חם מהתנור: ווסטברוק ליוסטון, כריס פול לאוקלהומה / יניר רובינשטיין

חם מהתנור: ווסטברוק ליוסטון, כריס פול לאוקלהומה / יניר רובינשטיין

מגה טרייד נוסף: ראסל ווסטברוק עובר ליוסטון תמורת כריס פול, שתי בחירות סיבוב ראשון מוגנות 1-4 ב-2024 ו-2026 והזכות להחליף בחירות סיבוב ראשון ב-2021 ו-2025.

 

ייתכן טרייד המשך של כריס פול לקבוצה אחרת (מיאמי?). לאוקלהומה יש כעת 15 בחירות סיבוב ראשון בשבע השנים הקרובות ויכולים להשתמש בחלק מהן להעביר את החוזה של פול (124 מיליון ל-3 שנים).

***

בחדשות אחרות ברחבי הליגה: לאחר שמרכוס מוריס נוסג מההתחייבות שלו לספרס וחתם רשמית בניו יורק ניקס על חוזה לשנה בשווי 15 מיליון דולר, הספרס פונים למלא את החלל. בסן אנטוניו מחתימים במקומו את טרי ליילס שאיבד את מקומו בנאגטס על חוזה של 11 מיליון דולר לשתי עונות.

***

קלי אובורה יישאר בסאנס אחרי שחתם על חוזה של 30 מיליון דולר לשנתיים. הוא קלע 16.9 נקודות למשחק מאז שהועבר לפניקס באמצע העונה (40 משחקים).

***

טיוס ג'ונס עבר באופן רשמי לגריזליס לאחר שמינסוטה לא השוותה את הצעת החוזה שקיבל מהם על 24 מיליון ל-3 שנים.

שלהבת

יניר רובינשטיין (שלהבת) הוא כתב הופס בוושינגטון הבירה. לשאר כתבותיי נא ללחוץ על תמונת הכדור מימין.

לפוסט הזה יש 244 תגובות

  1. (מעתיק מעמוד אחר)
    .
    זה יכול להיות סיפור מדהים. שני MVP, שני המקוללים (גם פה, אחרי לברון), שעוד רגע יגיעו לאי-השדים, HOF בלי טבעת – מתאחדים אחרי ה-what if הגדול בתולדות הליגה שפירק את אוקלהומה הגדולה. הפעם בלי דוראנט, הנחש.
    והולכים כל הדרך ביחד עד לאליפות. זה באמת יהיה סיפור מופלא. ומגיע לשניהם.
    אם יש מגיע בספורט, אז זה טבעת להארדן + ראסל.
    לי יש כבר קבוצה לעונה הקרובה. רצוי בגמר מול הלייקרס. חחחחח.
    .
    הם כבר חברים מאוד מאוד טובים, והמפתח יהיה, האם ראסל יקבל את סמכותו של הארדן, היחיד שיכול להביא אותו למטרה הנכספת, וישחק מין מס' 2, קפיצי, אתלט משוגע, שחותך לתוך הסל, יכול להטביע או לחלק מסירה כשצריך – ובעיקר, מוותר על הקליעה משלוש. כי יש מספיק אריק גורדונים שיעשו את זה. אם ראסל ישנה את המשחק שלו, וזה אם ענק – ליוסטון הזו יש עוד סיבוב אחד, עם הרבה סיכויים.
    יוסטון הפכה למועמדת מס' 1 לאליפות.
    .
    אגב – לאוהלומה יש עכשיו, זה לא ייאמן –
    סה"כ של 15 בחירות סיבוב ראשון, מ-2020 עד 2026.
    15!
    פרסטי: ככה עושים ריבילד.
    .
    וזה בתור מתאבן:
    https://www.youtube.com/watch?v=-1azgGatHhk

  2. הקיץ הזה לא מפסיק להפתיע.
    התאמה מעניינת הארדן-ווסטברוק – נראה איך זה יגמר. אני דווקא חושב שול התאמה טובה יותר ליד הארדן מאשר ווסטברוק, אבל אולי עם ווסטברוק זה יעבוד טוב יותר כי הם חברים טובים.
    למרות שאני חושב שיש פחות התאמה, יוסטון ללא ספק קיבלו שדרוג על פול. ווסטברוק צעיר יותר, פחות פציע ונכון להיום שחקן טוב יותר (אני חושב שפול מנהל משחק טוב יותר וקלעי טוב יותר).
    אני דווקא הייתי מעדיף את ווסטברוק למיאמי, אבל הוא קיבל פה הזדמנות להגיע למועמדת לאליפות (אסור לשכוח שיוסטון היו הקבוצה שהקשתה הכי הרבה על הווריורס הבריאים בשתי העונות האחרונות).

  3. אבו-נימר היה אומר על זה:
    "הוציא רגל אחת מן-שתן והכניס רגל שנייה בחרא".
    .
    במילה אחת – פארסה.
    .
    יוסטון נכנסים לקטגוריית איזור הדמדומים.
    .
    חילופי שיקוצים בין שתיים מהקבוצות השנואות עליי.
    .
    יהיה מצחיק.
    .
    תם עידן האיטונג באוק'. זה היה חתיכת סרט סלפסטיק מתמשך.
    ברכות לאוהדי אוק' הרבים באתר ויחד עם זאת תנחומי הכנים על השיקוץ המחליף.

    1. +1
      .
      שם רגע את שאלת השיקוציות בצד. זה נראה שיוסטון ממש תקועים אם מי שהם מביאים זה שחקן שפשוט לא מתאים לצורת המשחק שלהם.
      .
      לא צריך לעשות יותר הגרלות לוטרי גם למי שאומר ( כמוני) שהם לא מכורות. זה נראה שגם כך כל הבחירות הם של okc

    2. עלילות אבו נימר נוסח בן אמוץ.
      יששש, יש לי את הספר ביל-בייתי.
      האהוב עליי: "גם איל-יתוש בא לתקוע דארטה"

  4. קיץ מטורף שכזה לא היה. אפילו לא קרוב.
    .
    עד כמה מטורף?
    15 שחקנים זכו להיבחר ל-ALL NBA של השנה שעברה.
    7 מתוכם החליפו קבוצה.
    .
    אם מרחיבים את הפרספקטיבה לגודל של שנתיים (גם נבחרי ALL NBA, וגם שחקנים שהחליפו כתובת) אז התמונה שמתקבלת היא:
    בשנתיים האחרונות היו בסך הכל 21 נבחרי ALL NBA,
    11 מהם החליפו קבוצה.
    .
    תודה, יניר.

      1. הוא לא צריך עם כל בחירות הדראפט שהשיג במהכים האחרונים.
        ייתן חוזים גדולים קצרים לשחקני פח וייבנה מהדראפטים. מי יאשים אותו?

    1. OKC לקחה את ווסטברוק דוראנט והארדן אחרי שנים של אאנקינג מכוון שהתחיל עוד בסיאטל,
      שלושתם נבחרו בבחירות טופ 3
      כל הבחירות בשלוש שנים הקרובות שיש לפרסטי יהיו 20 ומטה אם ומשם לא צומחים כוכבי על
      הבירות של 2023-2026 מעניינות יותר אבל יוסטון מיאמי ו קליפרס עם באלמר הם קבוצות עם הנהלות חכמות שלא יתנו לפרנצ’ייס שלהם ליפול
      בשורה תחתונה נראה לי ש אוקלהומה בדרך לבינוניות אם איזה FA רציני ירצה לחתום שם ללא כוכב טופ 20 ובעלים קמצן

      1. אוקלהומה בדרך לטנקינג, הבחירות שלה יהיו טובות.
        אפשר לארוז כמה בחירות ולהתקדם בדראפט.
        פרסטי הראה שהוא בוחר מצוין גם בבחירות מאוחרות.
        יש בחירות של מיאמי, קליפרס ויוסטון, יש סיכוי לא רע שאחת מהשלוש תיפול, הבחירות רחוקות.

      2. בס"ד
        דוראנט-שני
        הארדן-שלישי
        ווסטבורק-רביעי.

        פרסטי הגדיל את הסיכויים.
        מספיק עונה אחת לא טובה של אחת הקבוצות שנכנסת ללוטרי(פציעות?)והיום יש הגרלה על מקומו 1-3 עם סיכויים סבירים. ראה ערך הפליקנס.

        עם כ"כ הרבה בחירות הוא גם יוכל להתקדם קדימה ולבחור שחקנים שמעוניין.

        זה נותן לו הרבה גמישות בדראפטים.

        וגם מקרב אותו לרדת מתקרת המס העונה מה שחשוב להם מאוד

        1. בס"S
          גם פול ליד שג"א יכול להיות מעניין ומוצלח.
          זו קבוצה לא רעה בכלל שיכולה גם להיות יותר מאוזנת.
          בכל מקרה, לדעתי כנראה פול יעבור בטרייד

  5. וויד כבר מכין את הקרקע לח** שהולך לצוף:

    DWade

    @DwyaneWade
    I got so much to say ofcourse on this CP3 trade but I’ll save my comments until i talk to my brother. 🤦🏾‍♂️

    1. די-ווייד כבר מכין את החזרה שלו, לקבוצה שתשמח לקבל גארד חזק, סלאשר, עם נסיון אליפות, ונסיון מתחת לאור הזרקורים…

      1. יש 2 קונטנדריות (או כאלו שנמצאות במרחק סביר מלהיות קונטנדריות) שזקוקות לשחקן כמו וויד.
        אלו לא הרוקטס, ולא הליקרס (2 קבוצות שהדבר האחרון שחסר להן זה עוד שחקן שזקוק לכדור ביד בשביל להצליח).
        .
        ה-2 הן פילדלפיה ומילווקי. 2 קבוצות שבהחלט יכולות להיעזר בתוספת של שחקן שמסוגל לעלות מהספסל, וליצור לעצמו, ולחבריו, בזמנים הלחוצים ביותר.

        1. הצעות מעולות, מסכים איתך. בפילי זה ממש מושלם.
          הלייקרס צריכים חיזוק ב-SF, ונדמה לי שהם מחכים, גם עם שארית הכסף, לביי-אאוט של איגי. שיהיה פרפקט פיט, מכל בחינה.
          אבל אם די-ווייד אומר ללברון, יאללה, בא לי להצטרף – הלייקרס יגידו לא? שואוטיים בייבי!

          1. זה מה שקרה בקאבס והם פירקו את החבילה מהר מאוד שהבינו שזה לא זה.
            להערכתי (שלא שווה הרבה) וויד לא חוזר לשחק כדורסל

            1. הוא לא פרש כדי לחזור.
              הוא סתם חבר בננה של הנפוליאון הקטן וממהר לתת גב לבאדי המשוקץ שלו.

            2. זה היה קצת שונה – הריב הגדול עם טיירון לו, הטרייד על צעירי הלייקרס שהבהיר לו שאין מה לחפש שם יותר, וגם אני מניח הוא הבין, מלברון או בעצמו, שהפירוק המלא שהתחיל מקיירי, כבר בדרך. פה זה יהיה שונה.
              אבל מסכים איתך – הסיכוי שהוא יחזור לשחק קטן מאוד. אבל מותר לקוות, כי העונה האחרונה שלו במיאמי היתה תענוג.

  6. OKC 1sts:
    2020 Own (1-20)
    2020 DEN (11-30)
    2021 Own (HOU 5-30 swap right)
    2021 MIA (HOU 5-30 swap right)
    2022 Own (1-14)
    2022 LAC
    2023 Own (LAC swap right)
    2023 MIA (15-30)
    2024 Own
    2024 LAC
    2024 HOU (5-30)
    2025 Own (LAC and HOU 21-30 swap right)
    2026 Own
    2026 LAC
    2026 HOU (5-30)

  7. גם להיפטר כריס פול והחוזה הנורא שלו + וגם לשדרג עם ראסל ווסטברוק? וזה שדרוג , לי לפחות זה ברור. CP3 לא הביא את הסחורה. מה יש להגיד בכלל.
    זה טרייד משוגע, ברור שיש לזה מחיר, אפילו ריסק. אבל מורי יוצא פה ענק. מהקבר, מסוף הקריירה של הארדן – הוציא אותם לחיים חדשים.
    .
    שניה, איך נראית בכלל החמישיה של יוסטון עכשיו?
    ג'יימס הארדן. ראסל ווסטברוק. אריק גורדון. PJ טאקר. קלינט קאפלה.
    ספסל: אוסטין ריברס, דניאל האוס, ג'רלד גרין, ועוד איזה גבוה עם שם ארוך.
    חסר פה SF איכותי, אולי גורדון לא יכול לשחק יחד עם ראס והארדן. עדיין זו קבוצה מעולה ומועמדת טובה כמו כולם, ובעונה מעולה של ראסל – מס' 1.

    1. שני בול הוגס. ראסל לא מסוגל לתפקד כמס' 2.
      לא זז על המדרש בלי הכדור ואין לו קליעה מ 3 (שלא לדבר על זה שפול טוב יותר בהגנה)
      איך זה שדרוג על פול כשבשנתיים האחרונות נעצרו רק ע"י ג"ס?
      ממש לא מבין מה יוסטון עשו פה, במידה ולא מתכננים טרייד עליו.

    1. אחרי דצמבר, טרייד די פשוט. מבחינת הכסף.
      המפתח הוא גרין + KCP, ועל זה שניים-שלושה קטנים, בסגנון קארוסו, קוק, מגי.

  8. איזה קיץ הזוי…
    אוקלהומה אוספת בחירות דראפט בצורה מוגזמת. אין להם מה לעשות עם כל כך הרבה. יאללה כריס פול למיאמי…

  9. לא רואה שום צורה שהסיפור הזה עובד ביוסטון. הרבה יותר מדי אגו, הרבה יותר מדי צורך בכדור של ווס גם לעומת כריס פול.
    Okc יכלה להוציא הרבה יותר מהטרייד הזה כשיוסטון נואשת והכוכבים מסוכסכים. טאקר? קפלה? גורדון?

    בכל מקרה, במערב כל כך חזק אין המון משמעות לטרייד הזה.

    1. עכשיו רק נותר למנהל , המאמן וה-PG של האגמים להביא את חברו הטוב CP3 לעיר המלאכים בניסיון מאוחר לאפשר לו טבעת .
      ואולי באותה הזדמנות לצרף אליו גם את שמנמלו ? זה יהיה בית אבות מפואר.

    1. אותו דבר אמרנו על כריס פול ו… צדקנו.
      ראס זה הרבה יותר גרוע מפול.
      פול עוד יכל לשחק עם הארדן כקלעי בפינה.
      מה ראס יעשה? אין לו שום זכות קיום בלי הכדור והוא אנטי הכדורסל של יוסטון.
      האמת שהוא אנטי כדורסל בכלל אבל זה סיפור אחר.
      איזה קטסטרופה לפנינו.

      1. על כריס פול והארדן אמרת נועד לכישלון וצדקת?
        הפסד בגמר המערב לאחר 7 משחקים ופול שנפצע לאלופה שבדרך, והפסד בחצי גמר המערב לאותה קבוצה שנה אחר כך…לא כזה כישלון..

  10. באוף-טופיק –
    מירזה טלטוביץ' מעז להגיד, שהמלך הוא עירום. "גיליתי שה-NBA היא ליגה מאוד משעממת. אם לא שיחקת בגולדן סטייט או בקליבלנד, שהתחרו על האליפות, למה להיות שם? בוויטוריה (באסקוניה) תמיד התחרינו על משהו. על אליפות, גביע, על כניסה ליורוליג. ובארה"ב מה?"

  11. Gonna miss you @CP3. Not many people know, but CP was literally the first celebrity to reach out and donate to the hurricane fundraiser. He had just recently been traded to Houston, called up and said he wanted to help. Very first one. Absolute legend

    (JJ וואט)

  12. התגובה הראשונית שלי הייתה שמורי הוא כמו העקרב במשל – פשוט לא יכול ללגת נגד הטבע שלו. אבל אז קראתי את זה שמתחבר לדברים אחרים שקראנו הקיץ:
    https://twitter.com/espn_macmahon/status/1149484990104608768?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Eembeddedtimeline%7Ctwterm%5Elist%3ARoi_Weinberg%3Alist%7Ctwcon%5Etimelinechrome&ref_url=http%3A%2F%2Fwww.hoops.co.il%2F%3Fp%3D163941

            1. לא משנה, הוא הביא את עצמו לסיטואציה שהוא נמצא בה.
              כל ההחלטות שקיבל, ובעיקר ההבאה של כריס פול והחוזה החדש שלו, היו שלו.
              הוא שוקע עמוק יותר ויותר בבוץ עם כל תנועה שלו בניסיון להיחלץ.

            2. ברור, די מצחיק שהוא בוחר להתעלם מזה, עשינו דיון נרחב על שנה שעברה, ועדיין הוא לא מבין את הטעות, לאחר שכתבתי לו בדיוק מה יהיה אם יוסטון כמה ההחתמה של פול נוראית שזה שירת הברבור של הקבוצה.

  13. תהרגו אותי, לא מבין את המהלך הזה של יוסטון. כלומר כן, הארדן ופול לא מסתדרים והאחרון כנראה דרש טרייד אז מהבחינה הזו זה מובן, אבל איך הדבר הזה יעבוד?!
    יוסטון זה הארדן – הוא השיטה. אני לא רואה מצב שלא הוא זה שמוביל את ההתקפות למקבל את ההחלטות. אז האם ווסטברוק עולה כ–2? לבן אדם יש קליעה עוד הרבה יותר גרועה משל כריס פול.
    האם ווסטברוק יצליח לשנות את משחקו? לא נראה לי. שאלנו את זה כשהיה ליד דוראנט ואחכ עם פול ג'ורג'. הבנאדם ראש בקיר, ובטח שדאנטוני שגם ככה הראה חוסר יכולת להשתלט על הקבוצה הפלייאוף לא נראה כאיש המתאים לביית את הצ'יטה הזו.
    לגבי אוק' – אפשר להלל את פרסטי שמצליח כל פעם להיפטר מכל מיני חוזים גדולים, אבל בואו נזכור מאיפה הכל התחיל. לקבוצה הזו היה את הארדן, דוראנט, ווסטברוק ואיבקה בשיאו, והם הצליחו להפוך את זה לכריס פול וגלינארי.

    1. אי אפשר להאשים בזה את פרסטי, רק את הבעלים הקמצן שלהם שלא היה מוכן לתת חוזה מקסימום להארדן (אז היה מדובר בחוזה של 60 מיליון ל-4 שנים), ואז לשלם מס, אם היה משלם יש סיכוי טוב שהקבוצה הזו הייתה לוקחת לפחות אליפות אחת.

  14. צריך להגיד מברוק לפרסטי שעשה, גם אם בלית ברירה של ממש, ורק אחרי שראסל בעצמו רצה זאת, את הדבר הנכון. מוטב מאוחר מאשר אף פעם לא.
    .
    אני חייב להודות שיש בזה גם משהו עצוב – גם סופה הסופי של אוקלהומה הצעירה, גם כשלון מסוים של ראסל, וגם שראסל והארדן ישחקו יחד אבל לא באוקלהומה.
    .
    שני גמבלרים וסוחרים ממולחים נפגשו בשוק… אבל האמת היא שזה לא טרייד מבריק, מקורי או משדרג במיוחד לאף אחד מהצדדים. זה בעיקר חוסר ברירה של שניהם. יוסטון כנראה היו חייבים להיפטר מפול, אוקלהומה הייתה צריכה לשחרר את ראסל, ושני הצדדים מקווים שיצליחו להוציא מזה משהו חיובי ולא רק למזער נזקים.
    .
    מעריך שפול ימשיך לזוז, אולי לא לפני תחילת העונה, אבל לפחות במהלכה או בקיץ הבא. לא בטוח שראסל יסיים את החוזה ביוסטון, נראה איך השילוב יעבוד.
    .
    לא הייתי רוצה להיות דאנטוני השנה, אבל אולי מורי ימצא איזה מחקר על שינוי עמוק באופי בעקבות היפנוזה או משהו כזה ויצליחו לשנות משהו בראסל.
    .
    אני הבן אדם האחרון שחושב שראסל ישתנה, אבל אולי המעבר הזה יוריד אצלו איזה אסימון. אם כן – הוא ירוויח בגדול.
    .
    יהיה מעניין!
    .
    נ.ב. – הספרס וויתרו על מוריס וסגרו עם טרי ליילס. לא ממש זוכר מי זה, אבל סבבה.

      1. לא מסכים – הוא צריך להחזיק פחות בכדור, לזוז יותר בלי הכדור, לעשות יותר הגנה, למסור יותר מסירות שאינן מביאות לאסיסטים, להיות פחות דומיננטי במאניטיים, ובעיקר – להבין שהוא צריך לעשות מה שאומרים לו (לעיל) ולא מה שהוא רוצה. זה שינוי עצום, מהותי ולכל רוחב הספקטרום.

          1. אתה מסתכל על זה מהעיניים של יוסטון, נוסח "מצא את ההבדלים בין פול לראסל במסגרת השיטה שלנו" ועונה על כך שמדובר בעיקר באחוזי קליעה. אבל זה רק חצי מהעסק – השינוי שראסל נדרש לעבור הוא עצום. יתכן שיצליח, יתכן שחלקית ויתכן שזה יתפוצץ עוד לפני האולסטאר.

      2. הוא גם יצטרך להתרגל לזה שהוא לא הרכז היחידי. נכון שהואצשיחק עם kd אבל האחרון לא היה מוביל כדור

          1. אההמ מה שמזכיר לי להזכיר לך לענות לי למייל.. אבל היא הנותנת אם משחק איתך pg ואתה עדיין עם הusg הכי גבוה שלא לדבר על זה שמספר האסיסטים יכול וצריך לצנוח משמעותית לא יודע כמה ראס יכול להתחבר לזה.

    1. חכיתי לתגובה שלך.
      חושב שאתה צודק.
      מעניין בעתיד כמה הבחירות ישתלמו
      כרגע בגלל שהם של הנהלות חזקות לא רואה אותם גבוהות במיוחד.

      1. העניין הוא לא גובה הבחירות הנכנסות!
        כל העניין הוא שכעת הבחירות של אוקלהומה עצמה משתדרגות. זה כל העניין בעסקה.

    2. מדויק.
      ליילס זה פאואר שהיה נחמד מאוד בעונתו הראשונה ביוטה.
      הוא אח"כ קיבל פחות קרדיט ונשלח לדנבר, שם לא השתמשו בו כמעט בכלל.
      יש לו יד טובה מבחוץ, בעיקר מהפינות, ומחצי מרחק.
      הוא לא פייטר כמו מוריס אבל בערך באותו סגנון.
      שמוריס יירקב בניקס עם ה-15 מיליון שלו.
      אם הוא ייפצע אז יהיה לו הרבה מה לחשוב עליו.

      1. מה שבטוח שהוא שחקן הרבה פחות טוב ממוריס, גם מבחינה הגנתית וגם מבחינת קליעה משלוש, היתרון היחיד שיש לו זה שהוא צעיר יותר ב-6 שנים.

    3. ועדיין… איכשהו ווסטברוק זה שדרוג על פול הפציע.
      .
      טריי ליילס הוא לדעתי מהשחקנים האלה שעכשיו שהוא במערכת של הספרס, פתאום יגלו (ולא יבינו) איך הוא לא מימש את הפוטנציאל שלו עד כה

  15. קבוצה עם קלעים כמו יוסטון מתאימה בול לראס והארדן.
    כולם כאן הולכים לאכול את הכובע.
    .
    מה שכן הם צריכים עוד טיפה ספסל (בשר ועוד איזה קלע או 2)

    1. אם ווסטברוק ימשיך לזרוק 20+ פעמים במשחק זה לא ממש ישנה. הם קיבלו את הזריקות שלהם גם בעונות שעברו. איזה קלעים גדולים בדיוק יש שם? יש קלעים סבירים שימשיכו לקבל זריקות. הבעיה היא הזריקות של ראס.

      1. אני זוכר שהוא לקח צעד אחורה בשביל "ג'ורג' פול" אז עם הארדן אני מאמין שזה יצליח בגלל ההיכרות המצוינת שלהם ולדעתי הם גם ישחקו הרבה דקות כשכל אחד מריץ את ההתקפה בנפרד .

          1. קשור בזה שהוא יזרוק פחות כי הוא הראה בעונה שעברה כאשר נתן לג'ורג' להוביל (חזר לסורו רק בגלל הפציעות של ג'ורג' לקראת סוף העונה ובפלייאוף).

            ביוסטון יש קלעים טובים יותר ממה שהיה לו באוקלהומה ולכן כל עוד השחקנים יפגעו הוא ימשיך למסור להם .
            הבעיה איתו זה כאשר שחקנים לא פוגעים הוא מרגיש שהוא צריך להציל את המולדת ולדעתי ביוסטון הוא מבין שהקבוצה היא של הארדן והוא בהחלט יקבל את זה ולא יכנס לשגעון "הצלת המולדת"

            1. הוא זרק כל העונה בכמויות. אמנם פחות מכרגיל אבל עדיין לפחות מ-19 זריקות למשחק בכל תקופה שתבחר.
              שוב אני שואל – איזה קלעים טובים יש ביוסטון? הוא ימשיך למסור הבעיה היא שהוא ימשיך גם לזרוק – כי זה ראס

            2. הארדן
              גרין
              ריברס
              גורדון

            3. הם קלעים די בינונייים מהשלוש (כלומר ממוצעים).
              ובכלל הארדן מייצר כמעט אל הזריקות שלו בעצמו.

        1. אנשים שוכחים שהם חברים מאד טובים, הם יעשו את ההתאמות כי שניהם רוצים טבעת. מי שאומר שראס לא מוסר חי בהזיות

    2. עד שברח מהצל של ראסל ופורח ביוסטון,שוב הוא מקבל אותו על הראש.
      הוא עוד יבכה על זה שכריס פול הלך.

      לדעתי,אם לא יקרה נס. מבחינת מורי,הם פספסו צ'אנס ללכת עד הסוף השנה.

    3. השילוב ביניהם לא עבד בצורה חלקה באוקלהומה, והארדן עלה מהספל כשספולושה שיחק בחמישייה במקומו והארדן ויתר על הכדור בצורה משמעותית על מנת שזה יעבוד, האם אתם חושבים שווסטברוק יהיה מוכן לוותר על הכדור בשביל הארדן על מנת שזה יעבוד? האם הוא יהיה מוכן להוריד את כמות הזריקות הרעות שהוא לוקח? קשה לדעת.

  16. אני פשוט לא רואה איך זה יעבוד לרוקטס. נכון – לפרנצ'ייז חדש שאין לו כלום הייתי לוקח את ראס לפני פול , בעיקר בגלל גילו וזה שהוא נפצע פחות. אבל הוא כל כך לא מתאים לסגנון של יוסטון . אין לו כל ערך מוסף אם הוא מתרוצץ על המגרש ומחכה ( לשווא ) לקבל את הכדור מהשיקוצון. אולי ד'אנטוני יחזיר את השיקוצון לעמדת ה-SG ? לא נראה לי – זה נגד הטבע שלו .
    הטרייד הזה לא יכול לעבוד .
    יש מצב שהרוקטס ישלחו את ראס הלאה בטרייד תמורת SF איכותי ?

    1. כריס פול לא בדיוק השחקן שזז ללא כדור וזה יחסית עבד איכשהו עד הפיצוץ שלו עם הארדן.
      .
      כריס פול גם אחד שמחזיק את הכדור 20 שניות
      .
      כריס פול זה אדם שהרבה שחקנים לא יכולים להיות לידו אבל מספרים לנו כל הזמן שהוא אחלה שחקן קבוצתי ובלה בלה בלה …הכל זה נרטיב שהמדייה מספרת לנו בגלל שהוא נחמד עם התקשורת (וראס לא)..
      .
      בסופו של יום אני מאמין שזה יצליח ואני מוכן שתעשה צילום מסך של התגובה הזו.

      1. כריס פול קולע ב-37% בקרייה לשלוש וזורק פחות מ-15 פעם למשחק.
        הבעיה היא לא סגנון המשחק של ראס כמו הדיוק שלו.

      2. כריס פול הוא רכז שמוסר . הבעיה היתה שלא נתנו לו לרכז – רק בדקות שהשיקוצון נח על הספסל.
        עם ראס זה עוד יותר גרוע , כי גם אם הוא יקבל את הכדור הוא לא יפעיל את השיקוצון כהלכה. הוא פשוט לא רכז מהזן שמוסר
        כשצריך .
        אתה מוזמן לעשות בעצמך צילום מסך מהפוסט שלי.

        1. אז למה כמעט כל כוכב ששיחק איתו גמר איתו בפיצוצים?
          כריס הוא פרויקט של המדייה בלבד.
          לא עשה כלום ,פצוע תמידי ונודניק בחדר ההלבשה .

          1. תפריד, הוא טיפוס בלתי נסבל ונפוליאון קטן, שרוצה את הכדור בידו.
            אבל בתור רכז הוא הרבה יותר איכותי מהאיטונג המקפץ, מברדק המשחק, חסר השכל, שהוא shoot first.

  17. אם שואלים אותי זה טרייד שהוא חילוש ליוסטון.
    שחקן כמו ראסל שעבר את ה30 אחוז לשלוש רק פעם אחת בחמש השנים האחרונות. ומה עם הבלאגן שיהיה שם על הכדור? לא מבין את זה הטרייד הזה

  18. הטרייד היה יותר בחירתו של ראס (כנראה שוחח עם הארדן לפני כן) .
    פרסטי קיבל מראס 3 קבוצות שהוא מעוניין לעבור אליהם ופרסטי עשה הכל בשביל זה,אפילו לבלוע את החוזה של פול (שלדעתי הוא כבר מארגן לו קבוצה אחרת)

    1. זה יהיה טור קצר מאוד
      "זה לא"
      עקרב לא משנה את טבעו, במיוחד שיש לך 2 כאלה.
      בגמר ב2012 kd עשה כל מה שהוא יכול בשביל לנצח והמספרים ומבחן העין גם מראים את זה, אבל הארדן דפק האריסון בארנס, ווסטברוק היה ווסטברוק( לקח 15 יותר זריקות בסדרה מאש דוראנט באחוזים הרבה יותר גרועים)

      1. סליחה, פשוט לא נכון לגבי 2012.
        הארדן באמת נעלם. ראסל היה טוב מאוד עד מעולה, בממוצע של 27 נקודות, 6.4 ריבאונד, 6.6 אסיסט על 2.2 איבודים… עבור פינאלס, זה מעל-מעל-ומעבר.
        המקום היחיד שבו הוא נפל היה – כמה לא מפתיע – הקליעה מהשלוש. וזו נקודת המפתח, איך שלא מסובבים את זה. היתה ונותרה. על זה, בגדול, תקום או תיפול הצלחת המעבר שלו.

            1. אף פעם הוא לא היה קלעי טוב מהשלוש, יש שיגידו שהוא די גרוע.

            2. די גרוע אז שלא יזרוק עלה לקבוצה שלו ביוקר, 98 נקודות לokc בממוצע בסדרה לעומת 102 4 נקודות שיכלו בקלות להשתוות עם ווסטברוק היה קולע רק עוד שלשה למשחק או שהיה מוסר למישהו שכן היה קולע!

            3. התכוונתי "יותר זריקות מהשלוש", ששם זה דוראנט 33, ראס 22. אוקיי, מובן.

            4. מי לצורך העניין? כי אוקלהומה לא הייתה קבוצה שקולעת טוב מהשלוש, משחק מס' 1 – 5-17 (29.4%), משחק מס' 2 – 9-26 (34.6%), משחק מס' 3 – 4-18 (22.2%), משחק מס' 4 – 3-16 (18.8%), משחק מס' 5 – 11-28 (39.3%), ודווקא במשחק היחיד שבו הם קלעו יחסית טוב משלוש, זה היה המשחק שבו הם הפסידו בהפרש הכי גבוה בסדרה (15 הפרש).

            5. כל אחד קלע יותר טוב ממנו במיוחד דוראנט, ושהיה מוסר ולא ישר עולה לפול אף

  19. טרייד שהוא W גדול ליוסטון. נפטרו מהחוזה הכי גרוע בליגה (אולי חוץ מג'ון וול). נפטרו משחקן פציע כרוני. שחקן מעולה, אבל מי שלא מסתדר עם חדר ההלבשה ומפיץ רעל שהבין שה-run שלו בקבוצה נגמר.
    לכן, כבר על פניו, ראסל הוא בלי ספק שדרוג גדול על יוסטון. להזכיר: הקבוצה היחידה שאיכשהו שרטה את גולדן סטייט הגדולה של דוראנט (בכל הכבוד לטורונטו). היתה מועמדת מס' 2 לאליפות, כשאין אף מועמדת נוספת.
    איך יסתדרו? שאלו אותו דבר בדיוק על CP3. שאלו אותו דבר על KD. ישאלו מן הסתם על PG13 וקוואי, שאשכרה יושבים על אותה עמדה. מה היתה התשובה של המאמנים בכל המקרים האלה? שחקנים גדולים יודעים להסתדר תמיד ביחד. ראס והארדן חברים טובים, זה כבר טוב. שני MVP, כל אחד יכול להיות מוביל כדור, כל אחד יכול לקלוע – רק רצוי שווסטברוק יוותר על השלשות וינצל את היתרון האתלטי האדיר שלו, D-וויד סטייל. אם הוא יסתגר ויעשה את זה, זו יכולה להיות הבונזזה הגדולה של העונה.
    הכי חשוב – יוסטון נראתה כבר גמורה, ועכשיו יש לה שוב סיכוי טוב לקחת אליפות, בזמן שנשאר להארדן. יצאה מהקבר. W ענק של הרוקטס.

    1. אמרתי D-Wade כמודל בשליפה, והנה הנתונים:
      ראס, 23 נק' לקריירה. ווייד, 22. ראס, אפקטיב 46.5, ו-PER 23.7. ווייד, אפקטיב 49.5, ו-PER 23.5. שני גארדים חזקים. אתלטים. יודעים לחטוף, לקחת ריבאונד, לחסום. להתכתש בצבע (ראס, 5.7 על 7.1 מהעונשין למשחק, ווייד 5.4 על 7.1). עם יכולת מסירה מעולה (וויד בממוצע קריירה פנטסטי של 5.4 אסיסט! אף באטלר לא מתקרב לזה, קליי וקוואי פחות מחצי).
      ובלי קליעה מהשלוש. ראס, 30.8. ווייד, 29.3.
      המסקנה ברורה מאליה, אפילו בלי כיתה א' באנליטיקס. ראס צריך לעבור למס' 2, ויכול כמובן להחליף בפוינט כשהארדן לא על המגרש. איך כותבים תמיד, הגארד "האקספלוסיבי"? אז שיהיה בדיוק זה.

      1. אתה שוכח רק שוויד עשה את הקריירה על התפר העדין שבמעבר הליגה אל היעילות ושינוי סגנון משחק ש מורי , ספרס 2014, וסטף קארי, הובילו.
        .
        ה Hyena הוא כבר קורבן השינוי.

        1. מורי קורא מספרים ויודע הכל. יצטרך לפתוח לופ-הול אחורה ולשחזר, אין ברירה. אתה מביא את ראס, אתה עושה חתיכת הלחמה למכונה שלך, וכותב מחדש את הקוד. אחרת מה עשינו.

    2. כל מילה. וביוסטון יש מי יקלע מה3 בניגוד לOKC שזורקים קלינגים. ראס הולך להיות מלך האס

    1. 🤣 בול.
      רואה בדמיוני כמו בnba89 את ראס כל כך מתוסכל שהוא עומד על העונשין זורק לסל של יוסטון ממגרש שלם ואף קולע אחרי שלא זרק חמש התקפות ברצף

    1. (למעט פציעות משביתות עונה לאחד מהשניים) יוסטון עושה רביעיה ראשונה.
      תכלס היתה הקבוצה מס' 2, גולדן סטייט מחוקה עד לחזרה של קליי, ויוסטון רק התחזקה. או לכל הפחות שבפחות, שמרה על כוחה. בטח רביעיה ראשונה, עם כל הכבוד לקבוצות מ-LA, לאפרוחי דנבר, וגביעי האשל מיוטה.

  20. טרייד מעולה – יוסטון היו צריכים דם חדש ראסל היה צריך שינוי, אני לגמרי עם אדיסו, הקליפרס יאכלו את הלב, גמר מערב יוסטון לייקרס
    חבל לי על פול, מקווה שיעבור למיאמי
    נ.ב. שמעון כתבתי לך שבוע לארוז – עוברים לטקסס, עוד יהיה לך גמר ווין ווין השנה…

  21. על פניו אחד הטרייד ים הגרועים בהיסטוריה.
    כולם פה מנתחים את חוסר ההתאמה בהתקפה (סה"כ בצדק) ההבדל המהותי הוא בהגנה.
    פול מגן טוב יותר ומנהל את משחק ההגנה. עכשיו ווסטברוק והארדן זה קו אחורי שמגן ברמה בינונית במקרה הטוב.
    הרבה אמרו שפול והארדן לא יעבוד, אבל זה עבד (כן, מקום ראשון בליגה ואלמלא המפלצת מג"ס, זה עבד) כי פול היה מוכן להתאמות.
    ווסטברוק זה מי שאמר שלא מעניין אותו ביקורת הוא ימשיך בדרך שלו.
    היתרון היחיד האמיתי של ווסטברוק הוא שהוא פחות פציע. אבל הוא גם שחקן שייזדקן הרבה פחות טוב מפול.
    אנקדוטה משעשעת, האולם ב אוקלאומה כבר היה האולם הביתי הזמני של פול בתקופה שלו בניו אורלינס בעקבות ההוריקן. זה בהנחה שיישאר באמת ב אוקלאומה ולא יועבר שוב.

  22. אחלה טרייד. שמח בליגה ולנו מעניין.
    ווסטברוק והארדן ביחד גם אם לא יצליחו להביא טבעת,
    כל משחק יהיה מעניין. מה שבטוח שיש לי קבוצה השנה
    לעקוב אחריה.

  23. בספורט הכי חשוב זה התחרותיות ולדעת שיש על מה לשחק. יוסטון קיבלה את זה, גם אם לא התממש, לפחות כרגע לאוהדים שלהם יש תקוה. יותר טוב מהחוסר תקוה של 26 קבוצות אחרות בליגה.
    אני בכל אופן, בעד דנבר/סאן אנטוניו נגד מילווקי בגמר

  24. טרייד מדהים מורי גאון. ראס בן 30 פול בן 33 הבדל עצום מה גם שראס שחקן בכמה רמות מעליו. איזה כיף יוסטון זאת הקבוצה שלי במערב עכשיו. מי היה מאמין ב2012 שראס והארדן יהיו יחד ביוסטון. גם פרסטי הרוויח לא רע עם הבחירות דראפט יש לו 15 בחירות למצוא כוכב או שניים צריך רק לפגוע בקצת ומי כמו פרסטי יודע לפגוע😎

    1. מה גאון מה???
      הטרייד הזה לא עובר אצל אף אחד מהמגיבים פה.. פרסטי פשוט החיה 2 קבוצות במערב.
      העיקר ללייקרס מוציאים את המיץ, שולחים שחקנים לצד השני של כדור הארץ, מנהלים משא ומת במשך שנה ודורשים את כל הסגל… אבל אם זו קבוצה אחרת "אה אין בעיה אחי אתה רוצה שאני אפרק את הקבוצה שבניתי ואתן לך בדיוק מה שאתה מבקש ושזה לא יקח יותר מ 2 דק' שיחה אין בעיה"..

      1. כי הוא הולך על ריבילד. כנראה שזה המחיר הכי גבוה שהוא קיבל על ראס ואל תשכח שהוא התחשב בראס וגורג ושלח אותם לאיפה שהם רצו, הוא יכל לשלוח למיניסוטה וכאלו אבל זרם איתם בשביל להציג מוניטין שאוק מתחשבת בכוכבים שלה בשביל העתיד ולא עשה איינג.
        חוץ מזה פרסטי בוחר הדראפט מס 1 בליגה. עד 2026 יש לו 20 בחירות, הוא צריך לפגוע רק ב-2 מהם להוציא סופרסטארים, אני לא הייתי מהמר נגדו.
        לא יודע לגבי ראס אבל על גורג הוא יכל לקבל יותר אבל שוב כמו שאמרתי הוא לא עשה איינג'.

        שרודר ואדמס יוטרדו בימים הקרובים גם. מי שמחפשת סנטר יש בזול אמ… בוסטון אמ… רזי

        1. שמעון איזה עתיד? העתיד היחיד שיכול להיות לקבוצה משוק קטן כמו אוקלהומה הוא הדראפט, ודראפט כמו שכבר אמרת הרבה פעמים זה הימור. היו להם שני אולסטארים ביד (ושוב מדובר בשוק קטן שלא מושך אולסטארים) והם וויתרו עליהם בשביל כמעט כלום.

          1. שיש לך 20 בחירות דראפט ובוחר כמו פרסטי סיכוי לא רע להוציא 2 סופרבטארים בדראפט.

            1. 15 בחירות, השאלה כמה מהם הולכים להיות בחירות טופ 4, כי את הארדן, ווסטברוק ודוראנט הוא השיג בבחירות טופ 4.

      2. יש שילוב של שני דברים עיקריים לדעתי בטרייד הזה:
        1. ווסטברוק הוא המוהיקני האחרון… פרסטי בא לקראתו בקבוצות בטרייד. ווסטברוק היה המועדון (ולדעתי אם היה רוצה, הוא היה נשאר ופרסטי היה מעמיד לו קבוצה תחרותית) ולכן התחשבו ברצון שלו.
        2. החוזה "הבלתי סחיר" של ווסטברוק. אולי רק מיאמי, מלבד יוסטון, היו מוכנים לקחת את זה (וריילי לא ממש היה מוכן לוותר על יותר מדי).

  25. לא יודע אם ווסטברוק יעבוד ביוסטון, התחושה שלי שכן אבל בטוח שפרסטי יכל להוציא יותר מהעסקה!
    קיבל 2 בחירות דראפט לא משמעתיות ובתכלס זה להחליף בין כריס פול לווסטברוק.
    מה היה הלחץ לעשות את הטרייד כבר עכשיו אם זו העסקה שהיתה מונחת על השולחן? יוסטון הלחוצים האלה היו יכולים לזרוק לפחות עוד שחקן אחד למיקס כדי להיפטר מכריס פול.
    נראה לי שפרסטי כבר עייף

    1. לא בטוח, החוזה של ראס מאד יקר וקבוצות לא קפצו עליו. אבל יאללה בלאגן אני ככ רוצה לראות את יוסטון שתתחיל כבר העונה. מרתק אם וכיצד ישתלבו הציטה המהיר והארדן הצב. מורי עושה גאונות ומוציא מכריס פול את ראס כמו שפרסטי הפך את כרמלו לשרודר, מהלך אדיר. יודעת שהרבה לא יהיה לה עוד הארדן, הוא בשיא, ראס קצת מעבר לשיא אבל חייב אול אין אין מה לעשות. הראן אנד גאן המטורף ביוסטון יעזור לראס והוא הפעם מוקף בקלעים בניגוד לOKC, משהו שימקסם את היכולות שלו. יש לי תחושה טובה. הלוואי שהם יכו את הקבוצות מאל איי שוק על ירך.

      1. והחוזה של כריס פול???
        לקבוצה כמו יוסטון זה ממש לא משנה החוזה כי ממילא הם היו תקועים עם החוזה של פול.
        אז לקבל שחקן יותר טוב ממנו בדרגה ויותר צעיר זה שדרוג.
        והחוזה של ווסטברוק לא היה סחיר בגלל שהרגע כל הקבוצות מילאו את הסגל שלהם אני בטוח שהיו עוד קופצים על "המציאה" מצד שני אני לא רואה אף אחת נוגעת בכריס פול.
        ובחייאת, מורי היה כ"כ לחוץ לבצע את הדיל אני לא מבין איך זה נסגר כזה מהר ורק עם בחירות?

        1. כריס פול לדעתי יועבר בטרייד המשך. לא רואה אותו מסיים יותר מעונה באוק. דבר שני אוק הולכים לטנקק חזק על הבחירות הראשונות בשנים הקרובות בנוסף ל20 בחירות שלהם. כמו שאמרו מעליי פרסטי הולך לראות הרבה קלטות של כיתות ז-י מהתיכונים 🙂

        2. סיכוי לא רע ומאוד הגיוני שפרסטי לא עוצר פה ושולח את פול עם החוזה עתק שלו לשם.
          .
          שם = זה כנראה הקבוצה שלך.
          .
          אז אולי כדי לנצור את הדמעות לזמן אחר.

            1. +מיליון

            2. 😂😂 אתה חד היום כמו תער

          1. פרסטי כל כך בזון שהוא יכול איכשהו להחזיר את כריס פול תמורת בחירת דראפט של שנות ה40 המאוחרות + הכליה של מורי

  26. כריס פול הולך לגמור את הקריירה כמו כרמלו? קללת הבננה? תכלס, כבר כשיצאו רינונים על תאקלים שלו עם הארדן היה די ברור שהשתן בראש של CP3 הפך אותו לעיוור, מארי הרי לא יגע בשערה של הזקן. ובינתיים, באוקלהומה, פרסטי והצוות מתחילים לחרוש וידאו של עולים לכיתה יו"ד…
    .
    נ"ב – מה נסגר עם ההארכת חוזה של ד'אנטוני?

  27. טוב… לכבוג הזיווג הטרי והזוג הנוצץ והדנדש
    יש לנו כינוי חדש… (תופים !)
    .
    היינה (צבוע) את הנייה (איסמעיל) בע"מ.
    .
    היינה & הנייה
    .
    שיהיה במזל ⁦☯️⁩⁦☮️⁩⁦☢️⁩⁦👁️⁩⁦☠️⁩💍

    1. חחח זה לורד אוף דה דאנס מאלף הצ'יטות אם כבר…

      היינה זה בברלי אמרתי לך

      1. Hyena זה *גם*בברלי
        וגם את זה אני אמרתי לך…
        .
        היינות באים בלהקות.
        מתחלקים לטובים, רעים (כולם מכוערים) ורוקיז.
        .
        טובים – בברלי, סמארט
        רעים – ראס, רג'י ג'קסון
        רוקיז (כבר לא) – גרייסון "אלבינו" אלן
        (כנראה מהרעים)

  28. השאלה מתי טרייד על אדמס, יכול להתאים יופי לדאלאס או מינסוטה.
    הולכת להיות ליגה פתוחה ומעניינת העונה ובסוף הפליקנס אלופים

  29. מה שברור הוא שפול והארדן לא יכלו להמשיך לשחק ביחד.
    איזה דואו מג'נון הצטרף לחגיגה השנה- הארדן את ווסטברוק.
    כמו שצחקנו שם לא בכינו שנים או צוחק מי שצוחק אחרון- כל תסריט אפשרי.

  30. אוקיי אוקיייי. וואו. מעניין מאוד.
    אז ככה, כמו כל דבר בחיים, אפשר לחלק את הטרייד הזה ליתרונות וחסרונות (נקודת מבט של אוהד יוסטון. שולדי יפרט לנו אחכ את נקודת המבט של אוקלהומה).
    .
    יתרונות:
    רעב, גיל ואיחוד מחודש:
    ווסטברוק צעיר יותר מפול. לא בהרבה שנים, אבל כשמדובר על אתלטים שחצו את גיל 30, כל שנה היא קריטית.
    רעב – פול הגיע לקבוצה בסיטואציה בה מעולם לא סחב את הקבוצה שלו מעבר לחצי גמר המערב. כבר בפלייאוף הראשון עם יוסטון הוא חצה את המשוכה הזו, ומי יודע אם לולא המתיחה בהאמסטרינג היה גם עונד טבעת היום?
    ווסטברוק רעב לא פחות מפול של לפני שנתיים – כבר 3 פלייאופים עם אוקלהומה שהוא השחקן המוביל, ובכולם עף בסיבוב הראשון. אין ספק שמדובר בצ׳יטה רעבה מאוד.
    ואיחוד מחודש עם הארדן – השניים נחשבים לחברים טובים שישמחו לחזור לשחק ביחד. אם החיבור עם פול סך הכל עבד יפה, זה בהחלט יכול לקרות עם ווסטברוק, שחקן איתו מראש יש להארדן בסיס טוב יותר של יחסים עימו.
    .
    חסרונות –
    שיטה, שיטה, שיטה.
    לווסטברוק אין קליעה מ-3, בניגוד לפול שתמיד היה קלע לא רע מ-3. דאנטוני יצטרך לעשות הרבה התאמות, כי להלביש את השיטה הנוכחית של ריבוי השלשות על ווסט-בריק? זו תהיה קטסטרופה.
    אגו – בניגוד לתקופה באוק׳, בה ווסטברוק היה מס׳ 2 בקבוצה והארדן היה מס׳ 3 (ובכלל עלה מהספסל כשחקן שישי), היום שניהם מספרי 1. אז עם כל הכבוד לחברות שלהם, הם יצטרכו ללמוד אחד את השני מחדש ולדעת אילו ויתורים לעשות כדיי שזה יצליח.
    .
    נקודה נוספת ששווה להזכיר –
    אחרי שני מפחי הנפש בפלייאוף האחרון, הקבוצה הזאת היתה צריכה ניעור מסוים. הטרייד הזה בהחלט יכול להזרים רוח חדשה בקבוצה. אבל באותה מידה, העסק יכול להתרסק אם החיבור של ראסל לא יעבוד.
    בקיצור – יהיה מאוד מעניין.
    ההימור הכי בטוח ליוסטון בעונה הקרובה – קאפלה לא מגיע לכמות גו ספרתית של ממוצע ריבאונדים 😉

    1. ראס יהיה הרכז הארדן השוטינג. ראס בעיקר יחדור ויוציא כדורים. נעלם גדול, בכל אופן הקבוצה הכי מעניינת השנה מבחינתי, אני אוהד שלהם ומקווה שהכל יתחבר ואולי יהיה סיום יפה לקריירה של ראס והארדן שמגיע להם. יאללה מלחמה

  31. מינסוטה צריכה לנסות טרייד של דיאנג ויגנס טיג ובחירות תמורת פול ואדמס.
    ואז יש למינסוטה קבוצה טובה עם מנהיג שידחוף קדימה.
    כרגע גם ככה הם תקועים ל4 שנים באמצע עם חוזה של ויגנס

    1. עדיף להם לטנקק מאשר להביא את פול. למה שפרסטי יקח זבל של מיניסוטה, אם לא הבנת פרסטי מחפש בחירות דראפט. תן לו 3 בחירות סיבוב 1 של מיני+זבל ואדמס שלך

      1. אמרתי בתוספת בחירות, זה במידה ומינסוטה מאמינים בטאונס, אני אישית הייתי שולח עת טאונס יחד עם ויגנס העיקר להתחיל מחדש.
        לא מאמין בכוכבים שלא עושים הגנה.
        מקווה שפיניקס לא יסיימו כמו מינסוטה כי זה נראה שהם בדרך לשם.
        אני עדיין אומר שבוקר זה חוזה גרוע וגם בפיניקס לא עשו את המאמצים להחתים שחקנים שיתנו הגנה על האין הגנה של אייטון ובוקר

    1. תראה… (ואני אחד שטען שהזיווג לא יעבוד)
      .
      טבעתית – הזיווג לא עבד.
      .
      יחסית – ביחס לקבוצות אחרות, זו הקבוצה שמשכה את המפלצת באף יותר מכל קבוצה אחרת.
      .
      היה ברור מלכתחילה שהחלון שלהן צר מהינד עפעף.

    2. בוא תסביר לי במה. והטיעון שהרוקטס התרסקו הוא מצחיק. לדעתי עם פול והארדן לא מסתכסכים הייתה להם הזדמנות מעולה השנה עם הדעוכה של הווריורס וזמן הגיבוש של הסופרטימס בל.א.

        1. נחזור לאותה נקודת מוצא – איזו אופציה אחרת עמדה לפניו?
          גם עכשיו הוא עושה הימור (שנכפה עליו) שהוא למעשה הימור המשך.

          1. מה זאת אומרת ?
            .
            היתה את האופציה של לא לעשות את הטרייד.
            .
            אתה שאלת במה טעית..
            .
            אז טעית בזה שהסגנונות ישתלבו,
            כי זו אחת הסיבות שהובילו למדרגות הרבנות.
            .
            אני לא הולך על הגדרות אבסולוטיות של הצלחה וכישלון.
            רק מראה איפה זה נפל.

            1. אהה אתה מתכוון לטרייד שהביא אותו לרוקטס. עם זה אני מסכים. איך לומר הסגנונות אולי השתלבו האישיויות של השניים – אפילו לא קרוב.
              אני מדבר על הטענות על ההארכת חוזה שהוא קיבל. זה הויכוח הארוך שלי עם ברוך.
              שלא הייתה להם אופציה טובה יותר.

            2. אבל על פי מה שנמסר בתקשורת (וכמובן שצריך לקחת זאת בעירבון מוגבל)
              חלק מהסכסוך האישי נובע מהמתח הסגנוני.

            3. נכון, אבל בתכלס אני מסתכל על מה שקורה על המגרש שם זה עבד ובגדול.
              להתאים אותם אחד לשני בכל פרמטר זה אחריות המאמן.

            4. אז זה מחזיר אותי ממש לנק' ההתחלה, כשקווין מקהייל (פאקינג קווין מקהייל הלא יוצלח הזה !) רצה ללמד את מורי על כימיה. אגב זה מזכיר שבאותו פוסט מלפהי כמה שנים, אחיך בדיעבד (זאת אומרת היום) הפסיד לי מיליון$..
              אז אם זו הסיבה שהוא נפקד מהאתר, תמסור לו שהחוב מחוק.
              .
              לעניינינו ומקהייל.. מה שאני אומר, זה שאי אפשר להפריד בין השניים (כימיה וכדורסל)
              .
              להטיל את כל האחריות הזו על המאמן זה לעשות ממנו אלוהים ומהם זוג אמבות.

            5. מסכים. אגב זו הטענה של אח שלי תמיד והטענה העיקרית שלו נגד דרל מורי.
              אז תעשה את הדבר הזה שאתה עושה ותשלוף את הפוסט הנ"ל מהכובע.

          2. זה היה בפוסט שדיבר על הכימיה ביוסטון, אבל לא על זה היתה ההתערבות, אלא על מתי הלייקרס יעשו פלייאוף.
            .
            לך תדע אם לא משכו אותו.
            אני בפלא'.

            1. לא. פוסט אחר.
              .
              הוא אמר שלייקרס עושים פלייאוף 2018
              אני אמרתי לייקרס פלייאוף לא לפני 2020.
              .
              כאמור התערבנו על מיליון $…

            2. שיהיה לך בהצלחה עם הגבייה…

            3. Yeah, I'm going to need evidence of this alleged wager

  32. כל התגובות כאן מתנקזות לשאלה אחת ויחידה שגם תקבע אם זה יהיה טרייד מוצלח או לא:
    מי ינצח מבין השניים – המוריבול והדבקות בשיטה הממקסמת (תוך כדי כפייה) את העקרונות של המוריבול, או הצ׳יטה והאנטיתזה שהוא מייצג לכל מה שהוא יעילות (כאילו, מוריבול).

  33. איך טראסט אמר…פרסטי הולך לעשות הינקי. צריך לפגוע 2 מ20 בחירות בשביל למצוא 2 סופרסטארים, מהמר על פרסטי 🙂

    1. איזה הינקי… הוא שם את הינקי בכיס הקטן. בדיוק מישהו אמר באיזה פודקסט שהקשבתי לו קודם, שזה כאילו אוקלהומה זה הסלטיקס, אבל יש להם 3 ברוקלין – מיאמי, יוסטון, קליפרס
      .
      קשה להאמין שלא ייצא שום סטאר מכל הבחירות האלה, במיוחד עם הדאבל דראפט שמגיע בקרוב, אבל בליגה הזאת הכל אפשרי.

      1. כן הוא קנה הרבה כרטיסי לוטו (או לוטרי כמו שאומרים באנגלית…:)

  34. תחשבו על זה, אנחנו בעידן הביג-2, ובערך כולם חוץ מדוראנט וקיירי חתומים לשנתיים. וואו כמה שהקלאס של 2021 הולכת להיות משוגעת. יש מצב לקיץ אפילו יותר מטורף…

  35. טרייד הוגן. ווסטברוק הוא כדור רעל שאף קבוצה שפויה לא תיקח (יוסטון לא קבוצה שפויה כי היא במירוץ נגד השעון של הארדן כמו רווקה שמנסה להיכנס להיריוו בגיל 36). כריס פול גמר את הסוס. לשניהם יש חוזים מטורפים אבל של ווסטברוק ארוך בשנה, מה שמתקזז עם זה שיש לו עוד שנה בחוזה.

    יוסטון רוצים לנצח, אוקלוהומה לא, ולכן הטרייד מסתדר טוב. יוסטון יותר לחוצה ולכן היא גם נתנה 2 בחירות דראפט, וגם כי יש עוד כמה קבוצות לא שפויות (מיאמי)

  36. אני צופה לאשך עונה קשה מאוד..
    סימונס ופילדלפיה התחזקו במזרח
    ראס והארדן משלבים כוחות במערב
    לברון ו AD מנסים להשתלט על הליגה
    כמות האנרגיה השלילית שתיפלט מהמקלדת שלו יכולה לשלוח את בראשית לירח

    1. 😂😂😂😂 פיילי לא התחזקה המזרח נחלש ומת. בושה שיש עדיין חלוקת קונפרנסים. אבל כן האשך הולך לחוות עונה לא נעימה במיוחד אם יוטה ואינדי יחרבנו גם😂

  37. רציתי לכתוב שאוק ניצחו בענק
    אבל אי אפשר לומר את זה על מי שקיבלו את כריס פול.

    עכשיו רק חסר שישלחו אותו לליקרס תמורת 8 בחירות דראפט והאשכים של רונדו
    שיקוץ הוא שיקוץ הוא שיקוץ

    1. אתה חי בסרט, פרסטי ייתן את החוזה של כריס פול לכל דורש, אף קבוצה לא תיתן כמות גדולה של בחירות דראפט על החוזה הנוראי של כריס פול.

      1. פרסטי יצטרך לשלם עם בחירות למישהו שיקח את החוזה של פול (וושינגטון?), אבל יש לו הרבה כאלה אז אין מה לדאוג.

        1. מתחלחל רק מהמחשבה של וול ופול ביחד. לפני האימון הראשון ילכו מכות על מי עובר בדלת ראשון (הנהלת ווש' בתגובה לכך בונים אולם ללא דלתות)

            1. תכלס

            2. ענק

        1. שמעון הארדן הוא הרכז ווסטברוק הוא רכז שניים ויותר סלשר מסיים (שפה הוא יכול להיות ענק).
          .
          הארדן אחרי ההפסד ללוחמים אמר שהוא יודע מה בדיוק צריך לעשות בקיץ , לזה הוא התכוון!!!

  38. ואוווו
    כיף לקרוא את התגובות כאן ויש הרבה מה ללמוד על הנבא בכללותו ועל העוצמה של כל אחת מהקבוצות.
    שני דברים שלי עולים בראש:
    1. הנבא ממצבת את עצמה כליגה מס' 1 – העניין שהליגה יוצרת סביבה בפרי אג'ייניסי יוצא דופן. כל זיווג מופרע יכול להתגשם וקבוצות פח יכולות להיות מתמודדות לאליפות בשניה.
    2. הדראפט מאבד ממשמעותו – מדהים לראות איך אוקייסי קורסת לתוך עצמה אחרי שהיה לה את רצף הדראפט המדהים בהיסטוריה. דוראנט 2007 (מס' 2), ווסטברוק 2008 (מס' 4) והארדן 2009 (מס' 3) הייתה אמורה להיות שושלת כמעט נצחית. אין לאף קבוצה שתעשה טנקינג סיכוי לשחזר בחירות דראפט כאלה, שלבסוף הביאו לכולה פיינלס אחד… הרבה יותר נכון להביא ניהול חזק כמו קליפרס ונטס ולבנות דרך טריידים ו-FA.

  39. ווסטברוק מוסיף מימד של מהירות לקבוצה של דאנטוני, שאימן את נאש והתקפת השבע שניות. לדעתי, הוא ימשיך להחטיא משלוש, אבל יפצה בחדירות, סחיטת פאולים, והעלאת קצב המשחק. ווסטברוק, הארדן וגורדון זה שלישיה מצוינת למשחק ריצה. איך זה יסתדר בהגנה אין לי מושג…

  40. תוהה מהו השוד הבא של פרסטי ומתי איזו ניקס או מיני מתפתות לשוד כזה או אחר (הימור – קוביקטון נשדג ממי וסוטה בדרך לא דרך)

  41. ואותי מעניין אם הרוקטס החתימו גם עוד כדור.
    מארי לקח חוזה הזוי של שחקן עוד יותר הזוי. לפחות הוא נפתר מחוזה הזוי אחר.

  42. ואף אחד לא מחפש את הקורבן האמיתי.
    באטלר כבר שמע שיצטרף אליו כוכב נוסף למיאמי. התחיל לחלום.
    על איזה רוקי הוא מוציא את העצבים שלו עכשיו? אני מהמר על KZ.

    1. הפוך. הוא כבר שפך את הבנזין ועמד עם הגפרור ביד.
      הפנסיה הייתה בסכנה.
      עכשיו נרגע והולך להוריד לחץ במסיבת בריכה.

      1. באטלר רוצה כוכב לידו זה הבדיחה הכי מצחיקה ששמעתי, באטלר רוצה להנות במסיבות ולתת כל היום בראש, היה בקוטנדרית עם שני אולסטארים לידו במועמדת עיקרית לעלות לגמר הליגה אחרי שהמזפח התחלש ולוותר על המון כסף בדרך והוא עבר לקבוצה בלי שאיפות לאליפות בעיר הטובה בעולם לצעיר מליונר.
        .
        באטלר מתאמן עכשיו על השלישיות במסיבות בריכה.

          1. עם החלק הראשון אני יכול להסכים. עכשיו תשכנע את שמעון את ברוך שהמטרה הראשית לא הייתה יציאה לפנסיה. אצל אפינג ריילי. שמצלם תמונות לפני ואחרי של כל שחקן שעובר אצלו.

  43. אם יוסטון הצליחו להיפטר מהחוזה הלא סחיר של פול, השמיים הם הגבול. אני פונה בתחינה לשמרנים המקובעים מטקסס ושר את השיר מפרוזן:
    Let it go.
    והמבין יבין

    1. אתה מצפה שביוסטון יפרקו את Kingdom of Isolation?
      קורא לדאלאס להחתים גם שחקנים שחורים? ואולי גם לתת לנשים הזדמנות לעבוד בסביבת עבודה נקייה?
      פונה נרגשות לנציגים השמרנים מטקסס להיות פרוגרסיביים יותר?
      (מצטער, הבנתי בדיוק למה התכוונת. פשוט מדובר במשפט הטאוטולוגי אולי הכי שנוא עליי. מלבד "זה מה יש". או "ווסטבריק")

  44. איזה טירוף… מישהו זוכר קו אחורי שFANTASY-WISE, מבחינת הגדולה של כל שחקן בפני עצמו, היה יותר גדול מזה? קשה לדעת איך הם יסתדרו ביחד אבל שני גארדים שהיו MVP לפני שנתיים ושלוש

  45. היו חייבים להמר יוסטון והתחזקו לצערם הקריפוטנייט שלהם יסיימו במקומות האחרונים בכניסה לפליאוף בגלל הפציעה של קליי ויעיפו אותם בסיבוב הראשון

  46. ודרך אגב לא מבין למה לא הוסיפו את אדאמס וקאפלה לטרייד .
    קאפלה היה חושך בשתי הסדרות נגד הלוחמים לא שמיש העליל ומצד שני נראה לי שהוא יותר סחיר מאדאמס

  47. בס"ד
    הלוואי ועוד 4 שנים- לאוקלהומה יהיה בסיס צעיר טוב, דוראנט-ווסטבורק-הארדן יהיו ברמה טובה גם אם לא בטופ, יצטרפו על סכום נמוך ממש לאיחוד כוחות ותהיה אליפות לokc

  48. הלכתי לישון מאוחר, התעוררתי מוקדם, והראש מסוחרר.
    אני מרגיש בעצמותי שזה טרייד פ-נ-ט-ס-ט-י לשתי הקבוצות. ראסל בפוינט, הארדן ב-2. הם יהיו כמו וולטר פרייזר ואירל דה פירל מונרו.
    ובOKC??? כריס פ]ול יהיה רועה הצאן של 15 בחירות דראפט.
    עוד אכתוב על הכל אבל בינתיים מרגיש כמו WIN-WIN לכולם, ויוסטון עשתה צעד גדול לאליפות.

    1. דווקא כתבתי בהתחלה… דוגרי, אני לא בטוח שמדובר באבידה גדולה. הוא שחקן טוב, אין ספק, אבל שחקן שלא באמת רוצה לשחק אצלך כנראה שלא כדאי לקחת.
      .
      בנוסף, אם היה עוזב בשביל יותר כסף בקבוצה רצינית אחרת – נניח לייקרס, קליפרס או נשאר בבוסטון, הייתי אומר שאפשר להבין אותו, אבל הבן אדם החליט לקחת שנה חופש בניקס!!!.
      .
      לדעתי זה מעיד על סדרי העדיפויות שלו, בוא נגיד את זה ככה, מי שמעדיף את הניקס על הספרס בשביל הפרש כזה בשכר לא בטוח שיש להצטער עליו.

      1. מה זה הפרש כזה מדובר על 50% תוספת לשחקן שלא הרוויח הרבה בקריירה אחרי שקבוצות כמו הסאנס עקצו אותו ואת אחיו, גם אני הייתי עובר לניקס בשביל עוד 5 מליון בלי לחשוב בכלל וכנראה גם כל אדם אחר על הפלנטה.

        1. בדקתי עכשיו – הבחור עשה עד היום 23 מיליון דולר, שזה בערך 80 מיליון שקל, והוא רק בין 29. הוא יכול היה לסגור חוזה לשנתיים (עם אופצית שחקן) על 20 מיליון דולר, שמביא אותו להכנסה כוללת של 150 מיליון שקל. במקום זה הוא סגר על חוזה לשנה אחת, שתביא אותו לאזור 130 מיליון שקל, ואחר כך קשה לדעת, אבל נגיד שיאריך בניקס בסכום דומה, אז הוא מגיע ל-180 מיליון שקל.
          .
          סבבה, עכשיו תסביר לי מה ההבדל בחיים של בן אדם כשיש לו 130, 150 או 180 מיליון שקל. אין הבדל.
          .
          עכשיו אני שואל אם מבחינת שחקן כדורסל אין הבדל בין לשחק בספרס או בניקס (לא אמרתי בוסטון או מיאמי או דאלאס, מועדונים רציניים, לית מאן דפליג, בניקס!!!).
          .
          אז לדעתי, ההבדל המקצועי בין הספרס לניקס משמעותי הרבה יותר מההבדל הפיננסי המעשי שבין 180 ל-150 מיליון שקל.

  49. קרי ודוראנט היו ה-MVP-ים היחידים לשתף פעולה לפני גיל 30. הארדן (30 באוגוסט הקרוב) ווסטברוק (31 בנובמבר הקרוב) הם הדבר הכי קרוב לכך.
    לא שזה מבטיח הצלחה, וברור שדוראנט-קרי מרכיבים צמד מתאים יותר, אבל נראה לי שיורדים על יוסטון קצת יותר מידי. יש כאן שני כשרונות על שמבינים שהשנתיים הקרובות קובעות את המורשת שלהם ושהשיגו כיחידים כל דבר אפשרי. לא הייתי מזלזל בכך בכלל.

להגיב על Smiley לבטל

סגירת תפריט