פינת הגולש הצעיר: המנצחות והמפסידות של האוף סיזן – גרסת 2019 / איתי גרסון (15)

המנצחות והמפסידות של האוף סיזן – גרסת 2019

*****************************

איתי גרסון הוא עכבר כדורסל בן 15 מירושלים שכבר תרם לאתר בכתבות. אני בכוונה מכניס את שלו ללא כל עריכה לשונית או מתודית, והמקום להעיר לו ולשפר את הפוסטים שלו הוא בתגובות!

*************************

הקיץ שעובר על ה-NBA הוא אחד מן המוצלחים והמפתיעים ביותר שאני זוכר. אנתוני דיוויס הצטרף ללברון ג'יימס בעיר המלאכים, קווין דוראנט וקיירי אירווינג חברו יחדיו בברוקלין כדי ליצור את הלהיט החם הבא, קוואי לאונרד חזר לעיר הולדתו והביא עמו את הפיינליסט לתואר ה-MVP השנה, פול ג'ורג', וקבוצות אחרות עשו גם הן מהלכים חשובים ששינו לחלוטין את פניה של הליגה הטובה בעולם.

אם כך הדבר, וכל השחקנים החשובים חתמו על הקו המקווקו (Signed on the dotted line, נשמע נורא בעברית), איזה דבר נותר לעשות מלבד לסכם את הקיץ ולהבין מי הן המנצחות והמפסידות הגדולות של הקיץ?

ראשית, נביט על המפסידות. חשוב להבהיר שכאשר אני מדבר על המפסידות, כוונתי היא לקבוצות שאיבדו הכי הרבה בקיץ ללא תמורה מספקת, או לחילופין הקבוצות שבזבזו הזדמנות כזו או אחרת להחתים שחקנים שיעזרו להן להצליח.

הערה – החלטתי להתמקד יותר בצעדים שהקבוצות עשו בפרי אייג'נסי לעומת הדראפט, על אף שבחירות דראפט מוצלחות יוזכרו גם הן.

מפסידה #1 – ניו יורק ניקס

החתמות בולטות – ג'וליוס רנדל, בובי פורטיס, טאג' גיבסון

אין צורך להכביר במילים לגבי הקבוצה הזאת. הניקס תכננו לשנות את פניהם בקיץ הזה בעזרת הדראפט (שבו הם אמנם עשו את הבחירה הנכונה, אך קיוו לאופציה לבחירה טובה אף יותר) ובעזרת החתמת 2 שחקני מקס' שיהפכו את הקבוצה לרלוונטית סוף סוף. הכסף וכמובן הפיתוי הנצחי של העיר היפה בעולם (לפחות לטעמי) עמדו לצידם והיו אמורים להוביל אותם לארץ המובטחת. אך כמו תמיד, הניקס החליטו למצוא דרך לפשל. במקום להציע לדוראנט חוזה מקסימום שיוביל אותו לתפוח הגדול, בסבירות גבוהה יחד עם קיירי אירווינג, הם לא עשו זאת, ובדובדבן שבקצפת – הם ביטלו פגישה עם קוואי לאונרד על מנת לרדוף אחרי מטרות אחרות. במקום לנסות להקים את הטריו של קיירי, בארט ודוראנט, הם החליטו להחתים כמות של פאוור פורוורדים שתספיק למלא את מחסני החירום של המדינה. לא נורא ניו יורק, תמיד יש את שנה הבאה (לפשל בה כמובן).

מפסידה #2 – שארלוט הורנטס

החתמות בולטות – טרי רוז'ייר

גם פה התמונה נראית ברורה – ההורנטס איבדו את הכוכב היחיד שלהם, ובתמורה החתימו שחקן בינוני על חוזה של 58 מיליון דולר. הקבוצה נראית אבודה יותר מאי פעם, והתקווה היחידה של שארלוט היא הצעירים מונק, ברידג'ס ובייקון, יחד עם ניקולס באטום המזדקן ושחקנים בינוניים כמו ג'רמי לאמב, מרווין וויליאמס וקודי זלר. קשה לראות איך הם יצאו מהביצה הזאת, וכנראה שאין להם ברירה אלא לכוון לדראפט ולקוות שיצליחו לצוות מספר בחירות צעירות ומוכשרות יחד עם שחקן חופשי איכותי בשנה הבאה.

מפסידה #3 – מינסוטה טימברוולבס

החתמות בולטות – ג'ורדן בל, נואה וונלה

מלבד העובדה שמינסוטה איבדו את דריק רוז ודאריו סאריץ', הם גם פספסו את ההזדמנות הטובה ביותר להפוך את הקבוצה למאיימת אמיתית במערב הצפוף. דיאנג'לו ראסל היה יכול להיות החלק בפאזל שמינסוטה היו צריכים כדי להתמודד על ראשות המערב, אך במקום זאת הקבוצה נשארה בדיוק באותו מקום כמו שנה שעברה, וקשה לי לראות כיצד הם ימשיכו מכאן. ימיו של טאונס ספורים, ואלא אם הקבוצה תצליח להיפטר מוויגינס עבור איזשהו שחקן מוכשר אחר, הוולבס יאבדו את הכוכב הגדול ביותר שלהם, וקרוב לוודאי ישקעו גם הם בביצה של בינוניות.

עוד קבוצה אחת שאני רוצה להזכיר לפני שנעבור למנצחות היא בוסטון. הסלטיקס איבדו את קיירי אירווינג ובתמורה החתימו את קמבה ווקר. על הנייר לא מדובר באבדה גדולה, ואף ניתן לטעון כי ההחתמה של ווקר תשפר את מצבה של הקבוצה, בייחוד כשמסתכלים על חדר ההלבשה. אבל חוץ מאירווינג, הסלטיקס איבדו גם את אל הורפורד. הם אמנם החתימו את אנס קאנטר (על אחד מהחוזים הכי שערורייתיים בקיץ הזה, מדובר בגניבה בעבור 10 מיליון דולר), אבל הורפורד היה מנהיג, מגוון ועוגן הגנתי, וקאנטר הוא לא אף אחד מן הדברים הללו. הזמן יספר אם בוסטון הפסידו בקיץ הזה, אבל העזיבה של הורפורד בהחלט מהווה מכה לקבוצה.

 

כעת נעבור למנצחות. בדומה למפסידות, מדובר בקבוצות שהשיגו את התמורה הגדולה ביותר לעזיבות של השחקנים שלהם, ובקבוצות שניצלו את ההזדמנויות לשדרג את עצמן באופן משמעותי.

מנצחת #1 – ברוקלין נטס

החתמות בולטות – קווין דוראנט, קיירי אירווינג, דיאנדרה ג'ורדן, ווילסון צ'נדלר

הקיץ שעבר על ברוקלין הוא לא פחות ממטורף. הם החתימו את השחקן החופשי (הכמעט) הכי לוהט בליגה (כן, גם עם אכילס קרוע) וציוותו לו שחקן מ-10 הטובים בליגה, ושחקן מ-50 הטובים בליגה (אולי אף יותר). הם אמנם איבדו את דיאנג'לו ראסל ששינה את הקבוצה מקצה לקצה בעונה האחרונה, אבל אין ספק שאוהדי ברוקלין לא יכלו לבקש יותר מהקבוצה שלהם. העונה הבאה כנראה לא תספק את הציפיות הגבוהות, אך בהיעדר החלמה גרועה או פציעה נוספת של דוראנט, יהיה הרבה לצפות מברוקלין.

מנצחת 2# – לוס אנג'לס לייקרס

החתמות בולטות – אנתוני דיוויס (טרייד), דמרקוס קאזינס, קנטיוויס קולדוול-פופ

הלייקרס הצליחו להנחית את אנת'וני דיוויס לצד לברון ג'יימס, ובנוסף שמרו על קייל קוזמה, רונדו וקולדוול פופ, החתימו החתמה מצוינת לדעתי בדמות דמרקוס קאזינס והוסיפו לפאזל שחקני ספסל טובים כמו אייברי בראדלי וקווין קוק. הם אמנם איבדו כמה חתיכות צעירות ומוכשרות מאוד, אבל בתמורה הם בנו קבוצה שמגיעה להתחרות על האליפות, ואני חושב שיש לה סיכוי לא רע בכלל. אמנם לא ראינו עדיין את השילוב של דיוויס וג'יימס, אבל קשה להאמין שהוא לא יעבוד. הציוות של שני הכוכבים יחד עם דמרקוס קאזינס המתחזק ורול פליירס טובים בהחלט, יוצר סיטואציה מאוד טובה עבור הלייקרס.

מנצחת 3# – לוס אנג'לס קליפרס

החתמות בולטות – קוואי לאונרד, פול ג'ורג' (טרייד), פטריק בברלי

כמובן שגם הקבוצה השנייה מלוס אנג'לס תופיע פה. ההחתמה של השחקן החופשי הכי חשוב בקיץ הזה, יחד עם הטרייד על אחד מהשחקנים הכי מוכשרים בכל צד של המגרש בליגה ושמירה על הרול פליירס החשובים מובילה את הקליפרס להיות בראש המירוץ על האליפות לטעמי. הקו האחורי של בברלי וג'ורג' בנוסף לקו הקדמי של קוואי לאונרד ומונטרז הארל ייצרו חמישייה שיהיה מאוד, מאוד קשה לקלוע עליה. בנוסף, אסור כמובן לשכוח את הספסל המוכשר בראשות לו וויליאמס ולאנדרי שאמט, כשגם ג'מייקל גרין ומו הארקלס יכולים לתרום דקות משמעותיות. בסך הכל, הקליפרס ייצרו לעצמם סיטואציה מצוינת כקונטנדרית מובילה. האם קוואי לאונרד יכול לזכות באליפות שנתיים ברציפות?

מנצחת 4# – ניו אורלינס פליקנס

החתמות בולטות – לונזו בול, ברנדון אינגרם, ג'וש הארט (שלושתם בטרייד), ג'יי ג'יי רדיק, דריק פייבורס (טרייד)

נכון, הפליקנס איבדו את הכוכב הגדול ביותר שלהם, אבל בתמורה הם הביאו שלושה שחקנים צעירים, רעבים ומוכשרים, ויחד עם זאיון וויליאמסון הם יצרו בסיס צעיר שמוכן להסתער על המערב. ג'יי ג'יי רדיק ודריק פייבורס הם שחקנים איכותיים שמאוד יעזרו לפליקנס, והמצב של הקבוצה נראה מבטיח יותר מאי פעם. חמישייה של הולידיי, רדיק, אינגרם, וויליאמסון וג'קסון הייז (בחירה טובה בעיניי) היא ברמת איכות טובה מאוד, ובנוסף לכך, לונזו בול, ג'וש הארט ופייבורס יכולים להיות בדיוק מה שצריך כדי להשלים את הפאזל. כנראה שנצטרך לחכות, אבל הפליקנס הולכים להיות מאוד מרגשים.

מנצחת 5# – פילדלפיה 76ers

החתמות בולטות – אל הורפורד, טוביאס האריס, ג'וש ריצ'רדסון (חלק מסיין אנד טרייד)

הסיקסרס איבדו את ג'ימי באטלר וג'יי ג'יי רדיק, אך הם הצליחו להחזיר את טוביאס האריס ולהחתים את אל הורפורד. בשקט בשקט, נבנתה בפילדלפיה קבוצה טובה מאוד, עם חמישייה איכותית של סימונס, ג'וש ריצ'רדסון, האריס, הורפורד ואמביד, כשמהספסל זאייר סמית', אמיר ג'ונסון ומייק סקוט יכולים להשלים את מה שחסר. הקבוצה טובה מאוד, הגנתית והתקפית, ויהיה קשה מאוד לעצור אותה במזרח שנה הבאה, כשכנראה מובטחת להם הגעה לגמר. אמנם האבדה של ג'ימי באטלר היא משמעותית, אבל הסיקסרס בהחלט הצליחו להשיג תמורה ראויה ולהקים קבוצה ראויה לגמר, לכל הפחות.

עוד קבוצה שאני רוצה לציין היא גולדן סטייט. הם אמנם איבדו את השחקן הכי משמעותי שלהם בשלוש השנים האחרונות, אבל הם עדיין הצליחו להשיג תמורה בדמות דיאנג'לו ראסל. בהיעדר נסיגה משמעותית בהחלמה של קליי תומפסון, מדובר עדיין בקבוצה מאוד מוכשרת, שיהיה מאוד קשה לשמור עליה, עם קו אחורי של קרי וראסל, קו קדמי של תומפסון, גרין וקאולי סטיין. אמנם צפויים מעט קשיים בהגנה בקו האחורי, אבל עם קליי תומפסון ודריימונד גרין שיכולים להגן כמעט על כל עמדה, וקאולי סטיין שמגן טוב מאוד על הטבעת ובצבע, כנראה יהיה ניתן להתגבר על מרבית המכשולים. על הנייר לא מדובר בניצחון בקיץ הזה, אך למרות זאת אני עדיין מאמין בווריורס, ואני חושב שיש להם סיכוי טוב מאוד להוות מכשול משמעותי במערב.

עונה מצוינת צפויה לנו. ריגושים, הצלחות ואכזבות יהיו בשפע. נקווה שלא ניתקל בפציעות חמורות וכל עוד יהיה כך, זאת תהיה חתיכת נסיעה עד שנראה את הגביע על שם לארי אובריין מונף שוב.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 37 תגובות

      1. יוטה הייתה הבחירה הכי קשה שלי לגבי היותה מנצחת גדולה מספיק. בסופו של דבר, הם טובים יותר משהיו במהלך העונה, אבל אני עדיין מרגיש שהם לא יצליחו לשנות דרסטית את העונה שעברה עליהם. קונלי הוא שחקן איכותי אבל נוטה להיפצע, ואני לא יודע אם בוגדנוביץ', אד דיוויס ואקסום הם באמת מה שיעשו את ההבדל כשמיטצ'ל ואינגלס לא פוגעים. הזמן ייספר אם הקבוצה באמת הצליחה לשנות את פניה בקיץ, אבל לדעתי במערב הצפוף הם לא יעברו את הסיבוב השני.
        לגבי מיאמי ואינדיאנה המצב דומה. שתיהן הפכו לטובות יותר, אבל מיאמי קיבלה שחקן טוב מאוד, ואיבדה 2 שחקנים שגם הם טובים מאוד (ווייטסייד וריצ'רדסון). אפשר להתווכח לגבי השווי של שתיהם אל מול ג'ימי באטלר, אבל השורה התחתונה היא שההיט לא השתפרו מספיק (ואפשר לטעון גם בכלל) בשביל להיות מנצחת.
        אינדיאנה גם היא השתפרה, אבל שוב חוזר הניגון – אמנם החתמות טובות מאוד כמו וורן וברוגדון, אבל הקבוצה עדיין מסתמכת על אולדיפו כמעט בבלעדיות. אלא אם טרנר יחזור למסלול וייתן עונה טובה הרבה יותר, קשה לי לראות אותם מצליחות להילחם מול בוסטון, פילדלפיה, מילווקי והנטס (כן, אפילו של העונה הזאת).

    1. הכתבה נכתבה לפני הטרייד של יוסטון ואוקלהומה, אבל בכל מקרה לא מדובר בטרייד שיציל את יוסטון מאימת המערב. הם נשארו בערך באותו המקום, והשילוב של הארדן ו-ווסטברוק הוא סימן שאלה גדול מאוד. לא חושב שהם יצליחו לעבור את הסיבוב השני (ואולי אפילו לא את הראשון).

    1. אם יש החתמה רעה אחת ללייקרס הקיץ, זה KCP. הוא אמור להיות קלע = הבעיה שהוא לא פוגע בשיט. כל היתר בין טוב מאוד למצוין. KCP זה מס מסריח שהלייקרס משלמים לקלאצ' ולמיוצגים שלה. על הכסף שלו (בתכנון יותר נכון), עם עוד חוזה אחר, היו מביאים למשל את בוגדנוביץ', שהיה נועל להם את עמדה 2-3 – אחת הגניבות הגדולות של הקיץ.

      1. החלק של הלייקרס נכתב לפני ההחתמה של דני גרין. כמובן שאשמח להוסיף פה בתגובות שהיא החתמה טובה מאוד (למרות גודל החוזה שהוא קצת מנופח לדעתי), והיא מוסיפה אחלה מרווח נשימה בספסל של הלייקרס. KCP אמנם מתקשה באחוזים משלוש (שזאת בעיה גדולה לשחקן בתפקיד שלו), אבל הוא עדיין קלע 11 נקודות למשחק העונה. אני מאמין שבקבוצה החדשה הוא יעבור לתפקיד יותר של ספוט אפ שוטר, ונראה אם העובדה שהוא ייקח זריקות יותר טובות תציל אותו מהאחוזים הבינוניים לשלוש.

  1. ברוקלין היא עדיין לא המנצחת הגדולה של הקיץ. יותר הגמבלרית הפרועה. כל הביצים בסל האכילס של KD. נדע עוד עונה. אני לגמרי בעד, מי לא רוצה לראות את הקליעה הכי יפה בהיסטוריה נותנת עוד כמה שנים יפות. אבל לטבע חוקים משלו.
    גם הלייקרס לקחו הימור, אבל במקרה שלהם הכי צנוע ומינימלי, עם האכילס של קאזינס. לא יילך, לא נורא (בעונה שעברה נתן מספרים לא רעים בכלל בגולדן סטייט). אבל אם הדיווחים נכונים, בוגי איבד הרבה מהמשקל, והוא נראה מאושש עם מוטיבציה לעונה החדשה – זה יכול להיות גיים סט מאצ' עבור כל הליגה. בוגי בחצי מהכושר שהיה לפני, עם AD, לברון, קוזמה ומגי? אף קבוצה לא יכולה לעצור דבר כזה. במיוחד הקליפרס.
    נ.ב. ויוטה איפה??

    1. כמובן שברוקלין לקחה הימור רציני, אבל עדיין היא שיפרה את עצמה משמעותית מהעונה שעברה. כל עוד דוראנט יחלים בצורה קצת יותר טובה מהממוצע, היא עדיין תקבל שחקן טוב מאוד ברמת כישרון מאוד גבוהה, והיא תצליח להפריד את עצמה מ(כמעט) כל שאר הקבוצות בליגה. ואם דוראנט יאבד את הטאץ'? גם במקרה הזה, קיירי אירווינג ודיאנדרה ג'ורדן יחד עם לאברט, אלן ודינווידי זה קבוצה שיכולה להגיע למקומות גבוהים במזרח.

  2. תודה רבה איתי. אני הייתי מוסיף במפסידות את מילווקי שאבדה שני שחקני רוטציה לגיטימיים בדמות מירוטיץ' וברוגדון וטרם הביאה תחליפים הולמים. וגם את בוסטון שהפסידה שלושה שחקני פנים חשובים בדמות הורפורד, ביינס ומוריס והתחליפים לפחות על פניו לא נראים באותה רמה. בלי ספק במנצחות יוטה חייבת להיות ובעיניי גם גולדן סטייט שנראו יחסית מוכנים עם תוכנית ליום שאחרי דוראנט ועשו מהלכים מעניינים בעיניי.

    1. צודק, שכחתי. ברוגדון זו לא סתם אבידה, זה מחדל חמור, קשה להבין איך מילווקי נתנו לו ללכת. פשוט שחקן מושלם, יכול לשחק 1, יכול לשחק 2, חכם, לא סתם קראו לו שם "הנשיא", שקט, בלי אגו, בוגר, תמיד נמצא איפה שאתה צריך, השחקן שכל אוהד היה רוצה בקבוצה שלו – וככה בקטנה יושב על 90-50-40..
      איך נתנו לו ללכת?? נפלתי מהכיסא, אשכרה. מילווקי פשוט ירו לעצמם ברגל.

      1. יוטה הוזכרה למעלה, מוזמן לקרוא ולהגיב. לגבי מילווקי, האבדה של ברוגדון היא משמעותית, אבל הבאקס בכל זאת הביאו את ג'ורג' היל ו-ווסלי מת'יוס, שהם יכולים להוות תחליף לא רע בקו האחורי. מירוטיץ' הוא גם מכה לקבוצה, והבאקס לא הצליחו להחליף אותו בצורה ראויה. האם זה מה שימנע מהבאקס לככב עם המומנטום של אנטטוקומפו יחד עם בלדסו, לופז (ברוק) וכמובן מידלטון? קשה לי להאמין.

  3. תודה איתי.
    .
    מלווקי עשתה כאן מעשה okc עם הוויתור על ברוגדון. עדיין מועמדת רצינית לאליפות אבל איבדו שחקן סופר משמעותי.
    .
    פילי אולי ניצחו בטווח הקצר אבל הורפורד בעוד שנתיים יכול להיות נטל רציני.
    .
    מהמר שמיני מצליחים איכשהו לאבד את קוביקטון תמורת כלום פחות או יותר

  4. תודה רבה, אהבתי מאוד את הכתיבה שלך, כך שאין לי הערות חוץ מזה שתמשיך לכתוב.
    מסכים איתך לגבי המפסידות, אין ספק שניו יורק הוא כרגיל הלוזרית הכי גדולה ב-NBA אבל מה שמייקל עשה בשארלוט צריך להקים ועדת חקירה לאומית, הוא פשוט חירב את הקבוצה, לא זוכר קבוצה כל כך חלשה שלהם זה שנים, פשוט אין להם שום סופרסטאר ואם הם בונים על טריי רוזייר שיסחוב אותם, אז הם טועים מאוד, הוא שחקן טוב לליגה אבל לא סופרסטאר, אם אני הייתי אוהד של ההורנטס הייתי מסתכל כבר לעבר דראפט 2020, אבל שיקנו המון קמעות מזל כי עובדה שלניקס השנה לא עזר והם זכו רק בבחירה ה-3.
    לגבי המנצחות – מסכים איתך לגבי הלייקרס, עשו שם בהחלט בנייה יפה, אז עכשיו אני מניח שהרבה יגיבו לי על זה, אבל לדעתי עם המגבלות שהיו להם עם שני חוזי מקס הם הוציאו את המקסימום, וזה שהם הצליחו להביאו את קוק ואת קאזינס זה נהדר עבורם, זה תוספת כוח רצינית מאוד.
    גם יוסטון לדעתי מנצחת כאן בגדול ועוד מפסידה ענקית היא מהצד השני של הטרייד והיא אוקלהומה שהולכת ללא כל ספק לבניה מחדש, אז היא מפסידה עכשיו אבל תרוויח, או לפחות תקווה להרוויח בעתיד.

    1. לגבי יוסטון, אני עדיין לא משוכנע שמדובר בניצחון כל כך גדול. ווסטברוק הוא שחקן טוב יותר מפול, אבל בסיטואציה שנוצרה שיתוף הפעולה בין הארדן לווסטברוק הוא בסימן שאלה גדול. דווקא אוקלהומה הלכו בכיוון הנכון ופירקו את החבילה, אבל בצורה שאיפשרה להם לארוז בחירות דראפט בכמות סיטונאית. הזמן ייספר לגבי יוסטון אבל דווקא אוקלהומה לדעתי לא תפסיד מהצעדים שהיא ביצעה הקיץ.

      1. לטווח הרחוק מסכים לגבי OKC כי עם כל כך הרבה בחירות דראפט הם אמורים להצליח, השאלה אם יבחרו נכון, למרות שהם נתקעו קצת עם החוזה של כריס פול ואולי יצליחו להיפטר ממנו בתמורה לעוד כמה בחירות מהשק שהם אספו.
        לגבי יוסטון – הכל זה עניין של הכימיה בין ראסל לג'יימס, הכל יקום ויפול על זה, אבל אני מאמין שהם יהיו שילוב מעניין וטוב, לא בטוח שיספיק לאליפות כמו שמנחם הצהיר אבל עדיין.

  5. לא הזכרת את יוסטון שהצלחה לשמור על פי ג'יי טאקר….
    ובפינת ההגהה (אחלה מילה – ההגהה):
    הטעות היחידה שמומחינו הצליחו לזהות היא שימוש במילה ברוקלן.
    בתור אחד עם רגישות גבוהה (תחילת השיר "נו סליפ תיל ברוקלין" הייתה הצילצול שלי במשך שנים) אני חייב להודות שזה מתאים.
    אף אחד מברוקלין, או אפילו מניו יורק רבתי, לא אומר ברוקלין. כולם אומרים ברוקלן.
    ולפיכך, ובגלל שמדובר בשם מקום בלעז, הוחלט לא להוריד לך נקודות על הטעות אלא לשחרר אותך באזהרה בלבד.
    באופן כללי כל הצוות אהב את הפוסט. סתם שתדע
    🙂

    1. יוסטון הצליחו לשמור על טאקר אבל חוץ מזה הם עדיין באותו מקום שבו הם התחילו. כתבתי הרבה על יוסטון למעלה אז לא ארצה לחזור על עצמי, מוזמן לקרוא ולהגיב.
      לגבי ברוקלין, כמובן שההגייה איננה ברוקלין אלא ברוקלן כמו שכתבת, אבל בינתיים אני דובק לדרך שבה המילה נכתבת בצורה הנפוצה ביותר. ההגייה היא דבר אחר לגמרי כמובן.
      בכל מקרה, תודה רבה על המחאמות (:

  6. אטלנטה חייבת להופיע במנצחות… ברור שאני משוחד…
    הם הוסיפו ליאנג ו קולינס 2 בחירות דראפט מצויינות (האנטר ורדיש) והוסיפו את ג׳אברי פארקר, טרנר, ג׳ונס ( גולדן סטייט), וקראב
    קבוצה צעירה שתדבר הרבה בשלוש שנים הקרובות…

      1. אטלנטה עברה קיץ מצוין שצריך להכניס אותו לספרים. הם עשו החלטות נכונות בכל פינה וניצחו בדראפט ללא עוררין. למרות זאת, הקבוצה עדיין לא מלוטשת עד הסוף, וחסר לה עוד סטאר פאוור (לפחות עד שטריי יאנג יהפוך לסטאר פאוור). בכל מקרה, תוך עונה או שתיים היא כבר תהיה מנצחת.

    1. קשה לי לראות אותם נופלים עם הדואו הכי מרגש בNBA, שחקן מוכח אבל רעב לניצחונות ועוד כמות מכובדת של רול פליירס איכותיים. תזכיר לי בסוף העונה לחזור ולראות איזה מהתגובות צדקה 🙂

      1. קשה לי לראות את לברון בגיל 35 ועם הגבלת דק' מוביל את חבורת הmissfits הזאת למשהו מעבר לסיבוב הראשון בפלייאוף.
        תזכיר לי להזכיר לך לבדוק 🙂

  7. אם כריס פול יוותר על חלק מהכסף יכול להגיע ללייקרס ולהפוך אותם למועמדים.
    לדעתי הם כרגע לא קונטנדרים.
    הפייבוריטית שלי היא הקליפרס, אחלה צוות מסייע והצמד של לאונרד וג'ורג' הוא הכי טוב בליגה
    לברון מבוגר
    ווסטברוק והארדן – לא מספיק
    ודוראנט לא ישחק העונה

  8. איתי , וואו, ההגמוניה של המילים בשילוב החוכמה והכתיבה המלאה עניין יוצרת כתבה מופלאה מלאת תוכן וידע ללא הפסקה , המשך לצמוח ולפרוח ילד , השמיים הם קצה גבול היכולת שלך .

  9. אווו איתי , וואו , יום יום אני רואה ולוקח חלק במראות נהדרים וקסומים , האוויר הצלול , הצמחייה הצומחת , הציפורים המצייצות בעליזות ובחמלה אך דבר כזה לא נתקלתי מעולם , המילים , הכתיבה , סימני הפיסוק , הבעת הדעה המרהיבה לצד הביקורת הפיקנטית יוצרת כתבה אשר ראויה לשבח , יכולת הכתיבה שלך גורמת לי להרגיש את החופש , את ההשכלה הגבוהה ואת הידיעה שיש עתיד למדינת ישראל בתחום הכתיבה והספרות ולא רק עם ברברים שעסוקים בדברי ספאם . איתי , שפתיי חתומות מכל ההשראה מכתיבתך והיני מרגישה כמו שמישהו העניק לי מתנה מהמלאך , רוב תודות . איתי היקר

  10. רוחך הספורטיבית וניתוחך המדויק מעידים על נפש עיתונאי אמיתי השוכנת בך. עוד יש הרבה מה לשפר אך אני שמחה לראות עתיד מזהיר לענף עיתונאות הספורט שכבר במשך שנים מדשדש בארץ ומתקשה לפרוש כנפיים ולנסוק לגבהים המרשימים מעברו.
    יישר כוח בחור צעיר!

  11. שלום איתי היקר, האם תואיל בטובך לסקר לנו גם את הדראפט? אני אוהב את סגנון הכתיבב הברור והמעמיק שלך. אשמח לעוד כתבות של הכתב הצעיר והמוכשר!!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט