לא תגיעו לגמר. קבוצת פלייאוף לכל דבר ועם קצת מזל ספייסי פי עושה עוד קפיצה קטנה והופך לשחקן מוביל.

          1. כמו שכתבתי למטה, אם ביל עוזב אז הם במוד טנקינג ואין להם שום בעיה לספוג את החוזה של וול המושבת, ובטח שלא לקבל בשבילו הנחה על ביל. קבוצות טנקינג כמו אטלנטה ופיניקס רק חיפשו איך למלא את הרצפת שכר בשנים האחרונות.

  7. בנוסף לשמות שרשמת יש קוננגטון שהיה מעולה בפלייאוף ואת דונטה דיויצ'נזו הרוקי שהיא לא רע בכלל עד הפציעה שלו..יש לבאקס סגל מאוד עמוק,גם ההחתמה של רובין לופז כגיבוי לאחיו היא מצויינת..בניגוד לדעה הרווחת אני לא חושב שהבאקס נחלשו אלא אפילו מעט התחזקו ויחד עם ניסיון הפלייאוף שצברו הם כנראה הקבוצה היחידה מהמזרח שיכולה לסכן מישהו מאריות המערב.

  8. מחשבות הכדורסל שלך, רועי, מחזיקות במידה רבה את האתר מבחינת NBA במיוחד עתה שאני עדיין לא יכול לכתוב מעורבים בגלל ניתוח הקטרקט שאוסר עלי לאמץ את העיניים. אבל פוסט האופנה סינוור אותי לחלוטין.

  9. על הדרך, כל מיני ידיעות שהצטברו מהזמן האחרון, מעתיק מאתמול:
    .
    1. דרגן בנדר – נשבע שיש שחקן כזה – חתם במילווקי באקס. אקס פקטור לאליפות!
    .
    וגם: פאו גאסול לעונה בפורטלנד.
    .
    וטריי ברק לשנה בפילדלפיה. גם קורקמאז חוזר לשנתיים (שניה לא מובטחת).
    .
    ועוד גיים-צ'יינג'ר: שייח' דיאלו לשנתיים בפיניקס.
    .
    2. ראסל ווסטברוק: "הארדן ואני מוכנים להקריב הרבה עבור המטרה הנכספת, לזכות באליפות. אני לא צריך לגעת בכדור כדי להשפיע על המשחק של הרוקטס". אשרי המאמין.
    .
    3. עולם הקוואי. כל מיני שמועות מסביב של אנשים כמו סטפן א', מגיעות בסוף גם לניו יורק טיימס, האמין, שכותב:
    "סוכני שחקנים, בפרט אלה של קוואי לנארד, דרשו בתים, מטוסים וכסף מובטח מחסויות בתמורה לחתימה". הדוד של קוואי מתחיל לתת עבודה. מעניין מי עומד מאחרי ההדלפה… והאם יעזו לפתוח בחקירה יותר רצינית.
    .
    הכתבה המרכזית של הזמן האחרון, על המעבר של קוואי, מ"האתלטיק", מעלה כמה דברים מעניינים.
    למשל, לפני פול ג'ורג', קוואי ביקש לצרף את ג'יימס הרדן, לא פחות. וגם את ברדלי ביל. שתי ההצעות נתקלו בסירוב.
    .
    ועוד אחד: מג'יק מוחזק כתורם עיקרי לכישלון עם הלייקס. המחנה של קוואי דוגל בדיסקרטיות מוחלטת, ומהרגע שדלפו פרטים מהפגישה עם מג'יק, היה ברור שזה לא יכול לקרות. (כאילו – מי האידיוט ששלח את מג'יק הברברן לפגישה איתו??)
    .
    ואחרון בינתיים: בראיון לרייצ'ל ניקולס, קוואי מודה: "הייתי קרוב מאוד לחתימה בלייקרס. הכי קרוב. אבל כשהגיעה האפשרות לשחק ביחד עם PG, אמרתי, בטח, רוצה איתו".
    .
    4. סטיב קר: "הדרך בה אנתוני דיוויס עבר ללייקרס, רעה לליגה. שחקנים חייבים לכבד חוזה שלהם עד הסוף" (לדעתי – משום מה קר מתעלם מתקדימי קיירי בקליבלנד, וקוואי בספרז. היו לפני AD)
    .
    5. ג'ון וול ככל הנראה יחמיץ את כל העונה הקרובה. בראדלי ביל, מישהו? הוויזארדס בינתיים הספיקו להציע לגארד חוזה מקס', 3/111, שנדחה.
    .
    6. לא בייבי-לברון אלא סופר-דונקי. דיוויד גריפין: "רואה את ציון וויליאמסון כשחקן בתפקיד של דריימונד גרין, בגירסה אתלטית במיוחד". ציון בינתיים חותם על הסכם אימוץ בברנד של ג'ורדן. עפ"י הערכות, 75 מיל' ל-7 שנים, הגבוה ביותר אי פעם עבור רוקי.
    .
    7. הלייקרס מחתימים את האח-של, קוסטאס אנטטוקנבו, ל-2-way contract. שומרים על המקום ה-15 ברוסטר פתוח עבור אנדרה איגואדלה, לשעבר מיוצג של רוב פלינקה. איגי מבוקש גם ע"י הרוקטס.
    .
    8. למי שתהה (כמוני) איפה טייריק אוואנס, מסתבר שהבחור הושעה ע"י הליגה עד 2021, בגלל שימוש בסמים. הכוונה לא לתמריצים אסורים, או לגראס, אלא לסמים קשים ממש, מסוג קוק או הרואין. כי ברור שרק הוא עושה את זה. בטח.
    .
    9. סם פרסטי: "פול ג'ורג' הציג את הטרייד כהסכמה משותפת. זה לא נכון. זו היתה החלטה שלו, העברה של ג'ורג' לא היתה בסדר היום שלנו".
    .
    10. ופינת הציור השבועי לילד: בקבוצת קליבלנד קבאלירס רשומים השחקנים הבאים: קווין לאב, JR סמית', טריסטן תומפסון. 60% מהחמישה הפותחת של אלופת 2016. התוכלו לזהות אותם, ולהחליט לאן יילכו, אם בכלל?
    .

    1. מג'יק מתברר כמזיק, מבאס, ברגע שהוא יצא בנו בלייקרס קבוצה אדירה. כנראה הוא לא נתן ללברון להיות ג'י-אם של הקבוצה,
      בכלל לא בטוח שעם קוואי ושחקני מינימום זה היה יותר טוב ממש שיש עכשיו:
      לברון, דייויס, קוזמה, קאזינס, רונדו, פופ, דני גרין, בראדלי, ואולי גם איגודאלה

      1. לגבי מג'יק, מבאס אותי שככה זה הראה.
        לגבי הלייקרס שכחתי גם את מגי, והחמישיה השלישית (!) שכוללת את דאדלי, קארוסו, קוק ועוד כמה שחקנים לגיטימיים לכמה דקות. קבוצת על

      2. עד כמה שלפחות היה כתוב אז קוואי דרש שמג'יק יהיה בשיחות למרות שהוא כבר לא נושא תפקיד רשמי.
        לדעתי הכל מסך עדן,קוואי רצה קליפרס לאורך כל הדרך אלא שהוא לא רצה להיות הכוכב היחידי ובגלל זה הוא חיכה,במידה ולא היו מצליחים להביא לו עוד כוכב אז הוא היה חותם בלייקרס

  10. רועי לקורבר ונואה אין דופק. מחלקת זקא של הופס מאשרת. הם לא מעבים כלום למעט חשבון הבנק.

    מתיוס יכול באותה מידה לשחק בארץ. זוטרים שלא באמת משנים כלום. הדבר האמיתי זה דראגן בנדר צעיר כשרוני שכמו שאמרו מעליי אם ילמד לקלוע לכדרר פוסט והגנה יהיה מדהים 😂

  11. אני חושב שלוויזארס אין למה לעשות טרייד על ביל. ביל ווול היו בכמה סדרות פלייאוף בחייהם ככה שיש להם כבר ניסיון שמה. גם אם וול לא ישחק כל עונה הבאה יש להם שם בסיס נהדר של שחקנים צעירים לרוי יש ים פוטנציאל תומאס בראיינט אנדרייטד ויש לו חוזה שיהיה ממש נח מורטיץ ווגנר טרוי בראון ואייזק בואנגה זה שחקנים שיתרמו הרבה כבר העונה לאחר שבעונת הרוקי יובשו על הספסל כל העונה. זה אחלה בסיס סביבם במיוחד במזרח שאין בו כלום ושום דבר

  12. בגלל שמאגי'ק שהיה כזו דמות עבור אוהדי כדורסל והלייקרס בפרט נפל כל כך כחלק מהסגל הניהולי,
    אני ממש לא מבין את ההיפ סביב ההצטרפות של דנקן לספרס. מבין את החיבור שלו לפופוביץ ולאוהדים,
    אבל מקצועית לכאורה הוא יכול בעיקר ליפול ולהפיל איתו

  13. תודה רועי. אני אישית מאוד אוהב מהלך של נואה לדאלאס על חוזה של מינימום עד 5-7 מליון לעונה, הוא בהחלט שווה את זה עם הגנה קשוחה ומנטליות טובה. עוד אפשרות עבורו זה לחזור לבולס, שם יוכל להחליף את לופז כגבוה שחוסם בפיק נ' רול ועושה הגנה טובה בצבע. בבולס יוכל ללמד את קרטר הצעיר ואולי לשמש לו כבק אפ כשקרטר ישחק לצד ת'דאוס יאנג

כתיבת תגובה

סגירת תפריט