בילי מרקס, מלך הפאור-רנקינג הידוע, שהווריורס לא יעשו את הפלייאוף העונה ללא דוראנט ות'ומפסון.
ראו והקשיבו:
*
האמנם? האמנם לא יעשו את הפלייאוף במערב?
ואם לא, אז מי יהיו לפניהם?
בילי מרקס, מלך הפאור-רנקינג הידוע, שהווריורס לא יעשו את הפלייאוף העונה ללא דוראנט ות'ומפסון.
ראו והקשיבו:
*
האמנם? האמנם לא יעשו את הפלייאוף במערב?
ואם לא, אז מי יהיו לפניהם?
אוהד שיקגו (לשעבר סקלבריני)
2 יול 2019 18:59:03לדעתי יעשו אך במיקום נמוך (7-8)
מחפצה מנמצה
2 יול 2019 22:12:52יעשו כמו גדולים וגם יזכו באליפות !
יאללה חולוניה
2 יול 2019 22:22:03אה תוב אחי
אוהד
2 יול 2019 19:04:39אל תשכחו שעדיין יש להם גרין קרי וראסל שזה 3 אולסטארים מאמין שיהיו באיזור 4-5
ברוך רובין
2 יול 2019 19:40:23יש להם גם את קווין לוני זה 4 אולסטארים!!! . ועכשיו ברצינות יש להם שני אולסטארים קרי שינוח חצי מהעונה, ודיאנגלו ראסל שהוא אולסטאר גבולי, זה אולי קבוצת ההגנה הרעה בליגה בנוסף אין להם ספסל, הם לא עושים פלייאוף.
.
גרין לא אולסטאר הוא לעולם לא היה לא ברמה ולא ביכולת הוא נגר שתפס גובה על הביג טריי העונה הבלוף עומד להתגלות (הוא התגלה ממזמן ).
אור
2 יול 2019 20:01:17יש פוסט שאתה לא חופר על גרין?
גרין היה אולסטאר (לא סתם, במערב) 3 שנים ברצף, like it or not
ברוך רובין
2 יול 2019 20:05:24גם רונדו 4 שנים אולסטאר so what? ווסטברוק MVP? אתה לא מבין את הבעייה פה
לירון
2 יול 2019 22:29:47אתה מדבר שטויות כבר 3 שנים ברצף. אתה לא רואה את הבעיה פה?
MJ234523
3 יול 2019 07:12:56ברוך רובין אני מסכים עם כל מילה שלך שגרין רוכב על הביג 3! נכון שאיתם הוא מדהים אבל בלעדיהם הוא רק מכונה – אומנם בלתי נגמרת, אך לא יעילה. וזה בלבד סיבה לא לתת לו חוזה מקס.
Zivke
2 יול 2019 19:07:07על הנייר ברור שיעשו, סטף קארי שווה פלייאוף. אבל הם נראים שחוקים מנטלית ופיזית, באופן הגיוני, אז יכול להיות שיצטרכו להיאבק על מקום מלמטה, כי אני לא רואה את סטף נותן עונת MVP של פעם
שחר בהיר
2 יול 2019 19:08:28יהיו בפלייאוף 5-8 עם יוסטון יוטה לייקרס אולי קליפרס פורטלנד דנוור ודאלאס?
שחר בהיר
2 יול 2019 19:09:23שכחתי מokc במקום קליפרס /דאלאס
Lavar
2 יול 2019 19:08:44לא רואה אותם יורדים מטופ חמש. הם שיחקו מעולה, גם בלי דוראנט, וראסל תמורת קליי זה לא הפסד כל כך גדול. עדיין ישארו דומיננטיים
FAN
2 יול 2019 19:11:14בהחלט צריך לחכות לכל החוזי מינימום שיכולים לשנות הרבה…
.
ממי הם יותר טובים.
פיניקס
ממפיס
מינוסטה
ניו אורלינס
סקרמנטו.
.
נשארו 10 קבוצות. לשיפוטכם
רותם אלרן
2 יול 2019 19:51:46לא מדויק לדעת, סקרמנטו קבוצה צעירה עם שחקנים שיודעים לרוץ ולעשות הכל, מינסוטה עם אולסטאר (טאונס) ובנוסף שחקני הגנה מצוינים וצעירים (אוקוגי וקולבר), ממפיס עם שחקנים צעירים מבטיחים (JJJ וג'ה מוראנט) ושחקני הגנה מעולים (קראודר, אנדרסון וJJJ) וניו אורלינס עם נסיון (רדיק) ושחקנים צעירים עם פוטנציאל גדול (זאיון, ניקיל אלכסנדר ווקר, ג'קסון הייז, לונזו בול, ג'וש הארט, ברנדון אינגראם ופרנק ג'קסון)
Gl
2 יול 2019 19:12:29יפתיעו את כולם יעשו פלייאוף מהמקומות האחרונים רק כי יתנו לסטף הרבה מנוחה , בפלייאוף אם קליי יהיה מאוד קשה להעיף אותם ,אם איכשהו יצליחו להשיג 2 פאוארדים סבירים יהיו אפילו מאוד טובים בפלייאוף
אהרון שדה..
2 יול 2019 19:13:51גם הלייקרס אשתקד לא עשו פליאוף .
בהנחה שקליי לא ישחק בעונה הסדירה תהיה להם תחרות רצחנית במערב .
יש לנו את הלייקרס , דנבר ,פורטלנד , יוטה , אוקלהומה ,ס.א , קליפרס, דאלאס, סקרמנטו ,ניו אורלינס ,יוסטון וג.ס אלו 12 קבוצות
שלא רחוקות אחת מרעותיה בנקודת הזמן הזו ( נחכה לסגלים הסופיים אבל גם בלייקרס אף אחד לא מצפה שלברון למשל בגילו יבוא לכל משחק בעונה הסדירה מה שעושה את הכל ליותר צמוד ומעניין).
אז הכל פתוח אבל ההחתמה של ראסל וקרי עם גרין נותנת בסיס טוב אלמלא ההחתמה הייתי חושב שהערכה נכונה .
בנקודת הזמן הזו הטבלה הסדירה שלי ( לא פליאוף)
1. יוטה
2. דנבר
3. לייקרס
4. יוסטון
5. פורטלנד
6. ג.ס
7. אוקלהומה
8. ואחריהם דאלאס/ניו אורלינס/ ס.א / קליפרס וסקרמנטו למאבק כניסה .
רן הנרגן
2 יול 2019 19:28:00בג"ס יש שחקן אחד, דרימונד גרין, שאמר לדוראנט "לא צריכים אותך" אותו שחקן רוצה חוזה סופר מקס. מישהו יעשה הכל כדי שג"ס תכנס לפליאוף. עדין, השדה קשה מאד. ספרו פה לפני לפחות 10 קבוצות שנתפסות כרגע כחזקות יותר מג"ס. נקודת המפתח היא מי יסכים לבוא לג"ס בחוזה מינימום. גמייקל גרין? קזינס? קלי אוברה? ג"ס חייבת שחקן טוב בעמדות 3 ו 5 וכעוד מחליף טוב מהספסל. לא סביר שמי מהצעירים יהיה משמעותי. לצעיר האחרון שנכנס להרכב וראים דרימונד גרין. קר הוא כל מיני דברים, מגדל שחקנים הוא לא. השכל שלי אומר שג"ס לא נכנסים לפליאוף אבל הזכרון אומר שמי שזילזל בקרי בעבר (שזה בערך כל מי שאינו אוהד ג"ס) אכל את הכובע (והלב).
ג'רמינייטור
2 יול 2019 22:51:39אתה רציני? קר לא מגדל שחקנים?
אתה מדבר על אחת הקבוצות הגדולות בהיסטוריה, ועדיין בתקופה הזאת הם הצליחו להמציא את בל, את לוני, את קוק, את מקאו, את גרין כמובן וגם את ליווינגסטון שהיה גמור לפני שקר המציא לו מחדש את הקריירה.
קר הוא כל מיני דברים, אבל קודם כל הוא מאמן שמאמין בשחקנים שלו וגורם להם לממש את הכישרון שלהם בצורה שמעטים בליגה יודעים לעשות.
חן
2 יול 2019 19:28:48יעשו פליאוף כמו גדולים. ממהרים להספיד אותם. יהיו בחלק העליון של המערב ולא צריך לקנא במי שיפגוש אותם בפליאוף. קל להעיף אותם זה לא יהיה.
פינקי
2 יול 2019 19:53:05יגיעו ועוד איך.
עידן
2 יול 2019 20:02:11כל עוד קרי בריא אז גם קרי ועוד 4 שחקני יורוליג עושים פלייאוף
יש כיום 6 שחקנים בליגה שלא משנה מי תשים לידם הם יעשו פלייאוף אם הם לא יפצעו וקרי הוא אחד מהם.שאר ה5
לברון(הלייקרס היו עושים פלייאוף שנה שעברה אם לא היה נפצע)
קוואי
הארדן
יאניס
דוראנט
ביג מנים כמו דייויס למשל לא.לא קשור ליכולת פשוט רק לסגנון בנבא של ה 5 שנים האחרונות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
2 יול 2019 21:23:40אתה תתבדה הולכים לטחון אותו חזק
אוסקר
2 יול 2019 23:13:35יש הבדל ענק בין קארי לשאר השחקנים ברשימה, הוא לא יודע לשחק לבד. כל אחד מהאחרים יכוללקחת כדור ולעשות סל. קארי יכול, אבל הרבה פחות טוב בזה. וזה גם החוזקה שלו, הוא כוכב שצריך שהקבוצה תשחק קבוצתי, על תנועה ומסירות ולא על בידודים.
לדעתי סיכוי נמוך עד קלוש לפלייאוף, רק אם ראסל משתלב בצורה מדהימה. בכל מקרה הגנה תהיה חלשה בליי קליי ואיגודלה ועם ראסל וקארי. וההתקפה תזרום פחות. ויש תחרות חזקה במערב. והם רגילים לשחק בעצלנות כבר שלוש שנים.
עידו גילרי
2 יול 2019 23:20:51קרי אחד משחקני האיזו הטובים בליגה. הוא אמנם לא עושה את זה בנפח גבוה במיוחד אבל כשהוא עושה את זה הוא עושה את זה טוב מאד.
השרת
2 יול 2019 20:05:40גולדן סטייט והלייקרס הם עדיין שני סימני שאלה גדולים עד שלא יושלמו הסגלים. שאר הקבוצות די סגורות (חוץ מטורונטו והקליפרס כמובן).
.
הלייקרס יכולים מצד אחד להיות פייבוריטים עם קוואי, ומצד שני להיאבק 3-6 אם הם נתקעים רק עם לברון דייויס קוזמה ובוטנים.
.
גולדן סטייט תלויים בשחקני מינימום, לא רואה סיבה שכאלה יעדיפו ללכת לגולדן סטייט מאשר לליקרס, בכל מקרה הערכתי על הלוחמים היא 4-10 תלוי בהשלמת הסגל.
עידן
2 יול 2019 20:10:43אוקלהומה וסן אנטוניו בסכנה גדולה מאד להיפלט מהפלייאוף שנה הבאה
הווריירס יעשו את הפלייאוף
גם הלייקרס
יוטה
דנבר
פורטלנד
יוסטון
הקליפרס עם לא יביאו את קוואי יצטרכו לעשות טרייד להביא מישהו כמו בראדלי ביל או אפילו פול גורג.יש להם נכסים כולל בחירות דראפט.
ממפיס
פיניקס
דאלאס
מיניסוטה
אלו 4 הקבוצות שנכון לכרגע לא אמורות לעשות פלייאוף
ואז ישארו 5 קבוצות שיאבקו על 2 מקומות בפלייאוף והן קליפרס סן אנטוניו אוקלהומה סקרמנטו וניו אורלינס
עידן
2 יול 2019 20:13:40הכל נכון להיום וכמובן שיהיו שינויים כאשר יהיו עוד תזוזות בפרי אייגנסי
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
2 יול 2019 21:22:42סן אנטוניו לא נפלטים משום מקום יסיימו עם ביתיות גם אם לא והיו פציעות.
אחד העם
2 יול 2019 21:37:45אינשאללה
אבל לצערי(!) גם עם משקפת אני מתקשה לראות ביתיות לספרס
אשך טמיר המקורי
2 יול 2019 22:54:54תתפלא. נהיה בטופ.
ברבור שחור
2 יול 2019 20:11:51בלי קליי הווריורס הם וואן טריק פוני. בלי קליי קשה לי להאמין שהם עושים יותר מ 100 נק למשחק.
ואין להם הגנה
ואין ספסל.
בלי שפן ובהנחה שקאזינס גמר את הסוס…מקום 9 בפוטו פיניש
אסף
2 יול 2019 20:12:44אני יהיה יותר נמהר, יעשו פלייאוף! איפשהו באזור 4-8.
סיכוי טוב לקארי חזק במירוץ על תואר MVP ומקווה שדונקי יסתום פה כמה פיות בנוגע לחשיבות והיכולת שלו.
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
2 יול 2019 21:22:01דונקי הולך לנגר מאי פעם. חבל שהביאו עת דיאנגלו ממש קרץ לי את דונקי כמס 2. הכנתי פופקורן אבל גם מס 3 הולך
אסף
2 יול 2019 21:30:32אזכור לך את זה שמעון , נדבר במאי 2020…
במקרה הכי גרוע אני יאכל פה עוד כובע, מורגל בזה .
AI3
2 יול 2019 20:19:14יש להם 5 שחקנים שלוקחים את כל הכסף, קארי, גרין, ראסל, קוון לוני וקליי שיחזור בסביבות פברואר – מרץ, מעבר אליהם יש שלושה שחקני שנה ראשונה שיקבלו חוזה, שחקנים כמו אוונס, מקיני ודמיאן ג'ונס שלא הרשימו עד היום, הכל יקום וייפול על איזה 3 שחקנים יגיעו על חוזה מינימום, אם הם יצליחו להביא שחקנים טובים וקליי יחזור מהפציעה ביכולת טובים הם יכולים להצליח לעשות פלייאוף , אם לא קשה לי לראות את זה קורה.
ברוך רובין
2 יול 2019 20:25:41קליי לא חוזר העונה איזה השערות לגבי פברואר מרץ? קליי יחזור בתחילת עונה 2020
AI3
2 יול 2019 20:55:54הוא קרע את הצולבת ביוני, זמן החלמה נע בין 6-12 חודשים, אני לא מאמין שהוא יחזור אחרי 6, אבל אחרי 8-9, ז"א פברואר – מרץ נראה לי יחסית ריאלי.
שחר אלוני
2 יול 2019 20:27:11יש להם כרגע את קרי, ראסל, גרין, לוני, צריך לראות מי ישאר, אבל זו התחלה טובה מאד יחסית למה שהיה יכול להיות
מאמין שכשהעשן יתפזר הקבוצות החזקות יהיו: לייקרס, יוטה, יוסטון, דנבר, ואחר כך פורטלנד וגולדן. יש להם גם המון נסיון ויש אופציה לטרייד בחורף על ראסל עם תמורה נאה אם צריך.
לא יפתיע אם בסוף קאזינס ישאר על מינימום, אם לא תהיה לו אופציה יותר טובה
חגי "התותח" ניסני
2 יול 2019 20:28:25קודם כל אני משוכנע (מהמר כמובן…) שגם עם הסגל הנוכחי כולל הפציעה של קליי הם עושים פלייאוף עם ביתיות (קצת דומה ליוסטון של השנה האחרונה). הם באמת מאוד קצרים בעמדה 3 (ו5, אבל זה באמת לא כזה משמעותי בצורת המשחק שלהם) שאם אני מבין נכון, אלפוזו מקיני הוא האופציה הראשונה שלהם – לא אדיאלי. לא יודע אם היו להם אפשרויות פיננסיות אבל מישהו סטייל דמרה קארול היה יכול לסגור להם את הפינה הזו בצורה די טובה.
.
יש את האלמנט המוטיבציוני אלמנט שהיה חסר להם מאוד בעונה האחרונה – שהיה נראה שהם רק רוצים שהיא תגמר. השנה הם שבים לעמדה של האנדרדוג עמדה שיכולה להוציא מהם לא מעט.
שחר אלוני
2 יול 2019 20:50:47מסכים, הם ישקיעו בעונה הרגילה
נראה לי שגם הסרבי הצעיר שלהם יהיה שחקן רוטציה לגיטימי, ממנו ומג'ונס יצא סנטר אחד לפחות רלוונטי לעונה
נתן
2 יול 2019 20:29:02המון תלוי בדיאנג'לו ראסל.
אם הוא יכול לדלוור בקבוצה טובה, כלומר בלי להצטרך את הכדור כל הזמן, להשתלב במשחק קבוצתי ולשמור, הווריורס עם סמול נורמלי יכולים להיות יותר מקבוצת פלייאוף. אבל, כרגע אין להם את ההגנה של איגי ותומפסון, ואין אף רים פרוטקטור נורמלי, או כל סוג של קו קדמי שמסוגל לקלוע. כרגע חסרים להם כמה כלים לפלייאוף.
מנחם לס
2 יול 2019 20:29:50יסיימו 8-10. ז"א שיעשו את הפלייאוף ב-33% סכוי.
מנחם לס
2 יול 2019 20:29:51יסיימו 8-10. ז"א שיעשו את הפלייאוף ב-33% סכוי.
רן הנרגן
2 יול 2019 20:49:27שאלה למיבני תקנות השכר. עסת חליפין על בסיס החוזים של ראסל (חייב לקרות לפני 6 ביולי) וגרין תמורת קוואי אפשרית? אני לא חושב שקוואי חושב על ג"ס אבל כמו שאני מכיר את ההנהלה הם בטח בדקו / בודקים את האופציה הזו וקוואי הוא אחד הבודדים שתמורתו הם יותרו על גרין
שחר אלוני
2 יול 2019 20:52:33אי אפשר להטריד את ראסל לכמה חודשים קדימה כי הוא הגיע בסיין אנד טרייד של דוראנט, לפי מה שהבנתי
רן הנרגן
2 יול 2019 20:58:20נכון, כתבתי שאם בכלל חייב לקרות לפני 6 ביולי כחלק מעסקה בין 3 או 4 קבוצות
קליי
2 יול 2019 21:07:38תיאורטית כל עוד לא בוצעה העסקה זה אפשרי. זה ידרוש להכניס אותו לטרייד משולש במין עסקה שטורונטו/לייקרס/קליפרס עושות sign&trade עליו.
זה ידרוש מהווריורס להוסיף עוד שחקן/שחקנים כדי להשוות את המשכורת מקס של ראסל לזו של קוואי.
אבל עזוב כל השיחה הזאת מיותרת קוואי רוצה לשחק רק בLA.
גיא רוזן
2 יול 2019 21:21:10תאורטית –
זה אפשרי. כל עוד לא מופרים הכללים (כל קבוצה שמקבלת שחקן בסיין אנד טרייד לא חורגת את רך המס + הסינר),
אין מניעה.
.
הבעיה היא כמות החלקים הנעים –
מה קורה עם איגודאלה והסיכום על הטרייד עם ממפיס?
האם ראסל מסכים להגיע לטורונטו? (או לקבוצה אחרת במקרה שגרין מגיע לטורונטו, היות וטורונטו לא מסוגלים לקחת גם את גרין וגם את ראסל בלי לחצות את רף התקרה הקשיחה)
האם בורקלין מסכימה לסיין אנד טרייד שכזה, היות והוא מחזק יריבה ישירה מהדוויזיה שלהם (להזכיר – הסיין אנד טרייד הזה, שהביא את ראסל לגולדן סטייט, הוא היה אפשרי לא מעט בזכות שידול של דוראנט)?
האם קאוויי רוצה להגיע למפרץ?
.
השורה התחתונה –
התבוננות בכל סימני השאלה מלמדת שככל הנראה זו תאוריה שלא תראה אור.
גיא רוזן
2 יול 2019 21:24:06חשוב לציין –
ט.ל.ח
צריך לנבור קצת יותר לעומק ה-"האורים ותומים של לארי קון" בשביל לגלות האם מסתתר לו איזה סעיף שמונע ממה שציינתי להיות נכון.
כנ"ל בכל הנוגע למצבה של טורונטו מתחת לתקרת השכר.
אור
2 יול 2019 21:45:39מעניין מי האחראים על זה בליגה שבודקים את החוקיות של כל העברה.. עובדים שבוע בלי שינה ואז יוצאים לחופש חח
הייט אשברי
2 יול 2019 22:09:43לא יקרה – וטוב שכך . עם כל הכבוד לקוואי , הוא לא שווה את שניהם יחד , ואני רוצה כמובן שדונקי יסיים את הקריירה במפרץ , ושאת החולצה שלו יעלו לאחר הפרישה לגג האולם . מגיע לו – וששמעון וברוך יאכלו את הלב . כמובן שהוא גם HOF לעתיד .
קליי
2 יול 2019 20:50:40במבנה הנוכחי של הלוחמים הם לא שונים כלכך מפורטלנד: שני גארדים סופר אקספלוסיבים שלא עושים הגנה מי יודע מה אבל יכולים לתת 25-30 נקודות למשחק כ"א(קרי+ראסל לעומת לילארד+מקולום). גבוה הגנתי (גרין לעומת וייטסייד) שלא נותן כלכך הרבה נקודות על הלוח והרבה חברה משלימים (שאצל הבלייזרס זה הוד ובייזמור שיותר טובים ממה שיש ללוחמים אבל לא בהרבה).
אם לבלייזרס זה מספיק לפלייאוף אז גם ללוחמים זה צריך להספיק.
מעבר לזה בפלייאוף קליי צריך לחזור וזה יתן תוספת משמעותית ללוחמים במאצ'פים מול הקבוצות.
זה אולי נשמע מופרך אבל בהתאם למיקומי הפלייאוף הם יכולים למצוא את עצמם מול יריבה נוחה בסיבוב הראשון כמו יוטה, יוסטון או פורטלנד שיש להם מאצ'אפ טוב מולם. ובסיטואציה כלשהי יכולים למצוא את עצמם אפילו בסיבוב השני של הפלייאוף.
בכל מקרה לאן שיגיעו זה יעצר אצל הלייקרס שפשוט יש להם אוסף שחקנים לא עציר+ השחיקה אצל סגל שגם ככה קטן משנה לשנה.
אהרון שדה..
2 יול 2019 22:43:02מסכים איתך חוץ. מהשורה התחתונה .
כל עוד קוואי לא בל.א הם אפילו לא בטוחים בטופ 8 .
IBL
2 יול 2019 21:06:46נראה לי שהם דווקא בנויים היטב לעונה הרגילה שמקדשת התקפה ולא מענישה יותר מדי על חוסר הגנה.
הפרישה של דוראנט גם מזריקה מוטיבציה לסטף שלא צריך לדאוג לרגשות של אף אחד. הקבוצה שלו!
אני מהמר שללא פציעות הם יגיעו לפליאוף בדרוג נמוך
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
2 יול 2019 21:19:20אם קליי לא חוזר אין פלייאוף. אם יחזור בינואר ככה יש סיכוי למקומות 5 ומטה
Gl
2 יול 2019 21:27:29השאלה אם הם רוצים להיות בפלייאוף
זאת אומרת כמה מנוחה יתנו לסטף אם הוא משחק , ואם יגיעו איכשהו לפלייאוף אתם מזלזלים בהם יותר מידי, עד הפלייאוף קליי יהיה בריא ואיתו זה כמעט אותה קבוצה שנתנה סוויפ לפורטלנד בגמר המערב ( איגי משחק אחד לא שיחק ובשאר המשחקים היה די חלש) + דיאנגלו ראסל שייתן מנוחה לסטף או מי שיבוא בטרייד במקומו אם הוא לא ישתלב .
בכלל כולם מעריכים שהשילוב אם דיאנגלו לא יעבוד אני מאמין שקר יכניס אותו לשיטה ושהריווח שסטף וקליי ייצרו לו יתנו לחדור בקלות והוא חודר ומוציא החוצנץה אחד הטובים בליגה .
אם אף אחד לא ירצה את קאזינס והוא יחזור על מינמום לדעתי הוא ירצה להוכיח לכולם ויהיה מפלצת .
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
2 יול 2019 21:27:44וואי כמה צחקתי 😂😂😂😂
https://mobile.twitter.com/yahoosportsnba?ref_url=http%3a%2f%2fwww.hoops.co.il%2f%3fp%3d163316
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
2 יול 2019 21:29:51זה hof אגדה מי שהכין
אסף
2 יול 2019 21:36:45אגב שמעון יש לך רעיון מה אפשר לעשות עם 170 מיליון דולר שסימונס קיבל מתנה מפילי??!
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
2 יול 2019 21:44:29להעביר אותו לריילי שיתן לו פנסיה מוקדמת. דראגיץ ואוליניק על סימונס מתאים לי
אסף
2 יול 2019 21:34:07והנה מתחילים לצאת הדברים המעניינים אחרי עזיבת דוראנט: https://www.cbssports.com/nba/news/kevin-durant-felt-unappreciated-during-his-time-with-the-warriors-per-report/
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
2 יול 2019 21:42:31כן אני ודה שוט דשנו בזה. הוא צמא להכרה מהקהל. הקהל מזלזל בו ובצדק הוא קנה אליפויות ולו לא סלחו כמו לשיקוץ כי אין לו תעמולה ברמת השיקוץ
אוסקר
2 יול 2019 23:20:13אין מה להשוות בין הבחירה של דוראנט לזו של לברון. האחד בא מקבוצה מצוינת עם אולסטאר וחצי לצידו ועבר לקבוצה שהרגע ניצחה אותו ונחשבה לטובה בליגה גם בלעדיו. והשני עזב קבוצה חלשה שבמשך שבע שנים לא הביאה לו שחקן אחד נורמלי לשחק איתו ועבר לקבוצה שבקושי היתה בפלייאוף בלעדיו. בלי כל השטויות של ״ההחלטה״ וההצהרות אחר כך, זה היה עובר בקלי קלות היום. דוראנט שבר את הכלים הרבה יותר חזק. וקיבל את מה שהגיע לו (ביחס מהקהל, לא בפציעה הארורה).
קליי
2 יול 2019 21:50:39לדוראנט יש PTSD מ-OKC הוא סיים שם בסכסוך עם השחקנים ועם השנאה של הקהל ,העובדה שהוא הגיע לקבוצה שכבר הייתה קונטנדרית לא הביאה לו את היחס של הקהל לעומת קרי שהרים את הקבוצה מהקרשים והביא אותה למעמד הזה. הוא הגיע לקבוצה מוכנה ולכן התייחסו אליו כתעודת ביטוח לתואר האליפות ורק כשנפצע האוהדים הבינו את המשמעות של שחקן כמוהו. עכשיו בברוקלין יש לו את הנרטיב שהוא צריך- הוא יהיה המושיע(כי בלעדיו הם לא עושים אליפות) ויש לו את החברים שלו.
עידן
2 יול 2019 21:56:25וואי איזה רגשי הוא.זה כבר מתחיל להעיק
מבחינתי הוא עד הפציעה היה הכדורסלן הטוב בעולם אבל האופי שלו דופק אותו.
דוראנט עזב את הווריירס בעיקר בגלל התקשורת שפמפמה ב 3 שנים האחרונות את ה 73-9 וכמו מטומטם אכפת לו מה הם חושבים במקום לדרוס ולקחת אליפויות.כבר אמר מישהו שלשום שהאופי זה מה שמפריד בין דוראנט לבין לברון וטום בריידי.לברון הולך להקים את הסופרטים הגדולה ביותר בתולדות המשחק וממש מעניין לו את הביצה מה יגידו בתקשורת.בריידי פחות מוכשר מרודגרס ויש את אלו ששנים אומרים שבריידי זוכה בגלל שיש לו את המאמן הכי טוב ובגלל השיטה בניו אינגלנד אבל כמו לברון ובניגוד לדוראנט הוא לא סופר אף אחד והוא הגדול מכולם עם 6 זכיות בסופרבול ו רודגרס עם 1.
דוראנט כבר חייב להתבגר.קצת מרחם עליו שנתקע ל4 שנים בברוקלין בלי סיכוי לקחת אליפות עם תואם ווסטברוק באופי -קיירי רק בגלל שהוא מקשיב לתקשורת ולטוקבקים.
עידן
2 יול 2019 22:06:38בריידי מעולם לא חשב לעזוב את ניו אינגלנד בגלל שיש כאלו שחושבים שהוא מצליח רק בגלל בייליצק והשיטה.דפק להם 6 סופרבולים והפך למייקל גורדן-הגואט
הייט אשברי
2 יול 2019 22:21:54חוץ מהאופי הדפוק של דוראנט, אין כאן כלום . הבחור רגיש , וזה מה שהולך לדפוק לו את השנים הבאות . כי בעוד שבג"ס הוא היה יכול לקחת תארים נוספים ואולי גם FMVP נוספים, הוא בחר במקום זאת ללכת לקבוצה שאיתה הוא לא יזכה בכלום , לא רק השנה , כשהוא פצוע, אלא גם בשנים שלאחר מכן .
עזב קבוצה מסודרת , עם כוכבים ללא אגו וקבוצתית מאוד , והלך ללכלוכית ללא כל מסורת ודרך שחוסה בצל אחותה הגדולה מעבר לנהר ( שדפוקה יותר ממנה) , לשתף פעולה עם PG שהוא פרימדונה לא קטן .
והכל בגלל שהוא מקשיב לרעל של התקשורת .
רז
2 יול 2019 21:59:45קשה לי להאמין שהם לא יהיו בפלייאוף,
אבל זה פשוט מוקדם מידי.
בואו נחכה לפחות להחלטה של קוואי.
כרגע ככה אני רואה את זה:
יוסטון
דנבר
יוטה
פורטלנד
סן אנטוניו
גולדן סטייט
אוקלהומה
לייקרס
הקליפרס ללא קוואי לא יכנסו, פליקנס ממפיס דאלאס ופיניקס צריכות לפחות עוד עונה. מיניסוטה נמושה וסקרמנטו סוס שחור.
שחר אלוני
2 יול 2019 21:59:55בוסטון החתימו מחדש את תייס, וויתרו על אפשרות להחתים את קאזינס שהוצע להם
בקצב הזה הוא ישאר בגולדן על מינימום
עידן
2 יול 2019 22:04:36חס וחלילה.אסור שקאזינס הקציצה ישאר בגולדן סטייט.יש לנו כבר 2 גבוהים יותר טובים ממנו את לוני ואת דמיאן ג’ונס שפתח את העונה שעברה כסנטר הפותח עד שנפצע.לא יודע אם הווריירס ישוו את ההצעה של מיניסוטה על גורדן בל אבל הווריירס צריכים שחקן בעמדה 3 לא את קאזינס שבקושי יכול לזוז
Gl
2 יול 2019 22:31:35כשרון כמו שלו לא מוצאים במינמום , אם דמיאן גונס ולוני אתה בדיון אם נכנסים לפליאוף או לא , איתו בכושר סביר וקליי הדיון בתחילת הפלייאוף יהיה שונה מבטיח לך
עגל
2 יול 2019 22:21:36הם לא יעשו את הפלייאוף, אין סיכוי.
.
רבאק מנחם, אתה מגדל כאן דור שלם של חובבי כדורסל שלא יודעים מילה בעברית.
דריימנד גרין ״יעשה״ את האולסטאר?
גם הביטוי ״עושה שכל״ הוא נוראי. מה רע ב״נשמע הגיוני״?!
אבל יכול להיות שהם יכנסו לפלייאוף. ואז הם יהיו מסוכנים יחד עם קליי.
בני
2 יול 2019 23:24:39🙂 גדול
האווי לאסוף
2 יול 2019 23:56:36עושה שכל הוא הביטוי השנוא עליי בכל השפות, יש לו השפעות עליי ברמה של קריפטונייט. לא צריך להסתבך, הבחירה ההגיונית להחליף אותו היא, כמה פשוט, הגיוני.
.
כשתבוא המהפכה, הראשונים שיועמדו עם הגב אל הקיר יהיו עושי השכל
thog
3 יול 2019 01:44:37זה מכין נו סנס
עגל
3 יול 2019 07:39:44בול
Ljos
3 יול 2019 09:41:16כשף פרטי לזומבים אני חושב שההודעה שלך פוגעת.
הייט אשברי
2 יול 2019 22:26:41צריך לראות את הסגל המשלים כדי לקבוע בוודאות . בהנחה שהם יישמרו מפציעות ארוכות לכוכבים , אני מהמר שג"ס תיכנס לפלייאוף בחצי התחתון – 5-8 . ואם קליי יחזור בריא לגמרי ובכושר לפחות חודש לפני תום העונה הסדירה, אף קבוצה לא תלקק דבש מולם בפלייאוף .
ינון יבור
2 יול 2019 22:29:19מזכיר שרדיק (שחתם בפליקנס) עוד לא פספס פלייאוף בכל שנותיו בליגה. רקאומר…
אהרון שדה..
2 יול 2019 22:48:07וואלה חתיכת אתגר הוא לא פספס פליאוף ויעמיד זאת למבחן …אגב לא פספס פליאוף ומצד שני נדמה לי שלא עשה אפילו גמר אזורי ( אולי אחד).
ג'רמינייטור
2 יול 2019 22:59:22ופט מקאו לא פספס גמר מאז שהוא נכנס לליגה, אז צריך לחכות ולראות איפה הוא נוחת
שחר אלוני
2 יול 2019 23:30:10לא פיספס אליפות מאז שהוא בליגה 🙂
אהרון שדה..
2 יול 2019 22:49:32נכון. להיום כאשר קוואי לא עבר למערב.
איזו קבוצה במערב היא באנקר לפליאוף?
( למעט אולי יוטה).
שחר אלוני
2 יול 2019 23:30:47נראה לי לייקרס, דנבר, יוסטון, יוטה, ואז כנראה גם פורטלנד וגולדן
רז
2 יול 2019 23:56:43יוסטון יוטה וסן אנטוניו, כנראה גם דנבר
האווי לאסוף
2 יול 2019 23:59:06נראה לי לי שהם עדיין עושים פלייאוף, כנראה ללא ביתיות. זה בהנחה שליידי קארמה החליטה לשחרר אותם, ולא יהיו עוד פציעות, טפו טפו טפו מלח מים מלח מים.
זיוו ויווו zivovivo
3 יול 2019 00:06:41לא רואה שהם לא עושים. ארבעה שחקנים ברמת גולדסטאר, גם עם ספסל רזה הם עושים. יש מצב שהם יהיו יותר טובים משנה שעברה הרבה תלוי בחזרה של קליי.
דה שוט
3 יול 2019 00:12:11בכותרת היום בוואלה : "בארה"ב מאמינים שדוראנט עזב את ג"ס בגלל מאבקי אגו"
כתבתי את זה כאן לפני שנה וחצי – צחקו ממני
אחר התחילו גם כאן לצטט אותי – כמובן בלי קרדיט
ועכשיו כולם כבר מכירים בזה
.
בעתיד נקבל אישורים סופיים גם לדברים הבאים : גרין הוא הקאפקייק; כדי לנצח צריך להפעיל לחץ על הכדור; כספי שוחרר מ-ג"ס כי הוא ישראלי; קאוואי לא עזב את ס"א בגלל הפציעה.
בהופס קוראים על הכל שנה וחצי לפני כולם…
Smiley
3 יול 2019 00:47:31אחלה פטריוטיות… אבל כספי פשוט היה פצוע מדי… ולא טוב מדי… לא צריך להתמסכן על הישראליות ושכולם כל הזמן אנטישמים
דה שוט
3 יול 2019 13:31:18אם היה אמריקאי – לא היה נחתך
thog
3 יול 2019 01:49:40למצוא דעה בהופס זה כמו למצוא נבואות בדילוגים במובי דיק
עידו גילרי
3 יול 2019 07:42:48בוא תדפוק עוד יותר חזק על החזה …
זה שדוראנט בחור רגיש כבר ידענו. על איזה מאבקי אגו אתה מדבר כאן? הכל מגיע מהראיון שקנדריק פרקינס נתן ומה שהוא אמר שדוראנט לא אהב את זה שסטף היה מספר אחד של האוהדים. ממש מפתיע – האגו של דוראנט נאבק בעצמו. הדבר הנוסף המעניין שנאמר בכתבה של ספירס היא שדוראנט רצה בחיבור שהיה לשאר עם סטף ולא מצא חיבור כזה. אין אף מילה על זה שהשניים היו במאבק רק שלא נוצר ביניהם חיבור חברי כמו עם השאר.
רגע אני כבר מתקשר לוואלה שיתנו לך קרדיט, ואתה מדבר על מאבקי אגו…
דה שוט
3 יול 2019 10:00:20כשהעלתי את זה כאן לפני שנה וחצי כולם תקפו, על אוטומט – אולי בפעם הבאה שיתברר שצדקתי – אכתוב על זה פוסט, לטמיר זה עבד…
בינתיים נחכה בסבלנות לוידוי של קר בנוגע לכספי, עוד לא התייאשתי
עידו גילרי
3 יול 2019 10:03:18איפה המאבק כאן? זוכר – "הקרב" על ה-FMVP?
ואם הליטוף אגו העצמי של האשך הוא מה שעושה לך את זה אז יאללה לך על זה. גם שם המציאות לא בדיוק מתיישרת .
Ljos
3 יול 2019 09:48:29איך לעזאזל הצלחת לקחת כתבה על אנשים שאומרים דברים כל כך שונים ממה שאתה טוען ולהפוך את זה להצדקה של כל מה שטענת אי פעם?
עידו גילרי
3 יול 2019 09:52:42כי הוא קרא כותרת בוואלה ואנחנו יודעים שכותרות בוואלה תמיד מדויקות.
דה שוט
3 יול 2019 10:01:01למען האמת – לרוב כן
עידו גילרי
3 יול 2019 10:02:04אתה חי בסרט קלייקבייט…
דה שוט
3 יול 2019 13:30:17אל תזלזל כל כך בוואלה – הם עם האצבע על הדופק, מעלים מהר ידיעות, מביאים ציטוטים מהימנים ויש להם כמה כותבים מצויינים (אסף רביץ). הדבר העיקרי שירוד שם ביחס לכאן – זה רמת התגובות (כאן גבוה מאוד – שם די שטחי).
עידו גילרי
3 יול 2019 13:32:40לא מזלזל בכלל בכותבים בוואלה – הם אחלה. מה שלא אחלה הן הכותרות שנועדו לקליקבייט (אני מקווה שהם לא אחראים עליהם) והידיעות השוטפות. בתור אחד שרואה מה מתפרסם שם ועוקב הרבה יותר אחרי מה שמתפרסם בצד השני של האוקינוס הרבה פעמים עולות "ידיעות" שהן כולה ספקולציות שלא קשורות למציאות.
דה שוט
3 יול 2019 14:12:36מסכים לגבי הקליקבייט, זה אתר מסחרי אז לגיטימי, בכל מקרה התוכן טוב, גם אם כולל ספקולציות – לרוב זה במידה ודי מתון.
לגופו של עניין – כמעט כל מה שכתבתי על דוראנט וסטף התברר כנכון – האגו, המאבק, ההשלמה והכבוד ההדדי, טעיתי כשחשבתי שדוראנט יישאר. כאן כל החכמים והמבינים התנפלו עלי מההתחלה, כולל לעג והתנשאות (לא נעלבתי) ועכשיו כולם פתאום רואים את זה וראו את זה תמיד.
לגבי הקרדיט – זה באמת שטויות – אבל אני כמגיב קבוע לא משתמש ברעיונות מקוריים או ביטויים של אחרים ואם כן – אז נותן להם את הקרדיט, כי ככה זה הוגן.
עידו גילרי
3 יול 2019 14:13:44שום דבר ממה שכתבת לא התקיים.איפה המאבק?
Ljos
3 יול 2019 10:04:27איכשהו פספסתי את הכתבה "האם כספי שוחרר כי הוא ישראלי? התשובה לזה ולעוד שאר קונספירציות הזויות בגוף הכתבה".
דה שוט
3 יול 2019 13:27:06אם הוא היה אמריקאי – הוא לא היה משוחרר
Ljos
3 יול 2019 14:18:52כי אף שחקן אמריקאי לא שוחרר בליגה הזו. שחקני מינימום ידועים בביטחון התעסוקה שלהם כשנוצרת סיטואציה שמכריחה שינוי בסגל.
כבר הסבירו לך אלף פעם שהוא היה האופציה ההגיונית הכמעט יחידה לשחרור אחרי הפציעה של קרי. אבל אתה תמשיך בשלך, בלי שום היגיון. ותמשיך להגיד שצדקת, כמו שתמשיך להגיד שצדקת בקשר למאבקי האגו אחרי שבכל מקום, כולל המקומות שאתה מקשר אליהם, אומרים בדיוק ההיפך.
דה שוט
3 יול 2019 14:51:07גילאי ואיסלנדי – לצערי עסוק – אגיב במקום ובזמן שאמצא לנכון…
דה שוט
3 יול 2019 14:51:28גילרי
Smiley
3 יול 2019 00:39:03אני צופה לווריורס פלייאוף בלי ביתיות.
כמו שזה נראה הם יקבלו את קאזינס לעוד שנה במחיר מבצע כי אף קבוצה פשוט לא מוכנה לגעת בו
ג'ון בראון
3 יול 2019 05:46:20הם קבוצת פלייאוף, חסר להם sf כדי להיות קבוצת פלייאוף טובה. המבחן האמיתי השנה הוא לדונקי, אם הוא באמת אולסטאר אין סיבה שגולדן לא תעשה מקומות 5-6. מה שכן בהגנה יהיו להם הרבה בעיות בקו האחורי
אבי טרכטמן (נורטון)
3 יול 2019 06:15:14אני רק רוצה לומר בתור אוהד שבהינתן הנסיבות, הקיץ של בוב מאיירס מופתי. בית ספר ושני רק ליוטה
מבין בינוני-גדול
3 יול 2019 06:47:44יעשו פלייאוף לצערי כמו גדולים עם יתרון ביתיות
לא ברור לי איך, אבל תמיד כשנראה שהם תקועים, ההנהלה של הלוחמים עושה עוד מהלך מהסרטים
הביאו עוד אולסטאר השנה כנגד כל הציפיות, השאירו את לוני כשחשבתי שזה לא אפשרי, ועכשיו קאולי סטיין על מינימום מחזק להם את הצבע.
ובכל מקרה, הלוחמים גם בלי דוראנט חזקים מאוד בעונה הרגילה.
ההתחדשות של הקבוצה, והמוטיבציה להצליח יביאו לעונה טובה מאוד של הלוחמים
עגל
3 יול 2019 13:05:30גם אני חושב שהם יהיו טובים. יהיה חסר להם המחץ של דוראנט כפצצה שוברת בונקרים כדי לקחת אליפות. אבל לתת עונה טובה מאוד יש להם כלים, עם לוני, קאולי-סטיין, ואולי עם קאזינס (שמזלזלים בו יותר מדי כאן).
הם כנרה יג'עג'עו בעונה הרגילה באזור המקום ה-8-9 כאשר עיקר העומס יהיה על קרי וגרין. אבל אם קליי אכן יגיע לקראת פברואר או אפילו לפני כן הם יחזרו להיות קבוצה מלהיבה וחזקה מאוד. כבר לא המועמדים היחידים לאליפות אבל עדיין קונטנדרים בכירים.
זה לא ודאי אבל יהיה מאוד מעניין לצפות בהם בחצי הראשון של העונה ולראות איך הם מגבשים את ההגנה והרוטציות שלהם מחדש.
ינון יבור
3 יול 2019 07:27:47קשה להבין את הכבוד הגדול שמקבלת כאן יוטה. מבחינת סגל הם הרבה יותר בורדר-ליין פלייאוף מהלוחמים. אם הסגלים נשארים כך במערב, אני נותן בוודאות מקום בשמינייה רק ליוסטון, דנבר, גולדן סטייט והלייקרס.
ינון יבור
3 יול 2019 07:31:33ואם אהיה חייב להמר, הארבע הנוספות יהיו פורטלנד, יוטה, דאלאס ואוקלהומה
Zivo
3 יול 2019 07:31:09יעשו, בטח שיעשו. קצת הערכה לסטף, לקר, לניסיון. כן, גם לגרין. אין צורך לזלזל בהם ככה. הם הרבה יותר טובים ממה שנדמה. פלייאוף בודאי שיהיה.
Ido
3 יול 2019 11:59:14They gonna tank
טייס אוטומטי
3 יול 2019 13:36:58יש מצב… אבל הם כבר לא זוכרים מה זה להתאמץ בכל משחק בעונה הרגילה, לא פשוט בכלל כל הבק2בק בלי מנוחה.
דרך אגב, אם קוואי הולך ללייקרס זה יהיה בגלל זה בעיקר- הוא ולברון יעשו שבוע שבוע כמו טבחים בכלא נפח
(מתן) D WADE
3 יול 2019 16:50:19יכול להיות הם יעשו את הפלייאוף אבל הם חייבים ספסל כי חמשייה אני לא דואג אבל ספסל חייבים לשפר כי קארי לא ישחק כל משחק 40 דקות כי אין לו מחליף וזה לא יעבוד ככה עם קליי וראסל כי הם יגיעו גמורים לפלייאוף ויעופו סיבוב ראשון וכל מי שאומר שהם לא יהיו בפלייאוף מטומטם כי הוא כנראה לא זוכר את נפלאות קארי של 2015/16
כדור הרעם
4 יול 2019 15:42:27אני לא יודע אם הלוחמים יגיעו לפלייאוף.
אבל אני מקווה שהם לא יגיעו!
כדי להגיע לפלייאוף צריך לסחוט לקרי את המיץ וזה לא מוצדק במציאות הנוכחית של הלוחמים.
אני במקום הלוחמים הייתי נותן לקרי לשחק אולי רבע אחד בכל משחק במשך כל העונה, אפילו פחות מזה, כדי לשמור אותו לעונה שלאחר מכן כשתומפסון יחזור בריא ורעב.