מעורב 'פילדלפיה סיקסרס' ליום רביעי / מנחם לס

1. הסיקסרס קבעו בחתימת עט שבן סימונס הוא 'האיש' שלהם ב-5 השנים הבאות!

הסיקסרס החליטו בלי להחליט שבן סימונס הוא האיש הראשי שלהם לשנים הבאות. לפחות ל-5 שנים.

כיצד 'מחליטים מבלי להחליט', שימון שואל.

אז הנה שימון כיצד מחליטים מבלי להחליט: שימון, ראית פעם מיליון דולאר? עכשיו תכפיל זאת לא בפעמיים או שלוש, אלא 170 פעמים. אני יודע שאנחנו יושבים כאן בגרינוויל ומדברים על 170 מיליון כעל כסף קטן – "מה? לא שמעתם שסטף קרי חתם על 220 או משהו כזה? אז מה זה 170? זה 50 מיליון פחות. אתם יודעים מה אפשר לקנות ב-'50 פחות'? – אבל זה לא כסף קטן.

זה העתיד.

ואם החוזה  הזה של מקסימום רוקי אקסטנשיון  לבן סימונס (https://sbnation.cmail19.com/t/d-l-pkkpid-ykztllijr-j/) לא משכנע את שלמה או שאלתיאל או דקסטר שבזאת הסיקסרס חרטו את שמו של את בן סימונס על פעמון החרות כ'איש הראשי' שלהם, מאומה לא ישכנע את הלא-מאמינים.

חשוב מאד:

סימונס לא חייב היה לחתום על חוזה המקסימום אקסטנשיון. לא רק זאת, אלא שעל ידי חתימת חוזה המקסימום הזה לרוקי, לסימונס לא תהיה אופציה בשנה החמישית לבחור בקבוצה אחרת כמו בחוזה מקס לשחקן רגיל. גם אין לו את ה-15% TRADE KICKER.

כל זה אומר שבן סימונס ר-צ-ה    מ-א-ד   להישאר בפילדלפיה. אילו לא חתם, היתה לו עוד עונת חובה אחת בסיקסרס על 26.6 לפני שהיה יוצר לשוק החופשי. הוא חתם למעשה את חצי מהקריירה שלו (לפחות) לסיקסרס, ואלה שנותיו הפוריות ביותר מ-22 עד 28.ct.

החוזה רץ כל הדרך עד יולי 2025, ובזאת הגיע הקץ לחששות שה-AGENCY שלט, ה-KLUTCH SPORTS, מתכננים להעבירו ללייקרס כמה שיותר מהר.

אנא קראו את המצילים הבאות בזהירות, מילה-מילה: ע"י מה שנעשה עם חתימת בן סימונס:

 Simmons would be the first star player to play out his rookie deal plus a qualifying offer season and bounce.

אתה מבין, שימון? אתה מבין מה קורה ממש לנגד עינינו? היסטוריה. היסטורי, אנד איי אם נוט קידינג!

זה אומר שלסיקסרס ישנם עכשיו את

1.ג'ואל אמביד…(ב-1)

2. טוביאס האריס…(ב-3)

3. אל הורפורד…(ב-4)

4. ג'אש ריצ'רדסון (כמעט בטוח)…(ב-2)

5. בן סימונס...(ב-1)

חמישייה  מ-ו-ב-ט-ח-ת   עד וכולל 2024… אני לא רוצה אפילו לחשוב בן כמה אהיה עד אז.

לא זכור לי מקרה בהסטוריה בו למאמן יש את ה-LUXURY  לקרוא את החמישייה אפילו כשהוא באנסטזיה בשעת ניתוח מעברים בלב. היא כה ידועה וקבועה שאפילו ללא הכרה תוכל לדקלם אותה. החמישייה הזאת תיכתב בתנ"ך הבא כמו אברהם-יצחק-יעקב. הם חמישייה קבועה של פילדלפיה עם בסיס של אזרחות העיר כמו רוקי בלבואה, אם לא יותר.

אגב, בן כמה יהיה בן סימונס כשחוזהו יסתיים?

בן 28.

אל הורפורד?

בן…בן…בן 39.

2. לצ'ארלס בארקלי היה FIELD DAY עם ההחתמה הזאת (גם מוזס מלון הזהיר אותו בזמנו שהוא שמן כמו גבעה של פיצות)

צ'ארלס בארקלי מסכים שהסיקסרס הפכו לפייבוריטים של המזרח.

אבל כעבור רגע כנראה שמשהו התעופף אל תוך מוחו והוא מוסיף: "בתנאי שכל אחד מהם ישפר כמה דברים רציניים במשחקו בקיץ זה".

לזכות הסיקסרס, המילה חילחלה מהחלונות הגבוהים למטה עד המגרש, ולתןך האוזניים של השניים.

*לאוזנו של אמביד: "מוטב שתיכנס לכושר" (במקום לבלות ימים כלילות על הטוויטר, ולשכוח להתאמן בשעה שהוא מחפש מקורות לאימרות חדשות; הסוגריים הם שלי)

*לאוזנו של בן סימונס: "מוטב שתשפר את קליעתך ותהפןך לשוטר וסקורר".

אוקיי. הזהירו אותם.

אבל – אני שואל אותך, שימון – מה יקרה אם לא? מה יקרה לאמביד אם ימשיך להשמין, ומה יקרה לסימונס ולסיקסרס אם ימשיך עם קלינגים' במקום סלים?!

את זה לא דאגו להסביר בסרטון.

אבל צ'ארלס בארקלי ניזכר מה מוזס מלון אמר לו בעונה ששיחקו יחד:

 

 

“It’s going to come down to Ben Simmons and Joel Embiid. At some point, them two young players, who are both terrific young players. I want to repeat that. Two terrific young players.

But Joel Embiid has got to get his fat butt in shape, and Ben Simmons has got to work on his game.

When I got to Philadelphia in 1984, the most important person in my life, basketball-wise, said to me ‘you fat and you lazy.’ And I said ‘what do you mean?’

Moses Malone said ‘you fat and you lazy.’ He made me lose 50 pounds, and the rest is history. I wonder, in Philadelphia, who has the courage and the chutzpa to tell Joel Embiid ‘yo man, you’ve got to get in shape.’ I wonder if they have that person on the team, or the person who has to tell Ben Simmons ‘yo man, we just gave you $170 million dollars. Please go work on your jump shot.'”

החדשות הטובות?

1)בן סימונס הוא צעיר, ובקו השתפרות קבוע כלפי מעלה!

2) ג'ואל אמביד הוא צעיר עם קו השתפרות קבוע למעלה!

3) חמישייה מצויינת שנראית עתה – על הנייר בו אני כותב זאת – כחמישייה הטובה ביותר בליגה!

4) שני הצעירים זעיר סמית' ומטיסה ת'יבולי נראים מצויין, ונראו מצויין בליגת הקיץ.

5) הסיקסרס יכולה להתחיל לשחק. החמישייה מוכנה. כולם מכירים את כולם. 

החדשות הפחות טובות?

1) תעודת הלידה של אל הורפורד.

2) לפילדלפיה סיקסרס אין בחירות דראפט גבוהות כל שהן בשנים הבאות בגלל הדיל של טוביאס.

3) מי, לעזאזל, יקלע שלשות?

.

3. הסיקסרס, עם החתימה, מודיעים ברמה: "הכל סתם פיטפוטים"

מה היו הפיפוטים?

  1. בן סימונס לא עובד מספיק על קליעתו
  2. . בן סימונס לא יוכל לעולם ללמוד לקלוע כי בעייתו היא "עצבית-שרירית-גינטית" גינטית שלא ניתנת לתיקון
  3. בן סימונס 'לא אוהב'  את מזרח ארה"ב ומעדיף את המערב, ויותר ספציפית את קליפורניה, ויותר ספציפית את לוס אנג'לס, ויותצר ספציפית את הלייקרס.
  4. בין בן סימונס וג'ואל אמביד שוררת קנאה, צרות עין, ופנטיות של מעמד. כשהופיע הרייטינג של 2K לפני שבוע ( https://www.nbcsports.com/philadelphia/author/nbc-sports-philadelphia-staff  ואמביד היה עם 91 נקודות, ובן סימונס עם 87 לא עשה את ה-20 ראשונים, סימונס היה באותו זמן במתקן האימונים של הסיקסרס והוא החל להשתולל ולצעוק שכל הזמן פוגעים בו כי הוא "אוסטרלי, מהיבשת הגדולה ואמביד הוא מקמרון, המדינה הענייה והמסכנה". (המאמן בראון היה חייב לשוחח איתו ביחידות ולהרגיע אותו.):

גידעון הריסון – עוזרו של המנכ"ל אלטון בראנד – נישאל על 1-4. תשובתו? "בילבול ביצים אחד גדול מאחד עד ארבע".

4. לבראון נגמרו התירוצים. הוא חייב TO SHOW ME THE MONEY! (הוא כנראה לא שם לעברי ולעבר מה שאני רוצה שהוא יראה לי אבל מה שאני מרגיש מרגיש גם שימון ועוד כמה וכמה מבינים)

hiladelphia 76ers Roster

ם ביום ששי האחרון בקמדן שבניו ג'רסי, לפאתי 'עיר אחוות האחים':  ג'יימס אניס. בן סימונס. קייל או'קווין. אפילו ראול נטו. המנג'ינג דירקטור ג'אש האריס. המנכ"ל אלטון בראנד. טוביאס האריס ואל הורפורד, ג'אד ריצ'רדסון.

זה היה קצת מוזר. אפילו השחקנים החדשים היו שם. רק המאמן ברט בראון לא היה שם. הוא היה בנסיעת חופשה עם משפחתו על הלקסוס שלו בדרכם לחופשה לכיוון ניו המפשייר.

זה היה קצת מוזר כי מאז 2013 כשהצטרף כמאמן הקבוצה הוא היה הדובר, הקול, והתמצית של הקבוצה.למרות שהוא לא נחשב בין טובי המאמנים ב-NBA, והיו אף שטענו שהוא ברבע התחתון – אבל אני טוען שה-VERDICT עדיין לא יכול להינתן – – הוא יינתן בסוף עונה זאת! אבל איכשהו – בכל מה שקשור לסיקסרס זה תמיד עם ברנט בראון במרכז העניינים. פרצופו הפך כאילו הלוגו של הקבוצה. ישנם אפילו הטוענים שעל פי פרצופו והבעתו ניתן לשפוט ולהגדיר את מצד הקבוצה וצורת משחקה!

גם מעניין וגם מוזר כיצד הוא הפך כל כך לפנים של הקבוצה הזאת.

סם הינקי הוא היוצר והבורא של כל רעיון שיצא בקשר לקבוצה הזאת, אבל כמו משה רבנו, הוא לא היה האיש ששאף – או היה מוכן – לבצע את יצירת הבריאה שברא בשלמותה. הוא היה הגאון היוצר אבל לא איש המעשה הקובע וחותך. ו-TRUSTTHEPROCESS זוכר את כל האפיזודה עם בריאן קולנג'לו ואשתו ואין צורך לחזור עליה כאן.

ברט בראון תמיד היה שם לחטוף את כל החרא והאשמות. הוא היה נייר הזכוכית שהיה צריך ליישר הדורים ולהחליק סריטות. עליו היה להסביר איך זה שהוא לא יכול ללמד את מרקל פולץ לזרוק לסל. זה שזאת היתה שגיאה להביאו – למעשה לא 'שגיאה' אלא אחת ממכות הגורל – קרה לו משהו עצבי-שרירי-גינטי שלא יכול היה להיות מודע למפרע. האשם היה באדם או קבוצת אנשים שהחליטה לבחור בו. לא. אפילו לא בהם – זה היה אחד מאותם דברים שקורים ואין לנחשם או לנבאם למפרע. אבל אנשים רצו לדעת כיצד מאמן ב-NBA לא מסוגל ללמד בחירת דראפט ראשונה להכניס כדור לחור.

עד עתה הג'וב של אימון הקבוצה תמיד היה משני או במקום שלישי או רביעי לבעיות אחרות, "חשובות יותר".

נדמה לי שזאת הפעם הראשונה שלברט בראון ישנה קבוצה שיכולה ללכת עד הסוף. היא חייבת כמובן קברניט שיוביל אותה עד המטרה – אליפות NBA.

אין יותר תרוצים. הכל עליו עכשיו.

SHOW ME THE MONEY, BRETT!

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 197 תגובות

  1. 1. בן סימונס יכנס לשנתו האחרונה בחוזה הרוקי שלו – הווה אומר – שכר של מעל ל-8 מיליון דולר.
    https://www.spotrac.com/nba/philadelphia-76ers/ben-simmons-20206/
    2. רוב הרוקיס חותמים על החוזה הגדול הראשון שלהם בקבוצה שבחרה בהם בגלל ה"זכויות" שיש לקבוצות אלו בסכום שהן יכולות להציע.
    3. הסיקסרס אכן סימנו שהם מאמינים בצמד אמביד-סימונס, אבל אם הם לא יספקו את הסחורה לדעתי לא יהססו להעביר אותם (כאשר הישארותו של אמביד יותר מובטחת משל סימונס, שכבר היו שמועות שרצו להעביר אותו). רק לפני שנתיים, הקליפרס החתימו את גריפין על מקס ושלחו אותו לפיסטונס מספר חודשים לאחר מכן (ככה שחוזה מקס לא מבטיח להישאר בקבוצה).
    4. סימונס שחקן מצויין, אבל חייב, פשוט חייב, לשפר את הקליעה שלו (ובכלל להראות שהוא מוכן לזרוק ג'אמפים ולא לעמוד כמו דחליל ולחפש למי למסור את הכדור ו/או מי מגיע לבול-פיק. הקריירה שלו תעלה לרמה אחרת לגמרי כך גם הקבוצה שבה ישחק.
    5. פילי מגיעים לתחילת העונה כקבוצה סופר מעניינת עם ההחתמות המאוד משמעותיות שהם עשו (הורפורס והאריס והצירוף של ריצ'ארדסון ע"ח באטלר). בנוסף, זהיר סמית מגיע בריא והראה דברים יפים בליגת הקיץ.
    6. פילי עדיין עם ספסל מעט קצר וחסרה שם גם קליעה מבחוץ

  2. דווקא נראה שהחמישיה שהיתה להם העונה עם רדיק ב-2 באטלר ב-3 והאריס ב-4 הרבה יותר מאוזנת וקלעית, וגם איתה הם לא הצליחו להגיע רחוק.

  3. הדבר הכי טוב שקרה לפילדלפיה זה שנפטרו מהמחלה ג'יי ג'ייק רדיק , אחד מהקלעים הטובים ביותר
    לא מסוגל לעשות שום דבר אחר , למעשה איום ונורא בכל דבר אחר,שחקן ההגנה הכי גרוע ב NBA
    לא מסוגל לכדרר פעמיים בלי לאבד את הכדור
    לא מסוגל לקלוע לייאפ חופשי מול הסל

    1. אוי טראסט כמה שטויות אתה מדבר עוד שנה תבכה שאי אפשר להטריד את האפס הזה בחוזה שלו, הוא תעודת הפטירה של פילדלפיה, אם בראון לא יקח את המזפח זה בושה

    2. 18.5 נקודות למשחק בעונה שעברה
      מי ימלא את מקומו ?
      חרטא – מול הרפטורס ירד ל-13.3 נקודות בחצי הגמר
      רדיק לא שחקן לפלייאוף
      החיזוק הכי גדול של פילדלפיה הוא אל הורפורד ואוקווין שהולכים לתת הרבה זמן מנוחה לאמביד העונה על מנת שישמור את עצמו לפלייאוף

      סימונס ביטל את ההשתתפות שלו באליפות העולם עם אוסטרליה – הוא הולך לעבוד על הקליעה.

      1. זאת בדיחה ידועה בין אוהדי פילדלפיה, רדיק קולע 18 ונותן 30 לקבוצה השניה
        כל ההתקפה של הקבוצה הייתה מבוססת אמביד עומד על קו השלוש ועושה DHO עם רדיק, כי רדיק לא מסוגל להשתחרר לקליעה בלי חסימה ולא מסוגל ליצר מצב קליעה לעצמו, על הקבוצה צריכה לעמוד בשביל רדיק

        1. אז רדיק הסיבה שאמביד על ה3 הבנתי. טוב נראה העונה בפלייאוף מול בוסטון ובאקס אם כך הדבר.

  4. לסימונס יש סעיף "דזיגנייטד רוקי" בחוזה החדש –
    אם סימונס נבחר ל-ALL NBA בסיום 19/20, אז החוזה שלו גדל ל-203.6 מיליון (5 שנים).
    .
    אין בכלל ספק שסימונס צריך לשפר מספר חלקים במשחקו, אני לא זוכר עוד מקרה של שחקן בעמדתו שפשוט סרב לזרוק מה-3.
    הוא לא צריך להיות "קלע על", או אפילו "קלע טוב", בשביל שלזריקה מה-3 תהיה השפעה על משחקו –
    מספיק שידגדג את 35 האחוזים מטווח השלוש בשביל שיצליח לשנות את איך הדרך בה ההגנות מתכוננות למשחק מולו.
    אם יוסיף את אלמנט זה למשחקו, החוזה הענק עליו חתם יהיה שווה כל סנט.
    אני מנחש שהשילוב של הביקורת מצד אחד, והחוזה שיכול לצמוח אם סימונס יסיים את העונה ALL NBA (מטרה לחלוטין ראלית – יש סיכוי בהחלט סביר שהסיקסרס מסיימים את העונה עם המאזן הטוב ב-NBA. ואז למצביעים ל-ALL NBA יהיה תמריץ משמעותי לבחור ב-2 שחקנים מפילדלפיה),
    יהיו מוטיבציה מספקת בשביל לדחוף את סימונס לעבוד על משחקו במהלך הקיץ הקרוב.

    1. מה שמצחיק שבמערב פילי לא עושה פלייאוף או אולי על חשבון פורטלנד. במזרח הם קונטנדרים מס 1 לאליפות המזרח. מעולם המזרח חא היה ככ מזפח 😂😂

  5. מנחם זה שפילי חרטו על דגלם את סימונס זה כבר היה ידוע לי לפני גזר דין המוות שהם נתנו לעצמם. שימשיכו לחרוט.
    אליפות לא תהיה שם עם סימונס אף פעם אלא אם כן קווין דוראנט וקאווי יצטרפו עוד שנתיים או שהאכילס של יאניס קאווי גורג לברון דיוויס קרי קליי ראס והארדן יקרע בבת אחת של עולם בפלייאוף ונפגוש את פורטלנד בגמר וגם אז אני בספק.

    מה שהיה הוא שיהיה, קלינגים יעופו על ימין ושמאל, יהיו חגיגות על הניקס ושארלוט ב-TD, גיא יסביר לנו איזה סופרסטאר מדהים זה סימונס וכמה הTS עלה באחוז וחצי ואיזה גאון, עקב מות המזרח שהפך לקונפרנס בלי דופק פילי יצליחו להגיע לגמר המזרח שלב אחד קדימה אחרי שימחצו את דטרויט ואינדיאנה האימתניים ואז בראון וסימונס יחרבנו מול יאניס ונגרי היורוקאפ שלו ואם איכשהו הם אכן יגיעו לגמר (שזה בושה ענקית אם לא יגיעו עם הסגל שלהם בהשוואה ליתר המזרחיות, אני מאמין שבוסטון אפילו ינגבו את פילי בפלייאוף) הם ינגפו ע"י נציגת המערב בין הסוויפ לגנטלמני.
    בן סימונס יעלם מיד עם המפגש הראשון בפלייאוף מול בוסטון או יאניס והממזר יוציא תמונות שלו על קרטוני החלב, אולסטאר 2020 נעדר, נא עזרתכם.
    ברט בראון ימשיך להתראיין יפה אצל יניר שלנו וישאיר רושם של מאמן בכיר ומבין עניין ויסביר למה הוא לא עשה דאבל טים על יאניס.

    תעשה העתק הדבק למאי 2020 מנחם לתגובה זו.

    1. זה משעשע איך שבנית לעצמך אליבי.
      בהתחלה אמרת שהסיקסרס לא עושים פיינלס. אפילו הכנת רשימה של קבוצות שיסיימו לפניהם (מילווקי, בוסטון, ואפילו אינדיאנה).
      .
      עכשיו הנרטיב הוא שלא להעפיל לפיינלס זו בושה,
      והפסד בהם לנציגה של המזרח יוכיח את הטענה שלך.
      .
      אתה רציני?
      להפסיד, נגיד, לקבוצה של קאוויי + ג'ורג', זו בושה?
      להפסיד, נגיד, לקבוצה של לברון + דייויס, זו בושה?
      .
      בוא, אני מציע לך מחדש את אותה התערבות –
      אני בוחר בפילי כנציגה של המזרח בפיינלס,
      אתה לוקח את השדה.
      יותר הוגן מזה, לא יכול להיות.
      הזדמנות נהדרת לתת כיסוי להצהרות שלך.
      .

      1. גיא די לשקר. בוא נבהיר עניין. המסרח מת. פילי הקבוצה הכי חזקה במזרח בפער. כל דבר שלא אליפות המזרח כשלון קולוסאלי. תמיד אמרתי גם עונה שעברה. לא משהו חדש.

        עכשיו אני שוב מדגיש על אף הפייבוריטיות הם לא לוקחים את המזרח מה לא ברור פה? פילי תצליח לחרבן מול יאניס בגמר המזרח. ואם יפגשו את בוסטון לפני גם מולם לדעתי. יתר הקבוצות הן יולב קאפ במזרח.

        אז איזה אליבי בניתי לעצמי? אתה בונה לעצמך אליבי שתגיד שהם הגיעו להישג מדהים אם יקחו את המזרח חחח. זה המובן מאליו.

        אני אומר מה שתמיד אמרתי אליפות עם בן סימונס ובראון הקבוצה הזאת לא תראה לעולם.
        לגבי העונה גם אליפות מזרח הם לא יראו זה מה שאני אומר. אז תחרוט את זה ובלי תירוצים בפלייאוף.

        1. ספינים, צריך לדעת לטוות.
          אתה יכול לכתוב "די לשקר". אבל זה רק גורם לך להישמע כמו גרסה חיוורת של ביבי…
          .
          היכן שיקרתי?
          זה לא אני שיצא בהצהרות מפוצצות ואז פחד לתת גיבוי למילים שלו.

          1. חח פחד… אתה מפחד אני נצעתי התערבות הוגנת שלא מתבססת על הימורי פציעות וטריידים ואתה מסרב אז אני מפחד? אני מפחד מהפציעות וטריידים זה כן.
            אתה מפחד מהדבר האמיתי ורוצה להגדיל לי את הסיכון עם פציעות וטריידים. הרי אם יאניס יפצע מה יהיה שווה ההתערבות? חח

          2. דוגמא זה דה שוט לא ביטח את עצמו מפציעות והפסיד לך עם גולדן סטייט. אני בניגוד אליו התניתי את ההתערבות איתך בפציעות של דוראנט קרי וקליי ולא רצית…
            תמצא לך פראייר אחר עם פילי 😎

            1. אתה כרגיל מספר חצאי אמיתות.
              דה שוט הציע התערבות שכללה סעיף שגולדן סטייט לא מפסידים 4 פעמים בפלייאוף.
              כבר באמצע הסיבוב השני גולדן סטייט, בהרכב מלא, ספגו את הפסדם הרביעי.
              להתערבות שהוא הציע + תנאי הפציעות, אתה כתבת שאתה מסכים.
              כך שבכל מקרה היית מפסיד.
              .
              אני כתבתי לדה שוט שאני לא מוכן להתערבות מקלה שכזו,
              אני מוכן ל-"גולדן סטייט אלופה כן/לא".

            2. אני מעולם לא הצעתי גולדן עם 4 הפסדים אלא 6 ובתנאי שהם עם הביג 3 בלי פציעות. זאת הייתה עצתי לפני הפלייאוף תמיד. אתה מתבלבל עם מישהו אחר… תבדוק

            3. אתה רציני שימון 🙂
              על מה אתם מתערבים? חומוס ובירה? לא היית מזמין את גיא שלנו לחומוס ובירה על חשבונך סתם בשביל ההנאה של לדסקס בסקטבול? זה לא שמתערבים פה על 10 גדולים….

            1. מה לא הולך לך עם ברק אהוד ואובמה או ציפי בוזי משהו?

      2. את תנאיי ההתערבות כבר הצעתי לך בעבר אם אתה מסכים לכולם יש התערבות אם לא אז לא. אני לא מעוניין להמר על פציעות וטריידים של שחקנים אלא על התכלס

        1. בשביל להבהיר –
          התנאים של שמעון:
          .
          הוא בוחר את כל השדה. אני את פילי. אם מישהו מהשדה (כל מי שפילי תפגוש בפלייאוף), אז ההתערבות מבוטלת.
          .
          אין בן אדם עם עצם הגונה בגופו שלא פורץ בצחוק עז כאשר הוא קורא את ההצעה שלך…
          .
          אני חייב לציין –
          ראיתי בחיי התחמקויות מרשימות. זו לא ברשימה,
          אבל היא כן אחת המשעשעות!

          1. גיא לפילי אתה יכול גם לקחת את הניקס שארלוט הוקס פיסטונס בולס ולהוסיף עוד כמה מהשדה אליך אין לי בעיה 😎

            1. לאאאאאאא
              פיפי,קקי רק פה,
              הכי טוב,עלייך בני בום

      3. גיא אתה מצחיק סיבובים כאלה לא עושים אפילו בפוליטיקה ששאלתי אותך מה היה קורה אם מילווקי וטורנטו היו נשארים הסגלים של שנה שעברה אמרת שלא הייתה בוחר את פילי, המזרח זה פח אשפה זה הסיבה היחידה שאתה בוחר את פילי למזרח
        .
        רוב האנשים זועקים שמה שנהיה מהמזרח זה נהיה בדיחה עצובה גם שמעון הוא אחד מהם, בטח שמילווקי טורנטו ובוסטון נחלשו נורא,
        אני מוכן לעשות איתך התערבות שפילי עם עולה לגמר עפה בסוויפ או גנטלמני לנציגה מהמערב , אתה מוכן להתערב על זה?

        1. ברוך,
          לטעמי פילי נמצאת ברמה מתחת ללייקרס ולקליפרס, בעיקר בגלל היתרון היחסי שלהם בעמדות הפורוורד.
          סדרה מוכרעת קודם כל בגלל מאצ' אפ.
          .
          מה שאני כן מוכן להתערב עליו זה שפילי תסיים את העונה במאזן של 50% או יותר מול 8 הראשונות של המערב.
          זו הפריזמה המתאימה לבדוק את יכולתם מול צמרת המערב.

          1. גיא תבין עונה סדירה זה אימונים. קבוצות המערב הרבה יותר מותשות מאשר פילי שנחה בקונפרנס שלהם אתה מתעלם מהשפעה של מאמצים בתוך קונפרנס ומשחקים. עונה סדירה לא אומרת כלום. פילי קבוצת טופ 8 בליגה כולה בלחץ במקרה הטוב. למרות שעל הנייר הם 3 או 4

          2. עונה רגילה לא משנה כלום שוב אתה מוכן להתערב שפילי יקחו את המזרח ומאצאף לא משנה ולעומת זאת אתה לא מוגן להתערב שהם ייקחו נצחון אחד בגמר נגד המערב? דווקא לפילי יש אחלה מגני כנפיים ריצ’רדסון סימונס (הגנה זה לא הבעיה שלהם נגד פווארדים אתלטים)
            .
            אתה מוכן להמר על פילי השנה ואילו הסגלים של שנה שעברה במזרח היו נשארים לא הייתה מהמר עליהם? מה זה אומר שהמזפח פשוט בדיחה

          3. ומה לגבי יאניס הוא לא במזח איך אתה מהמר עליהם בטח שיש להם ייתרון אדיר בעמדת הפוורדים (יאניס ומידלטון) פתאום המאצאף לא משנה ואתה מהמר עליהם בביטחון גמור? המזפח מת זה הסיבה היחידה שאתה מהמר על פילי

      4. ברוך אל תהיה פראייר אל תהיה דה שוט. בפלייאוף הפניקס האפל יעלה על עגלת באקס ויפצע את יאניס ואז פילי תגיע לגמר בדיוק מה שהוא עשה לדה שוט עם דוראנט.

        איתי הוא לא מוכן להתערב בנתניית פציעות והוא יודע למה…

  6. קבוצה נהדרת וגם עם עומק סביר סה"כ.
    סימונס יהיה חייב לפתח קליעה סבירה כדי להצדיק את החוזה הזה. כרגע הוא סוג של חור התקפי, ולרמות שהסיקסרס מכוונים אליהן זה לא יספיק.

  7. אגב פילי לא מנצחים בסדרת פלייאוף אפילו את דנבר הספרס ויוטה נראה לי. שלא נדבר על היתר. רק מול פורטלנד יש להם סיכוי. במערב פילי אפילו לא עושה פלייאוף. במזרח הם פייבוריטים מס 1 לגמר חחח

    1. זה הכי כיף לזרוק הצהרות שאי אפשר להוכיח לאוויר. המרשתת סופגת הכל…
      .
      אתה יודע מה היה המאזן של הסיקסרס בשנה שעברה מול 8 הראשונות במערב?
      אתה יודע מול כמה מהן היא סיימה את העונה ללא אפילו ניצחון אחד?

      1. חחח עוד פעם שטויות. פילי השנה כנראה לא עושה פלייאוף במערב אם קליי חוזר מוקדם ואם כן זה ממקום 8 במקום פורטלנד. זהו בקושי קבוצת פלייאוף במערב. אלו העובדות. במזרח הם מול יאניס וקמבה חח וזהו. אם דוראנט היה הם היו גם מאחורי הנטס. נחיה ונראה בפלייאוף איזה צחוקים יהיו בדיוק כמו בפלייאוף האחרון. עד אז תהנה מהאולסטאר בנגמין סימונס😎

          1. אחרי ההתרסקות של שמעון עם טורונטו, אתה עוד מתייחס ל"תחזיות" האלה ברצינות? הבטיח שינגבו אותם, יחסלו, יאנסו, סיבוב אחרי סיבוב. סוויפים, לכל היותר ג'נטלמני. נו, אז אמר אז, ואומר עכשיו.

            1. עדיין פגעתי מרפי ההבנה כמוך שאמרו שטורנטו ינצחו את.פילי בסוויפ. כמה נק הוצאת בבראקט תראה לנו? או שנכנסת בהרבה שמות בדויים ומילאת כמה בראקטים?

  8. מנחם מה עושים אמיר ג'ונסון וקורקמז ברוסטר?
    נראה לי התבלבל לך

    בגדול פילדפיה הרבה יותר עמוקה , גבוהה וחזקה מהעונה הקודמת
    צריך לשים לב לזאהיר סמית והרוקי טאבולה שיעלו מהספסל – נראה לי שהם הולכים להפתיע

    אין לבראון תירוצים זו קבוצה שצריכה לקחת את המזרח

  9. בנשוואה לשנה שעברה- הלך באטלר. זה השחקן היחידי שבאמת הופיע בצורה עקבית בפלייאוף, ובדקות המכריעות בפלייאוף. הוא ייחסר להם מאד.
    סימונס ואמביד, בינתיים, בעיקר מתחזקים פוזה של כוכבי על, אבל הפלייאוף האחרון לא היטיב איתם, וזה עוד לפני היחסים הבעייתיים ביניהם.
    בהחלט לא בטוח שעוברים את מילווקי/בוסטון ואינשאללה הנטס, אם קיידי יעשה עימנו חסד

  10. ברוך ושמעון לפני תחילת העונה: פילי זבלים עם חיתולי קקי,אין להם מושג,חרא של שחקנים,חרא של מאמן , בן סימונס אפס אמביד כל הזמן פצוע,אל הורפורד בן 90 , אין להם סיכוי לכלום.

    ברוך ושמעון אחרי העונה ופילי בגמר ה NBA: בטח שהם הגיעו כי יש להם את הקבוצה הכי טובה והכי הרבה כשרון והם ניצחו למרות סימונס ובראון ובגלל שיום לפני תחילת הפלייאוף היה ירח מלא בצבע אדום ובאוסטרליה בדיוק באותו יום קנגורו קיים יחסי מין עם קואלה

    בלא בלא בלא בלא בלא בלא

      1. אלו לא יצליחו למצוא את מלבורן על מפה אפילו עם תביא להם את ספר הרחובות של מלבורן.

        אני אוסיף ציור שהם יבינו ([0])

        1. עידו אני יכול לקנות חצי ממלבורן וכל השבורים שם, אני פוגש הרבה פה בהוואי עם האנגלית שלהם עם המבטא המעצבן שבא לך לשבור להם את השיניים, האוסטרלים פה כאלה קמצנים שזה מצחיק.

          1. אני לא גזען בכלל, אני מטייל פה בחנויות הבעלי חנויות יודעים שלרוב אוסטרלים זה בלוף, קניתי לבת שלי כמה תיקי יוקרה כאן בהוואי במותג מוכר מאוד מובן שקיבלתי יחס שונה מאשר זה של האוסטרלים , אין להם את התרבות הקנייה של האמריקאים/ יפנים , הם מאוד קמצנים מאוד מחושבים (מעבירים הכל לדולר אוסטרלי , עם המבטא הבריטי המעצבן , מה שכן האוסטרליות יפהיפיות.

            1. אוסטרליות זה ליגת העל

              ברזילאיות
              אוסטרליות
              אוקראיניות

              כל השאר לא מעניין אלו טופ 3 בסדר הזה

    1. עוד שקר. זה לא מה שנאמר. תמיד נאמר שפילי החזקה במזרח. מה שנאמר שפילי נחלשה והמזרח נחלש עוד יותר. הכל אמת.

      אתה חושב דאליפות מזרח יהיה הישג? חחחחח קבוצה עם 4 חוזי מקס אמורה להביא אליפויות ולא להגיע לגמר בקונפרנס בלי קבוצות. הגעה לגמר הליגה לא תהיה שום הישג זה המינימום המצופה. פחות מזה זה כשלון קולוסאלי ולדעתי גם לזה הם לא יצליחו להגיע.

      טראסט דה פרוסס אם פילי בגמר אמרתי לכם.. איזה הישג מדהים מי היה מאמין שנגיע לגמר גיב מי א ברייק.

      הישג לפילי זה רק אליפות כל היתר כשלון. אליפות מזרח זה המינימום שבמינימום ותרשום גם זה לא יושג.

    1. קבוצה אחרונה שלו לא הצליחה למצוא את הדרך מחדרי ההלבשה למגרש, והגשרון הצליח להוריד אותם ממקום ראשון ישר לליגה השלישית….
      שלהבת לא מתאים לך איי קיו חד מספרי (:

      1. חח מה שקרה לא קשור לבלאט. זה היה מאבק בין הנהלות. פיני גרשון אמר בראיון לפני כמה ימים שהשופטים ביוון אוכלים דולרים והמבין יבין. הוא רמז ברמז מאד עבה שבכדורסל קונים משחקים במיוחד ביוון. הוא אמר ביוון איבדתי את התמימות.

  11. עוד דבר, לפחות בשנה שנתיים הראשונות יש לפילי שחקן נפלא וזה הורפורד.
    ההגעה שלו לפילי טורפת את הקלפים ואם הוא לא ייפצע גמר המזרח יהיה מילווקי-פילי. את הניסיון הוא כבר יתן בשנתיים הקרובות.
    גם הקליעה שלו משלוש טובה אז לא לדאוג.

  12. תודה מנחם. שמעון/גיא/ברוך – התשתם אותנו. מודה שלא ראיתי את סמית׳ וטאבולה בליגת הקיץ. מקווה שהם איום מבחוץ כי לפילי יש בעיה רצינית התחום הזה. הורפורד יצטרך לעשות מטמורפוזה לסטרצ׳ 4 ולאיים הרבה יותר מהשלוש בטייל לופז וויש לו את היד לדעתי. גם האריס וריצ׳רדסון צריכים לעשות רדיק כמה שיותר. אניס וסקוט יעשו את שלהם. מישהו יודע מה עם בובאן? החוזה לסימונס צפוי וטוב לפילי, הוא בשנת מבחן ואם לא יספק את הסחורה אין בעיה להטריד אותו לאחת מהנמושות ולקבל תמורה יפה, בכל זאת עדיין שחקן של סטט׳ יפה. בראון גם במבחן. רק גמר מזרח יציל אותו הפעם ובראנד כבר הוכיח שהוא לא פראייר ויבעט אותו בהזדמנות הראשונה שפילי תגמגם.

    1. טאבולה ראסה נראה פוטנציאל טוב יש לי תחושה טובה לגביו. לגבי זהיר אני פחות צופה גדולות ונצורות

  13. סימונס שייך לקבוצה מאוד נדירה, כמה פריקס אוף נייצ'ר שיש רק ב-NBA. ג'ירפה מסוג חדש.
    כמו דוראנט, לברון, יאניס, אולי ציון. האנשים האלה הם מיסמאצ', יש להם יתרון ענק מעצם היותם. אבל כישרון כזה גדול חייב מי שיכוון אותו.
    גם יאניס לא היה יאניס, לא היה קרוב לזה, עד ההברקה של ג'ייסון קיד (בערך הדבר הטוב היחיד שעשה)
    לקראת סוף עונת 2016 נדמה לי, מקבל החלטה להוריד את יאניס ל-1 ולשנות את כל הבאקס של אז בהתאם. זוכרים? "חמישיית הפלא", MCW, מידלטון, יאניס, ג'בארי ומונרו, שהיתה אמורה לטרוף את המזרח ונזרקה מחוץ לפלייאוף. קבוצה עם פקק תנועה אחד גדול.
    זה מדהים לראות את השינוי, בגיים לוגס של יאניס. ממשחק 55 של העונה, מילווקי נגד הלייקרס, ובום! יאניס עובר ל-1 ומתחיל להפציץ טריפל דאבלים נוסח לברון. כל המדדים משתגעים ולא יורדים יותר. משחק אחרי משחק. נמצא הייעוד, נולד הסופרסטאר, שעד אז היה פוטנציאל ענק בלי שום מימוש.
    כל זה בא להגיד שגם סימונס נמצא בפאזה של הגולם שלו. הוא ממש גולם. נתונים פיזיים מדהימים + יכולות מוכחות (מסירה, חדירה, הגנה מעולה – חיסל את ד'אנג'לו ראסל בפלייאוף). הוא לא מהווה איום מבחוץ כידוע וכל עוד זה לא קורה, הוא צריך לעשות את הדרך ההפוכה, לעמדת הפורוורד, שמנהל משם את המשחק. יש לו גם USG% נמוך מאוד יחסית למה שהיינו מצפים, זה טוב. סימונס בתפקיד איפשהו בין סקוטי פיפן לדריימונד גרין. יכול להיות הרבה יותר טוב מדריימונד.
    תכלס פילי תקועה. גם איתו ב-1 קלאסי, מתעקשים עליו בוח, AST% עצום, וגם עם טוביאס והורפורד, שני מספרי 4 סטרץ', טוביטס ייאלץ עכשיו להיות 3 בכוח. יש שם הרבה התאמות בכוח נגד הכישורים של השחקנים, עד שזה מגיע לגיחוך של אמביד יוצא לפרימטר לזרוק, מה בכלל הוא מחפש שם, ובאחוזים רעים. הכל דפוק שם. במקום טוביאס היו צריכים להילחם על באטלר (נניח שריצ'רדסון שוסגר להם את ה-2 עכשיו), ולהביא פוינט גארד שיעזור בניהול המשחק, יחד עם באטלר-סימונס-הורפורד-אמביד, קבוצה לתפארת.
    סימונס ל-3, בקיצור. וזה על ברט בראון! לפני כל אחד אחר.

    1. סימונס בהחלט יכול לשאוף לדריימונד גרין זה המודל וזו הרמה הוא אף יכול להיות טוב מדריימונד כי יש לו יותר כישורים. אך ההבדל בין לזה לבין סופרסטאר nba הוא שמיים וארץ. סימונס בדיוק מס 4 בקבוצה בחשיבות כמו דריימונד בדיוק. שם הוא לא מזיק ולא צריך את ההתקפה שלו.

      הקטע שהוא בעצמו חושב שהוא כוכב וסופרסטאר והוא לא יהיה מוכן להיות פועל שחור. פיפן? סימונס עוד לא באזור חיוג ולא יהיה גם.

      זה הזמן להודות שמנחם כבר לפני יותר משנה טען שיש להעבירו לעמדה 4 בתור דריימונד והוא לא רכז. רפה הבנה כמוני וכמו עוד כמה פה טענו שלא. מנחם צדק😎

        1. שני שחקני אול-אראונד, גבוהים ורסטילים, עם הגנה מצוינת, יכולת ניהול משחק, וגם איום על הסל בהתאם לכישורים שלהם. מה שאוהבים לכנות, "אולר שוויצרי", וכאלה הם מצרך נדיר. בעיני ההשוואה היותר נכונה היא סקוטי פיפן, וחפרתי על זה מעל ומעבר בהמשך.

  14. אחלה מעורב על פילדלפיה יקירתי.
    רק אוהדים שהיו בשנים השחונות יכולים פשוט לשבת ולהינות מקבוצה רלוונטית.
    גמר מזרח… חצי גמר…..רבע….
    העיקר שמגיעים לפלייאוף.
    גם שנה שעברה הייתה קבוצה טובה על הנייר….
    🙂

  15. לדעתי מתפתח כאן סיפור ווסטברוק 2.0 – שחקן מוגבל שמקווים שישתנה, לא לגמרי מסתדר עם הכוכב השני, ומאמן שלא מצליח להשפיע מספיק על המשחק הקבוצתי.
    .
    בעונה הקרובה בראון צריך לתת את המפתחות על הפרקט להורפורד.
    .
    אם סימונס אכן יצליח להשתנות ולהשתפר יש סיכוי שהסוף יהיה שונה מבאוקלהומה. להערכתי הסבירות נמוכה, ואז החלק הקריטי הוא להטריד את סימונס מוקדם יחסית כך שעדיין אפשר יהיה לבנות סביב אמביד.

    1. זו בדיוק הקיצניות ההפוכה. ווסטברוק עושה גם דברים שהוא ממש לא טוב בהם וזה פוגע בקבוצה שלו. סימונס לא עושה בכלל דברים שהוא לא טוב בהם – וזה גם פוגע בקבוצה שלו.

  16. כמו ווסטברוק, איך סטוקטון כתב על זה? "קורבנות המעבר למשחק החדש", המוריבול, השלשות וכו'. אז כמו את ראסל ווסטברוק, גם את סימונס צריך להתאים למשחק החדש, ולהעיף אותו מה-1. ראסל ל-2 א-לה ווייד, סימונס ל-3 אה-לה פיפן.

  17. תודה מנחם על המעורב. סתם הבעיה שהיום כל עמדה כמעט כולל עמדה חמש בלא מעט מקרים צריכה שחקן שלפחות מסוגל לקלוע מאזור קו העונשין ואחורה, כרגע לסימונס אין אפילו קליעה מחצי מרחק שהוא בטוח בה. אני לא מבין גדול בזה, לא יודע אם זה עניין של מכניקה ,חוסר ביטחון או נטו מחסור בעבודה אישית אבל הוא בהחלט בבעיה כרגע מבחינה זו. יש לו המון יתרונות אחרים שמסייעים לו למזלו.
    אני אלך על הימור לא מופרך בעיניי של פיצוץ מתישהו במהלך העונה בין אמביד לסימונס והפסד בגמר המזרח למילווקי /ברוקלין.

      1. 10,000 זריקות ביום?
        בוא נניח שכל זריקה אורכת לו 5 שניות. וזה ממש מהר. 5 שניות, להתמקם, לקבל לידיים את הכדור, לכוון, לעלות לסל, לזרוק, לנחות.
        ומייד, להתחיל את הסיקוונס הבא. 5 שניות זה ממש מהר.
        10,000 זריקות X חמש שניות לזריקה = 50,000 שניות = 833 דקות = כ-14 שעות
        בן סימונס זורק לסל כל יום 14 שעות ברציפות?
        ניתן לו גם הפסקות שתיה, מנוחה, אוכל. זה ייראה ככה:
        0700-0800: השכמה, שחרור, ארוחת בוקר.
        0800-1300: קליעות לסל.
        1300-1400: ארוחת צהריים ומנוחה.
        1400-1800: קליעות לסל.
        1800-1900: ארוחת ערב ומנוחה.
        1900-0000: קליעות לסל.
        יוצא שבן סימונס נכנס לאולם ומתאמן על קליעה לסל, מדי יום וכל יום, מ-7 בבוקר עד 12 בלילה ברציפות.
        אני רק שאלה: מה הוא עושה בלילה, הבטלן?

        1. 😂😂😂😂😂😂 מחלקת שיווק תאגידים. הוא לא יכול להיות ככ הרבה זמן אפילו עם קנדל

  18. פילי חתמו על תעודת הפטירה שלהם, כמו שציפינו.
    סימונס בקו השתפרות קבוע? הוא התחיל עם כמה פרפורים וצפצופים של "הו-הא", ואז אחרי הסידרה מול בוסטון עבר לקו הזה:
    https://www.youtube.com/watch?v=_sJ05t16IwE
    .
    ה"פיטוטים" צודקים לחלוטין –
    1. אין לו תשוקה לניצחון
    2. יש לו נרקיסיזם ברמה הגבוהה ביותר ללא כיסוי
    3. בגלל שני הראשונים הוא לא טורח להשתפר
    4. הוא מעדיף קרדשיאנס ושיט על כדורסל, ובוודאי ירצה להגיע לאל-איי.
    5. בינו לבין אמביד תמיד הייתה צרות עין וקנאה, אמביד יודע שהוא המקל בגלגלי פילי.
    6. הוא גדל מגורות בתאגיד וחתום בקלאץ', ומתישהו יגיע ללייקרס או לפראיירית אחרת (לא יסיים את חוזהו בפילי)
    7.הוא נגר בן נגר, הולך דורות אחורה, עד משפחת נגרים מנצרת. תמיד היה ותמיד יהיה.
    8. אין לו שום משחק ללא כדור
    9. אין לו שום משחק גב לסל
    10. אין לו שום עמדה במגרש
    11. מאמנו, החצי השני של "הצוות האוסטרלי", ממשיך לגרום לו להאמין שהוא כוכב בהסתמכותו הפתטית עליו.
    12. הם עשו החתמות לא מתאימות וסתמו עוד יותר את הפקק בצבע, ואיבדו קלעים – בדיוק הפוך ממה שהיו צריכים.
    .
    הבנאדם נתן את שורת הפלוס מינוס השלילית הגדולה בהיסטוריה! מול הסלטיקס.
    הוא היה אסון וחירב אותם.
    הוא יכול אולי לתת מדי פעם מספרים ריקים מול נמושות בלי הגנה, במגרש פתוח, אבל בפלייאוף הוא תמיד יהווה את התקרה של פילי!
    בטח כל עוד גם בראון שם שאוחז בו חזק ומעדיף לשקוע עם הספינה.
    .
    וואללה ששנאתי אותו עוד לפני שראיתי רגע שלו על המגרש. זאת בעקבות היהירות המדהימה שהפגין לפני עונתו הראשונה ("אני מתמודד על להיות אחד השחקנים הטובים בליגה, ולא על להיות אחד הרוקיס הטובים בליגה").
    ואחרי שראיתי אותו, הבנתי כמה פילי נפלו חזק.
    לא היה צריך לראות הרבה ולזהות את התחלואים.
    הם ברורים לחלוטין בשתי עונותיו מהרגע הראשון עד האחרון ופילי בוחרת להתאבד.
    סבבה לי עם זה! מקונל כבר שוחרר.

    1. צודק אחרי שסימונס קיבל את המקס הכסף בבנק. בקרוב מאד הוא יתחיל לעשות בעיות ויהיה טרייד מתישהו. הוא לא יסיים את החוזה בפילי. גם אני חושב ככה. לדעתי אחרי הכשלון שיהיה העונה יתחילו הדיבורים…
      לברון לא יקח אותו ללייקרס הוא לא מפגר אבל מה יותר מתאים מניו יורק ניקס….שוק גדול לברון ינהל גם שם את העסק.

      1. החוזה זה אסון בשבילו, בנאדם כזה ככל שנותנים לו יותר הוא ייתן לך בחזרה פחות, ונתנו לו המון.
        יגיע לאיזה קבוצה מפגרת בטרייד אין ברירה כמו ווסטברוק – שיקוץ על שיקוץ.

    2. אין לו משחק עם הגב לסל? בהחלט יש מה לשפר אבל העונה הוא קיבל הרבה יותר כדורים בפוסט.
      גם מבחינת משחק בלי כדור ראית אותו נע הרבה יותר ומקבל כדורים ללייאפ כשהוא חותך מתחת לסל.
      אתה היייטר שלו בגלל האופי הדי מעצבן יש לציין אבל אי אפשר להתעלם מזה שהוא מכניס אלמנטים למשחק.

      1. הוא לא נע, הוא זז לצבע וחונה שם ליד הקו.
        משחק גב לסל אין לו, הוא יכול לעשות לייאפס או לובים.
        הוא נשלח לאיזור הצבע מחוסר ברירה ויקלע רק בלי שמירה.
        ה"תנועה" החדשה שלו בחסות בראון דופקת עוד יותר את פילי ותוקעת את נתיבי החדירה.
        מבחינת אופי, אני חושב שהוא הבנאדם עם הכי "סלף אינטייטלמנט" שראיתי בחיי.

          1. תועלת עלובה ביותר למשחק ההתקפה של פילי, גם פוגע לה בחדירה, גם לא מרווח, וגם 170 מיליון על משהו שכל נגר בחוזה מינימום יכול לתת.
            וגם זה רק נגד יריבות חלשות ולא בפלייאוף.

            1. כמו שאמרתי – הייטר.
              אתה יכול להתווכח אם הוא שווה מקס או לא. אבל אתה זה שטוען שהוא לא עושה שום דבר בלי הכדור ואין לו משחק עם הגב לסל. אז כשהוא עושה זה תוקע את ההתקפה… מעניין.

            2. האמת ורק האמת

            3. האמת כל האמת ורק האמת

          2. בדיוק מה שבאתי לכתוב. האשך הקדים אותי. הפוסט שלו זה לא באמת פוסט זה יותר מסירה עם הגב לסל שהוא מקבל ממש קרוב לסל זה לא שהוא חופר על שחקן ומשחיל אותה.
            והוא עושה את זה גם נגד קבוצות פח ולא מול העילית בפלייאוף וזה משהו שדרק פייבורס גם עושה אפילו טוב ממנו.
            החוזה שלו יכול להגיע גם ל203 מיליון בהתרחשות תנאים מסויימים שלא תלויים בסימונס ולא רק 170 😂😂

            1. הבנתי אז כשהוא קולע זה הופך את הקבוצה השנייה לפח וכשלא אז היא עלית.
              תנאים שלא תליים בסימונס? אהה כי אם הוא ייבחר לאחת מחמישיות הליגה זה לגמרי לא בגללו. זה רק בגלל שהתאגיד יחליט…

            2. עידו אתה מסרב להבין. אני והאשך מדברים רק על קבוצות עילית בפלייאוף. שחקנים של 170 ו203 מיליון נבחנים שם.

              אנו לא מדברים לעונה סדירה או מול הנטס ניקס אינדיאנה בפלייאוף וכאלו אלו בדיחות. נגדם סימונס אחלה.

              בחייאת המזרח השנה פשוט מת אין קבוצות אפילו בכוח. מילא היה קצת דוראנט כלום. יאניס אחד בלי ברוגדון ומירו ואולדיפו עם ברוגדון וקמבה זהו.

              זה גופה רקובה ומצחינה.

            3. ברור שהוא יכול להיות חמישיית עונה 3. מה מונע מפילי 65 נצחונות? יש להם יש להם 30 משחקים מול המערב ו52 משחקים מול זבל טהור כמעט.

              במערב הוא לא היה נבחר לחמישיית עונה שישית אפילו.

              מאמן רציני אפילו היה עושה 75 7 עם פילי במזרח של השנה אם הוא היה משקיע בזה. 52 משחקים במזרח תוריד 10משחקים מול באקס בוסטון אינדי נגיד. 42 משחקים מול זבל טהור יורוקאפ. אתה מבין את זה גילרי?

            4. כן אני מבין שאתה קובע עובדות ויוצר מציאות לפיהן.

            5. דבר שני ברור שהתאגיד יפעיל את כתבי החצר שלו סימונס לקוח שלו. עונה שעברה דורג 18 בליגה 😂😂😂😂 לפני קליי 😂😂😂😂

              אז 42 משחקי יורוקאפ עם ניפוח סטט של טריפל דאבלים עם 10 15 נק ושאגות על הניקס וההוקס. סטט של 16 8 8 כזה עם מאזן של 60 22 ותקשורת תאגיד והופ… בהחלט ייתכן אול גיא וגילרי 3 טים. אגדה

              אם הוא כזה טוב איך איש מכם לא הסכים לתת את בוקר תמורתו? הרי לבוקר אין כלום חוץ מקליעה 😂😂😂

              כולנו יודעים את האמת

            6. אני לא טענתי שהוא כזה טוב. בוקר מבחינתי טוב יותר כרגע.
              אני אמרתי גם שהשאלה האם לתת לו הארכה כרגע היא בהחלט במקום. יש מרווח עצום בין זה לשחקן "פח" שאתם עושים ממנו. יש לו בעיות שבהחלט מעלות חשש סביר לגבי העתיד שלו. אבל מכאן ללהפוך כל מה שהוא עושה ל"לא זה רק מול קבוצות פח של המזרח" יש דרך מאד מאד ארוכה.

            7. בחירה בחמישיות שווה לתחת.
              כל הפרסים בליגה שווים לתחת.
              חבורה של פוליטיקאים רפי-הבנה.

            8. הוא גם נבחר לרוקי העונה, אז מה?
              מה הוא עשה בפלייאוף ההוא (וגם הזה) ומה מיצ'ל עשה?
              בחירת הייפ ופוליטיקה.
              סטט' ריקה מול נמושות בלי הגנה.

            9. אוקיי שמעון הבנתי, גיא התעייף ונתן כיף לגילרי, מעכשיו זה tag-team מול tag-team, ג"ג מול שא"ט (שמעון – אשך טמיר) נפש.

            10. חח אשך

            11. אדך אני מסכים איתכם אנחנו עוברים להיות שלישייה כמו זו של גולדן סטייט, אבל אנחנו מחזקים רק באולסטארים לפי הגדרת שמעון- ברוך לא במתחזים, סימונס בקלות יכול להיות חמישייה שלישית עם כתבי החצר של המלכה

            12. השלישייה הגדולה, ביחד אנחנו מעמידים חמישיית אשכים מפלצתית

    3. התקרה של סימונס זה דריימונד גרין וגם זה רק אם יעשה שינוי אופי משמעותי.
      אמביד לעד ירגיש כמו ילד ולא כמו גבר.
      בקיצור יאניס יכול לגרבץ ב82 משחקים הקרובים

  19. הבעיה העיקרית של פילי זה שיש להם 2 שחקנים מדהימים שדורשים המון התאמות לסגנון המשחק שלהם, והם בעצמם מאוד לא מתאימים אחד לשני. סימונס יותר בעייתי בגלל החוסר בקליעה. אין ספק שיש תקרה לצמד הזה, לא בטוח שעוד צריך לפרק את זה.
    כן אהבתי את מה שהם עשו בקיץ.. בפלייאוף ראינו שהקושי הכי גדול שטורנטו התמודדה מולו היה הגודל והפיזיות של פילי, לטורנטו היה פשוט כמעט בלתי אפשרי לעשות סל מול הרכבים חסרי רדיק של פילי. זה היה מבחינתי היתרון הכי גדול שלהם והם החליטו לחזור על אותו קונספט,רק על סטרואידים. כעת שהיריבה הגדולה ביותר היא מילווקי, זה הימור לא רע בכלל מול הבולי-בול של יאניס. הורפורד זה שחקן שחיכיתי שיגיע לסיטואציה שבה הוא יתחרה על אליפות באמת, שחקן מדהים שתמיד ימצא את הדרך לתרום לקבוצה, בהגנה הוא ג'וקר, בהתקפה הוא יעשה את המהלך הנכון והוא תורם מאוד באספקט שקצת חסר לפילי בשנים האחרונות וזה האיקיו הקבוצתי(בהתקפה ובהגנה). ג'וש ריצ'ארדסון זה שחקן שמאוד מתאים לצרכים של פילי, שוטר שלא צריך את הכדור בידיים (למרות שהוא יכול פה ושם לנהל התקפות) ורוצח בהגנה שיכול לשמור 1-3. בחמישיה הברורה מאליה, הם מעמידים הרכב שלאולי 2-3 קבוצות שיוכלו להתמודד איתן וזה לא רע.
    במידה והעונה הזו מתחרבשת, אני עושה טרייד של מקולום+נכס/ים בעבור סימונס. לדעתי זה כבר פורץ את התקרה של 2 הקבוצות.

      1. ליליארד וסימונס זה שילוב הגיוני שיוצר קבוצה מאוזנת, סימונס יכול להביא לפורטלנד את השחקן שמאז ומעולם היה חסר לפרנצ'ייז הזה וזה סווינגמן דינאמי עם פרופיל פיזי באחוזון העליון בליגה. פורטלנד תמיד נופלים בפלייאוף בקטע הפיזי וקל מאוד לקבוצות להתמקד בלפרק את ליליארד. מקולום ולילארד זה אחלה שילוב לליגה הסדירה, בפלייאוף הם תמיד יהיהו רכים מדי.

  20. לא מבין חלק מהמגיבים.
    או קיי המערב יותר חזק. אבל למתמודד על אליפות זה רק חסרון. מעבר משלב לשלב בפלייאוף יהיה כרוך במרחץ דמים.
    עכשיו בוא נתייחס לפילי כקבוצה במזרח היא תשחק בעונה הרגילה יותר עם קבוצות מהמזרח.יש לה פוטנציאל להשיג מאזן הטוב בליגה או מאזן טוב יותר מהרבה קבוצות במערב שהם פוטנציאל לאליפות.
    פלייאוף- אפשר לשים את פילי בין העולות לפלייאוף כבר עכשיו. עד הגמר הגדול פילי לא פוגשת אף קבוצה במערב. למעשה עד הגמר האיזורי הדרך סלולה , כמובן אם הכל הולך כמצופה.
    כלומר תמצית העונה הבאה לפילי הן שתי סדרות בלבד ! אליפות המזרח סדרה ראשונה למעשה, צריך לנצח לדעת רבים את מילווקי.ואז סדרת גמר נגד אלופת המערב.
    בתסריט דומה הגיע אלן אייברסון בשעתו עם קבוצה בינונית לגמר מול הלייקרס.
    בגמר הכל יכול להיות כי מה שקובע את האליפות באחוזים גבוהים מאוד זה פקטור הפציעות. הסכויים שקבוצה מהמערב תגיע כמו השנה חבולה לקרב הגדול גדולים בגלל אופי המשחקים, בהרבה יותר מנציגה במזרח.
    ונקודה אחרונה לא לזלזל בפילי , יש בהרבה קבוצות של 2 כוכבי על. לפילי יש חמישיה ראשונה להציג . יש קו קדמי קשה לפיצוח.יש רכז שעוזר לעבות את הקו הקדמי.הם גיבשו קבוצה חזקה, הם נפטרו מבאטלר שלדעתי האישית הוא שחקן בעייתי , שחקן שהשתבץ בשנתיים האחרונות בקבוצות טובות ולא הרים אותן דרגה למעלה.

  21. מנחם אתה יוצא מתוך הנחה שסימונס חתם כי הוא רוצה לשחק בפילי. הוא נמצא בין צומת דרכים בין להפוך לשחקן סבבה שלא עומד בציפיות ממנו לבין להפוך ללידר של קבוצה – כנראה שיש סיבה שהוא לא מוכן להמר על עצמו ולקוות שישיג חוזה שמן במיוחד כשיסיים את חוזה הרוקי.
    יש מצב שעוד שנתיים-שלוש פילי יתחרטו מאוד על החוזה הזה.

    1. מה זה להמר על עצמו? כשיסיים את חוזה הרוקי לא יקבל הצעה טובה יותר ועדיין "יצטרך" להישאר בסיקסרס.

    2. יש מצב שתוך שנה הרבה קבוצות מתחרטות על חוזים שחתמו לא מזמן. ה 01/07 צריך להיות יום כיפור של המנהלים. זה היום שמליונים נזרקים לפח האשפה.
      ראה מקרה כריס פול מחפשים בנרות מי שיהיה מוכן לקלוט את החוזה שלו.אחרת בעוד שנה שנתיים הם ישלמו מעל 40 מליון לעונה לשחקן שלא לוקח אותם לשום מקום.

  22. תקשיבו, פילי נחלשו מאוד.
    בוסטון, מילווקי, אינדי, ואולי אף טורונטו – יהיו טובות ממנה.
    קבוצת סיבוב שני זה התקרה.

    1. טורנטו 😂😂😂😂😂 וואלאק אשך אתה הייטר דה לוקס 😂😂😂אינדי חמודים אבל לגמרי הגירסה של יוטה במזרח. סיבוב 1 2 גג. זה רק פילי באקס וקצת בוסטון. היתר לא שוות דיבור אפילו לגבי פלייאוף

      1. הגירסה של יוטה במזרח זה אומר הכל – קבוצה חזקה מאוד.
        שנה שעברה, בלי אולדיפו וכשפילי עם באטלר ורדיק – עדיין אינדי כמעט עברו אותם.
        השנה פילי נחלשו, אולדיפו חוזר, ומצטרף אליו ברוגדון בנקודה החלשה שלהם – קו אחורי מלבד אולדיפו!
        הם יותר חזקים.
        יוטה בכלל זאת קונטנדרית בצד השני יחד עם הקליפרס.

        1. ברוגדון זה הגניבה של הקיץ, וביחד עם אולדיפו זה קו אחורי מצוין.
          אבל מה שאינדי גנבה ביד אחת, היא איבדה ביד השניה.
          כל השלד של הקבוצה הלך – תד יאנג, קוליסון, טייריק, קורי ג'וזף, ווס מתיוס… אבל מעל הכל – זה לאבד את בויאן בוגדנוביץ'.
          בוגדנוביץ' זה הגניבה של הקיץ מס' 2, והוא היה סנטר-פיס באינדי. לא רואה את וורן נכנס לנעליו, הקו הקדמי בעייתי כרגיל, סבוניס וטרנר דורכים אחד לשני על האצבעות, ואין שום דבר מרגש בספסל, מקונל, מקדרמוט, לאמב, בסדר.
          יעשו פלייאוף בוודאות וכנראה יגיעו לחצי, עם פילי, בוסטון ומילווקי. וזהו.

  23. א. סימונס לא כוכב ולא יהיה, הוא כבר בן 23 ואני לא רואה שהוא הולך לשפר יותר מדי דברים במשחק שלו. לא עושה תנועה, סותם את הצבע של פילי ומפריע לאמביד. כשאין הגנות הוא יכול לנפח מספרים אבל כשההגנות יתהדקו נראה בדיוק את מה ש (לא) קיבלנו ממנו מול טורונטו. בכלל הבנייה של פילי לא נכונה, אין להם כרגע שחקן חוץ בכיר שיוצר ולא קלעי שלוש יציב, למעשה שני השחקנים היחידים שתפקדו בהתקפה מול טורונטו עזבו
    גם אמביד צריך יותר לעבוד בחדר כושר ופחות ל**ן תמוח בטוויטר, אבל שם הפונטציאל נמצא. אצל סימונס הוא רחוק, מאוד רחוק
    שורה תחתונה סימונס=וויגינס בלי קליעה

  24. למזלם של פילי המזרח מאוד נחלש. אבל כל קבוצה טובה עם סנטר הגנתי איכותי תביס אותם בפלייאוף בקלות. אני רק לא בטוח שיש קבוצה כזאת במזרח כרגע

  25. אם כבר הם עושים עבודה ומחתימים אותו ל-5 שנים הם חייבים לעבוד איתו על קליעה אחרת הם סוגרים את עצמם ל-5 שנים עם רכז שיודע רק לרכז ולא לקלוע.
    בנוסף הדיל עם הורפורד לדעתי נוראי מאוד.
    ובנוסף הם חייבים שינוי דחוף בעמדת המאמן.

  26. נעשה את זה הכי פשוט:
    שחקן כדורסל מצוין, בעל IQ משחק גבוה, סוגר כבר בעונה שניה ממוצע 17 נקודות, 9 ריבאונד, 8 אסיסט.
    לא יודע לקלוע מ-3, בכלל. לא יודע לקלוע לונג-2. כן מסיים מעולה בצבע.
    מגן-על, אתלט נדיר, פאקינג 2.08! היחיד בערך שיכול להסתכל לאחד כמו KD בעיניים.
    ועכשיו תלמידים –
    באיזה תפקיד נשבץ אותו?

    1. אני אתחיל. מצדי שאישאר לבד, גם בסדר:
      סקוטי פיפן.
      ממוצע קריירה: 16 נק', 6.4 ריבאונד, 5.2 אסיסט. (סימונס: 16.9, 8.8, 7.7)
      ממוצע PER של 18.6 (סימונס 20). אפקטיב – 50 (סימונס 56). טרו שוטינג – 54 (סימונס 57).
      2.03, מגן-על, היסטורי, יכול לשמור עמדות 1-3 לפחות.
      ידיים ארוכות, 2 חטיפות בממוצע (סימונס 1.6), ו-0.8 בלוק (זהה).
      IQ כדורסל גבוה מאוד, לא אנוכי, לא בול-הוג, USG של 20 וקצת (סימונס: 22).
      אחראי, 2.8 איבודים למשחק, יחס אסיסט-איבודים 1.85 (סימונס: 3.5, יחס 2.2).
      קלע 3 לא טוב, 32%. (סימונס: אין נתונים…)
      קלע לונג-2 ממש לא טוב, 25% (סימונס: על גבול הקוריוז, לא קולע בתכלס) [יש לציין שהנתונים לגבי פיפן קיימים רק מעונת 2000].
      .
      6 טבעות אליפות, HOF, האיש שבלעדיו מייקל ג'ורדן לא ניצח אף *סדרת* פלייאוף, האיש *שאחרי פרישת ג'ורדן שמר קבוצה של 57 נצחונות על 55 ומשך עד לגמר הקונפרנס*.
      SF מגדולי המשחק – אחרי לברון, לארי ודוראנט, שזה לגעת בשכינה, וזהו בערך.
      .
      סימונס לא יהיה פיפן ככל הנראה, הלוואי. אבל אלה היכולות, וזה התפקיד.

  27. גיא לא ענית לי אז אכתוב את התגובה שוב ואשמח לתשובה
    .
    עונה רגילה לא משנה כלום שוב אתה מוכן להתערב שפילי יקחו את המזרח ומאצאף לא משנה ולעומת זאת אתה לא מוגן להתערב שהם ייקחו נצחון אחד בגמר נגד המערב? דווקא לפילי יש אחלה מגני כנפיים ריצ’רדסון סימונס (הגנה זה לא הבעיה שלהם נגד פווארדים אתלטים)
    .
    אתה מוכן להמר על פילי השנה ואילו הסגלים של שנה שעברה במזרח היו נשארים לא הייתה מהמר עליהם? מה זה אומר שהמזפח פשוט בדיחה
    .
    אתה מדבר על מאצאף בעמדת הפוורדים ומה לגבי יאניס הוא לא במזרח איך אתה מהמר על פילי בביטחון גמור במזרח בטח שלמילווקי יש ייתרון אדיר בעמדת הפוורדים (יאניס ומידלטון) פתאום המאצאף לא משנה ואתה מהמר עליהם בביטחון גמור? המזפח מת זה הסיבה היחידה שאתה מהמר על פילי.

    1. עונה רגילה לא משנה כלום. לדעתך.
      .
      (אתה טועה. תבדוק את אחוזי ההצלחה של 538 בפלייאוף. הם מרשימים. אפילו מרשימים מאוד)
      .
      לא ברורה לי מה ההתערבות שאתה מציע?
      אם פילי בפיינלס, אז האם הם מצליחים לקחת ניצחון?
      מבחינתי, הולך.
      השאלה היא איך "תשלם", אם וכאשר תפסיד…
      אני לא מתערב על כסף. זה אומר שאתה צריך להיות בארץ על מנת שהחוב ייסגר
      (עד לירושלים לא הייתה לי בעיה לנסוע בשביל לסגור חוב. ארה"ב קצת רחוקה לי…)

      1. שני נצחונות ההתערבות , אני מגיע לישראל שוב ביוני הקרוב והפעם אני מקווה שלתמיד, אין לי בעיה להיפגש בירושלים

          1. אני רוצה מאוד זה לא כזה פשוט כמו שזה נראה , צריך למצוא בית ספר טוב לנכדות דירה לי ולילדה שלי (ורק בתל אביב כמובן ועל הים עדיף, זקן זקן אבל להתעורר לקפה ולראות את הבחורות בתל אביב גם בגיל 80 אני נהנה ,זה להתרגל לסביבת חיים שונה,גיא סוויפ גנטלמני זה 4-1 כתבתי בפירוש בהתערבות שיהיה סוויפ או גנטלמני , גם תרנגול עיוור מסוגל למצוא גרגיר משחק 1 אפילו הניקס יכולים לגנוב (יום קליעה רע ששום דבר לא נכנס), שני משחקים זה אוצר חכותץ

            1. בא לך לעשות גימי באטלר אה. סיין אנד טרייד עם אחד הזהויות של סומסום😂.
              אז מתישהו ניפגש בקיץ הבא. הבירות על גיא🤗

        1. "לעומת זאת אתה לא מוגן להתערב שהם ייקחו נצחון אחד בגמר נגד המערב?"
          .
          מילים שלך.
          .
          2 ניצחונות מלמדים על משהו שקרוב יותר לשוויון. אני לא חושב שפילדלפיה שווים לקליפרס/לייקרס.
          מה שהם כן (לדעתי),זה רמה אחת מתחת, לצד דנבר, יוטה, ומילווקי.

          1. אני רוצה מאוד זה לא כזה פשוט כמו שזה נראה , צריך למצוא בית ספר טוב לנכדות דירה לי ולילדה שלי (ורק בתל אביב כמובן ועל הים עדיף, זקן זקן אבל להתעורר לקפה ולראות את הבחורות בתל אביב גם בגיל 80 אני נהנה ,זה להתרגל לסביבת חיים שונה,גיא סוויפ גנטלמני זה 4-1 כתבתי בפירוש בהתערבות שיהיה סוויפ או גנטלמני , גם תרנגול עיוור מסוגל למצוא גרגיר משחק 1 אפילו הניקס יכולים לגנוב (יום קליעה רע ששום דבר לא נכנס), שני משחקים זה כבר מוכיח קבוצה.

            1. 4 – 2 זה צמוד להפליא. איך זה מוכיח את הטיעון שלך על חולשת הסיקסרס?

            2. גיא אתה לא חושב שהם מסוגלים לנצח 2 משחקים איך אתה מוכיח את חוזקתם, שוב במשחק נוקאאוט אחד הכל יכול לקרות (רק לראות מה קורה בפוטבול, ובכדורסל מכללות), לנצח שני משחקים זה כבר אומר שיש קבוצה. שוב כל מה שלא סוויפ גנטלמני אתה לוקח, אתה מהמר עליהם בכזה ביטחון שיקחו את המזרח ולא יותר מניצחון בגמר הליגה?
              .
              עניין המאצאף עם הפוורדים לא באמת כזה משנה אחרי זה לא הייתה מהמר בביטחון כל כך שהם יקחו את המזרח (למילווקי יש את מידלטון ויאניס).

            3. גיא 4 2 זה לא צמוד. משחק 1 כל אחת יכילה לגנוב פציעה יום חלש וכו אפילו הניקס.

            4. נו ברור מהנראה לך גיא פראייר? הוא אחד המגיבים החכמים באתר גם הוא יודע שמשחק אחד כל קבוצה יכולה לגנוב, רק צריך לראות מה הולך במכללות.
              ההצעה שלי כמו שנכתבה בהתחלה כל עוד פילי מקבלת סוויפ גנטלמני /סוויפ בגמר אני מנצח , ניצחה פעמיים גיא מנצח, בלי פציעות בלי כוכביות

            5. ברוך, מילים שלך –
              .
              "לעומת זאת אתה לא מוגן להתערב שהם ייקחו נצחון אחד בגמר נגד המערב?"
              .
              זה לא אני שמתקפל.
              אני מביא 2 הצעות –
              א. תעמוד מאחורי מה שאתה כתבת. אני דווקא כן מסכים להתכרב שפילי לוקחים משחק.
              ב. פילי משיגים מאזן חיובי מול 8 הראשונות במערב (שזה ללא ספק מלמד על חוזק של קבוצה).
              כל השאר?
              סתם התפלפלות.

            6. גיא 2-4 זה לא צמוד, אם הם לא מפסידים ב-7 בגמר אז זה ביזיון.
              אתה יודע מה היריבה שלהם מן הסתם תספוג פציעות שם במערב אז ברור שהם חייבים לנצח
              …ולא ב-7 כי משחק שביעי זה אקראי כל אחד יכול לתפוס יום. כן אם הסיקסרס לא מנצחים בשש אז צריך להעיף את בראון וסימונס לכל הרוחות.
              אבל בעצם הסיקרס ינוחו כל השנה במזפח (או מסרח כמו ששמעון אוהב למספל) אז זה חיייב להיות לפחות 1-4 בגמר אחרת זו שערוריה.
              סליחה בעצם התעלמתי מכמה תשושה תהיה היריבה שתשרוד את קרבות הדמים במערב. ברור שחייב להיות סוויפ של הסיקרס בגמר אחרת זה הפספוס הגדול ביותר בתולדות הליגה.
              למעשה כשחושבים על זה המון שחקנים התחלפו שם בהרכבים במערב אז בעצם שנה ראשנה היא תמיד שנת התנסות. הבנתי! העונה של הסיקרס תהיה בזיון מוחלט זה ברור, זו עובדה. אליפות? זה לא מדד לכלום.

            7. ״אני מוכן לעשות איתך התערבות שפילי עם עולה לגמר עפה בסוויפ או גנטלמני לנציגה מהמערב , אתה מוכן להתערב על זה?״
              אחרי זה התבלבלתי זו הייתה ההתערבות אני עומד מאחורי המילים שלי, משחק 1 הכל יכול לקרות (ערב קליעה רע), שני משחקים זה אומר שהם מסוגלים להסתכל בלבן של העיניים לקבוצה מהמערב

          2. אוקי אז אתה מסכים שהמזרח בדיחה , אתה בעצם אומר ש2 הקבוצות החזקות בליגה מהמערב , ו4-6 הקבוצות הטובות בליגה משם. יש כיום 6 מגה סוגרים בליגה (כל עוד דוראנט פצוע) 5 מהם מהמערב ורק יאניס במזרח, כמות האיכות במערב עולה בכמה מונים על זאת במזרח,
            אני לא מתרשם מעונה סדירה כיוון שלא מתייחסים באמת לקבוצות, אין תכנון משחק ומערכים מיוחדים אין התאמות של מאצאפים יש מנוחות (מילווקי ניצחו 3-1 במהלך העונה הסדירה את טורנטו ראינו מה קרע בסדרת הגמר), טורנטו במשך שנים ניצחה את קליבלנד בעונה הסדירה והייתה הסמרטוט של לברון בפלייאוף (טרום קוואי).
            .
            סימונס בסוף הוא שחקן ללא זריקה , אפילו שאקיל אוניל זרק יותר שלושות ממנו, והוא משחק בעמדת הרכז, עכשיו לא מדובר באתלט על סטייל יאניס, לברון… שגם בלי קליעה הופכים לכוכבי על כי אין יותר מדי מה לעשות מול האתלטיות שלהם, אלא אתלט טוב

            1. ברוך,
              אתה מבולבל.
              מתי כתבתי שהמזרח חזק מהמערב?
              .
              מה שטענתי, ואני עדיין טוען, זה שפילי תהיה אחת מהקבוצות החזקות בליגה.
              לדעתי, הלייקרס והקליפרס יהיו הקבוצות החזקות ביותר. אחריהן יגיעו דנבר, יוטה, פילי, ומילווקי (לא בהכרח בסדר הזה).
              .
              מה שאני טענתי זה שמה ששמעון כתב (פילי מגרדת פלייאוף במערב) זה שטויות.

            2. ברור שהיא יותר טובה מ80% מהקבוצות בליגה, וברור שהיא הייתה עושה פלייאוף במערב, הקטע שהיה לעולם לא הייתה לוקחת אליפות הוא מגיעה לגמר הליגה אילו הייתה במערב.

            3. או

            4. ברוך,
              אם כך, לא ברור לי על מה הדיון.
              הטיעון שלי היה ונשאר שפילי קבוצה בטופ של הליגה, דרגה אחת מתחת לקבוצות של לוס אנג'לס.
              כל הדיון סביב פיל בכלל התחיל כאשר שמעון כתב שהם לא מעפילים לפיינלס, שהם יהיו פחות טובים מבוסטון, מילווקי, ואפילו הפייסרס.

      2. אתם לא מתערבים על כסף?מציע לכם להתערב על שווארמה תוצרת חיפה . (אני לא מחיפה) . או על עוגת אנטרמה משולבת בדקוואז שוקולד בלגי.

        1. אני אף פעם לא מתערב על כסף. אני גם לא מהמר.
          ההתערבויות השונות באתר מהותן ליצור "מיני מפגשי הופס".
          .
          שווארמה בחיפה זה באמת אחלה רעיון, היות ובחיפה יש את השווארמה הטעימה ביותר שיצא לי לאכול בארץ
          (שווארמה אמיל המיתולוגית. מסתובבות כמה וכמה מיתולוגיות בארצנו הקטנטונת. רובן כבר לא קשורות למציאות. אמיל, כן).
          .
          (גם העובדה שאני גר בנשר תורמת לאינטרס…)

          1. וואלאק גיא אני רואה פה פוטנציאל למפגש איתך ברוך דה שוט ואנכי

          2. חיפה היא בירת השווארמה, אין ויכוח, אמיל ויש עוד כמה.
            אבל גם בתל אביב יש סופסוף משהו, ברחוב סלמה. 2 מקומות טורקיים מעולים, עם דונר איסקנדר להתעלף, "מוטפאק" ו"באבאג'ים".

            1. אי אז, כשזה היה עדיין תקין פוליטית (תרתי משמע) לנפוש בטורקיה,
              אז הדבר החכם ביותר לעשות אחרי הגיעך למלון המפואר, לא רחוק מאנטליה, היה לנטוש את המלון.
              ואז לחפש דוכן שמוכר דונר איסקנדר (עדיף באזורים הפחות תיירותיים של אנטליה).
              איזה מאכל נפלא. התגלמות הקולינריה של דרום טורקיה.
              .
              הבעיה?
              (טוב, זו לא באמת בעיה. בעיה פוטנציאלית לחלק מהסועדים)
              לא לכל אחד מתלבש טוב בעין השלוב המנצח (והטעים להפליא) של בשר כבש, רוטב עגבניות, חמאה, ויוגורט.
              .
              אמיל?
              הם שומרים על פשטות. פיתה קטנה (מדי קטנה), בשר בקר (שלוב של חזה בקר ובשר בקר טחון), שומן כבש, ועגבניות + בצל, שנצלו להן מתחת לשיפוד המסתובב, תוך ספיגת כל המיצים הנפלאים שמטפטפים במורד השיפוד.
              כן, אפשר גם טחינה. כל דבר נוסף?
              הורס.

            2. הכל נכון, וכדאי שלפחות שאנשים יבינו, אחת ולתצמיד – רק לא עוף. או המוטציה הזו, "שווארמה פרגית". מה זה??
              ולמה אנשים בכלל מתעקשים לאכול עוף בשיפודיות, למשל? מילא חלקי הפנים, כבד עוף, לבבות וכל מיני כאלה, יש עם מה לעבוד. גם כנפיים יכולות להיות מעדן. אבל שיפוד פרגית?? כשיש לך כבש, בקר, ביז, שקדים, מוח, זנב… שלא לדבר על שיפודים יותר יוקרתיים, רוטפלאש ("קצבים")… מה עוף עכשיו?? באמת לא מבין.

            3. א. צודק.
              .
              ב. "מילא חלקי פנים"???
              אני רומני (חצי. החצי הרעב…),
              אצלנו חלקי פנים זה חלק בלתי נפרד מהמטבח. שקדי עגל, זה אחד המעדנים. חוט שדרה? תענוג צרוף (אני בכלל לא נכנס לחלקים הבנליים כמו כבד…)
              .
              ג. מילה על פרגיות. עבדו עלינו בעיניים. היו ימים שפרגית, לא הייתה דרך למכור ירך מפורקת במחיר מופקע.
              היו ימים שפרגית, הייתה מה ששמה מציין –
              עוף צעיר במיוחד.
              עכשיו, עוף כזה, כאשר קצב מיומן מפרק מעצמותיו, ואחרי שהטבח המיועד דאג להשרות מראש בבריין של עשבי תיבול –
              אותו חותכים לחתיכות שמתאימות לשיפוד,
              ואז יש באמת שיפוד פרגית שלא נופל (אולי זו הגזמה מסוימת. מתקרב. נמצא בדיון) משום בשר אחר שזכה להשתפד.
              .
              ד. לשמחתי, נתח הקצבים זוכה כיום לעדנה, כך שהוא זמין יותר מאי פעם.
              רק שאני בחיים לא מזמין אותו בשיפודיה. אני לא סומך על רוב השיפודיות לדעת – א. להוריד את הבשר בזמן מהאש (אם לא אוכלים אותו מדיום רייר, זה כמו היה מקולקל), ו- ב. אני לא סומך עליהם להיות חרוצים מספיק בשביל לנקות את הגיד שרץ במרכז הנתח (נתח קצבים זה למעשה הסרעפת של הפרה. זה קבוצה של 3 שרירים, כאשר החלק התחתון נראה כמו רצועה דקה, ואותו לא נהוג לשפד, אלא להניח בשלמותו על הגריל. והחלק העליון דומה למזלג – זה החלק העבה של נתח הקצבים, כאשר הוא בוני מ-2 שרירים שרצים אחד לצד השני, כאשר ביניהם רקמת חיבור (אותה חובה להסיר).
              .
              זהו, מספיק בלבלתי את המוח.
              אבל בצד החיובי של הדברים, אני יודע מה אני הולך להכין בשבת הקרובה…

            4. גיא אם תנצח אני מוכן להזמין אותך לכל מסעדה בארץ שתבחר אם תפסיד אני אשמח שתעשה על האש אני אביא את השתייה אתה תטפל בבשר נראה לי חוויה של פעם בחיים

            5. "מילא חלקי פנים" – של עוף! התכוונתי שהם בסדר. על חלקי פנים של הבהמות הגדולות, זה אין ויכוח בכלל…
              קיבלתי את עצתך בנוגע לקצבים, ממילא לוקחים עליו כבר מחיר גבוה, כבר עדיף להשקיע בסינטה/אנטרקוט וזהו.
              מה שיש לו עדנה לאחרונה זה הברזילאי הזה, פיקניה. לא רע. הרבה ללעוס וזה כבר טוב.

            6. ברוך,
              גם בלי התערבות הולך.
              בשנה שעברה עשינו מפגש "הופס על האש", וזה היה סבבה לגמרי
              (אז בתפריט היו שורט ריבס מעושנות, פיקנייה, אנטרקוט, ועוד נישנושים כגון צ'וריסוס).
              תגיע לארץ, בשמחה נארגן מפגש "הופס על האש 2.0"

            7. נשמע מדהים, מעדיף את זה על כל מסעדה, אני חייב להגיד שבארץ יש תרבות קולינרית שאני לא חושב שיש מקום בעולם שמשתווה לה, החומרי גלם כל כך איכותיים

            1. בכיף.
              כשנארגן את "הופס על האש 2.0" , נפרסם זאת באתר.
              וכמובן שזה יהיה כשר. (זה בגלל שאני פלורליסט. אני בכיף מוכן לאכול גם כשר…)

    2. לסתם. אתה לא לבד.לכל שחקן יש חסרונות.לברון משחק כבר 16 שנה. בשנים הראשונות היתה לו קליעה בינונית.כלומר אפילו לברון היה עם חסרונות.
      החוכמה היא מאמן שיודע לשחק על המעלות של שחקניו, ולהחביא חסרונות בשיטת משחק מיוחדת.

      1. ברור, כולנו מחביאים את החלש ומבליטים את החזק, לא רק בספורט, בהכל 🙂
        רק שאי אפשר להחביא לנצח, או לצפות שמשהו יצמח – יש מאין.
        בדקתי –
        לברון ב-2 העונות הראשונות, ה"סימונסיות" שלו, זרק 525 פעם לשלוש, והימים ימי טרום השיגעון, וקלע 171 פעם. שזה 32.5% מהשלוש. מאוד לא טוב, אבל היי, לפחות ניסה, יש עם מה לעבוד. גם לונג-2, מספרים דומים. אמרת על לברון, יש לו אולי בסיס שאפשר לצמוח ממנו, ואז לעשות ממנו איזה פוינט-פוורוורד שמאיים גם מבחוץ, הנשק הפנומנלי שהפך להיות –
        .
        מה שסימונס בכלל לא בכיוון שלו. סימונס לא זורק מהשלוש, במובן של, אפס עגול. גם לא לונג-2.
        אז או שהוא מסתיר פה את הפתעת המילניום, סאאף, מאחוריך. הוא רק ייבש אותנו שנתיים בציפיה.
        או, מעט יותר סביר – שפשוט אין לו את זה, בכלל. ואין עם מה לעבוד. וזה לא יקרה. סימונס לא יהווה לעולם איום מבחוץ.
        .
        ואם זה ככה – ואם היום, כך מוסכם, אין אפשרות לשחק פוינט-גארד בלי לאיים מבחוץ, הדינוזאורים האלה נכחדו –
        אז הההגיון השטוח שלי אומר, להזיז אותו לתפקיד אחר. כי היכולות האחרות שם, עם ריבית. סימונס שחקן פנטסטי עם נכות אחת גדולה.
        הנכות הזו לא תתרפא. סימונס לא יצמיח יד. פשוט צריך שהוא לא יאלץ להשתמש ביד שאיו לו. וזה אפשרי במידה רבה.

  28. וואו, כמה אקשיון היה היום בתגובות, אין פנאי לעבוד עם כל המלל הזה.
    תודה רבה על המעורב המעורר הזה

  29. 1. פילדלפיה ניצלו לרעה שיטה הוגנת ומקסימה. בגלל שעשו טנקינג 4 שנים רצוף, היה צורך לשנות את השיטה.
    2. השיפור הגדול בסגל לא היה בגלל הפרוצס, אלה בגלל פעילות מזהירה בשוק השחקנים החופשיים בקיץ אחד.

  30. כל פעם שמזכירים את זאיר סמית אני נזכר בדראפט 18 שפילי בחרו במיקל ברידג'ס ואז כשהעלו אותו לשיחה עם המראיינת הוא סיפר על הקשר המיוחד עם פילי כי אמא שלו עובדת שם…
    ואז חצי שעה אחרי זה הטרידו אותו לפיניקס תמורת סמית

  31. פילי לא מאוזנים וגם אין להם אופי לפלייאוף. יעברו את אינדי בסיבוב שני ויעצרו בגמר מול הבאקס. גם מול בוסטון זה גבולי.
    סימונס ללא קליעה לא יכול להוביל קבוצה מאד רחוק

  32. יש פה מישהו ששם כסף על פילי מול קליפרס לייקרס יוסטון גולדן בריאה? יופי תוסיפו את הספרס שאין סיכוי שהם יעברו. זה כבר 5 קבוצות. נשארו יוטה דנבר ופורטלנד. לא רואה אותם מנצחים את דנבר בסידרה. יוטה ופורטלנד גם די גבולי. בקיצור בקושי אם בכלל עושים פלייאוף במערב גיא. יעני מקומות 7 עד 10. במזרח הם 1 2 באנקר.😂

    1. שמעון אל תגזים הייתי שם אליהם עכשיו כסף שהם עוברים את גולדן סטייט, מה זה בריאה קליי לא משחק העונה ולסגל הזה מתייחסים. גם את הספרס הם עוברים וגם נגד יוסטון הייתה מהמר על פילי

      1. אין סיכוי פופ יפביד לפילי סידרה. הוא יתעלל בסימונס יעשה ממנו יותר בדיחה ממה שסטיבנס וקאווי עשו ממנו יגרום לו לבכות

      2. שמעון פופ הוא קוסם אבל לקוסם יש יכולת, את יוסטון הם עוברים שאני בכלל לא יודע איך השילוב עובד, בסוף לפילי יש קבוצה חזקה מאוד בטופ של הליגה (החזקה במזרח, ורביעית בליגה לטעמי), אף אחד לא יודע איך יוסטון יראו, והאמת אמביד היה מועך אותם

  33. חחח גילרי המסרח זה מכתיבה מהירה כי הס ליד הז במקלדת לא רושם את זה בכוונה אבל יצא מצחיק 😂

  34. אין לפילי יותר מדי ברירות
    במקרה הכי גרוע זה סימונס הוא נכס לטרייד.
    האמת הייתי מטריד אותו בהקדם אין להם שום צורך בעוד גוף בצבע וגם יש פה מעין אפטיות ששם זין על כולם. עם שחקן כזה לא מגיעים רחוק.
    .
    הסיבה שבאמת פילי היו מסיימים 7-8 במערב אם בכלל נכנסים זה אופי השחקנים והחיבור ביניהם.
    במערב אין זמן לתקן ואני מניח שהכימיה הייתה מתערערת מהר שם אחרי כמה הפסדים והופ… פיצוצים..
    .
    במזרח יש רוגע. אתה יודע שלא משנה מה יקרה הם יסיימו טופ 3 וגם זה לא קריטי.

  35. וואו…איזו כמות של תגובות. לקח לי כמעט שעה לעבור על הכל.

    אגיד בנשפט אחד: סימונס יסיים את הקיץ הזה עם קליעה "בינונית" מרחוק וחצי מרחק ו-"בסדר גמור" מ-2-3 מטרים, ויסתום לשימון ולאשך המובילים את 'אנטי סימונס' את הפה עד כדי כך שהם יברחו לוואללה.

    1. חח מנחם גדול אתה זוכר שר
      אמרו שגם פולץ זורק 10000 זריקות ביום ומשתפר? בקרוב יצוצו סרטונים של סימונס קולע מול האוויר כמו עם פולץ 😂😂😂
      מחלקת שיווק תאגידים. את השיפור נראה שתתחיל העונה או ניצנים אפילו במשחקי הכנה.

    1. צודק
      בגיל 23 לא "לומדים" לקלוע או יש את זה או לא – לסימונס אין
      אבל מה אכפת לו לקבל 170 מליון דולר על אי יכות לזרוק מ2.5 מטר שלא לדבר על לקלוע
      וכולנו עוד 170 שנה לא נקבל 170 מליון

  36. זה לא שלסימונס אין בכלל קליעה, הוא התאמן עם טוביאס הארריס והוא אמר שבן קלע עליו 2 שלשות רצופות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט