1. האם ימיו של ראסל ווסטברוק ב-OKC ספורים?
*
על מה היה הערב נושא השיחה הראשי ב-PTI בין Michael Wilbon and Tony Kornheiser?
צדקתם! על העובדה שיותר ויותר אנשים מאמינים שעתה ללא פול ג'ורג', ימיו של ראסל ווסטברוק בקבוצה ספורים.
ב'קרוסאובר' דיברו על זה; באתלטיק דיברו (כתבו) על זה, בלארי בראון, בורטיקל, ובשאר האתרים הרציניים שאני קורא יומית.
אחת הסיבות למסקנה שראסל ווסטברוק לא נשאר בעיר הקאובויס היתה המהירות והקלות שהת'אנדר נתנו לפול ג'ורג' ללכת. כאילו חיכו שהוא יבקש טרייד, וברגע שביקש – מבוקשו ניתן לו.
קורנהייזר וולבון דיברו על פילדלפיה של לארי בראון שהיתה קבוצה שניבנתה בכוונה תחילה להקים קבוצה שראש החץ שלה יהיה אלן אייברסון, ושאר השחקנים הורכבו וחוברו יחדיו ע"י בילי קינג על מנת לשרת את אלן אייברסון.
זה הצליח?
כל מה שיש לי לומר הוא ש-17 קבוצות לא עשו מאז מה שפילדלפיה עשתה ב-2001: הגיעו לגמר ה-NBA, (וכמעט הכל על כתפיו של אייברסון).
ווסטברוק הוא לא השחקן שאייברסון היה, ו-OKC – אוקיי, סם פרסטי – לא תיכנן או בנה קבוצה שווסטברוק יהיה ראש החץ שלה. תמיד היו לו 2-3 שחקנים ברמה גבוהה, ברמתו או אפילו, אולי, טובים ממנו. דוראנט, הארדן, פול ג'ורג'. עכשיו שדוראנט החליט לעזוב את גולדן-סטייט, 'החדשה' שראסל ווסטברוק הוא הבא בתור לחעודד עבורו עזיבה אולי כבר לא תפתיע. מה שבטוח הוא שהיא לא תזעזע. אחרי מה שכבר קרה הקיץ מאומה לא יזעזע, מלבד, אולי, אם יגלו ששימון שלנו הוא המאהב של שרה נתניהו.
לי, לפחות, ישנה הרגשה שסם פרסטי כבר מצלצל לקבוצות שונות לראות מה הוא יוכל לקבל עבור ווסטברוק. אולי עוד איזה 4-5 בחירות דראפט ראשונות בקומבינציות אפשריות מאד ל-3-4 השנים הבאות?
עם 5 בחירות חדשות לת'אנדר על פול ג'ורג' וכל מה שקרה, ועם כמה בחירות דראפט ראשונות נוספות עבור ווסטברוק, פרסטי יוכל לבחור עשר בחירות דראפט סיבוב ראשון – כצה מהן די גבוהות מ-2020 עד 2025. הוא יכול להתחיל קבוצת צעירים חדשה שתתבגר ביחד, ואחד כמו ווסטברוק יהיה רק שיח קוצים בין תריסר שיחי שושנים. את גילגאוס-אלכסנדר כבר יש להם. הבאתו היא עבורי הסימן הטוב ביותר שימיו של ווסטברוק ספורים. גילגואס-אלכסנדר הוא שחקן המשחק בדיוק את המשבצת של ווסטברוק, והצעיר המצויין הזה מקנטקי לא יסכים לשבת על הספסל מאחורי ווסטברוק עם משכורת ה-171 מיליון שלו (כולל אופציה שלו ב-2022-3 על 47 מיליון).
SOMETHING HAS TO GIVE. ווסטברוק הוא השחקן הוותיק האחרון עם סבלנות לחכות עד שהצעירים שיתחילו להגיע 'יתבגרו'. הוא שחקן של "עכשיו, וקיביני מאט העתיד".
היום, ב-WTLC (האם דיברנו אי-פעם על WTLC??? אוי, לא. זה כמובן WELCOME TO LOUD CITY, אתר הניישיון של הת'אנדר!), אז היום באתר היה כתוב על הפגישה הממשמשת ובאה בין Presti, Westbrook and Thad Foucher.
מי לעזאזל זה ת'ד פאוצ'ר? עוד אחד משלנו, שהוא סוכנו מהיום הראשון של ראסל.
לא אכנס לפרטים. רק אלחש שפט ריילי ומיאמי נראים כבר כמועמדים מספר אחד, ואחריהם דטרויט, ו…מתחילים לדבר גם על איחוד מחדש עם ג'יימס הארדן ביוסטון!!!
2. האם ישנו רבע אחוז דפוק אחד שהלייקרס יצליחו לשחק כקבוצה?
אתם יודעים מי אלה השניים שאתם חוזים בהם?
זה ה-TANDEM – הצמד-חמד כמו שאומרים החברים שלי מפרדס כ"ץ – האחורי החדש של הלייקרס.
שמעתם וקראתם זאת לראשונה בהופס הישראלי הקטן הזה: לברון ג'יימס, השחקן הגדול, הפאור-פורוורד שישנם רפי-הבנה ורפי -בינה השמים אותו ב-"4" על הר רשמור לפני לארי 'הציפור המזמרת – בירד!, ישחק העונה מהשנייה הראשונה כאשכרה פוינט גארד. נמבר וואן פור גוד סייק.
מסתבר שאת משחק הכדורגל בו ניצחה נבחרת ארה"ב את הולנד 0-2 וזכתה בוורלד-קאפ חזה לברון באחוזתו באל איי עם מאמנו החדש פרנק ווגל, ראז'ון רונדו, ודני גרין, ומה שעשו לפני ואחרי המשחק היה לדסקס את הסטרטינג ליינאפ של הלייקרס בעונה הבאה.
זאת היתה ההחלטה:
Potential Lakers starting lineup 🔥
PG: Bron
SG: Danny Green
SF: Kuz
PF: AD
C: Boogie pic.twitter.com/nQ2WTMqyYK— Bleacher Report (@BleacherReport) July 8, 2019
מהלייקר-נשיון הגיעה ההודעה להתכונן נפשית ורגשית ללברון בתפקידו החדש בלייקרס החדשה.
לקחו את הזקן בן ה-34 שברכיו מתחילות להתפרק וכל גופו כואב ודואב, ושמו אותו בתפקיד ה-DEMANDING ביותר במשחק. אני יודע לומר 'דימנדינג' בעברית, אך המילה 'דורש' או 'מחייב' אינה כופה כמו DEMANDING. בקיצור, הטיפוס הכבד והמפלצתי הזה שחצי עונה בקושי זז (כן, אני מדבר על העונה שעברה), וישב חצאי משחק על הספסל או בכלל באזרחי, לפתע ישחק את התפקיד הקשה והכופה ביותר במשחק, כשהוא צריך להתחיל לרוץ את הקילומטראז' של סטפן קרי, קיירי אירוינג, ראסל ווסטברוק, דמיאן לילארד, דונובן מיצ'ל, והצעירים המחכים לקרוע לו את הצורה, אנשים כקולין סקסטון או דמיאן פוקס.
לברון יבקש פסק זמן, ויגיד כשהוא שוכב על הפארקט: "SAVE ME! SAVE ME! TAKE ME OUT!".
אני לא יודע מאין נודע לכריס היינס מיאהו ספורט על הפגישה (בוודאי היו שם עוד איזה 10 לייקרים, וכשיש עשרה לייקרים אתה יכול להתערב על ביתך והמאהבת שלך שישנם לביניהם פחות שני מרגלים), אבל הוא ידע אפילו לצטט מילים שנאמרו שם.
לברון ג'יימס ודני גרין, ה-NEW BACKCOURT של הלייקרס!!! הללו-יה! הללו את ג'יזוס. הבק-קורט שכמוהו לא נראה מאז וולטר פרייזר ואירל 'דה פירל' מונרו. בק-קורט שאתה יכול למסגר במסגרת זהב, ולא רק את המלך הזקן שייפח נשמתו בריצות אחרי סטפן קרי, אלא גם את דני גרין שבמשחק הרביעי (נדמה לי) נגד הווריורס היה 0, 0, ועוד אפס. כי זה מה שהוא היום: גמלוני שאיבד את זה. הפופ שאב ממנו הכל ונשארו רק עצמות יבשות.
ה-SF הוא ג'יימס קוזמה. אני אוהב את הצעיר. הוא עם אותו חיוך וחוש הומור של קליי ת'ומפסון, אבל הוא צריך עוד שנתיים-שלוש להגיע לרמת הספלאש ברת'ר.
עכשיו ה-PF. לא אחר מהחד-גבה. אם הענק הזה יבנה מאהל באזור הקשת, אפשר כבר לתת ללייקרס את בחירת הדראפט הראשונה בעונה הבאה. אם AD לא משחק תחת הסל וקולע זבל, תשכחו ממנו. הבנאדם היה גדול על ילדים בקולג' ולקח אליפות NCAA עם עוד 5 שחקנים שכולם היום ב-NBA. מה הוא עשה ב-NBA מלבד קבלת תוארים ובחירות לזה ולזה? אני רוצה כסף. היכן הכסף? לאן הוא הגיע בפלייאוף? דריימונד גרין יאכל אותו. גם בלייק גריפין. למרכוס אולדרידג' יקח אותו אל פי הטבעת ויטביע אותו שם. פול מילסאפ יבצע עליו פעולות מגונות. אפילו סרג' איבקה יאכל אותו תחת הסל. הם כולם כברים לוחמים. הוא ילד מיילל.
על בוגי אולי אפשר בכלל לוותר בשעת דיון זו? הרי הוא סתם בזבוז, והשעון כאן מראה כבר 24:04!!!
הלייקרס רק ירו לעצמם ברגל. הם הביאו כמה שחקנים אבל מה שאין להם זאת קבוצה.
היו להם 'TWO BIGS'. הם רצו שלושה.
הם נשארו עם TWO. כל השחקנים שהם ייחלו לבואם העדיפו קבוצות אחרות. דני גרין הוא הפרס הגדול שלהם. וקאזינס שהוא לא יחזיק מעמד מנטלית, אמוציונית, ופיזית יותר מחודשיים. הוא רק שנה וחצי מקרע באכילס. אלכס קרוסו? שחקן שהוא TWO-WAY.
רק תארו לכם ארוחת ערב עם ג'בל מגי, לאנס סטפנסון, ראז'ון רונדו, ובוגי (קאזינס). 'שלוותה' היתה מסרבת לקבל ארבעה כאלה במכה אחת.
זוהי קבוצה שחייבת לחכות לגאולה משחקנים כמו קווין קוק ו-KCP.
ירחם האל המקודש.
ואני לא רוצה להזכיר אפילו לאיזה שחקנים הם נתנו ללכת. אני מרכיב קבוצה לפלייאוף עם "זרוקי הלייקרס" המרגישים בוודאי כמופקרים שהשליכו כאילו היו נייר טואלט וכןלם הלכו לכנסייה להישבע לג'יזוס שהם עומדים לקרוע ללייקרס את הצורה במשחק הבא..
אני מבטיח כאן שחור על גבי לבן בפונט הכי גדול:
-
אם הלייקרס מסיימים 2-4 אני לוקח את כל מי שחפץ לארוחת דגים ביפו או ארוחה במסעדת יקרה בכרם התימנים.
-
אם הלייקרס מסיימים 5-6 אני לוקח את כולם לארוחה מזרחית במסעדה טובה בהוד השרון
-
אם הלייקרס מסיימים 7-8 אני קונה לכולם סביח טוב (או חצי מנת פלאפל) בהוד השרון
-
אם הלייקרס לא עושים את הפלייאוף, כל רפה-הבנה שמוכן להמרות היום את נבואתי קונה לי 200 גראם פיצוחים כבחירתי.
דביר
9 יול 2019 07:27:36מנחם, כמה שנאה כלפי לברון זה לא ייאמן
אייל
9 יול 2019 10:26:28עידכון.גרין הפור' חתם הקליפרס לעונה נוספת עוד בשר מתחת לצבע
אייל
9 יול 2019 12:02:03גם בראדלי הלייקרס.
השרת
9 יול 2019 07:28:37אני ממרה את פיך. תרשום.
ד"ר רזי הופמן
9 יול 2019 07:32:52מאסטרפיס…
בעיקר ההתערבות בסוף.
לא יכולת לעשות את זה יותר מסובך?
Dan
9 יול 2019 07:33:17מסעדה יקרה בכרם התימנים
חחחח
פליימיקר
9 יול 2019 07:33:49מנחם לא גמרתי לצחוק
השנים חולפות ואתה משתבח
הממזר של סטוקטון
9 יול 2019 07:43:17נבואת חורבן אוק' :
.
"יוטה והקליפרס שציינת הם ארגונים בריאים עם יד יציבה על ההגה
זה אולי הדבר הכי חשוב בליגה, יותר מרוסטר.
הם לא הולכים לשום מקום.
.
פורטלנד – מקולום יהיה בריא עד אז, לא יודע מה יהיה עם הנרקיס
אבל קולינס יכול לצמוח ולפרוח מתוך הסיטואציה
וזו קבוצה עם אוריינטציית עונה רגילה.
.
הקאפסנייק ובוגי לא רלוונטי. זה לא שגולדן לא יעשו פלייאוף בלעדיהם..
.
יוסטון יהיו בסדר.
.
ואז יש עוד את כל האלו שמתדפקות על הדלת.
.
אבל אם נניח אני צריך לבחור קבוצה, אני הולך על אוקייסי, במידה ועפה סיבוב ראשון השנה.
מנסה לדמיין חדר הלבשה אחרי ה "טריפיט" שלהם…
אני רואה לוקרים, גרביים משומשות, ומאמנים וצוות מקצועי זרוקים לכל עבר."
.
הממזר של סטוקטון, אתר הופס, 2 אפריל 2019, 04:34:16
.
תראו חברים… כבר פירסמתי את התגובה הזו
(במוצ"ש, לידיעת המגיב "נו פאני…)
לפני כמה ימים.. מה שאומר שאנחנו כבר במצב של
"אני מצטט את עצמי, מצטט את עצמי"
שזה רק שלב אחד פחות פתטי מ
"אני מצטט עצמי, מצטט עצמי, מצטט עצמי".
.
אל תתנו לי להגיע לשם.
שנינו (אני ואתם) לא רוצים לראות את זה קורה.
אבל אתם לא משאירים לי ברירות…
אז עד שאני לא רואה לייק, סמיילי או
+110 (לא חייב להיות 110 מצטבר של 110 אנשים רושמים +1, מאשר גם אדם אחד המכבד אותי ב + 110)
עד שאני לא רואה את זה בשרשור…
ובכן אל תתנו לי לאיים..
מאמין שהמסר נקלט.
.
אמצע שבוע טוב לכולם.
סומסום צדק
9 יול 2019 08:17:38בכל דיון אתה מדבר אל עצמך?..?
ומה אתה מבין בנבואות או בכדורסל בכלל
הממזר של סטוקטון
9 יול 2019 08:30:50האירוניה (הכפולה)…
נתי
9 יול 2019 10:13:36+109
גיא רוזן
9 יול 2019 07:43:39זו הפלומבה שסופית נתנה ללייקרס את האליפות…
.
צחוקים בצד –
לברון גם בשנה שעברה היה הרכז de facto של הלייקרס. לפני שנתיים? הוא היה הרכז של הקאבס.
ההבדל מהשנה שעברה הוא שהשנה הלייקרס יקיפו את לברון ביותר שחקנים שמסוגלים לקלוע מבחוץ, לצד היכולת להוביל כדור בתחילת ההתקפה.
קוק יכול לעשות את זה. בראדלי יכול לעשות את זה (אני לא בטוח כמה זוכרים את העובדה שבתחילת דרכו של בראדלי ב-NBA הוא שיחק בעמדת ה-PG). רק שהם, להבדיל לבול ורונדו, לא זקוקים לכדור ביד בשביל להיות אפקטיביים.
.
אני בקלות מדמיין חמישייה של לברון, גרין, בראדלי, לצד קו קדמי דייויס/קוזמה (סמול בול) או קאזינס/דייויס ("ביג" בול).
עם חמישייה שכזו בראדלי וגרין מחפים על לברון בהגנה (כך הוא לא צריך לשמור על הגארדים של היריבות),
כאשר בראדלי גם עוזר בהורדת הנטל של הובלת הכדור.
אלו חמישיות פוטנציאליות שמסוגלות להיות סבירות בהגנה (לברון, גרין, בראדלי, דייויס, מגי – זו חמישייה שיכלוה להיות אפילו סבירה עד טובה בהגנה),
ומצוינות בהתקפה –
בראדלי וגרין הם שחקנים שבשנים האחרונות מחזיקים ממוצעים של כמעט 40% בקאצ' אנד שוט מה-3. דייויס הוא אחד משחקני הפיק אנד רול המשמעותיים בליגה, כאשר לקבוצה גמישות מטורפת באיוש השחקן הנוסף בעמדת הפנים (מגי/קוזמה/קאזינס. לכל אחד יתרון יחסי אחר).
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
9 יול 2019 07:53:30מה אתה מעתיק?😎 סתם. צודק
הממזר של סטוקטון
9 יול 2019 08:03:35אז כמה זה.. טופ 3 ?
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
9 יול 2019 08:24:05הפעם הוא יהיה קרוב. דיוויס סה לא לונזו ואינגראהם
צביקה
9 יול 2019 07:45:28אחלה פוסט. לייקרס עושה פלייאוף אני בטוח.
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
9 יול 2019 07:51:14חחח מנחם. לדעתי הלייקרס יעופו סיבוב 1 כל עוד לא יפגשו את פורטלנד וגולדן. אני גם ממרה את פיך הם עושים טופ 5 בודאות. לברון לא ירדוף אחרי אף אחד הוא ישחק כמו שהוא תמיד שיחק את הכדור יעביר מהחצי מישהו אחר וימסור לו והוא ינהל את ההתקפה עם פיק אנד רול שיתחיל עם אנתוני דיוויס. לדעתי לברון לא יצליח לפלייאוף לחבר את כל השאריות. הגנה הוא לא מתכוון לעשות. יש בראדלי וגרין שיסתמו לו חורים השאלה אם הם יצליחו לפגוע במשהו בהתקפה. יש להם סגל טוב השני בטיבו בליגה על הנייר אבל לדעתי הם לא יתחברו לכדי איום על התואר בפלייאוף סתם תחושת בטן ונראה לי לברון הזדקן בעוד שנה אין קסמים.
לגבי ראס, פרסטי יעביר אותו לאיפה שראס ירצה. פרסטי יצא גבר עם ראס כמו שיצא עם גורג ולא בגלל שהוא אדם חמוד אלא כי הוא שולח מסר לכוכבים שאם יגיעו לאוק הוא לא יזרוק אותם לאיפה שבא לו כמו איינג אלא יהיה קשוב אליהם. דטרויט לא אופציה ראס לא ירצה להגיע לשם בחיים. זה מיאמי או יוסטון. ליוסטון אין באמת מה לתת עבור ראס הכל אצלם זה אשפה חוץ מהארדן. אפשר בחירות סיבוב ראשון מאוחרות שיתחילו ב2022 שזה טוב כי אז הם יהיו בירידה אבל מי יאזן את השכר? רק אם תמצא קבוצה שלישית שתקלוט את פול דטרויט? זה נראה בדרך למיאמי אבל אני גם לא פוסל לייקרס או ניקס או מגיק.
מנחם שרה נתניהו? זה הכי טוב שיכלת למצוא לי?☺
גיא רוזן
9 יול 2019 07:54:17זה סבבה "לא לפסול" את הלייקרס. באמת. רק איך יתרחש טריד שכזה?
הלייקרס יעבירו את דייויס או את לברון?
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
9 יול 2019 08:03:38את כל הנגרים האחרים אם ירצו זה יקרה.
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
9 יול 2019 08:06:55הם יכולים להיות מוטרדים אחרי 15 בדצמבר כלומר רק באמצע העונה
עידו גילרי
9 יול 2019 08:07:35אז באמצע העונה יעבירו את דני גרין,KCP, בראדלי, קאזינס ומגי בשביל ווסטברוק?
ואז מה? יאספו חבורה של נגרים אחרים שפנויים באותו הרגע ותחילו לנסות לשחק שוב כמו קבוצה?
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
9 יול 2019 08:12:12לא אמרתי שזה יקרה. זה בעל סיכויים נמוכים בהחלט. בלי קשר לברון גם לא חובב ראס והם לא מתאימים אבל לך תדע מה יקרה עד דצמבר מספיק פתיחה לא טובה של הלייקרס…
הממזר של סטוקטון
9 יול 2019 08:14:59לא חושב שמשהו כזה יקרה,
אבל אם יש משהו שהניסיון מלמד אותנו, זה זריקת הקלפים הנמוכים או נסיון כזה, עד הדד ליין, בכל מקום בו התאגיד נמצא.
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
9 יול 2019 08:17:40התאגיד יפיץ ספינים על בראדלי ביל לקראת פברואר תהיה בטוח או על באטלר שלא מרוצה במיאמי…
עידו גילרי
9 יול 2019 08:33:13נזרום איתך לרגע. מה יש לתאנדר להרוויח כאן?
גיא רוזן
9 יול 2019 08:11:47גם אם ירצו, זה לא יקרה. יש כללים בליגה. אי אפשר להעביר שחקן שחתם זה עתה עד ל-15 בדצמבר. זה לא משהו שאפשר לעקוף.
זה משאיר את לברון, דייויס, וקוזמה.
כך שלא. אי אפשר לעשות טרייד שכזה כיום.
.
בכל הנוגע ל-15 לדצמבר:
בשביל להביא את ווסטברוק, הלייקרס צריכים 30.5 מיליון של חוזים יוצאים. זה גרין + פופ + מגי + בראדלי.
שליש קבוצה, בתקופה של העונה שכבר אין שחקנים חופשיים שימלאו את החורים כמו בקיץ.
(וזה מעבר לעובדה שגרין לבדו עדיף על ווסטברוק בקבוצה בשורותיה משחקים לברון ודייויס. יש לו D, יש לו 3. לווסטברוק אין אפילו אחד מהגורמים הקריטיים הנ"ל להצלחת קבוצה בשורותיה לברון)
.
כאמור –
עדיף לבדוק לפני שיוצאים בהצהרות מפוצצות.
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
9 יול 2019 08:12:59איזה הצהרות מפוצצות? וזה מה שאמרתי. לא אופתע זה הצהרה מפוצצת? 😂😂
גיא רוזן
9 יול 2019 08:14:45אולי המילה "מפוצצות" קצת נוקשה בהקשר לתגובה המקורית…
.
ארז
9 יול 2019 07:56:03וואוו מנחם
רק בריאות
כמה שנאה לאיש הגדול הזה, לברון גיימס.
אני לא כל כך מבין את יחסך כלפיו שכאילו הולך ומתדרדר עם השנים ועל מה ולמה?
כי הוא טוב יותר מלארי בירד (לאין שיעור טוב יותר) כי משווים אותו למייקל אהובך, איש שהוא כולו פח אשפה אישיותית?
מדוע?
ניר מועלם
9 יול 2019 07:56:47טור ענק מנחם, כרגיל.
אני דווקא אוהב מאוד לברון, ואני לא אוהב את האישיות שלו אלה את המקצוענות שלו .
אני דווקא כן חושב שמה שבונים בלייקרס יביא להם פליאוף, האם זה יביא להם גמר קונפרנס? אני לא בטוח בכלל.
אני כן חושב שיש להם קבוצה שמורכבת לא כל כך טוב, אז סבבה שהינה פינו מקום לקוזמה בהרכב על ידי זה שהעיפו את לברון לפוינט גארד? גם ככה הוא שיחק הרבה משחקים בחייו כמוביל כדור על חשבון הפוינט גארד, כמו שהיה בקליבלנד, אז נכון שבגיל 34 ואחרי פציעה הוא כבר לא אותו דבר אבל אני מאמין שהוא יכול לתת בכיף שם איזה 28-30 דקות, הוא עדיין שחקן טופ 5 בליגה, למרות הירידה ביכולת.
איצקו
9 יול 2019 07:57:43מנחם אתה ענקקק
1.אני חושב שדווקא אם ווסטבורק יעבור בטרייד זה יהיה הדבר הכי הזוי בעונת מלפפונים הזו וזה מה שרישמית יהרוג את הרומנטיקה שהייתה פעם מהרגע שווסטבורק עובר בטרייד זה יציף את הטרייד ההוא על אייזה תומאס שזרקו אותו מבוסטון זה פשוט יתן לגיטימציה לשחקנים להחזיק את כל הקבוצות בביצים ולעשות מעברים הזויים בלי סנטימנטים לקבוצה שלהם הם בעצם יוציאו טמבלים את כל מי שאי פעם שרף חולצה של שחקן שעבר קבוצה
2.השנאה שלך לליקרס וללברון מעבירה אותך על דעתך אני לוקח את הדיל שלך כפול חמש אני מוכן לקנות לך גם קילו פיצוחים כי אין מצב שלייקרס לא עושים פלייאוף וחוץ מזה לברון הרי היה בקליבלנד פויינט גארד והוא לא סבל כל-כך שנה שעברה פעם ראשונה שנפצע משו חמור מאמין שעכשיו תתחיל הירידה ויהיה פציע אבל עדיין נראלי קצת עשית סטפן אי סמית
Dani din
9 יול 2019 10:46:26ומה, מי ששורף חולצה הוא לא טמבל? זה ללא ספק סממן חזק של טמבליות. 🤪
איצקו
9 יול 2019 10:56:09ברור ששריפת חולצה זה טמטום ענק על גבול השיגעון אבל הקצנתי למקרה הכי חמור להסביר שאי אפשר לכעוס על שחקן שעבר קבוצה כי אם הוא לא ידאג לעצמו בטוח שבעלי הקבוצה לא ידאגו לו ויזרקו אותו ברגע שלא יתאים להם
לירון
9 יול 2019 08:01:52מישהו יכול להסביר את הידיעה ההזויה הזו על הלוחמים וליאור אליהו:
The Warriors have acquired the draft rights to Lior Eliyahu from Minnesota in exchange for forward Treveon Graham, guard Shabazz Napier and cash considerations
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
9 יול 2019 08:15:00פינוי מקום ברוסטר והורדת משכורות.
thog
9 יול 2019 08:41:20כנראה מישהו שם חשב בטעות שמדובר בLhour Liawoo, השחקן בן 21 שמסיים עם ממוצעים של 33 נק', 16, ריב, 15 אס', efg% 66, בליגה האיסלנדית.
ארז
9 יול 2019 08:06:04הלייקרס מועמדים מספר 2 אחרי הקליפרס.
אם דברים יתחברו שם, כל שאר הקבוצות על הסגלים החדשים והנוצצים שלהם, עם כל מיני צמדי סופרסטארים, יכולים לחפש…….מלבד הקליפרס החזקים עד מאוד.
לברון יבוא לסתום כל כך הרבה פיות ולהראות שעם כל הכבוד לכולם , אולי היה שחקן פלייאוף אחד גדול ממנו בכל ההיסטוריה וגם זה אולי.
הוא לא נח ככה מאז שאמא שלו חיטלה אותו עם עיתונים (כי חא היה כסף) כשהיה תינוק.
הוא יגיע רענן, מאומן ובעיקר רעב.
אנטוני דיוויס שחקן על ששיחק בקבוצה בינינית עד חלשה להחריד, הוא שחקן שאינו מפעיל אלא מופעל ועל כן יהיה השנה , סוף סוף, בסיטואציה שלא זכה להכיר – לשחק יחד עם המפעיל מספר אחת, לברון.
הוא גם רק בן 26 ועכשיו רק יתחיל להגיע לתחילת שנות השיא שלו.
קאזינס נראה ממש ממש טוב כאשר החל לשחק בשנה שעברה ולפני הפציעה שלו בפלייאוף ואני מאמין שיחזור השנה בכושר גבוהה מאוד, בטח ובטח יחסית לגובה החוזה שלו ואף הרבה יותר. יחד עם לברון ויכולת המסירה של קאזינס וקלעי 3 טובים מאוד פוטנציאל פרוק ההגנות הוא גבוה במיוחד.
גם קלעים טובים, גם חודרים מעולים כלברון וקוזמה, גם סנטרים שקולעים באחזוים גבוהים מבחוץ, מחצי מרחק ומסיימים מדהים בטבעת.
התקפית יש להם פוטנציאל מפלצתי ממש.
אבל אני תמיד חושב שאליפות לוקחים בהגנה (ולכן הקליפרס מועמדת שלי מספר 1)וגם כאן, לשימחתי הרבה החיזוקים הגיעו ברמה טובה מאוד בדמות גרין, בראדלי, מגי שהיה חוסם מדהים בשנה שעברה ובמיוחד דייויס.
לגבי רונדו – אני תופס ממנו תמיד וחושב שבפלייאוף הוא יהיה פקטור סופר משמעותי . סופר. גם התקפית וגם ובטח הגנתית.
בקיצור, הרבה מאוד סבל צפוי לשונאי לברון בשנה הבאה.
הרבה מאוד סבל.
פה איתמר
9 יול 2019 08:14:34אני מתערב
מנחם מי השמונה היותר טובות מה לייקרס שיעשו את הפלייאוף?
סומסום צדק
9 יול 2019 08:15:38רק מפסידן כמו הארדן. וגם לא בטוח.
מנחם עוד כועס על לברון שפירק את המסיבה במיאמי
הממזר של סטוקטון
9 יול 2019 08:39:11מי שפירק את המסיבה במיאמי היה
מי שפירק את המסיבה ב FA 2019..
וחבורתו (דאז)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
9 יול 2019 08:16:36משעשע להפליא מנחם, תודה רבה.
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
9 יול 2019 08:19:46בעצם שכח מזה גיא לברון הטריד את ראס באולבטאר על בן סימונס. הוא לא מחובביו והם לא מתאימים בכלל אין סיכוי שיגיע ללייקרס טעות שלי.
trusttheprocess
9 יול 2019 08:28:59הטורים של מנחם מזכירים לי את רוב קורדרי מהסרט הגדול ביותר בכל הזמנים "hot tub time machine"
כל כך הרבה שטויות , כל כך הרבה הימורים שמסתיימים באסון , כל כך הרבה קרבון מונוקסייד מהמנוע של המכונית ובסוף איכשהוא הוא מסיים מוטלי לו על הבמה עם חזיות באוויר ושורות של קוק בקסטייג'
(מנחם יכול להיות שלא תבין את זה אבל זאת מחמאה , רוב קורדרי הוא #1 )
מנחם לס
9 יול 2019 16:29:56אני מבין הכל. אני רק עושה מעצמי טמוי קשיש שרואה סמארטפון ומתחיל להשתין מפחד. אתמול הייתי בסרט של הביטלס ושילמתי עם הסמארטפון ואז צלצלץח\י לישראל עם הנכדה שבאה לעשות שנת לימודים בארץ כיתה י"א ודברנו בוידיאו בווטסאפ, ואני מכיר את HOT TUB. אני רק עושה את עצמי קצת מפגר, אבל אני ניודע על מה אני מדבר, ונראה כמה זמון ייקח עד שווסטברוק מחליף ZIP CODE
trusttheprocess
9 יול 2019 16:56:18הביטלס זה טוב , הסרט על הביטלס זה פחות טוב.
ביום שבת הקרוב אני בדודג'רס סטדיום להופעה של פול מקרתני , הבן אדם בן 76 ונותן סט של 3 שעות בלי הפסקה
אשך טמיר המקורי
9 יול 2019 08:34:44טור ענק ומדויק מעין כמוהו. לפנתיאון!
.
ושמעון זה נכון?! 😯
גיא רוזן
9 יול 2019 08:36:40תשובה ללירון:
.
בכל טרייד קבוצה חייבת לשלוח משהו, ולקבל משהו.
ה-"משהו" הזה צריך להיות אחד מהדברים הבאים:
שחקן שחתום על חוזה. בחירת דראפט עתידית. הזכות להתחלף בבחירת דראפט עתידית. 110,000$+ , ואחרון (ומה שמתאים למקרה שלנו) – זכויות על NBA prospect.
NBA prospect הוא שחקן פעיל שנבחר בדראפט ולא משחק ב-NBA. השחקן חייב להיות פעיל בליגה מקצוענית כלשהי על מנת שהטרייד יעבוד.
.
במקרה של הטרייד בין גולדן סטייט ומינסוטה, גולדן היו צריכים קבוצה שתיקח את החוזים הנ"ל בשביל לשחרר מקום מתחת לתקרה הקשיחה. הם גם שלחו כסף כ-"פיצוי". הזכויות על ליאור אליהו זה נטו בשביל שמינסוטה יעבירו משהו חסר משמעות כך שהטרייד יהיה חוקי.
.
הכי משעשע?
לקרוא את הכותרת ב-YNET:
"גולדן סטייט השיגה את הזכויות על ליאור אליהו"
אין כמו הצהובונים בארצנו הקטנטונת…
Smiley
9 יול 2019 08:52:47דווקא עכשיו שתקרת השכר שלהם סתומה והם מחפשים שחקנים זולים… זה אולי הכי קרוב אי פעם שליאור אליהו היה ל-NBA 😉
עידו גילרי
9 יול 2019 09:06:41התקרה סתומה לא המוח…
האווי לאסוף
9 יול 2019 11:50:44אאוץ' עידו…
Smiley
9 יול 2019 12:37:48לרגע לא פיתחתי אופטמיות שאליהו יעשה פריג'יוני
עידו גילרי
9 יול 2019 09:05:57זה בסדר, זה רק במטרה להבטיח שלא יהיה ישראלי ב-NBA.
הממזר של סטוקטון
9 יול 2019 09:12:47LOL
.
דה שוט את דה שוט.
.
(או ש גויאבה היא הפרי הכי שנוא על קר)
לירון
9 יול 2019 12:13:52תודה
או שאולי או שאול
9 יול 2019 08:42:24איזה בנאדם המנחם הזה, פשוט לא יאומן שהוא מעל ל-80 (בקטע הכי טוב שיכול להיות).
שמע אתה מצחיק אותי כל פעם מחדש וכמו שאמרו פה, אתה רק משתבח עם השנים.
אני באתר מ-2011 בערך, הטורים שלך בהרבה יותר מחודדים מהתקופה ההיא.
מנחם לס
9 יול 2019 16:31:54תודה. זו ממש מחמאה
אשך טמיר המקורי
9 יול 2019 08:44:32https://youtu.be/zOc1Zov_Z6Y
.
תזכורת – לברון הפוינט גארד…
ד"ר רזי הופמן
9 יול 2019 11:04:32חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מה לא עשו עם הקטע הזה…. ובכל זאת כיף להיזכר.
אסף
9 יול 2019 08:45:29נראה לי שהכי ריאלי זה מיאמי…לא רואה מצב שזה עובד עם הארדן ביוסטון, מה עוד שצריך איכשהו לפנות את החוזה
"האטרקטיבי" של פול
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
9 יול 2019 08:52:39גימי בא לנוח ועכשיו האגרסיב של ראס 😂😂 רחובות הזעם 2
אשך טמיר המקורי
9 יול 2019 08:54:32דורש טרייד לאורלנדו…
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
9 יול 2019 08:57:33חחחח
עופר
9 יול 2019 08:50:52תרשום אותי ל-1
אשך טמיר המקורי
9 יול 2019 08:51:22הלייקרס מוציאה ממך את המיטב.
הטווח המקסימלי של הלייקרס זה 5-10.
אני הייתי מהמר על 6-9.
הרביעייה הראשונה סגורה בפניה – קליפרס, יוטה, דנבר, סאן אנטוניו.
אסף
9 יול 2019 13:12:40טוב לגלות שאני לא האופטימי היחיד על הספרס ויוטה…
יאללה אחרי גאסול גם לקונלי מגיע צ'אנס אמיתי לטבעת
או גאולה לדהפרוזן..
Berch
9 יול 2019 09:01:36תענוג של מעורב, מנחם.
רק בשביל הסטטיסטיקה של ההימור אני חולק עליך.
רק תגיד איזה פיצוחים אתה רוצה (שלא יתברר שאתה אוהב לנשנש זעפרן)
🙂
מנחם לס
9 יול 2019 16:35:591) גרעיני אבטיח (אבל רק בתל עדשים יודעים כיצד לאפותם כך שהגרעין מתחלק מהקליפה כמו צלופן)
2) גרעיני עפולה שחורים ארוכים, קמת ממולחים
3) בוטנים טריים וטיפונת חומים מהקלייה.
שאול
9 יול 2019 09:21:30פרובוקטיבי, משעשע, נלהב – מנחם במיטבו.
בכל מקרה, מה קורה אם הלייקרס מקום ראשון? אתה פורש מהאתר?
מנחם לס
9 יול 2019 16:37:55לא פורש מהאתר. סוגר את האתר כי אז יתברר לי שאין יותר ספורט והכל מכור וקנוי.
אוהד שיקגו (לשעבר סקלבריני)
9 יול 2019 09:48:43אני כבר בונה על הסביח שלי
מנחם לס
9 יול 2019 16:39:42ישנם כאן רפי-טעם שעדיין מאמינים שהסביח הטוב ביותר הוא בגבעתיים בזמן שהוא ממש לפני ביתה של בתי כאן בהוד השרון על צומת הבונים וירושלים
אוהד שיקגו (לשעבר סקלבריני)
10 יול 2019 06:49:27מהם עם סביח הרצל האגדי?
מובי דיק
9 יול 2019 10:10:43הסגנון כתיבה של מנחם הוא הכל או כלום. יש בזה משהו יפה, ילדותי אבל בצורה מקסימה, ובכל מקרה יש כאן גרעין של אמת, גם אם האמת מעט נמתחה לה, מנחם מזכיר את דמיון רניון וזה מורגש בכל פסקה.
לגבי התוכן, ברור שיש כאן wishful thinking – והתוצאה תהיה מתוקה יותר ומרה פחות עבור הלליקרס אבל גם אני חושב שהעסק לא הולך להתחבר מהר, בטח שלא בטווח של שנה.
מנחם לס
9 יול 2019 16:42:38בגילאי 12-13 קראתי ובלעתי כל מילה של דמיון רניון. כמה התאכזבתי שבחיים האמיתיים הוא היה קירח שמן, יושב-בית אמיתי.
צביקה
9 יול 2019 10:13:16וואי שמעון הזה מעייף, עם התגובות הבלתי נגמרות שלו…. הפך את האתר לבלוג הטרחני שלו, איזה מעייף
שחר אלוני
9 יול 2019 10:19:28הלייקרס יעשו נסיונות בעונה הרגילה ויסיימו 3-5,
בפלייאוף יש להם סדרת אליפות מול הקליפרס עם סיכויים שווים.
עידן
9 יול 2019 10:33:23מנחם אפילו שונא לברון כמוני לא חושב שזה אפשרי מה שכתבת
עונה סדירה לא מעיינת והדבר היחיד שחשוב הוא להגיע בריאים לפלייאוף
בסדרה של שבעה משחקים במערב רק הקליפרס יהיו פייבוריטים קלים מול הלייקרס ולדנבר יהיה סיכוי של ארבעים אחוז
שחר אלוני
9 יול 2019 12:49:34כל מילה
הציפור הנדירה
9 יול 2019 10:49:48לברון משחק בעמדה 3 וזו גם עמדתו הטבעית של בירד ששיחק בחצי הראשון של הקריירה כפאוור (הסמול היה סדריק מקסוול) וכמובן היה מעולה והוא כמג'יק ולברון, יכול לשחק היטב בכל עמדה. בכל דירוג שמים את בירד ולברון בעמדה 3.
אצלי בירד ולברון הם שני הפורוורדים הגדולים בכל הזמנים.
אופיר נ.
9 יול 2019 10:54:20נהדר מנחם.
אני מסכים איתך שהלייקרס הם אוסף של שחקנים אבל ממש לא קבוצה.
אני לא סומך על יציבות הקליעה של דני גרין/אייברי בראדלי/KCP.
מצד שני אני לא עד כדי כך פסימי כמוך.
לדעתי לייקרס מסיימים במקום ה-5-8,
התקרה שלהם ביום טוב חצי גמר המערב.
דנבר, יוסטון יוטה ופורטלנד קבוצות יותר מגובשות,
עם ניסיון פלייאוף לשלד הקבוצה שכבר רץ מספר שנים.
הקליפרס עם שני מספרי ה-3 הטובים ביותר בליגה לעונה הקרובה, עם הגנה רצחנית, מאמן מנוסה, וארגון בריא
וזה עוד לפני שפופ שולף שפנים מהשרוול (שמתם לב ל-32 נקודות של לוני ווקר בליגת הקיץ אתמול),
שגולדן סטייט קולעת 3 נקודות על כל 2 שדיוויס ובוגי קולעים בצבע,
שסקרמנטו ממשיכה להשתפר, ודאלאס הופכת להיות הסוס השחור שמאיים על המקום ה-8 במערב.
בקיצור לייקרס תאכל הרבה קש.
וסביר להניח שתעוף בסיבוב הראשון.
יניב
9 יול 2019 11:27:10יפה שאתה חושב שהלייקרס יגיעו לפליאוףץלפי התגובה הייתי בטוח שתיכף תגיד שמיניסוטה יאבקו עם הלייקרס.
עכשיו ברצינות. לגבי יציבות הקליעה אז אתה צודק אבל בכל משחק (אני מדבר על פליאוף) אתה צריך אחד וחצי מהם שייתן קליעה יציבה ולא את שלושתם ולכן ישחק כל מי שביום נתון ישים את הכדור בסל.
לגבי הקבוצות אז דנבר אני מסכים איתך שהם איום ממשי(לא פחות מהקליפרס),יוטה שעשתה מהלכים מעולים אך עדיין גם צריכים להתחבר ויותר חשוב מזה השחקן הכי טוב שלהם והאולסטאר מתחיל שנה שלישית בליגה,מה שאומר שחוסר ניסיון עדיין יהיה פקטור רציני מאוד בפליאוף.פורטלנד אז מה אם יש להם ניסיון? יש להם תקרה מאוד ברורה והם לא יעברו אותה גם השנה.יוסטון בכלל העסק יתפוצץ במהלך העונה,אני חושב שהפיצוץ בין הארדן לפול אמיתי.
האם כל זה אומר שהלייקרס ישייטו? ממש ממש לא אבל הלייקרס בהחלט בנו קבוצה מצויינת שתיאבק על האליפות.ברגע שיגיע הפליאוף,יש לה מספיק שחקנים מנוסים וטובים שהיו במעמדים גדולים ,אבל שוב הכי הכי חשוב זה הפציעות
שחר אלוני
9 יול 2019 12:51:44לגמרי
אגב, למה לא מגובשים?
לברון פופ קוזמה רונדו ועוד כמה שחקנים רצים עונה שניה
רונדו דייויס וקאזינס שיחקו יחד טוב בניו אורלינס לא מזמן
ויש עוד שנה לסגור את התיאום
בקליפרס צריך להתחיל לשחק עם קוואי וגורג
ביוטה עם קו אחורי חדש
בפילי עם הורפורד
הלייקרס לגמרי מועמדים לאליפות
אשך טמיר המקורי
9 יול 2019 11:43:50בדיוק
מנחם לס
9 יול 2019 16:44:245-8 מתאים לי וגם התערבתי בהתאם
דקסטר
9 יול 2019 11:04:18בקיצור מנחם תתחיל לחסוך כסף מעכשיו
מנחם לס
9 יול 2019 16:47:41דקסטר, ישראלים לא אוהבים דגים, וסביחים? יש לי חבר בהוד השרון והוא WILL CHARGE ME לא יותר מ-$150 אם אקנה ממנו 100 סביחים 0את הבירה או המשקה הקל לא כללתי בהתערבטת)
דקסטר
9 יול 2019 11:10:31זה לא משנה אם באופן רשמי או לא לברון יהיה הפוינט גארד.
ואני מקווה שהם לא יעלו עם קוזמה ב 3 אלא עם בראדלי.
חמישייה של בראדלי, גרין, לברון, AD, מגי
רונדו, קוק, דאדלי קוזמה, קאזינס מהספסל
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
9 יול 2019 11:32:35הרכב הלייקרס לטעמי יהיה בראדלי גרין לברון קוזמה דיוויס. ההרכב הכי מאוזן וחזק. דיוויס הוא מפלצת בסנטר פחות בpf הוא רים פרוטקטור נהדר וצריך להיות בסנטר. קוזמה ב4 מרווח נהדר יודע לחדור יודע לעשות הכל. לברון יתחיל את הפיק אנד רול עם גיוויס שקוזמה גרין ובראדלי מרווחים. ייתכן גם שפופ יפתח במקום בראדלי. בכל אופן לברון וקוזמה אוויר הגנתי לכן גרין ובראדלי יסגרו חורים וירוצו אחוזי טירוף. זה הרכב עם 3 שחקני הגנה מעולים יחד דיוויס ו2 אוויר מאוזן יפה.
עם בוגי לברון וקאזינס נראה לי הרכב רע מאד איטי גדול מידי וחור מטורף בהגנה. במחליפים יעלו רונדו קוק פופ קאזינס.
בראדלי יהיה זה שיעביר כדור מהחצי עד קו ה3 ללברון שיתחיל לרכז משם. זה מה אני הייתי עושה. השאלה מה לברון יקבע.
הממזר של סטוקטון
9 יול 2019 11:58:56לא נראה לי חכם לפתוח עם בראדלי.
.
עם היסטורית הפציעות שלו,
אתה רוצה לאתרג אותו לפלייאוף.
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
9 יול 2019 12:27:52כוונתי שזו החמישייה הכי טובה שהם יכולים להעמיד ותשחק מתי שחשוב בקלאץ וכולל פלייאוף. ככה סתם פורמלית מי יפתח את המשחק אולי גם קרוסו😎
AI3
9 יול 2019 11:28:14מנחם אתה בטוח ששחקנים כמו השחקנים שציינת ברשימה שלך יעצרו את דיוויס? כי אני בספק.
בוא נבדוק את המספרים של דיוויס בשלוש שנים האחרונות נגד גולדן סטייט (דריימונד גרין).
עונה שעברה, שני משחקים – הראשון עם 30 נקודות, 18 ריב', 7 אס' ו-3 חסימות.
בשני, 17 נקודות, 12 ריב', 7 אס' וחסימה אחת.
עונת 17-18, 8 משחקים – בפלייאוף חמישה משחקים, ליגה 3 משחקים, משחק מס' 1 בפלייאוף, 21 נקודות, 10 ריב', 3 חט' ו-2 חסימות.
משחק מס' 2, 25 נקודות, 15 ריב', 5 אס' ו-3 חסימות.
משחק מס' 3, 33 נקודות, 18 ריב', 4 חט' ו-3 אס'.
משחק מס' 4, 26 נקודות, 12 ריב' ו-2 חסימות.
משחק מס' 5, 34 נקודות, 19 ריב' ו-3 חסימות.
בעונה הסדירה, משחק מס' 1, 35 נקודות, 15 ריב', 5 אס' ו-3 חטיפות.
משחק מס' 2, 30 נקודות, 15 ריב', 2 חסימות ו-2 אס'.
משחק מס' 3, 34 נקודות, 12 ריב', 4 חסימות ו-4 אס'.
עונת 16-17, 3 משחקים, משחק ראשון, 45 נקודות, 17 ריב', 3 אס', 2 חסימות ו-2 חטיפות.
משחק שני, 33 נקודות ו-13 ריב'.
משחק שלישי, 28 נקודות, 8 ריב', 5 חסימות, 3 אס' ו-2 חטיפות.
סה"כ 13 משחקים המספרים עומדים על, 29.8 נקודות, 14.1 ריב' ו-2.2 חסימות למשחק.
מול סאן אנטוניו (אולדריג') ב-3 שנים האחרונות.
עונה שעברה, שני משחקים, משחק ראשון, 17 נקודות, 8 ריב', 5 חסימות, 3 אס' ו-2 חטיפות.
משחק שני, 29 נקודות, 9 ריב', 4 אס', 2 חסימות ו-2 חטיפות.
עונת 17-18, 4 משחקים, משחק ראשון, 29 נקודות, 11 ריב', 4 אס'.
משחק שני, 26 נקודות, 15 ריב' ו-2 חטיפות.
משחק שלישי, 21 נקודות, 14 ריב', 2 חסימות ו-2 חטיפות.
משחק רביעי, 22 נקודות, 15 ריב', 4 חסימות -ו-3 חטיפות.
עונת 16-17, 4 משחקים, משחק ראשון, 18 נקודות, 5 ריב' ו-3 חסימות.
משחק שני, 12 נקודות, 4 ריב' ואסיסט.
משחק שלישי, 16 נקודות ו-21 ריב'.
משחק רביעי, 29 נקודות, 8 ריב' ו-3 אס'.
בסה"כ ב-10 משחקים המספרים שלו עומדים על 21.9 נקודות, 11 ריב' ו-1.9 חסימות למשחק.
מול ההגנה של סאן אנטוניו זה מספרים טובים.
מול טורונטו (איבאקה).
עונה שעברה, משחק אחד, 25 נקודות, 20 ריב', 6 אס' ו-2 חסימות.
עונת 17-18, 2 משחקים, משחק ראשון, 18 נקודות , 7 ריב', 2 אס', 2 חסימות ו-2 חטיפות.
משחק שני, 19 נקודות, 5 ריב' ו-3 חטיפות.
עונת 16-17, משחק אחד איבאקה במדי אורלנדו, 21 נקודות, 13 ריב' ו-4 אס'.
סה"כ 4 משחקים, לא מדד מספיק גדול, אבל המספרים של דיוויס עומדים על 20.8 נקודות, 11.3 ריב' ו-1.5 חסימות למשחק.
מול פול מילסאפ, עונה שעברה, משחק אחד, 40 נקודות, 8 ריב' ו-8 אס'.
עונת 17-18, שני משחקים, הראשון, 17 נקודות, 5 ריב' ן-2 אס'.
בשני 27 נקודות, 12 ריב' ו-5 חסימות.
עונת 16-17, פול מילסאפ במדי אטלנטה, שני משחקים בראשון 13 נקודות, 3 ריב' ו-3 חסימות.
בשני, 20 נקודות, 18 ריב', 3 אס' ו-2 חטיפות.
בסה"כ 5 משחקים, שוב לא מדד מספיק גדול, אבל המספרים של דיוויס עומדים על 23.4 נקודות, 9.2 ריב' ו-1.8 חסימות למשחק.
לפי דעתי, זה לא משנה מי ישמור את דיוויס וזה לא משנה באיזו עמדה הוא ישחק, אם הוא יצליח להישאר בריא הוא יסתדר עם כל סנטר ופורוורד שיש בליגה, גם עם הגדולים שבהם.
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
9 יול 2019 11:33:25חח מה שאני חשבתי דיוויס מנגב כל אחד מהם מתוך שנה. את דריימונד הוא אונס כבר כמה שנים
AI3
9 יול 2019 11:42:25אבל צריך לציין שהמספרים של דיוויס באמת פחות מרשימים מול שחקנים כמו איבאקה, אולדריג' ומילסאפ, אבל עדיין מספרים טובים, מול דריימונד המספרים כבר מפלצתיים.
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
9 יול 2019 11:51:11כי זה לא בגללם אלא בגלל ההגנה הקבוצתית דנבר והספרס הן קבוצות הגנה חזקות. פופ יודע למרר כוכבים וניו אורלינס הייתה קבוצה מאד מוגבלת. בלייקרס הוא ישחט אותם הוא יצטרך להתאמץ פחות
ברוך רובין
9 יול 2019 12:08:58כמות השטויות שמנחם כתב בטור הזה מגיעה עד הוואי, דיוויס שחקן על כמו לברון, לידו קוזמה גרין בראדלי קוק, קאזינס קארוסו ומגי אפשר לבנות שני חמישיות אדירות.
.
חמישייה ראשונה קוק/ קארוסו גרין לברון קוזמה/דיוויס דיוויס/ מקגי
חמישייה שנייה רונדו בראדלי, פופ קוזמה קאזינס
, שני חמישיות אדירות מאוזנות חזקות מאוד התקפית וטובות הגנתית
ברוך רובין
9 יול 2019 12:09:19טופ 4 במערב וגמר מערב זה המינימום של הקבוצה הזאת
שחר אלוני
9 יול 2019 12:53:40מסכים, קבוצה חזקה מאד
Gl
9 יול 2019 11:33:29כמה דברים :
1. הלייקרס יתקשו בעונה הסדירה ויהיה קשה מאוד להעיף אותם בפלייאוף בכלל הדירוג בעונה הסדירה במערב יהיה מטעה הקליפרס , הלייקרס והלוחמים ( בגלל שקליי פצוע) יעשו תמינמום הנדרש להיות בפלייאוף ויתנו הכי הרבה מנוחה שיוכלו לכוכבים ויסיימו שלושתם במקומות 4-8 ושלוש הקבוצות האלה הכי מסוכנות בפלייאוף המערב
2 . בהנחה שהלוחמים לא יעשו טרייד על ראסל במהלך העונה (אני פשוט לא רואה על מי) יכול להיות לנו מאבק סגנונות מטורף בפלייאוף בין שלושת הקבוצות : הלייקרס אם סמול פאוארד 1 בסגל והם מתכננים לעלות אותו ברכז ולשחק גבוה מאוד , הקליפרס אם מלא סמול פאוארד בסגל לדעתי יעלו הרכב בפליאוף של פאוארדים והלוחמים אם 0 סמול פאוארדים אקסטרה סמול בול יהיה מעניין במערב השנה .
אהרון שדה..
9 יול 2019 11:42:38מנחם טור נהדר …רק אני שמתי 💝 שאתה לא הבטחת שום דבר על מקום ראשון…..!
חחחח רק על 2-4.
ל.א השנה היא כרגע פייבוריטית לגמר מערב לצערי
הממזר של סטוקטון
9 יול 2019 12:01:59רק אני שמתי לב שאתה לא הבטחת שום דבר על מקום ראשון….. ! (ל.א.ל או ל.א.ק ?)
מנחם לס
9 יול 2019 16:50:54אם הם יסיימו ראשונים אז אני סוגר את האתר ולא תדעו שהם גמרו ראשונים.
האווי לאסוף
9 יול 2019 11:53:06לא שותף לאופטימיות שלך דוקטור, אבל כן לתקוות…
אחלה טור, תודה רבה
דה שוט
9 יול 2019 12:11:55תודה מנחם
הלייקרס הרבה יותר חזקים מהקליפרס, הם עמוקים, מנוסים, מוכשרים בכל העמדות וקשוחים. בסדרה זה 4:1
לקליפרס אין חמישייה! שני שחקנים והשאר מוגבלים מאוד. בברלי? הארל? עם זה הולכים לאליפות?
מזכיר לי בדיחה – טרזן בא להתרחץ בנהר, הוא מתפשט והולך להיכנס, הפיל שלו רואה אותו ושואל אותו – עם זה אתה בא לשתות?
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
9 יול 2019 12:37:424 1 לקליפרס חחח. מה יש לליקרס? ערימת גופות שהם אספו מכל הבא ליד לעומת הקליפרס שלמעט לו וויל הזקן כולם צעירים ובשיא. סווי לו בברלי הארל זובאץ שאמט. בראדלי וגמייקל גרין באותה רמה.
סוויט לו בברלי קאווי גורג הארל מול בראדלי גרין לברון קוזמה ודיוויס? סוויט לו ב10 רמות על בראדלי בברלי וגרין באותה רמה קאווי טוב מלברון גורג פי 10 על קוזמה ודיוויס פי 10 על הארל. יתרון לקליפרס.
בוא נלך לספסל זובאץ אני לוקח על קאזינס נראה לי קאזינס יהיה ברמה שהיה בלוחמים.
רונדו עדיף על רובינסון שאמט עדיף על קוק גרין ופופ די זהה הארקלס עדיף על דאדלי ומגי עדיף על מקראודר. אז הספסל די זהה.
דה שוט
9 יול 2019 13:26:01ג'ורג'שנתיים לא עבר סיבוב, קאוואי שיחק במזרח, חכה ותראה, תהיה להם עונה קשה מאוד, הם יעשו הכל כדי להתחזק
לברון ואיידי גדולים מהם ועם סגל מנוסה ועמוק. לקוזמה אין מקביל
רם
9 יול 2019 12:21:03אני בעניין
כמה הערות\שאלות:
1. לא שאני חושב שזה יקרה אך מה קורה אם הם מקום ראשון?
2. מה קורה אם לוקחים מקום נמוך (5-8) אך עולים לגמר אזורי או אליפות?
מנחם לס
9 יול 2019 16:53:37מקום ראשון? האתר נסגר
מקום 8 אבל אליםות? האתר ניסגר.
כן, נכון, בגלל הבושה.
Smiley
9 יול 2019 12:54:25אני מבקש לא לצאת מפרופורציות… עוד שבועיים טור נוסף שהלייקרס סגרו את הליגה לחמש השנים הבאות לפני עלייתו של ברוני ג'יימס…
.
מנחם, או שאתה מייחל לאיזו פציעה או שתתחיל להכניס פרסומות באתר לממן את מה שאתה הולך להפסיד…
מנחם לס
9 יול 2019 16:55:07מקסימום 30 סביחים בעשר שקל למנה
גדי הלוי
9 יול 2019 12:56:07מנחם, אתה צודק בכל מילה. אין ללברון סיכוי להצליח בפוינט בשלב הזה של הקריירה שלו, גרין כבר לא מה שהיה, קוזמה לא שמע על הגנה ולמרות הפוטנציאל שלו כסקורר הוא עדיין לא מספיק בשביל להשלים את ה-"ביג 3" שלברון חייב בשביל אליפות, דייוויס יהיה הקווין לאב הבא וקאזינס אכן יישבר מנטלית כשרונדו יצרח עליו אחרי שהוא לא מצליח לרוץ במהירות של יותר מחצי קמ"ש.
אנשים שחושבים שזאת קבוצה יותר עמוקה מהקליפרס מסתכלים רק על שמות. אנשים שחושבים שזאת קבוצת אליפות חיים ב-2013 כשלברון היה מפלצת של אתלטיות ומגן מעולה שלהיפצע לא היה בלקסיקון שלו. עכשיו זה שונה.
הדבר היחיד שיציל אותם בפלייאוף זה ניסיון. אני שם את הקליפרס ואת הווריורס מעליהם בעדיפות להגיע לגמר ה-NBA.
תודה!
אשך טמיר המקורי
9 יול 2019 14:43:04התקרה שלהם זה סיבוב ראשון.
פינקי
9 יול 2019 13:15:16מעולה.
מסכים חלקית לגבי הלייקרס.
הם קבוצה שבנויה לא טוב, אבל לדעתי הם כן יגיעו לפלייאוף ממקומות 6-8, ויעופו בסיבוב הראשון.
אגב, אני לא חושב ש"פי הטבעת" זה מה שאתה חושב שזה.
בתרגום חופשי, פי הטבעת זה asshole.
בשפה עדינה אפשר לתרגם ל anus.
זה תיאור לא רע לשחקן לייקרי ספציפי, אבל לדעתי לא המסר שרצית להעביר…
🙂
אשך טמיר המקורי
9 יול 2019 14:43:51100+
מנחם לס
9 יול 2019 16:57:03התכוונתי לפי טבעת אחר. זה שממין נקבה
Ido
9 יול 2019 13:20:05ענק מנחם. יש מסעדות יקרות בכרם?
הלייקרס עשו מסע שופינג בחצי שעה קנו את כל הסחורה המקולקלת בחנות. הבלביתית שלהם טובה בשופינג בינג.
הלייקרס ילחמו על דאלאס והמלכין על מקום 9-11.
הייט אשברי
9 יול 2019 13:47:051. כן .
2. לא .
יהב
9 יול 2019 13:47:34אני בפנים הלייקרס יעשו את הפליאוף בכל זאת לברון נח שנה ויילחם העונה על חייו ל דייויס יש הרבה מה להוכיח ובוגי יכול בסיטואציה מסויימת לתרום הרבה אמנם אני לא רואה אותם עושים הרבה אבל פליאוף יהיה.
דה שוט
9 יול 2019 14:14:36הלייקרס יסיימו את העונה הסדירה לפני הקליפרס – זאת לא הטרלה – מוכן להתערבות על בירה עם הראשון שיקפוץ
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
9 יול 2019 14:25:15יאללה נתערב אבל על הפלייאוף מי מגיע יותר רחוק בפלייאוף. יש?
דה שוט
9 יול 2019 14:49:11לא מה שרציתי – אבל סבבה – בלי תנאים – מי מגיעה יותר רחוק בפלייאוף לפי סיבובים (לא קשור מאזני פלייאוף, אם למשל שתיהן עפות סיבוב שני אז תיקו). אני עם הלייקרס. הולך?
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
9 יול 2019 14:50:32סגור
אשך טמיר המקורי
9 יול 2019 14:44:550% סיכוי שזה יקרה.
דה שוט
9 יול 2019 14:52:29כבר התערבתי עם שמעון ואני צריך עוד להכין כסף לבירה השנתית המסורתית לגיא הרשע, אז ניצלת (כשאוק' סיטי תסיים את בחירות הדראפט שלה, כבר אהיה חייב לגיא חבית שלמה)
אשך טמיר המקורי
9 יול 2019 15:00:34מוכן להתערב על כינוי לכל אורך הפלייאוף
אשך טמיר המקורי
9 יול 2019 15:06:31הלייקרס מסיימים מעל הקליפרס בעונה הרגילה – אתה נותן לי כינוי לפלייאוף.
קליפרס מעל לייקרס – אתה משנה ל"דה פלופ" למשך הפלייאוף.
דה שוט
9 יול 2019 15:48:11חחח כינוי מעולה, תן לישון על זה
דקסטר
9 יול 2019 16:04:32עזוב כינוי דה שוט תתערבו שהוא מגיע למפגש הופס הבא
דה שוט
9 יול 2019 17:23:06+ 1 דקסטר
דקסטר
9 יול 2019 14:33:53אנשים פה חיים בסרט על יוטה ודנבר חחחח
אני לא מזלזל אבל לשים את הלייקרס 8 ודנבר 1??
עשו עונה טובה אין ספק. העונה זה משחק חדש עם שחקנים חדשים מאמנים חדשים ודינמיקה חדשה של הליגה.
.
כל שנה מחדש אנשים מסיקים מהעונה הקודמת.
מהמר שיוסטון יהיו יותר טובים גם מדנבר וגם מיוטה.
.
הקליפרס לא יסיימו ראשונים כי קוואי ינוח 20 משחקים וזה לא המזרח!! כל משחק הוא ברמה של משחק פלייאוף! כאילו בחייאת משחק מול פליקנס או מאבריקס שכנראה יסיימו 9-10 הוא לא צחוק!
.
ובפלייאוף אני ממש לא מהמר נגד לברון ו AD.
קאזינס מגי קוק רונדו גרין בראדלי.. הם ממש לא שאריות פשוט תוצאה של מנהלים מטומטמים שהשאירו את השחקנים האלה על הלוח ולקחו שחקן כמו רנדל או רוזייר ב 60 מיליון!!!!!
סך הכול הבניה מאוד טובה ויש עונה ארוכה לפנינו למצוא את החיבורים המתאימים.
.
וגאס שמה את הלייקרס שניה במערב והחבר'ה האלה ממש לא אוהבים להפסיד כסף..
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
9 יול 2019 14:47:16לא בעונה הסדירה. בפלייאוף גם אני חושב שיוטה יעופו סיבוב 1 אם לא יפגשו את פורטלנד ואת גולדן.
דנבר רחוקה גרו הולידיי אחד מקונטנדרית רצינית. אני מאמין שמורי יפרוץ העונה עוד יותר והם יהיו חזקים יותר.
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
9 יול 2019 14:49:42אתה דוכח שקבוצות יבואו מחל הלייקרס בשיא המוטיבציה. גם לברון מתקשה לשרוד עונה סדירה. גם אם קאווי נח הרליפרס קבוצה אדירה בטח בשביל לנצח בעונה הסדירה. קאווי ינוח מול הנמושות ככל שניתן ובבק טו בק. עונה שעברה הגליפרס ניצחו בלי אף אחד אז עם פול גורג?
דה שוט
9 יול 2019 14:55:00את מי ניצחו? סיימו 8
דקסטר
9 יול 2019 15:08:50המערב כל כך עמוק שכולם יבואו נגד כולם בשיא המוטיביציה
יניב
9 יול 2019 14:51:43אחרי הרבה זמן של מחלוקות,אני מסכים איתך למעט דנבר שלדעתי הם כן ידברו חזק גם השנה,סך הכל יש שם סגל צעיר מאוזן וטוב,אבל יחד עם זאת יש מצב שאתה בסוף תצדק גם לגבי דנבר,היו לא מעט פעמיים שקבוצות נתנו שנה טובה ושחיכינו לקפיצה באה נפילה,במקרה של דנבר לטעמי זה לא יקרה
דה שוט
9 יול 2019 14:53:50+ 100
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
9 יול 2019 14:52:43לגבי וגאס דקסטר הלייקרס קבוצה מס 2 בליגה על הנייר אז לא צריך את וגאס בשביל זה. אבל חוץ מהנייר יש דברים אחרים.
ארי
9 יול 2019 14:55:38אנשים כאן לא סופרים את דאלאס..
אני עם דונצ'יץ' בכל הכח
דקסטר
9 יול 2019 16:49:18סופרים.. אבל סופרים 8 קבוצות יותר חזקות מהם..
שיגישו ערעור לעבור למזרח
אשך טמיר המקורי
9 יול 2019 17:14:18בדיוק
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
9 יול 2019 15:43:18Demanding = תובעני
מנחם לס
9 יול 2019 16:59:47וואללה מילה טובה ששכחתי. תובעני. אחלה!
Gl
9 יול 2019 16:08:40פורטלנד השנה לא יעשו פלייאוף הם נחלשו וגם אוקלוהמה
לדעתי במערב הסדר תלוי בכמות המנוחה שייתנו ובפציעות:
דנבר , ס"א, קליפרס,גולדן , לייקרס ,יוסטון , יוטה , ואו סקרמנטו או דאלאס
שלוש הקבוצות שיהיה הכי קשה להעיף בפלייאוף יהיו הלוחמים ושתי הקבוצות של ל"א.
דנבר הקפיצה היחידה שלהם יכולה להיות אם מייקל פורטר יהיה איכשהו בריא ובכל מקרה הם צריכים עוד נסיון פלייאוף שנה שעברה שיחקו נגד שתי קבוצות חלשות והיו רעים בשתי הסדרות מול קבוצות שידעו להתקיף את יוקיץ בהגנה יהיה להם קשה מאוד .
יוטה יהיו פיקציה טובים עונה רגילה ויעופו בקלות מול הקבוצה הנורמלית הראשונה שיפגשו בפלייאוף כמו כל שנה
ס"א הגג שלהם זה סיבוב שני
רק יוסטון וגם זה תלוי סיטואציה תוכל אולי איכשהו לאתגר את שלושת המובילות
מנחם לס
9 יול 2019 17:01:21אילו שמת את לייקרס מקום 7, הדרוג היה אחלה!
אזרח
9 יול 2019 20:09:33"אילו שמת את הלייקרס 7 הדירוג היה מעולה"?
אל תשכח שהבטחת סביח אם האגמים מקום 7
no funny shtuff
9 יול 2019 20:00:19זה כל כך ברור שפורטלנד יהיו בפלייאוף, בטח מעל הספרס שלדעתי בכלל לא יגיעו לפוסא סיזן.
אשך טמיר המקורי
9 יול 2019 21:27:56אתה הולך להיות מופתע.
ספרס בטופ 4 וישחקו כמו מכונה, פורטלנד – לא בפלייאוף.
no funny shtuff
9 יול 2019 21:50:08פורטלנד היו הטורונטו של גולדן סטייט קאבלירס.
עכשיו כשגולדן איבדו את השיניים, פורטלנד ידברו חזק השנה. בטח אחרי שהעיפו את אמינו שהיה שחקן החמישיה הכי גרוע בליגה ואת הרקלס הפרווה.
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
9 יול 2019 21:48:23הספרס הולכים לנגב. תוכנת סקיינט הושתלה בוויט ווקר דגונטה פיתוח לוקח כמה שנים. אצל קלדון גונסון יש שנה של פיתוח עד ההשתלה.
הספרס הולכים לנגב חזק חזק
no funny shtuff
9 יול 2019 21:55:21אני אשמח שזה יקרה, איי לייק פופ וכו'..
פשוט נראה לי שיש 7 קבוצות יותר טובות מהן במערב השנה (לפי סדר אקראי)- לייקרס
קליפרס
ווריורס
דנבר
יוטה
יוסטון
פורטלנד
יהיה מאבק קשה מול דאלאס וסקרמנטו.
Adisu33
9 יול 2019 17:28:45רק אני לא מחזיק מהגרופי עם הגוף השברירי?
נ.ב- קוואי עובד בשיטת הסוכנים החשאיים ,אני לא אתפלא אם הוא או הדוד שלו עברו אימונים בcia עם כל הדברים ששמענו ולא שמענו בתקופה האחרונה ואיך הם שיחקו בכולם,עם שינויי מיקומי פגישות,שליחת אנשי הלייקרס למפגש איתם במיקום מרוחק בכדי שיהיה להם זמן לפגוש את ג'ורג' בדרך.
הנסיונות שלו להביא את קיירי או דוראנט.
לבלבל את העיתונאים והצהובונים ….תאמינו לי הבחור הזה הוא משהו מיוחד,והדבר הטוב ביותר שקרה לליגה הזו מזה המון שנים .
התחליף המושלם לרע שהביא הצומי לברון לליגה הזו
Zivo
9 יול 2019 17:30:38מנחם איזה להט. גדול אתה. תזמין לי מקום בהוד השרון. עוד לא החלטתי מה אני אוכל.
(מתן) D WADE אוהד מיאמי שאוהב את PG
9 יול 2019 20:02:52מנחם לא היה עדיף ללייקרס ללכת על קאולי סטיין שעכשיו בווריורס? לפי דעתי הם היו חייבים ללכת עליו הוא צעיר הוא טוב והוא יכול לעשות את העבודה השחורה שלברון לא יכול לעשות או שדייויס יחליט שלא בא לו יותר
משה
9 יול 2019 20:08:31ברגע שראיתי שכתבת 200 גראם הראש (העין?) קישר את זה לגראס אבל אז ראיתי שזה פיצוחים..
חבל דווקא גראס היה מסביר את הטור הזה מצוין
אתה באמת מאמין שהלייקרס לא יעשו פלייאוף?
בוא נתערב. תכין רשימה של מסעדות כשרות בבקשה.
MJ234523
9 יול 2019 20:19:45דיר מנחם להלן מספר הערות או כמו שהחברים שלך ממושב לבנים אומרים – הארות:
– אני מוחה בתוקף על כבודה של שרה נתניהו.
– קיבינימט זה במילה אחת ולא שתיים
– להקדים את לברון ללארי בירד ממש לא נקרא רפי הבנה. קוראים לזה דעה אובייקטיבית ומאוד הגיונית
– הקטע עם ארוחת הערב בשלוותא קורעעעע
– תתחיל ליצור קשרים עם בעלי מסעדות בשכונת התקווה
– אחד הטורים היותר פוריים שלך
תומר שור ליבפלד
9 יול 2019 20:21:25הכנתי בשבילך פיצוחים – תכין את המסעדה בכרם….
איתן
9 יול 2019 20:36:04מנחם, אני בפנים על ההתערבות שלך, ניפגש בסוף העונה
צואה
9 יול 2019 20:58:05לאן דדי נעלם?
הוא הפסיק לכתוב אחרי שלנארד חתם בקליפרס?
אורח
9 יול 2019 21:57:50שמע הוא בהחלט שם על זה את כל כובד משקלו
ובהחלט יש לו כובד למשקלו..
לא פשוט
Rocky1
9 יול 2019 22:55:39מנחם נפלת על השכל. לייקרס מועמדת מס׳ אחת לאליפות השנה (לצערי), לא רואה כרגע קבוצה חזקה מהם. אם הסגל נשאר בריא לא רואה איך הם נופלים ממקום 4.
אני גר בניו יורק, אז נלך על ארוחה בוויליג׳ במקום בכרם.
קליי
9 יול 2019 23:47:48מה קרה? מוריס החליט לעשות אחורה פנה?
עכשיו גם סיכום עם שחקן כבר לא נחשב?
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
10 יול 2019 00:04:13ממש מבאס, לא ההברזה של מוריס, נסתדר גם בלעדיו, אלא הפגיעה בקונבנציות המקובלות – דברים כאלה נשחקים מהר מאד ולא צריך הרבה מקרים נוספים כדי למוטט את הסידור הזה. עכשיו כולם יתחילו לסגור משהו על ההתחלה של הפרי אייג'נסי, כדי שיהיה ביד, ובמקביל להמשיך ולבחוש כדי להשיג משהו טוב יותר? ממש לא לעניין – להבנתי הטרידו את דאבוס, כדי להביא את קארול בטרייד כדי לפנות לו את הכסף. מה נעשה עכשיו? נחזיר את דאבוס? מבול את הטרייד? לא רציני.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
10 יול 2019 00:06:52האמת שיש לי פתרון – הניקס צריכים לסרב לשתף פעולה. יפסידו שחקן בטווח הקצר אבל ירוויחו בטווח הארוך. בדיעבד, זה גם מה שהקליפרס היו צריכים לעשות עם ג'ורדן.
הממזר של סטוקטון
10 יול 2019 00:04:57קלאץ' ספורט וריץ' פול עם ה ונדטה נגד הספרס ו פופ, על אותו הקיץ עם קוואי.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
10 יול 2019 00:35:19טוב, ראיתי עכשיו ראיון בespn עם מרק ספירס, שפירסם את הידיעה על מוריס, והוא הוא מעלה את האפשרות שראסל רצה לצאת מאוקלהומה עוד לפני הטרייד על פול ג'ורג', ומדרבן את הניקס לקחת את ראסל.
.
אם מחברים את הנקודות, יש שתי פרשנויות אפשריות:.
.
א. הבן אדם מבלבל במוח ומפריח שמועות לא מבוססות.
.
ב. הניקס בלחץ אטומי מהכשלון שלהם בפרי אייג'נסי ומוכנים לשבור את כל הכללים כדי לצאת מזה.
.
אם זה אכן מגיע מכיוון הניקס הליגה צריכה לאפס אותם – זה לא לעניין שמועדון, מתוסכל ככל שיהיה, שם מקלות בגלגלים של מועדונים אחרים ושובר קונבנציות כאלה. הליגה צריכה לתבוע מהניקס לרדת מההצעה הזו. זה הרבה יותר חמור מטמפרינג דבילי במהלך השנה.
Smiley
10 יול 2019 01:50:47מוריס נכנס לקיץ הזה עם תקוות גדולות (אולי יותר מדי) ונותר עם חוזה קצר עם סכום יפה, אך הוא ציפה כנראה ליותר.
קצת מפתיע אותי שהוא מחליט ללכת לניקס לשנה אחת, במקום להישאר בבוסטון או ללכת לספרס, שהם מקומות הרבה יותר נורמלים והקבוצות שם הרבה יותר טובות
הממזר של סטוקטון
10 יול 2019 02:04:28מה כל כך מפתיע שהוא דפק ברז לספרס ?
.
הוא מיוצג בסוכנות של השחקן שמבחינתם פופ אשם מרכזי בכך שלא קיבל את הקיוT-רקסופט-Machine.
Smiley
10 יול 2019 04:35:23אבל זה כבר "לדפוק" את השחקן של הסוכנות. הסיטואציה בספרס, ואפילו להישאר בלטיקס, עדיפה על הבית משוגעים של הניקס (שכל הקיץ מחתימים שחקנים על אותה העמדה
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
10 יול 2019 04:59:12בדיוק. ולמוריס אכפת רק מכסף לא מעניין אותו ניקס!שמיקס. זה בטוח היה נקמה מאורגנת חח של התאגיד. הליגה נדלטת בידי התאגיד שמתחיל להשתלט על חברות בפשיטת רגל הסאנס הניקס הפליקנס בקרוב גם מגיק וכו. זה רק צעד ראשון להשתלטות עוינת. אפילו פופ הסכים לקבל שחקן שלהם ובסוף הושחל. גם בקאווי התאגיד ינסה לפגוע בספינים וכו אל תדאגו
תודה למשגיח ולכולם
10 יול 2019 00:17:13פוסט פוסט מודרני נונסס פארודיה שיגעון ועוד כמה מילים שרובנו לא מבינים
מתריס כמו שמנחם יודע
מהנה מאד
סולי
10 יול 2019 00:19:45תודה מנחם.
אני קונה את ההתערבות שלך….אין סרט שהלייקרס לא עושים פלייאוף..
תודה למשגיח ולכולם
10 יול 2019 00:23:50עונה שעברה שאפלטון ועוד רבים נתנו ללייקרס מקום נמוך במערב התפלאתי
ואני וזעפרני התנגדנו
אז כל הכבוד לאלו שחזו שלברון יכשל
ואני מאמין שיפלו, והמפרשיות יקרעו את הליגה
תודה למשגיח ולכולם
10 יול 2019 00:26:28המגיבים ומנחם אחלה כתיבה כולל הומור סרקסטי נהדר ועוד לא הספקתי לקרוא הכל
תודה למשגיח ולכולם
10 יול 2019 00:30:26העבודה ש2 האתרים שבשבילנו הם בלתי נפרדים כי מידן הבן יותר נכון האבא של מנחם יאיר שי מתן אפלטון ואחרים הם תאומים סיאמים ללא יכולת הפרדה.
אז היו חילוקי דעות שאף אחד לא שם עליהם היום, חיזרו והיפכו לאתר אחד.
גם כך אי אפשר לקרוא הכל
תודה למשגיח ולכולם
10 יול 2019 00:39:30מעתיק תגובה שלי והכוונה לכם לכולכם
מאד נהנה לראות ולשמוע אתכם
האתר נהדר ביותר
רבי אומנות בכתיבה וחשיבה
התגובה הקודמת נכתבה בהופס אצל מנחם
האהבה כלפיכם נשארה אל אף שלא הספקתי לקרוא מחוסר זמן
מקווה שתתאחדו
אתם חסרים מאד בהופס
אךנמצאים בלב שלי בגדול
באהבה
תודה למשגיח ולכולם דורון שאוהבכם
10 יול 2019 00:46:01יש בכם משהו מעבר להבנת כדורסל מדהימה, ויש לי אהבה והערכה ואיכפתיות בלתי מובנת לאנשים שלא פגשתי (חלק)
אז חלס ריבים ומקווה שתתאחדו שוב ולו רק בשביל האהבה האפלטונית העצומה שאני חש וגם אתם תגלו שאתם יותר אוהבים מאשר חלוקים בדעותכים.
כולנו אוהבים את אותו משחק אלוהי
אוהב אתכם תמיד
דורון (היה עוד דורון שלא מודה זה לא אני 😊)
תודה למשגיח ולכולם דורון שאוהבכם
10 יול 2019 01:00:53גם השירשור נהדר ומצחיק מנחם מיגנט.
אני אוהב תמיד את גיא גילרי אשך מאנו והרבה מאד אחרים ולמעשה לכל אחד מגיע שיואהבו אותו (אפילו אוהדי ותומכי לייקרס יניב דדי מומי רחמנא ליצלן)
אפילו את האיסלנדי והממזר שמתקשים להבין, אפילו את שמעון שהרצל חוזה המדינה הוא לא יהיה גם בחיים הבאים אך מביא הרבה השקעה באתר.
כל אחד הוא מיוחד כאן ובאתר האח שלנו
באהבה
עידן
10 יול 2019 03:59:24Sources: Warriors are waiving guard Shaun Livingston, who is guaranteed $2M of his $7.7M salary for season. Livingston, 33, is determined to continue playing and becomes one more valuable free agent candidate for contenders. He’s won three NBA titles and reached five Finals.
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
10 יול 2019 06:08:22גופה בלי דופק יאללה ניקס ופיניקס אשפה לפינוי גופות נא להחתים
עידן
10 יול 2019 05:22:44Free agent F Khem Birch has agreed to a two-year, $6M deal to return to Orlando, agents Mike George of @OneLegacySports and Jeff Schwartz of @excelsm tell ESPN.
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
10 יול 2019 06:07:35מזל טוב בירציק לקחת את הכשרונות שלך וחתמת בפלורידה על משכורת לא רעה בכלל אחלה התקדמות מהופס