אליפות אירופה בישראל! נבחרת העתודה בגמר! פריוויו לגמר הגדול ובלוג חי / עידו יצחקי

אליפות אירופה בישראל! נבחרת העתודה בגמר! פריוויו לגמר הגדול ובלוג חי / עידו יצחקי

אליפות אירופה לנבחרות U20 הנערכת בישראל מגיעה אל רגע השיא שלה, הגמר הגדול! – נבחרת ישראל תפגוש את נבחרת ספרד בקרב על מדלייה מזהב, ביום המשחקים האחרון של האליפות שיינעל שמונה ימים של חגיגת כדורסל אמיתית בתל אביב.

20:30: ישראל – ספרד, הגמר, דרייב אין (שידור ישיר ב-5SPORT)

נבחרת ספרד מגיעה אל הגמר כשהיא הנבחרת היחידה באליפות שטרם הפסידה. הספרדים גברו בקלילות בשלב הבתים על קרואטיה, לטביה וגרמניה. המשיכו לדרוס את סלובניה בשמינית ושרדו דרמה אדירה נגד טורקיה ברבע הגמר. בחצי הגמר שנערך אתמול, שיחקו יוצא מן הכלל והרשימו עם ניצחון ב-18 הפרש. למעשה, אין זה מפתיע כלל שספרד העפילה לגמר. אני לפחות, חשבתי שהם המועמדים השניים לזכייה (אחרי סרביה…). המשותף לישראל ולספרד הוא ששתי הנבחרות הללו לא שלחו נבחרות לאליפות העולם U19. בעוד סרביה, ליטא, קרואטיה, צרפת, יוון ולטביה שלחו נבחרות להתחרות באליפות העולם לפני כשבועיים, והציגו בארץ סגל משני, ספרד וישראל שלחו את הנבחרות החזקות ביותר שהן יכולות, ולכן בהחלט מדובר הערב בגמר של עתיד הכדורסל הישראלי מול עתיד הכדורסל הספרדי. אם נגד צרפת היו יכולים לטעון המתנגדים שהם הגיעו הנה בסגל ב' (טענה נכונה אך לא מורידה מן ההישג של הנבחרת), הספרדים מגיעים עם הסגל הטוב ביותר שלהם ואנו צפויים לקבל קרב לוהט.

נבחרת העתודה של ספרד מאופיינת בכדורסל חכם, וההתקפה שלהם מאופיינת בהרבה תנועה ללא כדור וחסימות אוף דה בול. מבחינת מבנה השחקנים, הספרדים מאוד דומים לנו. אין להם אף סנטר אימתני בצבע והשחקן הגבוה ביותר שלהם מתנשא לגובה של 2.04. כפי שאתם יכולים לשער, בוודאי שהספרדים הינם נבחרת אתלטית ופיזית יותר מישראל הצנומה, אך הרבה פחות מאלו הצרפתים שפגשנו אמש. כמו תמיד, לריבאונד יהיה משקל סופר קריטי ועל שחקני הפנים של הנבחרת יהיה לסגור כמו שצריך בכל זריקה לסל. לשם השוואה, גרמניה אפשרה לספרדים לקטוף 46 ריבאונדים (!) והובסה בעקבות כך. בכל הקשור להגנה – כמעט בכל המשחקים ראינו את ספרד שומרת אישית אך מצופפת מאוד לכיוון הצבע כדי להתמודד נגד יריבות עם שחקני פנים טובים. נגד גרמניה, במהלך הרבע השני, עברו הספרדים לשמור אזורית 2-2-1 וביצעו אותה בצורה נפלאה. ההתקפה הגרמנית הייתה תקועה ובמשך דקות ארוכות לא הצליחה לייצר נקודות. נבחרת ישראל טרם התמודדה נגד שמירה אזורית, ויהיה מאוד מעניין לראות כיצד בית הלחמי יגיב לכך, במידה והספרדים יבצעו אותה. בכל מקרה, לנבחרת הספרדית יש הגנה מצויינת, שפועלת בתיאום נפלא יחסית לנבחרות הצעירות שהן לא ישראל, וסופגת רק 63 נקודות למשחק! המפתח לניצחון הערב יהיה טמון ביכולת לפצח את ההגנה הספרדית, וניתן יהיה לעשות זאת על ידי קליעות מבחוץ וחיתוכים לטבעת.

הספרדים יירצו לחגוג כך גם הערב. (FIBA.Basketball)

 

מהמספרים הסטטיסטים היבשים, נבחרת ישראל בהחלט יכולה לשאוב עידוד: הספרדים קולעים רק 77 נקודות למשחק (10 פחות מנבחרת ישראל), עם ממוצע של 32% בזריקות מחוץ לקשת, ורק 63.2% מקו העונשין. עם זאת, ה'לה רוחה' קולעים ב-53% ל-2 – הכי גבוה באליפות. הנתון האחרון נובע, כפי שאמרתי, מכדורסל חכם ובחירת זריקות נכונה. נגד הנבחרת הזו אסור לנוח לרגע, וחייבים לשמור על ריכוז גבוה לאורך כל המשחק.

אז ממי נבחרת ישראל צריכה להיזהר הערב?

בראש ובראשונה, קרלוס אלוסן. אלוסן, שנבחר ל"תגלית העונה" בליגה הספרדית העונה במדי ריאל סארגוסה, וסיקרתי אותו לפני כחודש כאן בפוסט שעסק בחמישה פרוספקטים שיגיעו לארץ. אלוסן נרכש ע"י ריאל מדריד בסיום העונה, ויושאל לסארגוסה לעונת התחשלות נוספת. אלוסן הינו רכז גבוה, בעל ידיים ארוכות ויכולת אישית פנטסטית לייצר נקודות גם כששחקנים חזקים ממנו שומרים עליו. הוא מנהל את המשחק של הספרדים ביד רמה, וממעיט באיבודים. לא קל להוציא לבחור החביב את הכדור מהידיים. בנוסף, לקרלוס יש יד רכה מ-3 ואסור להשאיר אותו פנוי לרגע. באליפות הזו הוא מעמיד ממוצעים של 12.2 נק' ו-5.7 אס' כשהוא קולע ב-36% מבחוץ. את כל אלו הוא עושה ב-24 דק' למשחק בלבד, כיוון שביותר מדי משחקים ספרד הגיעה לגרבייג' טיים ונתנה לכוכבים לנוח. אלוסן הינו שם מוכר לסקאוטים הרבים שהגיעו ארצה, ולהערכתי הוא עשוי להיבחר בדראפט 2021. הסקורר המרכזי של הספרדים הוא סרג'י מרטינז – פורוורד ברצלונה, שעומד בראש טבלת הקלעים של הנבחרת עם 13.8 נקודות למשחק תוך שהוא קוטף 6.3 ריבאונדים. מרטינז הוא פורוורד נהדר ויודע לייצר נקודות בעצמו כשהוא חודר בעזרת יתרון פיזיות שיש לו על פני נערים בגילו. נוסף על כך, מרטינז הוא שחקן הגנה יוצא מן הכלל ועשה עבודה פנטסטית מול הרקנוף הגרמני אמש.

אלוסן (בלבן). יירצה להביא גביע למולדתו. (FIBA.Basketball)

 

שחקנים נוספים שחייבים לשים עליהם עין: מיגל גונזאלס, שוטינג גארד עם קליעה מדהימה מבחוץ (58% באליפות הזו) ויוכל לעשות לנו צרות רבות ואיגנאסיו רוזה – פאוור פורוורד שאוהב לברוח החוצה ולזרוק מחוץ לקשת. בדומה לנו, גם לספרדים ישנה בעיה קשה בשחקנים הגבוהים וכאילו שלא היו להם מספיק בעיות – לכל אלו הצטרפה פציעתו של הגבוה הבכיר של הנבחרת הספרדית – ג'ואל פארה מחובנטוד באדלונה (משחק יחד עם שון דוסון) ושבר את הקרסול במהלך רבע הגמר נגד טורקיה. צפוי להיעדר כחודשיים-שלושה. למשחק אמש הוא התייצב כשהוא יושב על כיסא גלגלים. ב-2017 נערך בארץ מחנה "כדורסל ללא גבולות" של ה-NBA ובו פארה כיכב, והרשים מאוד את כל הבאים לישראל. הערב לא תהיה לנו הזדמנות לשחזר את ההתלהבות סביבו.

ובאשר לנבחרת שלנו – בכל משחק אנו רואים משהו אחר מההגנה הישראלית. נגד מונטנגרו ראינו שמירה אזורית לוחצת, נגד ליטא ראינו הגנה אישית צמודה, ואמש, הגנה אישית עם המון עזרה, גם במחיר של השארת שחקן פנוי לשלשה. הנבחרת ניסתה ללחוץ את בייהרסט (הרכז הצרפתי) ולכפות עליו לאבד, אך ללא הצלחה. בית הלחמי סיפר לנו אמש שהוא לקח פסק זמן ואמר לשחקניו להפסיק ללחוץ אותו. בלתי אפשרי להוציא לו את הכדור מהידיים. עם אלוסן הסיפור צפוי להיות דומה, ולכן לחץ על אחד הרכזים הטובים בספרד כיום, עשוי להניב בעיקר עייפות עבור מדר וקרביץ, וספיגת נקודות קלות משחקני הכנפיים – כפי שקרה אתמול נגד צרפת. לדעתי, ההגנה האולטימטיבית נגד הספרדים תהיה ההגנה האישית. מדר יוכל להתמודד מול אלוסן בשמירת אחד על אחד, ולשחקני הפנים הספרדים אין יתרון משמעותי על אלו שלנו. מה גם שבניגוד לצרפת, ספרד היא נבחרת בעלת קליעה טובה מבחוץ, ולא כדאי להשאיר את השחקנים שלהם פנויים. על אף שההתקפה היא הצד החזק שלנו (ישראל מדורגת שנייה באליפות בנקודות למשחק), בסופו של יום הגנה מנצחת משחקים. זאת לא קלישאה. אם נצליח לשמור כמו שצריך, ולסגור לריבאונד (וכאן יש לאבדיה, אביבי וחנוכי תפקיד קריטי), ננצח את הגמר. אני מהמר על ניצחון כחול-לבן ב-5-10 הפרש.

למזלה של ישראל, ג'ואל פארה ייעדר. (FIBA.Basketball)

 

הערב עיניי כל אירופה יהיו נשואת לדני אבדיה. לאחר שהוכיח כי הוא השחקן הכי טוב באליפות אמש עם תצוגה פנטסטית שלבטח העלתה לו את המניות, נותר לו רק עוד מופע אחד לספק לקהל הישראלי. הסקאוטרים שהגיעו לארץ סיפרו כי הם באים לצפות באבדיה משחק בתפקיד השחקן המרכזי של קבוצתו. היכולת של אבדיה עשויה להיות גם זו שתכריע את המשחק. דני יהיה חייב לקחת על עצמו את הגמר הזה – בשביל טיפוח הקריירה האישית וכי הנבחרת זקוקה לו הערב יותר מאי פעם. עוד ערב קסום אחד. זה כל מה שהוא צריך. תואר ה-MVP של האליפות צפוי ללכת אליו ומקומו בחמישיית הטורניר מובטח, אך אין דבר שישמח אותו יותר מזכייה בק-טו-בק באליפות אירופה U20. ותכל'ס, מי לא היה רוצה שתי אליפויות אירופה ברזומה לפני הקפיצה ל-NBA? בגיל 18 בלבד, כשמדינה שלמה על הגב שלו, אבדיה הצעיר חייב לספק את הסחורה.

וישנם שחקנים נוספים שהם לא אבדיה, שכמובן היכולת שלהם הערב עשויה להכריע את זהות המנצחת. ים מדר, שהרשים מאוד בארבעת המשחקים הראשונים והלך מעט אחורה בשניים האחרונים, יהיה חייב לנהל את המשחק באחריות ולא לעשות שטויות. אלבר, אדם וזיס שתרמו כ"כ הרבה מהספסל בכל משחק בו עלו ויוכלו להפתיע מאוד את ההגנה הספרדית, קרביץ – שלהגנה ולרוח שלו יש משקל כבד על השפעת שחקני הנבחרת, ויותם חנוכי – שינסה לא להיכנס לבעיית עבירות ולדייק את השלשות הפנויות שהוא מרבה לזרוק במהלך המשחק. עם הנבחרת הזו לא ניתן לדעת מי יככב הערב. עזבו אתכם מ'מה יהיה איתם שנה הבאה'. מרביתם כנראה יהיו שחקני לאומית (אלבר, אדם, אביבי, פורת, מלכה, קרביץ, לוינסון ועמיר). בואו נהנה מהנבחרת הזו לעוד 40 דקות. בואו נהנה מעוד כמה רגעים מרגשים אחרי אין-ספור כאלו בשלבים המוקדמים.

דני אבדיה. עוד ערב קסום אחד. (FIBA.Basketball)

 

למעלה מ-15,000 איש חיכו בתור לאתר "לאן" על מנת לרכוש כרטיס לגמר. משדר חצי הגמר זכה לרייטינג של 6% בטלוויזיה (נחשב לגבוה מאוד עבור אירוע ספורט!). אין סרט כזה בשום טורניר נוער בעולם. נבחרת העתודה הצליחה לסחוף אחריה את כל המדינה ולאחד אותנו בתקופת בחירות מותחת שכזו. כל מי שהגיע לדרייב אין הרגיש זאת היטב על בשרו – אין ימין-שמאל, אין יהודים-ערבים ובעיקר אין דתיים-חילוניים. כולם ביחד מתאחדים לכמה רגעים ושואגים "אל אל ישראל". סיכומים ותשובות לכל השאלות של 'איך ייתכן שנבחרת ישראל מגיעה לגמר שלישי ברציפות?' אתן בהמשך. בינתיים, בואו נהנה מעוד ערב קסום אחד, של אווירה מחשמלת בדרייב-אין. ומי יודע, אולי נזכה לראות את קרביץ וחנוכי מניפים גביע כאן בתל אביב. איזה כיף שכל זה קורה כאן אצלנו.

20:30, ספורט 5, גמר אליפות אירופה. לא קורה בכל יום שישראל משתתפת בו. אולי פעם בשנה (:

#אל_אל_ישראל!

עידו יצחקי

בן 19, גר בשוהם. כותב על פוטבול, NBA וכדורסל נוער ישראלי. אוהד מכבי ת"א בכדורגל, כדורסל, כדוריד, כדורעף וזריקת דוקים למרחקים.

לפוסט הזה יש 327 תגובות

  1. אנחנו עברנו להשתמש ביוטיוב במקום צלחת או כבלים. הבעייה היא למצוא את המשחק. מקווה מאד שאוכל
    מקווה כל כך שננצח!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. אני נדהם כל פעם מחדש מהיכולת של הצוות המקצועי להכין את הנבחרת למשחק הבא שלה ולמצוא פתרונות ליריבה תוך פחות מיום.
    כל משחק הנבחרת הצליחה להציג שיטת משחק שהתאימה ליריבה ותרגילים בהגנה ובהתקפה שכוונו לצמצם את היתרון שלה עלינו. אז או שלצוות של בית הלחמי יש תיק מוכן לכל אחת מהנבחרות שיש סיכוי לפגוש אותן או שהם פשוט עושים עבודה מצוינת בלילה שלפני, בכל מקרה, הם מצליחים פעם אחר פעם לגבור על הצוות שממולם. אני מניח שגם לשועל הותיק והשמנמן פיני גרשון יש תרומה לעניין הזה.

    1. ברור שיש תיק מוכן. יש את זה לכל נבחרת נורמלית. נראה לך שתוך 5 שעות עושים דבר כזה? אחרי משחק?

        1. לא ראיתי למעט משחק וחצי את הטורניר אז לא יודע. ייתכן גם שהשחקנים לא ביצעו מה שנאמר להם. פיני גרשון אמר לא מזמן שיותר מ50 אחוז ממה שהוא רצה שחקנים לא עשו ועשו מה שהם רצו במהלך משחקים בכל התקופה שלו בכדורסל. בסוף השחקנים לוקחים החלטות. ייתכן שהימרו עליהם. סתם ניחוש את האמת זה פרשנות להשאיר למי שראה את הטורניר במלואו.

  3. תודה עידו על הסיקור לכל אורך האליפות
    לגבי היום אני אופטימי אמרתי כבר מזמן אנחנו הכי טובים באליפות וצריכים לקחת את זה

  4. לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
    מנחם מחק את יצירת המופת של החודש,
    תאגיד הצללים של הופס בפעולה,🤐🤐🤐

      1. נראה לך מנחם ימחק פוסטים על בחורות? 😂😂😂 אתה לא מכיר אותו😂😂

      2. GOTCHA ..
        עכשיו נראה את הדוקטור השני מוחק תגובות בגלל שאנשים חושבים אחרת ממנו .. האשכים של האתר יימחצו ..

  5. אחלה פריוויו ותודה על כל מה שעשית בטורניר הזה, עבודה מעולה.
    לענייננו, הולך להיות ערב לא פשוט. אני מניח שהספרדים יבואו לסגור את אבדיה, לא שעד כה הקבוצות לא ידעו מי הוא אבל בכל זאת, והחברה שמסביבו יהיו סופר קריטים. לא נראה שזה משחק שיוכרע בשלב מוקדם, כך שהבגרות המנטלית של הבחורים תיבחן.
    מה יהיה? לא יודע
    אל אל ישראל וכ'ו וגו', מחזיק אצבעות

  6. מעניין איך הנבחרות היריבות כמו ליטא וצרפת לא מצליחות לפרק את ההגנה על כל המגרש כשזה כבר משהו צפוי אצל ישראל. אתפלא אם ספרד לא התכוננה לזה יותר טוב לעומתן

  7. ולא לשכוח שהאיגוד החליט למכור רק 2,000 כרטיסים למשחק (כ-1000 נוספים היו יכולים להימכר) והתעלל באנשים (כ-500) שקנו מנוי והתעללו בהם לאורך הטורניר (לא נתנו להיכנס למשחקים, שינו להם את ההושבה וכו'). חבל שהארגון לא מגיע לרמה של השחקנים על המגרש.
    (אגב, אותם בעיות בדיוק היו גם במשחקי אליפות אירופה לבוגרים – בתוספת חוסר הדאגה לתחבורה – חבל שלא הפיקו לקחים)

    1. חחח
      השבוע הראיתי לבן שלי את מגרש הכדורסל באפיקים.
      הוא הסתכל עלי מבועת ואמר ״שיחקתם על בלטות?!״
      ניסיתי להסביר לו שזה המגרש החדש ושהבלטות במגרש הישן היו גרועות ומחוספסת הרבה יותר . . .

    1. חארות, עד עכשיו היה זמין.
      אני מאמין שזה רשויות השידור בארץ שמאחורי זה – רוצים להרוויח מההייפ.
      גועל נפש.

  8. בנתיים, חוץ מהפתיחה הטובה, הספרדים מצליחים לשחק את המשחק שלהם כאשר ההגנה על כל המגרש (פעם ראשונה שמשחקים ככה מולנו הטורניר) עושה את שלה.
    יהיה מעניין לראות איך נחזור מההפסקה, ואיזה פתרונות יהיו לצוות האימון.

  9. מרגיש לא פייר. יתרון הגובה והפיזיות הספרדי פשוט מכריע. בניגוד לצרפת, זו נבחרת מאומנת, שתלך שוב ושוב על החולשה הישראלית. לא רואה איך המשחק יכול להסתיים אחרת…

    1. הם לא רק נראים, הם כאלה. 7 שחקנים מ-2 מטר ומעלה, כמעט כולם פורוורדים אתלטים. מה לעשות, ליהודים אין מהדבר הזה.

  10. קשה מול המטחנה הספרדית. גם אתלטים וגם מוכשרים, וגם בכלל לא טיפשים.
    ישראל צריכה, חייבת, לקלוע קצת שלשות. ולקוות שהביתיות תסייע לה לשמור על משחק צמוד, ואז אלוהים גדול לקחת את זה עם רוח לחימה

  11. הנבחרת עושה חילופים בהגנה מהר מדי. וגם יהיה נחמד עם יפסיקו עם מסירות שאפתניות מדי בהתקפה. 2 הכנסות לאבדיה + המסירת קוורטרבק הזו לים עכשיו

  12. אבדיה יהיה גארד נהדר ב-NBA, עם יתרון גובה משמעותי. לא רואה אותו יכול לשחק 3. כן רואה אותו ועוד איך משחק בבק-קורט.

  13. מדבר אחד אני מאוכזב עם אבדיה: ההגנה האישית שלו. סיפראו לי שהוא מגן מצויין.היום היו 3 סלים נגדו שנקלעו פשוט בהטעייה וסיבוב.

      1. נכון הוא גארד ששומר על הגבוהים שלהם מנחם הוא משחק בנבחרת לא התפקיד שלו כי הוא קצת גבוה

    1. לדגעתי אם הקהל יירגע מעט עם השריקות והצעקות, ישראל תוכל לשחק יותר רגוע וטבעי. ממש רואים את ההיעסוס ממשחק חופשי מפחד לעשות שגיאות.

  14. צמוד צמוד. מרגיש לי שבית הלחמי דווקא מבסוט. נקווה שייצאו מהחצי כמו מלוע של תותח. אבדיה באמת לא שומר טוב היום. מקווה ששומר כוח למחצית שנייה למאניטיים.
    יאללה ישראל
    אל אל ישראל

  15. חבר'ה, זה גמר!
    לא לשכוח.. המתח וההתרגשות פי 10 מבכל משחק אחר. מאמין שייצאו כמו מלוע של תותח לרבע השלישי עם הגנה מטורפת

  16. שתי הנבחרות במספרים כמעט זהים בכל. כולל למעלה מ-40 אחוז מהשלוש שזה מדהים, במעמד הזה.
    ים מדר יצטרך לתת את האקס פקטור שלו במחצית הזו. הנבחרת חייבת אותו.
    מה שמדאיג שאלוסן התותח עוד לא התעורר, וגם לא אהיגיטור, השחור שנראה בר מוכן פיזית ל-NBA, עסוק בעיקר בלריב עם השופטים. חייבים להוציא אותו ואותם מהפוקוס. כי כשהספרדים בפוקוס, זה משחק שלהם.
    יאללה בלגןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

  17. גיליתי דבר חשוב שצריכים להעביר לאבדיה: בכל כניסה הוא מכדרר כידרור אחרון מיותר, ואז הוא ניכנס לצרה. שייעצר לפני וישחרר ג'אמפ

  18. בית הלחמי צודק וגם השופט שהדביק לו טכנית מוצדקת…
    טוב שהוא לא מבין עברית כי הלחמית פלט שם בן זונה ואם השופט היה מבין הלחמית היה מקבל עבירה טכנית נוספת ועף.

  19. אבדיה זה ממש חומר שמאמנים יעופו עליו, כ"כ הרבה כישרון, וכזה לא אפוי עדיין. אשכרה אפשר להוציא ממנו שחקן מצוין

  20. הספרדים זה לא הנגרים הצרפתים מאתמול , רוסה תופר אותנו בשלשות ברבע הזה. פורת אקס פקטור אדיר היום,
    ראיית המשחק של מדר זה משהו, רק צריך לשפר מעט קבלת החלטות.

    1. רק דברת אשך והוא תקע שלשה מדונם…שחקן אנרגיה קלאסי..וכן שמעון אתה צודק שמדר עדיין לא מבושל עד הסוף אבל יש לו מעלות מצוינות ובעיקר דק' הולכות וגדלות
      בהפועל ת"א ללמוד ולצבור נסיון בעונה הבאה.

  21. בכל קבוצה חייב שיהיה אלבר כזה שמוציא לך את הנשמה. וואללה רק שימשיך. שמתי לב שגם למדר יש יד אבל הוא מאבד יותר מדי כדורים

  22. מדר שבר את חוק בן סהר השני המוקטן – קלע שניים רצופים מחוץ לצבע. אף אחד אצלנו עוד לא שבר את החוק השני כלשונו – דתי שלשות רצופות. יאללה אלבר שבור

  23. איזה כיף הנבחרת משחקת, רק שההוא יפסיק עם "אל אל ישראל" וייתן להכל לזרום חופשי. אני מת על המדר הזה. הוא אחד שלא שם זין עם שום דבר נראה לי. רק קולע

  24. שמעון ראית את הסל האחרון של חנוכי?? של סימונס תהיה קליעה כזו מחצי מרחק ומעלה ברט בראון יהיה המאושר באדם

  25. הם תמיד מתעוררים במאני טיים. זו תופעה.
    עושים שטויות בהתחלה אבל המשך זה מה שחשוב. בעיקר בסוף.
    עוד קצת למשוך ויש עוד מדליית זהב.

      1. מדהים בהחלט. יש עתיד. עכשיו החברה צריכים דק' בליגה הראשונה , הרבה יותר נחמד יהיה לראות אותם מלגיונות הזרים בארצנו .

    1. זה עוד כלום..
      אם היית בארנה בירושלים היית באמת מבין מה זה מקהלה..
      לא כמו המתורבתים בnba, אצלנו זה שיגעון עד המוות.

  26. אהבתי את הטיימאאוט הזה לעצור את החזרה של הספרדים. ממש בזמן הורידו 4 יש פער של 13 לנו, טוב שלקח פסק זמן.

  27. אי אפשר להוציא את ים מדר מהשכונה, וגם אי אפשר להוציא את השכונה מים מדר
    פאק הוא תיכף יחזיר אותם ממשחק שהיה סגור
    למה בית הלחמי החזיר אותו??

  28. למה נותנים לספרדים ככ הרבה נק סתם מתנה מהקו בלי מאמץ לא מבין

    1. מי שרואה את השורה הסטטיסטית שלו באן בי איי יודע שיוחתם על חוזה יפה רק שלא יפצע בשנה הקרובה.
      לדעתי ייבחר בחמישייה הראשונה ויקבל חוזה של 5 שנים על לפחות 5 מליון בשנה ועם עלייה שנתית.

      1. זו התקטננות מפגרת. לא זורקים בהתקפה אחרונה.
        לספרדים נשאר 1.7 שניות, זו לא באמת התקפה. יכל להישאר אחרי המשחק ולזרוק לסל אם הוא רוצה

  29. דני אבדיה:
    23 נקודות, 5 ריבאונד, 7 אסיסט, 3 חסימות, 1 חטיפה
    56% מהשדה, 43% מהשלוש…
    יכול להיכנס לצלופן מעכשיו, ולהזמין את הטוקסידו לערב הדראפט
    עוד יש מצב שישחק ביחד עם סטף!

      1. מסכים. לא מכיר את המחזור הבא אבל הוא נראה פרוספקט של 8-10 ככה. אחרי שהנגלה של הסופרסטארים נגמרת

  30. ועוד איכס, כי כל השאר היה מושלם. לצעוק לילדים בני 20 יאללה הביתה (שבכללי זה אחד העידודים הכי זיין שיש) זה די עלוב. זהו, חוצמזה הכל מושלם

  31. ואז נשאלת השאלה:
    גמר שלישי רצוף ב3 שנים לנבחרת העתודה.
    המסקנה המתבקשת: יש עומק ואיכות.
    לאן זה נעלם????

    1. פיתוח וגנים. אם כל הכבוד אף שחקן בישראל לאהקרוב להיות בnbaלמעט אבדיה כי הם מאד מוגבלים חלקם קטנים פיזית חלקם די מוגבלים חלקם אפילו יעלמו בליגה הישראלית

      לעומת זאת סוסיםמכמו הצרפתים יפתחו בארהב יש להם גודל ואתלטיות. זה די פשוט

    2. בכנות? זה קצת משקר למציאות העניין הזה.
      בסופו של יום יש בכל שנה 2-3 שחקנים שהם חומר איכותי לליגת העל, עוד 2-3 שיוכלו להיית רול פליירס בקבוצות בינוניות וכל השאר כנראה שיסיימו בלאומית.
      יש הרבה סיבות לכך ואני לא אכנס לזה עכשיו מכיוון שאני בעבודה אבל לצערי זה המצב..

    3. בגדול – 1. בנבחרות אחרות חסרים הרבה שחקנים. 2. הצלחה של נבחרת עתודה בגלל רוחב בד"כ לא תתבטא בנבחרת בוגרים טובה, כי יחסית לנבחרות בוגרות הרמה מאוד נמוכה. עדיף נבחרת חרא עם 2 כוכבים שתשרוד במשחקי המבחן מאשר נבחרת טובה ועמוקה שתיקח מדליה.

      עם כל זה, בשנתונים האחרונים אנחנו מוציאים גם כוכבים וגם שחקנים שיכולים להיות טובים או לפחות רול פליירס גם ברמות הגבוהות, אז יש למה לצפות (אבדיה, זוסמן, מדר, ארצי, גם אלבר ואדם בפנים לדעתי, אולי חנוכי).

    4. ויש עוד משהו: הבעיה העיקרית שלנו היא עם גבוהים. אבל גבוהים מתפתחים מאוחר לכן ככל שהגיל נמוך יותר כך החיסרון שלנו פחות מורגש.

  32. מילה טובה לבית הלחמי, שבלי עבודת האימון המרשימה שלו לא היינו מגיעים עד הסוף, ולקהל שהיה ענק לאורך כל האליפות

  33. מתי כבר נפתח את זה, ונגיד בעדינות – החומר האנושי שמגיע לנבחרת הכדורסל, מול נבחרת הכדורגל, בהופעה אחידה של גלאח בצדדים וזקן מחבלים?

  34. אבדיה ללא ספק הוא השחקן השלם יותר
    אבל מעולם לא ראיתי שחקן ישראלי עם משחק סקסי כמו של מדר, אולי קטש.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט